Şimdi Ara

BMW 520 İ ALINIR MI? (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
157
Cevap
6
Favori
223.833
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat1870

    bende konuyu yeni sanıp mesaj attım neyse belki bi baskasıının işine yarar dimi



    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba ben de 13000 tl var bmw lerden 90 95 model arası 520i ler hoşuma gitti acaba bu araç alınır mı satabilir miyim sonra yakıtı parçası nasıl yada kronik arıza yapıyor mu sonradan konu açamadım burdan hortlatayım istedim :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga_45

    Arkadaşlar merhaba ben de 13000 tl var bmw lerden 90 95 model arası 520i ler hoşuma gitti acaba bu araç alınır mı satabilir miyim sonra yakıtı parçası nasıl yada kronik arıza yapıyor mu sonradan konu açamadım burdan hortlatayım istedim :))

    Biz bu konuyu çok tartıştık, sağlam bir çevren sanayide iyi ustaların varsa neden olmasın, hatta 520 i bmw si olanlarla bire bir konuştuklarım çok memnun olduklarını imkanın olursa 525 almamı tavsiye edenler vardı hala çok güzel ......:)
     BMW 520 İ ALINIR MI?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iptas

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tolga_45

    Arkadaşlar merhaba ben de 13000 tl var bmw lerden 90 95 model arası 520i ler hoşuma gitti acaba bu araç alınır mı satabilir miyim sonra yakıtı parçası nasıl yada kronik arıza yapıyor mu sonradan konu açamadım burdan hortlatayım istedim :))

    Biz bu konuyu çok tartıştık, sağlam bir çevren sanayide iyi ustaların varsa neden olmasın, hatta 520 i bmw si olanlarla bire bir konuştuklarım çok memnun olduklarını imkanın olursa 525 almamı tavsiye edenler vardı hala çok güzel ......:)
     BMW 520 İ ALINIR MI?

    Alıntıları Göster
    konu biraz hort olacak ama,meslek önemli değil bence iş temizini bulmakta bitiyor,bizim burda berber bir arkadaş var 1998 full+full sanrooflu 1998 520 İA 19 bine aldı,soruyorum masraflımı diye hiç bi masraf çıkartmadı bana diyor,geçen gün başına talihsiz bir olay geldi araç park halindeyken sağ tarafdan tır biraz geçirmiş aracın sağ taraf sağ kapı,sağ çamurluk,sağ arka kapı,sağ arka çamurluk orjinaliyle değişti,aracın o haline 24 bin lira verdiler yani meslek farketmiyor ben eğer T5i connectle takas etmeseydim gidip bir 320i yada 520i alıcaktım,temizini bulursan tadından yenmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    konu biraz hort olacak ama,meslek önemli değil bence iş temizini bulmakta bitiyor,bizim burda berber bir arkadaş var 1998 full+full sanrooflu 1998 520 İA 19 bine aldı,soruyorum masraflımı diye hiç bi masraf çıkartmadı bana diyor,geçen gün başına talihsiz bir olay geldi araç park halindeyken sağ tarafdan tır biraz geçirmiş aracın sağ taraf sağ kapı,sağ çamurluk,sağ arka kapı,sağ arka çamurluk orjinaliyle değişti,aracın o haline 24 bin lira verdiler yani meslek farketmiyor ben eğer T5i connectle takas etmeseydim gidip bir 320i yada 520i alıcaktım,temizini bulursan tadından yenmez

    e 39 kasa alıcaksanız

    2000 model ve ustu cıft vanus otm ve full olanını alınız

    30-40 bin lıranın altındakı her araba maceraya tek kısılık davetıyedır

    sonu kotu bıter belınıze kuvvet olur :)

    hayırlısı

    http://forum.donanimhaber.com/m_80130909/tm.htm inceleyın derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    konu biraz hort olacak ama,meslek önemli değil bence iş temizini bulmakta bitiyor,bizim burda berber bir arkadaş var 1998 full+full sanrooflu 1998 520 İA 19 bine aldı,soruyorum masraflımı diye hiç bi masraf çıkartmadı bana diyor,geçen gün başına talihsiz bir olay geldi araç park halindeyken sağ tarafdan tır biraz geçirmiş aracın sağ taraf sağ kapı,sağ çamurluk,sağ arka kapı,sağ arka çamurluk orjinaliyle değişti,aracın o haline 24 bin lira verdiler yani meslek farketmiyor ben eğer T5i connectle takas etmeseydim gidip bir 320i yada 520i alıcaktım,temizini bulursan tadından yenmez

    e 39 kasa alıcaksanız

    2000 model ve ustu cıft vanus otm ve full olanını alınız

    30-40 bin lıranın altındakı her araba maceraya tek kısılık davetıyedır

    sonu kotu bıter belınıze kuvvet olur :)

    hayırlısı

    http://forum.donanimhaber.com/m_80130909/tm.htm inceleyın derim



    hocam neden 30-40 bin altı için macera dedinizki ? 35 Bin liraya VİP T5 alınır,babalar gibide binilir,hemde o araçtan alınan keyif,BMW 5.20den bile alınamaz Bu kadar iddialı konuşuyorum,ben paraya sıkıştığım için sattım T5i,17-18 bin liralık bir araç alacaktım,en iyi seçenek,BMW 3.20i ve BMW 5.20iler görünüyodu,yoksa AVRUPA araba masrafa bindimi,içi sizi dışı beni yakar cinsten,bizim bi arkadaş T5 aldı,aracın motor ve turbo değişti 14 bin lira harcadı o yüzden macera yalnızca iyi bakılmamış araçta olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    konu biraz hort olacak ama,meslek önemli değil bence iş temizini bulmakta bitiyor,bizim burda berber bir arkadaş var 1998 full+full sanrooflu 1998 520 İA 19 bine aldı,soruyorum masraflımı diye hiç bi masraf çıkartmadı bana diyor,geçen gün başına talihsiz bir olay geldi araç park halindeyken sağ tarafdan tır biraz geçirmiş aracın sağ taraf sağ kapı,sağ çamurluk,sağ arka kapı,sağ arka çamurluk orjinaliyle değişti,aracın o haline 24 bin lira verdiler yani meslek farketmiyor ben eğer T5i connectle takas etmeseydim gidip bir 320i yada 520i alıcaktım,temizini bulursan tadından yenmez

    e 39 kasa alıcaksanız

    2000 model ve ustu cıft vanus otm ve full olanını alınız

    30-40 bin lıranın altındakı her araba maceraya tek kısılık davetıyedır

    sonu kotu bıter belınıze kuvvet olur :)

    hayırlısı

    http://forum.donanimhaber.com/m_80130909/tm.htm inceleyın derim



    hocam neden 30-40 bin altı için macera dedinizki ? 35 Bin liraya VİP T5 alınır,babalar gibide binilir,hemde o araçtan alınan keyif,BMW 5.20den bile alınamaz Bu kadar iddialı konuşuyorum,ben paraya sıkıştığım için sattım T5i,17-18 bin liralık bir araç alacaktım,en iyi seçenek,BMW 3.20i ve BMW 5.20iler görünüyodu,yoksa AVRUPA araba masrafa bindimi,içi sizi dışı beni yakar cinsten,bizim bi arkadaş T5 aldı,aracın motor ve turbo değişti 14 bin lira harcadı o yüzden macera yalnızca iyi bakılmamış araçta olur

    Alıntıları Göster
    vip t5 bmw modelimi pek anlamam kusura bakma ama?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: polat1870

    bende konuyu yeni sanıp mesaj attım neyse belki bi baskasıının işine yarar dimi



    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Afacan Dennis



    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    quote:

    Orijinalden alıntı: Ahmtcnars

    konu biraz hort olacak ama,meslek önemli değil bence iş temizini bulmakta bitiyor,bizim burda berber bir arkadaş var 1998 full+full sanrooflu 1998 520 İA 19 bine aldı,soruyorum masraflımı diye hiç bi masraf çıkartmadı bana diyor,geçen gün başına talihsiz bir olay geldi araç park halindeyken sağ tarafdan tır biraz geçirmiş aracın sağ taraf sağ kapı,sağ çamurluk,sağ arka kapı,sağ arka çamurluk orjinaliyle değişti,aracın o haline 24 bin lira verdiler yani meslek farketmiyor ben eğer T5i connectle takas etmeseydim gidip bir 320i yada 520i alıcaktım,temizini bulursan tadından yenmez

    e 39 kasa alıcaksanız

    2000 model ve ustu cıft vanus otm ve full olanını alınız

    30-40 bin lıranın altındakı her araba maceraya tek kısılık davetıyedır

    sonu kotu bıter belınıze kuvvet olur :)

    hayırlısı

    http://forum.donanimhaber.com/m_80130909/tm.htm inceleyın derim



    bu cıft vanus nedir dostum




  • Vanus krank milinin acisini ayarlayan bir sistemdir
    arac 4.500 rpm den sonra sesi degisir
    gaz tepkimeleri ve ani hizlanmalardaki farki anliyabilirsiniz koltuga yapistirir taa ki vites degisene kadar.

    vtec gibi birsey

    yalnisim varsa duzeltin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WARNİNG -- 22 Nisan 2014; 17:20:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    Vanus krank milinin acisini ayarlayan bir sistemdir
    arac 4.500 rpm den sonra sesi degisir
    gaz tepkimeleri ve ani hizlanmalardaki farki anliyabilirsiniz koltuga yapistirir taa ki vites degisene kadar.

    vtec gibi birsey

    yalnisim varsa duzeltin



    Krank mili değil, kam yani egsantrik mili...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    Vanus krank milinin acisini ayarlayan bir sistemdir
    arac 4.500 rpm den sonra sesi degisir
    gaz tepkimeleri ve ani hizlanmalardaki farki anliyabilirsiniz koltuga yapistirir taa ki vites degisene kadar.

    vtec gibi birsey

    yalnisim varsa duzeltin



    Krank mili değil, kam yani egsantrik mili...

    Yalnis yazmisim tesekkur ederim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    quote:

    Orijinalden alıntı: aya


    quote:

    Orijinalden alıntı: WARNİNG

    Vanus krank milinin acisini ayarlayan bir sistemdir
    arac 4.500 rpm den sonra sesi degisir
    gaz tepkimeleri ve ani hizlanmalardaki farki anliyabilirsiniz koltuga yapistirir taa ki vites degisene kadar.

    vtec gibi birsey

    yalnisim varsa duzeltin



    Krank mili değil, kam yani egsantrik mili...

    Yalnis yazmisim tesekkur ederim :)

    Alıntıları Göster
    520i alınırmıya belirli bir cevap bulamadık zevk meselesi gibi bişey




  • quote:

    Orijinalden alıntı: s@fr@n

    520i alınırmıya belirli bir cevap bulamadık zevk meselesi gibi bişey

    Alıntıları Göster
    Yaklaşık 2 seneden beri 96 busines E 34 5 20iA sahibiyim. Elimden geldiğince bu aracı düşünen arkadaşlara deneyimlerimi aktarmaya çalışayım. Öncelikle aracı alırken şanzıman problemini bilerek 140000 tl ye aldım. bazen 3. viteste takılıyordu. Bana yaklaşık 2000 tl ye mal oldu ancak bunun içinde sorunun giderilmeine ek olarak seperatörlerin(otomatik şanzıman balataları diyebiliriz) değişimi de dahil. Araç tek vanoslu 150 hp. Aldığım günden bu yana bana ciddi bir sıkıntı çıkarmadı. Ancak bu araçların bazı kronik problemleri var öncelikle onlardan bahsedeyim. Tabi aracın 18 yaşında olduğu unutulmamalı.
    1. Araç kilometre vs göstegeleri dijital ve sıcak havalarda okunmuyor. Şerit değişimi vs yaptırdık ama 1-2 ay içinde yine eski haline geliyor. Yani, sıkıntı çözülmüyor tam anlamıyla.
    2. Çift taraflı klima musluk ve elektronik aksamı arızaya müsait. Çözümleri ise muhtelif. Uzatmamak için belirtip geçiyorum. Bilgi almak isteyen arkadaş olursa mesajla bilgi verebilirim.
    Bunun dışında mükerrer sorunlarım olmadı.
    Gelelim motor şanzıman ve yakıt konusuna. Aracım lpgli.
    M50 B20 6 silindir bir motora sahip ve hararet gibi sorunlar E39 lara göre kullanıma bağlı olmak kaydıyla daha az. Benim en ufak bir şikayetim olmadı tabi bakımlarını zamanında yaptırmak kaydıyla. 10000 bakımları yağ filtre polen vs ortalama 200 tl tutuyor, motor 6 litre yağ alıyor. Şanzımanı eski tip geçişleri hissetmeniz mümkün ancak bu da genellikle sürüş karakterine bağlı. Araç hemen hemen 3200 devirden sonra vanosun devreye girmesiyle bambaşka bir karaktere bürünüyor, alt devirlerde tırnak içinde hantal diyebiliriz ancak 1600kg ağrılığı düşünürsek pek çok 1.6 yeni araçtan iyi. Şanzıman bakımı yağ filtre vs ortalama 60000km de bir ve 350 tl gibi bir mablağ tutuyor. Şanzımanın yaklaşık 6lt yağ aldığını hatırlatayım.(tribün vs tamamen boşaltıldığında).
    Yakıt tüketimine gelince, her gün ortalama 40 km yol yapıyorum ve yolun çoğu duble yol şartlarında (sakarya) gerçekleşiyor. Ortalama hız 90-100 km bunun yanında, yolun 3 km si ciddi yokuş. Standart bir kullanım bana bugune kadar aracın bu şartlarda 30-31 kuruş yaktığını gösterdi. lpg fiyatına bağlı olarak değişebilir ortalama litresini 2.48 den alıyorum.
    Uzun yolda aracın tadına doymak mümkün değil, otobanda 120 ile gitmkle 160 ile gitmek arasında yakıt sarfiyatı açısından belirgin bir fark yok. Yol tutuşu ise neredeyse mükemmel, bugune kadar zora sokacak hiç bir eğilimi olmadı. 240 la viraja girmezseniz tabi... Şöyle söylesek yanlış olmaz yol durumu müsaitse 160 km hız ile ankaraya gidip gelir. Gidin diye söylemiyorum, yol tutuşu için örnek olsun diye...
    PArça ve bakım maliyetlerine gelirsek, komple sağ-sol alt takım salaacaklar ve bütün burçlar, rotlar vs dahil 460 tl seti. set halinde alıp ihtayaç oldukça kullanmak makul bence. Alt takımı da kolay kolay bozmuyor bilginize.
    Gelelim güvenlik konusuna ki bence en önemlisi bu. Aracı aldıktan 3 ay kadar sonra bir kaza yaşadım. Bir vectra yoldan çıkıp sol önden teker tekere çarpıştık. Benim hızım 50 km civarındaydı, opel ise tutanaklara göre 115 km ile çarpmış görünüyor. Sonuç: sol çamurluğum ve kapım değişti. farlarım ön camım böbrek tabir edilen panjurum hala yerinde. Opel ise sol ön lastik akstan kırılıp çıkmıştı ve önü büyük ölçüde deforme olmuştu. Aracın içide en ufak bir olumsuzluk hissetmedim 3 aylık kızım ve eşim arkadaydı, onlar da anlamadılar kazanın şiddetini. Tabi bunlar benim deneyimlerim, şok vs gibi etmenleri tartışmıyorum, şoka girip girmediklerini anlayabildiğimi düşünerek.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Almak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim, sorunu olan varsa da bilgi alışverişi için her zaman vakit ayırabilirim. Herkese hayırlı günler.




  • Hocam meraba. Bende sizin gibi bmw tutkunuyum. Kendime mimoza kirmizisi 1992 model 520i aldim 13 bin tlye :) spoileri taktim jantlar canavar camlarim siyah sanroofum var 4 cam otomatik ön kokpite bitanede lcd ekran yapistirdim 6 aydir tık yok massallahimiz var temiz bindikten sonra 400 kmde bile olsa bmw honda falan boş iş bence isteginin pesinden gitmelisin ben hicbizaman ufakta olsa hayallerimin pesinden gitmemezlik yapmadim bmw aşk tır bunu hep soylerlerdi bende söylüyorum aşk 3 harf (:
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsknrl

    Yaklaşık 2 seneden beri 96 busines E 34 5 20iA sahibiyim. Elimden geldiğince bu aracı düşünen arkadaşlara deneyimlerimi aktarmaya çalışayım. Öncelikle aracı alırken şanzıman problemini bilerek 140000 tl ye aldım. bazen 3. viteste takılıyordu. Bana yaklaşık 2000 tl ye mal oldu ancak bunun içinde sorunun giderilmeine ek olarak seperatörlerin(otomatik şanzıman balataları diyebiliriz) değişimi de dahil. Araç tek vanoslu 150 hp. Aldığım günden bu yana bana ciddi bir sıkıntı çıkarmadı. Ancak bu araçların bazı kronik problemleri var öncelikle onlardan bahsedeyim. Tabi aracın 18 yaşında olduğu unutulmamalı.
    1. Araç kilometre vs göstegeleri dijital ve sıcak havalarda okunmuyor. Şerit değişimi vs yaptırdık ama 1-2 ay içinde yine eski haline geliyor. Yani, sıkıntı çözülmüyor tam anlamıyla.
    2. Çift taraflı klima musluk ve elektronik aksamı arızaya müsait. Çözümleri ise muhtelif. Uzatmamak için belirtip geçiyorum. Bilgi almak isteyen arkadaş olursa mesajla bilgi verebilirim.
    Bunun dışında mükerrer sorunlarım olmadı.
    Gelelim motor şanzıman ve yakıt konusuna. Aracım lpgli.
    M50 B20 6 silindir bir motora sahip ve hararet gibi sorunlar E39 lara göre kullanıma bağlı olmak kaydıyla daha az. Benim en ufak bir şikayetim olmadı tabi bakımlarını zamanında yaptırmak kaydıyla. 10000 bakımları yağ filtre polen vs ortalama 200 tl tutuyor, motor 6 litre yağ alıyor. Şanzımanı eski tip geçişleri hissetmeniz mümkün ancak bu da genellikle sürüş karakterine bağlı. Araç hemen hemen 3200 devirden sonra vanosun devreye girmesiyle bambaşka bir karaktere bürünüyor, alt devirlerde tırnak içinde hantal diyebiliriz ancak 1600kg ağrılığı düşünürsek pek çok 1.6 yeni araçtan iyi. Şanzıman bakımı yağ filtre vs ortalama 60000km de bir ve 350 tl gibi bir mablağ tutuyor. Şanzımanın yaklaşık 6lt yağ aldığını hatırlatayım.(tribün vs tamamen boşaltıldığında).
    Yakıt tüketimine gelince, her gün ortalama 40 km yol yapıyorum ve yolun çoğu duble yol şartlarında (sakarya) gerçekleşiyor. Ortalama hız 90-100 km bunun yanında, yolun 3 km si ciddi yokuş. Standart bir kullanım bana bugune kadar aracın bu şartlarda 30-31 kuruş yaktığını gösterdi. lpg fiyatına bağlı olarak değişebilir ortalama litresini 2.48 den alıyorum.
    Uzun yolda aracın tadına doymak mümkün değil, otobanda 120 ile gitmkle 160 ile gitmek arasında yakıt sarfiyatı açısından belirgin bir fark yok. Yol tutuşu ise neredeyse mükemmel, bugune kadar zora sokacak hiç bir eğilimi olmadı. 240 la viraja girmezseniz tabi... Şöyle söylesek yanlış olmaz yol durumu müsaitse 160 km hız ile ankaraya gidip gelir. Gidin diye söylemiyorum, yol tutuşu için örnek olsun diye...
    PArça ve bakım maliyetlerine gelirsek, komple sağ-sol alt takım salaacaklar ve bütün burçlar, rotlar vs dahil 460 tl seti. set halinde alıp ihtayaç oldukça kullanmak makul bence. Alt takımı da kolay kolay bozmuyor bilginize.
    Gelelim güvenlik konusuna ki bence en önemlisi bu. Aracı aldıktan 3 ay kadar sonra bir kaza yaşadım. Bir vectra yoldan çıkıp sol önden teker tekere çarpıştık. Benim hızım 50 km civarındaydı, opel ise tutanaklara göre 115 km ile çarpmış görünüyor. Sonuç: sol çamurluğum ve kapım değişti. farlarım ön camım böbrek tabir edilen panjurum hala yerinde. Opel ise sol ön lastik akstan kırılıp çıkmıştı ve önü büyük ölçüde deforme olmuştu. Aracın içide en ufak bir olumsuzluk hissetmedim 3 aylık kızım ve eşim arkadaydı, onlar da anlamadılar kazanın şiddetini. Tabi bunlar benim deneyimlerim, şok vs gibi etmenleri tartışmıyorum, şoka girip girmediklerini anlayabildiğimi düşünerek.
    Şimdilik aklıma gelenler bunlar. Almak isteyen arkadaşlara tavsiye ederim, sorunu olan varsa da bilgi alışverişi için her zaman vakit ayırabilirim. Herkese hayırlı günler.

    yani araç uzun yolda 12.5 litre yakıyor ? doğru değilmi ? şehir içi rahat 15-16 ları bulur heralde. aslında günümüze göre çok fazla ama cr-v var bizde nişantaşı trafiğinde 15 litre gösteriyor. 2010 model. 2000 motor ağır araçlar için normal bunlar. ama uzun yolda hala 12.5 yakan bir araç biraz bütçe meselesi artık.




  • xenofx X kullanıcısına yanıt
    Ortalama değer olarak 12.5 litre doğru. Ekonomik olduğunu söylemek zor fakat 2000cc 6 silindir ve 96 model bir motordan bahsediyoruz. Lpg ile benzinde denk düştüğü fiyatı %40 düşürmek mümkün. Ancak artılarını düşününce bu küçük bir dezavantaj gibi geliyor bana. En azından sessiz ve güvenli bir seyahat vadediyor. Şehiriçi için birşey diyemem, hele ki İstanbul söz konusu ise. 5km yi 45 dakikada alırsanız başka 15 dakikda alırsanız başka. Ancak ortalama 15 in altına inmeyeceğini garanti ederim, üst sınır size kalmış artık. Yani haklısınız. Allahtan bizim buralarda böyle sorunlar yok. Zaten şehiriçi yolu daha fazla yapıyorsanız, ve doğal olarak ekonomiyi ön planda tutuyorsanız, bu tip motorlu araçları düşünmemek en makulu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tsknrl

    Ortalama değer olarak 12.5 litre doğru. Ekonomik olduğunu söylemek zor fakat 2000cc 6 silindir ve 96 model bir motordan bahsediyoruz. Lpg ile benzinde denk düştüğü fiyatı %40 düşürmek mümkün. Ancak artılarını düşününce bu küçük bir dezavantaj gibi geliyor bana. En azından sessiz ve güvenli bir seyahat vadediyor. Şehiriçi için birşey diyemem, hele ki İstanbul söz konusu ise. 5km yi 45 dakikada alırsanız başka 15 dakikda alırsanız başka. Ancak ortalama 15 in altına inmeyeceğini garanti ederim, üst sınır size kalmış artık. Yani haklısınız. Allahtan bizim buralarda böyle sorunlar yok. Zaten şehiriçi yolu daha fazla yapıyorsanız, ve doğal olarak ekonomiyi ön planda tutuyorsanız, bu tip motorlu araçları düşünmemek en makulu.

    çok istiyorum 5.20i fakat malesef bu yakıttan dolayı alamayacağım. uzun yolda 8 lere falan düşmesi lazım. ortalama 10-11 e razıyım en fazla. 97model nissan maxima kullandım oda v6 2000 motor bu kadar yakıt harcamıyordu. yeni kasaları hoşuma gitmiyor illaki bu 98-99 civarları olsun diyorum ama olmayacak galiba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    quote:

    Orijinalden alıntı: tsknrl

    Ortalama değer olarak 12.5 litre doğru. Ekonomik olduğunu söylemek zor fakat 2000cc 6 silindir ve 96 model bir motordan bahsediyoruz. Lpg ile benzinde denk düştüğü fiyatı %40 düşürmek mümkün. Ancak artılarını düşününce bu küçük bir dezavantaj gibi geliyor bana. En azından sessiz ve güvenli bir seyahat vadediyor. Şehiriçi için birşey diyemem, hele ki İstanbul söz konusu ise. 5km yi 45 dakikada alırsanız başka 15 dakikda alırsanız başka. Ancak ortalama 15 in altına inmeyeceğini garanti ederim, üst sınır size kalmış artık. Yani haklısınız. Allahtan bizim buralarda böyle sorunlar yok. Zaten şehiriçi yolu daha fazla yapıyorsanız, ve doğal olarak ekonomiyi ön planda tutuyorsanız, bu tip motorlu araçları düşünmemek en makulu.

    çok istiyorum 5.20i fakat malesef bu yakıttan dolayı alamayacağım. uzun yolda 8 lere falan düşmesi lazım. ortalama 10-11 e razıyım en fazla. 97model nissan maxima kullandım oda v6 2000 motor bu kadar yakıt harcamıyordu. yeni kasaları hoşuma gitmiyor illaki bu 98-99 civarları olsun diyorum ama olmayacak galiba.

    5.24td düşünebilirsiniz. İki gün önce aracı Ankara dan alıp Istanbul'a getirdik. Ortalama 26 kuruş yakıyor şehirler arası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman 1453


    quote:

    Orijinalden alıntı: xenofx

    quote:

    Orijinalden alıntı: tsknrl

    Ortalama değer olarak 12.5 litre doğru. Ekonomik olduğunu söylemek zor fakat 2000cc 6 silindir ve 96 model bir motordan bahsediyoruz. Lpg ile benzinde denk düştüğü fiyatı %40 düşürmek mümkün. Ancak artılarını düşününce bu küçük bir dezavantaj gibi geliyor bana. En azından sessiz ve güvenli bir seyahat vadediyor. Şehiriçi için birşey diyemem, hele ki İstanbul söz konusu ise. 5km yi 45 dakikada alırsanız başka 15 dakikda alırsanız başka. Ancak ortalama 15 in altına inmeyeceğini garanti ederim, üst sınır size kalmış artık. Yani haklısınız. Allahtan bizim buralarda böyle sorunlar yok. Zaten şehiriçi yolu daha fazla yapıyorsanız, ve doğal olarak ekonomiyi ön planda tutuyorsanız, bu tip motorlu araçları düşünmemek en makulu.

    çok istiyorum 5.20i fakat malesef bu yakıttan dolayı alamayacağım. uzun yolda 8 lere falan düşmesi lazım. ortalama 10-11 e razıyım en fazla. 97model nissan maxima kullandım oda v6 2000 motor bu kadar yakıt harcamıyordu. yeni kasaları hoşuma gitmiyor illaki bu 98-99 civarları olsun diyorum ama olmayacak galiba.

    5.24td düşünebilirsiniz. İki gün önce aracı Ankara dan alıp Istanbul'a getirdik. Ortalama 26 kuruş yakıyor şehirler arası.

    malesef bunlarda manuel ve piyasası yok.




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.