Şimdi Ara

Daihatsu Kulübü (25. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.085
Cevap
22
Favori
334.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhabalar daihatsu terios kullanıyorum lpg taktırmak istiyorum ne önerirsiniz. okcan lpg kitleri nasıldır.lütfen bilgilerinizi paylaşırmısınız.saygılar
  • TOYOTASA'DAN "SA" ÇEKİLDİ, DAIHATSU DİREKSİYONA GEÇTİ.

    Sabancı Holding, Toyota Motor Europe ve Mitsui ile ortak olduğu Toyotasa'daki yüzde 64,99 oranındaki hissesini, ALJ'ye bağlı ALJ Lubnatsi Pazarlama ve Satış A.Ş.'ye satma kararı aldı.

    Sabancı Holding'den yapılan yazılı açıklamada, yapılması öngörülen satış işleminin tutarının 84 milyon 986 bin 923 dolar olacağı belirtilerek, hisse devir işlemlerinin gerekli izin süreçlerinin tamamlanmasının ardından gerçekleşeceği kaydedildi.

    Verilen bilgiye göre, hisse devir sürecinin tamamlanmasının ardından yeni şirketin ana hissedarı ALJ Lubnatsi olurken, şirketin yüzde 25'i Toyota Motor Europe'a, yüzde 10'u ise Mitsui&Co.'ya ait olacak.

    Sabancı Holding Üst Yöneticisi (CEO) Ahmet Dördüncü, konuya ilişkin değerlendirmesinde, Sabancı Holding olarak tüm faaliyetlerinde paydaşlarına değer yaratmayı hedeflediklerini ve oluşan iş fırsatlarını da bu anlayış çerçevesinde değerlendirdiklerini belirtti.

    Daha önce üretim faaliyetlerini devrederken olduğu gibi bugün satış-pazarlama faaliyetlerine yönelik bu kararın da, bu stratejik yaklaşımın bir örneği olduğuna işaret eden Dördüncü, ''Diğer pazarlarda olduğu gibi Türkiye'de de bu işin artık global bir nitelik kazanmasından ötürü Toyotasa çatısı altında yürüttüğümüz distribütörlük faaliyetlerimizi global bir kuruma devretme kararı aldık. Hisselerimizi, tüm dünyada 55 yıldır Toyota'nın distribütörlük faaliyetlerini yürütmekte olan ALJ'nin tecrübeli ellerine teslim ediyoruz'' ifadelerini kullandı.

    ALJ Avrupa Direktörü Ali Haydar Bozkurt ise, ALJ'nin, Türkiye'yi bölgenin otomotiv sektöründeki en önemli ekonomisi olarak gördüğünü belirterek, bu nedenle ALJ'nin, Türkiye'de Daihatsu distribütörlüğü ile başlayan yatırımlarını, Toyota ile büyüterek, Türkiye'ye ve sektörün geleceğine olan güvenini ortaya koyduğunu kaydetti.

    DAHA ÖNCE DE ÜRETİMDEN ÇEKİLMİŞTİ

    Toyota Türkiye'nin hikayesi yaklaşık 25 yıl önce Sakıp ve Özdemir Sabancı ile başlamıştı. 1984 yılında Toyota distribütörlüğü ile başlayan macera 6 yıl sonra dev yatırım hamlesine dönüşmüştü. 1990 yılında yüzde 50 Sabancı Holding, yüzde 40 Toyota ve yüzde 10'u da Mitsui olmak üzere Adapazarı'nda 350 milyon dolarlık yatırımla fabrika kurulması kararı alınmıştı. 9. Cumhurbaşkanı Süleyman Demirel'in temelini attığı Toyotasa Adapazarı fabrikası 1994 yılında üretime başladı. Yaklaşık 1 milyon metrekare alan üzerine kurulu fabrikanın kapasitesi 100 bin adetti. 1 ay içinde Corolla Sedan'ın üretimine başlanmıştı. Herkes çok heyecanlıydı. 1 yıl sonra ise Corolla Staiton Wagon'lar banttan çıkmaya başlamıştı.

    1995 yılında 21 bin 458 Corolla üretilmişti. Sonraki iki yıl da rakamlar 20 bin adetler seviyesindeydi. Yapılan büyük yatırıma rağmen bilançolar kimseyi memnun etmiyordu. Tarih 2000 yılının Ekim ayını gösterdiğinde Sabancı Holding, üretimdeki yüzde 15'lik payını Toyota'ya sattı. Şubat Krizi bir çok sanayi şirketini olduğu gibi Toyotasa'yı da olumsuz etkilemişti. 100 bin kapasiteli fabrikadan sadece 2 bin 862 otomobil çıkmıştı. O dönem İstanbul Sanayi Odası'nın haziran ayı meclis toplantısında adeta isyan eden Sakıp Sabancı, Toyotasa tesislerinde günde bir değil sıfır üretim olduğunu belirterek, "Dünyanın yatırımı, robotlarla dolu fabrika duruyor. Bu modern fabrikanın yöneticileri üretimi sıfır diyorsa yangın var demektir" demişti. Ve Ekim 2001'de Sabancı Holding Toyota'nın üretiminden çekilmişti.




  • Selamlar arkadaşlar
    Ev alacağımızdan dolayı 8500km'de 2008 1.3 otomatik makyajlı kasa sirion'umu satmak istiyorum. İlgilenen arkadaşlar varsa, irtibata geçebiliriz.
  • arkadaşlar öncelikle herkese iyi akşamlar.
    bende 2005 model YRV almış bulunmaktayım.
    bu fiyata bu özellikler bence müthiş
    aracım 45binde ilk sahibi çok titz kullanmış daha sıfır gibi
    otomatik araç ilk defa kullandığım için biraz zorlandım
    bana araç hakkında bilgi verecek arkadaş olursa çok sevinirim
  • Arkadaşlar Daihatsu araçlarınızla ilgili her türlü sorularınızı - bilgi paylaşımlarınızı - 2. el ilan paylaşımlarınızı ilgili forumdan yapabilirsiniz: http://www.daihatsuaskina.com/forum/forum.html
  • Yeni Cuore Frankfurt Otomobil Fuarı'nda:

     Daihatsu Kulübü
  • sevgili arkadaşlar en samimi arkadaşım 135 bin kmde 2003 model bir daihatsu siron aldı otomatik vites şimdi bu aracın otomatik vitesi tork konvertörlü klasik otomatik vitesmi yoksa manuel vites mantığında olan yani robotlaştırılmış devriyaj kullanan şanzımanlardanmı.
    ve kaç ileri bir şanzımanı var. birde bu araçlar da triger kayışı varmı yoksa zincirmi.
    ben bu araçlarda zincir var diye biliyorum ama satan kişi trigeri değiştirdim demiş.
    birde arkadaşımın eşi araba 120 den sonra titriyor diyor bu aracın kilosundan ortaya çıkan bir sorunmu(yan rüzgarlar vesaire) yoksa arabanın rot balansındamı bir şey vardır.
    (arabayı daha görmediğim için ben arkadaşlara net cevap veremedim en iyisi kullananlarına soralım dedik)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    sevgili arkadaşlar en samimi arkadaşım 135 bin kmde 2003 model bir daihatsu siron aldı otomatik vites şimdi bu aracın otomatik vitesi tork konvertörlü klasik otomatik vitesmi yoksa manuel vites mantığında olan yani robotlaştırılmış devriyaj kullanan şanzımanlardanmı.
    ve kaç ileri bir şanzımanı var. birde bu araçlar da triger kayışı varmı yoksa zincirmi.
    ben bu araçlarda zincir var diye biliyorum ama satan kişi trigeri değiştirdim demiş.
    birde arkadaşımın eşi araba 120 den sonra titriyor diyor bu aracın kilosundan ortaya çıkan bir sorunmu(yan rüzgarlar vesaire) yoksa arabanın rot balansındamı bir şey vardır.
    (arabayı daha görmediğim için ben arkadaşlara net cevap veremedim en iyisi kullananlarına soralım dedik)


    Selamlar. Arkadaşınıza hayırlı olsun dileklerimi iletirsiniz

    Şanzımanı tork konvertörlü 4 ileri 1 geri klasik otomatik şanzımandır. Tiptronik desek daha doğru esasında.

    Triger kayışı yok. Zincirli.

    Satan kişi triger konusunda uydurmuş. Olmayan şeyi nasıl değiştirecek Ağır bakım yaptım anlamında söylemiş olsa gerek ki, triger olmayınca ağır bakım da hafifliyor zaten.

    Arabanın rot balans ya da jantlarında sorun olabilir. Sirion ve YRV platform kardeşi araçlar ve ağırlıkları da aynı sayılır. 190'da bile titreme diye birşey söz konusu olamaz (YRV Turbo maksimum hız). Sirion'da kullandım 2 sene. Titremenin hız ile ilgili olmadığını kolaylıkla söyleyebilirim. Diğer yandan araba hafif ve yüksek yapılı olduğu için (850 kg civarı) yan rüzgarlardan etkilenir.

    Başka sorunuz olursa çekinmeyin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 28 Ağustos 2009; 16:46:20 >




  • saol umut bu bakşam bakmaya gideceğim arabaya acaip seri diyorlar bir test edeyim yarın bende görüşlerimi buraya yazarım.
    zincir olayını doğru biliyormuşum.
    titremede siz kullancılar yok diyorsanız bir deneyeyim olmazsa jant rot balans falan baktırırız.
    (ilk arabaları belkide titreme falan yoktur ama onlara öyle gelmiş olabilir)
    son sorum gerçi sizin kendi sitenize baktım az önce siz pek memnun kalmamışsınız ancak arkadaşlar tüp takdıracaklar bu konuda bir tavsiyeniz olurmu (ayrıca orada takdıran diğer arkadaşlar genelde memnun)
    son soru dedim ama şimdi aklıma geldi (ama bu sefer kesin son) kocaelinde bildiğiniz özel servis usta falan varmı daihatsu için :)


    AYRICA 1.0 ARACI OLAN DAİHATSUCU ARKADAŞLARI İMZAMA BEKLİYORUZ.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: otomobilci_x

    saol umut bu bakşam bakmaya gideceğim arabaya acaip seri diyorlar bir test edeyim yarın bende görüşlerimi buraya yazarım.
    zincir olayını doğru biliyormuşum.
    titremede siz kullancılar yok diyorsanız bir deneyeyim olmazsa jant rot balans falan baktırırız.
    (ilk arabaları belkide titreme falan yoktur ama onlara öyle gelmiş olabilir)
    son sorum gerçi sizin kendi sitenize baktım az önce siz pek memnun kalmamışsınız ancak arkadaşlar tüp takdıracaklar bu konuda bir tavsiyeniz olurmu (ayrıca orada takdıran diğer arkadaşlar genelde memnun)
    son soru dedim ama şimdi aklıma geldi (ama bu sefer kesin son) kocaelinde bildiğiniz özel servis usta falan varmı daihatsu için :)


    AYRICA 1.0 ARACI OLAN DAİHATSUCU ARKADAŞLARI İMZAMA BEKLİYORUZ.


    Gerçekten çok seri arabadır Sirion'lar. Tiptronik olanı özellikle 50 km hıza çıkarın. Sonra ayağınızı gazdan çekip 4. vitesteyken hızın 40 km/s 'e düşmesini bekleyin. Hız 40'a geldiğinde gazı kökleyin, araba 4'den 1'e atıp roketlesin, iki misli daha fazla hayran olun. Aynı işlemi YRV Turbo'da yapın, 2.0'ları geride bırakın, zevk katlansın

    Ben LPG'den memnun kalmadım. Ama benim memnuniyetsizliğim Türk zihniyetindeki ustalarımızın oldu bittici anlayışları nedeniyle idi. Yani bu işin mühendis seviyesinde yapılsa olacağına inanıyorum. Ama onu yapacak teknik elemanın olduğu yeri nereden bulacaksınız vs. vs. Herkes oldu abi süper oldu diyor, alıyorsun arabayı, motoru dinlerken için acıyor, ya da arıza ışığı yanıyor, fakir oluyor zengin oluyor, kalibre oluyor, depo kalibresi oluyor, problemler bitmiyor Allah bitmiyor Araba tutkusu ile yaşayan bir adama göre birşey değil LPG.

    Kocaeli'nde tanıdık yok maalesef. Yakın servis olarak ise Şile yolundaki merkez servisi ve Düzce'deki Dostel Otomotiv'i tavsiye edebilirim. Merkez servis müdürü Şükrü Bey. Hem çok ilgili hem de çok bilgili bir insandır. Eğer Düzce'ye gidelim derseniz orada da Vedat Bey var. Her ikisine de benim ismimi verin, yardımcı olurlar. Bildiğim kadarıyla Dostel'de LPG uygulaması yapıyorlar. Bunu yapacak yerin Daihatsu Yetkili Servisi olması elbette ki çok büyük avantaj.

    Güle güle kullansınlar.

    PS: 1000cc motor kategorisine giren Türkiye'deki Daihatsu'larımız:

    • Charade (çok az var)
    • Cuore
    • Sirion 1.0




  • umutbey bizim başlıkta sadece bir cuoreci arkadaş var.
    şimdi kimse bilmez ama (kimse demeyelimde genelde bilmezler) en az yakan 1.0 araç daihatsu cuore ve hafif olması itibariylede seri bir araç.
    yani aslında aracı bilmeyen tanımayan ve ön yargıları ile hareket eden bir çok insan ihtiyaçlarını hem mükemmel şekilde karşılayacak hemde ekonomik olarakta ulaşılabilirliği kolay bu arabalardan uzak duruyor.
    şimdi bir arkadaşım araba arıyor diyorum ki kriterler ne? şu şuşu diye sayıyor (cuorenin resmini çiziyor) bütçe ne şu, kaç model olacak şu kadar, diyorum ki tam cuore senlik adam diyor ki adını bile duymadım geç..
    onun için ben 1.0 daihatsusu olanları özelikle imzama bekliyorum araçlarını tanıtmaları açısından.

    gelelim sirion testine
    araba 135 binde ama motoru saat gibi gaz pedelına alışık olmamanında etkisiyle geri geri çıkarken (malum otomatikte frenden ayağınızı çekerek çıkarsınız ama hafif meyilli olduğundan gaza basmam gerekiyordu) ilk gaza basmamla hayretler içerisinde kalmam bir oldu.
    daha sonraki bütün sürüşüm boyuncada araç beni büyüledi (motor ve şanzıman olarak) gerçekten muazzam bir seriliği var benim diyen kendi sınıftaşı ve emsali atmosferikleri otomatik olsun düz olsun(1.6 motora kadar olanlar dahil) arkasında bırakacağına hiç şüphe yok.(kullandığım araç yelpazesi son derece geniştir yani onlarla kıyaslayarak bunu rahatlıkla söyleyebilirim)
    direksiyondan kumandalı vitesi olan bir aracı ise ilk kez kullandım ve onun tadıda ayrı bir güzel.
    yol tutuşunda (kendi kullandığım araç corsa) sınıfının zirvesi diyemem ama insanı üzmeyeceği aşikar.
    içine alınan seste segmentinin ortalamalrına yakın değerleri olduğunu düşünüyorum.
    yanlız aracın içerisi (mesela bir corsa ile kıyaslayınca) özelikle arkadaki yaşam alanı biraz dar geldi bana.
    ha şunuda söylemeden bitirmeden geçemeyeceğim 2003 model 135 bindeki bir araç için araç son derece sağlam sağı solu oynamıyor ve kolay kolay oynayacak gibide görünmüyor.
    benim izlenimlerim bu kadar. belki araç hakkında yorum arayanlara yardımcı olur.
    ve şunuda söyleyeyim arabayı kullanmak gerçekten çok zevkli resmen tadı damağımda kaldı.
    saygılarımla..




  • bir gün inşallah YRV Turbo kullanmak da kısmet olur. Tıpkısının aynısı x2 daha zevkli. Gaza yüklenince kudurmuş gibi gidişini görmeniz lazım. Aynı atiklikte şanzıman 130 beygir gücünde turbo motor ve 930 kg ağırlık birleşince tam mini GTI bir araç çıkıyor ortaya. gerçekten segmentinde rakipsiz denecek bir araba yrv turbo pek çok özelliğiyle (6 hava yastığı, cam tavanı ve pek çok mpv özelliği de var) ama sizin de dediğinizi gibi insanlar bilmedikleri için 2003 model arabaya hala aynı tepkiyi alıyorum sürekli. ne marka bu? yeni mi çıktı bu model? daha önce hiç görmedik vs.vs. :) arkaya da normalde olmayan bir 1.3 yazısı yazdım (yalan mı sanki ) öyle daha da zevkli oluyor. en çok da "ben cipim ezer geçerim çekil" dercesine selektör yapan hantal kasalı 2 litre yeni nesil light suv! 'ları madara etmeyi seviyorum. bir kere sirion ile yokuş yukarı captivayı madara etmiştim. ne günlerdi. chevy'nin fiyatı o günlerde 90'dan 75'e düşmüştü büyük indirimle tam 15.000 lira... yani yapılan indirim sirion'un bütün ederi kadar :) demek ki neymiş bilmediğin arabayı hafife almayacakmışsın ya da suv kullanıyorum diye asfaltta bile caka satacaksan hiç değilse bir range rover sport'a bineceksin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi umutgultekin -- 29 Ağustos 2009; 0:40:33 >




  • bilmek ve binmek arasında çok fark var.(kırk yıl düşünsem bu kadar zevkli bir araç olduğu aklıma gelmezdi) halbu ki arkadaşın bu aracı almasındada payım büyüktür.:))
    yrv'leri eskiden beri biliyorum (muzzam motorlarındada haberim var) ama sirionu gördükten sonra artık yrv'nin ne olabileceğini neler yapabileceğini tahmin bile etmek istemiyorum.
    captiva nedir ki bu motorların yanında
  • 2004 model sirion 28 000km'de, otomatik vites,1.3 touring, 3 parçada çizikten dolayı boya var... fiyat:14 500 tl
    sizce iyi mi?
    eşime almayı düşünüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    2004 model sirion 28 000km'de, otomatik vites,1.3 touring, 3 parçada çizikten dolayı boya var... fiyat:14 500 tl
    sizce iyi mi?
    eşime almayı düşünüyorum...


    Ankara'daki gri renkli arabamı bu? Sahibinden'de ilanı olan hani...

    Ben onun sahibi ile konuştum. Çok iddialıydı arabasıyla ilgili, şöyle temiz, böyle temiz annem kullandı vs. Tamam dedim, götür arabayı arkadaşın mekanına, baksınlar. OK çıkarsa alıyorum. Tamam dediler ama götürmediler. Şase numarası istedim tramer'den araştırmak için, onu da vermediler. Ondan sonra telefona ve mesajlara cevap vermediler. Yorumu size kalsın...

    Plaka 06 ARZ 47
  • http://www.sahibinden.com/orjinal_28200km_de_temiz_sirion_1_3_102_hp_touring-25WQQaXQQ16380327WQQpXQQdisplayitem

    evet ankaradaki ilan...
    aynen dediğiniz gibi... annem kullanıyor diyor... çok temiz diyor ama dedikleriniz ilginç...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hightech33 -- 31 Ağustos 2009; 14:47:53 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soldier_of_fortune

    http://www.sahibinden.com/orjinal_28200km_de_temiz_sirion_1_3_102_hp_touring-25WQQaXQQ16380327WQQpXQQdisplayitem

    evet ankaradaki ilan...
    aynen dediğiniz gibi... annem kullanıyor diyor... çok temiz diyor ama dedikleriniz ilginç...



    Valla ben kendisiyle Çarşamba akşamı görüştüm ilk. Perşembe günü arabayı göstermek üzere randevulaştık. Pazarlıksız istediği fiyatı kabul ettim. O zaman 14.500 istiyordu. Arkadaşı aradım İstanbul'dan Ankara'ya bir sürü organizasyon yaptım. Paramı hazırladım. Herşey arabanın gösterilmesine kaldı. Az sonra gideceğiz, birazdan göstereceğiz, arkadaşa verdim götürecek, işi çıkmış biraz sonra vs diye beni oyaladı bütün gün bu satıcı arkadaş. Şase numarasını vermemesi de ayrı bir komedi zaten. En sonunda da telefonuma çıkmaz, mesajıma yanıt vermez oldu Perşembe akşamı. Eğer temiz lafına güvenip İstanbul'dan Ankara'ya kalkıp gitseydik Cuma sabahı, zamanımıza ve harcayacağımız paraya yazık olacaktı.

    Belki işi çıkmıştır ve gösterememiştir arabayı falan anlarım ama öyle bir durumda en azından bir haber verilir, İstanbul'dan geleceğimiz biliniyor, hiç değilse bir telefona çıkılır di mi?.. Bu tavır yüzünden ben güvenimi kaybettim. Bedava bile verseler almam artık.




  • selam arkadaşlar geçen hafta size en yakın arkadaşıma bir sirion aldık demiştim bugun muayeneye gittik.
    aracın ön sol farı çatlak olduğundan muayeneden geçemedi.
    yetkili servisi aradık 423 lira dedi (bu kadar olurmu arkadaşlar ya el insaf diyorum)çıkmacılara gittik yok dediler
    parçacılara gittik bunun yan sanayisi yok dediler
    yine ne varsa sizde var 2003 model sirion sol ön far nereden buluruz çıkma,yan sanayi hiç fark etmez.
    birde bu araçların yan sanayisi gerçekten yokmu eger yoksa ayvayı yedik bir fara 420 isterlerse başka şeyler kim bilir ne kadar isterler
    sizden cevap bekliyorumsaygılarımla..
  • Maslak sanayide kırık far camlarını hiç belli olmadan onarıyorlar diye birşey duymuştum. Ne kadar doğru bilmiyorum. Araştırın isterseniz.
  • arkadaslar öncelikle selamlar bende burdaki cogu arkadas gibi sirion dan habersizdim ama esime araba almaya karar verdiğimizden beri arastırmaya basladım acıkcası o sirion dan baska bişi düşünmüyo burdaki bircok kişi gibi asık olmus tek kelimeyle ama onun begendigi sadece arabanın tipi :) kesinlikle otomatik almayı düşünüyoruz bendeki soru işareti ise eşim yeni yeni araba kullanıyo ve en cok gidecegi yol beylikdüzünden havaalanı 102 beygir ve bu kadar sportif bi arac acaba fazla mı diye düşünmeye basladım bir yandan da sırf opel ya da peougeot diye 2000 model corsa ya ya da 206 ya aynı parayı vermekte mantıklı gelmiyo kullanan arkadaslar bilgi verirse sevinirim ayriyetten otomatik versiyonunun varsa eksikleri nelerdir ve bir bayan acısından düşünürsek görüş mesafeleri ve park olayı hakkında da bilgi verirseniz cok memnun olurum şimdiden cok tesekkürler....
  • 
Sayfa: önceki 2324252627
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.