Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.804
Cevap
73
Favori
793.875
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • araç 2000 audi tt;
    kumandadan kilitlediğimde özellikle şöför kapısı kilitlenmiyor, anahtarı kullanarak açıp kapatıyorum.
    TT lerdeki beyin hassasiyetinden ötürü başka şeyler bozulmasın diye arabayı hep yetkili servise götürüyorum fakat bu arıza beyinle ilgili değilse servise götürmeyip tamir ettirebilirsem dışada daha ucuza hallettirmek istiyorum
    İstanbulda önerebileceğiniz sorun yaşamayacağım bir yer varmı?
    Teşekkürler.
  • Bende 1999 Model Hyundai H-100 Süper Saloon var. Aracımın dörtlü sinyalleri yanıyor fakat dörtlüyü kapatıp sağ veya sol sinyal verdiğimizde yanmıyor bu sorunu nasıl çözeceğiz yada başına böle bişey gelipte tamir eden varsa bi yardım etsin kafayı yicem sigortalara baktım tek tek atan yok şimdiden teşekkürler...
  • merhaba hakan usta. bu kadar soruyla nasıl başa çıkabiliyorsunuz anlamadım. benimde 2 sorum olacak. 2003 fiat stilo dynamic 1,6 16v aracım var. 1.sorum: airbag arıza lambam yanıyor. bilgisayara bağlanınca sürücü 2 havayastığı şarj ve yolcu hava yastığı şarj arızalarını veriyor. bu sorunlar akü ile ilgili olabilir mi? aküm bir ara araba bilgisayara bağlıyken bitti şarjla çalıştırıldı. aküyü ölçtürdüm akü şarj tutuyor ama çok yaşlı dediler. gerçi akü bittikten 3 ay sonra airbaglar yandı. şu an şarj tutuyor mu bilmem. kışa girdiğinde değiştir yoksa sabahları çalışmaz dediler. bu airbag ikazları bundan mıdır?
    2.sorum: arabayla kalkış yapıyorum vites değiştirirken ayağımı debriyajda tuttuğumda devir kendi kendine 3500 e çıkıyor.ayağımı çekince bazen düşüyor bazen düşmüyor. boğaz kelebeği temizlendi. adaptasyonu yapıldı.oldumu bilmem.ama genede sonuç yok.benzin filtresiyle alakası var mı. yada rölanti motoruyla.
    Yol gösterirseniz sevinirim.çünkü servis önüne geleni değiştirmek istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sevren -- 9 Ağustos 2009; 14:10:54 >




  • selam ustam kolay gelsin.. bende 97 volvo s70 var. klasik abs-track sorunu ile birlikte merkezi kilitte bir anormallik, lpg beyninde ve hız sabitleyicimde sorun var. abs-track lambası arada bir yanıyor arada bir sönüyor neye göre yanıp söndüğünü anlayabilmiş değilim. Kimisi kontağı kapatıp açınca sönüyor diyor ama benimki öyle değil kafasına esince... bazen o lambayla hiç alakası olmaksızın tarıl tarıl tarıl sesler geliyor absden kar üstünde frene dokununca öter ya aynen öyle.. merkezi kilit de aynen o şekilde kafasına esince açılıyor kafasına esmeyince başında 5 dk 10 dk kumanda düğmesine basa basa tavaf ederek bekliyorum açılsın da bineyim diye arabanın etrafında. bu aralar sıklaştı her seferinde minimum 1 dk bekliyorum neredeyse.. pil bitik değil. ve hız sabitleyicisi sanırım arabayı aldım alalı çalışmıyor. uzun yola çıktığımda her türlü atraksiyonu denedim ama bir türlü devreye girmedi. ben bilmediğimden olmadı diyemeyeceğim o yüzden garanti arıza vardır. :) brc lpg taktırdım 6'lı olanından. 2007 kasımda sincan poler bosch da takıldı. önce gaz dolunca diş yanmıyordu lambada hiç, baktılar şamandırada sorun yok beyin arızalı haftaya değiştirelim o zamana kadar bin sonra gel dediler. O sırada ben kaza yaptım beynin üstündeki soketlerin kenarındaki plastik lüzumsuz çerçeve kırıldı. Sonra garanti kapsamından çıkmış değiştiremeyiz tamir etmeye çalışalım dediler. onu bir şekilde yapıştırdılar, dişler de bir şekilde yanıyor geç de olsa şu anda gazı alınca... yalnız araba sabah ilk çalıştığında benzindeyken çok titreyerek çalışıyor ve stop ediyor gaz vermezsem kontrol edip.. gaza geçince ya da motor ısınınca sorun bitiyor. Bir kez daha böyle yaptı yaptı sonra benzin pompası yanınca değiştirdim biraz düzelmişti aynı sorun bir süredir yine var. bir de yolda giderken turbo çalışırsa gazdan benzine atıyor kendiliğinden araba...
    - Ben Ankara Sincan'dayım ve bir iki yere gösterdim kimse birşey beceremedi ya da uğraşmak istemedi biri beyinciye götür dedi, öteki hız sensörün arıza yapmış al gel hurdacıdan takalım dedi, biri servisine götür dedi, öteki beyni ben sökeyim git bi elektrikçide lehimlerini kontrol ettir dedi falan filan... Anlaşılan bu işler için Ankara'da senden başkasını aramak akla ziyan birşey. Ben adliyede çalışıyorum akşam 5 buçukta çıkıyorum işten hafta içi. Bu işleri nasıl yaparız ne zaman gelsem müsait olursun tahmini ne kadara patlar asgari-azami?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yarabandi -- 11 Ağustos 2009; 0:40:29 >




  • Hakan usta merhaba,
    2000 model brava sx aracım var, sorunum şu;
    araç seyir halinde 3000-3500 devirlerde tatlı sert şekilde frene bastınız, devir saati 1500 lere kadar düştü ve vites düşürmek için debriyaja bastığınız anda devir saati 500-600 lere kadar düşüyor ardından 1700 lere kadar çıkıp sonra normale 800 devire iniyor (Debriyaja biraz daha geç basılırsa 1000-1100 devir civarlarında herhangi bir sorun olmuyor). Devirdeki bu ani değişimler araç lpg de olduğu zaman aracın topluyamayıp stop etmesine sebep oluyor, hidrolik devreden çıktığı için ciddi kazalar atlattım, sürekli gittiğim servis devirdeki bu durumun gayet normal olduğunu aracın benzinle çalışmasında bir sorun olmadığını söylüyor (Fakat bu durumlar araç benzindeyken oluyor, 3000 km geçtim sadece benzinde kullanıyorum) Lpg yetkili serviside aracın benzindeyken çalışmasında bir sorun olduğu konusunda ısrarlı, benimde tahminim bu yönde.
    Ayrıca 1 ve 2 nci viteste 1500-1700 devir civarlarında giderken gaz kesince titreme oluyor, lpg de bu durum daha sarsıntılı.
    1999 16 16v isimli arkadaş bu sorunla ilgili diferansiyelde boşluk olabileceğini yazmış. (1600 devirde cut-off sistemi devreye giriyormuş ve eğer difransiyelde boşluk varsa bu sistemin sensörleri beyne yanlış sinyal gönderiyormuş)
    Bu sorunu nasıl halledebilirim, Bosch car servise gitsem bu sorunu çözebilirlermi, bu sorun elektronik bir sorunmudur yoksa mekanikmi?
    Gebze'de ikamet ediyorum fakat isterseniz Ankara'yada gelebirim.

    Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim, şimdiden teşekkürler...




  • Hakan ustacığım cam kaldırma modülleri alarmı olmayan arabalarada uygulsnıyormu eğer oluyorsa palio ya nasıl bağlanır yani bi tetikleme ucu nereden alna bilir daha önce unom vardı kendim bağlamıştım bu arabaya alam takmak istemiyorum zira gereği yok teşekkürler.
  • Şöför kapısında bulunan kilit sistemi genelde sıkışma yaptığından dolayı sorun yapıyor.Sökülüp temizletirseniz sorun düzelecektir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: ministerugur

    araç 2000 audi tt;
    kumandadan kilitlediğimde özellikle şöför kapısı kilitlenmiyor, anahtarı kullanarak açıp kapatıyorum.
    TT lerdeki beyin hassasiyetinden ötürü başka şeyler bozulmasın diye arabayı hep yetkili servise götürüyorum fakat bu arıza beyinle ilgili değilse servise götürmeyip tamir ettirebilirsem dışada daha ucuza hallettirmek istiyorum
    İstanbulda önerebileceğiniz sorun yaşamayacağım bir yer varmı?
    Teşekkürler.

  • Dörtlü düğmenizde veya sinyal kolunda sıkıntı olabilr.

    quote:

    Orijinalden alıntı: transit xxl

    Bende 1999 Model Hyundai H-100 Süper Saloon var. Aracımın dörtlü sinyalleri yanıyor fakat dörtlüyü kapatıp sağ veya sol sinyal verdiğimizde yanmıyor bu sorunu nasıl çözeceğiz yada başına böle bişey gelipte tamir eden varsa bi yardım etsin kafayı yicem sigortalara baktım tek tek atan yok şimdiden teşekkürler...
  • Bu tür arızalar genelde koltuk altında bulunan airbag soketlerindeki tozların direnç oluşturmasından kaynaklanıyor.Akü ile ilgili bir arıza değildir.
    Rölanti motorunda hava geçisi fazla veya emme sistemi bir yerden ek hava alıyor olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevren

    merhaba hakan usta. bu kadar soruyla nasıl başa çıkabiliyorsunuz anlamadım. benimde 2 sorum olacak. 2003 fiat stilo dynamic 1,6 16v aracım var. 1.sorum: airbag arıza lambam yanıyor. bilgisayara bağlanınca sürücü 2 havayastığı şarj ve yolcu hava yastığı şarj arızalarını veriyor. bu sorunlar akü ile ilgili olabilir mi? aküm bir ara araba bilgisayara bağlıyken bitti şarjla çalıştırıldı. aküyü ölçtürdüm akü şarj tutuyor ama çok yaşlı dediler. gerçi akü bittikten 3 ay sonra airbaglar yandı. şu an şarj tutuyor mu bilmem. kışa girdiğinde değiştir yoksa sabahları çalışmaz dediler. bu airbag ikazları bundan mıdır?
    2.sorum: arabayla kalkış yapıyorum vites değiştirirken ayağımı debriyajda tuttuğumda devir kendi kendine 3500 e çıkıyor.ayağımı çekince bazen düşüyor bazen düşmüyor. boğaz kelebeği temizlendi. adaptasyonu yapıldı.oldumu bilmem.ama genede sonuç yok.benzin filtresiyle alakası var mı. yada rölanti motoruyla.
    Yol gösterirseniz sevinirim.çünkü servis önüne geleni değiştirmek istiyor.




  • hakan ustam koltuk altındaki soketleri ben iptal ettim. şu an kablolar direk bağlılar. yan koltuğa oturunca ağırlık sensörüne yük binince göstergedeki hava yastığı devrede ikazı yanıp sönüyor. ilk defa böyle bir arıza kodu ile karşılaştım. sürücü 2 hava yastığı şarj,yolcu hava yastığı şarj. diğer konuyu da bir araştırayım. bilgi için teşekkürler.
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanusta

    Bu tür arızalar genelde koltuk altında bulunan airbag soketlerindeki tozların direnç oluşturmasından kaynaklanıyor.Akü ile ilgili bir arıza değildir.
    Rölanti motorunda hava geçisi fazla veya emme sistemi bir yerden ek hava alıyor olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevren

    merhaba hakan usta. bu kadar soruyla nasıl başa çıkabiliyorsunuz anlamadım. benimde 2 sorum olacak. 2003 fiat stilo dynamic 1,6 16v aracım var. 1.sorum: airbag arıza lambam yanıyor. bilgisayara bağlanınca sürücü 2 havayastığı şarj ve yolcu hava yastığı şarj arızalarını veriyor. bu sorunlar akü ile ilgili olabilir mi? aküm bir ara araba bilgisayara bağlıyken bitti şarjla çalıştırıldı. aküyü ölçtürdüm akü şarj tutuyor ama çok yaşlı dediler. gerçi akü bittikten 3 ay sonra airbaglar yandı. şu an şarj tutuyor mu bilmem. kışa girdiğinde değiştir yoksa sabahları çalışmaz dediler. bu airbag ikazları bundan mıdır?
    2.sorum: arabayla kalkış yapıyorum vites değiştirirken ayağımı debriyajda tuttuğumda devir kendi kendine 3500 e çıkıyor.ayağımı çekince bazen düşüyor bazen düşmüyor. boğaz kelebeği temizlendi. adaptasyonu yapıldı.oldumu bilmem.ama genede sonuç yok.benzin filtresiyle alakası var mı. yada rölanti motoruyla.
    Yol gösterirseniz sevinirim.çünkü servis önüne geleni değiştirmek istiyor.






  • Hakanusta merhaba,

    Arabamın ABS ışığı yanıyordu, servise götürdüm ABS Beyin arızası olduğunu söylediler.. Çıkma parça araştırıyorlar, bulurlarsa haber verecekler ama pek umudum yok.

    Size sormak istediğim; ben İstanbul'dayım, arabayı Ankara'ya getirme gibi bir şansım da yok.. Tamiri için önerebileceğiniz bir yol var mı? Arızalı parçanın kargoyla yollanması gibi birşeyler okumuştum zamanında.. Mümkün müdür?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76

    Hakanusta merhaba,

    Arabamın ABS ışığı yanıyordu, servise götürdüm ABS Beyin arızası olduğunu söylediler.. Çıkma parça araştırıyorlar, bulurlarsa haber verecekler ama pek umudum yok.

    Size sormak istediğim; ben İstanbul'dayım, arabayı Ankara'ya getirme gibi bir şansım da yok.. Tamiri için önerebileceğiniz bir yol var mı? Arızalı parçanın kargoyla yollanması gibi birşeyler okumuştum zamanında.. Mümkün müdür?



    Kargo ile göndermeniz yeterli olur.
  • Hakan usta merhabalar öncelikle herkese bu duyarlılıkla cevap vermişsiniz bundan dolayı teşekkür ediyorum, yazım biraz uzun olucak şimdiden özür dilerim.

    benim problemim saç baş yolduran cinsten.. Aracım 1998 Model Peugeot 106 GTI 140.000 KM'de
    araç yaklaşık 2 senedir bende ve bakimlari zamaninda yapildi, motoru tüm akranlarindan daha diri idi ve motorda açık hava filtresi dışında hiçbir modifiye yok, araç yarıştırılmadı, sıkıştırılmadı, gayet sakin kullaniyordum..

    Önce şikayetlerimi, ardından kronolojik olarak aracımın başına gelenleri anlatayim..


    ŞİKAYETLER

    - Seyir halindeyken aracım teklemeye başlıyor, teklerken genellikle siyah duman atıyor, rölanti sapıtıyor, çekiş düşüyor, arabanın içine benzin kokusu doluyor, ve araç teklerken stop ederse tekrar çalıştırmak nerdeyse imkansız oluyor, marş basıyor ama araç çalışmıyor itsek de.. araç dururken gaz verince arada bir bir anda pat diye simsiyah bişeyler tükürüyor egsozdan asfalta, yanmış yağ mı yanmamış benzin mi çözemedim.. (Beyaz veya mavi duman atmiyor aracım) bir ve ikinci vitesten daha yüksek vitese atınca daha çok teklemeye başlıyor ve düşük devirde genelde stop ediyor.. gaz kelebeğinin iç kısmına parmağımı soktuğumda parmağıma siyah is bulaşıyor.


    BOZULMA SÜRECİ

    - 15 gün once aracımın yağ ve yağ filtresini değiştirttim, (aracımda 1.5 senedir hiçbir problem yoktu), aracıma haddinden 2 litre fazla yağ koyuldu, usta aracıma göz gezdirirken bujilerime baktı, herhangi bir sorunum yoktu ama bujilerin yıpranmış, elimde çıkma bujiler var dedi ve çıkmaları taktı. ayrıca gaz kelebeğini bir ilaçla temizledi.. Tüm bu işlemlerin ardından aracın çalışması için 5 dk marş bastık, ustama neden çalışmadığını sorunca gaz kelebeğindeki ilaç yüzünden, birdaha olmaz dedi.


    - yağ değişiminden sonra aracım aşırı sessizleşti ve çekiş biraz düştü, yaklaşık 20 km yol gittikten sonra aracımın motorundan aşırı hava sesi gelmeye başladı (Kaputu açtım baktım hava filtresinden değil) ve teklemeye başladı ardından stop etti. Bir daha da çalışmadı, kurtarıcı ile ustaya götürdük, ben problemin fazla yağdan kaynaklandığını iddia ettiysem de usta bunu kabul etmedi, yeni taktığı çıkma bujileri söktü ve kömür haline gelmiş olduğunu gördü, sen kirli benzin almışsın diyerek sucu üzerime attı (En kaliteli benzini kullanırım) eski taktığı bujileri temizledi ve taktı, baskı yapmam üzerine 2 litre yağ eksiltti ve yağ seviyesi normale döndü. İki saat sonra sorun tekrarladı.

    - belki problem çıkma bujilerdendir diye orjinal peugeot buji takımı aldım, o bujiler de yandı, 1 haftada 3 defa buji takımı satın aldım..

    - bu arada tamircim suçu beyine atmaya başladı ve beyni istanbula onarmak için kargolamaya beni ikna etmeye çalıştı. Fakat elektrikçim büyük ihtimalle fazla yağ koyulduğu sırada bujilere ve buji yataklarına yağ bulaştığını düşündüğünü söyledi. Ben de beyinden olduğunu düşünmüyorum çünkü araç 10 dk normal gidiyor ardından 10 dk tekliyor araç..



    Her usta farklı birşeyler söylüyor, bunlar ustaların soylediklerinden bazıları

    - ateşleme sisteminde sorun var
    - aracın yağ yakıyor
    - buji yatakları yağlanmış
    - sekman atmış motorun bittiğinden dolayı
    - sekman atmış fazla yağ koyuldugundan dolayı
    - üst kapak gitmiş
    - beyin arızalı


    ve ben bu durum karşısında kafayı yemek üzereyim hakan usta yardımına ihtiyacım var, bu uzun yazıya zaman ayırdığın için çok teşekkürler.


    not: hava filtresi tıkalı değil, kullandığım benzinin kalitesinden eminim, aracım yağ eksiltmiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Genius -- 10 Eylül 2009; 22:10:38 >




  • Arkadaşlar 3 ay evvel 2002 e39 520 Bmw aldım. Aldıktan sonra 5000 km civarında sorunsuz bir şekilde yol yaptım. Bir haftadır araç motor ısındıktan sonra, gaz vermediğim rolanti durumunda giderken titremeye başlıyor sağa çekip boşa alıyorum sarsıntı giderek artıyor, araç adeta tir tir titriyor. Genelde stop edip çalıştırdığımda normale dönüyor. Kendim taşrada olduğum için Bmw den anlayan usta bulmam zor. Bu sorunla karşılaşan ve bana ışık tutacak arkadaşlarımdan yardımlarını bekliyorum. Elektronik aksamla ilgisi olabilir mi ?
  • Merhaba,

    Öncelikle geçmiş olsun.Sizin aracınızın yakıt hava karışım oranı bozuluyor.Yani yakıt miktarı normalden biraz daha fazla geliyor.Araç fazla yakıttan dolayı boğuluyor stop ediyor veya çok geç çalışıyor.Bu türlü arızalar araçla ilgili bir işlem yaptıktan sonra meydana geldiyse eger en büyük olasılıklardan biri ustanızın nereleri söküp takdığıdır.Yani söküpte takmadığı, unuttuğu veya toplarken farkında olmadan en basitinden motor üzerinde şase kablosunun gevşek kalması gibi bunlara dikkat edin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Genius

    Hakan usta merhabalar öncelikle herkese bu duyarlılıkla cevap vermişsiniz bundan dolayı teşekkür ediyorum, yazım biraz uzun olucak şimdiden özür dilerim.

    benim problemim saç baş yolduran cinsten.. Aracım 1998 Model Peugeot 106 GTI 140.000 KM'de
    araç yaklaşık 2 senedir bende ve bakimlari zamaninda yapildi, motoru tüm akranlarindan daha diri idi ve motorda açık hava filtresi dışında hiçbir modifiye yok, araç yarıştırılmadı, sıkıştırılmadı, gayet sakin kullaniyordum..

    Önce şikayetlerimi, ardından kronolojik olarak aracımın başına gelenleri anlatayim..


    ŞİKAYETLER

    - Seyir halindeyken aracım teklemeye başlıyor, teklerken genellikle siyah duman atıyor, rölanti sapıtıyor, çekiş düşüyor, arabanın içine benzin kokusu doluyor, ve araç teklerken stop ederse tekrar çalıştırmak nerdeyse imkansız oluyor, marş basıyor ama araç çalışmıyor itsek de.. araç dururken gaz verince arada bir bir anda pat diye simsiyah bişeyler tükürüyor egsozdan asfalta, yanmış yağ mı yanmamış benzin mi çözemedim.. (Beyaz veya mavi duman atmiyor aracım) bir ve ikinci vitesten daha yüksek vitese atınca daha çok teklemeye başlıyor ve düşük devirde genelde stop ediyor.. gaz kelebeğinin iç kısmına parmağımı soktuğumda parmağıma siyah is bulaşıyor.


    BOZULMA SÜRECİ

    - 15 gün once aracımın yağ ve yağ filtresini değiştirttim, (aracımda 1.5 senedir hiçbir problem yoktu), aracıma haddinden 2 litre fazla yağ koyuldu, usta aracıma göz gezdirirken bujilerime baktı, herhangi bir sorunum yoktu ama bujilerin yıpranmış, elimde çıkma bujiler var dedi ve çıkmaları taktı. ayrıca gaz kelebeğini bir ilaçla temizledi.. Tüm bu işlemlerin ardından aracın çalışması için 5 dk marş bastık, ustama neden çalışmadığını sorunca gaz kelebeğindeki ilaç yüzünden, birdaha olmaz dedi.


    - yağ değişiminden sonra aracım aşırı sessizleşti ve çekiş biraz düştü, yaklaşık 20 km yol gittikten sonra aracımın motorundan aşırı hava sesi gelmeye başladı (Kaputu açtım baktım hava filtresinden değil) ve teklemeye başladı ardından stop etti. Bir daha da çalışmadı, kurtarıcı ile ustaya götürdük, ben problemin fazla yağdan kaynaklandığını iddia ettiysem de usta bunu kabul etmedi, yeni taktığı çıkma bujileri söktü ve kömür haline gelmiş olduğunu gördü, sen kirli benzin almışsın diyerek sucu üzerime attı (En kaliteli benzini kullanırım) eski taktığı bujileri temizledi ve taktı, baskı yapmam üzerine 2 litre yağ eksiltti ve yağ seviyesi normale döndü. İki saat sonra sorun tekrarladı.

    - belki problem çıkma bujilerdendir diye orjinal peugeot buji takımı aldım, o bujiler de yandı, 1 haftada 3 defa buji takımı satın aldım..

    - bu arada tamircim suçu beyine atmaya başladı ve beyni istanbula onarmak için kargolamaya beni ikna etmeye çalıştı. Fakat elektrikçim büyük ihtimalle fazla yağ koyulduğu sırada bujilere ve buji yataklarına yağ bulaştığını düşündüğünü söyledi. Ben de beyinden olduğunu düşünmüyorum çünkü araç 10 dk normal gidiyor ardından 10 dk tekliyor araç..



    Her usta farklı birşeyler söylüyor, bunlar ustaların soylediklerinden bazıları

    - ateşleme sisteminde sorun var
    - aracın yağ yakıyor
    - buji yatakları yağlanmış
    - sekman atmış motorun bittiğinden dolayı
    - sekman atmış fazla yağ koyuldugundan dolayı
    - üst kapak gitmiş
    - beyin arızalı


    ve ben bu durum karşısında kafayı yemek üzereyim hakan usta yardımına ihtiyacım var, bu uzun yazıya zaman ayırdığın için çok teşekkürler.


    not: hava filtresi tıkalı değil, kullandığım benzinin kalitesinden eminim, aracım yağ eksiltmiyor..




  • Ateşleme sistemi ile ilgili arıza olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: muco3560

    Arkadaşlar 3 ay evvel 2002 e39 520 Bmw aldım. Aldıktan sonra 5000 km civarında sorunsuz bir şekilde yol yaptım. Bir haftadır araç motor ısındıktan sonra, gaz vermediğim rolanti durumunda giderken titremeye başlıyor sağa çekip boşa alıyorum sarsıntı giderek artıyor, araç adeta tir tir titriyor. Genelde stop edip çalıştırdığımda normale dönüyor. Kendim taşrada olduğum için Bmw den anlayan usta bulmam zor. Bu sorunla karşılaşan ve bana ışık tutacak arkadaşlarımdan yardımlarını bekliyorum. Elektronik aksamla ilgisi olabilir mi ?





    ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI




  • merhaba hakanusta... stilo 1.6 16v aracımda özellikle sabahları çalıştırırken ilk çalıştırmada devir birden 100-200 e kadar düşüyor ve devir büyük salınımlar yapıyor. araba sarsılıyor sürekli gaz vermem gerekiyor düzelene kadar. aracım lpg li ilk çalışması benzin ile gazda herhangi bir problem yok. gün içerisinde araba 7-8 saat çalışmasa bile problemsiz çalışıyor sadece marşa biraz uzun basmam gerekiyor. boğaz kelebeği temizlenmişti. bujileride gösterdim. usta bana sorunun benzin pompasından olduğunu 500 km kadar sırf benzinle kullanmamı istedi daha sonra gel ayar yaparız dedi. 500 km lik benzin masrafının üzerine biraz daha para ekleyip benzin pompasımı alayım yoksa deneyimmi? şimdiden teşekkürler.
  • Bu parçanın olmayışı arabayı kullanmama engel olmaz değil mi?

    Eğer öyle ise en kısa zamanda bu parçayı servise söktürüp size yollayacağım..

    Teşekkürler


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakanusta


    quote:

    Orijinalden alıntı: nihilist76

    Hakanusta merhaba,

    Arabamın ABS ışığı yanıyordu, servise götürdüm ABS Beyin arızası olduğunu söylediler.. Çıkma parça araştırıyorlar, bulurlarsa haber verecekler ama pek umudum yok.

    Size sormak istediğim; ben İstanbul'dayım, arabayı Ankara'ya getirme gibi bir şansım da yok.. Tamiri için önerebileceğiniz bir yol var mı? Arızalı parçanın kargoyla yollanması gibi birşeyler okumuştum zamanında.. Mümkün müdür?



    Kargo ile göndermeniz yeterli olur.




  • hakan bey iyi günler,
    2009 model grande punto aldım ikinci el 1.4 fire 77hp fun donanım iki airbagli, pekde araştırmadan aldık ama aldığımız adam sorunlarını eksik anlatmış vs vs.. sonuçta parasını ödedik.
    sorunlarım kısaca yazmaya çalışayım :
    airbag ünitesi çalınmış ve gebze birlik motorun verdiği aracınıza ait airbag ünitesi kodu:.. dedi. söylediği kodlu beynin çıkmasını buldum ama iki adet olan bağlantı fişlerinin bir tanesi uymuyo.. yani o kod benim arabanın beyni değil. yani bu servis bir beyin kodunu vermekten bile aciz.
    neyse hız ve benzin göstergem çalışmıyor, far ayar tuşları farları ayarlamıyo, çalışmıyo. bugünde sabahtan çalışan ön camlar, akşam üstü çalışmıyordu. yani durduğu yerde camlarda bozuldu. ilk etapta sorunlar bunlar. hız göstergesi abs beyninden olabileceği söylendi ama abs normal çalışıyor..
    bu konuda bana benim araca %100 uyumlu çıkma airbag ünitesi bulma şansınız varmı? diğer sorunlar için neler söyleyebilirsiniz?




  • Hareket halindeyken Enjektör İkaz Lambası arada sırada yanıp sönüyor bende ne zaman yanacağını tahmin edemiyorum birden oluyor, ama araçta hiçbir problem yok gaz yememe vs gibi.Büyük bir arızamı var ?Ne olabilir?Ne yapmam gerekli?Daha önce bunu yaşıyanınız varmı ?Yardımlarınız için Teşekkür Ederim...Bu arada araç lpglidir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi szymek61 -- 23 Eylül 2009; 12:38:28 >
  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.