Şimdi Ara

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli) (7. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
527
Cevap
0
Favori
152.081
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki

TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


(En Son Oy Tarihi: 2.10.2021)
Giriş
Mesaj
  • Caddy de golften ßozma gbii duruyo zaten...
  • mrb arkadaşlar peugeot partnerin 1.6 hdi motoru çıkmış 90 bg aranızada kullanan varmı varsa doblo jtd ve caddy tdı göre nasıl bide 2.0 hdi performansı nasıl yine caddy ve dobloya kıyasla bu iki motor seçeneğinde max hız kaç yaptınız yada kaç yaparr şimdiden teşekkürler
  • evet arkadaşlar cevap bekliorum bilen yokmu
  • quote:

    Orjinalden alıntı: LazRaiL53

    Caddy de golften ßozma gbii duruyo zaten...

    golf ve caddy dış tasarım açısından ne alaka. ne önü ne arkası birbirine benzeyen iki model soylemişsin. ha tourandan bozma desen bişey demicem ama neyse. ayrıca toruan da caddy de yapı olarak birbirine benzer olduğu için tam anlamıyla bozma olmaz. ama corsa ile combo farklı yapıda iki araba yani dimi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: subuti35

    mrb arkadaşlar peugeot partnerin 1.6 hdi motoru çıkmış 90 bg aranızada kullanan varmı varsa doblo jtd ve caddy tdı göre nasıl bide 2.0 hdi performansı nasıl yine caddy ve dobloya kıyasla bu iki motor seçeneğinde max hız kaç yaptınız yada kaç yaparr şimdiden teşekkürler

    arada 15 hp fark var doğal olarak doblo ve caddy kadar performansı iyi değil.
  • quote:

    caddy yi seçmemin tek sebebi diğerlerinden daha konforlu olması. nede olsa o bir vw


    kesınlıkle aynı fıkırdeyım konfor ve estetık acıdan gayet hos ve guvenlı bır araç..
  • merhaba arkadaşlar ford connect i buğün sıfır aldık yol tutuşu virajlara girmesi çok süper şehir içi yaktı biraz fazla ama zamanla düşer diyorlar ford gerçekten güzel araçlar üretiyo
  • Irlanda da sagdan direksiyonlu 2004 opel combo kullaniyorum arac 100.000 geldi su ana kadar ciddi bir problem cikarmadi, combo almadan once fiat doblo almak istiyordum, birazda milletcilik yanim basmisdi, turkiyede uretildiginden ziyade, fakat bir deneme surucu yaptim ve cok garip hic alisik olmadigim bir sey vardiki oda sagdan direksiyon olunca debriyajin solunda orta konsol ile arasinin mesafesi sifir o yuzden ayaginizi yana cekemiyor koltuga dogru cekiyorsunuzki ve bu ozellik beni gercekden soguttu kendimi hic rahat his etmedim,
    Opel combo yere yakin oldugu icin yol tutusu bence son derece guzel ve ticari arac kullandiginizi his etmiyorsunuz, diger markalar daki mudavimleri yaninizda dolmus gibi gorunuyor, caddy bence motor olarak cok guzel , ama fiyat farkli ilk alisda sizi caydirabiliyor.turkiyede renault kangoo kullandim 3 sene, kangoo mu combo mu derseniz combo derim, tuketim icin ise eger sirketiniz karsiliyorsa pek dikkat etmiyorsunuz tuketime :) motoru 1.7 DI benim aracim , yeterli ama super diyemem, keske akil edip 1.7 DTI alsaydim diyede dusunmedim degil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: alsun2004

    merhaba arkadaşlar ford connect i buğün sıfır aldık yol tutuşu virajlara girmesi çok süper şehir içi yaktı biraz fazla ama zamanla düşer diyorlar ford gerçekten güzel araçlar üretiyo



    Hayırlı olsun yeni aracınız... Güzel günlerde kullanınız... Connectin yol tutuşu ve viraj özellikleri zaten çok iyidir. Ancak merak ettiğim konu sizce motor sesi nasıl? Connectin motoru gürültülü diyenler var ama...
  • bende tdci 1.8 90 ps olanı var yılbaşında aldım aracı araç şuan 40000kmde motor sesi hiç gelmiyo aracın içine yüksek süratlerde bile almıyo ama 75ps tdi motorların yüksek süratlerde içine ses aldığını sölüyorlar
  • Son durum Caddy-Connect-Doblo-Combo-Kangoo-Vaneo-Partner-Roomster-Berlingo....

    Sanıyorum sıralama değişmez...

    Dediğim gibi 31 Ağustosda ankete son vericem... İlerde modeller yenilenince tekrar anket açmayı düşünürüz...

    Saygılar...
  • 2006 yılı ilk 6 aylık LCV pazarı
    1-ford :32.985 adet
    2-fıat :19.745 adet
    3-volkswagen :17.895 adet
    4-renault :13.046 adet
    5-hyundaı : 10.017 adet
    6-peugeot : 6.069 adet
    7-opel : 3.913 adet
    8-mıtsubıshı : 3.698 adet
    9-mercedes : 3.105 adet
    10-kıa : 2.169 adet
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ata_berk

    2006 yılı ilk 6 aylık LCV pazarı
    1-ford :32.985 adet
    2-fıat :19.745 adet
    3-volkswagen :17.895 adet
    4-renault :13.046 adet
    5-hyundaı : 10.017 adet
    6-peugeot : 6.069 adet
    7-opel : 3.913 adet
    8-mıtsubıshı : 3.698 adet
    9-mercedes : 3.105 adet
    10-kıa : 2.169 adet



    hocam bu rakamların sadece connect, doblo ve caddy olanı yokmu yav harbiden merak ettim şimdi durum nedir.
  • Hafif ticari araçların satışları hafifledi



    Hafif ticari araçlar otomotivcilerin elinde kaldı. Pazar geçen yıla göre 3'te bir oranında küçüldü. İşte otomotiv firmalarının satış rakamları ve pazardaki daralmanın resmi...


    Geçen yıla göre bu yıl hafif ticari araç pazarı üçte bir oranında küçüldü. Üretim, dağıtım rakamları değişmedi ama satış rakamları istemeden de olsa değişti. Her üç hafif ticariden biri üretici firmanın deposunda bekliyor.

    Şimdi herkes, “Ya bundan sonrası ne olacak?” diye soruyor. Dalgalı kur mu, dünya piyasalarındaki faiz dalgalanması mı dersiniz ne dersiniz bilmiyoruz ama bir gerçek var, o da Türk otomotiv pazarı, son bir yılda üçte bir oranında küçüldü.

    Bunu anlamak için ticaretin amiral gemileri hafif ticari araçlara bakmak yeterli... 2005 Temmuz ayında yerli ve ithal toplam 22 bin 54 adet hafif ticari satılırken, bu yılın aynı döneminde bu oran 14 bin 598’e geriledi. Yani geçen yıl ile bu yıl arasında aynı dönemlerde pazar yüzde 33 pazar daraldı. 2005 Ocak-Temmuz ile bu yılın aynı dönemine baktığımızda ise bir artış var. Geçen yıl 136 bin 372, bu yıl ise 140 bin 16 hafif ticari satıldı. Bunun en büyük nedeni Nisan ayına kadar satılan hafif ticarilerin çokluğu. Nisan’dan sonra krize giren Türk ekonomisi, faiz ve döviz tokatıyla sendeledi. Bu durum esnaftan, kobiye ticaretin her alanını olumsuz etkiledi. Araç kredileri yükseldi, bir ticari aracım olsun diyenler bu sevdasından vazgeçti.

    Araç Micra, satışlar micro

    ODD 2006 Temmuz verileri hafif ticarinin ağır bir yaz geçirdiğini söyledi. Hafif ticaride en keskin düşüş, nazik Japon Nissan’dan geldi. Birkaç sene öncesinde -özellikle Almera modeli- ile piyasada daha çok görünen firma, son dönemde Micra’sıyla öne çıkmıştı. Hafif ticaride NAVARA gibi iddialı modellere sahip olan firma, sınıfının en pahalı aracını satmanın cezasını Temmuz ayında çekmiş gibi görünüyor. 2005 yılının Temmuz ayında 309 hafif ticari satan firma, bu yılın aynı döneminde yüzde 83.82’lik keskin düşüşle ancak 50 adet satabildi. Bu düşüş ODD verilerinde hafif ticarideki en büyük düşüş olarak da göze çarptı.

    Dünya Kupası ana sponsoruydu ama

    Nissan gibi dalgalanıp yere çakılan firmalar yok mu? Hyundai, Opel, Mazda, Peugeot, Volkswagen, Renault gibi... Dünya Kupası’nın ana sponsoru Hyundai, Türkiye’de Temmuz ayındaki rakamları ile tarihinin en kötü skoruna imza attı. Sen, milyarlarca dolarla Dünya Kupası’na ana sponsor ol, bunun için televizyonlara, gazetelere, bilumum medyayı ilan bombardımanına tut. Neden? Daha çok satmak için.. Sonuç ne? Türkiye’deki hafif ticari sınıfta satışların yüzde 56 düşmesi...

    Geçen yıl Temmuz ayında yerli ve ithal toplam 2 bin 97 hafif ticari satan Koreli, bu yılın aynı döneminde bin adeti dahi göremedi; 915’te kaldı. Türkiye’de insanlar Dünya Kupası’nı izlemek için televizyonların başından ayrılmadığına göre, bu maçlarda Hyundai reklâmlarına boğulduklarına göre neden gidip bu marka araçlar almadılar. Bunun cevabını tüketici davranışlarını ölçen kurumlar verir. Bu ölçüm işi de Hyundai’ye kalmış diyerek geçiyoruz Opel’e...

    Opel: ‘Wrong Road’

    Biz Opel’i yazmaktan bıktık ama Opel, eski kafayla bu işlerin gitmeyeceğini hala daha anlayamadı. Yani sen kalk, Hürriyet Gazetesi’nde Korkut Göze’nin ‘Transferin Yıldızları’ köşesine sponsor ol. Köşenin etrafını hafif ticari araç resimleriyle doldur ve asıl bombayı sen patlat.

    Transferin yıldızlarını gördük ama Opel’i o yıldızların içinde göremedik. Sahi, Opel hangi yıldızı ile parlayacak. Movano mu, Vivaro mu Combo’mu? Geçen senenin Temmuz’unda 682 hafif ticari satan yıldızımız! bu yılın aynı döneminde yüzde 51.3 ile 334 adette kaldı. Değişime bakar mısınız? Yarıdan fazla... İlahi Opel, ilgili ilgisiz mecralara reklâm vermekle satışını artıracağını mı sanıyorsun? Senin medya planlama şirketin yanlış mecralar seçiyor da haberin yok. Yani sektörden bir deyimle, ‘Wrong Road’, ‘Yanlış Yol’dasınız... Biz gördüğümüzü söylüyoruz.

    Burası Türkiye Fransa değil

    Hafif ticarinin şımarık Fransız’ı Peugeot için ağzımızı tuttuk tuttuk ama dayanamadık. Onlar da geçen yıl Temmuz’da yerli ve ithal toplam 1163 hafif ticari sattılar. Bu yıl ise yüzde 47.72’lik düşüşle 608’de kaldılar. Bir yılda yarı yarıya kan kaybı demek. Gazetelerde, orada burada bir depoyla 1450 km giden Partner ilanları da fayda vermiyor anlaşılan.

    Tüketici, geçen yıla göre senin arabana daha az ilgi göstermişse bunun birkaç nedeni var. Ekonomi kötüdür, döviz dalgalıdır, alım gücü düşmüştür bunlar vatandaşı etkiler. Ama sen de biraz olaylara Fransız kalma. Döviz dalgalanmadan önce ortalama 15 bin Euro’ya sattığın hafif ticari aracını, dalgalandıktan sonra da aynı paraya satarsan Temmuz ayında yediğin tokadı tekrar yersin. Akıllı ol, Paris’teki Michael ile Konya’daki Ahmet ağa arasında 30 bin Euro milli gelir farkı var. Bunu unutmayasın.

    Eskiden Renault’un bir itibarı vardı

    Diğer Fransız Renault ne âlemde? O da hemşerisi kadar olmasa da yüzde 40’lık bir düşüş yaşadı. 2005 Temmuz ayında 2 bin 566 hafif ticari satan firma, bu yılın aynı döneminde 1534’e geriledi. Renault için büyük düşüş. Bu düşüşte elbette ekonomik göstergelerin de payı var ama onlar da iki yanlışın bir doğru etmeyeceğini öğrenmeliler. Öğrenmemek de ısrar ederseler, çok Temmuz’lar yaşarlar.

    Volkswagen, aynaya bak!

    Almancıların durumu ne diye baktığımızda Volkswagen’in tablosu içler acısı. Geçen yıl Temmuz’da 2 bin 337 hafif ticari sat, bu yıl yüzde 39.9’unu kaybet ve 1403’te kal. Her ay Vw’nin hafif ticari istatistikleri, binek otomobilden fazla çıkıyordu ki Vw’de bu durumdan gayet memnundu ancak, Temmuz 2006’da bu istatistikler baş başa çıktı. Sonbaharda da, Vw hafif ticariyi zor günler bekliyor.

    Vw, rakiplerinin pazara sunacağı yeni modellerle mi yarışacak yoksa kendi binek otomobilleriyle mi? Hem de arkasında VDF gibi kredi sağlayıcı kuruluş olmasına rağmen. Yüzde 80’lere varan oranda krediler tahsis ederek, “Gel ne olursan ol yine gel, cebinde para yoksa da gel, altınlarını boz, biraz borç bul da gel. Yeter ki gel, ben sana yüzde 80 kredi veriyorum” davetlerine rağmen tüketici, Vw’nin Mevlana çağrısına itibar etmiyor.

    Haksızlık etmeyin diyorsunuz ama yani Vw, bir Hindistan markası değil ki! Piyasaya da yeni çıkmadı. Rakipleriyle aynı şartlarda mücadele ediyor, onun kaybı, rakibinden çoksa suçu kendinde aramalı. Önce kendi yanlışını göreceksin Vw. Bir de unutma, tüketici davranışı en doğru davranıştır. Temmuz ayı verileri de tüketicilerin size verdiği tepkidir. Öyle 60 ay vadeyle, yüzde 80 krediyle olmuyor demek ki, bu işler.

    Kia Tsunami kurbanı

    Anadolu Grubu’nun Koreli küçük yavrusu Kia, aslında son dönemlerde atak yapmıştı. Özellikle binek otoda.. Ancak hafif ticaride onlar da Türk Tsunamisine tutuldu. Geçen yılın Temmuzunu 363 hafif ticari satışla kapattılar bu yıl ise yüzde 38’lik kayıpla 225’te kaldılar. Sınıfında yarıştığı Hyundai’ye göre daha az bir kayıp yaşasa da neticede kayıp kayıptır diye bakmak lazım.

    Fiat’ı yaz sıcakları vurdu

    Ve yine Akdeniz kıyılarındayız. Yerli görünümlü yabancı Fiat da, Temmuz ayında sendeledi, düştü düşecek. Geçen yıl Temmuz’da yerli ve ithal toplam 4 bin 337 hafif ticari satan Akdenizliye bu seneki Temmuz sıcakları iyi gelmedi. Yüzde 33’lük kayıp yaşayan Fiat, bu sene Temmuzunda sadece 2 bin 870 hafif ticariyi elinden çıkarabildi.

    Ford, kendine gel

    Fiat gibi aynı grubun diğer bir kardeşi Ford da, evlere şenlik bir halde. Tabir caizse saldılar. Boş verdiler, ne olacaksa olsun havasındalar. Sen Ford’sun, koskoca Ford... Yüzde 32 düşmeye hakkın yok. Geçen sene Temmuz ayında 6 bin 773 hafif ticari, bu sene ise 4 bin 590... Biz nasıl olsa satıyoruz diye bakarsan olaya adama ODD istatistiklerine bak derler.

    Otomotivcilerin B planı yok

    Hafif ticarini bir diğer çekik gözlüsü Mitsubishi... Geçen yıl Temmuz’da 393 adet hafif ticari satan Japon samurayları, bu yılın aynı döneminde 360’a geriledi. Kayıpları yüzde 8... Toplamda çok araç satmadıkları için, yüzde 8’lik kayıp az gibi gelebilir ama onlardan beklenen satışlarını artırmalarıydı. En azından geçen yılki oranları koruyabilirdiler. Bu arada hatırlatalım, hafif ticaride tüm Japon markaları kendi kendilerini yiyip bitiriyor. Tüm markalar sektöre Japon kafalarıyla bakıyor. Bizden hatırlatması...

    Toyota’nın sattığı ne ki!

    Japonların ağababası Toyota ise ODD’nin hafif ticari şampiyonu... Geçen yıl ile bu yılın Temmuz ayında satışlarını yüzde 54 oranında artırdılar. 2005 Temmuz’unda sadece 88 araç sattılar, bu yıl ise 136... Totalde çok satmadılar ama oranları yukarıyı gösteriyor.

    ODD Temmuz verileri şunu bir kez daha gösterdi ki, Türkiye’de yabancı otomotiv firmalarının bir B planı yok. Yani kriz çıkarsa ne yapalım? Varsa bile yanlış bir B Planı... Şunu da ekleyelim, tüketici de artık eskisi gibi değil. Çok parası olan da az parası olan da aynı tedbirleri uyguluyor. Yani tüketici kendince bir B planı geliştirdi. Şimdi sıra otomotiv oyuncularında...
  • BU KAZMA DOBLOYU LİSTELERE ÇIKARIP ÖVÜYORSUNUZ YA HAYRET YANİ.FİAT TAN ADAMLARMI VAR FORUMLARDA ACEP!!!!
    ARACIN İÇİDE DIŞIDA TAM BİR TAKOZ.
    CADDY YLE COMBOYLA DOBLOYU NASIL KIYASLAYIP ÖNLERE ÇIKARIRSINIZ TAM HAYRET

    GÜZELİM COMBOYA BAK İLK 3 E GİREMEMİŞ.BENCE 25000 YTL İLE ALINABİLECEK EN İYİ ARAÇ COMBO CİTY PLUS
    BİZ GEÇEN HAFTA KLİMA+SPOR PAKET LİSİNDEN ALDIK.ARAÇ TEK KELİME İLE MÜKEMMEL.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadircan -- 24 Ağustos 2006; 20:19:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: cebbar

    bende tdci 1.8 90 ps olanı var yılbaşında aldım aracı araç şuan 40000kmde motor sesi hiç gelmiyo aracın içine yüksek süratlerde bile almıyo ama 75ps tdi motorların yüksek süratlerde içine ses aldığını sölüyorlar


    2007 connect deluxe 75hp'yi alalı 3 hafta kadar oldu,yüksek süratte motor sesi aksine azalıyor,özellikle 90-100 den sonra...

    1 depo eurodıesel'le (shell cpower diesel) uzun yolda 810km gittim,ışık yandı(170 kuruş yapıyor)...rodajı vs. tamamlanmamış bir araç için normal bence...
  • MERHABA..ARANIZA YENİ KATILDIM...VE HEMEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...CADDY ALMAK ISTIYORUM AMA EŞİM KARŞI ÇIKIYOR..BEN SANA KAMYON FALAN ALAYIM DİYOR..KADINLARA YAKIŞMAZ DIYOR...AMA BEN ÇOK SEVIYORUM..DSG ALMAK ISTIYORUM..MODİFİYESİ İLE KENDIM UGRASIRIM...TEK SORUN DENEME SÜRÜSÜNDE KOLTUKLARIN SERTLİĞİ VE ÇUKUR YA DA TÜMSEKLERİN KENDİNİ HİSSETTİRMESİ CANIMI SIKTI..BİR DE VİRAJLAR DA REZALET DİYE OKUMUŞTUM DAHA ÖNCE ..İNCE YANAKLI GENİŞ TABANLI LASTİKLER BU SORUNU ÇÖZER Mİ MAKASLARIN KESİLMESİNİN DEZAVANTAJLARI VAR MI?..VANEO YU DA SEVİYORUM AMA YENİ MODELİ BİR DAHA ÇIKMAYACAKMIŞ..MERCEDES ÜRETİMDEN KALDIRMIŞ KOLUMANLAR DAN ÖGRENDİM....BİR DE MİTSUBİSHİ NİN YENİ L200 ÜNÜ ÇOK BEGENDİM..EN YAKIN ZAMANDA ONUN DA DENEME SÜRÜŞÜNE GİDİCEM...EŞİM EN SONUNDA BANA GERÇEKTEN KAMYON ALACAK HERHALDE..KARAR VEREMİYORUM NE OLUR YARDIM EDİN ARKADAŞLAR...YA BİR DE BU ARAÇLAR 1. KÖPRÜDEN GEÇER Mİ?
  • ebru hanım öncelikle aramıza hoşgeldiniz. Caddy TDI DSG şehiriçinde bir bayan için güvenli bir araç. Alındıktan sonra da orjinalinde 195/65-15 olan tekerlerin 205/55-16 ölçüsünde olanlarla değişilmesini tavsiye ederim. Sürüş tarzınızı ve tecrübenizi bilmiyorum ama L200'ler bir bayan için fazla büyük bence. Pick-up'larda dar yerlerden Allah'a emanet geçiyorsunuz. Bu da herhangi bir yere sürttüğünüzde-vurduğunuzda bir bayan olarak sıkıntı yaşamanıza sebep olabilir. Ayrıca aynı katogerilerde değiller ama Caddy alırken de uygun, yakıt sarfiyatı olarak ta. Ben bir erkek olarak 10.000YTL daha ekleyebilirsem L200 alırdım ama size Caddy'yi tavsiye ediyorum

    Bu arada makasları kestirmekten filan bahsetmişsiniz. Bu tür değişikler ne olursa olsun bir şekilde aleyhinize olacaktır. Araç belki virajları daha rahat alacaktır ama yürüyen aksam fazla zorlandığı için ileride büyük problemlere sebep açacaktır. Ayrıca Caddy, bir pick-up olan L200'den daha iyi viraj alacaktır.


    Eğer başka sorularınız varsa bu topicten veya pm'den beklerim. Şimdiden hayırlı olsun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 24 Ağustos 2006; 22:30:50 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ebrusenko

    MERHABA..ARANIZA YENİ KATILDIM...VE HEMEN YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM...CADDY ALMAK ISTIYORUM AMA EŞİM KARŞI ÇIKIYOR..BEN SANA KAMYON FALAN ALAYIM DİYOR..KADINLARA YAKIŞMAZ DIYOR...AMA BEN ÇOK SEVIYORUM..DSG ALMAK ISTIYORUM..MODİFİYESİ İLE KENDIM UGRASIRIM...TEK SORUN DENEME SÜRÜSÜNDE KOLTUKLARIN SERTLİĞİ VE ÇUKUR YA DA TÜMSEKLERİN KENDİNİ HİSSETTİRMESİ CANIMI SIKTI..BİR DE VİRAJLAR DA REZALET DİYE OKUMUŞTUM DAHA ÖNCE ..İNCE YANAKLI GENİŞ TABANLI LASTİKLER BU SORUNU ÇÖZER Mİ MAKASLARIN KESİLMESİNİN DEZAVANTAJLARI VAR MI?..VANEO YU DA SEVİYORUM AMA YENİ MODELİ BİR DAHA ÇIKMAYACAKMIŞ..MERCEDES ÜRETİMDEN KALDIRMIŞ KOLUMANLAR DAN ÖGRENDİM....BİR DE MİTSUBİSHİ NİN YENİ L200 ÜNÜ ÇOK BEGENDİM..EN YAKIN ZAMANDA ONUN DA DENEME SÜRÜŞÜNE GİDİCEM...EŞİM EN SONUNDA BANA GERÇEKTEN KAMYON ALACAK HERHALDE..KARAR VEREMİYORUM NE OLUR YARDIM EDİN ARKADAŞLAR...YA BİR DE BU ARAÇLAR 1. KÖPRÜDEN GEÇER Mİ?





    merhaba bu tip araçları bayanlar da kullanabilir.ancak park ,manevra ve viraj kabiliyeti olarak hepsi binek

    araçlardan geridir.

    eşinizin yok daha neler kamyon alalım şeklinde açıklaması bu duruma gönderme yapıyor

    ben caddy yi yüksek fiyatı ve yedek parça sebebiyle de tavsiye etmem.

    anladığım kadarıyla cip gibi yüksek bir araç istiyorsunuz.

    ben size yeni daihatsu terios gibi küçük suv lardan tavsiye ederim.ya da suzuki sx-4 ü bekleyin ekim gibi gelir.

    www.daihatsu.com.tr

    bu tip küçük suvların 4x4 olması karda da avantaj sağlar.parkları da kolaydır

    caddy ile 1.köprüden geçmek yasaktır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: joushkun

    Benim gibi araçların dış estetiğine çok önem veren birisi için şu tasarım çok çirkin

     TÜM HAFİF TİCARİ ARAÇLAR(Anketli)


    Sanki Corsa'yı yukarıdan birileri çekiştirmiş gibi..


    çok kötü gerçekten
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.