Şimdi Ara

Vw passat almanyada satışta:::: 1.4 tsi act tüm teknik detaylar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
195
Cevap
1
Favori
6.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk


    quote:

    Orijinalden alıntı: DolceVita.


    quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.

    Hepsine benden selam. Hayır beygir beygir diye gezip duruyorlar ortalıkta, al sana beygir bas parasını al.



    Ütopik ütopik konuşmaya gerek yok. Nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz ki "TDI güçsüz" denince aklınıza sadece 2.0 TDI geliyor?

    İnsanların mecbur bırakıldığı 1.6 TDI'ı pas geçmek için nasıl bir subjektiflik gerekiyor?

    Bir ürünün geliştirilmesi talebine karşılık alakasız bir türevini örnek göstererek "Bas parasını al demek" nasıl bir tatmin sağlıyor?

    Madem herşey parasını basıp almak kadar kolay, BMW'nin 3.0 litre 381 beygirlik .50d'sini örnek gösterip "TDI motorların alayı çöp" diyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    Ben fanboy değilim ama 520d ye binerken passat tarafından tokatlanırsam uyku uyuyamam.

    Şuan heryerde 520d var. İlginin i sini çekmiyor. Güvenlik demişsiniz passat hurda mı ? Konfor demişsiniz passatta yok mu ?


    Piyasadaki Passat'ların %90'ı 1.6TDI 105HP
    Bu araçların sahipleri C sınıfı hemen tüm araçlardan tokat yiyorlar. Uyku uyuyamıyorlar mı acaba?
    109Hp bir Focus, 128Hp bi Hyundai, 120Hp bi Civic vs.vs...


    2.0 240hp Passat çok büyük ihtimalle ülkeye gelmeyecek. Gelse bile satış fiyatı 150 bini geçeceği için bir elin parmaklarından fazla satmayacak. Çünkü o bütçeden sonra müşteriyi premium segment araçlara kaptıracak.

    VW'mi daha çok satıyor BMW'mi?
    Hani çok satan daha çok olduğu için daha az ilgi çeker ya ondan soruyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    tdı motorlar güçsüz diyenler vardı değil mi

    Evet vardı. Hala var.
  • Almanya da yeni passat trendline 2.0 tdi dsg 150 hp 32450 euro,
    bmw 320d 184 hp 33950 euro

    en ucuz passat 30000 euro dan başlıyor... en ucuz 3 serisi 29350 euro.... en ucuz c serisi 33000 euro..... golf 1.4 tsi act 27000 euro....
    240 hp passat 45000 euro ve bu paraya 330d alınabiliyor. Audi a6 38000 eurodan, bmw 5 serisi 40000 euro dan, mercedes e serisi 41000 euro dan başlıyor..

    Bu fiyatlar Türkiye de olsa kimse vw almaz... Herkes bmw ye audi ye veya mercedese biner.. Ama Almanya da herkes vw alıyor... Avrupada insanlar araç alırken kendi ihtiyaçlarını düşünürler. Buzdolabı, çamaşırmakinesi seçer gib araç seçerler... Biz burada hala gösteriş peşindeyiz... Bir Alman müşterime ikiside aynı para neden Passat aldın, Audi a4 almadın diye sordum. Passatın içi daha ferah geldi dedi... Olay bu kadar basit... Avrupada premium marka olarak bentley, rolls royce falan geçer... insanlar avrupada kendi ihtiyaçlarını, bakım masraflarını vs. dikkate alıp araç seçerken, Türkiye de insanlar önce aracın marka algısına, sonra nasıl göründüğüne bakarak araç seçiyor... Amerika ve avrupa pazarında Bakım masrafı en düşük olan tercih ediliyor genellikle... Çünkü işçilik çok çok pahalı... Eğer bu ülkede insanlar onun yıldızı yeter, bmw olsun taştan olsun, audi premiumdur abi vs. diyip olaya yaklaşmasa, bu üç markada daha rekabetçi fiyatlarla araç satacak... Bu üç markanın ithalatçıları bizim insanımızın yaklaşımı nedeniyle fahiş karlarla araç satmakta... Piyasada her araç pahalı.... Ama özellikle bu üç marka avrupadakinden çok daha pahalı... Evet kalite olarak bir tık daha yukarıdalar, ama fiyat olarak 5 tık yukarıdalar Türkiyede....




  • Vw, bizim forum her ne kadar kabullenmedi de başarılı bir marka. Doğuş otonun yaptıklarını markaya yüklüyoruz.

    D sınıfı bir araç ve benim c sınıfı tabanlı c maxtan neredeyse 100 kg daha hafif, b sınıfı rapid spaceback ile neredeyse aynı.

    Performans ve act teknolojisi ise alkışlanacak türden. Yağlı sisteme de geçiyorlar şanzımanda. 1.4 tsı act dsg çok mantıklı bir tercih olur. Umarım iyi bir fiyatlandırma ile gelir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    Neyse 520d bentley in rakibi zaten boşver uzatmayalım :) Şunu da söyleyeyim 520d ve 320d doldu her yer.İlgi çekmiyor emin ol.

    Kaç yasindasin sen sincap ?

    Bmw 5 serisi 170 hp'den baslar 313 hp`e kadar gider.

    herkesin bindigi 5.20 yi sanki 184 hp gibi yorum yapmissin sincap.

    Acayip kil oldum sana.VW fanlarina ayrica gicigim zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    Ben fanboy değilim ama 520d ye binerken passat tarafından tokatlanırsam uyku uyuyamam.

    Şuan heryerde 520d var. İlginin i sini çekmiyor. Güvenlik demişsiniz passat hurda mı ? Konfor demişsiniz passatta yok mu ?

    Yavaş tokatlasin.sanki 5 serisi 184hp'den ibaret.

    535 d gelsinde amblemini okutsun 240 lik vosvosa

    Kendini BMW ile kiyaslayan bir VW fani daha.
  • Pes Vallahi.Tamam volkswagen 2.0 Lt dizelde çok güzel iş çıkarmışda.

    Artık 5 serisi de malum fanboylar tarafından rakip ya da daha altta görülmeye başlandı ya,büyüksün passat diyelim.En büyük passat başka büyük yok diyerek olay yerinden hızlıca uzaklaşalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MORTALDANCE

    Hocam benim passat ilgi çeker diye bor lafım geçti mi ? Şuan filolardanda şirketler için özellikle bankalara 520d çok var. Yolda en az 10 tane 520d görüyorum ben.

    Sokakta yoldan geçenlerin, senin, benim vs. ilgisini çekse ne olur çekmese ne olur.
    Herhangi bir buluşmaya gidildiğinde, ortama, mekana gidildiğinde verdiği algıdır bu araç sahiplerinin istediği gerisi boş.
  • Bu forum sirke dönüştü. Özellikle şu okullar açılsa da sakinleşse.

    Biri yazmış Passat, Civic ayarında bir araba. Oldu....... (orayı doldurun)

    Biri de 5 serisiyle Passat'ı karşılaştirmiş. Yani iki tarafta da abuk subuk örnekler var.

    Passat, bence yeni kasasıyla premium segment ile Mondeo, C5 gibi standart D segmenti arasında bir modeldi. Bunu daha da geliştirdi.

    Boş BMW 3 serisi alana kadar dolu Passat alana neden aldın demem. BMW alana da neden aldın denmez. Kendi icinde ikisi de mantikli. Ama Passat'ı da 5 serisiyle falan karşılastirmayın o kadar da degil
  • 2.0 tdi 150 ps 0-100 8.7 sn pek inandırıcı gelmedi
  • 2.0 tdi 240 ps 150 bin tl den başlar
  • Ooo konu passat alırım bi dal.


    Yine dedesinden miras kalan vag grubu yöneticileri basmış konuyu,tamam la ağlamayın en iyisi passat.
  • hfguler kullanıcısına yanıt
    Hocam almanyadan yaziyorum.

    Burada hicbir akli basinda insan ayni paraya benzer motorlarda passat ve 3 serisi arasinda secim yapmak zorunda kalirsa passat almaz. Bmwnin ic mekan kalitesi daha yuksek, surusu daha dinamik ve bence passatin cok daha ustunde bir kalitede, tasarimi daha guzel(kisisel fikrim), arkadan itisli oldugunu da unutmayalim surus keyfini kat kat arttiriyor. Zaten gelip gorduyseniz her yerin bmw dolu oldugunu fark etmissinizdir.

    Passat 30k eurodan basliyor demissiniz fakat 25k eurodan basliyor. Passat-a4 konusunda sahsen ben de a4 begenmiyorum. A4 bence bmw 3 serisi ve mercedes c klasse'nin her zaman bir tik altinda duran bir araba. Gider onun yerine passat alir miydim sanmiyorum.

    Almanyada zaten ikinci el pazari almis basini gidiyor. Tanidigim 5 serisi alicam bir bakar misin demisti. Kilometresi az olan ilanlara bakarken aralara 70k 80k kilometrede 7 serileri girmeye basliyor zaten.

    Burada hicbir akil kari insan (ikinci el arabalarla bir derdi yoksa) 30k ve fazlasi euroya gidip de passat veya 3 serisi almaz(almamali). Ayni paraya 5 serisi(30-50bin km) veya 7 serisi(50-100bin km) alabiliyorsunuz.

    Turkiyede fiyatlar zaten vergiler sagolsun ucmus duzeyde. Turkiyeden araba almak delilik gibi duruyor acikcasi buradan istanbulda 250 bin liralik a6'lara 800 bin liralik range roverlara binenleri dusununce biz mi cok az kazaniyoruz diye dusunuyorum...




  • Tamam sende haklısın. Bir yorum yazdık nerelere geldi. Bu foruma birşeyde yazılmaz. Ben fanboy değilim ama siz anti vw cisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bahaman

    Bmw-Vw kiyaslamasi yapmak çok anlamsiz hatta komik. Düşünün cebinde 180-200 bin tl olan kaç kişi gider D sınıfı orta segment araç alır. Ben almam, gider Bmw-Merco yada bilemedin Audi alırım. Alırim diyen küçuk grup ya ergendir yada parasıni kendisi odemeyecektir. Isterse totku 1000, beygiri 500 olsun Zaten yollarda gezen passatlarin % 90'ı 1.4 tsi ve 1.6 tdi olmasi bundandir. Passat yeni yeni paraya kavuşmuş, orta sınıf aile arabasıdır. Düşünün ticaretle uğraşan bir insan, olası müsterisinin güven algısına hükmetmek için dükkanının önüne passat mi koyar, 5.20 mi?

    Yorumlarınızın çoğu doğru olsa da okumaya dahi tahammül edemediğim şey "Passat yeni yeni paraya kavuşmuş, orta sınıf aile arabasıdır." tarzı genellemeler. Bunlar artık o kadar bayağı o kadar klişeleşti ki hayatın her anlamında bu gibi sınıflandırma, genelleme ve damgalamalardan kaçınmamız lazım.

    Şu sınıf daha çok şu yaş grubuna hitap eder diyebilirsiniz VW Beetle 40+ yaşa gitmez diyebilirsiniz veya Passat bir aile babasına yakışır diyebilirsiniz ama bir modeli "yeni para bulan aile" gibi kaba bir tanımla yan yana tutmak hiç şık değil diye düşünüyorum. Kaldı ki maddi durumu 3-4 3.20 alabilecek durumda olan ama böyle bir imaj çizmek istemediği için VW, Toyota gibi markalardan araç seçen kişiler de var. Hatta pek çoğu biz arabalara dergilerden bakarken BMW, Merc kullanan kişiler bunlar.




  • bana pek inandırıcı gelmedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jimhendrix

    resmi sitede yakıt hariç hızlanmalar da fazla iddialı oluyor kadeşim her markada böyledir bu

    Japonlarda öyle değil Adamlar dürüst bir şekilde hem az yakacak hem de fabrika verisini tutturacak araba yapıyor.

    Bugün vw golf'e hitler motor koysa 4.5-8lt yazmaktan çekinmez honda ise civic için 5.3lt-8.9lt yani olması gerekeni yazar. Civic şehiriçinde az yakara girmiyor. Lancer en azından o konuda başarılı. Yeni mazda3ler de çok iddialı ama kullanıcı yorumlarını görmedim. Tutturmakta pek zorlanılmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sadece Sürücü -- 16 Temmuz 2014; 1:44:25 >




  • Vay anasını adamlar yapmış gerçekten. 2.0 dizel 0-100 6.1 sn 5.3 litre
  • çok sağlam motorlar olmuş valla bayıldım verilere,

    tr fiyatını tahmin bile edemedim yanlız. bunu alacak adamlar vw bayisine üzerine rahat bişeyler alıp gider artık
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.