2008 model bir arabanın 7.200 tl kasko olması için sicilin baya bi temiz olması gerekir..! Bir akrabamın 2014 model e serisi aracının kaskosunu daha geçen gün 2600 tl ödedi.. Trafik sigortasıda 1300 tl.. Yukarıdaki arkadaş sıkıntıyı arabada aramamalı bence.. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Kazada tek suçlu taraf sizseniz evet malesef çok fazla etkiliyor. Üstüne son 2 senede trafik cezaları varsa onlarda etkiliyor. Toplam deneyim süresi. Vs.. en sonda aracın değeri.. yani marka modelden ziyade aracın kasko değeri dedikleri piyasa değeri de önemli bir rol oynuyo. Bunların toplamından bir risk payı çıkarılarak fiyat teklifi oluşturuluyor < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ev de alsan araba da alsan bu tip firmalar dan. Belli başlı bir komisyon oranı var örnek veriyorum 300 bin TL lik bir eve girdin senden 30 bin TL katılım Payı alıyorlar bu şekilde. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Siz belirlediğiniz miktar da araç alabiliyor sunuz. Ha eğer ki beğendiğiniz araç söylediğiniz tutarın üstünde ise üzerine katıyorsunuz yöne alabiliyorsunuz. Ev ise ev, araba ise araba. Nakit para ödenmiyor. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
7200 lira kasko parası çok değil mi ustam ya. 2016 Kadjar'a 1600 tl ödüyorum kasko parası. |
Hesaplama yaparken 2018 model, yan sanayiye giden, sigortasını da ethicadan yaptıran, hasarsızlık indiriminden faydalanan birini baz almadım. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
5 bin tl maaşla çalışarak 1 yılda yemeden içmeden hala bajaj qute alma şansınız var. edit: yurtdışından 2. el araba dileneceğimize ülke yönettiğini sananlar ötv yi makul seviyeye çekseler, hem sıfır hem de ikinci el araç fiyatları normale döner aslında. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erka1907 -- 22 Ocak 2021; 9:12:11 > |
Maasli calisanlar zenginlerin ve her durumda daha da zengin olacaklarin hizmetciligini yapsin diye var artik dunya duzeni bu. Pandemi ne diyor git calis gel ama yasama. O arabalar felan artik bizler icin yapilmiyor. |
Aslinda olaya şöyle bakmak lazım kampanya vardı sona erdi. Eskisi gibi zenginler binecek fakirlerde zenginlerin eskilerine binecek < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
2017 Eylül'de 30 bine ikinci el 2009 model mazda 1.3 go almıştım. Keşke biraz daha zorlayıp sıfır bir araç alsaymışım diyorum. O sırada benzer seviye sıfır araçlar 55-60 bin arasındaydı. Veya bir yıl sonra öyle bir şey yapabilirmişim. Ama artık mümkün değil. 2019 Eylül-Ekim-Kasım dönemi ise son fırsattı. Orada da araç yeniledim ama çok farklı bir şey almış olmadım. Netice olarak 9 yaşında bir aracım var, değeri 90 bin kadar. Bunu satsam, en kötü sıfır araç için üstüne bir 80-90 daha bulup koymam gerekiyor. Kredi çeksem faizine de kafadan bir 50-60 bin ödemem gerekiyor. Nispeten sermayem var diye baksam bile sıfır araç benim için bile hayal durumunda. Hiç olmayana ise artık kolaylıklar diliyorum. Ben en az 2-3 yıl mevcut aracımla devam edeceğim gibi görünüyor. Belki durumlar biraz toparlanır ve normal sayılabilecek bir seviyeye gelir. O zaman düşünebilirim. Tabi mali durumum müsait olursa. Diğer taraftan insanların 2005-2015 yılları arasında lüks araç ve lüks konuta alışmış olması da şuan yaşanan krizin en büyük sebeplerinden biri. Geliri gayet düşük diyebileceğimiz adamda bile gayet iyi araç oluyor. Seviyeyi düşürmek istemiyor. Ama düşmek zorunda. Çünkü yaşanan yalancı baharın hasadına geldik. Ortada ürün yok. Bu durum maaşlı çalışan herkes için geçerli. |
Eğer sabit maaşlı (ortalama bir maaş 3500-6000 TL arası) alınıyorsa bırakın araç alma devrini, araba değiştirme devri bile bitti. Sadece otomatik vites ihtiyaç olduysa veya artık arabanın elden çıkarılması gerekiyorsa (km, yıpranma vs) |
yaptığın yoruma bak, ötv niye var sanıyorsun senin paranı almak için mi? Dövizi dışarı yollamamak için var olduğunu anlayamıyor musun? 1 dolar için ülke dileniyor şu an |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 22 Ocak 2021; 13:12:52 > |
Yerli olan ne, paranın tamamı dövize çevrilip yurtdışına çıkıyor, öyle yıllık toplam satışının önemsiz olduğu ürünleri hesaplama, gerçekten döviz kaybına uğranan sektörlere büyük vergi kondu. Bazı sektörlere vergi konsada uygulanamayabiliyor bu yüzden konamıyor, örneğin pırlanta, boynuna takıp getirebiliyorsun. Aynı şekilde yatlara da koyamıyorsun, şu an yüzde 1 vergisi var, koyduğun an yurtdışı bir ülkeye kaydedip getiriliyor ve sıfır vergili oluyor, o yüzde 1'den de oluyorsun. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zortak -- 22 Ocak 2021; 13:22:3 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |