Şimdi Ara

go-kart yapalım (529. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.131
Cevap
134
Favori
3.330.948
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 527528529530531
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • AKINCO A kullanıcısına yanıt
    kardes bu lastıkleer fıyatı ne kadar cagrı at konusalım 05546308112
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bornova.35

    kardes bu lastıkleer fıyatı ne kadar cagrı at konusalım 05546308112

    Bu mesajı ne zamana göre attın
  • emrecol 16,
    1x240=240 tl palmera bahçe motoru 6.5 hp
    4x20=80 tl süspansiyon
    4x20=80 tl el arabası tekeri
    1x15=15 tl direksiyon kutusu
    20x1=20 tl cıvata falan
    2x20=40 tl koltuk
    1x15=15 tl motordan tekere aktarma
    1x50=50 tl mekanik disk fren
    1x10=10 tl gaz, fren teli
    ---------------------------------------------------
    toplam=550 tl
  • Bu araçları genelde nerde kullanıyorsunuz? Trafikte polis görünce ne diyor merak ettim :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xperia007

    Bu araçları genelde nerde kullanıyorsunuz? Trafikte polis görünce ne diyor merak ettim :))

    polisin görmemesi lazım görürse iyi olmaz araç bağlanır bir daha da geri alınabileceğini sanmıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mimin çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz doğrultusunda sadece arkaya süspasiyon yapıcam zaten öğrenme amaçlı olucak.
    benim civata ve koltuğa ihtiyacım yok :D
    1x240=240 tl palmera bahçe motoru 6.5 hp (nerde bu :D )
    4x20=80 tl süspansiyon (2 tane alıcam )
    4x20=80 tl el arabası tekeri (hurda pazarında tane 10 tl :D )
    1x15=15 tl direksiyon kutusu
    20x1=20 tl cıvata falan (gerek yok :D )
    2x20=40 tl koltuk (var )
    1x15=15 tl motordan tekere aktarma (kuru kavrama kayış doğru tahmin :D )
    1x50=50 tl mekanik disk fren (belki daha ucuza bulurum)
    1x10=10 tl gaz, fren teli (5 tl :D )
    yani toplam:450 tabi bide şasi var :D
    tavsiyeleriniz için çok teşekkür ederim gelişmeleri sizinle paylaşıcam.
  • size bişey sormak istiyorum benim yapacağım şase toplam 100 kg yi geçmeyecek 2 kişilik olcak toplam 250-300 kiloyu 6,5 hp motor yokuşlarda çıkarırmı 20-30 km hızla?
  • 1. Mobilet kavraması olur mu herhangi bir bahçe motoruna (tornasız vs. falan)
    2. Konyada yardımcı olabilecek arkadaş var mı nerede bulurum ve ne kadara
    3. Arka mili nasıl hallederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: GüçlüTürk

    Selam arkadaşlar bir sorum olacak ben bu araçtaki salıncak sistemini kullanıcam
    ama direksiyon kutusu olmadan klasik go
    kart direksiyon sistemi yapmak istiyom olurmu ? nasıl bir sistem yapabilirim ?

    klasik go-kart direksiyon sistemi yapabilirsin. direksiyon milinin alt ucuna koyulacak lamayla poryayı çevirecek kol arasına tek parça mil ve milin 2 ucuna dana gözü denen bir parçayı monte etmen yeterli olur. dana gözü milin yukarı-aşağı ve sağa-sola kendi ekseni etrafında mili hareket ettirmene yardımcı olur. dana gözünün fotoğrafı aşağıda. direksiyon kutusu da kullanabilirsin. sıfırı 60 TL murat 131 direksiyon kutusu. 2. eli arkadaşların dediği gibi 20-30 TL civarıdır.
     go-kart yapalım


    örnekler (arşivden) @GüçlüTürk
     go-kart yapalım
     go-kart yapalım
     go-kart yapalım

    Kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ahmet-ayvalik -- 15 Temmuz 2013; 15:08:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: high_volume

    1. Mobilet kavraması olur mu herhangi bir bahçe motoruna (tornasız vs. falan)
    2. Konyada yardımcı olabilecek arkadaş var mı nerede bulurum ve ne kadara
    3. Arka mili nasıl hallederim

    1-mobilet kavramasının onu kaldırabileceğini sanmıyorum ama cevabı ustalar versin.bu arada bu pahalı ama bu iş için:
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-go-kart-karting-araclari-her-turlu-arac-icin-otomatik-sanzuman-120017279/detay/

    2-konyada değilim

    3-sanayiden normal aks alabilirsin yada sonsuz vida kullanabilirsin
    örnekler:

    sonsuz vida ile yapılan:
     go-kart yapalım

    normal aks ile yapılanlar:
     go-kart yapalım
     go-kart yapalım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet-ayvalik

    quote:

    Orijinalden alıntı: fatihhero

    motoru satın aldınmı yoksa ben sana motor sanzuman defransıyel veriyim

    merhaba motoru almadım fiyatı kaç tl?

    cevap vermedin
  • Arkadaşlar ben şimdi go kart yapmak istiyorum ama ailemden nasıl izin alacağım param var baya 2000 bin tl ama bizim buralar biraz bayır ve araba var biraz nede olsa istanbuldayım ondan izin alsam hemen başlarım yapmayada konuya giremiyorum lütfen yardım edin 1 2 taktik verin




  • LÜTFEN bişiler yazın ben nasıl ikna edebilirim ailemi ?




  • de ki;
    baba ben go krt arabası yapıcam yarışlara katılıcam üniversitedeki ler yapıyomuş (makina mühendisliği) falan gibi şeyler söyle ben böyle kandırdım :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmet-ayvalik

    quote:

    Orijinalden alıntı: high_volume

    1. Mobilet kavraması olur mu herhangi bir bahçe motoruna (tornasız vs. falan)
    2. Konyada yardımcı olabilecek arkadaş var mı nerede bulurum ve ne kadara
    3. Arka mili nasıl hallederim

    1-mobilet kavramasının onu kaldırabileceğini sanmıyorum ama cevabı ustalar versin.bu arada bu pahalı ama bu iş için:
    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-go-kart-karting-araclari-her-turlu-arac-icin-otomatik-sanzuman-120017279/detay/

    2-konyada değilim

    3-sanayiden normal aks alabilirsin yada sonsuz vida kullanabilirsin
    örnekler:

    sonsuz vida ile yapılan:
     go-kart yapalım

    normal aks ile yapılanlar:
     go-kart yapalım
     go-kart yapalım

    kardeşim ben ortadaki uzun silindirik boruyu ne deyip alabilirim ve nerelerde satılır tornacılarda falan?




  • benim size bi sorum olacak bu araçların trafiğe açık alanda kullanılması yasakya biz bunları trafiğe kapalı alanda kullansak yinede ceza yazarlar mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim plakalı bir atv alıp utvye çevirsem şekilde trafiğe çıksam herhangi bir çevirmede ruhsatta polis bişey dermi malum atv ile utv arasında sadece direksiyon farkı var...???

    alınana plakalı araç üzerinde yapacağın her tadilatı, çevrimi, ekleyeceğin donanımı makine mühendisleri odasından projelendirip onaylatıp, tüv muayenesine girdikten sonra ruhsat değişikliği yapılır ve sonrasında o aracı yeni ruhsatınla kullanırken sorun yaşamazsın. bu her araca her istediğin yeniliği, tadilatı, çevrimi yapabileceğin anlamına da gelmez. örnek bir jeep cj-5'e abs fren takmak istesen ve bu iyi bir değişiklik de olsa kabul edilmiyor ve tüv muayenesinden geçemiyorsun. sınırlı bir kaç ufak tadilatla olabiliyor. örnek bir 4 çeker araca römork takmak için çeki kancası monte etmek ve ruhsata işletmek yaklaşık 3.500-4.000 TL'ye mal oluyor. astarı yüzünden pahalı.

    Üstad ben prosüdüru az cok biliyorum cunku bende offroadla ilgileniyorum gezenbilir.com sitesine uyeyum ve orada bircok projenin kapsamli calismalarini takip ediyorum iş offroad konusunda aslinda kimileri degisiklikler icin proje cizdirirken kimileri saldim cayira mevlam kayira hesabiyla trafige cikiyor ve arabasi baglanan kimseyide gormedim ulkemizin arac degisiklikleri modifikasyonlar konusunda cok kati kurallari oldugunu biliyoruz ingilterede senin yaptigin araci 300 euro karsiliginda deneyip onay verirse trafige cikabiliyorsun ama turkiyede anlatmama gerek yok siz anlatmissiniz zaten buradaki arkadaslarin projeleri ucuz yollu basit 1000 yada 2000 liraya saglam duzgun bir ulasim araci yapmak herkesin amaci belli ama asil ve en buyuk sorun belli trafik tescili oda hayal otesi bu isin neresinden tutarsaniz elinizde kaliyor araclar vergilerden dolayi ates pahasi hadi kendini sıktın aldin ya akaryakit hadi onuda aldin vergiler hadi onuda odedin bakimlar ayri bur dert bunlari herkes biliyor zaten benim asil amacimi soyleyeyim benim aracim zaten var ama kullaniyorum yilda 50 bin km yol yapiyorum bunun 40 bini sehir ici kisa mesafeler git gel 2 km 3 km veya 4 km oluyor motor isimi cozermi dersiniz cözer ama trafikte motorlara verilen deger avrupada havyanlara verilen degerden daha az olunca insan korkuyor cunku gunde en az bir motorlu trafik kazasi goruyorum bir gun gormesem ertesi gun mutlaka rastliyorum buda benim gozumu korkutuyor ben utvye niyetlendim trafikte motordan daha fazla dikkat cekecek ustunde koruma rollbari olan bir ulasim araci yakiti nispeten kullandigim araca gore yari yariya dusuk bakim masrafida oyle vergiside oyle gelelim asil meseleye guzel yurdumun vergi sisteminden dolayi utvlerin fiyati can-am polaris gibi firmalarin utvlerini almak normal bir araba almaktan daha zor oluyor cunku yuksek ccler 4×4 olunca arazi tasidina giriyor ve hummerla esdeger tutuluyor geriye kaldi 2 secenek ya kaliteli ve plakali bir atv alip apachi vs. onu utvye cevirmek yada cin can con mali bir utv alip pumarex 150 cc gibi onubalip kullanmak ustune bide apachi 200 cc atv motoru attinmi oh mis gibi tuvturk avrupa sistemine gectigi icin motor numarasini okuyamadigi zaman hafif kusur sayiyor simdi siz degerli dostlarimdan bu konuda yardim istemistim o yuzden atv to utv fikrini sundum olmadi yine cin mali bir utvye talim edicem gibi ustad kaale alip fikir verdigin icin tesekkur ediyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emrecol16

    benim size bi sorum olacak bu araçların trafiğe açık alanda kullanılması yasakya biz bunları trafiğe kapalı alanda kullansak yinede ceza yazarlar mı?

    Adi ustunde hocam trafige kapali alan tabiki kullanabilirsin yoksa bu kadar insan forumda sunu yaptim bunu yaptim bu projem nasil bu parcayi arayorum diye sorarmiydi.?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar ben go kart yapmaktan vazgeçtim. atv yi sattım bu motoru aldım.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-regal-raptor-dd250e-9b-motobull-mecidiyekoy-de-131219517/detay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru


    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: tupacamaru

    bu konuda bilgisi olan arkadaşlar cevap verirse sevinirim plakalı bir atv alıp utvye çevirsem şekilde trafiğe çıksam herhangi bir çevirmede ruhsatta polis bişey dermi malum atv ile utv arasında sadece direksiyon farkı var...???

    alınana plakalı araç üzerinde yapacağın her tadilatı, çevrimi, ekleyeceğin donanımı makine mühendisleri odasından projelendirip onaylatıp, tüv muayenesine girdikten sonra ruhsat değişikliği yapılır ve sonrasında o aracı yeni ruhsatınla kullanırken sorun yaşamazsın. bu her araca her istediğin yeniliği, tadilatı, çevrimi yapabileceğin anlamına da gelmez. örnek bir jeep cj-5'e abs fren takmak istesen ve bu iyi bir değişiklik de olsa kabul edilmiyor ve tüv muayenesinden geçemiyorsun. sınırlı bir kaç ufak tadilatla olabiliyor. örnek bir 4 çeker araca römork takmak için çeki kancası monte etmek ve ruhsata işletmek yaklaşık 3.500-4.000 TL'ye mal oluyor. astarı yüzünden pahalı.

    Üstad ben prosüdüru az cok biliyorum cunku bende offroadla ilgileniyorum gezenbilir.com sitesine uyeyum ve orada bircok projenin kapsamli calismalarini takip ediyorum iş offroad konusunda aslinda kimileri degisiklikler icin proje cizdirirken kimileri saldim cayira mevlam kayira hesabiyla trafige cikiyor ve arabasi baglanan kimseyide gormedim ulkemizin arac degisiklikleri modifikasyonlar konusunda cok kati kurallari oldugunu biliyoruz ingilterede senin yaptigin araci 300 euro karsiliginda deneyip onay verirse trafige cikabiliyorsun ama turkiyede anlatmama gerek yok siz anlatmissiniz zaten buradaki arkadaslarin projeleri ucuz yollu basit 1000 yada 2000 liraya saglam duzgun bir ulasim araci yapmak herkesin amaci belli ama asil ve en buyuk sorun belli trafik tescili oda hayal otesi bu isin neresinden tutarsaniz elinizde kaliyor araclar vergilerden dolayi ates pahasi hadi kendini sıktın aldin ya akaryakit hadi onuda aldin vergiler hadi onuda odedin bakimlar ayri bur dert bunlari herkes biliyor zaten benim asil amacimi soyleyeyim benim aracim zaten var ama kullaniyorum yilda 50 bin km yol yapiyorum bunun 40 bini sehir ici kisa mesafeler git gel 2 km 3 km veya 4 km oluyor motor isimi cozermi dersiniz cözer ama trafikte motorlara verilen deger avrupada havyanlara verilen degerden daha az olunca insan korkuyor cunku gunde en az bir motorlu trafik kazasi goruyorum bir gun gormesem ertesi gun mutlaka rastliyorum buda benim gozumu korkutuyor ben utvye niyetlendim trafikte motordan daha fazla dikkat cekecek ustunde koruma rollbari olan bir ulasim araci yakiti nispeten kullandigim araca gore yari yariya dusuk bakim masrafida oyle vergiside oyle gelelim asil meseleye guzel yurdumun vergi sisteminden dolayi utvlerin fiyati can-am polaris gibi firmalarin utvlerini almak normal bir araba almaktan daha zor oluyor cunku yuksek ccler 4×4 olunca arazi tasidina giriyor ve hummerla esdeger tutuluyor geriye kaldi 2 secenek ya kaliteli ve plakali bir atv alip apachi vs. onu utvye cevirmek yada cin can con mali bir utv alip pumarex 150 cc gibi onubalip kullanmak ustune bide apachi 200 cc atv motoru attinmi oh mis gibi tuvturk avrupa sistemine gectigi icin motor numarasini okuyamadigi zaman hafif kusur sayiyor simdi siz degerli dostlarimdan bu konuda yardim istemistim o yuzden atv to utv fikrini sundum olmadi yine cin mali bir utvye talim edicem gibi ustad kaale alip fikir verdigin icin tesekkur ediyorum.

    motor numarasının sıkıntı çıkarmayacağı konusunda kesin bir bilginiz var mı ??

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 527528529530531
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.