Şimdi Ara

Turkcell TV ve Turkcell TV Plus (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
336
Cevap
10
Favori
80.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Slyvestris S kullanıcısına yanıt
    BTK Şikayet Bildirimi ile ilgili link için çok teşekkür ederim Slyvestris dostum. Gün içerisinde şikayet kaydı oluşturacağım. Umarım sizinki de, benimki de en kısa zamanda lehimize sonuçlanır.

    Selamlar
  • Arkadaşlar biraz önce yetkililer geldi bilgilendirmek için. Normalde superonline int+tel 45 lira teledunya 20 lira ödüyorum.59 lira dediler süperüçlüye. Acaba sıkıntı yaşamadan kullanan var mı geçmeli miyim geçmemeli miyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Beni bugun aradilar, 50 ve 100mbit abonelerine TV+ ucretsizmis yonlendiriyim mi dediler.

    Her zamanki gibi Superonline arayinca icime bir kurt dustu. Taahhut durumu ne olacak dedim? Yeni taahhut vermeniz gerekecek sizinki bitmis dedi. Bende de AKK siz tarife var, tahhut verince tarife degisiyor, ben almayim dedim.

    Aman dikkat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi PhantomX -- 24 Ekim 2014; 22:27:58 >
  • Masaüstü bilgisayarda izlerken illa tam ekranmı olması gerekiyor bunun? Arka planda çalışmıyor. Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evergl

    Masaüstü bilgisayarda izlerken illa tam ekranmı olması gerekiyor bunun? Arka planda çalışmıyor. Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı?

    Aynen ya bende de öyle.
    Bu ne saçmalık, ben ufak bir ekranda izlemek istiyorum ama olmuyor. Veya arkaplanda browserda çalışsın istiyorum hiç bir şey kabul etmiyor.
    Ayarları falan da yok zaten. Çok saçma bir şey.
  • Arkadaşlar dün süper üçlü paketi üyeliğini başlattık evde sıkıntı yok fakat tabletten giriş yaptığımda bu cihaz başka bir hesaba bağlı mesajı alıyorum. Cihazi kaldırmak istediğimde maksimum cihaz sayısına ulaşıldı mesajı alıyorum yani o hesabı cihazdan kurtaramıyordum. Hesap kardeşimin hattı üzerindeydi bugün hat da iptal oldu fakat hala bu cihaz başka hesaba bağlı mesajı alıyorum.eski hesaba da giremiyorum şimdi yeni hesap da problem çıkarıyor. Ayrıca kendi telefonumdan giriş yaptım ve aile üyelerinden birini ekleme hakkım olduğunu gördüm.(alt hesap oluşturma) ailemden birinin numarasını ekledim fakat onun telefonundan giriş yapınca da telif hakkı tarzı bir şeyler çıktı ve izleyemedik. Biraz uzunoldu fakat benzer problemi yaşayan biri varsa anlayacaktır. İyi akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 24 ay taahüt vererek 25 hız, Türkcell TV bağlattım,
    Cihazının usb portundan bağladığım harddisk ve flash bellek içindeki film veya müzikleri okumuyor daha doğrusu usb portuna taktığım bellekleri hiç tanımıyor. Bazen tesadüfen tanıyor binde bir.
    Müşteri hizmetleri aradım sadece siz değil çoğu kullanıcı USB'den media player özelliğini kullanamıyor henüz aktifleşmedi ileriki zamanda düzeleceğini söyledi
    Sizden sorunsuz kullanabilen var mı?
    Birde yayında bazen anlık takılmalar oluyor , kanal listesini kendine göre sıralayamıyorsun, birkere çöktü M.H yi aradım ayarladılar , verdikleri huawei modemin kablosuz çekimi iyi değil telden bağlanıyorum ara ara kopmalar oluyor
    önceki Tilgin modemde hiç sorun yoktu onu aldılar, ben şimdilik memnun değilim bir ay daha deneyeceğim böyle giderse iptal edeceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi baykant -- 1 Kasım 2014; 3:25:27 >
  • ben pcden girebilmeme rağmen cep telefonumda giremiyorum başlangıç paketi üyesiyim fotodaki hatayı veriyo bi yardımcı olursanız sevinirim uyuz oldum bu tukcellehttps://store.donanimhaber.com/16/56/85/165685180f51e7d3aaa8d15c366ad957.jpg
     Turkcell TV ve Turkcell TV Plus




  • arkadaşlar bu Turkcell TV+ taki sinema kanallarını orjinal dil desteği var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: waskomnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: evergl

    Masaüstü bilgisayarda izlerken illa tam ekranmı olması gerekiyor bunun? Arka planda çalışmıyor. Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı?

    Aynen ya bende de öyle.
    Bu ne saçmalık, ben ufak bir ekranda izlemek istiyorum ama olmuyor. Veya arkaplanda browserda çalışsın istiyorum hiç bir şey kabul etmiyor.
    Ayarları falan da yok zaten. Çok saçma bir şey.

    Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum sırf bu yüzden üyeliğimi iptal ettireceğim büyük ihtimal nasıl bir saçmalıktır anlamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: duxducax

    ben pcden girebilmeme rağmen cep telefonumda giremiyorum başlangıç paketi üyesiyim fotodaki hatayı veriyo bi yardımcı olursanız sevinirim uyuz oldum bu tukcellehttps://store.donanimhaber.com/16/56/85/165685180f51e7d3aaa8d15c366ad957.jpg
     Turkcell TV ve Turkcell TV Plus

    Cep telefonunuz ile başka bir hesabın Türkcell TV+'a bağlandığınızda bu hatayı veriyor.
    Örneğin bana önce Türkcel TV+ cep paketi hediye edildi. Kendi telefon numaram ve şifrem ile cep telefonumdan izliyordum. Daha sonra Türkcell TV+ Ev paketi alınca, bu yeni paket için numara ve şifrem ile bağlandığımda sizdeki hatayı aldım.
    bunun çözümü masaüstü bilgisayarınızdan önceki, artık kullanmayacağınız paketin cep no ve şifresi ile Türkcell TV+'a girip ayarlardan bağlı cihazlara girmek ve cep telefonunun o paket ile bağlantısını kesmektir.
    bunu yaptığınızda artık yeni no ve şifre ile hatasız cep telefonunuzdan giriş yapabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jeremy81

    quote:

    Orijinalden alıntı: waskomnl

    quote:

    Orijinalden alıntı: evergl

    Masaüstü bilgisayarda izlerken illa tam ekranmı olması gerekiyor bunun? Arka planda çalışmıyor. Bu sorunu yaşayan başka birisi var mı?

    Aynen ya bende de öyle.
    Bu ne saçmalık, ben ufak bir ekranda izlemek istiyorum ama olmuyor. Veya arkaplanda browserda çalışsın istiyorum hiç bir şey kabul etmiyor.
    Ayarları falan da yok zaten. Çok saçma bir şey.

    Aynı sıkıntıyı bende yaşıyorum sırf bu yüzden üyeliğimi iptal ettireceğim büyük ihtimal nasıl bir saçmalıktır anlamadım

    Diğer IP TV'lerde oluyormuydu.
    Sanırsam içeriği korumak için arka planda çalışmasına izin vermiyorlar. Kopyalama, paylaşma falan yapılmasın diye. Çift monitör kullanmak belki çözüm olabilir... Denemek lazım...




  • Turkcell TV mükemmeldi. Turkcell TV+ tam bir rezalet. İptal ettirdim.
  • Arkadaşlar şu Nat Geo HD kanalının EPG'sini bir güncellemediler ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • baykant kullanıcısına yanıt
    ben de usb'den film izlemeye çalıştım. giriş bile yok, açılmıyor. siz bu probleme çözüm buldunuz mu?
    teşekkürler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asirac

    ben de usb'den film izlemeye çalıştım. giriş bile yok, açılmıyor. siz bu probleme çözüm buldunuz mu?
    teşekkürler.

    Yok sorun daha devam ediyor maalesef media player özelliğini kullanamıyorum aradım sorun genelde var ileride güncelleme ile düzelecek deyip duruyorlar.
  • Merak edenler için 8 aylık deneyimler gün ve gün güncellenmektedir.

    http://www.serdirim.com/?p=47
  • Turkcell Superonline dan günde 2 kez arayıp sonunda bıktırıp abone olduğum Turkcell Superonline TV hizmeti için bana herhangi bir ek ücret ödemeyeceğim söylenmişti. 1 ay içerisinde cihazları 3 kez hata verdi. İlk ikisinde bayağı bir uğraştırdıktan sonra sorunu hallettiler. 26.12.2104 tarihli sorun bozulmasında ise düzeltemediler ve teknik ekip geleceğini söyledir. Tabi ki 24 saat içerisindeymiş ve bu akşam televizyonsuz kaldım. Müşteri hizmetlerini arayıp aboneliği iptal etmek istediğimi söylediğimde bana yüz küsur lira ceza veya ödeme yapmam gerektiğini bildirdiler. Meğer 25mbit 50gb olan hızımı 25mbit 75gb a çıkmış ve faturam 10 TL artmış. Tamamen bir kumpas. Çalışmayan saçma bir hizmet. sakın almayın. en azından şimdilik. zaten paso donma yapıyor.
  • Yok mu yeni kanal?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onur01

    Yok mu yeni kanal?

    ekranda peryodik olarak yaklaşık 5 dk da bir çıkan tek görüntü ektekiler. ne kanal ne menü hiç birşey yok. 4. gün oluyor halen sonuç yok.
    donmaları kapatıp açıp çözüyordum , daha önce o şekilde demişti yine telefonla ulaştığım teknik ekipten bir arkadaş. ancak bu belli ki cihaz hatası.

    16 saat demiş teknik arkadaş ama. ben de 4. gün oluyor diyorum. kaç yıldır almadığım e-devlet şifremi yarın alıp ordan şikayet açmayı deneyeceğim tüketici mahkemesine.

    chtcan hocam, tenik arkadaşlara her zaman saygım var, ben de mühendisim zaten lakin bu istemi bu şekilde kuran yönteim pazarlama vs dekiler bu kadar çok üst birim oluşturduklarında bunun ne kadar uzun süreceğini düşünmemişlermi? tabiki düşünmüşler, hatta müşteriye gına gelsin aboneliği feshetsin bizde bir ayda parayı cebe atalım demişler bence.
    madem bedava, bedava olan bişeyden vazgeçtiğim için benden neden cayma ücreti taleb ediliyor??

     Turkcell TV ve Turkcell TV Plus Turkcell TV ve Turkcell TV Plus Turkcell TV ve Turkcell TV Plus Turkcell TV ve Turkcell TV Plus




  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.