Şimdi Ara

OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.712
Cevap
56
Favori
414.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha ağır olmasına rağmen akselerasyon ve son süratin daha iyi olması aerodinaminin nelere kadir olduğunu gösteriyor, bu konuda CLA çok etkileyici.
  • Daha yeni 1.3 CDTI almıştım, Ağustos'tan önce gelmez diye. Kötü oldu.

    Fiyat olarak da pek Almanya ile karşılaştırmayın. Tamamen Türkiye'deki piyasaya göre fiyat belirliyorlar. Bir de Türkiye'ye belirli paketler belirleyerek gönderdikleri için daha ucuza geliyor. Ama Insignia fiyatları gibi hayal kırıklığına uğratmasını bekliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    50000 TL lansman fiyatı şart.

    Çünkü motoru tanıtmak lazım.

    Ancak 136 + 320 (beygir+torq) 456 güce sahip bir aracın 0-100 aralığı 8-8.5 olmaması garip.

    Hem beygir, hem torq yüksek ama istenen performans yok.

    1.6 motor farkındasın dimi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 41gokhan41

    quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    50000 TL lansman fiyatı şart.

    Çünkü motoru tanıtmak lazım.

    Ancak 136 + 320 (beygir+torq) 456 güce sahip bir aracın 0-100 aralığı 8-8.5 olmaması garip.

    Hem beygir, hem torq yüksek ama istenen performans yok.

    1.6 motor farkındasın dimi?

    Hacim önemli değil. Beygir ve torq olmasına rağmen başarısız olmuş.
  • Sport Paket + Sunroof 65 bin diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Daha ağır olmasına rağmen akselerasyon ve son süratin daha iyi olması aerodinaminin nelere kadir olduğunu gösteriyor, bu konuda CLA çok etkileyici.

    Aynen öyle abi 1.4 turbo 140 hp ile başa baş giden bir motor olmuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur

    50000 TL lansman fiyatı şart.

    Çünkü motoru tanıtmak lazım.

    Ancak 136 + 320 (beygir+torq) 456 güce sahip bir aracın 0-100 aralığı 8-8.5 olmaması garip.

    Hem beygir, hem torq yüksek ama istenen performans yok.

    Iyide aracın ağırlığı 1500kg nerdeyse bunuda hesaba katmak lazım

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Üstad bu sedanın bilgilerini de eklermisin?
     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP
  • quote:

    Orijinalden alıntı: youngeagle86

    Hocam senin dediğini çok iyi anladım. Benim demek istediğim her konuya gelip golfe 70bin verilir mi diyenler vardı. Piyasada 70 bin altına c sınıfı düzgün araba kalmadı ki.

    İşte bu yüzden Honda diyoruz.

    Adamlar en dolusunu + otomatik vitesi + LPG li modelini 60 binden sunuyor.
  • gorbay kullanıcısına yanıt
    Psa grubu markalari peugeot ve citroen. Vag ise volkswagen grubu kisaca. Vw, seat, skoda, audi, bentley, bugatti, lamborghini, porsche, man, scania ve ducati markalari volkswagenin bunyesindeki markalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • muharrem.05 kullanıcısına yanıt
    Ekledim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Daha ağır olmasına rağmen akselerasyon ve son süratin daha iyi olması aerodinaminin nelere kadir olduğunu gösteriyor, bu konuda CLA çok etkileyici.

    Aynen öyle abi 1.4 turbo 140 hp ile başa baş giden bir motor olmuş

    Tabi 1.6 misli fazla olan torkunun esneklikte nasıl bir fark atacağını düşünmek pek iyi olmuyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Daha ağır olmasına rağmen akselerasyon ve son süratin daha iyi olması aerodinaminin nelere kadir olduğunu gösteriyor, bu konuda CLA çok etkileyici.

    Aynen öyle abi 1.4 turbo 140 hp ile başa baş giden bir motor olmuş

    Tabi 1.6 misli fazla olan torkunun esneklikte nasıl bir fark atacağını düşünmek pek iyi olmuyor

    Koltuğa güzel yaslıyor abi flexride şasi ile uyumu çok güzel olur abi bunun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: youngeagle86

    Hocam senin dediğini çok iyi anladım. Benim demek istediğim her konuya gelip golfe 70bin verilir mi diyenler vardı. Piyasada 70 bin altına c sınıfı düzgün araba kalmadı ki.

    İşte bu yüzden Honda diyoruz.

    Adamlar en dolusunu + otomatik vitesi + LPG li modelini 60 binden sunuyor.

    Hatırlatayım, 60 bine benzinli civic'i veriyorlar. Dizelini de bu fiyatlara verecekler mi? Tabiki hayır. Astra 1.4 T cosmo fiyatı da 60 bin.
  • öyle oldu böyle oldu, ne yaptılar ettiler, sonunda dolu otomatik dizel kombinasyonu için 75-80 bin liralar teleffuz edilir hale geldi..bir süre sonra, şu anda pahalı gelen bu miktar normalleşecek algımızda..

    yahu Türkiye'de gelir düzeyi bu şekilde arttı mı gerçekten..yani bunu bilmediğimden soruyorum...şu araçların 4 sene önceki fiyat durumlarıyla, insanların 4 sene önceki gelir düzeyleri paralel artmış olabilir mi..

    hayır buradan maşallah her sene yüzde 2-2.5 artan enflasyon gerçek mi değil mi sorusuna cevap bulmaya çalışıyorum..biliyorsunuz ülkemizde hiçbir şey pahalanmadığından enflasyon her sene yüzde 2-3 çıkıyor..maaş zamları da ona göre oluyor ama burda orta sınıf bir aile aracına 80 bin liralar normal deniyor..

    hangisi doğru..

    Almanya'da 24 bin Euro bir öğretmenin kaç aylık maaşı mesela..Türkiye'de 75 milyar bir öğretmenin kaç aylık maaşı..bir de böyle bakalım derim..yaşamak için şartlar o kadar zorlaştırılmış bir ülke ki bildiğin gibi değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: esmerce

    Daha ağır olmasına rağmen akselerasyon ve son süratin daha iyi olması aerodinaminin nelere kadir olduğunu gösteriyor, bu konuda CLA çok etkileyici.

    Aynen öyle abi 1.4 turbo 140 hp ile başa baş giden bir motor olmuş

    Neredeyse 1.4 turbo kadar gidiyor.Hemde ekonomi yapacaksın. Çok iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: superegoid

    öyle oldu böyle oldu, ne yaptılar ettiler, sonunda dolu otomatik dizel kombinasyonu için 75-80 bin liralar teleffuz edilir hale geldi..bir süre sonra, şu anda pahalı gelen bu miktar normalleşecek algımızda..

    yahu Türkiye'de gelir düzeyi bu şekilde arttı mı gerçekten..yani bunu bilmediğimden soruyorum...şu araçların 4 sene önceki fiyat durumlarıyla, insanların 4 sene önceki gelir düzeyleri paralel artmış olabilir mi..

    hayır buradan maşallah her sene yüzde 2-2.5 artan enflasyon gerçek mi değil mi sorusuna cevap bulmaya çalışıyorum..biliyorsunuz ülkemizde hiçbir şey pahalanmadığından enflasyon her sene yüzde 2-3 çıkıyor..maaş zamları da ona göre oluyor ama burda orta sınıf bir aile aracına 80 bin liralar normal deniyor..

    hangisi doğru..

    Almanya'da 24 bin Euro bir öğretmenin kaç aylık maaşı mesela..Türkiye'de 75 milyar bir öğretmenin kaç aylık maaşı..bir de böyle bakalım derim..yaşamak için şartlar o kadar zorlaştırılmış bir ülke ki bildiğin gibi değil.

    Hocam gelir düzeyi konusunda size destek mayetinde kendimden örnek vereyim. Ben devlet memuruyum geçen sene maaşım mesai ile birlikte 2000 tl yi buluyordu yaklaşık 8 aydır mesailer kaldırıldı şu an maaşım 1800 tl gibi yani gelir düzeyimde düşüş var.Enflasyona gelince geçen seneki ev fiyatları,ev kiraları ve araç fiyatlarındaki artış kesinlikle %2-3 den kat kat fazla. Şuanki maaşım ile bu aracı alabilmem için 41 ay yemeden içmeden birikim yapmam lazım ki bu imkansız birşey ev kiraları vs. malumunuz.Enflasyondan ötürü giderlerimdeki artışıda göz önüne alırsak ev veya sıfır araç almam neredeyse imkansıza yaklaştı ama birileri hala ekonominin iyiye gittiğini söylüyor şahsen benim şahsi ekonomim gün geçtikçe kötüye gidiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acht und zwanzig -- 13 Kasım 2013; 9:33:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: youngeagle86

    Hocam senin dediğini çok iyi anladım. Benim demek istediğim her konuya gelip golfe 70bin verilir mi diyenler vardı. Piyasada 70 bin altına c sınıfı düzgün araba kalmadı ki.

    İşte bu yüzden Honda diyoruz.

    Adamlar en dolusunu + otomatik vitesi + LPG li modelini 60 binden sunuyor.

    Hatırlatayım, 60 bine benzinli civic'i veriyorlar. Dizelini de bu fiyatlara verecekler mi? Tabiki hayır. Astra 1.4 T cosmo fiyatı da 60 bin.

    Fabrika çıkışı LPG dizelden daha iyi değil mi?

    Ayrıca dizeli de 65 bin lira. Arada 5 bin lira fark var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: algebraic

    İç mekana, koltukların güzelliğine bak

    Millet daha sofra beziyle uğraşadursun

     OPEL ASTRA J KASA 1.6 CDTI 110 /136 HP

    Evet bu haliyle kesinlikle fazla iyi tabi full+full denilen bu olsa gerek soyulmuş hali lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: mathematician_01

    quote:

    Orijinalden alıntı: IslakFasulye

    quote:

    Orijinalden alıntı: youngeagle86

    Hocam senin dediğini çok iyi anladım. Benim demek istediğim her konuya gelip golfe 70bin verilir mi diyenler vardı. Piyasada 70 bin altına c sınıfı düzgün araba kalmadı ki.

    İşte bu yüzden Honda diyoruz.

    Adamlar en dolusunu + otomatik vitesi + LPG li modelini 60 binden sunuyor.

    Hatırlatayım, 60 bine benzinli civic'i veriyorlar. Dizelini de bu fiyatlara verecekler mi? Tabiki hayır. Astra 1.4 T cosmo fiyatı da 60 bin.

    Fabrika çıkışı LPG dizelden daha iyi değil mi?

    Ayrıca dizeli de 65 bin lira. Arada 5 bin lira fark var.

    Hocam olur mu hiç? Fabrika çıkışlıda olsa insanlar dizel için yaklaşık 10-12 bin TL fark ödüyorlar. Hıı ben LPG yi tercih ederim o ayrı konu tabi. Yanlış anlamayın demek istediğim şey belli başlı markalar arasında önemli fiyat farkları yok. Civic in dizel versiyonunun başlangıç fiyatı 62 bin TL ve Opel'in 1.6 dizelinin başlangıç fiyatının da 60-65 bin arası olacağını düşünüyorum. ( Astra için tabi )




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.