Şimdi Ara

Bütçeye Göre Şehir/Yol Bisikleti Tavsiyeleri (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.964
Cevap
65
Favori
190.624
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
8 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Xaero X kullanıcısına yanıt
    750 ona vermeyi göze alıyorsanız, şunu alabilirsiniz aynı paraya;

    http://www.sedonabisiklet.com/sedona_bisiklet-300.html

    Liste fiyatından %10 nakit indirimi olur. Güle güle kullanırsınız.
  • ef-e-ren E kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. :)
  • Ghost cross 1300 hakkind gorusleriniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shipp12

    Ghost cross 1300 hakkind gorusleriniz?

    Giriş seviyesi, standart bir şehir modeli denebilir. Donanımda çok ucuza kaçılmamış. Tavsiye edebilirim.

    Bir adet ben satıyorum sıfır kutusunda, eğer görmediyseniz. 53 kadro, DH dükkanımda var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: shipp12

    Ghost cross 1300 hakkind gorusleriniz?

    Giriş seviyesi, standart bir şehir modeli denebilir. Donanımda çok ucuza kaçılmamış. Tavsiye edebilirim.

    Bir adet ben satıyorum sıfır kutusunda, eğer görmediyseniz. 53 kadro, DH dükkanımda var.

    1400 liralık bisiklet giriş seviyesiyse benim kullandığım 300 liralık bisiklet ne oluyor acaba
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    hocam sedona 300 serisi mi yoksa carraro sportive 224 mü? her ikisi de aynı fiyat ama bir arkadaş carraro satıcısı onu biraz daha uyguna alabilirim diye düşünüyorum. ama kadro donanım olarak hangisi f/p ürün?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cem_ay32

    hocam sedona 300 serisi mi yoksa carraro sportive 224 mü? her ikisi de aynı fiyat ama bir arkadaş carraro satıcısı onu biraz daha uyguna alabilirim diye düşünüyorum. ama kadro donanım olarak hangisi f/p ürün?

    24 vites avantajı nedeniyle 224 diyebilirim. Fakat marka olarak Sedona biraz daha ağır basıyor, etiket olarak. 300 Sport modelinden bahsediyorum tabi, normal olanı aksesuarlar nedeniyle biraz ağır kalabilir.
  • Keşke fiyatla olsaydı. :) Üzerindeki malzemeler, firmaların ürettikleri giriş seviyesi malzemeler ve parçalardan ibaret. Ahım-şahım bir bileşen kullanılmamış. Fiyatlar da hafif şişik olunca gayet normal "giriş" tabirinin garip gelmesi. Serinin en alt modellerinden biri. Bir Cross 5100 ile kıyas kabul etmez mesela.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    quote:

    Orijinalden alıntı: cem_ay32

    hocam sedona 300 serisi mi yoksa carraro sportive 224 mü? her ikisi de aynı fiyat ama bir arkadaş carraro satıcısı onu biraz daha uyguna alabilirim diye düşünüyorum. ama kadro donanım olarak hangisi f/p ürün?

    24 vites avantajı nedeniyle 224 diyebilirim. Fakat marka olarak Sedona biraz daha ağır basıyor, etiket olarak. 300 Sport modelinden bahsediyorum tabi, normal olanı aksesuarlar nedeniyle biraz ağır kalabilir.

    tamam teşekkür ederim sağol
  • @jay jay justified

    Hocam, sana zahmet şu maşa olayına da açıklık getirebilir misin? Kim niye düz maşalı almalı, ne zaman amortisörlü maşa tercih etmeli, kilitlemeli maşa nerede ne sıklıkta işimize yarar?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bosphorus74 -- 20 Nisan 2014; 23:59:22 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bosphorus74

    @jay jay justified

    Hocam, sana zahmet şu maşa olayına da açıklık getirebilir misin? Kim niye düz maşalı almalı, ne zaman amortisörlü maşa tercih etmeli, kilitlemeli maşa nerede ne sıklıkta işimize yarar?

    Yazmıştım ama tekrar yazayım; esnemezlik çok önemli. Ne kadar az esneyen bir yapı olursa bisiklette, o kadar verimli bir sürüş olur. Düz maşa bu yüzden tercih edilmeli. Amortisör, çok zorlu yol koşullarında işe yarar. Çukur, engebe, kayalık gibi şeyler olabilir. Bunlarla haşır neşir olan biri amortisör tercih edebilir.

    Kilitlemeli maşa ise aynı güzergahtaki farklı yol koşullarında işe yarayacaktır. Düz zeminde maşa kilitlenir ve esneme payı en az indirgenir. Zor koşullarda serbest bırakılır, darbeler emilir.

    En genel tanımı bu. Düz maşa, pürüzsüz ve verimli bir sürüş için elzemdir. Mümkünse karbon seçilmelidir rijitlik açısından.
  • jay jay justified kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba :)

    max 1400 liraya kadar bir bisiklet önerir misiniz?

    Aradıgım baslıca özellikler: Bisikletin tasarımı ve yağ gibi akması
  • Çocukluk aşkım bisikletleree geri döndüm ve ilk iş amacımı tam olarak belirlemeden alelacele arkadaşımdan bir bisiklet ödünç almak oldu.
    Bianchi xc leonard diye bir dağ bisikleti denk geldi.
    Bir süre bu bisikletle takılıp ihtiyaçlarımı anlayacağım ama şimdiden bana uygun olmadığını düşünüyorum.
    Bisiklet sabit kadro, baya eski, artık jantlar bile paslanmış lastikler yenmemiş ama kırış kırış olmuş ama iş görüyor evden işe işden eve götürüyor tabi rampalarda biraz yoruyor ve hoplama zıplama kalas gibi sert rahatsız ediyor falan.

    Bisikletten beklentilerim şunlar;

    İşe götürsün getirsin (2+2 günlük 4km)
    Yollarımız asfalt ama az biraz bozuk bu yüzden çukur engebe yükselti ve kaldırımlara rahat inip çıkabilsin kolay yıpranmasın istiyorum.
    Ayrıca haftasonları 50 km turlarda ve istanbul büyükada yada heybeli gibi mekanlarda(yine asfalt ama arada sırada toprakta) zorlanmasın rahat çıkarabilsin ve dayanıklı kalsın istiyorum.

    Kendim bişeyler toplayıp takıp çıkarmayı seviyorum kendi bisikletimide kendim toplamayı düşünüyorum.

    Genel bir özetten sonra henüz az biraz öngördüğüm fakat tam olarak deneyimsiz olduğumdan sonuçlardan tam emin olamayacağım bazı sorular sormak istiyorum.

    Hız yapmayı çok severim(motosiklet kullanıyorum)bisikletin hızlı olmasını istiyorum fakat aynı zamanda kaldırımlar çukurlar bozuk yollar ve toprak yollara girdiğinde bisiklet dağılsın istemiyorum ne tarz bir bisiklet tercih etmeliyim?

    Amacım komple yeni bir bisiklet toplamak ve bunuda şu şekilde gerçekleştirmek istiyorum, şu anki hali hazırdaki xc bisikletime en iyi parçaları alarak zamanla değişmemiş hiçbir parçasını bırakmadan en iyiye ulaşmak istiyorum ne kadar sağlıklı ve doğru olur tam emin değilim, ihtiyaçlarımdan tam olarak emin olduğumda hazır toplanmış bisiklet mi almalıyım yoksa kendim toplasam daha iyi olur mu?

    İlk olarak jantları ve lastikleri değiştirmek istiyorum(paslı yıpranmış ve eski oldukları için) yukarıdaki amaçalra uygun olarak şu anki sabit kadro dağ bisikletime ne tarz bir jant ve lastik takımı almalıyım, hibrid hem yol hem dağ tarzı lastik ve kant takımları varmıdır yoksa dağ bisikleti takımlarına mı yoksa tamamen asfalt performansına bakarak bir şehir yol yada yarış bisikleti lastik ve jant mı almalıyım?

    Daha sonra bisikletimi yenilemeye devam etmek istediğimde diğer önemli değişecek parçalar neler olduğunuda bilmek iyi olurdu.

    Cevaplarsanız sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shipp12

    Hocam merhaba :)

    max 1400 liraya kadar bir bisiklet önerir misiniz?

    Aradıgım baslıca özellikler: Bisikletin tasarımı ve yağ gibi akması

    http://www.bikeandoutdoor.com/U2457,513,2014-merida-speeder-t1-sehir-ve-tur-bisikleti-fitnees-bisikletler-merida-speeder.htm

    Dropbar olsun, şık olsun derseniz, ilk sayfadaki Sedona 610'u önereceğim.
  • Bütçe belirtirseniz, ona göre bir fikir vermeye çalışayım. XC kadronuzu değerlendirebilirsiniz elbette fakat ben 28" lastikli bir şehir bisikleti ile başlamanızdan yanayım, belirteyim. Elinizdeki bisikletle hızlı bir sürüş elde etmeniz zor.

    Vereceğiniz bütçeye göre cyclocross türüne kadar çıkabilirim.
  • tuna_Ca T kullanıcısına yanıt
    Hangisi hoşuna gidiyorsa onu al derim. Bir fark olmaz.
  • Selam, 1.85 boyunda 100 kilo civarında bir tanıdık için şehir bisikleti bakıyoruz. Kadro boyu 20" civarı boydan dolayı ideal. Bütçemiz 1100 TL civarında. Tamamen şehir içinde kullanacak, en fazla iş, ev ve civarında. Ama dayanıklı ve sorun çıkarmayacak bir model arıyoruz. Şehir içi olacağı için hidrolik diske falan gerek yok. V-brake olabilir o yüzden. Şehir içi kullanılacağı için donanım olarakta çok ileri olmasına gerek yok. Öneri var mı acaba?
    http://www.carrarobisiklet.com/urunler.aspx?urunid=159 Bunu beğendim ben. Siz ne dersiniz?
  • Bütçe işi her ay 200 liraya kadar çıkabilir en son kadro için 500-1000 lira arası harcamayı düşünüyorum.
  • Bisiklet için sormuştum ben. Toplama konusunda yardımcı olamıyorum maalesef.
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.