Şimdi Ara

Yeni Opel Astra K (ANA KONU) (712. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
41.265
Cevap
306
Favori
2.350.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 710711712713714
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,

    Forumdaki değerli bilgiler ışığında ben de Astra Excellence 1.4T Otomatik Sunroof'lu aracımı uzun araştırmalar neticesinde aldım. İlk haftalık izlenimlerim çok ama çok olumlu. Daha sonra detaylı incelemelerimi yazmak isterim.İlk gözüme çarpan olumsuzluk çukurları ve yolu çokça hissetmek oldu fakat 37 PSI olan ayarları 32 PSI olarak ayarlayınca derin bir nefes aldım. Araç kesinlikle çok ama çok atik. Her neyse asıl sorum şu. Aracın boyasını korumak istiyorum. Bana önerilen folyo kaplama oldu. Seramik kaplama, folyo kaplama ya da boya koruma adı altında bir işlem yaptıran, bilgisi olan tavsiye verebilecek biri varsa pek memnun olurum. Aynı şekilde camlara film içinde önerisi olan varsa süper olur. Bunun dışında tel anteni çıkarıp shark anten varsa, deneyimlerini paylaşabilir mi. Bir de bodykit yaptırıp tecrübelerini aktaran olursa tadından yenmez valla. An itibariyle sadece kartel muhafaza yaptırdım. Sıfır araçla ilgili yapılması gerektiğini düşündüğünüz başka işlemler var mıdır? Teşekkürler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necozorro

    Bu arada sizin arabalarda (start stop olan) da ışıkta otomatik stop konumunda beklerken motor kendiliğinden start yapıyor mu? (klima kapalı ve frenden ayağımı çekmediğim halde) Eğer benim arabada sorun yoksa sanırım fabrikasyon bir süre var ve bu süre aşıldığında motor tekrar kendini çalıştırıyor.
    Sizler de deneyebilir misiniz? (Durduk yere birden motor çalışınca insan bir an afallıyor )

    Evet uzun beklemelerde araç kendiliğinden çalışıyor...
  • GILMOUR kullanıcısına yanıt
    Sağolasın, gümrükten çıktı dediler, ödemenin tamamını yaptıktan sonra 2 gün içinde teslim ederiz diye konuştuk telde, yarın ödeme için gideceğim, bakalım, hafta sonuna kadar teslim alırsam güzel olur, hafta sonu kullanırım umarım, bu 3. astram oluyor benim, H, J ve son olarak K olacak, sabırsızım :)
  • Gün geçmiyorki yeni yeni sesler duymayalım daha kapı lastik seslerini yoketmeden seslerin yenileri ekleniyor araba hafif çukurlara bile girse yavaş konsoldan ve özellikle ön takımdan sanki vidaları iyi sıkılmamışda langır lungur sallanıyormuş gibi sesler geliyor bu nasıl bir araçtır arabadan soğudum. Benim mi kulağım çok keskin yoksa benim arabada mı birsey var çözebilmiş değilim sanki ön alt takımlar 8 senelik arabaya ait gibi ses çıkartıyor ufacık çukurlarda bile, normalde zıng dıng diye geçmesi lazım oysaki araç daha 3000 km de yav. Allahtan Konyadayımda yolları güzel bu kadar rahatsız ediyor demekki izmirde falan olsaydım vay arabayı sürenin haline :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpıonkıng -- 27 Temmuz 2016; 8:50:18 >
  • Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular




  • Manuel dizel aracı olan arkadaşların yakıt tüketim değerlerini alabilirmiyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    Bende seninle aynı mantıktayım trafiğin ortasında zıng diye stop-start devreye giriyor araç ışıkta durunca turboya zarar vermiyorda park ederken niye 60 sn bekleyin diyor araba çok mu akıllı ışıkta durunca farklı sistemde aracı kapatıyor tamamiyle park edince farklımı kapatıyor aracı, ben her bindiğimde arabaya devre dışı bırakıp geziyorum kafam rahat varsın 1 lt 1.5 lt fazla benzin yaksın ne yapalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    bu hususu bende çok araştırdım ve edindiğim bilgiler şu yönde;

    stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor, bu sayede motorun bu sistemde anlık stop etmesi turbonun yağlanmasını engellememiş oluyor.

    ancak aracı manuel olarak tamamen stop etmek istediğimizde yine bi 15-20 sn civarı beklemek gerekiyor, çünkü kontaktan kapatınca elektrikli yağ pompası da çalışmıyor.

    stop/start'ın uzun duruşlar sonrası devreden çıkmasını şahsım adına çok mantıksız bulmuyorum, demek ki enerji kapasitesi bu kadarına yetiyor. zaten bir ışıkta en fazla gördüğüm kırmızı süresi 120 küsür saniye, bu süreyi de her türlü çıkartıyor.

    5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: scorpıonkıng

    quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    Bende seninle aynı mantıktayım trafiğin ortasında zıng diye stop-start devreye giriyor araç ışıkta durunca turboya zarar vermiyorda park ederken niye 60 sn bekleyin diyor araba çok mu akıllı ışıkta durunca farklı sistemde aracı kapatıyor tamamiyle park edince farklımı kapatıyor aracı, ben her bindiğimde arabaya devre dışı bırakıp geziyorum kafam rahat varsın 1 lt 1.5 lt fazla benzin yaksın ne yapalım.


    Haklısınız. Bence bu işte bir yanlışlık var. Aracı çalıştırırken yada park eden bekleyin diye. Start/Stop niye var o zaman.. Bende bekleme taraftarı değilim. Aracı aldığımda da beklemeyi düşünmüyorum, tamamen deli uydurması ( Kitapçığa yazan kişiye :) )




  • quote:

    Orijinalden alıntı: M`Shinoda

    Manuel dizel aracı olan arkadaşların yakıt tüketim değerlerini alabilirmiyim?

    Otoban, 110-120 km sabit hız 3,9 (öncesi yokuşlu yerlerde gezmiştim 5 km kadar)

    Şuan 2750 km alındığından bu yana sıfırlanmadı 4,8 lt / 100 km (şehir içi-dışı karışık ortalama hız 48 lerde)

    Şehir içi genelde sakin kullanım 5-5,3 lt / 100 km arası

    Klima %90 açık 23 derece orta kademe. (sabahları serin olduğundan açmıyorum / izmir)

    136 lık dizel. Bu arada ekleyeyim sakin araç kullanan biriyim, ani hızlanma pek yapmam, gerektiğinde asılırım gaza.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sertay_a -- 27 Temmuz 2016; 9:06:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    bu hususu bende çok araştırdım ve edindiğim bilgiler şu yönde;

    stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor, bu sayede motorun bu sistemde anlık stop etmesi turbonun yağlanmasını engellememiş oluyor.

    ancak aracı manuel olarak tamamen stop etmek istediğimizde yine bi 15-20 sn civarı beklemek gerekiyor, çünkü kontaktan kapatınca elektrikli yağ pompası da çalışmıyor.

    stop/start'ın uzun duruşlar sonrası devreden çıkmasını şahsım adına çok mantıksız bulmuyorum, demek ki enerji kapasitesi bu kadarına yetiyor. zaten bir ışıkta en fazla gördüğüm kırmızı süresi 120 küsür saniye, bu süreyi de her türlü çıkartıyor.

    5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı


    "" stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor "" buda farklı bir bakış açısı. Bu sizin tahmin ettiğiniz bir durummu yoksa kitapçıkta yazıyormu bu işleyiş. Sizin gözünüzle baktığımızda olabilir diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    bu hususu bende çok araştırdım ve edindiğim bilgiler şu yönde;

    stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor, bu sayede motorun bu sistemde anlık stop etmesi turbonun yağlanmasını engellememiş oluyor.

    ancak aracı manuel olarak tamamen stop etmek istediğimizde yine bi 15-20 sn civarı beklemek gerekiyor, çünkü kontaktan kapatınca elektrikli yağ pompası da çalışmıyor.

    stop/start'ın uzun duruşlar sonrası devreden çıkmasını şahsım adına çok mantıksız bulmuyorum, demek ki enerji kapasitesi bu kadarına yetiyor. zaten bir ışıkta en fazla gördüğüm kırmızı süresi 120 küsür saniye, bu süreyi de her türlü çıkartıyor.

    5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı


    " 5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı " bu durumdan her zaman kaçınmışımdır. Niye çalışan bir makinayı kapatıp tekrar açmak kadar riskli bir şey yoktur, heleki trafikte.. Bu telefon olabilir, bilgisayar olabilir. Her makina kapatılıp tekrar açılacağı garantisi olmadığı için bu benim açımdan her zaman bir tedirginlik durumu olmuştur. Bir kaç kez başıma geldiğinden söylüyorum. Biz Bilgi İşlemciler arasında şöyle bir laf vardır. " Çalışan Server'ı bızıklamayacaksın, açma kapama yapmayacaksın ".. Bu alışkanlık belki kendi aracımda da böyle davranmama neden oluyor. En azından trafik içinde.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guida

    quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    bu hususu bende çok araştırdım ve edindiğim bilgiler şu yönde;

    stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor, bu sayede motorun bu sistemde anlık stop etmesi turbonun yağlanmasını engellememiş oluyor.

    ancak aracı manuel olarak tamamen stop etmek istediğimizde yine bi 15-20 sn civarı beklemek gerekiyor, çünkü kontaktan kapatınca elektrikli yağ pompası da çalışmıyor.

    stop/start'ın uzun duruşlar sonrası devreden çıkmasını şahsım adına çok mantıksız bulmuyorum, demek ki enerji kapasitesi bu kadarına yetiyor. zaten bir ışıkta en fazla gördüğüm kırmızı süresi 120 küsür saniye, bu süreyi de her türlü çıkartıyor.

    5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı


    "" stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor "" buda farklı bir bakış açısı. Bu sizin tahmin ettiğiniz bir durummu yoksa kitapçıkta yazıyormu bu işleyiş. Sizin gözünüzle baktığımızda olabilir diyebilirim.

    kullanma kılavuzunda yazmıyor, yerli/yabancı pek çok araştırma yaptım internette, teknik çizim ve parça kodunu araştırdım ama bir türlü sağlıklı bir veri elde edemedim. tek öğrenebildiğim farklı makalelerde ortak görüş olarak elektrikli yağ pompasından bahsedilmiş. sadece Opel için değil, stop/start sistemli araçların geneli için bahsediliyor bu durum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guida

    quote:

    Orijinalden alıntı: schumici

    quote:

    Orijinalden alıntı: guida


    Bir iki konuda kafam karışık, şöyleki ;

    Start/Stop sistemi her ne olursa olsun ben müdahele etmediğim sürece araç stop ettiği zaman tekrar çalışmamalı. İki farklı araçta denedim Start/Stop'u birinde 20 dk sabırla bekledik, bir diğer araçta 18 dk. Bu sırada her iki araçtada klima, müzik sistemi açık konumdaydı. Ben ayağımı frenden kaldırmadığım sürece araçlar çalışmadı. Astra'daki saçma Start/Stop sistemini anlamış değilim. Yük binince aracı çalıştırması gibi. Saçmalık...

    Diğer konu ise. Araçların kullanma klavuzunda da yazıyorya aracı çalıştırdıktan sonra ve park edip stop edinceye kadar Max 60 sn. bekleyin, bilemedin 30 sn. diye ( Özellikle Turbo araçlarda ) Peki Start/Stop neden koyulmuş bu araçlara. Ben trafikte Start/Stop devreye girdiğinde o zaman Turboya ( Yağlanma konusunda ) zarar veriyorum, her devreye girişinde. Stop ediyor çünkü araç...

    Kafamda deli sorular

    bu hususu bende çok araştırdım ve edindiğim bilgiler şu yönde;

    stop/start anında motor duruyor ama elektrikli bir yağ pompası turboya ihtiyacı olan yağı pompalamaya devam ediyor, bu sayede motorun bu sistemde anlık stop etmesi turbonun yağlanmasını engellememiş oluyor.

    ancak aracı manuel olarak tamamen stop etmek istediğimizde yine bi 15-20 sn civarı beklemek gerekiyor, çünkü kontaktan kapatınca elektrikli yağ pompası da çalışmıyor.

    stop/start'ın uzun duruşlar sonrası devreden çıkmasını şahsım adına çok mantıksız bulmuyorum, demek ki enerji kapasitesi bu kadarına yetiyor. zaten bir ışıkta en fazla gördüğüm kırmızı süresi 120 küsür saniye, bu süreyi de her türlü çıkartıyor.

    5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı


    " 5 dk gibi bir süre beklenecekse kontaktan kapatmak daha sağlıklı " bu durumdan her zaman kaçınmışımdır. Niye çalışan bir makinayı kapatıp tekrar açmak kadar riskli bir şey yoktur, heleki trafikte.. Bu telefon olabilir, bilgisayar olabilir. Her makina kapatılıp tekrar açılacağı garantisi olmadığı için bu benim açımdan her zaman bir tedirginlik durumu olmuştur. Bir kaç kez başıma geldiğinden söylüyorum. Biz Bilgi İşlemciler arasında şöyle bir laf vardır. " Çalışan Server'ı bızıklamayacaksın, açma kapama yapmayacaksın ".. Bu alışkanlık belki kendi aracımda da böyle davranmama neden oluyor. En azından trafik içinde.

    5 dk'dan kasıt kenara çekip bir yerlerde beklemekle ilgili belirttim.

    eğer yolda herhangi bir durumdan kaynaklı şeritte bekliyorsam bende stop etmek yerine en kötü ihtimal boşa alır beklerim araç çalışır vaziyette.

    araç ölçtüğü parametreler sonucu stop anında elektriksel donanıma binen yükü karşılayamayacağı noktada tekrar start ediyor zaten




  • mikoli88 kullanıcısına yanıt
    Benim gibi son üç nesil astracı olacaksınız
  • Start - Stop olayından benim sorum kaynamasın diye bi daha yazayım dedim.

    Aracın boyasını korumak istiyorum. Bana önerilen folyo kaplama oldu. Seramik kaplama, folyo kaplama ya da boya koruma adı altında bir işlem yaptıran, bilgisi olan tavsiye verebilecek biri varsa pek memnun olurum. Aynı şekilde camlara film içinde önerisi olan varsa süper olur. Bunun dışında tel anteni çıkarıp shark anten varsa, deneyimlerini paylaşabilir mi. Bir de bodykit yaptırıp tecrübelerini aktaran olursa tadından yenmez valla. An itibariyle sadece kartel muhafaza yaptırdım. Sıfır araçla ilgili yapılması gerektiğini düşündüğünüz başka işlemler var mıdır? Teşekkürler...
  • batakclub B kullanıcısına yanıt
    Ben seramik kaplama yaptırdım.

    Düşük derece koruma ve parlaklık için boya koruma,

    Orta derece koruma, göz alıcı parlaklık için Seramik,

    Yüksek derece koruma, biraz matlık için Folyo,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: batakclub

    Start - Stop olayından benim sorum kaynamasın diye bi daha yazayım dedim.

    Aracın boyasını korumak istiyorum. Bana önerilen folyo kaplama oldu. Seramik kaplama, folyo kaplama ya da boya koruma adı altında bir işlem yaptıran, bilgisi olan tavsiye verebilecek biri varsa pek memnun olurum. Aynı şekilde camlara film içinde önerisi olan varsa süper olur. Bunun dışında tel anteni çıkarıp shark anten varsa, deneyimlerini paylaşabilir mi. Bir de bodykit yaptırıp tecrübelerini aktaran olursa tadından yenmez valla. An itibariyle sadece kartel muhafaza yaptırdım. Sıfır araçla ilgili yapılması gerektiğini düşündüğünüz başka işlemler var mıdır? Teşekkürler...

    Öncelikle aracın hayırlı uğurlu olsun nedense forumda genel olarak cevap verip bilgi aktaran kesim azaldı millet sadece derdine derman arıyor dermanı bulanda forumdan koşarak uzaklaşıyor. Neyse gelelim sizin sorularınıza.

    Ben aracı aldığımda güzelce bir yıkayıp kuruladım daha sonra film çektirmeye götürdüm tüm camlara rayban cam filmi çektirdim ön cama şeffaf film arka yan camlara ve arka cama 3 numara film ön yan camlarada görüşü öldürmesin diye gece, 2 numara film çektirdim gayette memnunum sanada tavsiye ederim.
    Ön tampon ve kaputa da şeffaf kaput koruma filmi çektirdim kalın bir malzemeden taş atığından korumak için falan ama gördümki taş çok sert geldimi kaputa filmde kar etmiyor ama genel anlamda menunum en azından kaputu kuş pisliğinden ve mahallenin bebelerinin ellerinle sürtünmelerinden bir nebze olsa koruyor.
    Film işleride bittikten 5 gün sonra falan tekrar aracı yıkayıp kurulayıp önce Turtle Wax ın kırmızı renkli araçlar için olan cilasını uyguladım süngerle siyah plastiklere bulaştırmadan güzelce 5 dk bekledikten sonra güzel bir microfiber bezle sildim silmesi işkence kene gibi yapışıyor cila ama çıkan sonuca kesinlikle değiyor rengi parlak bir kırmızı halini aldı iyice. Cila işlemini de tamamladıktan sonra gine Turtle Wax ın boya koruyucusu var onu iyice çalkalayıp onu uyguladım peşinede 24 saat içinde iki kez uyguladım sonuç mükemmel su damlaları arabanın üstünde ayrı ayrı duruyor yanlara gelen sular da anında akıp gidiyor yapışmıyor üzerine.
    Daha sonrada internetten krom cam çitası aldım pencere kenarındaki plastikler için aracıma uygun 8 adetli bir takım onuda güzelce cam kenarlarını polimer ıslak mendille temizleyip uyguladım fabrikada olması gereken haline döndü cam çıtalarıyla birlikte (o ne öyle üst tarafa krom yapıp aşşadan çalmışlar hiç yakıştıramadım yapacaksan tüm cam kenarına yap kromu bizide uğraştırma değil mi ama) tek kafamdaki düşünce şuan için uzun kazma sapı gibi duran anteni shark antene çevirmek kaldı onuda eyer uygularsam söylerim benden sana tavsiye anca bu kadar olur farklı uygulamalar yapan arkadaşlarda seni bilgilendirse ne mutlu sana zira ben kapı seslerine 40 kez yazdım biride çıkıp kardeş bende kapıda gıcırtı yok yada bende de aynı demedi.




  • scorpıonkıng kullanıcısına yanıt
    " nedense forumda genel olarak cevap verip bilgi aktaran kesim azaldı millet sadece derdine derman arıyor dermanı bulanda forumdan koşarak uzaklaşıyor. " ( Bu konuda yerden göğe haklısın )

    " Ön tampon ve kaputa da şeffaf kaput koruma filmi çektirdim " ( Hayırlı olsun.. Bende LLumar bayisine geçenlerde sordum kaput filmi için. Bana çektiği fiyat 800 TL.. Dedim niye bu kadar pahalı. Çekeceği şeffaf filmi getirdi yanıma, kesti bi parça. Filmi bir tarafından 3 kişi bir tarafından 3 kişi çekiştirdik koparmaya çalıştık. Kopmadı meret öyle sağlam. Dedim taş geldiğinde zarar verirmi kaputa. Hemen aldı eline bildiğin ev anahtarını. Gerdirdik 3-4 kişi, anahtarla tam ortasından delmeye çalıştı. Delinmiyor film, yıldız tornavidayla tam ortasından delmeye çalıştı, yine delinmedi. Çok sağlam bir film.. Ama pahalı..

    " tüm camlara rayban cam filmi çektirdim " ( Bu film işini yine kaput filmi yapan LLumar bayisine sordum. Ön sağ sola çektirmek istiyorum dedim. Araban gelsin ona göre çekelim. Çünkü arkalar fabrikasyon karartma olduğu için rengi tutturmak için o an karar vereceğiz dedi ve 150 TL Fiyat çekti ön sağ ve sola..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guida -- 27 Temmuz 2016; 11:22:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: guida

    " nedense forumda genel olarak cevap verip bilgi aktaran kesim azaldı millet sadece derdine derman arıyor dermanı bulanda forumdan koşarak uzaklaşıyor. " ( Bu konuda yerden göğe haklısın )

    " Ön tampon ve kaputa da şeffaf kaput koruma filmi çektirdim " ( Hayırlı olsun.. Bende LLumar bayisine geçenlerde sordum kaput filmi için. Bana çektiği fiyat 800 TL.. Dedim niye bu kadar pahalı. Çekeceği şeffaf filmi getirdi yanıma, kesti bi parça. Filmi bir tarafından 3 kişi bir tarafından 3 kişi çekiştirdik koparmaya çalıştık. Kopmadı meret öyle sağlam. Dedim taş geldiğinde zarar verirmi kaputa. Hemen aldı eline bildiğin ev anahtarını. Gerdirdik 3-4 kişi, anahtarla tam ortasından delmeye çalıştı. Delinmiyor film, yıldız tornavidayla tam ortasından delmeye çalıştı, yine delinmedi. Çok sağlam bir film.. Ama pahalı..

    " tüm camlara rayban cam filmi çektirdim " ( Bu film işini yine kaput filmi yapan LLumar bayisine sordum. Ön sağ sola çektirmek istiyorum dedim. Araban gelsin ona göre çekelim. Çünkü arkalar fabrikasyon karartma olduğu için rengi tutturmak için o an karar vereceğiz dedi ve 150 TL Fiyat çekti ön sağ ve sola..
    Mantıklı sildim gitti :) Senin sanırım dediğin kaputtaki film baya kaliteli bendeki kaput filmi o kadar kaliteli ( markası rayban falan değildi kaput filminin) değil ki demek ki taş atığına karşı koruyamadı kaputu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi scorpıonkıng -- 27 Temmuz 2016; 11:30:38 >




  • 
Sayfa: önceki 710711712713714
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.