Şimdi Ara

★★Apple Store Randevu Yardımlaşma (ANA KONU) ★★ (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7.682
Cevap
145
Favori
208.116
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Acil olan varsa yarına kaptım bir tane onu verebilirim şimdiden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayır ekran degıstırelım dedıler bende elletmem cihazı acılırsa bir kere olmaz dedim. Yok oda apple garantisi altında falan ekranı değiştirelim sonra istemediğiniz birşey olursa cihazı değiştirelim dedi ikna olur gibiyim haftaya tekrar randevu verdi bakalm karar verirsem gidicem. Apple bizim insanımızın gereksiz yere yok orası oynuyo yok burası yumuşadı gerekçelerine dayanamamış ve bazı kurallar koymuş gibi görünüyor. Mesela bir arkadaşım sadece orta tuş yumuşadı diye 3 kere değiştirmişti iphone 5 i ilk açıldığında. Şimdide parçalar gelmiş hangi parça bozuk ise onu tamir ediyolar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anoktacan A kullanıcısına yanıt
    Bir daha git hocam müşteri memnuniyeti için değiştirmek zorundalar Apple'dan gelen talimat bu sadece biraz zorlamanız gerekiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Bir daha git hocam müşteri memnuniyeti için değiştirmek zorundalar Apple'dan gelen talimat bu sadece biraz zorlamanız gerekiyor.

    Hocam 3 kişiyle konustum 3 ünede ısrar ettim değiştirmediler yakınsanız beraber gidelim yarın birde siz deneyin bana yardımcı olun yemekler benden olsun. Olmadı yani

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anoktacan A kullanıcısına yanıt
    Ben randevu işine bakıyorum gerisi sizde :)) bu arada isim de sıkıntı çıktı mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çıkmadı hocam sağolun
  • Arkadaşlar randevu alamıyorum yardımcı olur musunuz? Randevu devreden varsa bana gönderirse sevinirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • anoktacan A kullanıcısına yanıt
    Ben de apple storedan almadım ama sıfır cihaz ile değiştirdiler. Genius un insiyatifinde sanırım bazı şeyler.
  • beyler banada randevu gerekiyor. kuzenimin iphone 5s'i hic wcilmiyor ve garantiden degistirtmek istiyoruz. randevu almakta bir olum bilindigi uzere. randevu devredem varsa ulasabilir mi bana?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bayram izinine geldim 8 ekim için randevu lazım arkadaşlar yardımcı olabilecek var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: anoktacan

    Bugün gittim ekranın sağ üstünden ses geliyodu ve ekran içeri girip çıkıyordu. Ekranı değiştirelim diyorlar tamirli cihazı istemiyorum diyorum. En sonunda yetkili ağzındaki baklayı cıkardı. Cihazı apple storedan alsaydınız farklı olurdu gibi konuştu. Soğudum apple dan resmen. Böyle bir zihniyet nasıl olur anlamadım. O zaman dışardan alınanlara garanti verme neden ayrımcılık yapıyosun. Apple ın en sevdiğim tarafı müşteri memnuniyetine önem vermeleriydi artık diğerlerinden çokta farkı kalmadı benim için.

    aynı sorunla bende gittim hocam adam alaycı bir tavırla böyle bir sorunla ilk kez karşılaşıyorum yani bir sorun yok dedi telefonunuzda sonra dedim benmi halüsinasyon görüyorum dedim adam yok bunda birşey felan dedi sırf ankaradan gittim bunun için dedim sıkıntı olmasa gelirmiyim sizce felan derken başka bir arkadaş baksın dedi geldi böyle somurtuk bir surat oynadı oynadı ekranı değiştirelim dedi 4saat sonra gel al dedi bende dedim arkadaş o kadar para verelim telefonumu açtıralım vs. konuştum felan fayda etmedi dedim türkiyeye gelincemi böyle oldu teknik destek felan orda bir kaç kişide bana destek verdi ama genede olmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    quote:

    Orijinalden alıntı: anoktacan

    Bugün gittim ekranın sağ üstünden ses geliyodu ve ekran içeri girip çıkıyordu. Ekranı değiştirelim diyorlar tamirli cihazı istemiyorum diyorum. En sonunda yetkili ağzındaki baklayı cıkardı. Cihazı apple storedan alsaydınız farklı olurdu gibi konuştu. Soğudum apple dan resmen. Böyle bir zihniyet nasıl olur anlamadım. O zaman dışardan alınanlara garanti verme neden ayrımcılık yapıyosun. Apple ın en sevdiğim tarafı müşteri memnuniyetine önem vermeleriydi artık diğerlerinden çokta farkı kalmadı benim için.

    aynı sorunla bende gittim hocam adam alaycı bir tavırla böyle bir sorunla ilk kez karşılaşıyorum yani bir sorun yok dedi telefonunuzda sonra dedim benmi halüsinasyon görüyorum dedim adam yok bunda birşey felan dedi sırf ankaradan gittim bunun için dedim sıkıntı olmasa gelirmiyim sizce felan derken başka bir arkadaş baksın dedi geldi böyle somurtuk bir surat oynadı oynadı ekranı değiştirelim dedi 4saat sonra gel al dedi bende dedim arkadaş o kadar para verelim telefonumu açtıralım vs. konuştum felan fayda etmedi dedim türkiyeye gelincemi böyle oldu teknik destek felan orda bir kaç kişide bana destek verdi ama genede olmadı

    Ben pazartesi gittim sağolsun bir bayan arkadaş ilgilen batarya şebeke sorunu vardı değişim yaptı çok iyi ve kibar bir hanımefendi idi ama bir arkadaşı vardı son derece saygısız vede agresif benimle konuşdu o benimle ilgilenen arkadaşda anladı hareketlerini yani birazda personel kalitesi önemli o bayan bana ters davranan dua etsin işim vardı sağlık ile ilgili yoksa onu orda çok pis bozar vede uğraşırdım yani personel önemli bu konuda artı sakın siz olun direk değişim istemeyin sonuçda değişim istemek biraz art niyet olarak anlaşılıyor orda zaten iyi insanlar var benle ilgilenen değerli arkadaş gibi o zaten olacağı varsa yapıyor gerekeni

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihbocX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    quote:

    Orijinalden alıntı: anoktacan

    Bugün gittim ekranın sağ üstünden ses geliyodu ve ekran içeri girip çıkıyordu. Ekranı değiştirelim diyorlar tamirli cihazı istemiyorum diyorum. En sonunda yetkili ağzındaki baklayı cıkardı. Cihazı apple storedan alsaydınız farklı olurdu gibi konuştu. Soğudum apple dan resmen. Böyle bir zihniyet nasıl olur anlamadım. O zaman dışardan alınanlara garanti verme neden ayrımcılık yapıyosun. Apple ın en sevdiğim tarafı müşteri memnuniyetine önem vermeleriydi artık diğerlerinden çokta farkı kalmadı benim için.

    aynı sorunla bende gittim hocam adam alaycı bir tavırla böyle bir sorunla ilk kez karşılaşıyorum yani bir sorun yok dedi telefonunuzda sonra dedim benmi halüsinasyon görüyorum dedim adam yok bunda birşey felan dedi sırf ankaradan gittim bunun için dedim sıkıntı olmasa gelirmiyim sizce felan derken başka bir arkadaş baksın dedi geldi böyle somurtuk bir surat oynadı oynadı ekranı değiştirelim dedi 4saat sonra gel al dedi bende dedim arkadaş o kadar para verelim telefonumu açtıralım vs. konuştum felan fayda etmedi dedim türkiyeye gelincemi böyle oldu teknik destek felan orda bir kaç kişide bana destek verdi ama genede olmadı

    Ben pazartesi gittim sağolsun bir bayan arkadaş ilgilen batarya şebeke sorunu vardı değişim yaptı çok iyi ve kibar bir hanımefendi idi ama bir arkadaşı vardı son derece saygısız vede agresif benimle konuşdu o benimle ilgilenen arkadaşda anladı hareketlerini yani birazda personel kalitesi önemli o bayan bana ters davranan dua etsin işim vardı sağlık ile ilgili yoksa onu orda çok pis bozar vede uğraşırdım yani personel önemli bu konuda artı sakın siz olun direk değişim istemeyin sonuçda değişim istemek biraz art niyet olarak anlaşılıyor orda zaten iyi insanlar var benle ilgilenen değerli arkadaş gibi o zaten olacağı varsa yapıyor gerekeni

    o çalışanları bu duruma malesef bizim insanımız getirdi.
    Apple Store'un açılışında (5 Nisan) ve açılıştan 1 hafta sonraki gün oradaydım.
    İlgi alakayı size anlatamam .Türkiye'de görülmeyecek bir manzara
    aradan 6 ay geçti gördüğünüz gibi insanımız o çalışanları ne hale sokmuş.Bizim insanımız ne yapmış olabilir diyebilirsiniz.En basit örneği;
    Home tuşu yumuşadı cihazımın değişmesini istiyorum.
    Ahizeden az ses geliyor .(Haklı olanlara bir şey demiyorum fakat uydurma sorunlarla cihaz değişimini istiyorlar )
    v.s

    diyeceğim o ki en fazla 1 yıl sonra telefonun içini açıp tamir edilip verilecek cihaz sayısı artacak.
    Apple Store'un açılışındaki ilk ay telefonun açılıp tamir edildiğini duymadım.Ama şuanda örneğin kameradaki toz varsa içini açıp tozu temizleyip cihazı sahibine veriyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihbocX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    quote:

    Orijinalden alıntı: anoktacan

    Bugün gittim ekranın sağ üstünden ses geliyodu ve ekran içeri girip çıkıyordu. Ekranı değiştirelim diyorlar tamirli cihazı istemiyorum diyorum. En sonunda yetkili ağzındaki baklayı cıkardı. Cihazı apple storedan alsaydınız farklı olurdu gibi konuştu. Soğudum apple dan resmen. Böyle bir zihniyet nasıl olur anlamadım. O zaman dışardan alınanlara garanti verme neden ayrımcılık yapıyosun. Apple ın en sevdiğim tarafı müşteri memnuniyetine önem vermeleriydi artık diğerlerinden çokta farkı kalmadı benim için.

    aynı sorunla bende gittim hocam adam alaycı bir tavırla böyle bir sorunla ilk kez karşılaşıyorum yani bir sorun yok dedi telefonunuzda sonra dedim benmi halüsinasyon görüyorum dedim adam yok bunda birşey felan dedi sırf ankaradan gittim bunun için dedim sıkıntı olmasa gelirmiyim sizce felan derken başka bir arkadaş baksın dedi geldi böyle somurtuk bir surat oynadı oynadı ekranı değiştirelim dedi 4saat sonra gel al dedi bende dedim arkadaş o kadar para verelim telefonumu açtıralım vs. konuştum felan fayda etmedi dedim türkiyeye gelincemi böyle oldu teknik destek felan orda bir kaç kişide bana destek verdi ama genede olmadı

    Ben pazartesi gittim sağolsun bir bayan arkadaş ilgilen batarya şebeke sorunu vardı değişim yaptı çok iyi ve kibar bir hanımefendi idi ama bir arkadaşı vardı son derece saygısız vede agresif benimle konuşdu o benimle ilgilenen arkadaşda anladı hareketlerini yani birazda personel kalitesi önemli o bayan bana ters davranan dua etsin işim vardı sağlık ile ilgili yoksa onu orda çok pis bozar vede uğraşırdım yani personel önemli bu konuda artı sakın siz olun direk değişim istemeyin sonuçda değişim istemek biraz art niyet olarak anlaşılıyor orda zaten iyi insanlar var benle ilgilenen değerli arkadaş gibi o zaten olacağı varsa yapıyor gerekeni

    o çalışanları bu duruma malesef bizim insanımız getirdi.
    Apple Store'un açılışında (5 Nisan) ve açılıştan 1 hafta sonraki gün oradaydım.
    İlgi alakayı size anlatamam .Türkiye'de görülmeyecek bir manzara
    aradan 6 ay geçti gördüğünüz gibi insanımız o çalışanları ne hale sokmuş.Bizim insanımız ne yapmış olabilir diyebilirsiniz.En basit örneği;
    Home tuşu yumuşadı cihazımın değişmesini istiyorum.
    Ahizeden az ses geliyor .(Haklı olanlara bir şey demiyorum fakat uydurma sorunlarla cihaz değişimini istiyorlar )
    v.s

    diyeceğim o ki en fazla 1 yıl sonra telefonun içini açıp tamir edilip verilecek cihaz sayısı artacak.
    Apple Store'un açılışındaki ilk ay telefonun açılıp tamir edildiğini duymadım.Ama şuanda örneğin kameradaki toz varsa içini açıp tozu temizleyip cihazı sahibine veriyorlar.

    gittiğimde arkadaşa değişim istemiyorum dedim özellikle onarım olsun dedim sağolsun oda batarya değişim yapacaklarını dedi ama daha sonra başka problemde olunca değiştirdi yani niyet önemli sıfır cihazımı aldım çıktım arkadaşların işi orda zor aldıkları parayı millet kafaya takmış ederi var hak ediyorlar o kadar sorunlu adam varki içi açılacakmış açılsın kardeşim adamlar ellrindeki ipad ile cihazınıza wifi ile bağlanıp tüm testlerini yapıyor artı onarım konusunda biz görmedik ama ne kadar teknolojik çalışacaklarında şüphem yok o yüzden dedim onarım olsun tekrar bilgileri aktarma ile uğraşmayayım ama sağolsun değiştirdi yani sizin niyeriniz önemli yoksa o adamlar sizinle uğraşmak istemez boşu boşuna ama o başka bir bayan vardı o kadar sinirli asabiydiki dua etsin sağlık sorunu haberi ile mağazadan çıkmak zorunda kalsın yoksa acayip pis uğraşırdım tüm mercilere hatta Amerika cuppertino merkeze bile mail atardım hatta yanımdaki bir kaç genius randevusu bekleyenler bile bana dediler iyi sabrettin bize yapsa fena yapardık dediler o hareketleri neyse




  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihbocX

    quote:

    Orijinalden alıntı: flowerhorn

    quote:

    Orijinalden alıntı: salihbocX


    quote:

    Orijinalden alıntı: Squit

    quote:

    Orijinalden alıntı: anoktacan

    Bugün gittim ekranın sağ üstünden ses geliyodu ve ekran içeri girip çıkıyordu. Ekranı değiştirelim diyorlar tamirli cihazı istemiyorum diyorum. En sonunda yetkili ağzındaki baklayı cıkardı. Cihazı apple storedan alsaydınız farklı olurdu gibi konuştu. Soğudum apple dan resmen. Böyle bir zihniyet nasıl olur anlamadım. O zaman dışardan alınanlara garanti verme neden ayrımcılık yapıyosun. Apple ın en sevdiğim tarafı müşteri memnuniyetine önem vermeleriydi artık diğerlerinden çokta farkı kalmadı benim için.

    aynı sorunla bende gittim hocam adam alaycı bir tavırla böyle bir sorunla ilk kez karşılaşıyorum yani bir sorun yok dedi telefonunuzda sonra dedim benmi halüsinasyon görüyorum dedim adam yok bunda birşey felan dedi sırf ankaradan gittim bunun için dedim sıkıntı olmasa gelirmiyim sizce felan derken başka bir arkadaş baksın dedi geldi böyle somurtuk bir surat oynadı oynadı ekranı değiştirelim dedi 4saat sonra gel al dedi bende dedim arkadaş o kadar para verelim telefonumu açtıralım vs. konuştum felan fayda etmedi dedim türkiyeye gelincemi böyle oldu teknik destek felan orda bir kaç kişide bana destek verdi ama genede olmadı

    Ben pazartesi gittim sağolsun bir bayan arkadaş ilgilen batarya şebeke sorunu vardı değişim yaptı çok iyi ve kibar bir hanımefendi idi ama bir arkadaşı vardı son derece saygısız vede agresif benimle konuşdu o benimle ilgilenen arkadaşda anladı hareketlerini yani birazda personel kalitesi önemli o bayan bana ters davranan dua etsin işim vardı sağlık ile ilgili yoksa onu orda çok pis bozar vede uğraşırdım yani personel önemli bu konuda artı sakın siz olun direk değişim istemeyin sonuçda değişim istemek biraz art niyet olarak anlaşılıyor orda zaten iyi insanlar var benle ilgilenen değerli arkadaş gibi o zaten olacağı varsa yapıyor gerekeni

    o çalışanları bu duruma malesef bizim insanımız getirdi.
    Apple Store'un açılışında (5 Nisan) ve açılıştan 1 hafta sonraki gün oradaydım.
    İlgi alakayı size anlatamam .Türkiye'de görülmeyecek bir manzara
    aradan 6 ay geçti gördüğünüz gibi insanımız o çalışanları ne hale sokmuş.Bizim insanımız ne yapmış olabilir diyebilirsiniz.En basit örneği;
    Home tuşu yumuşadı cihazımın değişmesini istiyorum.
    Ahizeden az ses geliyor .(Haklı olanlara bir şey demiyorum fakat uydurma sorunlarla cihaz değişimini istiyorlar )
    v.s

    diyeceğim o ki en fazla 1 yıl sonra telefonun içini açıp tamir edilip verilecek cihaz sayısı artacak.
    Apple Store'un açılışındaki ilk ay telefonun açılıp tamir edildiğini duymadım.Ama şuanda örneğin kameradaki toz varsa içini açıp tozu temizleyip cihazı sahibine veriyorlar.

    gittiğimde arkadaşa değişim istemiyorum dedim özellikle onarım olsun dedim sağolsun oda batarya değişim yapacaklarını dedi ama daha sonra başka problemde olunca değiştirdi yani niyet önemli sıfır cihazımı aldım çıktım arkadaşların işi orda zor aldıkları parayı millet kafaya takmış ederi var hak ediyorlar o kadar sorunlu adam varki içi açılacakmış açılsın kardeşim adamlar ellrindeki ipad ile cihazınıza wifi ile bağlanıp tüm testlerini yapıyor artı onarım konusunda biz görmedik ama ne kadar teknolojik çalışacaklarında şüphem yok o yüzden dedim onarım olsun tekrar bilgileri aktarma ile uğraşmayayım ama sağolsun değiştirdi yani sizin niyeriniz önemli yoksa o adamlar sizinle uğraşmak istemez boşu boşuna ama o başka bir bayan vardı o kadar sinirli asabiydiki dua etsin sağlık sorunu haberi ile mağazadan çıkmak zorunda kalsın yoksa acayip pis uğraşırdım tüm mercilere hatta Amerika cuppertino merkeze bile mail atardım hatta yanımdaki bir kaç genius randevusu bekleyenler bile bana dediler iyi sabrettin bize yapsa fena yapardık dediler o hareketleri neyse

    Her sektorde var boyle tipler
    Yapilmasi gerekeni yapmak lazim
    Hele sozu edilen sirket apple ise
    Diger gune kalmadan onu kapi disari ederler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin yolladığınız kişilerden randevu'yu alan kişinin mail adresini istediler mi hiç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Hocam sizin yolladığınız kişilerden randevu'yu alan kişinin mail adresini istediler mi hiç ?

    Bugun icin 3 gun once birisine randevuyu vermistim
    Bugun mesaj attim ses cikmadi
    Ama istemiyorlar mail adresi
    İsmini nedir ? Diyorlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Ben en az 10 kere gittim en az 20 kişiyi yolladım bugün bir arkadaştan mail adresi istemişler ardından bilmediği için randevu'yu iptal etmişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akid -- 3 Ekim 2014; 19:28:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AkidTurk

    Ben en az 10 kere gittim en az 20 kişiyi yolladım bugün bir arkadaştan mail adresi sormuşlar ardından bilmediği için randevu'yu iptal etmişler.

    Yok artik
    Öyle sey mi olur.
    Ben 2-3 kere kendim bizzat gittim hic mail adresi sormadi
    İyice bozdu bu apple

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • flowerhorn kullanıcısına yanıt
    Vallahi bende şaşırdım arkadaş işini halledememiş ona da üzüldüm.
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.