Şimdi Ara

===== CITROËN DH KULÜBÜ =====

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
981
Cevap
7
Favori
114.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sevgili Citroen kullanan ayrıcalıklı DH üyeleri :

    Sevinçlerimizi, heyecanlarımızı, bilgilerimizi, ALLAH göstermesin dert ve sıkıntılarımızı paylaşabileceğimiz bize ait bir platform olmadığını fark ettim. Citroen.i olan olmayan tüm arkadaşları bu platformda görüşlerini bildirmeye davet ediyorum. Forumda aynı zamanda bir yönetici olarak özellikle belirtmem gerekir ki forum ahlakına aykırı olan her türlü yasak burada da aynen geçerlidir. Citroen kullanıcılarının bu forumun en efendi üyeleri olduğuna ben kesinlikle inanıyorum.



    Citroen DH Kulübü İmzası İçin :
    ***http://img68.imageshack.us/img68/6502/citroenlogo2kj.png[/simage] [link=http://forum.donanimhaber.com/m_7760092/mpage_1/key_//tm.htm#7760092/] DH CITROËN KULÜBÜ için TIKLA +++

    *** olan yere köşeli parantez içinde image ve
    +++ olan yere de yine köşeli parantez içinde /link yazılacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz -- 1 Ağustos 2009; 22:22:27 >







  • Sevgili arkadaşlar bir düzeltme yapmak istiyorum.

    Yukarıda 407 ile karşılaştırırken ASR sisteminin C5.te olmadığını belirtmiştim. Durum C5.te biraz farklı. Tüm C5 modellerinde ASR yani antijatinaj sistemi ESP tarafından yönetiliyor.

    Bilginin Kaynağı :http://www.c5.citroen.com/tr/index1024.html "C5 sizi korur" başlıklı bölümde yer almaktadır. İfade aynen şöyle :

    Yeni C5 üzerinde seri olarak mevcut olan ESP (veya elektronik stabilite kontrolü), patinaj önleme, ABS, acil fren yardımı sistemlerini yönetir ve özellikle dışa savrulmaları ve arkadan savrulmaları engellemek için güçlü yeni bir fren dağıtım ve stabilite kontrol sistemi sağlar.

    Sevgili arkadaşlar bu arada bu Pazartesi aracımı Allah nasip ederse teslim alacağım. Araç yarın geliyor ancak MTV.den dolayı Temmuz ayında tescil işlemlerini yapacağız. ASR hakkında daha detaylı bilgiyi aracım geldiğinde yapacağım denemelerle sizlere aktaracağım.

    Saygı ve sevgilerimle.

    Bu arada sevgili citroen kullanıcıları lüfen topiğimizi şen tutalım.




  • Yavuz hocam;
    C4 sahiplerinin çoğu DH tan taşındı. Onları çağırmak istiyorsanwww.c4fanclub.com a bir mesaj at istersen yeni yerleri ora
  • citroen'in internet sitesi güncellenmiş ve tasarımı değiştirilmiş. yeni halini daha çok beğendim ben

    www.citroen.com.tr




  • Sevgili milterx,
    Hakikaten otomobil çok güzel oldu. İnan bana o kadar keyif veriyorki artık. Birçok test yaptım ve sonuç tek kelimeyle mükemmel.

    Sevgili giannizzero,
    milterx arkadaşımın dediklerine % 100 katılıyorum. milterx konuyu teknik olarakta mükemmel açıkladı. Servise çok aldırma. Onlara sorarsan aracına başka jant takmana bile sıcak bakmazlar. Bu arada kış lastiği kullanarak göstermiş olduğun duyarlılığa da teşekkür ederim. Trafikte güvenlik çok önemlidir. Bunu sakın erteleme. Daha detaylı bilgiler içinwww.kislastigi.com adresine bakmanı tavsiye ederim.
  • chemıstry07 kardes, bizimwww.c4fanclub.com diye bi sitemiz var. Eger C4 sahibi isen 20.000 den fazla mesajla seninle ayni sorunlari yasamis ve bir cogunu asmis insanlarla tanisabilirsin. 2007 model C4 lerde bizim yasadigimiz problemlerin hic birisi kalmamis, 110 bg dizel araclarin motor ve debriyaj ssetleri tamamen degistirilmis... 2007 lerin gelistirlmesi bizlerin üzerinden yapildi malesef...
  • http://vs2.dod.com.tr/VehicleCard.aspx?vehicleID=29194


    yukardaki araba ve fiyatı nasıl sizce?Fiyat iyi gibi ama kilometre yüksek biraz. DOD'daki adam çiziklerden dolayı tavan hariç komple boyalı dedi. Ama değişeni yok dedi. linkteki araba 1,4 92 hplik model? Yorumunuz nedir? Beni aydınlatırsanız çok sevinirim.

    2. el dizel fiesta düşünüyordum ama C3ler çok hoşuma gitmeye başladı. 1.4 dizel SX 92 beygirlik C3lerin artıları ve eksileri nelerdir?
  • www.c4fanclub.com

    burada sorularına yanıt bulabilirsin..
  • http://www.citroenpicassofanclub.com


    adı şu an picasso fan club ama tum citroenci arkadaşları bekliyoruz
  • selamlar,

    6 aydır c1 sahibiyim.sitenize bende dahil olmak istedim.site çok karışık "yeni mesaj" diye birşey bulamadığımdan "cevap" sekmesine tıkladım.herhalde benden başka c1 ci yoktur sitede henüz.türkiyedeki 3. c1 olması lzm.birazdan 1-2 foto upload etmeye çalışaçağım umarım başarılı olurum.ben arabamdan memnunum almayı düşünen veya bir sorusu olan varsa cvp verebilirim.herkese iyi akşamlar.

    zannediyorum başarılı oldu buyrun.
    http://img297.imageshack.us/img297/8869/c1bv7.jpg
  • Merhaba,

    Geç cevap verdiğim için tüm arkadaşlardan özür dilerim.

    C5 bence ödenen parayı sonuna kadar hak eden bir otomobildir. Dizel fiyatı bahsettiğin benzinli otomobillerin fiyatından daha düşüktür. Malzeme, işçilik ve yalıtım kalitesi Alman otomobillerinde genelde daha yüksek standartlara sahiptir. Bu sebepten Passat ve Vectra bu bakımdan C5.ten üstündür ancak benim şahsi kanaatim 407 bu konuda C5.ten daha kötü.

    C5.i öne çıkaran en önemli özelliği tabiki Hidraktif süspansiyonu. Bu bile tek başına bir seçim nedeni olabilir. Mükemmel çalışıyor ve sürüş keyfini ve kalitesini gerçekten arttırıyor. Çukurları hissetmemek gibi birşey vadetmiyor bu sistem. Bu çok yanlış anlaşılan bir durum. Sonuçta C5.te de amörtisör var ve yoldaki her darbeyi emebilmesi mümkün değil ama şüphesiz diğer otomobillerden çok daha fazla başarılı bu konuda. Dier otomobillerde süspansiyonun sertlik derecesi sabittir. Yol durumuna göre değişkenlik göstermez oysa C5 her durumda seviye ve sertlik ayarlaması yapıyor. Gerektiğinde yumuşatıyor ve gerektiğinde de oldukça sertleştiriyor.

    Hidraktif süspansiyonun en önemli özelliği otomobilin yüksekliğinin her durumda aynı olması. Yani C5.in bagajın sağ tarafına 150 kg.lık bir yük koyarsanız göreceksiniz ki süspansiyon bunu telafi edecek ve sanki yük yokmuş gibi algılanmasını sağlayacaktır. Bu şüphesiz otomobilin dengesinin korunması açısından çok önemlidir. Düşünün ki arabanın arkasına 3 tane 90 kg.lık arkadaşınız oturdu tatile gidiyorsunuz birde arkada bagajlar vs. vs. Bu durumda C5 haricindeki tüm binek otomobillerin arka tekerlerine inanılmaz bir yük binecektir oysaki C5 ne kadar yük koyarsanız koyun arabanın arkasını standart yüksekliğine getirecektir.

    130 km süratle çok ani fren yaptığınızı düşünün. Otomobilin öne doğru yığıldığını mutlaka farketmişsinizdir. Oysa C5 sadece bir anlık öne yığılır ve hemen seviyenin aynı kalması için süspansiyon görev yapar.

    Bu konuda forumumuzda oldukça detaylı açıklama yapılmış. Linki aşağıda mevcut :
    http://forum.donanimhaber.com/m_11928428/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuz -- 20 Mart 2007; 9:49:39 >




  • http://www.youtube.com/watch?v=grAt1BHkkIk

    Alın size ekonominin kralı.
  • Hemen hemen tüm yeni ESP sistemleri ASR ya da TCS.yi içinde barındırıyor. C5.te de bu aynen geçerli. Citroen Türkiye sitesinde bahsedilmiyor ancakwww.citroen.com adresinden bakarsanız ESP with traction control ifadesini bulursunuz.

    C5.te ESP.yi kapattığınızda doğrudan ASR.yi de kapatmış olursunuz ancak 50 km.nin üstüne çıktığınızda otomatik olarak ESP/ASR devreye giriyor. Ya da ESP/ASR.yi kapattığınızda aracı kapatıp yeniden çalıştırırsanız ESP/ASR yine devreye girer.

    ASR.nin gerçekten çalıştığını anlamak çok kolay. ESP tuşuna basarak sistemi kapatın. 1.vitese koyun aracı 4000 devire kadar gaza basın ve kalkış yapın. Asfaltı nasıl kazıdığını fark edersiniz hatta torkun yüksekliğinden aracın önü sağa sola kaydığını fark edebilirsiniz. Aynı deneyi ESP açıkken yaparsanız önünüzde kadranda ESP/ASR lambasının yandığını ve aracın fazla patinaj yapmadan kalktığını fark edersiniz.

    Bir başka deneyide bir lastikçide rahatlıkla yapabilirsiniz. Ön sağ lastiği krikoyla kaldırın, sol tekerin önüne ve arkasına sağlam bir takoz koyun. Aracı 1.vitese koyun, el frenini indirin ve normal şekilde debriyajdan kavramaya kadar çekip bırakın gaza basmayın. Standart bir araçta (arazili değilse) araç stop etmeksizin boşta olan teker döner. Eğer ESP açıksa tekerin dönerken diskin ara ara fren yaptığını fark edersiniz. Eğer ESP kapalıysa normal bir araç gibi teker durmaksızın döner. Rölanti devrinde bile tekerin boşta döndüğünü fark eder ve frenleme yapar ancak teker sürekli boşta olduğu için bu döngü uzayıp gider yani tekeri tamamen durdurmaz.

    Kışın arkadaşınıza bir kamera verin, direksiyonun başına geçin. Buzda aracı sert bir şekilde kaldırmaya çalışın. Patinaj yaparken ara ara frenleme olduğunu fark edersiniz.

    ASR bir mucize sistem değildir. Rampada kış lastiği olmaksızın ASR ile kalkabileceğinizi sanmayın.




  • http://c5ciyiz.freephpnuke.org

    Henüz Tam Olarak Faaliyette Diil ama Bu Akşama Kadar Yetiştiricem.. Ayarları Yapıyorum ;)
  • Bu Arada Bizim Siteyi unutmayın Şuan Sadece Yavuz Abi Üye..

    http://www.c5ciyiz.freephpnuke.org

    Şimdilik Burdayız... Bu Siteye Talep Artarsa Güzel Bi Siteye Geçiş Yapıcaz

    Tüm Citroencilere Duyurulur ;)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi psycho_baris -- 14 Temmuz 2007; 23:17:05 >
  • Babam Bu Arabayı En Az 5-6 Sene Kullanmayı Düşünüyor.. Onun İçin İkinci Eli Pek Düşünmüyor..

    Bu Arada Forum konusunda haklısın Yavuz Abi.. Hedefim 1Hafta İçinde 10. Sayfaya Çıkabilmek ;)...

    Yavuz Abi İmzamdaki Siteme Üye Toplayabilirmiyiz. Çok İyi Bi Site Yaptım Ama Talep Çok Az...

    Şuan Anasayfa Yok Tekrar Oluşturuyorum..www.garagetr.com/forum adresinden Foruma Girebilirsiniz...
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.