Şimdi Ara

Yamaha D'elight

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
203
Cevap
4
Favori
51.427
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memrengin

    beyler herkese selam,

    ben de 2 senelik bir motosiklet sürücüsüyüm. yamaha yzf r-125'imi satıp d'elight alacağım kısmetse. :) artçılı sürüş yapabilmek maksadıyla.

    bir sorum var, racing motosikletimde çok hissetmiyordum ama bu rüzgar yeme mevzusu çok kafamı kurcalıyor. ne yani şimdi siz köprüden/viyadükten falan geçerken cidden çok mu etkileniyorsunuz rüzgardan? hani bazen çok rüzgarlı olduğunda yzf r-125 ile de bir miktar etkileniyorsun, motosikleti şeritte tutmakta zorlanabiliyorsun ama bu çok ciddi rüzgarlarda oluyor.

    bu konuda tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?

    Selam memrengin

    Ben D'elightımı Alaçatı'da kullanıyorum. Burası rüzgarın anavatanı diyebilirim :)
    Ben motorumu artçılı olarak yaklaşık 130 kg. ağırlıkta kullanıyorum. Motoruda kat 230 ıvır zıvır toplamda 250 kg. lık bir yükle rüzgara karşı seyir ettiğim çok olmuştur. Doğal olarak D'elight r-125 in aerodinamik yapısı ile alakası yoktur. O anlamda senin şehir içi bir scooter a geçiş yapman haliyle rüzgar direnci anlamında eksi olarak hissetirecektir. Ancak şunu söyleyebilirim. Aşırı rüzgarlı olmadıkça şeritte tutmak gibi bir zorlukla karşılaşmıyorsun. Ayrıca dik konumda kullanman rüzgarın gücünü direk göğsünde hissetmene neden oluyor. Tabii bahsettiğim 70km den sonraki hızlarda geçerli.

    En son Alaçatı dan İzmir merkeze giderken kuvvetli bir fırtına vardı. o zaman hızımı düşürmek zorunda kaldım. Yüksek hızda güvenliğimi riske atmamak için. Çünkü motorun gezdiğini farkettim.

    Yani özet olarak benim hergünüm fırtınalı rüzgarlı fakat ciddi bir sıkıntı yaşamadım.




  • Emre D kullanıcısına yanıt
    merak edip baktım. Eylül 2013 te yamaha delight fiyatı 4590TL = 1700 Euro (€/TL: 2.70)
    Mart 2017 delight fiyatı : 9450TL = 2400 Euro (€/TL: 3.93)

    Fiyata döviz olarak bakıyorsak enflasyon hesabına gerek yok. Bu modele fazla zam yapıldığı (yaklaşık %40 kadar) çok açık. Döviz bazında 2.5 yılda %40 ciddi bir oran. Yamaha bu modeli Vespacık yapmaya çalışıyor belli ki. Ama aklı olan 1000TL daha koyar nmax alır. Küçücük scootera 9bin küsür veren sadece meraklısıdır herhalde.

    Aynı tarihlerde yani Ekim 2013 de sym symphony almıştım 4400TL ye şimdiki fiyatı 6400TL. Euro bazında fark yok. Yamaha delightta niye böyle sormak lazım. Galiba siz yapmadınız bu hesabı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cervinff -- 28 Mart 2017; 22:59:15 >
  • Merhaba arkadaşlar!

    Bu gün yamahanın yeni scooter modeli d'elight test ettim sizlerle paylaşmak istiyorum.

    Sabahleyin G.O.Paşa küçükköy bayiine gittim. güzel bir karşılama ve güler yüz.

    Scooteri incelemek istediğimi söyleyince bir beyfendi bana test dahi edebiliceğimi söyledi tabi bu çok hoşuma gitti.

    Bir tane genç bir arkadaşımız ile bindik ben 95 kg. artçım 60 kg.

    Scooter'ın sele sertliği oldukça iyi düşünülmüş konfor odaklı

    Bastık marşa çıktık yola, makina oldukça hafif 98 kg. çekişi 95+60=155kg mız ve scooter'ın 114 cc olduğu göz önünde tutulursa atik ve seri geldi

    Ön frenlerin disk oluşu güven veriyor. arka freni sıktığımda ise beni tatmin etmiyor. ger., toplam ağırlığımız 155 kg motor ağırlığı 98 kg toplam

    253 kg yapar. ama frenleri altın elbiseli adamın bir tabiri varya hani şu limon sıkma tabi işte o şeklide ön ve arka frenleri limon sıkar gibi

    Sıkarsak her şey yerli yerinde olarak duruyor.kaliteli parçaların tittiz birleştirilmesiyle ( Aralarda boya damlası yok, çapak yok,asimetirk bir çıkıntı

    İçeren bir parçası yok ) ben kaliteliyim diyor. tasarıma gelince çok şık ,tabi bu birazda klasik tipte severlerin dikkatini çeker.

    Bir şey daha belirtmek istiyorum bu şık scooter uzun boylularda sıkıntı yaratabilir ben 180 cm boyundayım. ama daha üstü arkadaşların

    Dizleri gidona çarpabilir. buna dikkat!

    Aksesuar konusuna gelince ön cam siperliği var. topcase ( Arka çanta ) ise orjinali henüz yok gelirmi o belli değilmiş

    Fakat arkaya orjinal olmasada bir topcase ( Arka çanta )bağlanıp sıkıntı gidirebiliyormuş.

    Fiyatına gelince makina 4590 tl.

    Dip not: Paket motorları 4500 tl seviseyinde seyrederken bu makinaya 4590 tl verilmesi çok daha yerinde olur...

    Fotoğraflarla süsleyelim


     Yamaha D'elight Yamaha D'elight Yamaha D'elight



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stompanato -- 5 Eylül 2013; 14:00:47 >







  • moradalpay kullanıcısına yanıt
    Ilk motorum degil. Plaka, ruhsat, sigorta verecegim sadece. Kaskim da eldivenim de var. Zincir degil de 3 mlik celik tel (capi 1cm) ile bagliyorum su anki motorumu. Ama branda alinmasi gerek. Su anda yazlikta garaj atinda duruyor. Ama disarida duracagi zamanlar da olacak tabii..

    Benim motordan agir. :) Cok da hafif degil yani...

    Cevap icin tesekkurler...
  • Öncelikle bütün yeni kullanıcılara allah kazasız belasız kullanabilmeyi nasib eylesin, diyerek yorumlarıma geçmek istiyorum.D'elight modelini henüz alalı 1 ay kadar oldu. yorumlara baktığımda 5500 tl gibi rakamlar görüyorum. Fethiye de bayiden alış fiyatım 4500 tl artı yan koruma demirim 100 tl. plaka ile kendim uğraştım ve yarım günde bitti çok şaşırdım bu kadar hızlı olmasına fakat sistem hızlanmış. ve sigorta dahil300 tl yi geçmedi. hala arada 600 tl gibi bir rakam var şaşırdım. toplam maliyet her şey dahil 4900 tl ye mal oldu bana.

    geçelim motorun kullanımı ile ilgili deneyimime... ıslak zeminde çok berbat lastik değişimi şart. aynalar çok kısa olduğu için arkayı göremiyorsunuz. 140 kg yük taşırken en ufak tümsek fena oluyor bir yerler vuruyor kötü. biraz küçük olduğu için araya bir koli yumurta zorla oluyor mesafeyi siz anlayın diye örnek veriyorum :) askı aparatı hondaya göre yüksek bunun sonucunda marketten aldığınız poşetlerin sapı sağlam olmalı dikkat !

    kötü yönlerinden biri de sinyal verdiğinizde genelde dikkatinizi uyarı ışığı pek çekmiyor takılı kalabiliyor buda kötü oluyor trafikte.
    470 km yol yaptım ve asla sakin kullanmadım yani motor yeni aman falan demedim neyse başta patlasın dedim. lakaya girmişim toprakmış yokuşmuş denedim yani. agresif kullandığım için daha benzinde bir tasarruf görebilmiş değilim. (toplam 80 lira) şuan içinde yarım depoyu geçik var bunu 1000 km ye kadar sürdüreceğim.
    sanırım ondan sonra ne olduğunu açıkça göreceğim motorda.

    şehir içinde çok rahat Fethiye de motor şart burayı bilenler bilir her evde bir motor vardır genelde. iki kişi ile aralarda çok rahat manevralar yapılabiliyor. Bir kaç kez ölüdeniz e gitmek gerekti 50-60 km ile yokuşu rahat çıktım hisar önüne kadar diyeyim. yalnız tek kişi ile bu çok değişmiyor. düz yolda 80-85 km sabit kalıyor geçmiyor. yeni olduğu için olabilir. biraz meyilli yerlerde 90 km yapabiliyor dün bunu 100 km ye çıkardım lakin mesafe kısaydı daha ilerisini göremedim :( 1000 km ye kadar bende dağılmazsa sağlam demektir :) daha önce honda activa kullan dım onun yanında süspansiyon zayıf tork harika. bütün kullanıcılara hayırlı olsun diyeyim tekrar dan. . . .




  • arif erten A kullanıcısına yanıt
    Şehirler ve bayiler arasında farklar olabiliyor. İstanbul gibi büyük şehirlerde ruhsat işlemleri kolay değil, muameleciye de bir miktar bayılıyorsunuz. Herkesin emniyette şurda burda sıra bekleyecek zamanı olmayabilir. Ben de alırken sigorta dahil 600TL fark ödedim. Bunda şaşıracak bir şey yok. Siz zaten motoru iyi ucuza almışsınız genelde indirim yapılmıyor. Şu anki fiyatı da 4890TL. İstanbul plaka olduğu zaman zaten sigortada ciddi farklar var, bunları da gözönüne almak lazım. Beklentilerinizi karşılıyorsa ne ala, hayırlı olsun güle güle kullanın.
  • stiperformance S kullanıcısına yanıt
    evet bayiye gidip baktığımda motorun aşırı küçük olduğunu gördüm. katalog çekimlerinde pigmeleri kullanmışlar galiba. uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor.

    neyse fiyat performans ve işletim giderlerinin ve boyunun boyuma daha uygun olduğu kanaatine vararak bi pcx aldım. @stiperformance
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bufalu

    evet bayiye gidip baktığımda motorun aşırı küçük olduğunu gördüm. katalog çekimlerinde pigmeleri kullanmışlar galiba. uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor.

    neyse fiyat performans ve işletim giderlerinin ve boyunun boyuma daha uygun olduğu kanaatine vararak bi pcx aldım. @stiperformance

    Selam bufalu

    Öncelikle yeni motorunu güvenli ve iyi günlerde kullanmanı dilerim..

    Ancak bir honda fanı olarak bu görüşlerine katılmıyorum. Özellikle '' uzaktan görüntü hoş ve kaliteli görünüyor ama yaklaşınca işler biraz değişiyor. '' sözüne.

    Almayı düşünenler için bu bilgi biraz gerçek dışı kalıyor bence.. Kalite anlamında yamaha d'elight drenaj parçalarının sağlamlığı - kalitesi - boya işçiliği gerçekten çok iyi.
    Kalite yorumu yaparken sanırım sadece dış görüntüsünü baz aldığını düşünüyorum. Nitekim dış malzemelerinden hariç motor özellikleri - ateşleme - enjeksiyon ve kayış sistemleri aynı neredeyse birbirinin benzeri iki motor PCX güç olarak daha üstün tabii ki...

    Bunların dışında sizde olduğu gibi D'elight ın çok küçük olduğunu söyleyen kullanıcılar duyuyorum. Kullanıcı derken D'elight kullanıcısı değil forum kullanıcısından bahsediyorum tabii.

    Arada PCX kulanan fakat sıklıkla D'elight kullanan biri olarak şunu söyleyebilirim. Boyutlarda kesinlikle abartılacak bir farklılık yok. PCX en olarak attığı farkla daha heybetli duruyor. Nitekim PCX in seledeki oturma mesafesi uzunluğu 74 cm. ( selenin en ön tarafındaki pah kısmını saymıyorum. Çünkü oturma alanı dışında ) D'elight ta ise 70 cm.

    2 tekerleğin dıştan dışa ölçümünde ise PCX 180 cm. iken D'elight 170 cm. civarında bir rakam veriyor. Sele yüksekliklerindede durum çok farklı değil PCX 76cm iken D'elight 75,5cm veriyor. Yani işin özü PCX de görüntüye heybet katmışlar. Drenajlar daha şişirilmiş. Kendi sitelerine girerseniz ayrıntılı ölçümler verilmiştir. Bunlar benim kullandığım motorlarda kendi yaptığım ölçümler. Son olarak ekleyeceğim boyu çok uzun olanlar için ( 180 cm den yukarı olanlar için söylüyorum ) gidon mesafesi D'elightta dez avantaj olabiliyor.

    Bence aradaki yaklaşık 2,500 TL lik farkı hesaba katarsanız. D'elight ın kendi kategorisinde iyi bir seçim nedeni olacağını söyleyebilirim. Ki D'elight ı space110 ile değilde PCX ile kıyaslıyorsak , bu D'elight için çok büyük bir + dır.


    Benim herzaman Honda tarafım daha ağır basar , ancak forumda bilgilenmek için dolanan arkadaşlarada mümkün olduğu kadar gerçeği yansıtmaya çalışıyorum. PCX şahane bir motordur. D'elight kaliteli ve çok hoş görünümlü bir kasaba kızıdır diyelim.




  • İstanbul içi yoğun kalabalık, gerektiğinde bisiklet ile dahi geçip parkedebilecek yer bulunamaz hale geldi. Delight Şehir içi için gayet ideal bir motosiklet.



    Delight'ın Vespa'ya göre boyut olarak biraz daha küçük ve alçak kaldığı doğrudur.

    15 yaşında 1.70 boyunda birisi Delight'ın üzerinde iken;
     Yamaha D'elight




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    İstanbul içi yoğun kalabalık, gerektiğinde bisiklet ile dahi geçip parkedebilecek yer bulunamaz hale geldi. Delight Şehir içi için gayet ideal bir motosiklet.



    Delight'ın Vespa'ya göre boyut olarak biraz daha küçük ve alçak kaldığı doğrudur.


    Kesinlikle sana katılıyorum. Aşağıdaki resimde 31 yaşında 1,76 cm boyunda birinin D'elight üzerindeki resmi..




     Yamaha D'elight




  • bu boyutta bu cc de bir scootet için kalite kokuyor demek yanlış olmaz galiba
  • Tekrar Merhaba Arkadaşlar ,

    Önceki sorumda çanta sormuştum. Cevap gelmeyince kendim araştırıp buldum. Kendi servisinde kappa marka arka bagaj ve D'elight siyah ön spor cam taktırdım. Düşünenlere kılavuz olması açısından için motorun son halini gösteren bir resim koyacağım.

    Ancak önce uzun süredir yakıt tüketimi ile ilgili paylaşımda bulunmadığımızı farkettim. Motoru aldığımdan beri tüm istatistiklerini tuttum. Bunu sizlerle paylaşmak isterim.
    Gün itibari ile 1000 km. rodaj dönemini geçmiş bulunmaktayım. Yakıt tüketimi istatistiklerini 90 km. den itibaren kesinlikle hatasız şekilde tuttum.

    1. 90 km. depoyu tamamen doldurdum.
    2. 230 km. depoyu tamamen doldurdum - 140 km. de 4,4 lt.
    3. 330 km. depoyu tamamen doldurdum - 100 km. de 4,4 lt.
    4. 437 km. depoyu tamamen doldurdum - 107 km. de 4,4 lt.
    5. 580 km. depoyu tamamen doldurdum - 143 km. de 4,4 lt.
    6. 697 km. depoyu tamamen doldurdum - 117 km. de 4,4 lt.
    7. 840 km. depoyu tamamen doldurdum - 143 km. de 4,4 lt.
    8. 1040 km. depoyu tamamen doldurdum - 200 km. de 4,4 lt.

    Yukarıdaki çizelgeye baktığımızda rodaj dönemindeki yakıt ortalaması 135 km. oldu. Ancak şunu belirteyim %90 oranla artçılı , toplamda 120 kg. civarı bir yükle seyir ettim.
    Ayrıca bu sonuçlarda net çıkan bir şey daha var. 60 ile 90 km. hızla 130 kg. yükle uzun mesafelerde menzil 180km. ile 200 km. arasında oynuyor. Fakat kasaba içinde tüketim artıyor. Rodajdan sonraki tüketim oranlarınıda paylaşmaya çalışırım.

    Aşağıdaki motorumun istediğim aksesuarlarını tamamladığım hali ile son görüntüsü. Çantanın D'elight deranjları ile uyumlu olan rengide var. Fakat temin etmek sıkıntılı.
    Ben aynalar ve diğer plastik aksam ile aynı mat siyah rengi tercih ettim.

    Aksesuar ve yakıt ile ayrıntılı sormak istediğiniz bir şey olursa yardımcı olurum.


     Yamaha D'elight




  • Merhabalar bende beyazını aldım 3 hafta önce. Ilk motorum olduğu için karşılaştırma yapamıyorum. Ama çok memnun olduğumu söyleyebilirim. Koruma demiri ve arwig topcase de taktırdım hazır almışken... gayet de hoş oldu

    Aynalardam yeterli verim alamıyorum. değiştirebilme şansımız var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahmedigo83

    Merhabalar bende beyazını aldım 3 hafta önce. Ilk motorum olduğu için karşılaştırma yapamıyorum. Ama çok memnun olduğumu söyleyebilirim. Koruma demiri ve arwig topcase de taktırdım hazır almışken... gayet de hoş oldu

    Aynalardam yeterli verim alamıyorum. değiştirebilme şansımız var mı?
    Merhaba ahmedigo83

    Öncelikle güvenli sürüşlerde kullanman dileğimle ( En baştan belirteyim bayiilerinde söylemiyorlar. Üstündeki Maxxis lastiklerle ıslak zeminde çok çok çok dikatli ol inanılmaz kayıyor. )

    D'elight ın en çok göze çarpan 2 sıkıntısından biri aynalar. ( Diğeri ıslak zemindeki lastiklerin facia yol tutamayışı )

    Aynalar ile ilgili şunu söyleyebilirim. Servisi ile görüşmelerimde ona muadil yada yedek parça adı altında başka bir ayna yok. Gerçi D'elight ın orjinalinde krom retro tarzı aynaların olması gerekirdi diye düşünüyorum. Her neyse yapılabilecek en pratik çözüm ayna koluna ek yaptırmak. Burada bir arkadaşım yaptırdı. Ondada beyazı var.

    Fakat ben aynaları kombine kullanarak idare ediyorum. Çok büyük sıkıntı yaşamıyorum. Biraz alıştım. Ama tahminimce biraz zaman geçtikten sonra krom ayna aksesuar olarak çıkacaktır. Yağ çubuğu tıpasına kadar krom aksesuarı çıkmış durumda çünkü :)




  • memrengin M kullanıcısına yanıt
    Merhaba
    Birkaçgün önce konyada çok şiddetli rüzgar çıktı. 70km/h hızındaymış. Motor yolda bir sağa bir sola gitti durdu. Oldukça yavaşladım. Diğer motorlar nasıldır bilmiyorum ama şerit şerit gezdim diyebilirim)))
    Saygılarımla...
  • 2 gündür İstanbul'da şiddetli Poyraz var.

    Sadece sizin motorlarınızı etkilemediği konusunda rahat olabilirsinix.

    Hem Delight hemde motorların şahı goldwing bu kadar şiddetli rüzgardan şerit değiştirecek kadar etkileniyorlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memrengin

    beyler herkese selam,

    ben de 2 senelik bir motosiklet sürücüsüyüm. yamaha yzf r-125'imi satıp d'elight alacağım kısmetse. :) artçılı sürüş yapabilmek maksadıyla.

    bir sorum var, racing motosikletimde çok hissetmiyordum ama bu rüzgar yeme mevzusu çok kafamı kurcalıyor. ne yani şimdi siz köprüden/viyadükten falan geçerken cidden çok mu etkileniyorsunuz rüzgardan? hani bazen çok rüzgarlı olduğunda yzf r-125 ile de bir miktar etkileniyorsun, motosikleti şeritte tutmakta zorlanabiliyorsun ama bu çok ciddi rüzgarlarda oluyor.

    bu konuda tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz?

    Ben size son dereceden bilgi vereyim rahat olun.

    Şiddetli rüzgardan 95kg'lık Delight'ın etkilendiği gibi 430kg'lık Honda Goldwing'te etkileniyor.

    Şiddetli rüzgarlı havalarda altınızdaki aracın 2 tekerlekli olduğunu bilerek hareket edin. 4 tekerlekli ile hiçbir zaman bir olmaz.

    Özellikle köprü ve viyadüklerden geçerken, size göre rüzgar olsun ya da olmasın bariyerlere daima mesafeli ve mümkünse max 50km hızla gidin. Bu tip açık ortamlarda rüzgarın nereden ve hangi şiddetle geleceğini kestiremezsiniz. O yüzden daima tedbirli olun.




  • Son durum bu...

    Seleyı açık kahve tonlarında deri ile kaplattım. Buda motorun rengini biraz daha açtı.
    Orjinal plastik siyah aynalarını çıkarttım. ( Görüş açısı çok kötü ) Yelerine yuvarlak Vespa aynası taktım.
    Orjinal plastik elcik topuzlarının yerinde D'elight aksesuarı olan krom topuzları taktım.
    Komple ön arka koruyucu krom barlar taktırdım. Bunlardan D'elight orjinal aksesuarı.
    Yamaha servisinde Kappa marka arka çanta ve taşıyıcı takımını taktırdım.

     Yamaha D'elight Yamaha D'elight Yamaha D'elight




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sayokhan

    quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik


    quote:

    Orijinalden alıntı: sayokhan

    kullanan arkadaşlar 2 kişilik performansı nasıl cb125e kullanıcısıyım memnunum motorumdan ama delight çok hoş bi motor genelde eşimle binicem

    Zaten küçük bir scooter 2 kişi pek olmaz. Anca kısa mesafe.

    cb ile devam o zaman :)

    Olmaz diyen arkadaşa katılmıyorum. Kullananlar 115cc ve enjeksiyonlu D'elight motorun en 150cc performansı olduğunu bilirler.
    Ayrıca ben ilk çıktığında aldım ve eşimle birlikte kullanıyorum.
    Hatta surekli izmir - alaçatı arası gidiyoruz. ( durmadan 250 - 300 km çok yaptım. 2 Kişi olarak. Bildiğim için söylüyorum uzun yolda dahi çok rahat 2 kişi + yükle bile.
    Bir üstte koyduğum resimler daha yeni. Yani motorda yıpranma dahi yok.
    Gözünü kapatarak binebilirsin. Yokuş , uzun yol vs. seni hiç üzmez.
    Ayrıca motorun yükleme kapasite 350kg.

    5,000 TL yi sadece kısa mesafede kullanabilirsin diye istemiyorlar :))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: forumnik

    İstisnalar bozmaz. Siz 2 kişi kullanabilirsiniz imkansız demedik. Boyu 180 üzeri olanlar tek kişi bile diz mesafesinde de sıkıntı yaşar. Hoş bir bayan scooterı bana göre. Durmadan 250-300km yapmanız ise hem teknik hem de insani olarak çok zor. Bir kere deposu 4lt benzin alıyor. 100km de 2lt yaksa 200km de benzincide durmanız lazım. Saatle 100km ile gitseniz ( ki gitmez) 3 saat o sele üzerinde kimse oturamaz. Birazcık abartı var yazdıklarınızda, motoru kötülemedik amacına uygun kullanmak gerek. Sonuçta uzun yol motoru değil.

    Durmadan söylemimi yanlış anladınız. Bugün goldwinge binen adam bile belli aralıklarla durulması gerektiğini zaten söyler. İzmir - Alaçatı arası dedim. 75km dir bu mesafe. Alaçatıdan izmire gider merkezde dolanır işlerini bitirir , sonrasında Alaçatıya döndüğünde 250 - 300 km. yapmış oluyorsun. Yani günü durmadan ordan oraya dolu koşturman durumunda bile seni üzmüyor.

    Sizin söyleminizdeki 2 kişi pek olmaz sadece kısa mesafe demenize katılmadığımı söyledim. Motoru kötülüyorsunuz demedim. Bazı söylemlerimede espri kattım. Eleştiriye pek açık bir toplum değiliz.

    Diz mesafesi sorununa bende katılıyorum. boy 1,80 ile 1,85 den yukarısı için diz mesafesi rahatsız edebiliyor.Ki ben 1,78 boyundayım hiç rahatsız olmadan kullanabiliyorum. Bunu önceki mesajlarımdada belirtmiştim. Ama şu söylediğimin arkasındayım. İzmir - Ankara arası bile ufak molalarla sizi rahat götürebilecek bir motor.
    Bu tabii ki uzun yol motoru kesinlikle değil. Sadece bu kategorideki bir motor için gerçekten kaliteli ve kullananı üzmeyecek bir performansa sahip olduğunu belirtmek için söylüyorum. Şehir içinde , çok kıvrak , seri , km 10 kuruş yakan ekonomik. , yüklemeyede gelen , artçılı veya artçısız kulanılabilecek. Hem erkek hem bayan motoru.

    Uzun yol test videoları ve artçılı sürüş testleri youtube da mevcut. Ayrıca cbr ile çok farklı kategoriler , kullanım alanları , sürüş deneyimler , performansları vs...


    eksi ve artılarını net olarak belirtmek istedim sadece.

    Teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi stiperformance -- 14 Nisan 2015; 9:00:04 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.