Şimdi Ara

MAC neden pahalı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
24
Cevap
1
Favori
473
Tıklama
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    236 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak

    Arkadaşlar "seçkin" kesime hitap ediyor ya, ondandır !

    Yapan adamlar bilgisayarı işlem gücünü düşünerek yapıyorlar ve oyun oynar bu adam demiyorlar
    her şeyi çöp olabilir eyvallah
    Ama flash dedikleri depolama birimi (windows çuların ssd si) saniyede 900 mb e varan aktarma hızları yakalayarak raid yapmadan hiç bir ssd de ulaşamayacağınız hızları ulaşarak şuanki laptop camiasını solluyor ama bu render ve benzeri işlemler için
    yani birnevi oyun olmayan herşey
    buda demek oluyorki ben internete girip yok yazılım kullancam BEN ZENGİNİM konsoldan oyun oynarım bana hız lazım diyorsan mac
    Ama yok kumandada crysis beni kesmez veya ben konsolumu çantamda gezdiricem derseniz windows tur
    ==== Saniyede 900 mb lık yazılım işleri >>> mac
    ==== Döküntü veri yazma okuma hızında oyunlar >>> windows :))))

    Hız konusunda bir nebze haklısın ama sadece bir iş için olayına katılmıyorum. Bilgisayar dediğin multimedia bir alettir, her işi pekala görebilmelidir!

    Ben çok araştırdım ve mac taki oyunlar metro last night , max payne vb . den ötede değil insanlar o sisteme oyun değil yazılım üretiyolar

    Sırf uygulama işte. Varsa yoksa yazılım işleri.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak

    Arkadaşlar "seçkin" kesime hitap ediyor ya, ondandır !

    Yapan adamlar bilgisayarı işlem gücünü düşünerek yapıyorlar ve oyun oynar bu adam demiyorlar
    her şeyi çöp olabilir eyvallah
    Ama flash dedikleri depolama birimi (windows çuların ssd si) saniyede 900 mb e varan aktarma hızları yakalayarak raid yapmadan hiç bir ssd de ulaşamayacağınız hızları ulaşarak şuanki laptop camiasını solluyor ama bu render ve benzeri işlemler için
    yani birnevi oyun olmayan herşey
    buda demek oluyorki ben internete girip yok yazılım kullancam BEN ZENGİNİM konsoldan oyun oynarım bana hız lazım diyorsan mac
    Ama yok kumandada crysis beni kesmez veya ben konsolumu çantamda gezdiricem derseniz windows tur
    ==== Saniyede 900 mb lık yazılım işleri >>> mac
    ==== Döküntü veri yazma okuma hızında oyunlar >>> windows :))))

    Hız konusunda bir nebze haklısın ama sadece bir iş için olayına katılmıyorum. Bilgisayar dediğin multimedia bir alettir, her işi pekala görebilmelidir!

    Ben çok araştırdım ve mac taki oyunlar metro last night , max payne vb . den ötede değil insanlar o sisteme oyun değil yazılım üretiyolar

    Sırf uygulama işte. Varsa yoksa yazılım işleri.

    Tamam işte bende yazılımla uğraşıyorum demek ki mac bana görede asıl konuya donsek mac neden pahalı ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Teknolojiyi seven, ilime ve bilime ilgisi olan bir zat-ı muhterem.




  • Yarbay
    3166 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: iris07

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak

    Arkadaşlar "seçkin" kesime hitap ediyor ya, ondandır !

    Yapan adamlar bilgisayarı işlem gücünü düşünerek yapıyorlar ve oyun oynar bu adam demiyorlar
    her şeyi çöp olabilir eyvallah
    Ama flash dedikleri depolama birimi (windows çuların ssd si) saniyede 900 mb e varan aktarma hızları yakalayarak raid yapmadan hiç bir ssd de ulaşamayacağınız hızları ulaşarak şuanki laptop camiasını solluyor ama bu render ve benzeri işlemler için
    yani birnevi oyun olmayan herşey
    buda demek oluyorki ben internete girip yok yazılım kullancam BEN ZENGİNİM konsoldan oyun oynarım bana hız lazım diyorsan mac
    Ama yok kumandada crysis beni kesmez veya ben konsolumu çantamda gezdiricem derseniz windows tur
    ==== Saniyede 900 mb lık yazılım işleri >>> mac
    ==== Döküntü veri yazma okuma hızında oyunlar >>> windows :))))

    Hız konusunda bir nebze haklısın ama sadece bir iş için olayına katılmıyorum. Bilgisayar dediğin multimedia bir alettir, her işi pekala görebilmelidir!

    Ben çok araştırdım ve mac taki oyunlar metro last night , max payne vb . den ötede değil insanlar o sisteme oyun değil yazılım üretiyolar

    Sırf uygulama işte. Varsa yoksa yazılım işleri.

    Tamam işte bende yazılımla uğraşıyorum demek ki mac bana görede asıl konuya donsek mac neden pahalı ?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: janissary38


    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak


    quote:

    Orijinalden alıntı: Freelogics

    quote:

    Orijinalden alıntı: alikiziltoprak

    Arkadaşlar "seçkin" kesime hitap ediyor ya, ondandır !

    Yapan adamlar bilgisayarı işlem gücünü düşünerek yapıyorlar ve oyun oynar bu adam demiyorlar
    her şeyi çöp olabilir eyvallah
    Ama flash dedikleri depolama birimi (windows çuların ssd si) saniyede 900 mb e varan aktarma hızları yakalayarak raid yapmadan hiç bir ssd de ulaşamayacağınız hızları ulaşarak şuanki laptop camiasını solluyor ama bu render ve benzeri işlemler için
    yani birnevi oyun olmayan herşey
    buda demek oluyorki ben internete girip yok yazılım kullancam BEN ZENGİNİM konsoldan oyun oynarım bana hız lazım diyorsan mac
    Ama yok kumandada crysis beni kesmez veya ben konsolumu çantamda gezdiricem derseniz windows tur
    ==== Saniyede 900 mb lık yazılım işleri >>> mac
    ==== Döküntü veri yazma okuma hızında oyunlar >>> windows :))))

    Hız konusunda bir nebze haklısın ama sadece bir iş için olayına katılmıyorum. Bilgisayar dediğin multimedia bir alettir, her işi pekala görebilmelidir!

    Ben çok araştırdım ve mac taki oyunlar metro last night , max payne vb . den ötede değil insanlar o sisteme oyun değil yazılım üretiyolar

    Sırf uygulama işte. Varsa yoksa yazılım işleri.

    Tamam işte bende yazılımla uğraşıyorum demek ki mac bana görede asıl konuya donsek mac neden pahalı ?

    1. marka
    2. malzeme kalitesi ekranı vs.
    3. Mac işletim sisteminde tekel marka olması
    4. Apple anlayışı ve aşırı kapitalist anlayış
    5. ne kadar pahalı olursa olsun yine de tercih eden Apple-severler.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    900 Mesaj
    Bütün cahiller toplanmış arkadaş macda pc pahalı değil işletim sistemine ödüyorsunuz parayı işletim sisteminin windowsdan daha hızlı olmasının yanı sıra güvenlik de maksimum seviyede mac os işletim sistemine virüs girmez çünkü önüne gelen programı yükleyemezsiniz oyunların yüzde doksanını yükleyemezsiniz kısacası bu bilgisayarlar ev kullanıcısına göre değildir şirketler tarafından kullanılır bunun yanı sıra mimarlık gibi işlerle meşgul arkadaşlarımız satın alır kısacası bu bilgisayarlar güvenlik, işletim sistemi ve ekran kalitesi ile ön plana çıkıyor alıcı kitlesi daha var oda babasında para bol olan ergen kızlar



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    236 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Chosniel_TR

    Bütün cahiller toplanmış arkadaş macda pc pahalı değil işletim sistemine ödüyorsunuz parayı işletim sisteminin windowsdan daha hızlı olmasının yanı sıra güvenlik de maksimum seviyede mac os işletim sistemine virüs girmez çünkü önüne gelen programı yükleyemezsiniz oyunların yüzde doksanını yükleyemezsiniz kısacası bu bilgisayarlar ev kullanıcısına göre değildir şirketler tarafından kullanılır bunun yanı sıra mimarlık gibi işlerle meşgul arkadaşlarımız satın alır kısacası bu bilgisayarlar güvenlik, işletim sistemi ve ekran kalitesi ile ön plana çıkıyor alıcı kitlesi daha var oda babasında para bol olan ergen kızlar
    quote:

    Orijinalden alıntı: Chosniel_TR

    Bütün cahiller toplanmış arkadaş macda pc pahalı değil işletim sistemine ödüyorsunuz parayı işletim sisteminin windowsdan daha hızlı olmasının yanı sıra güvenlik de maksimum seviyede mac os işletim sistemine virüs girmez çünkü önüne gelen programı yükleyemezsiniz oyunların yüzde doksanını yükleyemezsiniz kısacası bu bilgisayarlar ev kullanıcısına göre değildir şirketler tarafından kullanılır bunun yanı sıra mimarlık gibi işlerle meşgul arkadaşlarımız satın alır kısacası bu bilgisayarlar güvenlik, işletim sistemi ve ekran kalitesi ile ön plana çıkıyor alıcı kitlesi daha var oda babasında para bol olan ergen kızlar

    Bütün cahiller toplanmış diyon da bi Bak bakayım yorum yapanlarda senin yazdıklarını yazmış

    Bilgilendirme içi Sağol



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
    Teknolojiyi seven, ilime ve bilime ilgisi olan bir zat-ı muhterem.




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
üniversite
SEO
SEO
kolayoto.com
Canlı Tv izle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,344
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.