Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (22. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
527
Cevap
0
Favori
152.095
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • Ya Allah aşkına azaz abi Vaneo süper araç olsaydı Mercedes üretimden kaldırmazdı diyorum sana başka birşey demek istemiyorum..

    Vito iyi bir ticari, Viano da çok konforlu araç, onlara laf eden yok zaten.. Hürriyet'in jürisi onları Caddy'le aynı kefeye koymuş, ben napiyim..?
  • kardeşim vaneo çok şahane araçmı dedim ben senin çok konforlu dediğin caddy den güvenli ve konforlu diyorum evet tutulmadı ama caddyden çok daha güvenli vede konforlu. 2001 yılında üretilen vaneonun donanımını sayayım istersen 4 hava yastığı,asr,bas,asr,abs,sunroof,deri döşeme,otomatikvites,elektrik hafızalı koltuklar,dijital klima,hız sabitleyici,ısıtmalı koltuklar,ahşap ön konsol,elektrikli aynalar vede çift sürgülü kapı(caddy de hala opsiyon olan) evet caddy tutulmuştur fakat asla vaneodan kaliteli,konforlu,güvenli değildir.vw kendine güvenseydi kangoonun,berlingonun,doblonun,vaneonun katıldığı euroncap e katılırdı.hemen touran altyapısı var demeyin teste girsin görelim sonucu...
    quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Ya Allah aşkına azaz abi Vaneo süper araç olsaydı Mercedes üretimden kaldırmazdı diyorum sana başka birşey demek istemiyorum..

    Vito iyi bir ticari, Viano da çok konforlu araç, onlara laf eden yok zaten.. Hürriyet'in jürisi onları Caddy'le aynı kefeye koymuş, ben napiyim..?

    edit:esp yi unutmuşum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi azaz06 -- 15 Şubat 2007; 0:39:10 >




  • Eğer ilk başlarda dikkat edicek olursan Vaneo'yu ayrı tuttum hep.

    Çünkü o bir ticari araç değil. Ruhsatında ticari yazan, eski kasa A serisi üzerine kurulu bir araç. 45 bin lira olan fiyata da bu donanımlar dahildi evet.

    Ben Vaneo'yu daha değişik bir kulvarda görüyorum. Mesela Chrysler Grand Voyager'ın ufak, Alman versiyonu diyebiliriz.. Caddy'nin rakibi diğer makaslı araçlardır..

    Hadi iyi geceler abi, aman daha fazla tartışmayalım Alla kaza bela vermesin, Vaneo güzel araç ama tutmadı işte. Oturtamadılar bir türlü
  • Allah hiç kimseye kaza vermesin sonuçta herkesin aracı kendine güzel iyi geceler
  • kısa ve güzel cevap
    quote:

    Orjinalden alıntı: azaz06

    Allah hiç kimseye kaza vermesin sonuçta herkesin aracı kendine güzel iyi geceler
  • vaneo'nun insanların gözündeki mercedes imajını zedelediği için üretimden kaldırıldığını söyledi eskişehir'deki mercedes yetkilisi...bunun nedeni de ticari kullanım için modifiye edilen A kasasının,diğer modellere göre daha fazla şikayet almasıymış...
  • WALLA BEN DOBLO ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA CADDY ÇOK HOŞUMA GİDİYOR PARAM OLSA CADDY ALIRIM AMA BİRDE BUNLARIN VERGİLERİ ÇOK FAZLAYMIŞ Bİ BİLGİNİZ VARMI BEN TİCARİ AMAÇLI KULLANMIYCAM AİLE ARABASI OLARAK CAMLI VE KOLTUKLU KULLANCAM BİLGİ VERİRSENİZ SEVİNİRİM
  • caddy vaneodan daha fazla şikayet alıyowww.sikayetvar.com vs fakat sonuçta mercedes gibi büyük firma caddyden daha azda şikayet alsa bile şikayet alacak firma olmadığını düşündüğü için kaldırmıştır saygı duyarım sonuçta en kalitesi mercedes
    quote:

    Orjinalden alıntı: plateau

    vaneo'nun insanların gözündeki mercedes imajını zedelediği için üretimden kaldırıldığını söyledi eskişehir'deki mercedes yetkilisi...bunun nedeni de ticari kullanım için modifiye edilen A kasasının,diğer modellere göre daha fazla şikayet almasıymış...




  • ankete baksanıza en iyi ticari araç ne 180 oyla 1. caddy

    mercedes iyi olsa 4-5. olmazdı heralde

    şekil olarak mercedesten ve forddan iyi

    mercedes gibi küçük lastik kaput bölümüne baktınızmı böyle arabayı kim ne yapsın

    bence doblonunda şıklığı var en azından forddan iyi

    bencede caddy 1.9 TDİ 105 PS
  • Arkadaşlar CADDY Life'ın ticari sınıfta çıkma ihtimali var mı? Kampanyalar beni düşündürüyor, life çıkmak üzere gibi ama binek sınıfta çıkarsa çok pahalı olur. Bu arada ben de Caddy DSG almayı düşünüyorum, oyumu da CADDY ye verdim tabi...
  • bir arkadaşımda doblo 1.3 multijet var. İşi sürekli şehir dışında olduğunan az yakar ümidi ile almıştı. bana ortalama 140ykr. yakıyor derdi ve öve öve bitiremezdi. Bir depo eurodieselle 1.000km gidebilddiğinden bahsederdi. Geçenlerde aracını 40.bin lik bakıma verdi. Yerine 2 gün 1.9 65hp kangoo kullandı. Geldiğinde hayret le bana
    "Yaw 120YTL lik mazot ile 1200km ye yakın yol gittim benim arabanın deposu 140ytl alıyor ama 1000km nin üstüne zor çıkıyorum demekki benim 1.3 doblo 1.9 kangoo dan daha fazla yakıyormuş" dedi

    Yani sizin anlayacağınız 1.3 multijet alanlar çok fazla yakıt tasarrufu sağlamıyor. 1.3 h5hp lik motor 1350kğ. bir kasayı taşırken boşken bile 350kğ. yük ile kalkıyor bence. Bir de Rize veya Trabzon gibi dağlık şartlarda yüklü iken kullandığınızda kalkış ve hızlanmak için daha fazla gaza basmak zorunda kaldığınızdan motoru yeterli gelmiyor. Ben tofaş bayisinde neden 1.3 90hp lik motor yerine 1.3 75hp lik motor kullanılıyor bu kasaya 90hp lik motor daha iyi giderdi dediğimde aldığım yanıt enteresandı.

    O zaman 1.9 105 hp yi kimseye satamayız.

    İşte Türkiyenin gerçekleri. Koç gurubu yıllardır tenekeden bozma kuş serisini cılkını çıkara çıkara bize satmadılar mı?. Ne zamanki çalacak yada kalitesini düşürecek bir yeri kalmadı tuttular üretimden kaldırdılar. ya da dünya ya daha fazla rezil olmamak için.
    Ama kabahat sadece koç gurubunda mı. Türk halkı da 2. elde iyi satılıyor diye aynı paraya daha doanımlı ve daha konforlu bir araba almak yerine kuş serisi araçlara yıllarca para vermediler mi?. Şimdi doblo nun dış görünümü gayet hoş ve çok baba gibi bi araba. Ama ya içine bindiğinizde kalitesi düşük plastik iç aksamının yaydığı kokular yüzünden araını çalıştırmadan evvel mutlaka iki pencereyi açan ve havalandıran arkadaşlarım var.
    Bence Arabanın içi çok önemli zira siz hep içindesiniz ve yaşam alanınız orası. Bu yüzden ben cady ye bu sınıfta rakip olacak bir araba yok diyorum

    doblo'yu ilk kullandığımda (1.3 75 hp) düz yol performansı beni oldukça şaşırtmıştı. Ama boşken hafif bir rampada kalkmak istediğimde sanki ayağımın altında gaz pedalı bitti gibi geldi bana. Bu 1.3 75hp lik doblo genelde bizim karadeniz in dağlık kesimlerinde değil de anadolu gibi düzlük alanlarda daha çok beğenilir diye düşünüyorum.




  • 1.3 90 hp dobloda standart partikül filtresi var.

    maliyeti de yüksek.sökülüp iç piyasaya da verilmesi extra ar-ge

    ilerde kanunlar avrupa seviyes,ne gelirse zaten bütün firmalar filtreyi takacak.

    onun bunun lafıyla tofaşı karalamayın.

    1.9 un performansını da isteyen müşteri her zaman mevcut.

    sadece 1.3 satılmıyor.
  • bu araç kimin? bence hiç hoş değil.
  • O değilde opel, combo ya kasa değişikliği yaparmı sizce? düşünüyormu acaba?

    Valla corsaya bir bakın eski corsadan hiç eser yok comboyuda değiştirirse o şekilde değiştirir diye düşünüyorum. siz ne dersiniz?
  • eleştirilere açık olmak lazım. hiçbir arac mükemmel değildir. hem onu da bi kenara bıraktık her insan birbirinden faklıdır ve bu farklılık farklı yorumları da beraberinde getirir. yani karalama değil bu eleştiridir. bu yüzden doblo(tofaş) mükemmelmiş gibi karalama yapmayın demek uygun düşmez. ayrıca siz bu sözlerinii satış temsilcilerine söylemeniz gerekiyor. adama baksana 1.9 un satmaması korkusuyla 1.3 90hp yi satışa sunmadıklarını söylemişler.

    ayrıca arkadaşın tofaşın kuş serisi ile ilgili değerlendirmelerine sonuna kadar katılıyorum. tofaş bu yönüyle hep eleştirilmiştir ve eleştirilecektirde. gercektende bir doğan parasıyla alınacak öyle donanımlı araclar varki bunları görmezden gelmek mümkün değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    1.3 90 hp dobloda standart partikül filtresi var.

    maliyeti de yüksek.sökülüp iç piyasaya da verilmesi extra ar-ge

    ilerde kanunlar avrupa seviyes,ne gelirse zaten bütün firmalar filtreyi takacak.

    onun bunun lafıyla tofaşı karalamayın.

    1.9 un performansını da isteyen müşteri her zaman mevcut.

    sadece 1.3 satılmıyor.




  • Ben bu partikül filtresinin Türkiye'deki araçlarda niye kullanılmadığını merak ediyorum. Çevrenin temiz kalmasını sağlayan bir filtre değil mi sonuçta? Bildiğim kadarıyla egzoz emisyonlarını azaltıyor. Ama Türkiye'de satılan araçlara koymuyorlar. Neden?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kapadokyalı

    eleştirilere açık olmak lazım. hiçbir arac mükemmel değildir. hem onu da bi kenara bıraktık her insan birbirinden faklıdır ve bu farklılık farklı yorumları da beraberinde getirir. yani karalama değil bu eleştiridir. bu yüzden doblo(tofaş) mükemmelmiş gibi karalama yapmayın demek uygun düşmez. ayrıca siz bu sözlerinii satış temsilcilerine söylemeniz gerekiyor. adama baksana 1.9 un satmaması korkusuyla 1.3 90hp yi satışa sunmadıklarını söylemişler.

    ayrıca arkadaşın tofaşın kuş serisi ile ilgili değerlendirmelerine sonuna kadar katılıyorum. tofaş bu yönüyle hep eleştirilmiştir ve eleştirilecektirde. gercektende bir doğan parasıyla alınacak öyle donanımlı araclar varki bunları görmezden gelmek mümkün değil.
    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    1.3 90 hp dobloda standart partikül filtresi var.

    maliyeti de yüksek.sökülüp iç piyasaya da verilmesi extra ar-ge

    ilerde kanunlar avrupa seviyes,ne gelirse zaten bütün firmalar filtreyi takacak.

    onun bunun lafıyla tofaşı karalamayın.

    1.9 un performansını da isteyen müşteri her zaman mevcut.

    sadece 1.3 satılmıyor.




    Satış temsilcilerinin lafıyla hareket etmeye gerek yok

    filtre gerektiği zaman standart olucak.tüm üreticiler bunu uygalayacak

    doblo parasını sonuna kadar hakediyor.

    karalamanın anlamı yok.filtre olayını da anlamışsındır umarım.

    doğan da iç pazara yıllardır verilmiyor.

    ikinci el de yine de tutulması.vatandaşın tercihidir.doğan sebebiyle tofaş ı kötülemenin artık mantığı yok.

    zorla satılmıyor.

    vw de dünya üzerinde sadece bizde opsiyonel abs li polo satıyor.

    bunu da görüp eleştirmen dileğiyle.sadece tofaş ı eleştirmek yersiz

    halk aracı brezilya üretimi fox dan bahsetmiyoruz.2007 model 27 milyara satılan bir araçta abs opsiyonel olmamalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 25 Mart 2007; 23:27:40 >




  • bir çok kişi kangoo yu övmüş bu topicte olmasa bile başka topiclerde gördüm. Bana bu arabayı övmeyin arkadaşım. Arabada güvenlik namına bişe yok 1 çok yüksek bir araç yolda giderken çok aşırı savuruyor 2 konfor donanım hiç bişe yok 3

    tutmuş bana bunu övüyosunuz. Adam daha en basitinden bir CD calar atmıyor arabaya be ! Bizdede vardı kangoo 2004 model sıfır çekmiştik. Babam kaza geçirdi 70 km hızla giderken savuruyor, frene basıyor araç hiç oralı değil durmak yerine dahada savuruyor şarampole burun üstü düşüyor. Arabayi bir gördüm hışş... CANA GELMESİN MALA GELSİN ama yok abii 60 km hızla giderken bir araç durmuyosa ben arabaya araba demem. VE BU YÜZDEN BABAMDA SOĞUDU BENDE SOĞUDUM. ve gittik sıfır opel combo çektik. daha 1 sene olmadı. Oda araba buda araba! ben bununla 120 km hızla giderken frene bir dokunuyorum araba olduğu yerde kitleyip kalıyor. neden? çünki adam güvenlik koymuş ABS-EPS cart curt ne ararsan var!!! 4 tekerin disk olması büyük bir avantaj zaten.

    Combo sınıfında ilk olmasada ikinci olabiilecek bir araba. kendi arabam diye övmüyorum ama benim gözümde öyle.. güvenliğinden konforuna kadar yapmış adamlar Haa corsaddan bozma olabilir satıyor ya siz ona bakın!!

    Kangoo ya gelince adam en basitinden cd çaları koymazken kaldı ona ABS EPS ekleyecek!!! peeeh! satış oranı comboya göre fazla sebebide az yakması doğru bizim 1.3 CDTİ den az yakıyor. Ama konfor+güvenlik istiyosanız seçim sizin.




  • evet ben de eleştiriyorum polonun abs siz satılmasını hatta arka frenlerde kampana kullanmaya başlamışlar bu da kötü bir durum. ayrıca abs nin opsiyonlu olması sanki doğuştan kaynaklanıyo gibi geliyo bana.

    ayrıca filtre ile ilgili açıklamana bişey demedim doğrudur. ama bunu esas olarak satış temsilcisinin demesi gerekirdi. doğan sebebyle tofaş eleştirilmesi gerekir nedenmi? yıllardır o derece kötü arabaları o fiyatlara sattılar şimdi ise gayet iyi araba üretebiliyorlar. madem böyle araba yapabiliyordunuz 2000 li yıllara kadar neden bu kadar kötü araba ürettiler. işte eleştirilen kısım bu bence. yani birden bire bu kadar güzel araba üretmeye başladılarki kuş serisinden bunlara geçiş baya şöyle bi 4 basamak atlamak gibi oldu. tabi vatandaş bu kadar kötü olan kuş serisi arabalara yoğun rağbet edince tofaş değşikliğe bile lüzum görmeden arabaları sattı yıllarca. herneyse bu hala eleştirlilebilir. ama bu şuanki üretilen arabalarla ilgili değil doğrudan.

    doblo parasını hakeden bir araçmı sorusunun yanıtı herkese göre değişir. kimi kullanıcılar beklentileri gereği dobloyu tatminkar bulmazlar. mesela karadenzde bu yorumları yazan arkadaş gibi. karadenizin doğa koşulları gereği doblo pek hoşuna gitmemiş yakıt yönünden ve performans yönünden. bunu da hoş karşılamak lazım olabilir. ama sende hakediyo diyosun ona da çok itiraz etmem çünkü ben satın alıp kullanmadım doblo 1.3ü.




  • 
Sayfa: önceki 2021222324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.