Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.803
Cevap
73
Favori
793.896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2001 polo arabamın abs problemi var. Bilgisayarda abs hiç görülmüyor. Elektronikçi usta uğraştı ama yapamadı. Beyin değişmesi gerekli dedi. Çıkma bir beyin nereden bulabiliriz acaba. ATE marka. Fiyatlar ne civarda bana maliyeti ne olur bilgi verebilir misiniz.
  • Ewet arkadaşlar Acil yardım lazımmm.

    Araç STİLO 2005 dinamik 1.6 LPG de var. Sorun şu: Marşı kapatıyorum , anahtarı elime alıyorum Araba Ç AL I Ş I Y O R .................................
    Servis LPG nin benzin ayrıcısında sorun var dedi. Onu değiştir dedi. LPG yi takanlara gittim. LPG 2005 de takılmış. Ondan yapmaz dediler. Aracın beynin de problem vardır dedi. LPG yi takan usta da 3 ateşleme rölesinden dedi. Servise 49 ytl baydım değiştik gene aynısını yaptıı.
    Şimdi sadece benzinde kullanıp yapıp yapmadığını kontrol edeceğizz.

    2. sorun Araçte bazen FİAT şifre sistemi devreye giriyor. Anahtarı tanımıyor.kulanım kitapçığı sayfa 265 deki sorun. Bende acil durumda çalıştırma şifre kartı üzerindeki kodu gaz pedalı ile girerek çalıştırdım. Servise gittim. Servis kontak anahtarının oradaki şifre antenini değiştirdi. TAmam dedi aynı problem devamm ettti . Çözüm yokk. LPg deki arızanın anahtar sisteminide etkilediğini. Arabanın kendini güvenliğe almaya çalıştığını söyledii. Şİmdi ne yapacağım bilemiyorumm.

    Aranızda LPG kullanıp da hem motorun stop etmemesii hemde fiat araç güvenli kodunun arabayı çalıştırmaması sorunu yaşayan varmıı.


    Dün akşam gene motor stop etmedi. Bende açtım kaputu. Akünün de içinde olduğu ateşleme rölesinin olduğu ,koruma muhafazasına elimle vurdum ve araç sustuuu.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: att105


    quote:

    Orjinalden alıntı: mgulenc


    quote:

    Orjinalden alıntı: att105

    meraba Hakan Usta benim 2004 model renault megene HB aracım var tüplü araç normal seyrederken araç bilgisayarı kelebek kutusunu kontrol et yazıyor araç 2000 devir üzerine çıkmıyor aracı stop edip çalıştırınca sorun düzeliyor 3 ayrı servise gittim aracın tüpünden olduğunu söyleyip tüpü söktüler yine aynı sorun oldu sonra katalitik konvektörden olur dediler bide yakıt pompası yapabilir dediler benim 1. sorum katalitik konvektörü söktürsem hiç taktırmasam sorun olur mu? 2. Aracımın sorunu elektrinonik olabilirmi çünkü sağ arka cam kendi kendine bazen açılıyor 3. sorum yakıt pompası arızaları böyle bir soruna yol açar mı teşekkürler.





    Arkadaşım senin sorunun tüplü araca binmen bence. Neden taktırılır şu tüp naleti bilmem.


    merhaba belittiğim sorunlardan dolayı gitmediğim tamirci kalmadı kelebek kutusunu değiştiler tüpü söktüler bobinleri değiştiler tesisatı söktüler en son beyini değiştiler ama araba hala düzelmedi. Arkadaşlar sorunun nerde olduğu konusunda lütfen yardımcı olurmusunuz.




    Nerdesin peki sana yardımcı olurum fakat arabayı getitmrniz gerekebilir...


    Tel:0312 385 16 32




  • Hakan usta benim tempra sxa aracım var birkaç gün önce araba evin önünde park halinde duruyordu gece yagmur yagmış ve sabah arabaya baktığımda silecekler farlar ve gösterge lambaları kontak kapalı haldeyken kendiliğinden açılıp aküyü sabaha kadar bitirmiş bunun farkına vardım allahtan arabada yangın çıkmamış neyse aküyü götürüp şarz ettirdim fakat kutup başını taktıgım zaman farlar silecekler gösterge lambaları sürekli yanıyor kontak kapalıyken motorda marş aldığı halde çalışmıyor mesela ön cam yıkama kumandasına dokunduğum zaman kornada çalışıyor ikisi bir arada sizce sorun ne olabilir acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler..
  • Hakan usta mrb,

    Benim Renault Kangoo PAMPA 2001 model 1,4 AC-LPG li aracım var. Motorunu yeni yaptırdım servise. Servisten çıktıktan sonra hararet ibresinde bir anormallik başladı. Araba hareket halindeyken ibre 90'a yakın duruyor ama araç hareket etmedi vakit ibre 110 civarına çıkıp iniyor sürekli. Servis aracın hararet yapmadığını bilgisayarda su sıcaklığının 89 da olduğunu, ibrenin arızalı olduğunu söylüyor. Bir gösterge paneli 780 YTL. Kafayı yememek elde değil. Anlamadığım konu şu. bir kaç gün önce tam 270 km yol yaptım ibre 90 civarında hiç oynamadı. Araba nezaman durdu yani rölantide bekledi ibre fırlıyor düşüyor yani 90-110 haraket ediyor . Ama bu hareket titreme yada ani olarak değil. yavaş yavaş yükselip alçalıyor. Fikrinizi almak isterim.

    Teşekkürler...
  • aracınızın tam olarak bilgileri çok önemli
    mesela model,motor no,beygir,hacim gibi...


    quote:

    Orjinalden alıntı: makinist71

    Hakan usta benim tempra sxa aracım var birkaç gün önce araba evin önünde park halinde duruyordu gece yagmur yagmış ve sabah arabaya baktığımda silecekler farlar ve gösterge lambaları kontak kapalı haldeyken kendiliğinden açılıp aküyü sabaha kadar bitirmiş bunun farkına vardım allahtan arabada yangın çıkmamış neyse aküyü götürüp şarz ettirdim fakat kutup başını taktıgım zaman farlar silecekler gösterge lambaları sürekli yanıyor kontak kapalıyken motorda marş aldığı halde çalışmıyor mesela ön cam yıkama kumandasına dokunduğum zaman kornada çalışıyor ikisi bir arada sizce sorun ne olabilir acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler..




  • Hararet müşürü ile ilgili bir sorun olabilir fakat yinede incelemek gerekir...



    quote:

    Orjinalden alıntı: obilgi

    Hakan usta mrb,

    Benim Renault Kangoo PAMPA 2001 model 1,4 AC-LPG li aracım var. Motorunu yeni yaptırdım servise. Servisten çıktıktan sonra hararet ibresinde bir anormallik başladı. Araba hareket halindeyken ibre 90'a yakın duruyor ama araç hareket etmedi vakit ibre 110 civarına çıkıp iniyor sürekli. Servis aracın hararet yapmadığını bilgisayarda su sıcaklığının 89 da olduğunu, ibrenin arızalı olduğunu söylüyor. Bir gösterge paneli 780 YTL. Kafayı yememek elde değil. Anlamadığım konu şu. bir kaç gün önce tam 270 km yol yaptım ibre 90 civarında hiç oynamadı. Araba nezaman durdu yani rölantide bekledi ibre fırlıyor düşüyor yani 90-110 haraket ediyor . Ama bu hareket titreme yada ani olarak değil. yavaş yavaş yükselip alçalıyor. Fikrinizi almak isterim.

    Teşekkürler...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta

    aracınızın tam olarak bilgileri çok önemli
    mesela model,motor no,beygir,hacim gibi...


    quote:

    Orjinalden alıntı: makinist71

    Hakan usta benim tempra sxa aracım var birkaç gün önce araba evin önünde park halinde duruyordu gece yagmur yagmış ve sabah arabaya baktığımda silecekler farlar ve gösterge lambaları kontak kapalı haldeyken kendiliğinden açılıp aküyü sabaha kadar bitirmiş bunun farkına vardım allahtan arabada yangın çıkmamış neyse aküyü götürüp şarz ettirdim fakat kutup başını taktıgım zaman farlar silecekler gösterge lambaları sürekli yanıyor kontak kapalıyken motorda marş aldığı halde çalışmıyor mesela ön cam yıkama kumandasına dokunduğum zaman kornada çalışıyor ikisi bir arada sizce sorun ne olabilir acil yardımlarınızı bekliyorum teşekkürler..




    hakan usta araç tempra sxa 92 model 1600 motor sanırım sigorta tablasında birşeyler var herşey birbiriyle karışıyor mesela kornanın sigortasını çıkarıyorum korna hala çalışıyor birde tabla üzerindeki rölelerden kontak kapalıykende cıt cıt sesler geliyor ne yapmalıyım aküde bitik araç evin önünde yatıyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi makinist71 -- 12 Nisan 2008; 0:04:22 >




  • Benimde şöyle bi problemım var aracın fan duymesını açtıgımda 3.kademeye kadar bır ses gelmıyor 4. kademe yı actıgımda değişik bir ses gelıyor sankı hava içeri girerken zorlanıyormus bı yere surtunuyormus gıbı bir ses gelıyor çok rahatsız edıcı bır ses bu ne ıle alakalı olabılır ?? temizlenmesi felanmı gerekiyor ??
    saygılarımla..
  • Arabamda bazen frene basınca motor stop ediyor.Normal hızla seyrederken. İki kez oldu son 4 günde. WV polo 2001.
  • SELAMLAR. muğladayım ve 1.7 corsa 2003 model aracım var. araçta sorun şu. sabahları soğukken 1.500-2000 devirler arasında hafif bir silkelenme ardından arıza lambası ile berarber hareket halinde stop ediyor. rampa çıkarken daha çok yapıyor bunu. 10 dakika sonra motor tamamen ısınınca sorun ortadan kalkıyor. ne stop ediyor ne başka derdi kalıyor. egr yi iptal ettirdim sorun bitmedi. yetkili servise götürdüm. pompa beyni yada pompada arıza var dediler. ayrıca yakıt beyninin lehimlerini yenilettim. hiç biri para etmedi. yardımınız olursa sevinirim.
    murat erdoğan
  • hakan usta merhaba
    aracımız 2006 model 1,3 mjet doblo, aracı yeni aldık, aracın sağ otomatik camı yukarı kaldırma işlevini yerine getirirken aşagı indirme işlevini yapmıyor, kendim söktüm bizzat kablolarına birleşme aksamlarına hepsine baktım bir sorun yok, hatta acaba sorun motordamı diyerek ters bagladım o zaman çalışıyor motordada sorun yok, ölçü aleti ile gücü ölçüyorum güç geliyor 12,4 volt falan
    butondada sorun yok(hatta buton bozuk diye yeni birtane aldık) sigortatada sorun yok
    sorun şu yukarı kaldırmaya bastıgım zaman motora giden güç normal, fakat asagı indirmeye bastıgım zaman motora giden güç birden azalıyor, butona 5 kablo geliyor ikisi motora giden, biri artı diger ikiside şase, gelen gücü kontrol ediyorum güç normal, ama dedigim gibi asagı indirmeye basınca güç birden azalıyor, sorun nerdedir acaba, besleme ünitesinde değişmesi gereken bişeymi var, cevabını bekliyoruz dört gözle




  • araç aküsü çıkınça tayp çalmıyor şifre istiyor
  • hakan usta slm...
    benim 2005 model daihatsu cuore marka bir aracım var hatta iki tane var .
    bu araçlar 3 silindir 12v 55 beygir toyota yarislerdekine benzeyen bir motor.
    sorunum araçta klima gaza basmadan çalışmıyor.göze çarpan bir arıza diğer araça göre sanki rölantisi yüksek çalışmakta.bütün sensörleri (map -oksijen-kelebek potansiyometresi-rölanti motoru hatta kafa komple) diğer araçla takas yapıldı sorun düzelmedi.daha ileriye gittik plastik olan emme manifoltunu hava kaçağına karşı denedik kırık çatlak vs. göremedik.ecu dandır diye düşündük ecuyu bile denedik yine gaza basmadan klima çalışmıyor rölanti motorunun bulunduğu kafayı komple diğer araca takıyoruz rölanti düşük çalışıyor ama bu arabaya takınca aynı ayarlar ile rolanti yüksek çalışıyor.birde klima çalışsın diye gazı ayağımızla sabit tutuyoruz motor devrinde 5 sn de bir kesiklik oluyor.klimayı açmadan böyle bir kesiklik yok.
    gerçi sonradan aklıma geldi aracı satın aldıktan hemen sonra bujileri değiştirtmiştim.piyasada satılan normal bujilerden taktırmıştım acaba bunlardan yapabilirmi. ecu buji seçermi....
    cevap verirseniz sevinirim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi uydumarket -- 23 Nisan 2008; 23:40:47 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: ankyra06

    hakan usta merhaba
    aracımız 2006 model 1,3 mjet doblo, aracı yeni aldık, aracın sağ otomatik camı yukarı kaldırma işlevini yerine getirirken aşagı indirme işlevini yapmıyor, kendim söktüm bizzat kablolarına birleşme aksamlarına hepsine baktım bir sorun yok, hatta acaba sorun motordamı diyerek ters bagladım o zaman çalışıyor motordada sorun yok, ölçü aleti ile gücü ölçüyorum güç geliyor 12,4 volt falan
    butondada sorun yok(hatta buton bozuk diye yeni birtane aldık) sigortatada sorun yok
    sorun şu yukarı kaldırmaya bastıgım zaman motora giden güç normal, fakat asagı indirmeye bastıgım zaman motora giden güç birden azalıyor, butona 5 kablo geliyor ikisi motora giden, biri artı diger ikiside şase, gelen gücü kontrol ediyorum güç normal, ama dedigim gibi asagı indirmeye basınca güç birden azalıyor, sorun nerdedir acaba, besleme ünitesinde değişmesi gereken bişeymi var, cevabını bekliyoruz dört gözle


    Hakan Ustaya sormuşsunuz ama acizane benim başıma da gelmişti belki yardımcı olabilirim.
    Motorun hareket ilettiği cam, çerçeve ve kayıtlarda problem olabilir. Sıkışma v.b., ya da motor sargılarında kısa devre olabilir. Motoru sökerek endüvi ve gövde sargılarını kontrol edin. Sargılarda kopukluk ve şasiye kaçak kontrolleri yapın. motordan anahtara kadar da bu kontolleri tekrarlayın. Bunların dışında bir arıza olamaz. kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mgulenc -- 24 Nisan 2008; 11:37:15 >




  • Polen filtrenize baktırmanız gerekir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sessiz@Saglıkcı

    Benimde şöyle bi problemım var aracın fan duymesını açtıgımda 3.kademeye kadar bır ses gelmıyor 4. kademe yı actıgımda değişik bir ses gelıyor sankı hava içeri girerken zorlanıyormus bı yere surtunuyormus gıbı bir ses gelıyor çok rahatsız edıcı bır ses bu ne ıle alakalı olabılır ?? temizlenmesi felanmı gerekiyor ??
    saygılarımla..
  • Öncelikle iyi günler hakanusta
    Benimde bir rolanti sorunum var yardım ederseniz sevinirim.

    2001 model clio symbol 1.4 16 valf aracımı alalı yaklaşık 1 ay oldu
    Bu 1 ay içerisinde pek fazla şehir içerisinde kullanma imkanım olmadı.
    Birkaç gün önce şehir içinde kullanmak zorunda kaldım.Motor devrinin rolantide iken 500lere kadar düştüğünü ve bazende stop ettiğini gördüm.
    Ayrıca sinyal verirken sigorta kutusunun bulunduğu bölümden bir zırıltı sesi geliyor.Sinyal kolunu sert kullandığımda bu ses olmuyor.Ancak yavaşca sinyal vermeye çalıştığımda bu sesin uzadığını görüyorum.
    Bu 2 arızanın bir bağlantısı olabilir mi?
    Sinyal verirken duyduğum ses önemli değil ancak rolantide iken stop etmesi beni çok endişelendiriyor.

    Ne yapabilirim?Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ediyorum.
  • Yaptığınız bu konrolleri sağ kapıda yaptınız sanırım.
    Sol kapıda iki adet cam düğmesi bulunur bu düğmelerden sağ tarafı kontrol eden düğmeyi sökün temizleyin sorun büyük bir ihtimalle çözülecektir.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ankyra06

    hakan usta merhaba
    aracımız 2006 model 1,3 mjet doblo, aracı yeni aldık, aracın sağ otomatik camı yukarı kaldırma işlevini yerine getirirken aşagı indirme işlevini yapmıyor, kendim söktüm bizzat kablolarına birleşme aksamlarına hepsine baktım bir sorun yok, hatta acaba sorun motordamı diyerek ters bagladım o zaman çalışıyor motordada sorun yok, ölçü aleti ile gücü ölçüyorum güç geliyor 12,4 volt falan
    butondada sorun yok(hatta buton bozuk diye yeni birtane aldık) sigortatada sorun yok
    sorun şu yukarı kaldırmaya bastıgım zaman motora giden güç normal, fakat asagı indirmeye bastıgım zaman motora giden güç birden azalıyor, butona 5 kablo geliyor ikisi motora giden, biri artı diger ikiside şase, gelen gücü kontrol ediyorum güç normal, ama dedigim gibi asagı indirmeye basınca güç birden azalıyor, sorun nerdedir acaba, besleme ünitesinde değişmesi gereken bişeymi var, cevabını bekliyoruz dört gözle




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Scotti0061

    Öncelikle iyi günler hakanusta
    Benimde bir rolanti sorunum var yardım ederseniz sevinirim.

    2001 model clio symbol 1.4 16 valf aracımı alalı yaklaşık 1 ay oldu
    Bu 1 ay içerisinde pek fazla şehir içerisinde kullanma imkanım olmadı.
    Birkaç gün önce şehir içinde kullanmak zorunda kaldım.Motor devrinin rolantide iken 500lere kadar düştüğünü ve bazende stop ettiğini gördüm.
    Ayrıca sinyal verirken sigorta kutusunun bulunduğu bölümden bir zırıltı sesi geliyor.Sinyal kolunu sert kullandığımda bu ses olmuyor.Ancak yavaşca sinyal vermeye çalıştığımda bu sesin uzadığını görüyorum.
    Bu 2 arızanın bir bağlantısı olabilir mi?
    Sinyal verirken duyduğum ses önemli değil ancak rolantide iken stop etmesi beni çok endişelendiriyor.

    Ne yapabilirim?Yardımlarınızı bekliyorum.Şimdiden teşekkür ediyorum.





  • Merhaba hakan usta.5 ay önce 2000 model fiat marea elx aldım sakın deme neden aldın diye, bir kere almış olduk neyse benim sorum şöyle.Arac ile yolda giderken abs el fireni ve airbag labbaları yanıyor belli bir zamandan sonra sönüyor tekrar yanıyor sonra bire ara sadece el fireni ce abs yanıyor neden kaynaklandığını tamirci tanıdığım bulamadı bana yardımcı olursan sevinirim saygılarımla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gokandereli -- 5 Mayıs 2008; 17:24:06 >
  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.