Şimdi Ara

YENI MITSUBISHI L200 PICK UP HAKKINDA...

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
146
Cevap
0
Favori
113.707
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam,
    bugune kadar hic pick up kullanmadigim halde, yeni kasa L200 u gormek icin ve kimbilir belki de satin almak dusuncesi ile, gecen gun bir bayii e gittim ve araci inceledim
    Arac gerek dizayn gerekse teknik donanim olarak iyi geldi bana. Bir jip kadar icinde cok fazla donanim veya bol miktarda dugme yoktu belki ama tipik bir japon otomobili gibi oldukca sade ve kullanimi kolay bir ic dizayni vardi.
    Otomatik vites in anahtar teslim fiyati 57.000 YTL. Sinifinda gerek arka oturma hacmi ve donus capi konularinda lider oldugunu ogrendim.
    Tabii, bagaj kismi biraz kuculmus. Bu arada, istege bagli 4 ceker olmasi da benim icin arti bir puan oldu.
    Zaten bu araci ben, surekli olarak: arazi-dag-bayir vb agir yol kosullarinda ve yuk tasiyarak kullanmayacagim icin, bagaj kucuklugu beni pek ilgilendirmiyor.
    Sonuc olarak,
    sizler bu ve buna benzer araclar hakkinda ne dusunuyorsunuz?







  • Güzel araç ama navara gibi 174 hp ya da 150 hpnin üstünde olsa daha iyi olurdu bence
  • l200 ün rakibi nissan navara dır.

    hilux veya skyline vb değil.

    bende gördüm inceledim.
    özellikle iç dizaynı çok hoşuma gitti. neredeyse pajero modelinin aynısı.

    mitsubishi hafif kamyon, ve ticari araç sınıfında pazar lideri bir araç. çevrene bir bakın kamyonların ve panelvanların çoğu mitsubishisdir. eski l200 lerde oldukça yaygın.

    arazide ise tartışılmaz bir liderliği var mitsubishinin. yıllardır parias dakar dendiğinde akla mitsubishi pajero gelmekte. ne touareg ne de başka bir arazi aracı pajeroya rakip olabilmiş değil arazide. paris dakarı yıllardır surplase etti. daha da edeceğe benziyor.

    bu bakımdan yeni l200 mitsubishinin uzman olduğu 2 segmentin birleşmiş hali. hem ticari araç hemde arazi özelliklerini barındırıyor. ve dizaynı bence piyasadaki en iki pick-up yapıyor. onu. bir resmini koyabilirsen diğer arkadaşlarda görsünler. web sitesi

    www.yenil200.com

    kısaca 57000 ytl var ise alabileceğin en iyi pick up bence.

    yılın pick up ı seçildi zaten.

    hayırlı günler.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Güzel araç ama navara gibi 174 hp ya da 150 hpnin üstünde olsa daha iyi olurdu bence


    dediğin doğru arkadaşım.
    ama navara 38 beygir fazlalık için 20000 ytl daha istiyor.

    navaranın full donanımlısı 78000 ytl

    l200 ün full donanımlısı 57000

    bence aradaki motor gücü 20000 ytl etmez.

    boyutları da birbirinin neredeyse aynısı

    navara boyutlar (uzunluk-genişlik -yükseklik)

    5220-1850-1776

    L200 boyutlar

    5075-1800-1780





    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tasshelhoff -- 21 Ağustos 2006; 12:17:53 >
  • navara nın arazı özelliklerinin daha iyi olduğunu düşünüyorum.
  • Senin dedğinide doğru arkadaşım BEN olsam L200 alırdım daha şık duruyor Daha Sonra çip fln hallederdik
    quote:

    Orjinalden alıntı: tasshelhoff

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gökberg_ß

    Güzel araç ama navara gibi 174 hp ya da 150 hpnin üstünde olsa daha iyi olurdu bence


    dediğin doğru arkadaşım.
    ama navara 38 beygir fazlalık için 20000 ytl daha istiyor.

    navaranın full donanımlısı 78000 ytl

    l200 ün full donanımlısı 57000

    bence aradaki motor gücü 20000 ytl etmez.

    boyutları da birbirinin neredeyse aynısı

    navara boyutlar (uzunluk-genişlik -yükseklik)

    5220-1850-1776

    L200 boyutlar

    5075-1800-1780


    hayırlı günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FullPerfromance -- 21 Ağustos 2006; 12:18:46 >




  • ayrıca önemli bir faktör motor gücü daha zayıf olmasına rağmen ticari amaçla kullanacak arkadaşlar için


    L200 ün taşıma kapasitei sitesinde 960 kg yazmakta (http://www.yenil200.com/)

    navaranın ise taşıma kapasitesi sitesinde 760 kg yazmakta. (http://www.nissan.com.tr/navara_versiyondonanim5.html )


    L200 navaraya göre 200 kg daha çok yük taşıyabilmekte.

    kısaca navara daha konforlu olabilir aradaki farka göre olmalıda. ama L 200 motor olarak güçsüz gözüksede daha çok is yapabilmekte.

    aracın aksesuarları arasında (57000 lik versiyon)

    17 aliminyum alaşım jantlar.

    elektrikli ayarlanabilir ve ısıtmalı yan aynalar

    karartılmış arka ve yan camlar.

    entegre ön sis farları

    krom kaplama aynalar ve kapı kolları

    yan basamaklar

    deri direksiyon ve vites topuzu.

    5 elektrikli cam. sıkışma önleyicili ( en arkadaki camda elektrikli
    açılabiliyor )

    orta kol dayama

    otomatik klima

    ön yolcu koltuğu altında çekmece

    ek 12 v soket

    mp3 çalar

    multi fonksiyonlu bilgi ekranı ( dijital pusula,saat ,tarih,termometre,barometre,altimetre(yükseklik ölçer)

    sürücü koltuğu yükseklik ayarı

    yükseklik ayarlı direksiyon

    isteğe göre 4x4 yada 4x2 olabilme.

    abs

    ebd

    esp mitsubishi de ASTC olarak geçmekte. açılımı aktif denge kontrolü ve kayma önleyici sistem.

    arka difransiyel klidi

    sürücü ve yolcu hava yastıkları

    isofiz çocuk koltuğu hazırlığı

    kapılarda çelik çubuklar

    uzaktan kumandalı merkezi kilit.

    8 renk seçeneği

    hayırlı günler.




  • Yapilan yorumlar icin hepinize tesekkur ederim. Sonuc olarak, her nekadar navara daha guclu ve bira daha havali bir araba olmasina ragmen, 20 milyar farka degmeyecek bir arac olarak ortaya cikiyor.
    Sehir ici kullanim acisindan ki son yillarda insanlar bu tip araclara yonelme egilimi gosteriyorlar (dusuk vergi ve bakim maliyetleri acisindan) daha kucuk boyutlu araclar on plana cikiyor. Navara gibi devasa boyuttaki araclarin gunumuz sehir ici trafiginde kolay kullanimi oldukca zor.
  • bencede L200 İÇ TASARIMI ÇOK GÜZEL OLMUŞ ÖZELLİKLE ÖN KONSOL HEM NAVARA KULLANANLAR YAKITTAN ÇOK ŞİKAYETÇİLER L200 YAKTININ ÇOK NORMAL OLDUĞU SÖLENİYO
  • mitsubishi kamyon panel van ve pick upta bu kadar iyi ve başarılı iken neden doblo-caddy tarzı bir ticari araç üretmiyor anlamak mümkün değil.

    bütün bu tip ticariler avrupa aracı.

    hyundaininde yok.


    neden japon ve kore firmaları böyle bir araç üretmiyorlar acaba.

    adam mitsubishinin kamyonundan memnunsa ufak ticarisinde mitsubishiden alır halbuki.

    hayırlı günler.
  • İki hafta önceki autoshow dergisinde (autobild'den alıntı) birçok arabanın fren testlerini ve karşılaştırmalarını yapmışlardı, orada dikkatimi çekti ki l200'ün frenleri çok kötü idi. Almadan önce bir araştırın derim.
  • EĞER İŞ YAPMICAKSAM BU ARACA 53MİLYAR VERMEM HAYATTA
  • L200'ler çok güzel araçlar Benim görüşüm bu aracın Nissan Navara ile Nissan Skystar arasında bir sınıfta olmasıdır. Tabi Skystar yenilenince L200'ün kalitesine ulaşacağına eminim Navara'yla kıyaslamak yanlış. Çünkü Navara'ya Patfindher II'nin konsolu olduğu gibi aktarmışlar. Bu da yüksek kalite demek
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    L200'ler çok güzel araçlar Benim görüşüm bu aracın Nissan Navara ile Nissan Skystar arasında bir sınıfta olmasıdır. Tabi Skystar yenilenince L200'ün kalitesine ulaşacağına eminim Navara'yla kıyaslamak yanlış. Çünkü Navara'ya Patfindher II'nin konsolu olduğu gibi aktarmışlar. Bu da yüksek kalite demek


    L200 de de pajeronun konsolu aynen mevcut arkadaşım.

    pajeroda pathfinderden iyi bir araçtır.

    hayırlı günler.




  • Siyah bir L200 görme şansım oldu son birkaç gün içinde ne zaman tam hatırlamıyorum.. Full aksesuarlıydı galiba hatırlamıyorum tam.. Tasarım mükemmel, bir sedanın estetiği ve bir jipin o oturaklı duruşu çok güzel birleştirilmiş.. Ticari avantajı da cabası.. İç mekan falan çok güzel adamlar gerçekten başarılı bir ürün çıkarmışlar ortaya.

    Arazi konusunda da evet, Pajero'lar efsanedir zaten.. Mitsubishi'nin bu konudaki tecrübesi benden yaşlı neredeyse..
  • Aslinda bu tip araclarin esas mantigi, is yapmak icin kullanilmasidir. Fakat artik, istanbul gibi tehlikeli bir trafige sahip buyuk sehirlerde, yuksek, guvenilir, dizel, otomatik, 4 ceker ve kismen daha ucuz bir arac istediginizde, secenekleriniz oldukca kisitli. Ciddi bir jip almak isterseniz en az 90.000 EU yu gozden cikarmaniz lazim, daha kucuk boyuttaki jipler de, belki mitsubishi vb pick uplar kadar guvenilir olmayabiliyorlar.
    Is icin olmasa bile, bu fiyata, bu donanim ve motor ozelliklerine bakarak, en iyi tercih mitsubishi L200 diye dusunuyorum.
    Hangimiz, sadece bagaji buyuk diye sedan araba tercih ediyoruz veya hangimiz park problemi olmaz diyerek kucuk araba aliyoruz veya, hem insan hem de yuk tasirim diye dusunerek panelvan tarzi arac tercih ediyoruz?
    Aslinda aldigimiz araclarin belki de cogunu gercek amaclari icin kullanamiyoruz.
    Fakat, bir aracin kapasitesini son derece verimli kullanarak ondan yarar saglayan kullanicilari da buradan tebrik etmek isterim.

    quote:

    Orjinalden alıntı: emre000

    EĞER İŞ YAPMICAKSAM BU ARACA 53MİLYAR VERMEM HAYATTA




  • Gerçek bir suv un konfor ve performansını bence vermez.özellikle frenleri çok zayıf bulunmuş

    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=11918
  • iste size, L200 un resmi[simage][/simage]

     YENI MITSUBISHI L200 PICK UP HAKKINDA...
  • [simage][/simage]

     YENI MITSUBISHI L200 PICK UP HAKKINDA...
  • navaarada ESP ASR yok , ama bunda var ıntense LUXde..

    navara arazide kesinlikle daha kötü...

    bu araçta hem merkezi hem de arkadan difransiyel kilidi var manuel

    navara ise LSD ye sahip - ama ağır arazide çamura daha kolay saplanabiliyorsunuz..

    orduda bizim köyde 4x4 navaranın geçemediği yerden skystar geçebiliyor...gömülmeden...

    geçenlerde autoshowda da buna benzer bi mektup vardı..

    adamın skystarı varmış - arazide çok memnunmuş ama navara ile eskisi kadar rahat değilmiş - çok zorlanıyormuş
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.