Şimdi Ara

Bmw F10 520i (1.6 Turbo 170 Hp) Testim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
418
Cevap
9
Favori
44.144
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CarBuyer


    quote:

    Orijinalden alıntı: cancar34

    520i 1.6 60lt depo şehir dışında 1 depo ile 1000 km gittim eco pro modunda mucize bir benzinli twin power turbo motora sahip mükemmel çekiş bu araç zaten e180 sınıfına alınmamamlı kesınlıkle e 200 sınıfına alınmalı gitmeyen diyen arkadaşiar 520i ile e180 hızlanma testini izlesinler bence

    e180http://www.youtube.com/watch?v=gjA96oZm_Vo 11 saniye!

    520İhttp://www.youtube.com/watch?v=vnoMDUrquug 8.6 saniye!


    zaten her zaman 5 e den üstün s de 7 den üstün olmuştur satış rakamlarıyla dergi testleriyle bu tartışılmaz bir gerçektir.
    520i 1.6 motoru 2.0 lt hacmindeki motor kadar atak ivmelenme çok iyi ferrari 0-100 4.5 saniye 1.6 520i 8.6 saniye anlaşılmıştır umarım.

    saygılar keyifli sürüşler
    Paylaş

    aracın deposu 70 litre yani 7 litre yakmış eco pro modunda bide.Şehir içi rahat 10 litre o zaman bu araç

    520İ 1.6Lt turbo Aracımı alalı 1 seneyi geçti ve senede 7400km yi zor yaptım. Babama da aynısından aldık onun da yıllık km si yaklaşık benimki kadar oldu. Şimdi ben şehir içi 8.7 lt uzun yolda 6.5 litre yaktırarak bindim, bedavadan gezdim :) Nasıl mı , buyrun hesaplayalım.

    1.6Lt Motorlu taşıt vergisi yıllık şu anda 859 tl. Seneye artacak ve 946 tl olacak

    Aynı aracın 2.0Lt dizel 520D 2.0 ını alsaydım (iyi ki de almamışız :)) 2.385,00 TL veriyor olacaktım seneye 2626 TL verecektim.

    Hele hele Mercedes gibi 2 litre dilimini aşan E200Cdi olsaydı 3578 TL veriyor olacaktım seneye o da 3940 TL olacakmış.

    Şimdi aradakı MTV farkına ne kadar gezebiliyoruz hesaplayalım.

    Hadi şehir içi dışı ortalama 8 LT / 100KM yaktım desem , 7400 / 100 = 74 kere 100KM 74x8 = 592 LT yakıt harcadık . Yakıtın litresi 4.73 desek x 592 = Kabaca 2800 TL Toplam masraf 2800TL yakıt ve 900 MTV = 3700 TL

    Aradaki fark da almadığım aracın daha yüksek fiyattan alınacağına göre kasko değeri nedeniyle fazladan verdiğim kasko bedeli, trafik sigortası bedelinden çıkar. Yani Bir kere E200CDi a binmediğim için bedavadan geziyorum :)

    E200 CDi Dizelin aynı km de masrafı 3578 TL MTV 6 litre ortalama yaksa 74x6= 444 mazot 4.26 TL 1891TL mazota harcardı Toplam masrafı kabaca : 5500 TL

    Ha geçenlerde 525D sahibi bir arkadaşla karşılaştık. Ya dedi bu 520 ler 1.6 değil mi çekmiyormuş yokuşta içi yüklü kalkarken falan dedi, ha dedim evet biz inip itiyoruz yokuşlarda, arabaya kulp taktırıcam lanet olsun şu 516 yı bana kakaladılar diye cevap verdim. Umarım mutlu olmuştur arkasını dönüp gitti kim bilir ne kadar seviyor 300 bin liralık dizel ve az yakan aracını. Üzmeyeyim dedim, yarı fiyatına bedavaya gezdiğimden falan hiç bahsetmedim. Neyse anlatmak istediğimi anlamak isteyen anlar sanıyorum. Kafa bu kadar basıyor bu gün orucum da idare ediverin :)




  • Sanki satış temsilcisi Muharrem, sağdaki de potansiyel bayan müşteri. Mıy mıy mıy, ne dediği de belli değil. Yazık cidden.

    Tebrikler Muharrem, arabayı bağırtarak yine mutlu ettin bizleri. :) Ekonomi ağırlıklı bir testini de görürüz bir gün umarım.
  • yanlasaydın hocam
  • Kardeşim eline saglık.
    21-31 ne ya

    O degilde kıza en az 1 yıllık malzeme verdin. Başka müşterilere senden aldığı tüyolari satar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    haa hah tamam oldu şimdi.
    baktık ki dünya para istenenen 118ler 3.20ed ler 25 bin lira fazladan parayla 1 saniye fark ettiriyor,powershiftin yazılımı sorunlu oldu
    Donanım desen boşline,motor desen 10beygir güçsüz,güvenlik desen o da ne,kalite desen zaten konuşmaya gerek yok,ne yapsın adamlar çareleri yok 0/100e bakacaklar
    borusana söyleyelim 320yi de çiplesinler,1 boy fark için 25 bin lira para vermek adamın içine taş kadayıf gibi oturur


    Ben birşey merak ettim,

    Siz hiç 0-100 de 1 saniye , 0-200 de 2 saniye aralarında fark olan araçları yan yana denediniz mi ? Yani 200 e ulaştıklarında aralarında ne kadar mesafe fark olur yaklaşık gördünüz mü veya tahmininiz nedir ? 1 boy falan mı olacağını düşünüyorsunuz ?

    2. olarak 150 bine aldığın 245 hp lik 328i 0-100 5,9 saniye. Mesela önemsemediğiniz 1 saniye daha hızlı 4,9 saniyede hızlanabilen aynı segment araba için ne kadar fark ödenmesi gerekiyor tahmininiz var mı ?

    Eğer 1 -2 saniyeler sizin için zaten önemli değilse neden volvo için bu kadar ısrarcısınız onu anlayamadım. volvo yavaştır , bmw nin benzer hp deki hiçbir aracına kafa tutamaz deyin bitirelim konuyu. Ben mesela bunu iddia ediyorum ama sizin tam olarak neyi savunduğunuzu anlamadım. volvo daha ucuz onu mu savunuyorsunuz , daha hızlı mı diyorsunuz , daha güvenli mi diyorsunuz... Gündemde hızlanmalarını konuşurken birden 25 bin fark diyorsunuz , sonra volvo tank diyorsunuz vs vs .

    Yoksa 25 bin farka sadece 1 saniye daha hızlı araba aldığınızı mı düşünüyorsunuz ve buna değmez mi diyorsunuz ???




  • Konu BMW 520i hakkında ama son mesajların çoğu 520i dışı mesajlar.

    ---------

    Dostum kısmetse E180 testi ne zaman geliyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogameci -- 30 Ağustos 2013; 11:49:50 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muharrem.05

    quote:

    Orijinalden alıntı: NEYZEN61

    quote:

    Orijinalden alıntı: shadowgeist

    Eee sonuc?tatildeyim bilader soylesenize opelle bmw nin durumu

    Hocam sanırım 100 km den sonra başlıyorlar @muharrem tüm hırsı ve azmi ile insignianın gaz pedalının üzerine çıkıyor ama Bmw sürücüsü albert hans (kendisini tanımıyorum inşallah kızmaz.Saygılar)Kendinden çok emin altındaki alaman makinesine vuruyor kırbacı nasılsa 1.4 fındık motor benim über in yanında da neymiş dercesine.Sonra muharrem basıyor ama unuttuğu bir şey var aracının ''eco modu'' aman Allah ım nasıl böyle bir hata yapardı anlamak mümkün değil.Alaman harikası Bmw dür technic yavaş yavaş uzamaya başlıyor.Ama Albert Hansın unuttuğu b bir şey vardı o da muharremin vitesi Allah ne verdiyse ÇAT diye 3 ten 4 atip gazlaması idi.Fındık motorlu ınsıgnıa adeta küllerinden doğarak çok met edilen 1.6 136 hp lik arkadan itişli Bmw makinasının totşuna yapışmıştı Albertin artık yapacak bir şeyi yoktu Fındık motorlu wir liebin autos opel yakasını bırakmıyordu.Albert ne yapmalı idi düşündü düşündü tam o sırada ........Sonra video forumdan silindi hocam kötü örnek oluyormuş.

    Olayın özeti;

    Bmw 180 km e kadar sadece 1 boy fark atabildi olay bu hocam .

    Atımı getirin sefere çıkıyoz

    Bir ara beraber 320i ed ve insignia testi yapıp foruma koyalım mı üstat :))) Ben varım müsait olunca haber edin... Belki bazı arkadaşlar da S60 larıyla katılmak isterler :))) çeker çeker koyarız foruma...




  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    Valla kendinize bir dünya kurmuşsunuz, hatta bayağı bayağı inanmışsınız başkalarını da inandırmaya çalışıyorsunuz. Ben o adamların vw yalakası ya da ne şekilde tabir ediyorsanız olduğunu düşünmüyorum. Benim demek istediğim şeyden konu buralara geldi onu bile bilmiyorum. Her konunun altında bmw, merc alacak adama gidip volvo öneriyorsunuz. Utanmasanız maybach alacak adama bile volvo s60-80 önereceksiniz. Bu abartı örneği veriyorum çünkü dışarıdan gerçekten bu kadar aciz bir görüntü var.

    Volvo güzeldir kalitelidir bu markayla hiçbir sorunum ya da diğer markalarla hiçbir bağım yok. Ama her konunun altında IIHS linkleriyle s60 da s60 diye gelmeniz gerçekten kabak tadı verdi. Tek kiriter sanki o. Bmw şasesi, dinamiği yok yani bu Volvo' da anlamayacak ne var ki. Herkes sanki IIHS' deki çarpışma testine göre ölmemek için araba alıyor. Kendinize gelmenizi tavsiye ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    quote:

    Orijinalden alıntı: sempasempa

    quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Test güzel olmuş ve BMW'yi seven biri olarak diyeceğim; 1.6 motorlu bir araca 164.000TL hayatta vermem.

    hocam 1.6 olması vergi ve yakıt acısından mantıklı değilmi, demek istediğiniz şey bu parayı veren kişinin bu hesapları olmazmı demek istediniz. almaya düşünüyorum bu aracı, biraz daha açarsanız çok yardımınız dokunabilir. teşekkürler

    audi bindim uzun süre favorimdi , sonra fiyatları ile mercedes gönlümü çaldı, şimdi Yeni BMW 520i çok etkiledi beni

    Vergi-kasko-yakıt gibi ekstra avantajları var elbette.

    Ancak ben o parayı gözden çıkardıktan sonra 1.6 motor araç almam, buna takıntı diyebiliriz. Kişisel tercih. Alan kişiyi üzecek bir araç değil.

    Arkadaşın da söylediği gibi son vergiler, ötv artışları, kur farkından sonra ben de ciddi ciddi düşündüğüm 520i alımını erteledim. 1600 motor oluşunu bir nebze kabullenirsiniz. Performans konusunda sıkıntı yok zaten. Yıllık çok km yapmayanlar için belirtildiği gibi kasko ve mtv farkından zaten 7-8 depo benzin ekstradan kazanırsınız. Bu da fazla km yapmayan bir insanı 5-6 ay idare eder. İlk alım maliyeti 520d ye göre ortada zaten.. Alınmaması için hiçbir sebep yok AMA;


    işte o ama varya. İlk tanıtıldığında türkiye paketli 140 hafif donanım ekleyince 150ye çok rahat alınabilecek bir araçken şimdiki fiyatlarına ne demeli. Ben açıkçası ikinci elde değer kaybetmesini bekliyorum bu aracın. Bugüne kadar hiç sıfır araç almadım bundan sonra da aldırmıcak bu devlet anlaşıldı. Ayıptır yahu. Gerçekten 1600 motorlu bir araca 170-180.000tl ler büyük ayıp. İster Mercedes e180 olsun ister 520i. Ben bu parayı bu iki araca da bağlamam. Benim gözümde maksimum ederi bu araçlar 120 130 dur. Bunu da beş altı ay sonra sıkışan birisinden ikinci elde alır geçerim (zaten fazla km yapmıyorlar).

    140-150 lere düşük kmde 520dler varken ille de sıfır diyenler hariç bu araçlara bu para verilmez.

    Sadece bu iki modele değil diğer hiçbir araca verilmez. Gerçi biz istediğimiz kadar konuşalım şirketler yine alıp geçicek bu paralara, olan birikimle almaya çalışan sıradan vatandaşa olucak.

    Sonuç olarak ikinci elde takip....




  • 520d bi aamiral ya
  • Forumdaşlar öncelikle herkese merhaba,
    Bugün forumdan samimi olduğum hakan arkadaşım ile Borusan oto'ya gittik ve Bmw 520i testini yaptık. Araç hakkında izlenimlerimi aktarmam gerekirse

    Aracın motor şanzıman uyumu oldukça başarılı araçta 3 kişiydik ve klima açıktı herhangi bir zorlanma yok gayet akıcı bir performans sunuyor. İç hacim genişliği gayet yeterli ve kullanıcıya bej döşeme ile ferah bir alan oluşuyor.
    Araçta 18" jant olmasına rağmen darbe emişi ve konforu memnun edici özellikle bozuk zeminde kullanıcıya hissiyatı minimuma indiriyor. Araç yalıtım anlamında ise tatminkar buldum gerçi üst hızlara çok fazla çıkma şansım olmadı.
    Araç viraj içine hızlı ve dip gaz girerseniz arkadan kayıyor ama kesinlikle 520d gibi birden atmıyor kullanması daha keyifli ve kontrollü 520i'nin.
    Can alıcı nokta ise bu tarz bir kullanımda 9-10 lt. arasında tüketim sunuyor bu da bu segmentte böyle genişlik ve ağırlıkta bir araç için makul bir tüketim diyebilirim. Tabi sakin kullandın mı 8 litrelerde dolaşmakta mümkün bir seçenek. Araç ayrıca genellikle 2000 devirin altına kolay kolay inmiyor bu da aracın max. torku sürekli verdiği devirde akıcı bir şekilde ilerlemesini sağlıyor
    Araç sürüş modlarına göre gösterge ekranını değiştiriyor ne yazık ki gösterge tam net çıkmadı fakat dikkatli bakarsanız ben sürüş modunu değiştirdikçe araç otomatik olarak farklı bir ekrana geçiyor.
    Araçta videoda da fark ettiğiniz gibi yokuş aşağı ellerimin bırakmış bir şekilde sert bir fren yaptım ve araç sağa sola sapmadan olduğu yerde durdu bu da Bmw 'nin çok sevdiğim ayrı bir özelliğidir.
    Saolsun test görevlisi bana karşı çok anlayışlıydı. Zannedersem test görevlisine aracı biraz ben tanıtmış gibi oldum
    Fiyat konusunda memnun edici bir donanımda (+ metalik renk ve çok kollu şık bir 17" jantla) 520i ortalama 160 bin tl ye denk geliyor. 320d en dolu olanları ise vergi sistemimiz yüzünden 160 bin tl ye geliyor burada kullanıcının hangi marka modele daha çok ilgi duyuyorsa onu alması gerektiği öne çıkıyor

    Bunlarda konfigre ettirdiğimiz araçların fotografları

     Bmw F10 520i (1.6 Turbo 170 Hp) Testim


     Bmw F10 520i (1.6 Turbo 170 Hp) Testim


     Bmw F10 520i (1.6 Turbo 170 Hp) Testim


     Bmw F10 520i (1.6 Turbo 170 Hp) Testim


    Videoda yine bilgilendirici açıklamalarda bulunuyorum lütfen HD izleyin


    Sorularınız olursa elimden geldiği kadar cevaplamaya çalışırım

    Edit:Link ekleme, imla, yorum ekleme



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi muharrem.05 -- 19 Ağustos 2013; 18:52:07 >



    Mcweigh bu mesajı paylaştı




  • eline sağlık güzel test olmuş...
  • emeğine sağlık güzel test olmuş .

    yakıt tüketimi makul fiyat iyi ama benım gönlüm E serisi diyor .
  • Yerimizi alalim
  • Motor sesi çok tatlı geliyor.Tüketimi gayet makul bence, hatta segmentine göre fazlasıyla iyi.

    Birebir aynı özelliklerdeki 5.20d ne kadara geliyor?
  • 21 yaşındasın Muharrem'ciğim ama ben senden daha genç duruyorum.

    Yalnız bir noktaya dikkat çekeyim,

    "Belli bir hızda giderken direksiyondan eli çekip fren yapınca önden çekişli arabalar kafa sallıyor" ibaresi geçiyor videoda

    Ben 2004 Civic ile denediğim zaman (70-80km/s ile) freni köklememe ve direksiyondan elimi çekmeme rağmen kafa sallamadı.

    Aha bu BMW gibi dümdüz durdu valla.
  • Eline sağlık
  • 30 bin euroluk araç nasıl 65 bin euro oldu.Görüyorsunuz öyle değil mi? Allah bu sistemin cezasını versin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chewee -- 18 Ağustos 2013; 18:33:20 >
  • istinye borusan içinde bildiğin viral reklam olmuş.
  • BMW testleri hep Muharrem abimizden geliyor. Artık BORUSAN'da yetkili birisi olduğunu falan düşüneceğim.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.