Şimdi Ara

Mahallemizde hırsızlık çalışması yapılıyor (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
196
Cevap
0
Favori
6.733
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Demek ki Ufuktepe'de iyi-kötü bir şeyler oluyor dostum. Sizin eviniz için yakın zamanda bir ihtimal var en azından.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 4 yıl önce 2 t7 dolab konulmuştu geçen yıl gpon projesi geldi sıfır binalara ama hala büyük eksik var adam akıllı bir şekil de yatırım yapmıyorlar koydukları t7 3 binaya hizmet veriyor ..
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Artık biz o kabinlerin olduğu yerlere gideceğiz, onların bize geleceği yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • malesef ilgi alaka yok internetin girmediği bina yok bu zamanda ama telekom alt yapı götürmede ayırımcılık yapıyor ve devlet sesssiz kalıyor cimerden felan takır takır şikayet ediyorum nafile çözümsüz bırakıyorlar oy zamanı gelir elbette
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Ufuktepe'nin her köşesine birkaç yıl içinde VDSL/fiber gelir ama Kafkas Blokları ve Bağlum için hiçbir beklentim yok doğrusu. 5 yıl sonra bile bir şey olacağını sanmıyorum bizim burada.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • illaki alt yapı değişecek ama ne zaman telekom özelleştirildiği için devlet diyor ki özel kurum hizmeti telekom götürecek karışmam diyor telekomda senede 3 milyar tl felan para ayırıyor bu para sadece fiber yatırmına gitmiyor elektronik cihazdan tutun belediyelere kazı ücretlerinin ödenmesine kadar bu paradan gidiyor ve ülkemiz son zamanlarda inşaat alanında gelişiyor yeni binalar yapılıyor telekom önceliği yeni binalara veriyor sebebi belli hiç hattı olmayan müşteriye hizmet götürüyor yeni müşteri tutuyor bizim gibi adsl kullanıcıları ise zaten bir şekilde hizmet aldığı için önemsenmiyor sonuçta faturası ödeniyor telekoma parası akıyor ben adsl kullanıyorum 68 tl ödüyorum fiber kullanıcısı ise 60 tl civarı ödüyor daha az para ödüyor telekomun bu işten hiç zararı yok sizin hıznız düşük paranız az olsun demiyor hizmet bir şekilde var diyerek sömürüye devam ediyor...




  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız.



    Örneğin, TurkNet. Adamlarda fiyat sabit. Bizim gibi ADSL kullanan adam da 65 TL ödüyor; VDSL kullanan adam da 65 TL ödüyor.



    Netspeed'in 8 Mbps/AKK'siz tarifesini kullanıyorum 44 TL'ye. Bu altyapıya 68 TL gibi bir fiyat ödemeyin bence, siz de alternatif servis sağlayıcılara yönelin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ocak ayında netspeed e geçeceğim bende nasip olursa ...

    netspeed den memnunmusunuz peki tavsiye edermisiniz fiyatı da uygun yani
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Aynı port üzerinden Türk Telekom, Millenicom, Netspeed kullandım. Geçiş yaptığım için port değiştirme olayı olmadı. Hepsi aynı performansı verdi anlayacağınız. Kesinlikle öneririm Netspeed'i.



    60 TL bağlantı ücreti var. Ödemek istemezseniz, 6 ay taahhüt verip kurtuluyorsunuz bu ücretten. 6 ay içinde memnun kalmazsanız, 60 TL ve ay içinde kullandığınız günlerin ücretini ödeyip kapattırabiliyorsunuz.



    Ocak ayında zam gelmez umarım. Normalde 40 TL idi benim tarife, 44 TL yaptılar mart-nisan gibi. Umarım bir süre daha böyle kalır.



    Bu arada, taahhüt yok diye fiyat değişikliği olmuyor. Tarifeye geçtikten bir süre sonra aynı tarifeye zam gelse bile, ilk 12 ay boyunca sabit fiyat garantisi veriliyor. Arkadaşımın internetini Aralık 2017'de 16 Mbps/AKK'siz tarifeye geçirmiştik 49 TL'den, mart-nisan gibi zam gelip 52 TL oldu. Arkadaşım hâlâ 49 TL ödüyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • teşekkürler netspeed e geçeceğim kesin inşallah sıkıntı çıkmadan geçerim..
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Rica ederim.



    Belgeleri gönderdim, ellerine geçtikten 20-30 dakika sonra geçiş tamamlandı. Yani, toplamda 2 gün içinde kesin geçiş yapmış olursunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 Ekim itibarıyla hâlâ internet hizmeti kesik durumda. Bugün tam 9 gün oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alt yapı bakımı felan mı var aceba
  • ayhann06 A kullanıcısına yanıt
    Saha dolaplarında çalışan birilerini de görmedim hiç. Ben artık anlamıyorum ne olduğunu. Müşteri hizmetleri de net bir tarih veremiyor. "Kullanmadığınız günlerin ücreti faturanızdan düşecektir" diyorlar sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibarıyla internet bağlantısı sağlandı. Kullanmadığım günlerin ücretini ödemek istemediğimi müşteri hizmetlerine bildirdim, tam fatura gelmeyecek bu ay.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 31 Ekim gece saatleri itibarıyla mahallemizde yine bir çalışma yapılmaya başlandı. Müşteri hizmetlerini aradım durumu öğrenmek için. 31 Ekim ile 11 Kasım tarihleri arasında mahallemize internet verilemeyeceği söylendi. Hatta bu tarih daha da uzayabilirmiş. Çalışmanın yapılma sebebi yine hırsızlık. 1 hafta aradan sonra yine internetsiz kaldık mahallece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nikki Sixx -- 2 Kasım 2018; 4:27:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende kafkaslarda oturuyorum. Turk telekomu arayinca yeni internet kablosu baglasaniz bile yine çalacaklar ne önlem alacaksiniz diyorum adam bilmiyorum ki kilit falan takarız diyorlar.Yani internet gelse bile 2 3 gün yine dayanmaz heralde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • contra06 C kullanıcısına yanıt
    Gerçekten şaka gibi bir durumla karşı karşıyayız. 9 gün internetsiz kaldık, internet bağlantısı sağlandı; 1 hafta sonra tekrar hırsızlık yapıldı ve tekrar internetsiz kaldık. Şimdiki durum daha da vahim herhalde, 12 günlük çalışma süresi belirlemişler.



    Türk Telekom yıllardır yatırım yapmıyordu mahalleye, bu olaylardan sonra hiç ümidim kalmadı VDSL/fiber için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam yok fiber falan beklemiyorum ben zaten.normal internet yollayamiyorlar fiber imkansız.Ama şaşırdığım olay şu ben ayın 16 sında gittiğinde her gün aralıksız aradım ve bana 22 sine kadar tarih vermediler çözüm ıçın.sonra aradilar ayın 31 ine kadar yapılcak dendi. 24 gibi geldi diye hatırlıyorum internet.Bu sefer ilk aramamda direk 10 gün içerisinde çözülecek dendi.Umarım erken hallolur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • contra06 C kullanıcısına yanıt
    Önceki hırsızlıktan daha büyük bir şey olduğunu anlıyorum buradan. Önceki çalışma için 7 gün; şimdiki çalışma için 12 günlük bir çalışma süresi planlamış Türk Telekom.



    Kullanmadığınız günlerin ücretini ödemeyin. Ekim ayı faturamdan 9 günlük indirim talep ettim, faturam ona göre kesildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.