Şimdi Ara

Macbook Pro 16'' Sıvı Hasarı Hk.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
565
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 8
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 10
  • Ortalama Mesaj Aralığı 3 gün 3 saat 29 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • OnurD7 (10 mesaj) tutku. (2 mesaj) PwaGG (2 mesaj) ciho. (2 mesaj) ydn06 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (10 mesaj) Mobil (2 mesaj) Uygulama (8 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Taşınabilir Bilgisayarlar >> Notebook - Ultrabook >> Apple >> Macbook Pro 16'' Sıvı Hasarı Hk.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Merhaba arkadaşlar 2019 Macbook Pro 16'' cihazıma maalesef yarım bardak çay döküldü, hemen temizleyip pirince yatırdım ancak klavyedeki bazı tuşlar çalışmadığından dolayı servise gönderdim. Önce temizleme işlemiyle kurtarmayı deneyeceklerini, düzelmezse parça değişimine gideceklerini iletmişlerdi. Anakart ve pilli üst kasanın hasar aldığını ve değişmesinin gerektiğini, 9973 TL masraf olduğunu ilettiler. Ödemeyi yaptım parça temini için bekliyorum. Merak ettiğim konu, bu parçaların değişimi sonrasında cihazı eskisi gibi kullanabilir miyim? Çayın bıraktığı kalıcı bir hasar ya da ileride soruna yol açacak bir durum olur mu?



    |
    |
  • Binbaşı
    1580 Mesaj
    Öncelikle geçmiş olsun cihazın kendisi pahalı olunca parçası da tek başına bilgisayar parası kadar oluyor.

    Direkt olarak MacBook'da başıma gelmedi fakat başka bir dizüstünde asitli sıvı teması sonucu yapılan onarımdan sonra cihazı bir sorun yaşamadan kullanan çalışma arkadaşım oldu. Ki Apple tarafında buna daha çok dikkat edeceklerdir. Sorun oluşturacak tüm parçalar değiştikten sonra sorunsuz kullanırsınız.
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim. Ben de öyle düşünüyorum kasa gelmiş fakat anakart henüz gelmediğinden dolayı teslim edilemiyor. Telefonla konuştum parça değişiminden sonra tekrar teste sokuyoruz hiçbir sorun yoksa teslim ediyoruz dediler.
    |
    |
    mct2002 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5258 Mesaj
    Öncelikle çok geçmiş olsun hocam,
    soruna gelecek olursak hayır herhangi bir sıkıntı yaşamazsınız.
    zaten zarar görmüş olan ve olabilecek parçalar değişiyor.
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim henüz teslim almadım cihazı umarım sonrasında sorun yaşamam. Ben de pek sanmıyorum.
    |
    |
    PwaGG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1110 Mesaj
    Hocam geçmiş olsun..


    konuyla alakasiz olarak; 16’’ Pro’nun ekran kalitesini yorumlayabilir misiniz? Almayi düşünüyorum. Özellikle fiyatını(20.199₺) hak ediyor mu sizce?
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim. Ekran kalitesi olarak hiçbir şüpheniz olmasın kesinlikle pişman etmez özellikle ekran için alıyorsanız. Bana göre muazzam bir ekran kalitesi var.
    |
    |
    edwinnarc kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    315 Mesaj
    İçim cız etti. Ben de çok kahve içiyorum bilgisayarın başında ve en büyük korkum kahveyi bilgisayara dökmek. O nedenle ev değilsem kapalı mug ile içiyorum. Evde de kahve ile bilgisayar arasında yarım metre mesafe oluyor hep. Malum başına bir şey gelirse bu ekonomide almak zor. Konudan bağımsız olarak daha çok ne için kullanıyorsunuz bilgisayarı?
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Maalesef bir anlık dalgınlıkla çok büyük masraf açtı bana. Daha çok eğitim ve iş amaçlı kullanıyorum.
    |
    |
    Kampaku kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Uzun süren bekleme sonunda cihazı dün teslim aldım. Anakart değişiminde parmak izi okuyucusunun da değişmesi gerektiğinden ve bu parçanın gelmesi çok uzun sürdüğünden dolayı süreç çok uzadı. Apple'a birçok kez konuyla ilgili şikayetimi iletmem sonucunda yaşanan mağduriyet nedeniyle ürün için vermiş olduğum tamir ücretini iade edeceklerini ilettiler. İsterseniz 4-5 hafta bekleyin kapalı kutu cihaz gönderelim dediler ancak artık beklemeye daha fazla sabrım kalmadığından dolayı ücret iadesini tercih ettim. Cihazda hiçbir sorun yok ekran hariç görünen çoğu parçası değiştirildi. Buna ek olarak anakart ve parmak izi okuyucusu da değişti. Sıfır kasa ve klavye takıldı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi OnurD7 -- 3 Eylül 2020; 15:30:47 >
  • Teğmen
    180 Mesaj

    Hocam öncelikle geçmiş olsun. Bu tarz sorunlar insanın canını sıkıyor gerçekten. Ben sırf bu yüzden çay, kahve içerken aşırı dikkat ediyorum. Umarım bir daha başınıza gelmez.

    Bahsetmiş olduğunuz ücret adesi en başta bahsettiğiniz ücretin tamamı olarak mı gerçekleşti? Eğer böyle bir şey olduysa gerçekten şahane olmuş.
    |
    |
    OnurD7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Teşekkür ederim. Evet tamir için 9.973 TL ödemiştim Apple’a servisten alacağım faturayı ilettikten sonra 1 hafta 10 gün içerisinde ücretin hesabıma yatırılacağı iletildi. Şu an servisin faturayı göndermesini bekliyorum.
    |
    |
    ciho. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    180 Mesaj

    Yani gerçekten işte bu yüzden Apple dedirtecek bir olay. Adamlar müşteri memnuniyetine o kadar önem veriyor ki neredeyse bir MacBook Air parası kadar olan tamir ücretini iade ediyorlar. Benim en sevdiğim özellikleri bu ve bu yüzden vazgeçemiyorum. Kapalı kutu cihaz göndermeyi bile teklif etmeleri de bunu destekliyor zaten.

    Kazasız belasız kullanın hocam cihazınızı. En azından yanında çay, kahve içerken daha dikkatli olursunuz artık :)
    |
    |
    OnurD7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Evet telefonla görüştüğüm her temsilci 20 iş günü kuralının Apple için çok önemli olduğunu ve bu sürenin aşılması halinde farklı aksiyonlar alacaklarını iletmişlerdi. Yardımcı oldular sağolsunlar. Bundan sonra çok dikkat edeceğim tabii ki.
    |
    |
    ciho. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5258 Mesaj

    Hocam konunuzu okuduğum ilk günü hatırlıyorum da ben de yeni bilgisayar siparişi vermiştim ve tamir ücretini gördüğümde sanki kendim ödemişim gibi içim bir kötü olmuştu :D
    Şimdi sizden bu mesajı gördüğümde çok sevindim, cihazınızı iyi günlerde kullanın.
    |
    |
    OnurD7 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Çok teşekkür ederim benim de içim kötü oldu ama yapacak bir şey yok deyip geçmiştim. Bu şekilde güzel bir sürpriz oldu.
    |
    |
    PwaGG kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    veriler gitti mi kurtarabiliyorlar mı ? hdd anakarta gömülü bu modellerde o yüzden soruyorum benzer bir durum başımıza geldi umarım veriler kurtarılıyordur
  • Yarbay
    5071 Mesaj
    Konu Sahibine Özel

    Veriler silindi yedeğiniz yoksa gidiyor maalesef. Benim önemli bir verim olmadığı için önemsemedim.
    |
    |
    tutku. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Onbaşı
    38 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: OnurD7

    Veriler silindi yedeğiniz yoksa gidiyor maalesef. Benim önemli bir verim olmadığı için önemsemedim.
    teşekkürler
    |
    |
  • Binbaşı
    1991 Mesaj
    Hocam çok geçmiş olsun. Bu gibi kazaların yaşanmaması için klavye için koruyucu kullanmak önemli diye düşünüyorum. Koruyucu önerisi olan var mı?
    |
    |
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Sohbet
En ucuz kedi maması fiyatları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,797
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.