Şimdi Ara

ARACINIZDA ÇÖZEMEDİĞİNİZ elektronik ABS ve beyin tamiri ve arızası 2022 SORUNLARI (28. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.804
Cevap
73
Favori
793.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakan Usta merhaba 2002 model 406 kullanıyorum , aracım 70 binler civarındayken ''antipollution fault''hatası ile karşılaştım , maslak da ileri otoya götürdüm odb ye bağladılar updateleri yaptılar ve 120 bine kadar geldim 1000 km kadar önceaynı hatayı tekrar verdi ileri otoyu aradım ancak servis kapanmış şimdi güvenebileceğim bi servis arıyorum , 1-2 servis ie konuştum ancak deneme yanılma metodu ile parça değiştirme işlemini tavsiye ediyolar açıkcası bende deneme - yanılma metodunun maliyetine katlanmayı hiç istemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz servis varmı ?
  • hakan usta önce bize zaman ayırdıgınız için teşekur ederim dacia çift kabin aracım var uzerınde reno 1.9 kongo motoru var motor ikl calıştırmada isıtıcı bujı işıgı sonmesını beklıyoruz sonra marşa basıyoz ve motor çalışıyor ama motor gaz yemıyor rolanti devrınde kalıyor ve isıtıcı biji tekrar yanıyor (böyle çok beklersen kople yanıyor) mororu durdurup hemen ardından tekrar çalştırınca harşey normal rizede servise gosterdım pompadan dediler dogrumu acaba bilgisayara baglamadan yardıcı olursanız sevincem
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Wolverine

    @hakanusta, benim aracın şoför kapısından rahatsız edici bir ses geliyordu, özellikle de kasis ve çukurdan geçerken.
    Sanayide kaportacı bir usta, kapı fitilinin zayıfladığı, inceldiği için bunun olduğunu söyledi ve benden iç fitil alıp takmamı istedi.
    Dediği gibi yaptık ve iç fitili kapı fitilinin içine soktuk.
    Ses kesildi haliyle ama kapı daha sert açılıp kapanmasına rağmen sorun değil bana göre bu.

    İşin ilginç yanı da o günden beri aracım yolda giderken kapıyı birden kilitleme yapmıyor artık.
    Diyorum ki, kapı fitili inceldiğinden kapı tam kapanmayıp sallandığı için alarm buna önlem alıp kapıyı kilitliyor olabilir miydi o zamanlar?
    Çünkü iç fitil takıldı takılalı bir kez bile kilitleme yaşamadım..
    Ne dersiniz?



    Pek sanmıyorum.Kapı tam kapanmıyorsa zaten siz kumandayla kilitlediğinizde belirli bir zaman sonra alarm ötmeye başlar.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: grknylcn

    Hakan Usta merhaba 2002 model 406 kullanıyorum , aracım 70 binler civarındayken ''antipollution fault''hatası ile karşılaştım , maslak da ileri otoya götürdüm odb ye bağladılar updateleri yaptılar ve 120 bine kadar geldim 1000 km kadar önceaynı hatayı tekrar verdi ileri otoyu aradım ancak servis kapanmış şimdi güvenebileceğim bi servis arıyorum , 1-2 servis ie konuştum ancak deneme yanılma metodu ile parça değiştirme işlemini tavsiye ediyolar açıkcası bende deneme - yanılma metodunun maliyetine katlanmayı hiç istemiyorum. Tavsiye edebileceğiniz servis varmı ?


    Aracınızdaki bu arıza yanılmıyorsam yakıt sistemi ile ilgili bir sorun.Bu arada aracınız benzinli ve lpg varsa yakıt ayarlarını kontrol ettirin.(LPG Sisteminiz ne marka ise bunun yetkili bir servisine gidip yakıt miktarlarını kontrol ettiriniz.)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nyznyz

    hakan usta önce bize zaman ayırdıgınız için teşekur ederim dacia çift kabin aracım var uzerınde reno 1.9 kongo motoru var motor ikl calıştırmada isıtıcı bujı işıgı sonmesını beklıyoruz sonra marşa basıyoz ve motor çalışıyor ama motor gaz yemıyor rolanti devrınde kalıyor ve isıtıcı biji tekrar yanıyor (böyle çok beklersen kople yanıyor) mororu durdurup hemen ardından tekrar çalştırınca harşey normal rizede servise gosterdım pompadan dediler dogrumu acaba bilgisayara baglamadan yardıcı olursanız sevincem



    Cihaza bağlatmadan bu aracınızın bilgilerini verirseniz.Daha kolay olacak.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta


    quote:

    Orjinalden alıntı: nyznyz

    hakan usta önce bize zaman ayırdıgınız için teşekur ederim dacia çift kabin aracım var uzerınde reno 1.9 kongo motoru var motor ikl calıştırmada isıtıcı bujı işıgı sonmesını beklıyoruz sonra marşa basıyoz ve motor çalışıyor ama motor gaz yemıyor rolanti devrınde kalıyor ve isıtıcı biji tekrar yanıyor (böyle çok beklersen kople yanıyor) mororu durdurup hemen ardından tekrar çalştırınca harşey normal rizede servise gosterdım pompadan dediler dogrumu acaba bilgisayara baglamadan yardıcı olursanız sevincem



    Cihaza bağlatmadan bu aracınızın bilgilerini verirseniz.Daha kolay olacak.

    araçla ilgilı hangı bilgıler lazım anlamadım reno kango 1.9 motor dacia pıkap başka bir bilgim yok motor koduda f8q diye geçiyor elekronık pompa pompaya sadece koblolar gidıyor gaz telı ayrı bir kutuya gıdıyor
    yardınların için teşekkurler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: nyznyz


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakanusta


    quote:

    Orjinalden alıntı: nyznyz

    hakan usta önce bize zaman ayırdıgınız için teşekur ederim dacia çift kabin aracım var uzerınde reno 1.9 kongo motoru var motor ikl calıştırmada isıtıcı bujı işıgı sonmesını beklıyoruz sonra marşa basıyoz ve motor çalışıyor ama motor gaz yemıyor rolanti devrınde kalıyor ve isıtıcı biji tekrar yanıyor (böyle çok beklersen kople yanıyor) mororu durdurup hemen ardından tekrar çalştırınca harşey normal rizede servise gosterdım pompadan dediler dogrumu acaba bilgisayara baglamadan yardıcı olursanız sevincem



    Cihaza bağlatmadan bu aracınızın bilgilerini verirseniz.Daha kolay olacak.

    araçla ilgilı hangı bilgıler lazım anlamadım reno kango 1.9 motor dacia pıkap başka bir bilgim yok motor koduda f8q diye geçiyor elekronık pompa pompaya sadece koblolar gidıyor gaz telı ayrı bir kutuya gıdıyor
    yardınların için teşekkurler



    Aracınızın arızası pompadan kaynaklanması yüksek ayrıca gaz pedalı arızasıda olabilir.




  • ilgine teşekkurler aracı yenı aldım birde pompa ya can dayanmaz bir ara böyle idare etcem

    caliştıktan sonra en ufak sorun yok ne çekişinde nede calişmasında isıtıcı bujiler yanmıstı degiştırdık ondan olurmu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: nyznyz

    ilgine teşekkurler aracı yenı aldım birde pompa ya can dayanmaz bir ara böyle idare etcem

    caliştıktan sonra en ufak sorun yok ne çekişinde nede calişmasında isıtıcı bujiler yanmıstı degiştırdık ondan olurmu




    Bujilerle ilgisi olmaz araç geç çalışma yapabilir veya hiç çalışmayabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hakanusta -- 16 Ocak 2009; 2:59:49 >
  • MRB, 98 MODEL MPİ TİPOM VAR,, ARACIN GÖSTERGESİNDE KAPILAR TAMAMEN AÇIK GÖSTERİYOR,, UZUN YOLDA GİDERKEN İSE İYİCE ISINDIKTAN SONRA SÖNÜYOR,, BU NEDEN KAYNAKLANABİLİR?? 2.Sİ İSE SOĞUKLARIN BASTIRDĞI ŞU GÜNLERDE ARACI SABAH ÇALIŞTIRDIĞIM ZAMAN DEVİR SAATİ DEVAMLI OLARAK İNİP ÇIKMAKTA POWER YANIP SÖNMEKTE,, BU SOĞUKLARDA DEVAMLI OLMAKTA BU NEDEN KAYNAKLANABİLİR?? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: jagler_78

    MRB, 98 MODEL MPİ TİPOM VAR,, ARACIN GÖSTERGESİNDE KAPILAR TAMAMEN AÇIK GÖSTERİYOR,, UZUN YOLDA GİDERKEN İSE İYİCE ISINDIKTAN SONRA SÖNÜYOR,, BU NEDEN KAYNAKLANABİLİR?? 2.Sİ İSE SOĞUKLARIN BASTIRDĞI ŞU GÜNLERDE ARACI SABAH ÇALIŞTIRDIĞIM ZAMAN DEVİR SAATİ DEVAMLI OLARAK İNİP ÇIKMAKTA POWER YANIP SÖNMEKTE,, BU SOĞUKLARDA DEVAMLI OLMAKTA BU NEDEN KAYNAKLANABİLİR?? YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM...



    Kapılar açık göstermesinin nedeni göstergeden kaynaklanıyor.Tamiri mümkün.
    Genelde rölanti motorunun ucundaki kurumdan dolayı havayı tam olarak baypas edememesinden kaynaklanıyor fakat tam teşhiş için bazı ölçümler yapmak gerekir.
  • öncelikle merhaba benim araç volvo s80 t 2001 model 186 beygir araç güzel ancak ufak tefek bir sıkıntısı var.yardımcı olabilirseniz onlar hakkında bilgi almak istiyordum.Birincisi araba 200.000 kmdeservise götürdüm.yağı,buji.filtreler falan değişti.ama triger kayışını değiştirmerdiler.daha idare eder dediler.ne yapıyım bekleyim mi.değişme zamanını ne zaman anlarım.
    ikincisi geçen gün sabah çalıştırdım ama çalışmadı.herhalde akü almadı ama daha sonra birkaç kere çalıştırdım problem olmadı.ne yapayım?
    üçüncüsü arka koltuk kafalıkları önden katlanmıyordaha doğrusu biri kapanıyor biri kapanmıyor ne yapayım.
    dördüncüsü arabanın ufak tekek kenarlarında siyah marşbiyeller var.onları boyatmayı düşünüyorum.bu konudaki önerileriniz???
    beşincisi ön kokpitin üzerindeki hoparlör çalışmıyor acaba patlak falan mı bunu nasıl anlarım.altıncısı sol ön far ha bire patlayıp duruyor bıktım değiştirmekten ona ne yapabilirim.zenon taktıracam ama çoık pahalıonun yerine philipsin ampullerinden alsam acaba?tavsiye eder misiniz.
    şimdilik bu kadar yeter.




  • SA. aracım benzinde çalışmıyor. bir de devir saati 6-7 arasında gidip gelio biraz basınca rolantide ise 2 bin devirde sallanıo. araba ya biraz yüklendiğimde ise hararet hemen kalkıo göz le takip edebiliyorum. şimdiden tşekkür ederim.
    arac: DACİA NOVA
    model:2000
  • imzamdaki aracımın radyo açıkken arka cam resistansını çalıştırınca radyo cızırdamaya başlıyor.Bu cızırdama fm tarnmistör çalışırken olmuyor sadece radyo açıkken cam resistansını çalıştırınca oluyor.Acaba bunun sebebi nedir sayın hakanusta?
  • Hakan bey merhaba,

    Benim aracım 2002 model Laguna II Expresion modeli. Benden önceki sahibi araca alarm taktırmış ve aracımdaki orjinal radyo teyp çaları çıkarıp yeni aldığım dvd player' ı takarken daha önceden orjinal kablolara ekler yapıldığını gördüm. Neyse yeni aldığım cihazı bağladım ve çalıştırdım, herşey normaldi. Lakin uçları boşta (yada o esnada ben uğraşırken birbirinden ayrılmış olabilir) sonradan orjinal kablolara ek yapılmış üç kablo görüdüm (sarı-siyah-kırmızı renkte) ve bunların birbirinden ayrıldığını düşünüp birleştirdim. Bir kıvılcım çıktı ve şimdi kokpitin ortasındaki saat, dışarıdaki sıcaklığı ve teyp-radyo durumunu gösteren gösterge ve teybin kendisi (yeni aldığım cihaz dahil) çalışmıyor.

    Problem ne olabilir. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim, saygılar...
  • Hocam saygılar,

    Hocam aracım 2000 model 1.8 T passat. Size bir kac sorum olacak.

    1. Hocam ben kapıları kumandadan kilitledigimde dörtluleri yakmıyor. İlk aldıgımızda her seferinde yakıyordu. Sonraları bazen yakıp bazen yakmamaya basladı. Simdi ise kilitledigimde hic yakmıyor. Ama kilidi actıgımda yanıyor. Acaba soguktan mı yapıyor. Kumandanın pili mi az kaldı yoksa baska bir nedenden mi yapıyor. Aracı alalı bir bucuk yıl oldu. ( Eger kumanda pilinden yapar diyosanız. Hic kumandanın pilini degistirmedim). Ama sanki soguk havalarda daha cok yapıyor.

    2. Hocam aracımın teybinin ses acma dugmesi bozuk. Bu butun passatlarda kronikmis. Acaba bunun tamiri mumkun mu? Acmak istedigimde kısılıyor. Kısmank istedigimde acılıyor falan. Hızlı yaparsam oluyor. Yavas yavas acmak gerekiyor.

    3. Birde kapıları kilitledigimde camların da kalkmasını istiyorum. Bazı modellerde bi anten var cam kaldırmak icinmis. Bu ozelligi benim araca da koyabilir miyiz? O anteni koymadan yapılabilir mi? Bi tanıdıgım araca bir program yuklenerek, bu ozelligin konulabilecegini soylemisti. Doğru mudur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mprivateturun -- 13 Ocak 2009; 23:21:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: cihandeniz

    Hakan bey merhaba,

    Benim aracım 2002 model Laguna II Expresion modeli. Benden önceki sahibi araca alarm taktırmış ve aracımdaki orjinal radyo teyp çaları çıkarıp yeni aldığım dvd player' ı takarken daha önceden orjinal kablolara ekler yapıldığını gördüm. Neyse yeni aldığım cihazı bağladım ve çalıştırdım, herşey normaldi. Lakin uçları boşta (yada o esnada ben uğraşırken birbirinden ayrılmış olabilir) sonradan orjinal kablolara ek yapılmış üç kablo görüdüm (sarı-siyah-kırmızı renkte) ve bunların birbirinden ayrıldığını düşünüp birleştirdim. Bir kıvılcım çıktı ve şimdi kokpitin ortasındaki saat, dışarıdaki sıcaklığı ve teyp-radyo durumunu gösteren gösterge ve teybin kendisi (yeni aldığım cihaz dahil) çalışmıyor.

    Problem ne olabilir. Yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim, saygılar...



    Sigortalar atmıstır hocam. Sigorta tablasından atan sigortaları orjinal numaralarıyla degistirin sorun hallolur. O kabloları ayırın ve elektrik bantıyla bantlayın.

    O sonradan eklenen kablolar muhtemelen. Arabayı kilitlediginizde teybi kapamak icin falandır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mprivateturun -- 13 Ocak 2009; 23:03:18 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: fatih3018

    öncelikle merhaba benim araç volvo s80 t 2001 model 186 beygir araç güzel ancak ufak tefek bir sıkıntısı var.yardımcı olabilirseniz onlar hakkında bilgi almak istiyordum.Birincisi araba 200.000 kmdeservise götürdüm.yağı,buji.filtreler falan değişti.ama triger kayışını değiştirmerdiler.daha idare eder dediler.ne yapıyım bekleyim mi.değişme zamanını ne zaman anlarım.
    ikincisi geçen gün sabah çalıştırdım ama çalışmadı.herhalde akü almadı ama daha sonra birkaç kere çalıştırdım problem olmadı.ne yapayım?
    üçüncüsü arka koltuk kafalıkları önden katlanmıyordaha doğrusu biri kapanıyor biri kapanmıyor ne yapayım.
    dördüncüsü arabanın ufak tekek kenarlarında siyah marşbiyeller var.onları boyatmayı düşünüyorum.bu konudaki önerileriniz???
    beşincisi ön kokpitin üzerindeki hoparlör çalışmıyor acaba patlak falan mı bunu nasıl anlarım.altıncısı sol ön far ha bire patlayıp duruyor bıktım değiştirmekten ona ne yapabilirim.zenon taktıracam ama çoık pahalıonun yerine philipsin ampullerinden alsam acaba?tavsiye eder misiniz.
    şimdilik bu kadar yeter.



    Birincisi araba kac yıldır sizde kac km yaptınız. En son trigerinin ne zaman degistigini tam oalrak biliyor musunuz. Bu aracın trigeri kayıs mı? zincir mi bunu ogrenin. Ona gore trigeriniz kayıssa 60 000 km de zincirse 120 000 km de bir degismesi lazım. Eger ne zaman degistigini bilmiyorsanız. Aracı yeni de aldıysanız eski de aldıysanız degistirin. Triger hayati bir parcadır.

    İkincisi akünüzü kac yıldır kullanıyorsunuz. Yani araba kac yıldır sizde. Akünüzün bitme olasılıgı yuksek ya da yeni aldıysanız da eski bir aku takıp size satmıs olabilirler. Akünüzün sarjını ölçtürün suyuna baktırın.

    Üçüncüsü ya sigortaları atmıstır. Ya dugmesi bozulmustur. Ya da tesisatta sorun vardır. ANKARADA İSENİZ HAKAN USTAYA DEGİLSENİZ GUVENİLİR BİR ELEKTRİKCİYE GOSTERİN.

    Dördüncüsü ufak tefen boya ciziklerini atıllarını falan iyi bir kaportacıda rutus yaptırabilirsiniz. Miktara göre 50-200 civarına falan rutus yaparlar. Tam orjinal olmaz ama fena da olmaz. Eger boya atıkları kaporta uzerindeyse çürümeyi onlemek için kesinlikle yaptırın. Ziebart falan 300 400 e falan bunların tamirini ve pas onleyici yapıyor. Sitesini ziyaret edin. Fiyatları makul gelirse yaptırırsınız. Sanırım siz orjinalde boyalı olmayan yeri boyatmak istiyorsunuz. Bunun için cok iyi bir kaportacıya gidin. Zira boyanın tonunun tutması acısından.

    Beşincisi kokpitin üzerindeki hoparlor patlak degidir. patlak olsa da calısmaya devam eder. Ama kotu bir ses cıkartarak. Ya yanmıstır. Ya fişi cıkmıstır. Ya da teybin arkasındaki baglantısı cıkmıstır. Ya da teybin o hoparlore giden çıkışı yanmıstır. Kokpiti veya teybi sokmek gereklidir. İşin ehli birine gösterin. Bilmeyen biri kokpitnizi mahvedebilir.yeni kokpit almanız gerekebilir. ANKARADA İSENİZ HAKAN USTAYA DEGİLSENİZ GUVENİLİR BİR ELEKTRİKCİYE GOSTERİN.


    Atlıncısı pek bilgim olmamakla beraber, Ya yanlıs ampul takıyorsunuz. Ya sol önde şasi var. ANKARADA İSENİZ HAKAN USTAYA DEGİLSENİZ GUVENİLİR BİR ELEKTRİKCİYE GOSTERİN.

    Kusura bakmayın Hakan ustaya sormussunuz. Ama sanırım işlerinden dolayı cevap veremiyor. Ben bildigim kadarıyla cevap vereyim dedim. Siz yine de Hakan ustayla da bir görüsün yanlısım olabilir. Bu arada Hakan ustayı forumdan tanıyorum. Ortagı falan degilim yani



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mprivateturun -- 13 Ocak 2009; 23:26:44 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: mprivateturun

    Sigortalar atmıstır hocam. Sigorta tablasından atan sigortaları orjinal numaralarıyla degistirin sorun hallolur. O kabloları ayırın ve elektrik bantıyla bantlayın.

    O sonradan eklenen kablolar muhtemelen. Arabayı kilitlediginizde teybi kapamak icin falandır.


    Verdiğiniz bilgiden dolayı çok teşekkür ederim. Söylediğinizi deneyip sonucu size yazacağım.
  • Herkese selamlar.

    Saygıdeğer ustalarım benimde bir proplemim var ne yaptıysam olmadı yardımcı olursanız sevinirim.

    1-1998 model Range Rover 4.6 HSE aracım var. Son 1 aydır arabada elektrik kaçağı var. Hangi ustaya gittiysem olmadı kaçağı bulamadılar. Aküden dir diye aküyü değiştirdim 10 saatte akü boşaldı. baya büyük bi kaçak var akü takılı olursa en fazla 5 saat sonra araç çalışmıyor. Bu kadar büyük kaçak nerden olabilir.
    2- Akü bitmesin diye + kutup başlığını söküyordum. Şimdilerde takıyorum merkezi kilit çalışmıyor ve sadece şoför kapısı açılıyor. Böyle oluncada marş basmıyor. Marş ile ilgili sigortayı söktüğümde merkezi kilit çalışıyor. Kapıları açıyorum sonra sigortayı takıp aracı çalıştırabiliyorum. Bu sorun nedendir? nasıl çözebilirim. Çok sıkıntı çekiyorum lütfen yardım.
    3- Elektrikle ilgili değil ama bide şöyle sorunum var. 2 ay önce devirdayım bozuldu ve değiştirdik. Sonrasında sanki araç su kaynatıyor gibi bi süre gittikten sonra, su kapağını açınca su fışkırıyor dışarı. Ve de bu öndeki radyatöre giren kalın hortum çok fazla şişiyor sertleşiyor. Bunun sebebi nedir acaba bi sakıncası olur mu?

    yardımlarınızı bekliyorum saygılar..




  • 
Sayfa: önceki 2627282930
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.