Şimdi Ara

Windows 8.1 Bilgisayar Kapanmıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
51
Cevap
1
Favori
29.827
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En son disk birleştirme yapmıştım, birleştirme sonrası dizüstü kapanmamaya başladı. Windows tamamen kapanıyor, monitör de kapanıyor fakat dizüstü gücünü kapatmıyor. Aynı şekilde yeniden başlat yaptığımda da kapatma kısmında takılıyor güç düğmesini basılı tutarak kapatmak zorunda kalıyorum. Windows 8 in yanında bir de Ubuntu yüklü fakat ona geçip kapat dediğimde kapanıyor, onda sorun yok. Yani sorun PC de değil Windows 8 de. Format atmadan düzeltmenin basit bir yolu var mı ? Hızlı kapatı da devre dışı bıraktım yine aynı.



  • Arkadaşlar ben sorunu çözdüm çok şükür
    Meğersem 8.1 güncellemesi yaptıktan sonra bazı donanım sürücüleri 8.1 uyumlu olmadığı için bi takım sorunlar ortaya çıktı. bu linkteki program sayesinde güncelledikten sonra sorun çözüldü. TIKLA
    Bir başka kaynak : TIKLA



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi C_nedra -- 29 Ocak 2014; 22:20:24 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: loresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darzamat

    Asus N55JV notebookta 1 aydır hiç bir çare bulamadığım tamamen kapanmama sorunumu yabancı forumlarda gördüğüm bir yöntemle çözdüm. Denetim Masası/Programlar ve Özelliklerden kontrol edin, hali hazırda kurulu olan Qualcom yazılımının versiyonu 8.0.1.305 ise benim gibi kapanmama problemi yaşıyorsunuzdur. Yabancı forumlarda versiyonu 8.0.1.306'a güncellemişler ve sorun çözülmüş. Ben komple kaldır dedim ve sorun çözüldü


    Bilgisayarımı formatladıktan sonra tekrar 8.1 e yükseltince sorun yine nüksetti. Güç seçenekleri ile ilgili ayarları değiştirmek windows 8 için faydalı ancak 8.1 de işe yaramıyor.
    Sayın Darzamat ın yaptığı gibi komple kaldırmak yerine microsoft aracılığıyla yapılacak üst güncelleme (306 sürümü) sorunumu çözdü.
    Teşekkürler !!!

    bide link verseydiniz iyiydi :)


    Buyurunuz efendim :)

    http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N550JV/HelpDesk_Download/

    buradan bluetooth güncellemesi yaptım. Farklı marka bilgisayar sahibi olanlar da kendi bilgisayar markalarının destek sayfalarını ziyaret edebilirler. inşallah yardımcı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: loresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darzamat

    Asus N55JV notebookta 1 aydır hiç bir çare bulamadığım tamamen kapanmama sorunumu yabancı forumlarda gördüğüm bir yöntemle çözdüm. Denetim Masası/Programlar ve Özelliklerden kontrol edin, hali hazırda kurulu olan Qualcom yazılımının versiyonu 8.0.1.305 ise benim gibi kapanmama problemi yaşıyorsunuzdur. Yabancı forumlarda versiyonu 8.0.1.306'a güncellemişler ve sorun çözülmüş. Ben komple kaldır dedim ve sorun çözüldü


    Bilgisayarımı formatladıktan sonra tekrar 8.1 e yükseltince sorun yine nüksetti. Güç seçenekleri ile ilgili ayarları değiştirmek windows 8 için faydalı ancak 8.1 de işe yaramıyor.
    Sayın Darzamat ın yaptığı gibi komple kaldırmak yerine microsoft aracılığıyla yapılacak üst güncelleme (306 sürümü) sorunumu çözdü.
    Teşekkürler !!!

    bide link verseydiniz iyiydi :)


    Buyurunuz efendim :)

    http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N550JV/HelpDesk_Download/

    buradan bluetooth güncellemesi yaptım. Farklı marka bilgisayar sahibi olanlar da kendi bilgisayar markalarının destek sayfalarını ziyaret edebilirler. inşallah yardımcı olur.

    teşekkürler efendim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: selmand

    quote:

    Orijinalden alıntı: loresun

    quote:

    Orijinalden alıntı: Darzamat

    Asus N55JV notebookta 1 aydır hiç bir çare bulamadığım tamamen kapanmama sorunumu yabancı forumlarda gördüğüm bir yöntemle çözdüm. Denetim Masası/Programlar ve Özelliklerden kontrol edin, hali hazırda kurulu olan Qualcom yazılımının versiyonu 8.0.1.305 ise benim gibi kapanmama problemi yaşıyorsunuzdur. Yabancı forumlarda versiyonu 8.0.1.306'a güncellemişler ve sorun çözülmüş. Ben komple kaldır dedim ve sorun çözüldü


    Bilgisayarımı formatladıktan sonra tekrar 8.1 e yükseltince sorun yine nüksetti. Güç seçenekleri ile ilgili ayarları değiştirmek windows 8 için faydalı ancak 8.1 de işe yaramıyor.
    Sayın Darzamat ın yaptığı gibi komple kaldırmak yerine microsoft aracılığıyla yapılacak üst güncelleme (306 sürümü) sorunumu çözdü.
    Teşekkürler !!!

    bide link verseydiniz iyiydi :)


    Buyurunuz efendim :)

    http://www.asus.com/Notebooks_Ultrabooks/N550JV/HelpDesk_Download/

    buradan bluetooth güncellemesi yaptım. Farklı marka bilgisayar sahibi olanlar da kendi bilgisayar markalarının destek sayfalarını ziyaret edebilirler. inşallah yardımcı olur.

    Elleriniz dert görmesin arkadaşlar yeni bilgisayar böyle saçmalıklar yapınca moralim bozulmuştu. Linkten aşağıda bluetooth' a tıklayın üstekini indirim kurun sadece bu kadar.
  • Ben bu sitede anlatılanları uygulayıp sorundan kurtulmuştum. Sorunsuz bir şekilde açılıp kapanıyor artık bilgisayarım.

    http://www.kamualani.com/windows-8-notebook-kapanmama-isiklari-yanik-kaliyor-sorunu-cozuldu/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: baymavi

    Ben bu sitede anlatılanları uygulayıp sorundan kurtulmuştum. Sorunsuz bir şekilde açılıp kapanıyor artık bilgisayarım.

    http://www.kamualani.com/windows-8-notebook-kapanmama-isiklari-yanik-kaliyor-sorunu-cozuldu/

    Kesin bende de bu yüzden oluyordu, Atheros Bluetooth kullananlar ilk olarak eski sürücüyü kaldırıp en güncelini yükleyerek sorunun devam edip etmediğini kontrol etsin.

    https://www.atheros.cz/atheros-bluetooth-drivers.html
  • Ben sorunun çözümünü buldum. Umarım işine yarar 😀
    http://www.kuburga.com/windows-8-1-gec-kapanma-gec-acilma-ve-kasma-sorunu-cozumu/

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sorunun kesin çözümü;

    Batuhan Balta / @lordivbb / iyonbatuhan / batuhan@balta.pw

    Sevgili arkadaşlar çözüm çok basit!
    Sorunun kaynağı Intelin bir driverıdır.

    İngilizce kaynaktan aldığım yazı;



    Re: Sleep and Shutdown issues after upgrading to Windows 10

    Download version 9 or 10 of the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver.
    Navigate HP's Software and Driver Downloads site (http://www8.hp.com/us/en/drivers.html) to find the latest approved driver for your model. Filter by version, selecting Microsoft Windows 8.1 on the dropdown menu. Look for the download in the "Driver-Chipset" category. If an MEI driver with a version number starting in 9 or 10 is listed, download it. [Version 9.5.24.1790 1.5M (http://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp66001-66500/sp66228.exe) will work for most models.]
    If an MEI driver with a version number starting in 9 or 10 is NOT listed, download the appropriate driver directly from Intel (https://downloadcenter.intel.com/search?keyword=intel+management+engine). [Version 9.5.24.1790 1.5M (https://downloadcenter.intel.com/download/23091/Intel-ME-9-Management-Engine-Driver-for-Intel-NUC) will work for most models.]
    Download the Windows 10 "Show or Hide Updates" Troubleshooter Package (http://download.microsoft.com/download/F/2/2/F22D5FDB-59CD-4275-8C95-1BE17BF70B21/wushowhide.diagcab).
    Change the Windows Update Services setting from Automatic (Delayed Start) to Manual.
    In the Control Panel, select Administrative Tools and open Services.
    Scroll down to Windows Update and double-click it to bring up its properties.
    Click Stop to stop the service from running.
    Change the Startup Type to Manual and click OK.
    Install version 9 or 10 of the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver. If you receive a dialog warning about replacing a newer version of the software, accept it.
    NOTE: You do NOT need to uninstall version 11 before installing version 9 or 10. The presence of some version of the driver is required in order to "upgrade" (or in this case downgrade) it.
    Run the Windows 10 "Show or Hide Updates" Troubleshooter Package and hide updates to the Intel Management Engine Interface (MEI) Driver. (Doing so will block your system from automatically reinstalling or showing updates for version 11 of the driver.)
    Change the Windows Update Services setting from Manual back to Automatic (Delayed Start).
    Restart your computer.
    Rejoice! You can finally sleep and shut down again. [simage]

    Arkadaşlar ilk olarakhttps://downloadcenter.intel.com/download/23091/Intel-ME-9-Management-Engine-Driver-for-Intel-NUC indirip kuruyoruz.

    Daha sonra Aygıt yöneticisini girip sistem aygıtlarını tıklayıp Intel Management Engine Interface i buluyoruz ve özellikler diyip sürücü numarasının 9.xxx neyse 9 la başladığına emin oluyoruz. Sorunumuz çözülmüştür!
    Bilgisayarı yeniden başlatın.

    Eğer sorununuz çözülmez ise Biostan kaynaklanıyordur. En son bios sürümünü kurmayı deneyin.

    3 ay bu sorunu yaşadıktan sonra çözümü yabancı bir sitede buldum. =) Umarım herkesin sorununu çözer.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.