DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Vodafone cepnetten 14 lük pttcell e geçiş
74
Cevap
1
Favori
10.800
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Vodafone cepnetten 14 lük pttcell e geçiş
Sayfaya Git:
Sayfa: 1 2 sonraki >>>
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      105 Mesaj
      07 Ağustos 2013 00:18:11
      Merhaba arkadaşlar vodafone cepnet kullanıyorum en eski paket şuan aylık 11 veriyorum. Ama dakika ve sms yok zaten bunları fazla harcayan biri değilim ama ayda 100 er 200 er olsa çok iyi olur . Ancak interneti çok kullanıyorum günde en az 2 3 saat sürekli internet açık oluyo diğebilirm. Şimdi bu pttcell in interneti ve konuşma dakika paketleri çok iyi ancak 2 sıkıntım var; birincisi ıstanbulda yurtta kalıyorum aveanın çekim kalitesi fazla iyi değil çoğunlukla 2 çizgi oluyo 3g çoğu yerde çekmiyo diğer bir sorun ise bu paketin devamlılığı olur mu şimdi cepneti iptal edersem birdaha geri dönüşü olmayacak pttnin bu paketi 1 yıl içinde biter mi veya fiyatını 2ye katlarlar mı çok çelişkide kaldım siz olsanız ne yapardınız


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      07 Ağustos 2013 00:32:37
      Ben olsam bi dakka düşünmez geçerdim pttcell'e.


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      07 Ağustos 2013 00:34:37

      quote:

      Orijinalden alıntı: cerberus82

      Ben olsam bi dakka düşünmez geçerdim pttcell'e.

      Bende geçmeyi düşünüyom ama kararsız kaldım


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      07 Ağustos 2013 01:01:10
      Taahhut yok. işine gelmezse tekrar taşırsın. taşımak parayla değil ya. pttcellin abonesi az uzun süre fiyatın değişeceğini sanmıyorum. 11 tlye cepnetin devamlılığını kim garanti ediyor?


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      07 Ağustos 2013 01:24:10
      Cepnetten çıktığım zaman birdaha geri dönemiyorum üye alımı bitti yaklaşık 2 seneden beri var ama sürekli fiyat artıyo son zamanlarda yakında 15 tl olursa şaşırmam ama ne biliym ya karar veremedim çekim kalitesi fazla iyi değil tek artışı dk ve sms olacak cepnetten geçen var mı acaba forumda


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      07 Ağustos 2013 01:59:35

      quote:

      Orijinalden alıntı: furkan5835

      Cepnetten çıktığım zaman birdaha geri dönemiyorum üye alımı bitti yaklaşık 2 seneden beri var ama sürekli fiyat artıyo son zamanlarda yakında 15 tl olursa şaşırmam ama ne biliym ya karar veremedim çekim kalitesi fazla iyi değil tek artışı dk ve sms olacak cepnetten geçen var mı acaba forumda

      var :) hacı 5 gün oldu geceli suan gayet memnunum adil kullanımı doldurdum vodafone den daha hızlı emin ol ama bölgeye gorede değişir vodafone de 11 sınırsız internet artı gece 9 sabah 9 kullanıyordum bulunduğum bölgede sıkıntı da yok kurtuldum vodafan dan ya sende geç rahatlayacak sin emin ol pttcell bir yamuk yapmazsa suan 10 numara.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      07 Ağustos 2013 02:07:30

      quote:

      Orijinalden alıntı: kubilay212


      Alıntıları Göster


      var :) hacı 5 gün oldu geceli suan gayet memnunum adil kullanımı doldurdum vodafone den daha hızlı emin ol ama bölgeye gorede değişir vodafone de 11 sınırsız internet artı gece 9 sabah 9 kullanıyordum bulunduğum bölgede sıkıntı da yok kurtuldum vodafan dan ya sende geç rahatlayacak sin emin ol pttcell bir yamuk yapmazsa suan 10 numara.

      Istanbulun göbeği sayılacak yerde yaşıyorum eminönüye yürüyerek 5 dk ama avea doğru dürüst çekmiyo çekse zaten şimdiye 10 kere geçmiştim yemekhane var zemin katta orada zaten hiç çekmiyo 1.katta gidip geliyo bi 2.katta 2 çizgi oluyo neyse artık okul başlasın tekrar bi denerim avea yı biraz geliştirmişse altyapıyı geçecem


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      07 Ağustos 2013 02:18:23
      Ben de günlerdir takip ediyorum ama valla sonu belli olmayan bir macera için mis gibi vodafoneu ve ben iptal etmediğim sürece iptal olmayacak cepnet paketini heba etmeye gözüm kesmiyor. Bir kere faturalı avea, faturalı avea demek yeter zaten insanın yüzünü düşürmek için, yıllardır hepimiz biliyoruz bu durumdan neler çeken binlerce kişiyi, fatura şoku avea ile özdeşleşmiş bir terimdir ve avea bu konuda açık ara birincidir. Sadece şu bile yeter aveada faturalı müşterileri bazı servislere istemedikleri halde zoraki üye yapıp faturaya 7-8 lira ekleyebiliyorlar, 26 liralık tarifede fatura 52 lira geliyor mhyi arıyorsun bu normal faturanız diyor, ama benim tarifem 26 lira bu kalan miktar ne için diyorsun, 'göremiyoruz' diyor, güler misin ağlar mısın. İkincisi Vodafone gibi asla çekim gücüne kapsama alanına sahip değil, ilçe merkezinde şehir merkezinde evinde kullanırken iyi ama bu 'cell' yani mobil bir cihazda kullanıyoruz, okula gittiğimizde memlekete gittiğimizde pikniğe mangala gittimizde tatile gittiğimizde bizi çıldırtacaksa (avea böyle şeylerde çıldırtmakla ünlüdür) ne anladım sınırsız internet vermesine. Üçüncüsü cepnette paketin iptal olmama garantisi var her mesajda tekrar tekrar söylüyor vodafone bunu internet sitesinde de var en fazla yıllık bazda enflasyona göre tekrar fiyatlama yapıyorlar, ama pttcellde paketin devamlılığı konusunda hiçbir garanti yok. Dördüncüsü bu pttnin memur kafasını biliyorsunuz pttcelle geçmeye uğraşan insanları sıcak fırsatlardaki pttcell konusundan okuyun lütfen bilgisayar karşısında kafayı yersiniz, daha sadece pttcelle girmek böyleyse bu adamların müşteri hizmetlerini teknik ekibini vs. vs. bir düşünün allah aşkına. Tamam pttcellin verdiği dakikaya smse internete ben anca tek internet alabiliyorum ama en azından kıyas bile edilemeyecek bir kalite var ve kafam inanılmaz rahat, ayrıca fatura derdim yok. 20 liraya ayakkabısına basan şöförlerin sürdüğü dolmuş misali ucuz otobüsler yerine 30-35 lira veririm ulusoyla giderim yani.

      Not: Yine de ilgilenmiyor değilim gizli gizli konuyu okuyorum


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Aristeas -- 7 Ağustos 2013; 2:23:42 >
      _____________________________

      Eski üyeliğim La Liberté için şifre hatırlatma kodu mailime bir türlü gelmediğinden ötürü yeni olarak bu üyeliği açmış bulunmaktayım.
    • Çavuş
      88 Mesaj
      07 Ağustos 2013 02:29:15

      quote:

      Orijinalden alıntı: Aristeas

      Ben de günlerdir takip ediyorum ama valla sonu belli olmayan bir macera için mis gibi vodafoneu ve ben iptal etmediğim sürece iptal olmayacak cepnet paketini heba etmeye gözüm kesmiyor. Bir kere faturalı avea, faturalı avea demek yeter zaten insanın yüzünü düşürmek için, yıllardır hepimiz biliyoruz bu durumdan neler çeken binlerce kişiyi, fatura şoku avea ile özdeşleşmiş bir terimdir ve avea bu konuda açık ara birincidir. Sadece şu bile yeter aveada faturalı müşterileri bazı servislere istemedikleri halde zoraki üye yapıp faturaya 7-8 lira ekleyebiliyorlar, 26 liralık tarifede fatura 52 lira geliyor mhyi arıyorsun bu normal faturanız diyor, ama benim tarifem 26 lira bu kalan miktar ne için diyorsun, 'göremiyoruz' diyor, güler misin ağlar mısın. İkincisi Vodafone gibi asla çekim gücüne kapsama alanına sahip değil, ilçe merkezinde şehir merkezinde evinde kullanırken iyi ama bu 'cell' yani mobil bir cihazda kullanıyoruz, okula gittiğimizde memlekete gittiğimizde pikniğe mangala gittimizde tatile gittiğimizde bizi çıldırtacaksa (avea böyle şeylerde çıldırtmakla ünlüdür) ne anladım sınırsız internet vermesine. Üçüncüsü cepnette paketin iptal olmama garantisi var her mesajda tekrar tekrar söylüyor vodafone bunu internet sitesinde de var en fazla yıllık bazda enflasyona göre tekrar fiyatlama yapıyorlar, ama pttcellde paketin devamlılığı konusunda hiçbir garanti yok. Dördüncüsü bu pttnin memur kafasını biliyorsunuz pttcelle geçmeye uğraşan insanları sıcak fırsatlardaki pttcell konusundan okuyun lütfen bilgisayar karşısında kafayı yersiniz, daha sadece pttcelle girmek böyleyse bu adamların müşteri hizmetlerini teknik ekibini vs. vs. bir düşünün allah aşkına. Tamam pttcellin verdiği dakikaya smse internete ben anca tek internet alabiliyorum ama en azından kıyas bile edilemeyecek bir kalite var ve kafam inanılmaz rahat, ayrıca fatura derdim yok. 20 liraya ayakkabısına basan şöförlerin sürdüğü dolmuş misali ucuz otobüsler yerine 30-35 lira veririm ulusoyla giderim yani.

      Not: Yine de ilgilenmiyor değilim gizli gizli konuyu okuyorum

      valla girdik artık bir yola hocam zaman gösterecek artık ama vodafone de artık eskisi gibi değil kabul edelim fiyatlandirma uçtu resmen


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      07 Ağustos 2013 02:38:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: kubilay212
      valla girdik artık bir yola hocam zaman gösterecek artık ama vodafone de artık eskisi gibi değil kabul edelim fiyatlandirma uçtu resmen

      Evet Vodafone Türkiye'de biraz palazlandı diye hemen ötmeye başladı ufak ufak Turkcell'e bağlıyor o da. Turkcell'e zaten geçmem çuval çuval para niye saçayım tadımlık kullanımlara o yüzden geriye Avea kalıyor, ama yukarıda saydığım nedenlerden dolayı Avea kesinlikle güven vermiyor bana. Güven veren bir alternatif göremiyorum önümde yani. Gelen gideni aratacak duruma baktığımızda. O yüzden mecburen Vodafone'a devam.

      Yine de biraz kullandıktan sonra eğer memnunsanız sizden tecrübelerinizi duymak isteriz


      _____________________________

      Eski üyeliğim La Liberté için şifre hatırlatma kodu mailime bir türlü gelmediğinden ötürü yeni olarak bu üyeliği açmış bulunmaktayım.
    • Çavuş
      88 Mesaj
      07 Ağustos 2013 02:52:47

      quote:

      Orijinalden alıntı: Aristeas


      Alıntıları Göster


      Evet Vodafone Türkiye'de biraz palazlandı diye hemen ötmeye başladı ufak ufak Turkcell'e bağlıyor o da. Turkcell'e zaten geçmem çuval çuval para niye saçayım tadımlık kullanımlara o yüzden geriye Avea kalıyor, ama yukarıda saydığım nedenlerden dolayı Avea kesinlikle güven vermiyor bana. Güven veren bir alternatif göremiyorum önümde yani. Gelen gideni aratacak duruma baktığımızda. O yüzden mecburen Vodafone'a devam.

      Yine de biraz kullandıktan sonra eğer memnunsanız sizden tecrübelerinizi duymak isteriz

      valla bende alışmıştım vodafoneye 6 sene kullandım bakalım suan gidişat ii 5 gündür pttcell liyim :-)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      5347 Mesaj
      08 Ağustos 2013 14:42:38
      her iki seçeneği de kullanan biri olarak size önerim bölgenizde ava çekmiyorsa hiç maceraya girmeyin derim..

      iyiki cepneti kapatmamışım diyorum lan bimcellin çektiği yerde pttcell çekmiyor Ankara da yaa bizzat test ettim yolda..olacak işmi

      edgede çalıştıktan sonra napayım 14 liralık paketini ptt nin..

      ahanda bu mesajı da vodafone cepnetten yazıyom,birde vodafone isterse 15 e artırsın paket fiyatını ama stabil bir operatördür öyle yarın bitiyor diyip bitirmez paketi..5 yıldır bitirirdi çoktan cepneti öyle olsa

      aha bak pttcell ilk faturada dayamış içerik servisleri 1.40 TL ücreti,nedir ne ücretidir bu ücret bilgimiz yok uğraş dur işin yoksa


      _____________________________

      Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
    • Çavuş
      88 Mesaj
      08 Ağustos 2013 21:14:51

      quote:

      Orijinalden alıntı: righteous@

      her iki seçeneği de kullanan biri olarak size önerim bölgenizde ava çekmiyorsa hiç maceraya girmeyin derim..

      iyiki cepneti kapatmamışım diyorum lan bimcellin çektiği yerde pttcell çekmiyor Ankara da yaa bizzat test ettim yolda..olacak işmi

      edgede çalıştıktan sonra napayım 14 liralık paketini ptt nin..

      ahanda bu mesajı da vodafone cepnetten yazıyom,birde vodafone isterse 15 e artırsın paket fiyatını ama stabil bir operatördür öyle yarın bitiyor diyip bitirmez paketi..5 yıldır bitirirdi çoktan cepneti öyle olsa

      aha bak pttcell ilk faturada dayamış içerik servisleri 1.40 TL ücreti,nedir ne ücretidir bu ücret bilgimiz yok uğraş dur işin yoksa

      hocam siz o içerik servisini daha ne olduğunu öğrenmedınız mi merak ediyorum gerçekden banka numarasına gönderdiğiniz mesaj değilse ne o öğrenince bizi de bilgilendirin lütfen.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      5347 Mesaj
      08 Ağustos 2013 21:59:30

      diğer fatura gelince belli olacak ne ücreti olduğu,o zaman bilgilendiririm


      kubilay212kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Imzamdan önce su çalismayan imza sistemini bir yenileseniz...
    • Çavuş
      88 Mesaj
      08 Ağustos 2013 22:03:23

      quote:

      Orijinalden alıntı: righteous@

      diğer fatura gelince belli olacak ne ücreti olduğu,o zaman bilgilendiririm

      tskler.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1902 Mesaj
      09 Ağustos 2013 02:48:13

      quote:

      Orijinalden alıntı: Aristeas

      Ben de günlerdir takip ediyorum ama valla sonu belli olmayan bir macera için mis gibi vodafoneu ve ben iptal etmediğim sürece iptal olmayacak cepnet paketini heba etmeye gözüm kesmiyor. Bir kere faturalı avea, faturalı avea demek yeter zaten insanın yüzünü düşürmek için, yıllardır hepimiz biliyoruz bu durumdan neler çeken binlerce kişiyi, fatura şoku avea ile özdeşleşmiş bir terimdir ve avea bu konuda açık ara birincidir. Sadece şu bile yeter aveada faturalı müşterileri bazı servislere istemedikleri halde zoraki üye yapıp faturaya 7-8 lira ekleyebiliyorlar, 26 liralık tarifede fatura 52 lira geliyor mhyi arıyorsun bu normal faturanız diyor, ama benim tarifem 26 lira bu kalan miktar ne için diyorsun, 'göremiyoruz' diyor, güler misin ağlar mısın. İkincisi Vodafone gibi asla çekim gücüne kapsama alanına sahip değil, ilçe merkezinde şehir merkezinde evinde kullanırken iyi ama bu 'cell' yani mobil bir cihazda kullanıyoruz, okula gittiğimizde memlekete gittiğimizde pikniğe mangala gittimizde tatile gittiğimizde bizi çıldırtacaksa (avea böyle şeylerde çıldırtmakla ünlüdür) ne anladım sınırsız internet vermesine. Üçüncüsü cepnette paketin iptal olmama garantisi var her mesajda tekrar tekrar söylüyor vodafone bunu internet sitesinde de var en fazla yıllık bazda enflasyona göre tekrar fiyatlama yapıyorlar, ama pttcellde paketin devamlılığı konusunda hiçbir garanti yok. Dördüncüsü bu pttnin memur kafasını biliyorsunuz pttcelle geçmeye uğraşan insanları sıcak fırsatlardaki pttcell konusundan okuyun lütfen bilgisayar karşısında kafayı yersiniz, daha sadece pttcelle girmek böyleyse bu adamların müşteri hizmetlerini teknik ekibini vs. vs. bir düşünün allah aşkına. Tamam pttcellin verdiği dakikaya smse internete ben anca tek internet alabiliyorum ama en azından kıyas bile edilemeyecek bir kalite var ve kafam inanılmaz rahat, ayrıca fatura derdim yok. 20 liraya ayakkabısına basan şöförlerin sürdüğü dolmuş misali ucuz otobüsler yerine 30-35 lira veririm ulusoyla giderim yani.

      Not: Yine de ilgilenmiyor değilim gizli gizli konuyu okuyorum

      10 yıl avea kullandim ,imzamı atarım ..


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      UPS kargo ile çalışan satıcılardan alışveriş yapmıyorum
    • Binbaşı
      1577 Mesaj
      09 Ağustos 2013 03:22:06
      Bu cepnette ne varda insanlar vazgecemiyor...
      Avea ve vodafone 500dakika/1000sms/1gb datayı 19liraya vermişken;100mb akklı sozde sınırsız internete 11 lira verilmesi bana tuhaf geliyor.
      Bu yazıları 128kbps hız ile yazıyorum ki çokta albenisi olan,vazgeçilemeyecek bi hız degil.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3657 Mesaj
      09 Ağustos 2013 13:53:09
      cepneti olan adam zaten artık hız aramıyor, 7/24 elinin altında stabil çalışan internetten vazgeçemiyor. ben 96kbps lık cepnet ile xbox live da battlefield 3 online oynuyorum. avea da olsam xbox ı kırarım sinirden.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      xbox live/steam/battlelog bf4/uplay/rgsc(gta5): Emre19TR
      Xiaomi Redmi Note 3 Pro 32GB -- Miui v8 Türkçe Ekibi
      Ne Mutlu Türk'üm Diyene!
    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      09 Ağustos 2013 17:17:29
      Bulunduğunuz yerde hem Vodafone hem Avea 2g yeterliyse her türlü pttcell. Çekmiyorsa tabiki kullanmayın. Aynı çekim kalitesinde cepnetin pttcell karşısında savunulacak bi tarafı yok. Vodafone cepnetin alımını bitirmiş paketten çıkınca geri alınmazmış. Vodafone cepnete geri almazsa internet kullanılamaz zaten. Tek yol tek paket cepnet sanki. Turkcell 500 mb sonrası 96 kbps 9.90 tlye verir oldu ama hala 11 tlye cepnet diyenler var. Herkes cepnetten çıkar ve başka tarafa giderse kim zararlı? müşteri mi vodafone mu? 100 mb sonrası 96 kbps ile 250 mb sonrasını 128 kbps karşılaştırmak bile tuhaf aslında. Tabi 11 tlye 100mb kullanmak isteyene de saygım var.


      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      09 Ağustos 2013 19:40:46

      quote:

      Orijinalden alıntı: cerberus82

      Bulunduğunuz yerde hem Vodafone hem Avea 2g yeterliyse her türlü pttcell. Çekmiyorsa tabiki kullanmayın. Aynı çekim kalitesinde cepnetin pttcell karşısında savunulacak bi tarafı yok. Vodafone cepnetin alımını bitirmiş paketten çıkınca geri alınmazmış. Vodafone cepnete geri almazsa internet kullanılamaz zaten. Tek yol tek paket cepnet sanki. Turkcell 500 mb sonrası 96 kbps 9.90 tlye verir oldu ama hala 11 tlye cepnet diyenler var. Herkes cepnetten çıkar ve başka tarafa giderse kim zararlı? müşteri mi vodafone mu? 100 mb sonrası 96 kbps ile 250 mb sonrasını 128 kbps karşılaştırmak bile tuhaf aslında. Tabi 11 tlye 100mb kullanmak isteyene de saygım var.

      Kardeşim dediğin paketi araştırdım sadece ilk 6 ay 10 tl sonrası muallak cepnet kullanan adam bu hızı kabullenmiştir ve artık neyi yapıp neyi yapamayacağını çok iyi biliyor. Diğer bir önemli neden ise süreklilik vodafone son 2.5 senedir bu paketi açık tutuyor 2 kere zam yaptı (toplam 3 tl ) tek sorun bu oldu zaten tüm cepnetliler için. Vodafonenın ve aveanın 1 gblık paketlerinden bahsetmişsin ama emin ol cepnet kullananların aylık data kullanım ortalaması 3 gbdır ve kimseye 1 gb yetmiyo hızlı bile olsa ... :)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      466 Mesaj
      10 Ağustos 2013 14:35:33

      quote:

      Orijinalden alıntı: furkan5835


      Alıntıları Göster


      Kardeşim dediğin paketi araştırdım sadece ilk 6 ay 10 tl sonrası muallak cepnet kullanan adam bu hızı kabullenmiştir ve artık neyi yapıp neyi yapamayacağını çok iyi biliyor. Diğer bir önemli neden ise süreklilik vodafone son 2.5 senedir bu paketi açık tutuyor 2 kere zam yaptı (toplam 3 tl ) tek sorun bu oldu zaten tüm cepnetliler için. Vodafonenın ve aveanın 1 gblık paketlerinden bahsetmişsin ama emin ol cepnet kullananların aylık data kullanım ortalaması 3 gbdır ve kimseye 1 gb yetmiyo hızlı bile olsa ... :)




      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      2459 Mesaj
      10 Ağustos 2013 18:05:59
      başlıktaki aynı soruyu ben de çok düşündüm ama ben pazartesi günü pttcelle geçmeyi düşünüyorum.deneyimlerimi yazarım.
      11 tl bana fazla gelmeye başladı ve 1 sms ve 1 dakika 40 kuruş canıma tak etti.


      _____________________________


      LeTV LE 1S

      |Xiaomi Red Rice|WeLoop Tommy Smartwatch|Nexus 7(1. Nesil)|Lenovo Z360 i3 13.3"|Samsung Omnia Pro B7320|
      DH Bağlama Severler ve İcracıları Klübü
      Carraro Sportive 224
    • Binbaşı
      1577 Mesaj
      10 Ağustos 2013 19:46:29
      Tarife abone alımına kapansa bile tamamen musteri lehine olmadan başka bi tarifeye geçirilmeniz yada tarifenizin içeriginin degişmesi söz konusu degil.
      BUnu btk garanti ediyor.
      Fakat cepnette oldugu gibi 1 sene içinde zam gelebilir;buda btk denetimine tabi.
      Avea 19liraya genc paketi verdiginden beri(2yıldan uzun bi sure once)cepnet benim için bitmişti.yoklugunu hiç aramıyorum.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      385 Mesaj
      10 Ağustos 2013 20:43:23
      pttcell iyi ama fatura işi bozuyor bence,


      _____________________________

    • Binbaşı
      1462 Mesaj
      10 Ağustos 2013 23:46:33
      quote:

      Orijinalden alıntı: turkattack

      Bu cepnette ne varda insanlar vazgecemiyor...
      Avea ve vodafone 500dakika/1000sms/1gb datayı 19liraya vermişken;100mb akklı sozde sınırsız internete 11 lira verilmesi bana tuhaf geliyor.
      Bu yazıları 128kbps hız ile yazıyorum ki çokta albenisi olan,vazgeçilemeyecek bi hız degil.

      vodafone neler vermiş öyle 19 liraya ?

      ben faturalı kullanıyorum. 500 dakka 5000 sms (napıcaksam 5k smsi.. anca 300 400 kullanıyorum whatsapp varken smsmiş :D) ayrıca 500 mb internet (internet kotasını aşıp kazığa saplanıyorum her ay) 35 TL veriyorum. bu sizin dediğiniz nasıl birşey ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      10 Ağustos 2013 23:49:14

      quote:


      Kardeşim dediğin paketi araştırdım sadece ilk 6 ay 10 tl sonrası muallak cepnet kullanan adam bu hızı kabullenmiştir ve artık neyi yapıp neyi yapamayacağını çok iyi biliyor. Diğer bir önemli neden ise süreklilik vodafone son 2.5 senedir bu paketi açık tutuyor 2 kere zam yaptı (toplam 3 tl ) tek sorun bu oldu zaten tüm cepnetliler için. Vodafonenın ve aveanın 1 gblık paketlerinden bahsetmişsin ama emin ol cepnet kullananların aylık data kullanım ortalaması 3 gbdır ve kimseye 1 gb yetmiyo hızlı bile olsa ... :)

      96 kbps ile 3gb indirme yapılabiliyor da 128 kbps ile yapılamıyor mu?
      turkattack kardeşimin de söylediği çok doğru. Öyle canım istedi tarifeyi kapattım demek o kadar kolay mı?
      cepnet 8 tlden 11tlye çıkmış yani %37,5 zam yapılmış. Bu ülkede kaç insanın geliri bu kadar zamanda %37,5 artmış. 8 tlden 11tlye çıkınca önemsiz mi oluyor? Bu duruma tepki göstermek için 80 tlden 110 tlye mi çıkması lazım? Şahsen pttcelle böyle bi zam geleceğine inanmıyorum.
      Tekrar söylüyorum 11 tlye cepnet kullanana da saygım sonsuz
      @furkan5835
      @turkattack
      @az sonra


      Bahsedilenler: turkattack , az sonra , furkan5835
      _____________________________

    • Yarbay
      3443 Mesaj
      11 Ağustos 2013 01:25:36
      köydeyim vodafone cepnetle h+ ile giriyorum avea çekmiyo bile...


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      yok
    • Teğmen
      105 Mesaj
      11 Ağustos 2013 11:21:56

      quote:

      Orijinalden alıntı: cerberus82


      Alıntıları Göster


      96 kbps ile 3gb indirme yapılabiliyor da 128 kbps ile yapılamıyor mu?
      turkattack kardeşimin de söylediği çok doğru. Öyle canım istedi tarifeyi kapattım demek o kadar kolay mı?
      cepnet 8 tlden 11tlye çıkmış yani %37,5 zam yapılmış. Bu ülkede kaç insanın geliri bu kadar zamanda %37,5 artmış. 8 tlden 11tlye çıkınca önemsiz mi oluyor? Bu duruma tepki göstermek için 80 tlden 110 tlye mi çıkması lazım? Şahsen pttcelle böyle bi zam geleceğine inanmıyorum.
      Tekrar söylüyorum 11 tlye cepnet kullanana da saygım sonsuz
      @furkan5835
      @turkattack
      @az sonra

      şöyle düşün bide internet paketleri olarak karşılaştıracak olursak vodafone: 100 mb sonrası 96 kbps pttcell: 250 mb sonrası 128 kbps buradaki adil kullanım haklarının önemi yok ikiside çok az 1 günde rahat biter geriye sadece 96 kbps ile 128 kbpsyi karşılaştırmak kalıyo burada bana göre vodafone daha iyi çünkü neden ; vodafonenin cepnet dışındaki internet paketleri çok pahalı internet kullanımının %80 inin cepnet kullanıcıları olduğunu düşünüyorum ve 96 kbpsnin neredeyse tamamı kadar verim alıyorum ben. Aveada iste tüm tarifelerdeki paketler ucuz çoğu kişi internet kullanıyo avea olanlardan bunun üstüne bimcell ve pttcell deki kullananlarda girince felaket bir yoğunluk ortaya çıkıyor 128 kbps veriyoruz diyo ama bunun ne kadarını sen kullanabiliyosun eminim bu 80 kbpsyi geçmez. Ama işin birde 2. kısmı var dk ve sms veriyor ptt cell kafa karıştıran bölüm burası yaz günlerinde çoğu cepnetli benm gibi dk ve smse fazla ihtiyaç duymuyodur eminim sürekli interneti kullanıyodur ama okul ve iş zamanlarında herkes dk ve sms sıkıntısı çekiyor 1 sms veya dkya 40 krş vermek biraz koyuyo gibi :). Dk ve sms olması çok büyük avantaj pttcellin ama bunları kullanabilirsek... fatihte eminönüye 5 dklık yurtta kalıyorum 4 katlı yurt sadece en tepede çekiyor avea vodafone tüm katlarda çekiyo ben bunun tek avantajlı yönünü kullanamayacaksam niye geçeyim ?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1577 Mesaj
      11 Ağustos 2013 11:55:35

      111 download 127upload 131ping...
      Az once olçtum.

      Abeanın interneti rakiplerine gore ucuz verdigi halde baya iyi olmasını tt grubu şirketi olmasına baglıyorum.

      Belki vodafone arabaglantı ucretini daha az odemek için bu kadar cimri davranıyordur.
      torrentle işin yoksa al 500mb/1gb data paketi;telefonu edgeye al,sana oldu cepnet.
      Download yapacaksan wifi agı olan bi cafeye git 1ayda yapacagın indirmeyi 1saatten kısa surede yap.

      Gerçekten cepnetle 3-4gb download yapanların elektrigin kilowattından haberi yoksa bilgisayara/telwfona verdigi zarardan haberdar olması gerekli.



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turkattack -- 11 Ağustos 2013; 11:57:32 >
      Bahsedilenler: furkan5835
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      11 Ağustos 2013 12:02:54

      quote:

      Orijinalden alıntı: turkattack

      111 download 127upload 131ping...
      Az once olçtum.

      Abeanın interneti rakiplerine gore ucuz verdigi halde baya iyi olmasını tt grubu şirketi olmasına baglıyorum.

      Belki vodafone arabaglantı ucretini daha az odemek için bu kadar cimri davranıyordur.
      torrentle işin yoksa al 500mb/1gb data paketi;telefonu edgeye al,sana oldu cepnet.
      Download yapacaksan wifi agı olan bi cafeye git 1ayda yapacagın indirmeyi 1saatten kısa surede yap.

      Gerçekten cepnetle 3-4gb download yapanların elektrigin kilowattından haberi yoksa bilgisayara/telwfona verdigi zarardan haberdar olması gerekli.


      vodafone modem var cepnetli hattı bağlıyorum nerdeyse 24 saat internetteyim geçen ay 8.5 gb harcamışım hız konusunda yandexi kullanıyorum sitelerde rahat rahat dolaşıyorum tek sorun indirme ve video izleme olmuyo denecek kadar yavaş onada ihtiyacım yok zaten. Şuan pttcelle geçsem dk ve smslerini kullanmıcam internet olduğu için ayrıca 3 tlde fazla vermiş olacam


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Çavuş
      88 Mesaj
      11 Ağustos 2013 12:32:26
      arkadaşlar bence pttcell çekiyorsa hiç düşünmeyin derim bulunduğunuz bölgede ben geçtim memnunum pc de kullanıyorum fark edilir bir hız var ortada


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      11 Ağustos 2013 23:15:12
      Vodafonela ptt yi karşılaştırmayın vodafone bazda hertürlü yer aveayı başkentin göbeğinde pttcell 3g yi göremediğim yerler var hala mecbur edge takılıyom fiyat her zaman herşey değildir bunu unutmayın


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      11 Ağustos 2013 23:57:39

      Sizinde söylediğiniz gibi birisi çekmiyorsa diğerini kullanmak lazım. eğer çekiyorsa ve aylık 8dk veya 8 smsten (8*40 kuruş=3,2 tl yapar) fazla kullanılıyorsa pttcell daha uygun. Şu an turkcell kullanıyorum. Dakika paketim var bitince pttcelle geçicem. Bulunduğum bölgede avea sorunsuz.

      Vodem için vodafone cepnet
      Telefon için pttcell 14lük tarife


      Bahsedilenler: furkan5835
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      12 Ağustos 2013 00:33:04

      yazın izmirdeyim burada iyi çekiyo ama istanbulda çekmiyo yılın 8 9 ayıda orada olduğum için geçmem heralde ama belki düzelmiştir gidince yine bi bakacam
      ]


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkan5835 -- 12 Ağustos 2013; 0:33:37 >
      Bahsedilenler: cerberus82
      _____________________________

    • Yarbay
      2231 Mesaj
      12 Ağustos 2013 00:35:27
      11 tl olan cepnet hattımı satıyorum,almak isteyen olursa pm


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1592 Mesaj
      17 Ağustos 2013 13:49:45
      Hocam cepnetli hattına kıyamıyorsan yeni bir pttcel hattı al onu tak kullan telefonuna, numaranıda mesaj olarak atarsın çevrene, bu şekilde çözüme kavuşturmuş olursun. Cepnetli hattında bir köşede durmuş olur.


      _____________________________

      DH Motorola Moto G Kullanicilari
    • Onbaşı
      18 Mesaj
      22 Ağustos 2013 02:23:31
      arkadaşlar bi bilginiz var mı pttcell faturalı hat alırsak vodafone da olduğu gibi 12 ay boyunca ekstra 5 tl faturaya yaksıtılıyor mu yeni hat ücreti adı altında?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      22 Ağustos 2013 15:38:58
      Şu an bu mesajı Vodemime taktığım Cepnetimle yazıyorum. Pttcelle geçenlerden sonra boş zamanımda bir bakayım demiştim. Ciddi ciddi bir fark gördüm, bunu belirtmek istiyorum. Facebook'ta gezinirken bariz bir fark var. Aynı anda üç donanımhaber sayfası açtım (mobil değil, normal) ve önceden tek sayfa yüklenirken geçen süre içinde üç sayfayı birden yükledi (yanda dokuz farklı sekme açık, altta skype açık, haberiniz olsun). Sıcak fırsatlarda a101in 22 ağustos konusu var orada büyük pdf resimler var o konuya tıkladım, inanın o koca pdf resimleri hayatta açamayacakken bu sefer parça parça da olsa istikrarlı bir şekilde açtı. Speedtest denedim hız alamadım ama ping 128- 167 çıktı (telefondan 3g denediğimde bugüne kadar aldığım en düşük pingin 421 olduğunu söylemeliyim -ankara-). Bu pingi telefonda da alabilmek dileğiyle bekliyoruz

      İyi ki geçmemişim diyorum.


      _____________________________

      Eski üyeliğim La Liberté için şifre hatırlatma kodu mailime bir türlü gelmediğinden ötürü yeni olarak bu üyeliği açmış bulunmaktayım.
    • Er
      4 Mesaj
      23 Ağustos 2013 01:43:00

      quote:

      Orijinalden alıntı: Aristeas

      Şu an bu mesajı Vodemime taktığım Cepnetimle yazıyorum. Pttcelle geçenlerden sonra boş zamanımda bir bakayım demiştim. Ciddi ciddi bir fark gördüm, bunu belirtmek istiyorum. Facebook'ta gezinirken bariz bir fark var. Aynı anda üç donanımhaber sayfası açtım (mobil değil, normal) ve önceden tek sayfa yüklenirken geçen süre içinde üç sayfayı birden yükledi (yanda dokuz farklı sekme açık, altta skype açık, haberiniz olsun). Sıcak fırsatlarda a101in 22 ağustos konusu var orada büyük pdf resimler var o konuya tıkladım, inanın o koca pdf resimleri hayatta açamayacakken bu sefer parça parça da olsa istikrarlı bir şekilde açtı. Speedtest denedim hız alamadım ama ping 128- 167 çıktı (telefondan 3g denediğimde bugüne kadar aldığım en düşük pingin 421 olduğunu söylemeliyim -ankara-). Bu pingi telefonda da alabilmek dileğiyle bekliyoruz

      İyi ki geçmemişim diyorum.

      vodem değil hocam modem olacaktı yanlış yazmışsın


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1577 Mesaj
      23 Ağustos 2013 01:57:18

      quote:

      Orijinalden alıntı: prens_koray

      arkadaşlar bi bilginiz var mı pttcell faturalı hat alırsak vodafone da olduğu gibi 12 ay boyunca ekstra 5 tl faturaya yaksıtılıyor mu yeni hat ücreti adı altında?

      Evet var amâ 30lira faturasız hat alıp,faturalıya geçmek daha makul bi secenek bence.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      23 Ağustos 2013 10:50:10

      quote:

      Orijinalden alıntı: metanet09


      Alıntıları Göster


      vodem değil hocam modem olacaktı yanlış yazmışsın

      hayır hocam vodafonenin usb şeklindeki modeminin ismi vodem aynen turkcellin vınn ı gibi bende kullanıyorum cepnetle hızda gözle görülür bir fark oluyo ayrıca yandexte var turbo güçle hiçbir sitede geç açılma sorunu olmuyo rahat rahat gezebiliyorum cepnetini bilgisayarda kullanan tüm arkadaşlara tavsiye ederim bi vodem alsınlar yandexi yüklesinler turbo gücü açsınlar ayrıca yandexe **** eklentisini kursunlar 8 mbps gibi geziyorum sanki sitelerde :D


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      366 Mesaj
      23 Ağustos 2013 13:45:23
      quote:

      Orijinalden alıntı: metanet09



      Alıntıları Göster


      vodem değil hocam modem olacaktı yanlış yazmışsın

      http://www.vodafone.com...zlar/vodem-cihazlari.php


      _____________________________

      Eski üyeliğim La Liberté için şifre hatırlatma kodu mailime bir türlü gelmediğinden ötürü yeni olarak bu üyeliği açmış bulunmaktayım.
    • Onbaşı
      23 Mesaj
      23 Ağustos 2013 14:24:41
      Arkadaşlar 2 gün önce türkcell vınn aldım taahhütsüz içinde data hattı ve 4gb net paketi var. nedenini bilmiyorum ama kota çok hızlı iki üç sayfada hızlı gezin 10-15 sn içinde 6-7 mb dolmus. pttcell alsam vınna takıp çalıştırabilir miyim? Net hızı çok iyi olmasına gerek yok 128 yeter bana onemlı olan cok dolaşayım turkcell akıyor hız konusunda ama cabukı doluyor nedenı paket ıcınde hedıye oldugu ıcın mı anlamadım.


      _____________________________

    • Android Beta Kullanıcısı
      2150 Mesaj
      03 Eylül 2013 19:08:23
      vodafone faturasızdan direk geçen var mı arkadaşlar yarın geçmeyi düşünüyorum geçenlerden görüşlerini bekliyorum


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      402 Mesaj
      03 Eylül 2013 21:56:38
      Ben Turkcell'den geçtim PTTCell'e. PttCell on numara Turkcell'e göre. Sınırsız internet müthiş bir şeymiş. Ayrıca dakikalar saniye bazlı düşüyo. Konuş konuş bitmiyo, kısa konuşmalar için çok mükemmel. PttCell'e geçtikten sonra telefonumun tüm fonksiyonlarını kullanmaya başladım, bu da bana ayrı keyif veriyor doğrusu.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      03 Eylül 2013 23:25:41

      quote:

      Orijinalden alıntı: sakerim1976

      Ben Turkcell'den geçtim PTTCell'e. PttCell on numara Turkcell'e göre. Sınırsız internet müthiş bir şeymiş. Ayrıca dakikalar saniye bazlı düşüyo. Konuş konuş bitmiyo, kısa konuşmalar için çok mükemmel. PttCell'e geçtikten sonra telefonumun tüm fonksiyonlarını kullanmaya başladım, bu da bana ayrı keyif veriyor doğrusu.

      Hocam kaç günde hat taşındı.Ben pazartesi baş vurdum.Ne zaman taşınır. Hattım Faturasız Vodafone idi.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      402 Mesaj
      04 Eylül 2013 21:13:37
      quote:

      Orijinalden alıntı: Thomas Edison



      Alıntıları Göster


      Hocam kaç günde hat taşındı.Ben pazartesi baş vurdum.Ne zaman taşınır. Hattım Faturasız Vodafone idi.

      Bu cumaya kadar taşınacağını zannediyorum. Benim beş günde taşınmıştı.


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Eylül 2013 21:20:53

      quote:

      Orijinalden alıntı: sakerim1976


      Alıntıları Göster


      Bu cumaya kadar taşınacağını zannediyorum. Benim beş günde taşınmıştı.

      Insallah


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Eylül 2013 22:28:09

      quote:

      Orijinalden alıntı: furkan5835

      Merhaba arkadaşlar vodafone cepnet kullanıyorum en eski paket şuan aylık 11 veriyorum. Ama dakika ve sms yok zaten bunları fazla harcayan biri değilim ama ayda 100 er 200 er olsa çok iyi olur . Ancak interneti çok kullanıyorum günde en az 2 3 saat sürekli internet açık oluyo diğebilirm. Şimdi bu pttcell in interneti ve konuşma dakika paketleri çok iyi ancak 2 sıkıntım var; birincisi ıstanbulda yurtta kalıyorum aveanın çekim kalitesi fazla iyi değil çoğunlukla 2 çizgi oluyo 3g çoğu yerde çekmiyo diğer bir sorun ise bu paketin devamlılığı olur mu şimdi cepneti iptal edersem birdaha geri dönüşü olmayacak pttnin bu paketi 1 yıl içinde biter mi veya fiyatını 2ye katlarlar mı çok çelişkide kaldım siz olsanız ne yapardınız

      Derdimiz ayni :)


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    • Teğmen
      105 Mesaj
      04 Eylül 2013 22:50:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: turkeytv


      Alıntıları Göster


      Derdimiz ayni :)

      geçen pttye kargo vermeye gittim tabelayı gördüm az kalsın geçiyodum :D


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      151 Mesaj
      05 Eylül 2013 02:06:03

      quote:

      Orijinalden alıntı: furkan5835


      Alıntıları Göster


      geçen pttye kargo vermeye gittim tabelayı gördüm az kalsın geçiyodum :D

      Şu pttcelin internet hızını bi yazsalar kullandıkları bölgeyle beraber çok güzel olucak:)



      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      05 Eylül 2013 10:28:36

      quote:

      Orijinalden alıntı: rizelli1903


      Alıntıları Göster


      Şu pttcelin internet hızını bi yazsalar kullandıkları bölgeyle beraber çok güzel olucak:)


      Çoğu arkadaş iyi diyo ama cekmedikten sonra isterse uçsun istanbulun göbeğinde haliç kıyısında deniz seviyesinde çekmiyo avea böyle bir saçmalık olmaz


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      462 Mesaj
      06 Eylül 2013 14:39:23

      quote:

      Orijinalden alıntı: furkan5835


      Alıntıları Göster


      vodafone modem var cepnetli hattı bağlıyorum nerdeyse 24 saat internetteyim geçen ay 8.5 gb harcamışım hız konusunda yandexi kullanıyorum sitelerde rahat rahat dolaşıyorum tek sorun indirme ve video izleme olmuyo denecek kadar yavaş onada ihtiyacım yok zaten. Şuan pttcelle geçsem dk ve smslerini kullanmıcam internet olduğu için ayrıca 3 tlde fazla vermiş olacam

      Cepnette ne kadar kullandığımıza nerden bakıyoruz


      < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Robin van Persie, Fenerbahçe'de!
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      06 Eylül 2013 22:16:06
      Bende pazartesi basvurdum vodafone hattim ile hala geçmedi ne zaman geçer sizce?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      105 Mesaj
      06 Eylül 2013 22:48:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: Tamirci Çirağı


      Alıntıları Göster


      Cepnette ne kadar kullandığımıza nerden bakıyoruz

      Vodafone self serviste var


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      446 Mesaj
      06 Eylül 2013 22:57:43

      quote:

      Orijinalden alıntı: Thomas Edison

      Bende pazartesi basvurdum vodafone hattim ile hala geçmedi ne zaman geçer sizce?

      mh arayip sorun mutlaka! 4446788


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      06 Eylül 2013 23:10:41

      quote:

      Orijinalden alıntı: cerberus82


      Alıntıları Göster


      mh arayip sorun mutlaka! 4446788

      Talep dün ulaşmış ellerine bilgi mesajı gelcek diyor


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      3018 Mesaj
      29 Eylül 2013 17:16:36
      Konu hortlucak ama yazma ihtiyaçı duydum.
      3 yıldan beri cepnet abonesiydim. İlk başlarda vodafone tarifeleri çok uygundu. 8 tl'ye 100mb sonrası hız düşümü.olsa da sınısız internet vardı. 3 yılda 200 gb.tan fazla veri kullanımın olmuştu. Fakat 1 yıl içindeki zamları yüzünden pttcelle geçmiş bulunuyorum. Hayırlısı olur inşallah


      _____________________________





      Coldplay - Ghost Stories

      FIFA 17 için Origin:ermaned
    • Binbaşı
      1786 Mesaj
      30 Eylül 2013 00:57:14

      quote:

      Orijinalden alıntı: Mr.ED

      Konu hortlucak ama yazma ihtiyaçı duydum.
      3 yıldan beri cepnet abonesiydim. İlk başlarda vodafone tarifeleri çok uygundu. 8 tl'ye 100mb sonrası hız düşümü.olsa da sınısız internet vardı. 3 yılda 200 gb.tan fazla veri kullanımın olmuştu. Fakat 1 yıl içindeki zamları yüzünden pttcelle geçmiş bulunuyorum. Hayırlısı olur inşallah

      bende cepnet var.evimde internet yok.genc avantaj paketim.500 dk her yone ve 5000 sms heryone. boyle bir tarife
      var mi pttcellde? cepnet bana yetiyorsu cogu isimi goruyordum. ayrica zam geldi sanirsam.gecen mesaj geldi. 11 tl olmus galiba.
      cepnet i arar miyim gecsem? biraz bilgi verir misiniz size zahmet?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      TÜRK olmak zordur;dünya ile savaşırsın,
      TÜRK olmamak daha da zordur;çünkü TÜRK ile savaşırsın

      Fatih Sultan Mehmed Han.
    • Yarbay
      3018 Mesaj
      30 Eylül 2013 01:57:44
      quote:

      Orijinalden alıntı: Serkan Sarı



      Alıntıları Göster


      bende cepnet var.evimde internet yok.genc avantaj paketim.500 dk her yone ve 5000 sms heryone. boyle bir tarife
      var mi pttcellde? cepnet bana yetiyorsu cogu isimi goruyordum. ayrica zam geldi sanirsam.gecen mesaj geldi. 11 tl olmus galiba.
      cepnet i arar miyim gecsem? biraz bilgi verir misiniz size zahmet?

      Diğer tarifelerine pek bakmadım Pttcell'in fakat forumda ana konuları var ya da kendi sitesinden kampanyalara bakabilirsin. Ağabeyim avea'nın 3'lü tarifesini kullanıyor. 25'tl lik tam detaylarını bilmiyorum ama sms ve konuşma yönünden rahat ayrıca 2 gb limitsiz(kota aşımı 128 kb/sn) internet tarifesini kullanıyor.
      Bu arada Pttcell'in alt yapısı avea olduğu için bir sorun olacağını sanmıyorum.
      Bu gün hattı taşımamın 4. günü ve hattın açılmasını beklemedeyim. Vodafone'dan ayrılmamın tek kötü yanı internet paketi ile birlikte aylık vodafonelularlar akşam 9- sabah 9 2000 dk beleş veriyordu. Ama zaten benim için önemsiz.
      Biraz karışık yazdım fakat ama sorun olmaz inşallah . Son olarak cep telefonumu modem olarak kullanıp pc üzerinden internete bağlanıyorum ve boşta da torrent ile indirme yapıyorum. Fakirliğin gözü kör olsun
      Hattım açılınca hız durumunu falan yazarım


      _____________________________





      Coldplay - Ghost Stories

      FIFA 17 için Origin:ermaned
Sayfa: [1] 2   sonraki >     >>
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> Vodafone cepnetten 14 lük pttcell e geçiş
Sayfaya Git:
Sayfa:
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.