Şimdi Ara

Xperia Z Su Geçirmesi ve Tüketici Hakem Heyeti Ücret İadesi Süreci (13. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
18
Favori
25.301
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sarikaya18 S kullanıcısına yanıt
    hocam ben 21 ocak 2015 te başvurdum daha 4 ay olmadı ama telefonsuz olunca baya zaman geçti gibi oldu yani :D
  • ben 10 eylül 2014'te basvurdum. Hala bir sonuç çıkmadı. Başvurduğum sırada görevliye sorduğumda önümde 250bin'e yakın dosya olduğunu söyledi bunlarında çoğu dosya masrafı parasını geri almak isteyenler.İlçe bahçelievler belkide yoğunluk ondandır bilemedim ama hala bekliyorum
  • Xperia Kullanıcıları paralarını almak istiyorlarsa sonuna kadar bıkmadan yorulmadan uğraşsınlar bende zor bir süreç geçirdim Sony ile ama kullanım kılavuzundaki "suda kullanılabilir" ibaresi sayesinde paramı fazlasıyla geri ödediler.
  • bende uğraşıyorum ama bi cevap vermiyorlar benimde x peria z serisi telefon
    teleserviceye yolladım gelen raporda telefonunuzda sıvı teması mevcuttur.Onarımı
    mümkün değildir,1400 tl karşılığı yenisi ile değişim yapılabilir. yazıyodu.
    garantisinin bitmesine yaklaşık 2 ay gibi bir süre kaldı sizce ne yapmalıyım ?
  • Bende de Xperia Go vardı aralığın başında Thh ye başvurduk hala bi arayan soran yok gidip yoklamak lazım mı?
  • Ya bana cep numaranı verirmisin bende mağdur oldum bi kaç şey sorcam yada ben numaramı veriyim 0553 444 08 44

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende bi tane xperia z3 aldım 2015 marın 15 inde ayıplı ürün çıktı ölü pikselden dolayı 10 gün içinde yenisini yolladılar yeni cihazı aldım 2 gün sonra kapakları kapatıp suya soktum leğenin içine ekrandan su aldı telesrviceye gönderdim garanti dışı kaldığını ve masraf çıktığını söylediler kapakları açıkmış salakmıyım ben kapaklar açık neden suya sokayım şikayet etçem evrakları topladım ama satın aldığınız yere ptt yoluyla dilekçe gönderin dediler. olumlu yada olumsuz cevap verdikleri zaman cvbı alın tüketici mahkemesine gidin dediler buna gerek varmı olumsuz cvb zaten teleservice vermiş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamdullahyigit

    bende bi tane xperia z3 aldım 2015 marın 15 inde ayıplı ürün çıktı ölü pikselden dolayı 10 gün içinde yenisini yolladılar yeni cihazı aldım 2 gün sonra kapakları kapatıp suya soktum leğenin içine ekrandan su aldı telesrviceye gönderdim garanti dışı kaldığını ve masraf çıktığını söylediler kapakları açıkmış salakmıyım ben kapaklar açık neden suya sokayım şikayet etçem evrakları topladım ama satın aldığınız yere ptt yoluyla dilekçe gönderin dediler. olumlu yada olumsuz cevap verdikleri zaman cvbı alın tüketici mahkemesine gidin dediler buna gerek varmı olumsuz cvb zaten teleservice vermiş.

    Eğer telefon şu an çok lazımsa yaptırıp kullanın hocam ama idare ederim diyorsanız Thh'ye verin sonuçta su geçirmez diye satıyor aslında kanıtlarımız olsa çok iyi olacakta ne yazık ki yok.




  • açtıgım davanın sonuna yaklaştım sonunda bugun thh ye gittim sormaya ve bilir kişi raporuna beni h aklı g ös termiş şi mdi thhnin so nucu göndermesini bekliyorum :)
  • Ya tutturmuşlar bi kapakladan su aldı diye herkese aynı bahaneyi uyduruyolar bide resim atmışlar bana telefonun iç kısmı açılmış sağ üst te içerde sudan dolayı küflenme var.
    Arkafal telefonun içi su doldu tabiki heryerine geçecek ben salakmıyım kapakları kapatmicak kadar. Nerden bileyim kapakları sorunlu yapmadığınızı bi fotoyla sıyrılmaya çalışıyolar 2 günlük telefon ya bide z3 olcak sözde suya en dayanıklı olanı
    İçime kuşku düşürdüler yarın thh ye vercem ya kaybedersem ya thh onları haklı çıkartırsa çok üzülürüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Davayı ne zaman açtınız kaç ay sürdü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ortalama 4 ay flan sürüyo ver ver kazanırsın kaybedecek bi şeyin yok zaten
  • Ya vercem zaten de kapaklardan sıvı aldı diyolar ordan almadığını kanıtlayamıyorum acaba bu yüzden kaybedebilirmiyim.

    Bide 175 i aradım satın aldığınız yere iadeli taahhütlü dilekçe gönderin 10 gün içinde olumlu yada olumsuz cvp gelir yada gelmesse dilekçe garanti belgesi fatura başvun dediler hakem heyeti memuru boşver diyo napçağımı şaşırdım bu şartmı takmicakları belli avea bayii

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ürübü 15 mart 2015 te aldım 2 gün sonra ölü pikselden dolayı teleservice gönderdim kutulu değişim yaptılar 2.ürün su aldı buna kullanıcı hatası dediler yinede davalıya aldığım yerimi yazcam acaba. Sarıkaya18 sen başlangıçta hangi evrakları verdin bide delil toplamaya gerek varmı hani su geçirmediğine dair

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birde cihaz şu an serviste fiyat teklifini reddettim almalımıyım yoksa kalsınmı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hepsi çakal olmuş bunların ya satarken öle böle anlatıyorlar,bişey olduğunda
    dansöz gibi kıvırıyorlar,herşey satana kadar
  • şikayet ederken servis fişi - sony nin kendi sitesinde su geçirmediğine dair yaptıgı reklamların çıktısı bide kullanma kılavuzunun da yazan suya dayanıklı ibaresinin oldugu bölümün fotokopisi yeterli. Senin bişey ısbatlamana gerek yok bilir kişi seni haklı bulur zat en
  • 29.08.2013 tarihin de adıma faturası kesilmiş olan sony xperia z telefonumu ****.com dan almıştım fakat telefonun ekranı arızalı gelmişti aldığım firmadan değişim talebinde bulunmuştum ve firma bana teknik servise göndermemi ve onların kararı doğrultusunda değişim yapabiliriz cevabını aldım. Telefonu gönderdim ve yazılım yüklendi açıklamalı rapor yazıldı ve telefonda hala aynı arıza devam ediyordu.

    İkinci kez gönderdiğimde servise telefonunuzda arıza tespit edilmemiştir raporu verildi.Telefonun arızalı resmini çekmiştim ki hala duruyor.Telefonu aldığım firmaya mail ile gönderdiğim görüntüye bakarak evet arıza var deyip teknik servis telefonu eline alarak arıza tespit edemedik deniliyor.

    Üçüncü kez gönderdiğimde ise ekran ve kasa değişimi yapıldı daha sonrasında telefon sanırım tam kapatılmamış ve telefonun içine su kaçtı ekran 1-2 saat kadar görüntü gidip gelmeler oldu ve o gün ekran da parlaklıklar oluştu ertesi gün kuruyup bir şeyi kalmadı.

    Dördüncü kez göndermemin sebebi arka kapak sol üst köşeden açılma oldu.Telefonun içi görünüyordu nasıl bir su geçirmez telefon aldıysam artık. Rapor açıklamasında arka kapak yapıştırıldı yazılmıştır.

    Beşinci kez göndermemin sebebi ise dördüncü arızanın aynısı olup yanı sıra telefon hiç açılmıyor oldu ve ayrıca telefonun kamerası gece görüşte yani gece çekiminde bozukluk vardı, bozuk resim çekimi elimde hala mevcuttur.Bu 3 arızayı tek seferde gönderdim ayrı ayrı form istedim fakat tek teknik servis kayıt formu verdiler ne kadar doğru bilmiyorum.Telefonu servise verirken iade hakkımı kullanmak istediğimi belirtmiştim ve 2-3 gün sonra bizi tekrar arayın demişlerdi ve aradım aldığım cevap içine su kaçmış telefon garanti dışı kalmıştır ve yaptırırsanız 450 tl ücreti vardır oldu. (eğer iade hakkımı kullanmak istiyorumu belirtmeseydim telefonu garantiden yaparlardı bilerek garanti dışı kalmıştır dediler, çünkü zamanından beri teknik servisiyle uğraştığım için teknik servisle aram iyi değil)

    Telefon bana arızalı geliyor 1 ve 2 de gönderdiğimde yazılım yükleyip arıza yok diyip 3. sünde ekranı değiştiriyorlar yani en sonunda arıza olduğunu kabullenip ekranı değiştiriyorlar ki bilerek yaptılar çünkü ilk 1 ay içerisin de donanım arızası giderilemez yazılımsal arızalar giderilir eğer donanımsal hata olursa mecburi değişim veya iade hakkı oluşur, bunu bildikleri için beni 1-2 gönderdiğimde bilerek oyaladılar zaman geçirdiler ve 3. gönderişimde ekranı değiştirdiler ve ekran değiştiği için telefon bi süre sonra sol arka kapak açılıp 4. kez göndermemin sebebi oldu, beşinci gönderişimde aynı arıza oldu yani tekrar sol arka kapak açılır olmuştu, yanı sıra kamera arızasından bahsetmiştim gece görüşünde arıza olduğunu belirtmiştim o arıza da 3. gönderişimden sonra yani ekran değişiminden sonra başladı.

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    benim durumumda bu işgüçden dolayı bi türlü ilgilenemedim sizce benim kazanma durumum ne kadar yüksektir arkadaşlar ve işleme koymalımıyım daha 1 adım bile atmış değilim işin en başındayım?




  • SuCh S kullanıcısına yanıt
    abi merhaba benimde sony smart watch 2 akıllı saatim var ben abdest alırken saat haliyle islaniyor neyse abdest aldıktan sonra saat 3-4 saat normal olarak calisti ama sabah kalktığımda saat çalışmıyordu ışık sensörü nun önünde küçük küçük su damlacıkları vardı saat su an çalışmıyor benim simdi ne yapmam lazim servis olurda benden kullanıcı hatası deyip benden para talep ederse tüketici haklarına başvuracağım ben tüketici haklarına başvururken şikayet olarak ne diyeyim lütfen yardımcı olurmusunuz

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • abi merhaba benimde sony smart watch 2 akıllı saatim var ben abdest alırken saat haliyle islaniyor neyse abdest aldıktan sonra saat 3-4 saat normal olarak calisti ama sabah kalktığımda saat çalışmıyordu ışık sensörü nun önünde küçük küçük su damlacıkları vardı saat su an çalışmıyor benim simdi ne yapmam lazim servis olurda benden kullanıcı hatası deyip benden para talepederse tüketici haklarına başvuracağım tüketici haklarına başvururken şikayet olarak sence ne yazmalıyım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.