DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Cennet Mahallesindeki Oyuncular?
64
Cevap
0
Favori
2.043
Tıklama
Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diziler >> Cennet Mahallesindeki Oyuncular?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      25 Temmuz 2006 03:11:34
      Kendilerini çokmu komik sanıyorlar?


      _____________________________

      Ciğara venn leee..
    • Çavuş
      62 Mesaj
      25 Temmuz 2006 03:21:19
      orda çok kaliteli oyuncular var fakat nasıl böyle bir dizide toplandılar,anlamış değilim


      _____________________________

    • Çavuş
      85 Mesaj
      25 Temmuz 2006 03:34:35

      quote:

      Orjinalden alıntı: __skyline__

      Kendilerini çokmu komik sanıyorlar?


      sence??


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      708 Mesaj
      25 Temmuz 2006 03:35:54
      bu dizi belki de onların gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyodur yani belki de onlar sanıldığı kadar kaliteli oyuncular değildir türk sinemasında saygıyı hakeden bence o kadar az adam varki


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      404 Mesaj
      25 Temmuz 2006 04:43:39
      quote:

      Orjinalden alıntı: tolga0624

      bu dizi belki de onların gerçek yüzlerini ortaya çıkarıyodur yani belki de onlar sanıldığı kadar kaliteli oyuncular değildir türk sinemasında saygıyı hakeden bence o kadar az adam varki


      bencede orada oyle cok fazla kaliteli oyuncu yok . Belki 1 yada 2 tanedir.


      _____________________________

    • Yarbay
      3730 Mesaj
      25 Temmuz 2006 09:05:42
      forever penbe


      _____________________________

    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      25 Temmuz 2006 09:11:55
      ah ah çalışmasamda evde otursam pembeyi bile izlerim gülerim vakit geçer


      _____________________________

    • Er
      1 Mesaj
      25 Temmuz 2006 09:44:13
      hakkaten arkadaslar ya hıçte komık degıller cocuklar tarafından baya ılgı gordu bence ama sanatlarına ve sanatcılıklarına bırsey dıyemem o projede kım yer alsa karıyerı ıcın pekte parlak bır referans olmazdı.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1976 Mesaj
      25 Temmuz 2006 10:00:26

      quote:

      Orjinalden alıntı: beyazorkide

      ah ah çalışmasamda evde otursam pembeyi bile izlerim gülerim vakit geçer


      Sabah akşam DH desin ne güzel işte


      _____________________________

      hala sokaklarda mızıka çalıyoruz.
    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      25 Temmuz 2006 10:07:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: öSCi



      Alıntıları Göster



      Sabah akşam DH desin ne güzel işte



      akşam değil ama dh de çok sıkıyor ya


      _____________________________

    • Binbaşı
      1976 Mesaj
      25 Temmuz 2006 10:36:27

      quote:

      Orjinalden alıntı: beyazorkide



      Alıntıları Göster




      akşam değil ama dh de çok sıkıyor ya

      Doğru bazen çok sıkıyoR



      _____________________________

      hala sokaklarda mızıka çalıyoruz.
    • Binbaşı
      1378 Mesaj
      25 Temmuz 2006 10:38:08
      quote:

      Orjinalden alıntı: öSCi



      Alıntıları Göster


      Doğru bazen çok sıkıyoR



      beni her zaman sıkıyor mecbur kalıyorum buraya ama

      edit: msj yazmayı unutmuşum




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi beyazorkide -- 25 Temmuz 2006; 10:43:26 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      505 Mesaj
      25 Temmuz 2006 16:50:13
      olum gidin geyiğinizi başka yerde yapın msn den felan filan ciddi diyorum acaip sinirliyim


      _____________________________

      Ciğara venn leee..
    • Yüzbaşı
      487 Mesaj
      25 Temmuz 2006 16:55:36
      quote:

      Orjinalden alıntı: __skyline__

      olum gidin geyiğinizi başka yerde yapın msn den felan filan ciddi diyorum acaip sinirliyim

      cennet mahallesine mi canın sıkıldı takma kafayı yaa boşwerr


      _____________________________

      Büyük şeyleri büyük milletler yapar.(M.K.Atatürk)
    • Yüzbaşı
      606 Mesaj
      25 Temmuz 2006 17:15:45
      Tv'yi ne zaman açsam onlar ..ahanda yine onlar var


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      373 Mesaj
      25 Temmuz 2006 17:16:14
      bence insanları hayatın stresinden uzaklaştıran bir dizi. Pembe Forever


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      340 Mesaj
      26 Temmuz 2006 00:24:43
      Aynen Penbe FOREVIR!Cidden o kadının daha önce başka bi dizisini daha izlemiştim bu filmdekiyle alakası yok!Oyunculuk bence süper!Kim o kadar gerçekçi oynayabilir ki!Şimdi kalkıp zaten aralarında bazıları oralardan gelme,asılları o,roller kolay gelmiştir diye bi saçma lafa kalkışmayın!Ben izlerken zevk alabiliyorum.Salakça ve seviyesi basitçe gelsede hayat zorlardan ve cixlerden ibaret değil!


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpLeNDouR - 2 -- 26 Temmuz 2006; 0:25:53 >
      _____________________________


      The Soul Of BMW.
      SpLeNDouR, Acer Aspire 5920 derneği üyesidir.
    • Yüzbaşı
      548 Mesaj
      26 Temmuz 2006 00:27:45

      quote:

      Orjinalden alıntı: habader

      Tv'yi ne zaman açsam onlar ..ahanda yine onlar var


      evet ya başka koycak bişey yok mu acaba bilmiyorum ki her an birbirne küfreden insanları koyuyolar..


      _____________________________

      vazgeçtim
    • Yüzbaşı
      574 Mesaj
      26 Temmuz 2006 12:32:45
      Benim mesajımı kim sildi???


      _____________________________

      Bu Dünya'da sadece annen senin gerçek şansındır.
    • Teğmen
      117 Mesaj
      27 Temmuz 2006 19:49:22

      quote:

      Orjinalden alıntı: SpLeNDouR - 2

      Aynen Penbe FOREVIR!Cidden o kadının daha önce başka bi dizisini daha izlemiştim bu filmdekiyle alakası yok!Oyunculuk bence süper!Kim o kadar gerçekçi oynayabilir ki!Şimdi kalkıp zaten aralarında bazıları oralardan gelme,asılları o,roller kolay gelmiştir diye bi saçma lafa kalkışmayın!Ben izlerken zevk alabiliyorum.Salakça ve seviyesi basitçe gelsede hayat zorlardan ve cixlerden ibaret değil!


      O dizi Ferhunda Hanımlar olabilir mi?.... O kadının başka bi dizisi dediğin...


      Sırf Penbe ve polis karakolundaki tartışmaları için arada izlerim komik oluyo yaw. O oyuncular arasında kara bir çocuk var, o gerçekten Roman galiba, ya da çok bronzlaşmış. Ama biraz Roman ifadesi var. Hani Penbe'nın küçük kızını seviyo


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      333 Mesaj
      28 Temmuz 2006 09:47:12
      ya bu dizi kadar iğrenç bişey yok yaa banal bomboş insanların izlediği bi dizinden başka bişey olamaz yaa arada zaplarken denk geliyorum 1-2 dakka izliyorum tiksinti geliyo bun insanlara ama bayada izleyen var ki dizi tuttu işte buda türk insanının seviyesini gösterir . ve bu çok acı birşey yapmayın be kardeşlerin gidin kitap okuyun izlemeyin şunlarıda kaldırılsın şu dizi


      _____________________________

      O ki SAHİN K o ki idollerin idolü O ki en haşin erkek O ki eee anladınız ...
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      28 Temmuz 2006 09:55:02
      Boş dizilerden biri


      _____________________________

    • Çavuş
      62 Mesaj
      28 Temmuz 2006 10:19:49
      hep aynı konu


      _____________________________

    • Teğmen
      186 Mesaj
      28 Temmuz 2006 14:35:53
      eski bir film vardı herkez bilir.cennet mahallesinin aynısı.bizimkiler kalkmış taa milattan önceki filmi almış,sonu gelmeyen bi dizi yapmış.güyya nostalji yapçaklarzaten filmi bile bayıyodu.bide dizisini yaptılar.ne gerek var sanki


      _____________________________

      Küçümsediğin herşey için birgün önemseyeceğin bedeller ödersin.
    • Yarbay
      12873 Mesaj
      28 Temmuz 2006 23:50:36
      kendi adına konuş..izleyenlere laf etme..sinir etme insanı...bence gayet eğlenceli bir dizi...insanı sitresten uzak tutuyor..o tiplemeler yeter...ama tek kötü yanı konu olayı hep kendini tekrarlıyor...

      quote:

      Orjinalden alıntı: cHe_GuaverA

      ya bu dizi kadar iğrenç bişey yok yaa banal bomboş insanların izlediği bi dizinden başka bişey olamaz yaa arada zaplarken denk geliyorum 1-2 dakka izliyorum tiksinti geliyo bun insanlara ama bayada izleyen var ki dizi tuttu işte buda türk insanının seviyesini gösterir . ve bu çok acı birşey yapmayın be kardeşlerin gidin kitap okuyun izlemeyin şunlarıda kaldırılsın şu dizi




      _____________________________

    • Yarbay
      2637 Mesaj
      29 Temmuz 2006 00:10:23
      pembe


      _____________________________

      Casper VIA_V8C

      ŞAMPİYON GALATASARAY
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      29 Temmuz 2006 09:29:38
      ben sadece pembeyi cok sevıyorum.daha öncede Ferhunde hanımlarda oynamıstı.bence cok süper yapıyo rolünü...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1513 Mesaj
      29 Temmuz 2006 10:40:31
      her tv yi açışımda onlarla karşılaşıyorum bıktım yaw kim izliyoki bunları acaba


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      29 Temmuz 2006 11:34:41

      quote:

      Orjinalden alıntı: MC GRADY

      her tv yi açışımda onlarla karşılaşıyorum bıktım yaw kim izliyoki bunları acaba




      beeennnnn......


      _____________________________

    • Yarbay
      3705 Mesaj
      29 Temmuz 2006 11:51:41

      quote:

      Orjinalden alıntı: cHe_GuaverA

      ya bu dizi kadar iğrenç bişey yok yaa banal bomboş insanların izlediği bi dizinden başka bişey olamaz yaa arada zaplarken denk geliyorum 1-2 dakka izliyorum tiksinti geliyo bun insanlara ama bayada izleyen var ki dizi tuttu işte buda türk insanının seviyesini gösterir . ve bu çok acı birşey yapmayın be kardeşlerin gidin kitap okuyun izlemeyin şunlarıda kaldırılsın şu dizi



      _____________________________

      SONY PS3 1TB / PHİLİPS 720SA DVD PLAYER / SONY NS360 DVD PLAYER / PHİLİPS 47PFL6877 / PIONEER VSX 921 AV-R 7.1 / MAGNAT SUPREME 802 HCT 5.0 / DEFİNİVE PRO SUB 100 / SUPRA PLY 3.4/S SPEAKER CABLE / MONSTER XPHP SPEAKER CABLE / SUPRA SUBLİNK SUBWOOFER CABLE / MONSTER HDMI KABLO 750 HDS HİGH SPEED
    • Yarbay
      3137 Mesaj
      29 Temmuz 2006 11:55:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88



      Alıntıları Göster





      beeennnnn......






      _____________________________

      İşlemci: Intel Core i7 6700k @4.4GHz | Anakart: MSI Z170A Gaming M7 | Ekran Kartı: MSI Gtx 970 4G SLI | Ram: Corsair DDR4 16GB(2x8) Vengeance 3000MHz | SSD: Kingston HyperX 3K 250 Gb | Hard Disk: 1 Tb Western Digital Caviar Blue | İşlemci Soğutucu: Corsair Hydro H105 | Kasa: HZXT S440 Red MidT | Güç Kaynağı: Silencer 910W 80+ | Monitör: Asus VX239H 23" LED IPS | Klavye: Logitech G105 | Mouse: Logitech G300 | Headset: Logitech G430 |Ses Sistemi: Logitech 5+1 X-540 |
      NOTHING IS TRUE, EVERYTHING IS PERMITTED...
    • Binbaşı
      1132 Mesaj
      29 Temmuz 2006 19:38:22
      showu açtığınız zaman karşınızda olma ihtimalı %90 olan dizi...


      _____________________________


      Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Yüzbaşı
      333 Mesaj
      29 Temmuz 2006 21:20:12

      quote:

      Orjinalden alıntı: JavieR

      showu açtığınız zaman karşınızda olma ihtimalı %90 olan dizi...


      eksisozluktenmi çaldın bu yorumu


      _____________________________

      O ki SAHİN K o ki idollerin idolü O ki en haşin erkek O ki eee anladınız ...
    • Binbaşı
      1135 Mesaj
      29 Temmuz 2006 21:35:00
      güzel bi dizi.ayrıca boş dizi demişsiniz.hangisi eğitici ki.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1132 Mesaj
      29 Temmuz 2006 22:04:33

      quote:

      Orjinalden alıntı: cHe_GuaverA



      Alıntıları Göster



      eksisozluktenmi çaldın bu yorumu

      copy paste yaptım...


      _____________________________


      Vi Veri Veniversum Vivus Vici
    • Binbaşı
      1865 Mesaj
      29 Temmuz 2006 22:08:04
      quote:

      Orjinalden alıntı: __skyline__

      Kendilerini çokmu komik sanıyorlar?


      keşke sadece komik olamsalar...
      yani tek kusurları bu olsa...
      en sevmediğim dizilerdendir sadece bazen reklemlerını izlememe rağmen topluma kötü örnek olmaktan argo konuşmaktan kroluktan başka bir şey yok bu dizide...

      sadece insanların zamanını boşa harcatan bir şey değil kötü de örnek oluyor....

      rütük bunlarada ses çıkarmalı önlem almalıdır....



      _____________________________

      Yapayalnız yürüdüğümüz sonsuzluk yolculuğunda kendimize ömrümüzün hangi saniyelerinin kaldığını sayıyoruz hayatımız işgal edilmiş,onurumuz ele geçirilmiş,organlarımız paylaşılmıştır,ruhumuz kıyma makinesinden geçirilmiş,herbir parçası değersiz oyunun lokması olmuştur...
    • Yüzbaşı
      333 Mesaj
      29 Temmuz 2006 22:29:57

      quote:

      Orjinalden alıntı: JavieR



      Alıntıları Göster


      copy paste yaptım...



      en güzeli ne uğraşcan yazmaya dimi

      ömer tuğrul abimizde son noktayı koumuş yanlız sonuna kadar katılıyorum kroluğun tavana vurduğu bu dizi den vazgeçin de kaldırılsın şu dizi


      _____________________________

      O ki SAHİN K o ki idollerin idolü O ki en haşin erkek O ki eee anladınız ...
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      30 Temmuz 2006 09:01:50

      quote:

      Orjinalden alıntı: Ömer Tuğrul


      Alıntıları Göster



      keşke sadece komik olamsalar...
      yani tek kusurları bu olsa...
      en sevmediğim dizilerdendir sadece bazen reklemlerını izlememe rağmen topluma kötü örnek olmaktan argo konuşmaktan kroluktan başka bir şey yok bu dizide...

      sadece insanların zamanını boşa harcatan bir şey değil kötü de örnek oluyor....

      rütük bunlarada ses çıkarmalı önlem almalıdır....





      alla alla ya..kurtlar vadisi noluyodu peki.....



      pembe


      _____________________________

    • Yarbay
      3137 Mesaj
      30 Temmuz 2006 11:29:42
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88



      Alıntıları Göster





      alla alla ya..kurtlar vadisi noluyodu peki.....



      pembe





      _____________________________

      İşlemci: Intel Core i7 6700k @4.4GHz | Anakart: MSI Z170A Gaming M7 | Ekran Kartı: MSI Gtx 970 4G SLI | Ram: Corsair DDR4 16GB(2x8) Vengeance 3000MHz | SSD: Kingston HyperX 3K 250 Gb | Hard Disk: 1 Tb Western Digital Caviar Blue | İşlemci Soğutucu: Corsair Hydro H105 | Kasa: HZXT S440 Red MidT | Güç Kaynağı: Silencer 910W 80+ | Monitör: Asus VX239H 23" LED IPS | Klavye: Logitech G105 | Mouse: Logitech G300 | Headset: Logitech G430 |Ses Sistemi: Logitech 5+1 X-540 |
      NOTHING IS TRUE, EVERYTHING IS PERMITTED...
    • Yüzbaşı
      333 Mesaj
      30 Temmuz 2006 12:16:05

      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88



      Alıntıları Göster





      alla alla ya..kurtlar vadisi noluyodu peki.....



      pembe



      hop orda dur kurtlar vadisine laf edemessin orda en azından belli başlı bi konu var derin devlet konularını işleyen bi dizi var ortada burda şaklabanlık yapan insanlar tamam kurtlar vadisi bazı salakları etkiledi gençleri falan ama bu diziyi her ne olursa olsun kurtlar vadisiyle kıyaslayamasssın


      _____________________________

      O ki SAHİN K o ki idollerin idolü O ki en haşin erkek O ki eee anladınız ...
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      30 Temmuz 2006 12:41:56

      quote:

      Orjinalden alıntı: cHe_GuaverA



      Alıntıları Göster




      hop orda dur kurtlar vadisine laf edemessin orda en azından belli başlı bi konu var derin devlet konularını işleyen bi dizi var ortada burda şaklabanlık yapan insanlar tamam kurtlar vadisi bazı salakları etkiledi gençleri falan ama bu diziyi her ne olursa olsun kurtlar vadisiyle kıyaslayamasssın




      kurtlar vadisi


      pembe


      _____________________________

    • Binbaşı
      1865 Mesaj
      30 Temmuz 2006 16:00:54
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88



      Alıntıları Göster





      alla alla ya..kurtlar vadisi noluyodu peki.....



      pembe


      konuya bakarsan cennet mahallesi ile ilgili olduğunu görürsün ....
      eğer başka bi dizi veya programla ilgili bi derdin varsa onu da o programla veya diziyle alakalı yerde yazarsın...

      ayrıca kurtlar vadisinde de bir çok yanlış olmasına rağmen en azından bi akışı konusu vardı izleyenleri adam yerine koyuyorlardı....



      _____________________________

      Yapayalnız yürüdüğümüz sonsuzluk yolculuğunda kendimize ömrümüzün hangi saniyelerinin kaldığını sayıyoruz hayatımız işgal edilmiş,onurumuz ele geçirilmiş,organlarımız paylaşılmıştır,ruhumuz kıyma makinesinden geçirilmiş,herbir parçası değersiz oyunun lokması olmuştur...
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      30 Temmuz 2006 17:35:02
      quote:

      Orjinalden alıntı: Ömer Tuğrul


      Alıntıları Göster



      konuya bakarsan cennet mahallesi ile ilgili olduğunu görürsün ....
      eğer başka bi dizi veya programla ilgili bi derdin varsa onu da o programla veya diziyle alakalı yerde yazarsın...

      ayrıca kurtlar vadisinde de bir çok yanlış olmasına rağmen en azından bi akışı konusu vardı izleyenleri adam yerine koyuyorlardı....





      sen takma kafanı canım....zamanında o derdim olan diziyide cok yazdım ben..
      bu arda seni ne geriyo ben onu düşünüyorum
      gözüne otobüs kacmıs heralde yukarıyı ii okusana sen...

      cok konusma isine bak....




      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jasmin88 -- 30 Temmuz 2006; 17:37:28 >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Temmuz 2006 17:39:18
      olaya el koydum noluyo bakim burda

      Kurtlar Vadisi Bitti.

      ha pembe makara yaa yürüyün gidin televoleleri susturun sonra onu susturun televolelere ses çıkarsanıza


      _____________________________

      Demokrasi veya İnsan hakları diye bir şey yoktur Hele Türksen kendi kendine Kudur Tüm Türk yönetimlerinde hata görülür ancak hata değil hatayı gören veya gösteren düzeltilir. hatalı olduğu halde hatayı değil hatayı göstereni düzeltiyosan tüü senin ahlakına....
    • Yüzbaşı
      574 Mesaj
      30 Temmuz 2006 21:29:42
      Jasmin88 çok haklısın.Siz bunu izlemediğiniz için size komik gelmez,ama izleyenler seviyordur belki.Açıkcası ben de fazla izlemiyorum ama,bazen denk gelince çok komik olduğunu görüyorum.Yâni bu dizi başlayalı bayağı oldu.Şimdi yayına giren salak dizilerden de değil.Ama siz onların içinde bu diziyi de karıştırdınız.Kurtlar Vadisi'ne bakacağıma,gelir Cennet Mahallesi'ni izlerim.Siz Cennet Mahallesi'ne laf atıyordunuz da,Kurtlar Vadisi kötü örnek teşkil edince neden karşı çıktınız?


      _____________________________

      Bu Dünya'da sadece annen senin gerçek şansındır.
    • Teğmen
      117 Mesaj
      30 Temmuz 2006 23:01:26
      sen ne dion konuyu açan kardeş bence manyak komikler dawq


      _____________________________

      ŞİMCİK BURDA GÖRDÜĞÜNÜZ BABA&BOBO HATIRLATAYIM
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      30 Temmuz 2006 23:07:52

      quote:

      Orjinalden alıntı: Roxette

      Jasmin88 çok haklısın.Siz bunu izlemediğiniz için size komik gelmez,ama izleyenler seviyordur belki.Açıkcası ben de fazla izlemiyorum ama,bazen denk gelince çok komik olduğunu görüyorum.Yâni bu dizi başlayalı bayağı oldu.Şimdi yayına giren salak dizilerden de değil.Ama siz onların içinde bu diziyi de karıştırdınız.Kurtlar Vadisi'ne bakacağıma,gelir Cennet Mahallesi'ni izlerim.Siz Cennet Mahallesi'ne laf atıyordunuz da,Kurtlar Vadisi kötü örnek teşkil edince neden karşı çıktınız?









      cennet mahallesi



      kurtlar vadisi


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      30 Temmuz 2006 23:10:51



      _____________________________

      Demokrasi veya İnsan hakları diye bir şey yoktur Hele Türksen kendi kendine Kudur Tüm Türk yönetimlerinde hata görülür ancak hata değil hatayı gören veya gösteren düzeltilir. hatalı olduğu halde hatayı değil hatayı göstereni düzeltiyosan tüü senin ahlakına....
    • Binbaşı
      1865 Mesaj
      31 Temmuz 2006 02:05:48
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88


      Alıntıları Göster





      sen takma kafanı canım....zamanında o derdim olan diziyide cok yazdım ben..
      bu arda seni ne geriyo ben onu düşünüyorum
      gözüne otobüs kacmıs heralde yukarıyı ii okusana sen...

      cok konusma isine bak....




      sen esprimi yaptın yoksa ciden mi yazdın bunları
      eğer espri yaptıysan kabiliyetin sıfır..
      ciddi yazdıysan tebiyesizlik yapmışsın,laflarına dikkat et...
      ne kadar konuşacağımı sen dahil kimse karar veremez....
      haddinizi bilin


      _____________________________

      Yapayalnız yürüdüğümüz sonsuzluk yolculuğunda kendimize ömrümüzün hangi saniyelerinin kaldığını sayıyoruz hayatımız işgal edilmiş,onurumuz ele geçirilmiş,organlarımız paylaşılmıştır,ruhumuz kıyma makinesinden geçirilmiş,herbir parçası değersiz oyunun lokması olmuştur...
    • Yüzbaşı
      492 Mesaj
      31 Temmuz 2006 08:48:47

      quote:

      Orjinalden alıntı: Ömer Tuğrul


      Alıntıları Göster



      sen esprimi yaptın yoksa ciden mi yazdın bunları
      eğer espri yaptıysan kabiliyetin sıfır..
      ciddi yazdıysan tebiyesizlik yapmışsın,laflarına dikkat et...
      ne kadar konuşacağımı sen dahil kimse karar veremez....
      haddinizi bilin




      ordan espri yapmıs gibi mi gözüküyo...

      benim terbiyem bana yetiyo..sen kendıne bak...

      bu defa kamyon kacmıs gözüne...


      _____________________________

    • Binbaşı
      1865 Mesaj
      31 Temmuz 2006 15:45:08
      quote:

      Orjinalden alıntı: Jasmin88



      Alıntıları Göster





      ordan espri yapmıs gibi mi gözüküyo...

      benim terbiyem bana yetiyo..sen kendıne bak...

      bu defa kamyon kacmıs gözüne...



      seviyesiz ve yobaz biri olduğun mesajlarından belli oluyor senle muhattap olduğum için ben hatalıyım özür dilerim.....


      _____________________________

      Yapayalnız yürüdüğümüz sonsuzluk yolculuğunda kendimize ömrümüzün hangi saniyelerinin kaldığını sayıyoruz hayatımız işgal edilmiş,onurumuz ele geçirilmiş,organlarımız paylaşılmıştır,ruhumuz kıyma makinesinden geçirilmiş,herbir parçası değersiz oyunun lokması olmuştur...
    • Yüzbaşı
      472 Mesaj
      31 Temmuz 2006 21:04:51
      3-2-1 fight


      _____________________________


    • Yüzbaşı
      641 Mesaj
      02 Ağustos 2006 14:59:47
      cennet mahallesine bıktım artık onlardan


      _____________________________

        ρѕη: edore1907_88
      • Çavuş
        59 Mesaj
        02 Ağustos 2006 17:09:54
        günlük yaşamın stresınden kurtulmak ıçın ıyı


        < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yasincan -- 2 Ağustos 2006; 17:26:44 >
        _____________________________

        ''YETERLİ İNSAN SÜKUT EDER YETERSİZ İNSAN İSPATLAMAYA ÇALIŞIR''!!!
      • Yüzbaşı
        333 Mesaj
        02 Ağustos 2006 18:27:28
        bak sana şu kadarını söliyim kurtlar vadisi ne kadar kro kesim tarafından izlendiysede biraz daha elit kesime hitap eden bi diziydi cennet mahallesi nin kimlere hitap ettiiği ortada savunan arkadaşlardan ve onlara komik gelen şahıslardan belli


        _____________________________

        O ki SAHİN K o ki idollerin idolü O ki en haşin erkek O ki eee anladınız ...
      • Onbaşı
        19 Mesaj
        03 Ağustos 2006 02:40:23
        program olmadıgı zaman izenilebilinir.


        _____________________________

        yarından haber yok,dün bitti
      • Binbaşı
        1865 Mesaj
        04 Ağustos 2006 14:02:30
        quote:

        Orjinalden alıntı: cHe_GuaverA

        bak sana şu kadarını söliyim kurtlar vadisi ne kadar kro kesim tarafından izlendiysede biraz daha elit kesime hitap eden bi diziydi cennet mahallesi nin kimlere hitap ettiiği ortada savunan arkadaşlardan ve onlara komik gelen şahıslardan belli






        _____________________________

        Yapayalnız yürüdüğümüz sonsuzluk yolculuğunda kendimize ömrümüzün hangi saniyelerinin kaldığını sayıyoruz hayatımız işgal edilmiş,onurumuz ele geçirilmiş,organlarımız paylaşılmıştır,ruhumuz kıyma makinesinden geçirilmiş,herbir parçası değersiz oyunun lokması olmuştur...
      • Çavuş
        90 Mesaj
        04 Ağustos 2006 23:03:34
        _skyline_

        bu dizi türkiyemizde de cogunlukla yaşayan romanları konu almaktadır.bu seni bayar ya da bozar ama eminim bircok diziden daha kaliteli bi dizi.buarada gün geçtikçe ekranda amerikan sitcom ların taklitleri çogalarak yayına giriyo.son örnek kanalD de sabrina takliti bir dizi..ya da eskiden sanatcılar her albümden sora her klipten sora bi dizi veya film çıkartırlardı..bu ise örneği olmayan bi dizi bnce.diğer dizilerin tamamı fake.bu kadar ünlü oyuncu da hünerlerini başarıyla sergiliyorlar.senin komik mi sanıyolar dediğin 'pembe' başta olmak üzere bi sürü TİYATROCU bu diziyi buraya kdr getirdiler ve emin ol bu kadar cok izlenmese tekrarını koymaazlardı.aslında bu tekrarlar dizinin kalitesini düşürüyo ama yine de izlemeye deger.buna örnek dizilerden biri de 'bir demet tiyatro' şu günlerde atw de yayında eger ona da 'bunlar kendilerini komik mi sanıyor'dieceksen bn baska şey yazmıyorum...


        _____________________________

      • Yüzbaşı
        366 Mesaj
        04 Ağustos 2006 23:24:25

        quote:

        Orjinalden alıntı: adrian1

        program olmadıgı zaman izenilebilinir.



        +1


        _____________________________

        Beni,seni düşünürken senin beni düşünüp düşünmediğin düşüncesi düşündürüyor...


        GalataSaray

      • Er
        11 Mesaj
        09 Ağustos 2006 14:41:31
        o dizide bi melek baykal var bide özkan uğur diğerleri bi işe yaramaz özellikle o alişan kırosunun işi varsa....
        ama yinede çok gülüyorum gerçekten çok komik sabah akşam yayınlanıyo zaten.



        _____________________________

        olmaZ BU BİZE YAPILMAZ KALBİM uslu durmaz bi çılgınlık yapar korkarım aşkımın şiddetinden!!!!
    Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
    Tüm Forumlar >> Sinema - Dizi - Televizyon - Müzik - Kitap >> Diziler >> Cennet Mahallesindeki Oyuncular?
    Sayfaya Git:
    Sayfa:
    Facebook Sayfamız
    Foruma Git
    Bölümde Ara
    Reklamlar
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.