Şimdi Ara

- Subaru LEVORG Ana Konu - (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
983
Cevap
41
Favori
119.921
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sitede 110000 fiyat etiketi var.
  • SUBARU Levorg 1.6 DiT GT-S

    showroomlarda yerini aldı.

    SUBARU hakkında her konuda seve seve yardımcı olabilirim.
  • e hani aramadiniz beni arda bey :) :P numarami birakmistim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: donniedarko

    e hani aramadiniz beni arda bey :) :P numarami birakmistim.



    PM attım size
  • Bu araçla ilgileniyorum, öğrenmek istediğim konu ise şu. Anladığım kadarıyla ilk parti araçlarda Eyesight özelliği bulunmayacak. Daha sonra gelecek araçlarda (2016 model yılı) bulunma olasılığı nedir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Olmiycak ya...

    Ben de cok isterdim; ama ne yazik ki olmiycak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İstanbul, Ankara bayilerindemi ? Diğer bayilerde gönderildi mi
  • Diger bayiler ile ilgili net bilgim yok uzgunum.
    Telefon ile en dogru bilgiyi alabilirsiniz.
    Ankara bayisinde mevcut.

    Bir aksilik olmazsa cumartesi gunu test surusleri basliyacak.
    Hepinizi beklerim.

    Beni bulmaniz yeterli donanimhaber dostlugu baskadir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam merhaba, bmw forumunu kirletmemek için burada alıntıladım sizi kusura bakmayın, Levorg inceleme fırsatı bulduğunuz için bir kaç soru sormak istiyorum. Bana en yakın Subaru bayisi 300 km mesafede olduğu için gidip göremedim maalesef. Genel kalite ve sahip olma mutluluğunu ne düzeyde buldunuz ? Sürücü koltuğu ne kadar alçalıyor, c180 coupe kadar mi, yoksa bir 3 serisi ayarında mı ? Son olarak CVT şanzıman, ve bu şanzımandan dolayı ilginç devirlenme sesi hakkında düşünceniz nedir, daha önce hiç cvt kullanmadım, alışılabilir bir durum mu ? Hani şu sanal vites değiştirme işi, bilmem anlatabildim mi :) Son olarakta CVT şanzımanın Levorg daki dururkenki karakterini merak ediyorum. Bildiğimiz tork konvertörlüler gibi bir ilerleme eğiliminde mi, yoksa yokuş vb yerlerde ancak hill holder desteğiyle mi sabit kalıyor ?

    Biraz çok soru sordum, müsait bir vaktinizde yazabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, selamlar.




  • subaru listeden indirim ne kadar yapıyor maksimum, tecrübe edenler var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Hocam merhaba, bmw forumunu kirletmemek için burada alıntıladım sizi kusura bakmayın, Levorg inceleme fırsatı bulduğunuz için bir kaç soru sormak istiyorum. Bana en yakın Subaru bayisi 300 km mesafede olduğu için gidip göremedim maalesef. Genel kalite ve sahip olma mutluluğunu ne düzeyde buldunuz ? Sürücü koltuğu ne kadar alçalıyor, c180 coupe kadar mi, yoksa bir 3 serisi ayarında mı ? Son olarak CVT şanzıman, ve bu şanzımandan dolayı ilginç devirlenme sesi hakkında düşünceniz nedir, daha önce hiç cvt kullanmadım, alışılabilir bir durum mu ? Hani şu sanal vites değiştirme işi, bilmem anlatabildim mi :) Son olarakta CVT şanzımanın Levorg daki dururkenki karakterini merak ediyorum. Bildiğimiz tork konvertörlüler gibi bir ilerleme eğiliminde mi, yoksa yokuş vb yerlerde ancak hill holder desteğiyle mi sabit kalıyor ?

    Biraz çok soru sordum, müsait bir vaktinizde yazabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, selamlar.

    PM attim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Hocam merhaba, bmw forumunu kirletmemek için burada alıntıladım sizi kusura bakmayın, Levorg inceleme fırsatı bulduğunuz için bir kaç soru sormak istiyorum. Bana en yakın Subaru bayisi 300 km mesafede olduğu için gidip göremedim maalesef. Genel kalite ve sahip olma mutluluğunu ne düzeyde buldunuz ? Sürücü koltuğu ne kadar alçalıyor, c180 coupe kadar mi, yoksa bir 3 serisi ayarında mı ? Son olarak CVT şanzıman, ve bu şanzımandan dolayı ilginç devirlenme sesi hakkında düşünceniz nedir, daha önce hiç cvt kullanmadım, alışılabilir bir durum mu ? Hani şu sanal vites değiştirme işi, bilmem anlatabildim mi :) Son olarakta CVT şanzımanın Levorg daki dururkenki karakterini merak ediyorum. Bildiğimiz tork konvertörlüler gibi bir ilerleme eğiliminde mi, yoksa yokuş vb yerlerde ancak hill holder desteğiyle mi sabit kalıyor ?

    Biraz çok soru sordum, müsait bir vaktinizde yazabilirseniz çok sevinirim. Şimdiden teşekkürler, selamlar.

    Sorularınıza tek tek cevap vermeye çalışayım. Bir de genel değerlendirme yapayım. Madde madde yapıyorum ki, daha iyi konsantre olayım;

    Cevaplar;

    1- Markanın ait olduğu sınıf, üretim yaptığı hedef kitle açısından değerlendirildiğinde genel kalite gayet tatminkar. Ben Subaru sahipliğinden her zaman mutluluk duymuşumdur. Subaru markası sert, sportif, ralli şampiyonu ve awd liderlerinden biri olarak her zaman farklı ve prestijli bir imajı olmuştur. Tabi ki, bu prestij Mercedes, BMW prestijinden farklı bir konumdadır. Mercedes, BMW daha çok lüks algıları ve toplum içinde maddesel bir prestij göstergesi oldukları halde, Subaru farklı olmak ama bu farkı vurgulamayı sevmeyenler arasında prestijli olmuş bir markadır. Bu yönüyle sahip olma keyfi kişiye göre değişkenlik gösterir. Eğer otomobil kaynaklı prestij ve imaj algısı dışarıya yönelik ise MB ve BMW bu konuda çok üstündür. Bu noktaya yalnız MB ve BMW'nin her modeline 1.6 motor uyguladıktan sonra ulaştıkları 20-30 binlik yıllık satışlardan sonra çok görülürlük ile ciddi bir prestij azalışı yaşadıklarını da bir not olarak düşmek lazım. Eğer otomobil kaynaklı prestij ve imaj algısı, farklı olmak, daha kişisel ve özel seçimlere imza atmak ise, Subaru bu konuda gerçekten çok iyidir. Özetle şöyle söyleyelim Türkiye'deki imaj ve prestijini; genel olarak her türlü orta sınıf markanın üstünde algılanan bir imaj ve prestiji var. Ama premiumların altında düşünülen bir prestiji de var. Yani yarı premium ayarında diyebiliriz.

    2- Sürücü koltuğu beni hem olumlu hem olumsuz anlamda çok şaşırttı. Görüntüsü, deri kalitesi, oturma konforu, sportif yan desteklerin harika olması, koltuk büyüklüğünün idealliği ile çok ama çok beğendim. Olumsuz olarak şaşırttığı konuya ise siz temas etmişsiniz. Subaru modelleri genellikle alçak oturma pozisyonu sunabilen sportif modellerdir. Levorg koltuğu yeterince alçalabilme konusunda C180 Coupe'ye daha yakın F30 3 serisinden çok! Ben daha alçak oturmayı seviyorum doğrusu ama boyum 1.72 olduğu için beni ancak idare eder. Daha uzunlar için sorun olur.

    3- CVT, ah o CVT! CVT şanzıman konfor ve ekonomi maksatlı bir üretim hiç şüphe yok. Önceliği konfor ve ekonomi olanlar için ideal bir mühendislik harikası. Daha önceki test ve değerlendirme yazılarımda bu şanzımanın 1.6 lt 114 bg XV gibi bir aracın ekonomi ve dingin karakterine uyacağını ama sportif ve güçlü modeller ile uyumlu bir karaktere sahip olmadığını defalarca yazdım.

    Bazı arkadaşlarımız eski teknoloji CVT şanzımanların aşırı dur kalk trafikteki ısınma ve yüksek tork kaldıramama sorunlarından yola çıkıyor. Ama gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki, bu problemler CVT şanzımanlar için çoktan tarih oldu. Artık CVT'nin konfor ve dayanıklılık konularında klasik tork konvertörlülerden farkı yok. Üstelik Subaru CVT şanzıman üzerine gerçekten çok çalışmış ve halen de çalışmakta olan bir firma. Şu anda hem mekanik hem de hardware/software anlamında Dünya'nın en başarılı CVT şanzımanlarından biridir Subaru'nun kullandığı.

    Buraya kadar tamam ama bu Dünya'nın en başarılı CVT örneği dahi bu araçta sportiflik hissini yeterince verebilecek mi? Ben daha önce 2010 Legacy 2.0 CVT, 2012 XV 1.6 CVT ve 2014 Forester 2.0 CVT detaylı testlerini yaptım. Bu 3 araçta da CVT benim kullanım beklentilerim açısından bana memnuniyet vermedi. Yalnız şunu da vurgulamak lazım ki, CVT turbo dizel ve benzinlilere daha çok yakışan ve daha uyumlu çalışan bir şanzıman. Bu açıdan turbo ve alt devirleri güçlü Levorg'da çok daha uyumlu olacağını düşünüyorum.

    Üstelik Subaru bu araçtaki CVT'ye bazı ilginç software tasarımları da yapmış. Aracı manuele alıp, 6 ileri olarak direksiyondaki kulakçıklarla kullanabiliyorsunuz. Buraya kadar tamam, birçok şanzımanda ve CVT'de bulunan bir özellik. Farkı ise şu; motor işletim sistemi 'I' intelligent pozisyonunda ve araç standart D pozisyonundayken gaza %35'ten ve yine motor işletme sistemi 'S' Sport pozisyonundayken de %30'dan fazla bastığınızda şanzıman yönetimi otomatik olarak 6 ileri kademeliye geçiyor.

    CVT şanzımanların sportif sürücüler tarafından en sevilmeyen yönü, gaz verdiğinizdeki motor devrinin 5.000 seviyelerine birden çıkıp, orada sabit kalması ve aracın da kademesiz olarak (bir elektirkli tren gibi) o devrin gerektirdiği hıza çıkmaya çalışmasının verdiği histir. Burada sürücü hem aracın vites geçişlerini hissedemez, hem devrin alçalma/yükselmelerini kontrol etme, izleme keyfinden yoksun kalır, hem de hızlanma esnasında motorun en yüksek ses düzeyinde (en üst devirde) çalışmasından rahatsız olur. Subaru bu programlama ile, sürücülerin her zaman manuel kullanmayacağını, D pozisyonunda da sıklıkla doğrusal hızlanma ihtiyaçları yaşanacağını düşünerek, bu durumlarda sürücünün manuele alması gerekmeden hızlanmalarda kademeli şanzıman imitasyonu yaratmayı düşünmüş olmalı.

    CVT şanzımanların kullanımda eksilerinden birisi de markaya, modele ve izolasyona göre değişmekle beraber, CVT güç aktarın kayışının (ki Subaru'da örgülü çelik) dönmesi esnasında çıkardığı vınlama benzeri sestir. Bu sesin üzerine yapılan birçok çalışma ile azaltıldığı kesin ama yok seviyesine indirilmediği de kesin. Bu konuda yorum yapmayacağım, çünkü ses seviyesi tamamen kişiseldir ve kullanıcıya göre farklılık arzeder. Benim için kabul edilebilen bir yol sesi örneğin, sizi çok rahatsız edebilir.

    Eski model CVT şanzımanlarda programlama ile araç dururken rölanti biraz yükseltilir, böylece geri kayma engellenmeye çalışılırdı. Yenilerde ise Hill Holder fonksiyonunun yangınlaşması ve tüketim azaltılması sebebiyle artık bu görev çoğunlukla hill holder'a düşüyor. Bunun size çok büyük bir problem oluşturacağını sanmam, çünkü araçta elektronik el freni var. Bir dokunuşla kumanda ediyorsunuz.




  • 1- Dış dizayn & kalite;

    Levorg’un önden görünüşü birebir Subaru STI ve çok sportif ve agresif bir tasarım. Aracın esas kişiliğini oluşturan da ön kısım bence. Yandan tasarımda önden arkaya doğru ciddi bir eğimle alçalan coupe tarzı tavan yapısı, Levorg’da hedeflenenin Legacy SW ve Outback gibi hacim ve kullanışlılıktan çok stil olduğunu ispat ediyor. Sedan ve HB’nin sportif yapısının yanına, aynı spor görüntü ile birlikte biraz daha fazla bagaj eklenmesinden ibaret olan ve özellikle Avrupa pazarında son dönemde popülaritesini yükseltmeye başlayan bir Sportswagon trendi. Arka tasarım ön kadar agresif ve keskin sportif olmasa bile hiç de fena değil ve biraz Volvo V60 klasik güzelliğini andırıyor.

    Aracın dış kalitede verdiği izlenimler gerçekten gayet iyi. Panel birleşimleri çok istikrarlı ve dengeli. Kapı/panel birleşimleri oldukça dar ve aralıklar çok dengeli. Boya kalitesi pırıl, pırıl yapısı ile Premiumlar seviyesinde görünüyor. Kapıların kapanma kalitesi klasik Subaru ve çok yüksek. 4 parmak açık bir kapıyı, tek parmakla kapatabiliyorsunuz.

    Bu noktada dış dizayn ve kaliteye tam not vereceğim ama bir detayı negatif olarak belirterek. Evet Otomotivde son dönemlerde aşırı sertleşen emisyonları karşılayabilmek adına ciddi bir hafifletme çabası var araçları. Premium araçlar bile her jenerasyonda ciddi hafifliyor ve kapılar bir dere o tok kapanış hissini yitiriyor. Subaru Levorg’da da kapılar cidden çok hafif. Bu kullanımda avantaj yaratırken, kalite hissini de törpülüyor. Ben halen bu kadar hafif kapı sevmiyorum.

    2- İç mekan & kalite;

    Subaru’nun bu platformda ürettiği XV, Impreza, STI, Forester ve şimdi de Levorg modellerinde hep aynı kokpit ve kapı içi dizaynını kullandığını biliyoruz. Benim bu dizaynla ilgili daha önceki yorumlarım hep XV ve Impreza için yeterli olduğu ama STI ve Forester fiyat seviyesindeki modeller için yetersiz olduğu şeklindeydi.

    Halen de aynı görüşte olmakla beraber, Subaru Levorg modelinde algıyı baştan sona değiştirecek bazı detaylara yer vermiş. Ben Levorg kalitesindeki bir araçta şahsına münhasır bir kokpit görmek isterdim ama Subaru’nun klasik XV kokpitini kullanırken yarattığı farklılık algısını da tebrik etmek lazım.

    Kokpitin ve kapı içlerinin genel tarzı sade ve eğlencesiz ama çok fonksiyonel ve rahat kullanımlıydı. Levorg’da bu detaylara farklı malzemeler kullanımı ile biraz kalite, eğlence ve canlılık getirilmiş.

    Özellikle XV’de bulunan ve çok sıradan koltukların tamamen Recaro benzeri spor koltuklar ile değişmesi, kullanılan deri kalitesinin XV’den de Forester’dan da seviye seviye ileri olması, özetle Premiumlarda bile opsiyonel bulunabilecek kalitede deri kullanılması, bu derinin ve direksiyonda kullanılan yüksek kaliteli deri kaplamanın mükemmel görünen mavi dikişleri, aynı şekilde kapı içlerinde de yüksek kaliteli ve mavi dikişli bolca deri kullanılması, aynı mavi dikişli deri kaplama (bunlar sentetik deri) unsurların üstteki yol bilgisayarı ekranı çevresinde ve orta vites konsolu çevresinde de kullanılması, kapı içlerindeki ince ve zevkli krom çıtalar, direksiyonun Mercedes AMG ve hatta (bence) BMW M direksiyondan bile daha sportif, sert ve kaliteli, kullanışlı yapısı, standart Starlink ekranın, bilgisayar ekranının ve gösterge paneli içindeki uyarı ekranının çözünürlük ve görüntü kalitesi, kapı kolları ve orta konsoldaki deri dikişleri ve mavi gösterge aydınlatmaları ile aynı renkte iç ambiyans aydınlatmaları, kokpitin üstünde ve kapı trimlerinin üst panellerinde kullanılan yumuşak plastik.

    Bu gibi ayrıntılar gerçekte standart XV kokpitini açıkça başka bir seviyeye taşımış. Halen şahsına münhasır bir kokpit beklemekle birlikte, sunulanın da değerini kabul ediyorum.

    Premium araç kullanıcıları için iç mekan kalitesinin Mercedes CLA, A sınıfı, B sınıfı, GLA serileri ile ve BMW X1, 1 serisi, 2 serisi ile rahatlıkla karşılaştırılacak seviyede ve aynı düzeyde olduğunu söyleyebilirim. Hem malzeme hem işçilik açısından… Yalnız deri kalitesi açısından ise Mercedes C sınıfında ve BMW 3 serisinde kullanılan sentetik deriden açık ara üstün olduğunu da vurgulamam lazım.

    Mercedes C sınıfı ve BMW 3 serisinden kokpitin alt kısmı ve kapıların alt kısmındaki malzemeler ile ve halı kalitesi ile ayrılıyor. Yoksa koltuk ve üst kokpit, orta konsol kalite seviyeleri arasında çok büyük bir fark yok.

    Neden Premiumların hem C hem de D segmenti ile kıyasladım? Çünkü bu araç aslında bir C segmenti olmasına rağmen boyutları itibarıyla 3 serisi ve C sınıfı gibi D segmentinin kısa oyuncuları seviyesinde. Yani C+ olarak adlandırılabilecek bir araç. Zaten Subaru da 2009’da üretimi biten ve D segmenti oyuncusu Legacy SW yerine akuple etmeye çalıştığına göre, böyle düşünmekte haklı oluruz.

    3- Donanım;

    Ben donanımı başarılı buluyorum. 18 jantlar, LED farlar (internet sitesi öyle söylüyor, ben test etmedim), LED arka farlar, sunroof, spor koltuklar, spor direksiyon, deri döşeme, elektrik ayarlı sürücü koltuğu, ısıtmalı ön koltuklar, ısıtmalı silecekler, yan aynalarda geri görüş ölü nokta uyarısı, arka çapraz trafik uyarısı, Starlink multimedya ekranı, standart awd, hill holder, elektronik park freni, cruise control, çift yönlü otomatik klima vb. çok kuvvetli bir donanımı var. Bu yüklü iç ve dış donanımın aracın kuvvetli ve kaliteli görüntüsünde çok payı var.

    Ama halen anlayamadığım şeyler var.

    a) Bu düzeydeki bir araçta hem ön hem arka park sensörünün standart olmaması anlaşılır gibi değil. Geri görüş kamerası standart, arka çapraz araç geçiş tespit ve uyarı standart, multimedya ekran standart, aynalarda geri görüş ölü nokta tespit standart ama park sensörü için yine serviste taktıracağımız ve ne multimedya akranı ne de geri görüş ile akuple olmayan bir sisteme zorunlu kalacağız. Subaru’nun park sensörleri ile sıkın tısını anlamakta zorluk çekiyorum.
    b) Eyesight gibi ödüllü, benzerleri arasındaki en iyilerden biri olan gelişmiş güvenlik donanımı neden yok? Standart olmasına gerek yok, en azından opsiyonel olsaydı! Bilmeyenler için bu pakette adaptif (mesafe takipli) cruise control, otomatik frenleme sistemi, şeritten ayrılma uyarı ve desteği vb. birçok gelişmiş güvenlik sistemi var.
    c) Subaru ve Harman Kardon çok yoğun işbirliği yapıyorken ve Levorg’un abisi (aynı temelli) STI, WRX modellerinde Harman Kardon Premium ses sitemi opsiyonel sunuluyorken, Türkiye’ye gelen Forester ve Outback’te bu opsiyon sunuluyorken, neden Levorg’da standart ses sistemi ile yetinilmiş? Eyesight + Harman Kardon tek bir paket halinde bir üst versiyon olarak sunulabilirdi.
    d) Sürücü koltuğu her yöne elektrikli ayarlanabilirken, neden hafıza yok? Opsiyon olarak bile…
    4- Motor & şanzıman;

    Bu konuda esasen aracı test edip yazmak lazım. Ama CVT şanzıman konusunda çekincelerimi ve düşüncelerimi uzun süredir yazıyorum. Ben henüz test etmedim ama uluslararası basından (İngiliz dergileri) takip edip, okuduğum kadarıyla herkes bu aracın en zayıf noktasının CVT olduğunda hemfikir. Birçoğu açıkça iyi bir tork konvertörlü ile bu aracın ve motorun çok daha iyi olacağını söylüyor.

    İleride test edince CVT’nin nereye kadar yettiğini ve bu aracın temsil ettikleri ve müşterilerin bu araçtan bekledikleri ile uyumlu olduğunu göreceğiz.

    Ben bu motorun ise çok iyi bir makine olacağını ve ileride daha çok modelde göreceğimizi düşünüyorum. Emisyondan dolayı Avrupa’da, vergilerden dolayı da Türkiye’de Subaru’nun amiral motoru bu olur.

    Yol tutuş, frenaj, konfor, ses düzeyi konusunu da ancak testten sonra görebileceğiz.

    5- İç ve dış boyutlar;

    Beni bilenler bilir, küçük otomobilden hoşlanmam çok ama İstanbul’da yaşayan birisi ve halen dinamik sürüşten hoşlanan bir sürücü olarak da, aşırı büyük otomobilden de hoşlanmam. Aynı zamanda aracın belli büyüklükten sonra sürüş dinamizminden de kaybettiğine inanırım. Sırf bu sebeple aynı motor ve şanzımana sahip BMW 3.20i ve 5.20i otomobilleri peş peşe test etmiş ve 5.20i almaya gittiğim halde, 3.20i aracın dinamizmine ve performansına hayran kalarak onda karar kılmıştım.

    Benim için ideal araç boyutları 4.65 ile 4.75 m arasında. Hem büyüklük anlamında yeterli iç hacim ve bagaj hacmi sunabiliyorlar hem yeterli prestij veriyorlar hem de halen dinamik olarak sürebiliyorsunuz.

    Bu yönüyle ve 4,69 boy ve 1,78 genişlik ile (birkaç cm daha geniş olabilirdi-insan yaşlanıp genişledikçe aracın eni boyundan önemli olmaya başlıyor) ideal grubuma giriyor Levorg.

    Yani dış ölçüler tam ideal diyebilirim. İç ölçülere gelince önde gayet rahat ölçüler mevcut her açıdan. Ancak şaşırtıcı şekilde koltuğun yeterince alçalmadığını ve bunun 1.72 olan benim bile hoşuma gitmediğini, daha uzun arkadaşların hiç hoşlanmayacaklarını söyleyebilirim. Yani ön kısımda her açıdan, kafa mesafesi olarak da çok ideal bir hacim var. Ama koltuk yüksek kaldığı için kafa mesafesi uzunları tatmin etmeyebilir.

    Arka kısımda diz mesafesi boyutlara göre harika. Ancak sportif ve arkaya doğru alçalan tavan dizaynının doğal sonucu olarak kafa mesafesi mükemmel değil. 1.80’den uzunların önde seyahat etmesi daha rahat olacaktır.

    Bagaj bu sınıftaki tüm sedanlara göre daha değişken, kullanışlı ve geniş. Üstelik bagaj örtüsünün toplanması ve yukarıya doğru yükleme ve koltukların parçalı yatırılabilmesi imkanları da var. Sadece örtü kapalıyken seyahat etmeyi sevenler için bagaj zemini ile örtüsü arasındaki mesafenin beklenenden az olduğunu bir eleştiri olarak söyleyebilirim. Ama bir de muhteşem bir ayrıntı var. Mevcut olmayan yedek lastiğin bagaj zemini altındaki yeri, resmen bir ikinci bagaj yaratmak için kullanılmış. Bagajdaki tüm malzemelerinizi gözden uzak tutacak, sağa sola savrulmalarını önleyecek kadar güzel yer var burada…

    Sonuç; Subaru Levorg, Türk vergi sistemine uygun hacimde ama aynı zamanda performanslı ve ekonomik motoru ile (eski modellerdeki 2.0 atmosferiklerden hem çok performanslı hem de ekonomik anlamında), harika dış dizaynı ve eksiklerine rağmen güçlü donanımı ile ve Subaru markasının sıra dışı teknolojileri (boxer, s-awd) ve güvenliği ile, sportswagon konseptinin değişkenliği, kullanışlılığını çok iyi harmanlamış bir otomobil.

    Bütün bu özellikleri bir arada bulabilmek için SUVtercih etmek zorunda olduğunu hisseden ama aynı zamanda otomobil sürmekten halen keyif alanlar için ideal bir sürücü aile otomobili…




  • araç gerçekten kafa karıştırıcı.
    donanımıyla görüntüsüyle ve awd oluşuyla.
    ama zf şanzımandan sonra cvt'ye geçiş gerçekten cesaret istiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlueMartini7 -- 13 Eylül 2015; 12:48:56 >
  • Elinize, emeğinize sağlık. Fazlasıyla zahmet verdim size çok teşekkür ederim. Hiç bir detayı atlamamak için bir kaç kez okudum. Kesinlikle bu aracı merak eden, almayı düşünen herkesin okuması gereken bir yazı olmuş.

    İşlerin benim açımdan koptuğu nokta, 189 boyum ve sırasıyla e90 ardından f30 ile birlikte gelen zf alışkanlığım olacak. Sanırım bize tork konvertörlüden başkası haram. Yıl sonunda maddi ve seçenek olarak her şey belli olacak. Dünkü Tuscon testimden sonra bugünde sizin yazdıklarınızla birleşince tekrar BMW yolu açılıyor gibi. Keşke maddi durumum el verseydide yılın ortalarında 143 bin liralık M plus veya ardından 153.000 lira ile gelen 40.yıl araçlardan birini alabilseymişim diyorum şimdi. İşin kötü tarafı o fiyatları bildikten sonra şimdi kur zamlarından sonraki fiyatlarla sipariş vermek beni çok zorluyor. Önümüzde hem bizlerin hemde ülkemizin geleceği açısından önemli yol ayrımlarının bulunduğu bir süreç var. Hep birlikte izleyip göreceğiz. Neyseki otomobil sevdamız varda bizi gerçek dünyadan bir nebzede olsa alıp götürebiliyor.

    Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Marmaratic

    Elinize, emeğinize sağlık. Fazlasıyla zahmet verdim size çok teşekkür ederim. Hiç bir detayı atlamamak için bir kaç kez okudum. Kesinlikle bu aracı merak eden, almayı düşünen herkesin okuması gereken bir yazı olmuş.

    İşlerin benim açımdan koptuğu nokta, 189 boyum ve sırasıyla e90 ardından f30 ile birlikte gelen zf alışkanlığım olacak. Sanırım bize tork konvertörlüden başkası haram. Yıl sonunda maddi ve seçenek olarak her şey belli olacak. Dünkü Tuscon testimden sonra bugünde sizin yazdıklarınızla birleşince tekrar BMW yolu açılıyor gibi. Keşke maddi durumum el verseydide yılın ortalarında 143 bin liralık M plus veya ardından 153.000 lira ile gelen 40.yıl araçlardan birini alabilseymişim diyorum şimdi. İşin kötü tarafı o fiyatları bildikten sonra şimdi kur zamlarından sonraki fiyatlarla sipariş vermek beni çok zorluyor. Önümüzde hem bizlerin hemde ülkemizin geleceği açısından önemli yol ayrımlarının bulunduğu bir süreç var. Hep birlikte izleyip göreceğiz. Neyseki otomobil sevdamız varda bizi gerçek dünyadan bir nebzede olsa alıp götürebiliyor.

    Saygılarımla.

    Tork konvertörü, hacim, donanım, oturma pozisyonu, dizayn ve sürüş zevki konuları sizin için önemli anladığım kadarıyla. Bu sebeple size 2015 Mazda 6 ve CX-5'e de bakmanızı tavsiye ederim.

    Bence Mazda 6, Mazda CX-5 ve Subaru Levorg, premiumlarla rekabet edebilecek düzeyde otomobiller. Özellikle 2015 modelleri...




  • mtutun M kullanıcısına yanıt
    tek kelime ile harika bir yazı. emeğiniz için teşekkürler.
  • Emeğinize sağlık.. Forumda Uzun zamandır böyle bilgilendirici bir yazı okumamıştım..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yazını çok doyurucu, emeğinize sağlık.
    1 yıldır Auris multidrives kullanıyorum, şu günlerde eşim kullanıyor. Gerçekten de aslında CVT sonsuz oranı ile otomatik vitesin teknik olarak nirvanası ancak sportif açıdan bakınca bu kadar güzel anlatılır durum. Nirvana tabirini yakında alışmak zorunda kalacağımız elektrikli araba teknolojisine geçiş açısından vurguladım. DC motorlar zaten bize ah şu eski spor arabalar ve motor sesleri dedirtecek bir gün :)
    Gaza yüklenince CVT de manuel e geçmesi ve motorun devir artışını yaşatması gerçekten de dahice olmuş. Açıkçası CRV forumunda bir dönem Subarı dan çok bahsedildi ancak konu dönüp dolaşıp forester ın 2 lt motoru ve vergilerine takılıyordu.
    Bu açıdan da çok iyi bir alternatif olmuş bu araç.
    Yeni BMW aracımdan sonra tekrar SUV dünyasına dönersem çok daha fazla alternatif olacak bu gidişle....
  • Okuduğunuz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.