Şimdi Ara

go-kart yapalım (523. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
14.131
Cevap
134
Favori
3.331.168
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatminkar

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-100-cc-kuba-alt-takim-isiniz-gorulur-sifir-129092719/detay
    mecnun abi en ufak kafama takılan soruda seni meşgul ediyorum kusura bakma bu yüzden meşgul ediyorsamda çok özür diliyorum

    bunlara da bak.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-asya-200-gy-2-komple-motor-ve-parcalari-117249215/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acemi-den-kazasiz-129657673/detay


    scooter'ı baştan eledim zaten abi asyayı düşünüyom o linkini verdiğimde karbüratör yok ona sıfır bilir kişi tarafından taktırılabilirmi
    birde o şanzımanda abi üç tane kol var abi gümüş kolamı zincir uzatılcak yoksa mafsalların takılacağı yerlerden birinemi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tatminkar -- 28 Haziran 2013; 18:45:19 >




  • http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-XCHwodME_8
    aslında benim isteğim bunun yarısı olcakta çizim konusunda benden kötüsü olamazda ne yapıcam ben
    işte bunun yarısı kadar ama bunun gibi olcakta fazla dikkat çekmesin lastik konusundada ucuzundan bişeyler olcakta insan benim kadar kararsız olmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatminkar

    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatminkar

    http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-100-cc-kuba-alt-takim-isiniz-gorulur-sifir-129092719/detay
    mecnun abi en ufak kafama takılan soruda seni meşgul ediyorum kusura bakma bu yüzden meşgul ediyorsamda çok özür diliyorum

    bunlara da bak.
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-asya-asya-200-gy-2-komple-motor-ve-parcalari-117249215/detay
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-acemi-den-kazasiz-129657673/detay


    scooter'ı baştan eledim zaten abi asyayı düşünüyom o linkini verdiğimde karbüratör yok ona sıfır bilir kişi tarafından taktırılabilirmi
    birde o şanzımanda abi üç tane kol var abi gümüş kolamı zincir uzatılcak yoksa mafsalların takılacağı yerlerden birinemi

    Alıntıları Göster

    scooter'ı baştan eledim zaten abi asyayı düşünüyom o linkini verdiğimde karbüratör yok ona sıfır bilir kişi tarafından taktırılabilirmi
    birde o şanzımanda abi üç tane kol var abi gümüş kolamı zincir uzatılcak yoksa mafsalların takılacağı yerlerden birinemi

    gümüş kol dediğin vitesi ileri geri moduna geçirmeye yarıyor. ürünün imalatını yapan adem seyhan, ilanda numarası da var. montaj konusunda yardımcı oluyor. hele bi o k-noktaya gelirsen yardım sıkıntısı çekmezsin.




  • mecnunbalci kullanıcısına yanıt
    ha o zaman diğer iki kolun (siyahlara) bir tanesine dişli takıp aynı zamanda mafsalla iki tekere çekebilirim değilmi
     go-kart yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tatminkar

    ha o zaman diğer iki kolun (siyahlara) bir tanesine dişli takıp aynı zamanda mafsalla iki tekere çekebilirim değilmi
     go-kart yapalım

    bu üründen kullanmadım. şema belki de anlattığın gibidir. adem seyhan la görüşürsen sıkıntı olmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: tatminkar

    ha o zaman diğer iki kolun (siyahlara) bir tanesine dişli takıp aynı zamanda mafsalla iki tekere çekebilirim değilmi
     go-kart yapalım

    bu üründen kullanmadım. şema belki de anlattığın gibidir. adem seyhan la görüşürsen sıkıntı olmaz.

    Tamam abi dediğini yapıcam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • şase çizmek istiyomda bunu 3d programda yapmak istiyom hangisi bilionuz türkçe olarak
  • quote:
    scooter'ı baştan eledim zaten abi asyayı düşünüyom o linkini verdiğimde karbüratör yok ona sıfır bilir kişi tarafından taktırılabilirmi
    birde o şanzımanda abi üç tane kol var abi gümüş kolamı zincir uzatılcak yoksa mafsalların takılacağı yerlerden birinemi

    arkadaşlar bende bi tane asya 150 cc scooter bi tene de 6.5 hp su motoru var sahibinden coma ilan verince link atarım işine yarayan alsın
  • mrb arkadaşlar bende bir arac yapmaya karar verdim, atv ler için olan ön salıncak direksiyon ve süspansiyon sitemi, arkadada yine atv saftı kullanmak istiyorum. çin sitelerinden alabilirsen bu parçaları temin edicem. yanlız jant poryası bağlantıları 3 vidalı buna uygun jant bulmakta sıkıntı yaşarmıyım. fotolar asağıda
     go-kart yapalım go-kart yapalım




  • kartifor K kullanıcısına yanıt
    link bekliyorum
  • http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-go-kart-karting-araclari-el-yapimi-go-kart-malzemeleri6.5-hp-motor-124750562/detay/
    link bu ama daha diğer motoru yapmadım su anda elektrik tesisatı yok (var ama kabloları kesik bi ustaya gostercem)eğer olursa
    3 tekerlekli bi araç yapmayı düşünüyorum
  • bu arada mecnun abi 3 tekerlekli araçlar hakınnda fazla bilgi bulamadım yapacağım araç arka 1 ön 2 lastikli olacak savurma oranı nedir bide virajlarda yıkılma gibi bi sorun yaşarmıyım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kartifor -- 30 Haziran 2013; 22:11:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatbursa1


    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    adıyamanda da var sırtlan. dediğiniz gibi çizgili. internetten araştırdım. nesli tükenmek üzere olan anadolu çizgili sırtlanı diye geçiyormuş adı.

    s.a abi bende tek kişilik buggy tarzı araba yapmaya çalışıyorum motor konusunda karar veremedim scooter motorumu yoksa kendinden kavramalı loncın marka bi motormu yardımcı olursan sevinirim

    10 bg scooter motoru olabilir. 9 bg loncin motor olabilir. senin tasarımına göre, motor yerine göre ağırlık merkezinin yerine göre konumlandırman ve model seçmen değişir. en önemlisi de bütçene göre değişir. ona sen karar vereceksin. seçiminden sonra buradaki herkes kendi bilgisi dahilinde sana uygulama konusunda yardımcı olacaktır.

    para sorun değilde hangisi daha güçlü ve hızlı olabilir???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatbursa1

    para sorun değilde hangisi daha güçlü ve hızlı olabilir???

    para sorun değilse, o buggy şasisi üzerine 600 cc 4 silindir bir motosiklet motoru koy gitsin. hem güçlü, hem hızlı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatbursa1

    para sorun değilde hangisi daha güçlü ve hızlı olabilir???

    para sorun değilse, o buggy şasisi üzerine 600 cc 4 silindir bir motosiklet motoru koy gitsin. hem güçlü, hem hızlı olur.

    mecnun abi bi cevap verirmisin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartifor

    bu arada mecnun abi 3 tekerlekli araçlar hakınnda fazla bilgi bulamadım yapacağım araç arka 1 ön 2 lastikli olacak savurma oranı nedir bide virajlarda yıkılma gibi bi sorun yaşarmıyım

    3 tekerlekli araçlar hakkında pek bir bilgim yok. benim yaşım gereği gördüğüm önceden üretilen ve sebze-meyve satıcılarının eskiden kullandığı arkası kasalı 3 tekerli araçlar vardı. onlar da hızlı değil aksine yavaştı. senin virajda savurmadan kastın driftsel bir durumda ne olur mu? normal bir araç olarak kullanımda savurma olur mu mu? artı yapmayı düşündüğün aracın yüksekliği, ağırlık merkezi yeri ve yüksekliği, aracın boyu ve genişliği de savurmaya etkili. benim şahsi düşüncem illa 3 tekerli bir araç yapılacaksa, tercihimi 2 ön teker 1 arka tekerden yana kullanırdım. bana göre görsel açıdan da ön tek tekerlere oranla daha güzel görünüyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mecnunbalci -- 1 Temmuz 2013; 10:24:53 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartifor

    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatbursa1

    para sorun değilde hangisi daha güçlü ve hızlı olabilir???

    para sorun değilse, o buggy şasisi üzerine 600 cc 4 silindir bir motosiklet motoru koy gitsin. hem güçlü, hem hızlı olur.

    mecnun abi bi cevap verirmisin?

    Cevap verdiya daha ne istiyorsun. Para sıkıntı değilse benimde nacizane tavsiyem 600lük bir motosiklet motoru 1000likte olabilir birde şaseyi o gücü kaldırabilecek şekilde yaparsan tadından yenmez varya.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >








  • quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartifor

    bu arada mecnun abi 3 tekerlekli araçlar hakınnda fazla bilgi bulamadım yapacağım araç arka 1 ön 2 lastikli olacak savurma oranı nedir bide virajlarda yıkılma gibi bi sorun yaşarmıyım

    3 tekerlekli araçlar hakkında pek bir bilgim yok. benim yaşım gereği gördüğüm önceden üretilen ve sebze-meyve satıcılarının eskiden kullandığı arkası kasalı 3 tekerli araçlar vardı. onlar da hızlı değil aksine yavaştı. senin virajda savurmadan kastın driftsel bir durumda ne olur mu? normal bir araç olarak kullanımda savurma olur mu mu? artı yapmayı düşündüğün aracın yüksekliği, ağırlık merkezi yeri ve yüksekliği, aracın boyu ve genişliği de savurmaya etkili. benim şahsi düşüncem illa 3 tekerli bir araç yapılacaksa, tercihimi 2 ön teker 1 arka tekerden yana kullanırdım. bana göre görsel açıdan da ön tek tekerlere oranla daha güzel görünüyor.

    mecnun abi bende arka 1 on 2 lastikli yapmayı düşünu yorum elimde olan motor asya 150 cc scooter motoru ona hiçbir işlem yapmadan direk lastığıyle beraber şaseye oturtmak savurmadan kastım mesela 40 la giderken asfalta dönuşte arka savururmu yada savuramassa devrilir mi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kartifor

    quote:

    Orijinalden alıntı: mecnunbalci

    quote:

    Orijinalden alıntı: kartifor

    bu arada mecnun abi 3 tekerlekli araçlar hakınnda fazla bilgi bulamadım yapacağım araç arka 1 ön 2 lastikli olacak savurma oranı nedir bide virajlarda yıkılma gibi bi sorun yaşarmıyım

    3 tekerlekli araçlar hakkında pek bir bilgim yok. benim yaşım gereği gördüğüm önceden üretilen ve sebze-meyve satıcılarının eskiden kullandığı arkası kasalı 3 tekerli araçlar vardı. onlar da hızlı değil aksine yavaştı. senin virajda savurmadan kastın driftsel bir durumda ne olur mu? normal bir araç olarak kullanımda savurma olur mu mu? artı yapmayı düşündüğün aracın yüksekliği, ağırlık merkezi yeri ve yüksekliği, aracın boyu ve genişliği de savurmaya etkili. benim şahsi düşüncem illa 3 tekerli bir araç yapılacaksa, tercihimi 2 ön teker 1 arka tekerden yana kullanırdım. bana göre görsel açıdan da ön tek tekerlere oranla daha güzel görünüyor.

    mecnun abi bende arka 1 on 2 lastikli yapmayı düşünu yorum elimde olan motor asya 150 cc scooter motoru ona hiçbir işlem yapmadan direk lastığıyle beraber şaseye oturtmak savurmadan kastım mesela 40 la giderken asfalta dönuşte arka savururmu yada savuramassa devrilir mi

    oturma yeri ve yüksekliğini, daha önde ve aşağıda tasarla. ön düzeni de sağa sola yatabilir şekilde düzenlersen, yüksek hızda bile girsen viraja bir şey olmaz. dediğin hızlarda 40 gibi mesela bir şey olmaz diyemem. gireceğin virajın açısı, çapı, yol genişliği, yolun yatayda eğimi buna etkili olur. hesaba bunları da katmak lazım. bir video da garaja girmeye çalışan bir skoda octavia arabanın 5-10 km gibi hızda olduğu yerde takla atabildiğini gördüm. her şeyi sağlama almak lazım.




  • 
Sayfa: önceki 521522523524525
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.