++ parça boyanmış araçta renk farklılıkları güneşte sırırtr. ++ ayrıca boya yüzeyindeki portakallanma gibi görünen yüzey kimi yerlerde sıklaşır kimi yerlerde yaygın durur yani homojen değildir. ++ önceki darbe ve montaj hatalarından dolayı bağlantı yerlerinde ufak kaymalar göze çarpar aralıklar oluşur ++ boya belli kısımlara kadar atılır ve kağıt bant izi kalır yada boya belli yerlerde kesilir bu güneş altında farkedilir ++ yeni atılan boya eski boyaya nazaran daha mattır. ++ yeni poya yüseyi üzerinde ufak tefek çok küçük delikler ve pürüzler vardır dikkatli bakılınca farkedilir ++ değişen parçada montaj civataların üzerlerinde ufak tefek soyulmalar vardır ++ değişen parçalarda silikonlar fabrikasyon olmadığı belli olur ++ değişen parçalarda genelde sacın arka yüzeyi eğer görebilirseniz siyah olduğunu farkedersiniz
quote:
Orijinalden alıntı: Mnr980
2005 mode 7 parça boyası olan bir araç alınırmı? TAVANDA DİREKLERDE ŞASEDE ARKADA KESİNLİKLE BOYA YOKTUR. SÜRTÜNMELERDEN VE ÇİZİKLERDEN DOLAYI BOYANMIŞTIR degişenı olmayan
bayan kullanmış km düşük.
ilandakı aracı sorgulattım tam 8 adet hasar kaydı geldı 4 tane çarpma 198 tl ile 2774 tl arası hasar, 1 tane halk hareketi 270,1 tane cıhaz çalınmalı 2774 tl
8 taneden 6 bu şekılde 2 kayıp
gerçekten degişensız bır araç olduguna kanaat getırdım
fiyat motor vs nasıldır yardımcı oluırsanız sevinirim
Otomobil dünyasında boyalı, değişmiş v.s. derken otomobiller hayatımızın en önemli kısmında gibi duruyor bu sebeple de yanlış bir şey olsun istemiyoruz. Oto pazarlarına gittiğimizde eline makine alan arabadan anlıyormuş gibi havalarla hareket ediyor arkadaşların bahsettiği gibi boya ölçüm makinesi bir yere kadar yardımcı olur. mesela marşpiyel de işlem varsa makine ile burada boya var mı göremezsin çünkü oraya makine tutamazsınız veya motor bölümüne de kimse makine tutmaz. yada değişen bir parça varsa değiştiğini anlamıyorsanız makine ile boyasız der geçersiniz ama aslında parça orjinali yada çıkmasıyla değişmiş. bu yüzden makinesi olanlara ne kadar güvenebilirsiniz? usta var usta var diyorlar ya bende öyle diyorum. makine ile bir yere kadar ama usta ve makine birlikte olursa o zaman çözüm olur. ama sadece kaportaya bakarak otomobil alınmaz. motor var şanzıman var, yürüyen aksam var. otomobil ustalarının bile gözden kaçırabilecekleri şeyler olabiliyor bu yüzden çok iyi araştırma yapmalısınız. hele birde filo çıkması araçlara denk gelirseniz vay halinize. km'si düşürülmüş tüm geçmişi gizlenmiş bir araç denk gelebilir. 1 yaşında araba 100 bin km yapıyor bazen 200 bin km yapmış arabalarda olabiliyor ama km düşürerek 20-30 bin km de gibi satıyorlar bunları nasıl anlayacaksınız makine ile? şu videodaki usta makine ile ustalık olmaz diye anlatıyor izleyin ne demek istediğimi anlayacaksınız. selamlar. https://www.youtube.com/watch?v=06dcpUVzhs4
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme