- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Citroen Bx 15 kullanıcıları
Bu konudaki kullanıcılar:
 
3990
Cevap
17
Favori
299903
Tıklama
Sayfaya git: Sayfa: <<     58 59 60 61 62 63 64 [66]      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


 
3 Mesaj
18 Temmuz 2012; 1:39:00 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

gercekten cok sıcan :) bende bx 1.6 var 1987 model gri 1998 trafık cıkışlı aldıgımda cok pişman olmuştum cok bakım gerekiyordu yaptırdım simdi ok gibi gidiyor :D motor alt takım triger eh birşey kalmadı sanruf var calışmayan onuda yarın şaşmazda yaptıracagım nasipse :)
_____________________________



 
502 Mesaj
19 Temmuz 2012; 9:43:40 

Hayırlı olsun. Allah kaza göstermesin İnşallah.
_____________________________

HAYY'dan gelen HUU'ya gider.


 
28 Mesaj
21 Temmuz 2012; 18:15:16 

hayırlı ramazanlar..
_____________________________

citroen gs1978
citren bx1990


 
502 Mesaj
23 Temmuz 2012; 11:49:23 

Amin. Allah razı olsun.
_____________________________

HAYY'dan gelen HUU'ya gider.


3613 Mesaj
10 Ağustos 2012; 5:46:05 

efsane kullanıcıları öldünüz mü yahu
_____________________________

Kastamonu Üniversitesi


1980 Mesaj
10 Ağustos 2012; 19:28:42 

aracı değiştirince, uzaktan izliyorum :)
_____________________________

1975 Opel Record 1.9 -1986 Mıtsubıshı Lancer 1.6 diesel -1992 Citroen BX TZD Turbo -2011 DFM Succe -2013 Mıtsubıshı L200 4x2 -2006 Fiat İdea


257 Mesaj
15 Ağustos 2012; 14:50:40 

selam arkadaşlar, sizlere birşey danışmak istiyorum. "citroen bx 1.9 tzd dizel" hakkında bilgisi olan var mı? aracın artılarını biliyorum ama bu 1.9 dizel tzd hakkında + - hiçbir fikrim yok.. bu motor sorunlumudur çok yakarmı, turbolu modelmidir vs ? bilgisi olan arkadaşlar varsa cevap verirlerse sevinirim.teşekkürler
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

I'II never forget you


440 Mesaj
17 Ağustos 2012; 14:56:57 

Tüm islam aleminin mübarek ramazan bayramını kutlar hayırlara vesile olmasını kazasız belasız sağlıklı ve mutlu tatiller dilerim
_____________________________



 
9 Mesaj
20 Ağustos 2012; 11:02:47 

sa bxciler facede bilmeyen arkadaşlar yoldaşlar da gelsin baglantı linki
http://www.facebook.com/groups/186718018013693 bu
burdan daha cabuk yardimlaşiyoruz,birzamanlar bende aracı yeni aldıgımda 01 06 2011
de almıştım hicbir bilgim yoktu.nasıl bunalıma giriyordum allahım neydi o günler asbaşkan yusuf abi ve timur abi ile tanıştım ve sonra digerleri ile şimdi ise kapının önüde motoru indirip komple motor yapacak duruma geldim 1yıl içinde oldu bunlar o dönemlerde burda bana yardımcı olan abilerime cok tşk ediyorum
şimdi bende yeni katılan arkadaşlara bilgi ve tecrübelerimle yardimci oluyorum
bilmeyen arkadaşlar facebokk tayız ordan daha cabuk yardımlaşiyoruz
sorunu olan arkadaşlar korkmayın yanlız degiliz bx yardımlaşması dayanışması başka hicbir markada da yok
herkesin bayramını kutlar hayırlı huzurlu bayramlar dilerim.
_____________________________



 
43 Mesaj
13 Eylül 2012; 15:57:43 

Selam Hocam nasılsın, ben epeydir siteye giremiyordurm. İşten güçten uğraşıp yeni şifre de alamamıştım. Nihayet aldım da bu sorun çözüldü. Benim bx maceram devam ediyor. Araba 210 bini buldu. Canavar gibi her yere gidiyor. Şimdilik halimiz budur.
_____________________________

kadir


1980 Mesaj
13 Eylül 2012; 20:14:56 

quote:

Orijinalden alıntı: eagleanddog

selam arkadaşlar, sizlere birşey danışmak istiyorum. "citroen bx 1.9 tzd dizel" hakkında bilgisi olan var mı? aracın artılarını biliyorum ama bu 1.9 dizel tzd hakkında + - hiçbir fikrim yok.. bu motor sorunlumudur çok yakarmı, turbolu modelmidir vs ? bilgisi olan arkadaşlar varsa cevap verirlerse sevinirim.teşekkürler

bende 1.7 tzd turbo vardı. . 1,9 tzd turbo yazmıyorsa düz turbosuz olabilir. şimdi burda bi arkadaşda.

şehir içi 6 6,5 lt yakıyo . şehir dışına hiç çıkamadım,performansı iyi. 1,9 daha iyidir

motor.hararet göstergesi ışıklı olduğundan bi kere conta yaktım. ozaman girmişken tam girsin dedim. yarım motor yaptırdım. pistonları gömlekleri felan değiştirdim.sonra motor bi sene problem çıkarmadı. trigier kayışı kopunca motor dağıldı gitti. satmak zorunda kaldım.
diğer aksamları zaten diğer bxlerle aynı. aynı problemler var
_____________________________

1975 Opel Record 1.9 -1986 Mıtsubıshı Lancer 1.6 diesel -1992 Citroen BX TZD Turbo -2011 DFM Succe -2013 Mıtsubıshı L200 4x2 -2006 Fiat İdea


202 Mesaj
14 Eylül 2012; 21:37:17 

Kadir Hocam, uzun bir süre sonra sizi burada görmek çok memnun etti beni. Bx e devam anladığım kadarıyla,ben xm'le yoluma devam ediyorum.Görüşmek dileğiyle...
_____________________________

'' XM 2.5 TD '' Otomobil değil, Onlar XM ''


59 Mesaj
20 Eylül 2012; 22:23:14 

Merhaba
Bende bx ailesine katilmak istiyorum fakat netteki fiyatlar bana bayagi yüksekmis gibi geliyor. Mesela 1991 model benzinli klima ve hidrolik direksiyonlu durumu iyi bir araca ne kadar verilir Ben tekirdag cerkezköyede yasiyorum Bana tavsiye edebileceginiz bir arac varmi? Forumdan olsun forum disi olsun
_____________________________

LAGUNA 2 2004 1.6 16V privilege
Peugeot 207 2009 1.4 90 Bg Trendy Oto.


59 Mesaj
20 Eylül 2012; 22:25:23 

http://www.sahibinden.c...n-ornegi-98052263/detay Yada su aracin ederi nedir .Otomatik oldugundan yakit ne kadar farkeder
_____________________________

LAGUNA 2 2004 1.6 16V privilege
Peugeot 207 2009 1.4 90 Bg Trendy Oto.


59 Mesaj
28 Eylül 2012; 0:55:53 

Keyfe keder alınabılır

_____________________________

LAGUNA 2 2004 1.6 16V privilege
Peugeot 207 2009 1.4 90 Bg Trendy Oto.


 
68 Mesaj
19 Ekim 2012; 12:31:34 

Merhaba Arkadaşlar ,

Başından beri konuyu takip etmekteyim ancak mesaj atmak bugüne kısmet oldu. Öncelikle emegi geçen herkese teşekkürü bir borç bilirim, zira bx ile ilgili o kadar faydalı bilgi var ki neredeyse zaman zaman hiç ustalara gitmeden sorunumuzu çözebiliyoruz. Tahmin edeceginiz gibi ben de cocuklugumdan beri bu arabalarla büyüdüm, zamanında babamda 74 model GSA vardı, o günden beri de ailede hep bir vesile ile citroen araçlar oldu.
Şu anda 91 model bx im var ancak malesef işlerin yogunlugu ve sıkça yurt dışı seyahatlerim dolayısıyla garajda yatıyor. Aracı 1 sene önce toplamak için almıştım ama gerekli ilgiyi gösteremedigimden öylece yatıyor.
Aracı forumda işine yarayacak arkadaş olursa çok uygun bir fiyata verecegim. Araç 91 model bx 15 tge, klimalı (kliması gaz basılırsa faal durumda, kontrolleri yapıldı ancak araç kullanılmadıgı için gaz basılmadı), ön camlar otomatik ve merkezi kilit. Aracın boyası fabrika çıkış boyası ancak zaman içinde solmuş ve çatlamış, anlıyacagınız komple boya istiyor, iç döşemeler de iyi durumda degil ancak aracın tüm elektrik aksamı faal vaziyette, motor durumu iyi. Araç yürür durumda (arasıra otoparktan çıkarıp kullanıyorum) Hidrolik sistemi faal durumda ancak elden geçmesi gerekiyor (belki de iyice temizlenmesi gerekiyor), zira pompa 3-4 saniyede bir çıtlıyor.
Özetle bir köşede kalıp çürümesini istemedigim için işine yarayacak bir arkadaş faydalansın isterim. Alacak arkadaş toplayıp binebilir veya yedek parça olarak da kullanabilir, dedigim gibi çok çok uygun bir fiyata verecegim.
Bu vesile ile tüm arkadaşların yaklaşan Kurban Bayramını kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
28 Mesaj
10 Kasım 2012; 16:06:52 

merhabalar. Arkadaşlar uzun arayışlar sonunda beğenerek aldığım bx im 1 hafta bile lullanmadan motor sardı komple motor yaptırıyorum ama rektefiyeci krankı 0.80 e taşlanınca kurtaracağını söylüyor buda benim gözümü korkutuyor o yüzden sizden ricam standart ölçülerde 15 tge nin krankı yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa ulaşsın lütfen 0530 285 16 24


 
68 Mesaj
13 Kasım 2012; 13:55:49 

Special arkadaşım size çıkma krank mı lazım ? Nerede yaşıyorsunuz Istanbul mu ? Eger öyle ise Ikitelli Organize Sanayi de çıkmacı Orhan var bx lerin hemen hemen tüm parçaları onda bulunur. Tel : 0543 8994573
_____________________________



858 Mesaj
27 Kasım 2012; 0:25:19 

Merhaba arkadaşlar.

1994 Model BX i olan varmı acaba? Gümrükten çıkan 94 model bir bx aldım. Sanıyorum türkiyede tek. Birde burada sorayım dedim. 1.6 Benzin+LPG Millesime.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



295 Mesaj
27 Kasım 2012; 17:25:47 

quote:

Orijinalden alıntı: ucav

Merhaba arkadaşlar.

1994 Model BX i olan varmı acaba? Gümrükten çıkan 94 model bir bx aldım. Sanıyorum türkiyede tek. Birde burada sorayım dedim. 1.6 Benzin+LPG Millesime.

bu arabalar en son 93 model. 94 model yok diye biliyorum. yanlışlık olmasın??


858 Mesaj
27 Kasım 2012; 20:48:59 

Wiki den baktım 94 modelleride var. Bir ara hatchback ler kaldırılmış sw e geçmiş. Aracım gümrük çıkışlı. Tüm evraklarda 94 olarak geçiyor.
Birde Millesime modeli. Araştırdıgım kadarıyla Türkiyede tek. Birde burada sormak istedim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



295 Mesaj
27 Kasım 2012; 21:58:31 

quote:

Orijinalden alıntı: ucav

Wiki den baktım 94 modelleride var. Bir ara hatchback ler kaldırılmış sw e geçmiş. Aracım gümrük çıkışlı. Tüm evraklarda 94 olarak geçiyor.
Birde Millesime modeli. Araştırdıgım kadarıyla Türkiyede tek. Birde burada sormak istedim

çok şanslısınız.. aracın fotolarını ekleyebilirmisiniz?? hatta facede "bx türkiye" grubuna katılın. paylaşımlarımız orada devam ediyor..


858 Mesaj
27 Kasım 2012; 23:47:31 

Teşekkür ediyorum. BX türkiye Facebook sayfasına katıldım. Aracımı Güneşli bir günde Fotograflarını çekip Facebook sayfasında paylaşacağım. Tekrar teşekkürler.
_____________________________



 
2 Mesaj
1 Aralık 2012; 5:34:53 

SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR İSTANBULDAN KATILIYORUM ADIM MEHMET BENDE 91 MODEL BX VAR ARACIN YÜRÜRÜ VE KASASI ÇOK DÜZGÜN SIFIR LPĞ BİLE TAKTIM AMA RAHATSIZLIK VE MADDİ DURUM DEDENİYLE SATMAK İSTİYORUM SADECE MUAYENESİ YOK BAŞKA BİR SIKINTI ALACAK ARKADAŞLARA DUYRULUR UYGUN FİYATA VERECEM NO 0531 963 49 22
_____________________________



 
2 Mesaj
1 Aralık 2012; 5:52:32 

SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR İSTANBULDAN KATILIYORUM ADIM MEHMET BENDE 91 MODEL BX VAR ARACIN YÜRÜRÜ VE KASASI ÇOK DÜZGÜN SIFIR LPĞ BİLE TAKTIM AMA RAHATSIZLIK VE MADDİ DURUM DEDENİYLE SATMAK İSTİYORUM SADECE MUAYENESİ YOK BAŞKA BİR SIKINTI ALACAK ARKADAŞLARA DUYRULUR UYGUN FİYATA VERECEM NO 0531 963 49 22
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
502 Mesaj
31 Aralık 2012; 11:56:21 

Harkese hayırlı sürüşler. Yeni yılınızı şimdiden tebrik ederim.
_____________________________

HAYY'dan gelen HUU'ya gider.


 
279 Mesaj
5 Ocak 2013; 2:20:20 

http://www.diesel-therm.com/vegetable-oil-kit.htm
arkadaşlar bx lerin dizellerini ayçiçek yağıyla çalıştıran kitleri kullanan var mı acaba. Saxo da bayağı kullanan vardı forumda..
_____________________________



440 Mesaj
5 Ocak 2013; 17:32:59 

daha çok yaygınlaşmadı orjinalın dışında olanlar mutlaka birşeylere yansıyor günlük olarak baktığında anlaşılmıyor ama zamana bölünce belli zaman sonra masrafları ağır oluyor eğer çok km yapıyorsan bak incele öyle tak ama az km yapıyorsan bence hiç deneme derim
_____________________________



440 Mesaj
5 Ocak 2013; 17:36:07 

quote:

Orijinalden alıntı: jopon mehmet

SELAMUN ALEYKÜM ARKADAŞLAR İSTANBULDAN KATILIYORUM ADIM MEHMET BENDE 91 MODEL BX VAR ARACIN YÜRÜRÜ VE KASASI ÇOK DÜZGÜN SIFIR LPĞ BİLE TAKTIM AMA RAHATSIZLIK VE MADDİ DURUM DEDENİYLE SATMAK İSTİYORUM SADECE MUAYENESİ YOK BAŞKA BİR SIKINTI ALACAK ARKADAŞLARA DUYRULUR UYGUN FİYATA VERECEM NO 0531 963 49 22


aracın resimlerini koyup ve fiyatını belirlersen daha kolay satma imkanın olur
_____________________________



440 Mesaj
17 Ocak 2013; 11:21:01 

arkadaşlar bu sayfa kullanılmıyor galiba güncelliği kayboluyor
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



295 Mesaj
17 Ocak 2013; 21:19:53 

quote:

Orijinalden alıntı: asbaskan

arkadaşlar bu sayfa kullanılmıyor galiba güncelliği kayboluyor

artık paylaşımlar facebooktan daha hızlı bir şekilde yapılıyor asbaskanım.. grubumuza bekleriz..
Buna gelen 1 yanıtı gör.


440 Mesaj
18 Ocak 2013; 10:17:58 

quote:

Orijinalden alıntı: alos_21


artık paylaşımlar facebooktan daha hızlı bir şekilde yapılıyor asbaskanım.. grubumuza bekleriz..

orada bende varım fakat buradaki bilgilerin yarısı bile orda yoktur kim ne isterse burada geçmiş sayfalarda buluyordu uzun zamandan beri takip ediliyordu fakat fesde birisi çıkıyor hocam şunu şöylemi yapalım böylemi yapalım diye cok basit sorular soruyor tabiki bizdelerde duyarsız kalmamak için cevap yazıyoruz oysa geçmiş sayfalar incelense konunun cevabını bulacaklar oysa incele bak 5 kişi ayrı ayrı aynı sorularla cevap bekliyor tamam onuda takip edelim fakat bu sayfada güncelliğini kaybetmesin buralarada yönlendirilsin arkadaşlarımız
_____________________________



 
62 Mesaj
20 Ocak 2013; 15:16:45 

quote:

Orijinalden alıntı: smoc76

Merhaba Arkadaşlar ,

Başından beri konuyu takip etmekteyim ancak mesaj atmak bugüne kısmet oldu. Öncelikle emegi geçen herkese teşekkürü bir borç bilirim, zira bx ile ilgili o kadar faydalı bilgi var ki neredeyse zaman zaman hiç ustalara gitmeden sorunumuzu çözebiliyoruz. Tahmin edeceginiz gibi ben de cocuklugumdan beri bu arabalarla büyüdüm, zamanında babamda 74 model GSA vardı, o günden beri de ailede hep bir vesile ile citroen araçlar oldu.
Şu anda 91 model bx im var ancak malesef işlerin yogunlugu ve sıkça yurt dışı seyahatlerim dolayısıyla garajda yatıyor. Aracı 1 sene önce toplamak için almıştım ama gerekli ilgiyi gösteremedigimden öylece yatıyor.
Aracı forumda işine yarayacak arkadaş olursa çok uygun bir fiyata verecegim. Araç 91 model bx 15 tge, klimalı (kliması gaz basılırsa faal durumda, kontrolleri yapıldı ancak araç kullanılmadıgı için gaz basılmadı), ön camlar otomatik ve merkezi kilit. Aracın boyası fabrika çıkış boyası ancak zaman içinde solmuş ve çatlamış, anlıyacagınız komple boya istiyor, iç döşemeler de iyi durumda degil ancak aracın tüm elektrik aksamı faal vaziyette, motor durumu iyi. Araç yürür durumda (arasıra otoparktan çıkarıp kullanıyorum) Hidrolik sistemi faal durumda ancak elden geçmesi gerekiyor (belki de iyice temizlenmesi gerekiyor), zira pompa 3-4 saniyede bir çıtlıyor.
Özetle bir köşede kalıp çürümesini istemedigim için işine yarayacak bir arkadaş faydalansın isterim. Alacak arkadaş toplayıp binebilir veya yedek parça olarak da kullanabilir, dedigim gibi çok çok uygun bir fiyata verecegim.
Bu vesile ile tüm arkadaşların yaklaşan Kurban Bayramını kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.

üstad selamlar. araç hala duruyor mu elinde? duruyorsa fiyat ne kadar istiyorsun?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________


"357.Dönem (Kasım 2014) Kısa Dönem - Yedek Subay Adayları"
357. Dönem Liste Kayıt - 357. Dönem Liste Görüntüle
_


 
43 Mesaj
21 Şubat 2013; 15:28:37 

Degerli Bx severler. Benim arabamın hidrolik pompası bozulmuştu, Ankara'da Aksu Citroen den Hüseyin usta sağ olsun gayet güzel tamir etti ve şimdi tıkır tıkır çalışıyor. Bu aracın kendisi muhteşemdir, ustasını bulamazsanız adamı deli eder.

Bu yazıyı benim gibi pompa sorunu ile muhattap olmak zorunda kalan arkadaşlara bir yardımı olsun diye yazıyorum. Malum bu rabaların en önemli kısmı pompası. O çalışmadımı yapacak bir şey yok.

Kolaylık sağlaması için telefon da vereyim.

Hüseyin Aksu: 05364928466
_____________________________

kadir


 
43 Mesaj
21 Şubat 2013; 15:29:49 

Degerli Bx severler. Benim arabamın hidrolik pompası bozulmuştu, Ankara'da Aksu Citroen den Hüseyin usta sağ olsun gayet güzel tamir etti ve şimdi tıkır tıkır çalışıyor. Bu aracın kendisi muhteşemdir, ustasını bulamazsanız adamı deli eder.

Bu yazıyı benim gibi pompa sorunu ile muhattap olmak zorunda kalan arkadaşlara bir yardımı olsun diye yazıyorum. Malum bu rabaların en önemli kısmı pompası. O çalışmadımı yapacak bir şey yok.

Kolaylık sağlaması için telefon da vereyim.

Hüseyin Aksu: 05364928466
_____________________________

kadir


129 Mesaj
27 Şubat 2013; 19:45:57 

Arkadaşlar merhaba bendeki bx dizel motor ustasından satın aldım, o 1.9 motor takmış. Fakat benim sormak istediğim başka bir şey hani motor suyunun yanındaki yağ tankı var ya haftada bir yağ dolduruyorum ben oraya ama yağ alttan değil kapaktan çıkıyo gibi kapak vıcık vıcık yağ acaba bi bilginiz var mı ? ya da ucuz ve iyi bi tanıdğınız usta var mı ? bir de bu soğuk havalarda araba çalışmamakta ne yapmam gerek ? Şimdiden teşekkür ediyorum.



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canest -- 27 Şubat 2013; 20:05:49 >
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



 
502 Mesaj
8 Mart 2013; 10:19:20 

quote:

Orijinalden alıntı: Canest

Arkadaşlar merhaba bendeki bx dizel motor ustasından satın aldım, o 1.9 motor takmış. Fakat benim sormak istediğim başka bir şey hani motor suyunun yanındaki yağ tankı var ya haftada bir yağ dolduruyorum ben oraya ama yağ alttan değil kapaktan çıkıyo gibi kapak vıcık vıcık yağ acaba bi bilginiz var mı ? ya da ucuz ve iyi bi tanıdğınız usta var mı ? bir de bu soğuk havalarda araba çalışmamakta ne yapmam gerek ? Şimdiden teşekkür ediyorum.

İyi günler. Süspansiyon sisteminden anlamadığım için size motorun çalışmamasında yardımcı olayım.
Akünüz nasıl. Marş motoru da basıyorsa sorun büyük bir ihtimamlle kızdırma bujilerindedir. Onları boch marka kızdırma bujileriyle yenilenin inşallah çalışır.

_____________________________

HAYY'dan gelen HUU'ya gider.


1980 Mesaj
8 Mart 2013; 20:13:00 

quote:

Orijinalden alıntı: Canest

Arkadaşlar merhaba bendeki bx dizel motor ustasından satın aldım, o 1.9 motor takmış. Fakat benim sormak istediğim başka bir şey hani motor suyunun yanındaki yağ tankı var ya haftada bir yağ dolduruyorum ben oraya ama yağ alttan değil kapaktan çıkıyo gibi kapak vıcık vıcık yağ acaba bi bilginiz var mı ? ya da ucuz ve iyi bi tanıdğınız usta var mı ? bir de bu soğuk havalarda araba çalışmamakta ne yapmam gerek ? Şimdiden teşekkür ediyorum.

hangi şehirdesiniz. ona göre usta önerelim.

Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

1975 Opel Record 1.9 -1986 Mıtsubıshı Lancer 1.6 diesel -1992 Citroen BX TZD Turbo -2011 DFM Succe -2013 Mıtsubıshı L200 4x2 -2006 Fiat İdea


129 Mesaj
13 Mart 2013; 19:14:25 

quote:

Orijinalden alıntı: legend1982


hangi şehirdesiniz. ona göre usta önerelim.



Ankara
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1980 Mesaj
15 Mart 2013; 10:45:31 

quote:

Orijinalden alıntı: Canest


Ankara

ben Ankarada iyi bi usta bulamadığım için sattım güzelim arabamı, 3 4 usta değiştirdim. hepsi aynıydı. gitmediğim iyi ustalar olabilir.
_____________________________

1975 Opel Record 1.9 -1986 Mıtsubıshı Lancer 1.6 diesel -1992 Citroen BX TZD Turbo -2011 DFM Succe -2013 Mıtsubıshı L200 4x2 -2006 Fiat İdea


295 Mesaj
11 Nisan 2013; 16:12:04 

Merhaba arkadaslar. Motordan anlayan ustalara bi sorum olacak. Bx 15 tge kullaniyorum. Aracimdaki bi sikinti beni aractan soguma durumuna getirdi. Aracin silindir kapak contasi degisti, kapak revizyon gordu, sibop kovani ve lastikleri degisti, sibop ayari yapildi, buji-buji kablosu-atesleme modulu-vakum avans mekanizmasi-distributor kapagi-rotor degisti, triger seti degisti. Bunlari şu sebepten yazdim, belki arizanin bumlarla bir baglantisi vardir cunku bunlar yapildiktan sonra ortaya cikti.
simdi beni aracimdan sogutan ariza ise soyle. Dusuk devirden ozellikle vites artisindan sonra gaza yuklendigimde tek bazende iki defa patlama oluyor. Devir 2bini gecene kadar arac kendini toplayamiyor. Nadirde olsa 1. Viteste de oluyor ama en cok 2. Viteste yapiyor.
simdi onemli oldugunu dusundugum bir olayi anlatacagim: avans ayarini gereginden fazla yukseltince patlama olmuyor ama bu seferde gaza yuklenince şıkır şıkır ses yapiyor. Bu bahsettiklerim lpgde oluyor, benzinde patlama yok fakat yuksek avansta asiri sikirti var.
Birde motor sogukken patlama yok isininca oluyor, sicak havdanmi diye acik filtre taktim yine ayni, ayrica krank filtresi taktim (motor yag kapagindan filtre kutusuna giden hortuma) ondanda duman cikiyor.
Ayrica Patlama egzozda degil buna eminim, patlamayla birlikte aracta kapaklanma oluyor...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


 
68 Mesaj
23 Nisan 2013; 12:46:09 

quote:

Orijinalden alıntı: GokhanSCN


üstad selamlar. araç hala duruyor mu elinde? duruyorsa fiyat ne kadar istiyorsun?

Kusura bakmayın yurt dışında oldugum için bir süredir foruma bakamıyordum, araç satıldı malesef.
_____________________________



 
4 Mesaj
23 Nisan 2013; 19:48:15 

Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım... BX 15 TGE sahibiyim artık. Arabamda değişmem gereken ufak şeyler var. Bana istanbulda veya adapazarında bildiğiniz arabadan ve parçasından anlayacak bir usta numarası verebilir misiniz ?
_____________________________



 
1 Mesaj
23 Nisan 2013; 23:01:08 

slm arkadaşlar aranıza yeni katıldım bx1.5 var ve yan dikiz aynaları lazım nerden bulabilirim eskde ikamet ediyorum yardımcı olurmusunuz gerekirse telefon numarasıda verebilirim siteye
_____________________________



858 Mesaj
24 Nisan 2013; 18:25:48 

Selamlar; Artık iletişimlerimiz Facebook BX funClub ta yapılmakta Oraya bekleriz ;

http://www.facebook.com/groups/186718018013693/
_____________________________



 
502 Mesaj
26 Nisan 2013; 9:34:23 

Donanımhaberin citroen bx sayfalarının özetini sizler için çıkardım. İnşallah yakın bir zamanda istifadenize sunacağım.


_____________________________

HAYY'dan gelen HUU'ya gider.