2011 Yılında satın aldığım ve yenisini aldıktan sonra emekli ettiğim Macbook Pro 17 Early 2011 makinemde geçtiğimiz sene ekran kartında sorun çıkması üzerine Apple'ın değişim programı oluşturduğunu görmüş ve ücretsiz anakart değişim işlemini gerçekleştirmiştim. Geçen hafta nostalji niyetine açtım biraz kullanmak istedim ama aynı sorunun yeniden oluştuğunu gördüm. Apple destek sitesi üzerinden kontrol ettiğimde ilgili değişim programını aralık 2016 tarihinde sona erdirdiğini gördüm.
Başına aynı durum gelen var mı ? Müşteri hizmetleri bu konu hakkında birşey yapamayacaklarını satın alma tarihi üzerinden 5 yıl geçtiği için cihazın vintage olduğunu söylüyor. Lydia servise verdiğimde parasıyla dahi işlem yapamayacaklarını söylediler.