Şimdi Ara

AVEA Yeni Emniyet Tarifesi (Net Bilgiler Eklendi) (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
2.456
Cevap
44
Favori
149.206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • faturasızdan referansla direk geçebilen arkadaş varsa pm atarsa sevinirim birkaç birşey hakkında bilgi almak istiyorum
  • Ve işlem tamam

    Kimse aramadı ama mesaj geldi. Mega tarifedeyim artık.

     AVEA Yeni Emniyet Tarifesi (Net Bilgiler Eklendi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir el atıverin arkadaşlarda şu ızdırap bitsin artık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Ve işlem tamam

    Kimse aramadı ama mesaj geldi. Mega tarifedeyim artık.

     AVEA Yeni Emniyet Tarifesi (Net Bilgiler Eklendi)

    hadi gözün aydın




  • arkadaşlar benimde mega kamu için referansa ihtiyacım var. varmı referans verebilecek birileri.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SeTha

    Ve işlem tamam

    Kimse aramadı ama mesaj geldi. Mega tarifedeyim artık.

     AVEA Yeni Emniyet Tarifesi (Net Bilgiler Eklendi)

    Nasıl yani ya :S kiminle görüştünüz nasıl yaptınız nereye mesaj attınız hocam, acil tarafından yardım




  • ben vodafone dan mega tarife için avea ya başvurdum avea ya geçişim bugün itibariyle gerçekleşti ancak beni ''konuşmak lazım seç 500''e geçirmişler ve şuan mega tarife için 6008'e mesaj attığımda ''30 gün içinde tarife değişikliği yaptığınız için işleminiz gerçekleştirilememektedir'' şeklinde mesaj geliyor. yanlış bir işlem mi yapılmış bilgisi olan var mı? teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar0180

    ben vodafone dan mega tarife için avea ya başvurdum avea ya geçişim bugün itibariyle gerçekleşti ancak beni ''konuşmak lazım seç 500''e geçirmişler ve şuan mega tarife için 6008'e mesaj attığımda ''30 gün içinde tarife değişikliği yaptığınız için işleminiz gerçekleştirilememektedir'' şeklinde mesaj geliyor. yanlış bir işlem mi yapılmış bilgisi olan var mı? teşekkürler

    valla kardeş sitede böyle diyor

    •Numara taşıma, yeni hat tesisi ve Avea, Taraftar, TTNET ve diğer işbirliği faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla tarifelere kayıt olmak isteyen müşterilerimizin Avea bayilerine giderek nüfus cüzdanı, Emniyet Genel Müdürlüğü kimliği ve geçiş formu doldurmaları gerekmektedir.

    ilk geçişte olmaz, başka bir tarife falan olur demiyor. bir yanlışlık var gibi gözüküyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: raziel82

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar0180

    ben vodafone dan mega tarife için avea ya başvurdum avea ya geçişim bugün itibariyle gerçekleşti ancak beni ''konuşmak lazım seç 500''e geçirmişler ve şuan mega tarife için 6008'e mesaj attığımda ''30 gün içinde tarife değişikliği yaptığınız için işleminiz gerçekleştirilememektedir'' şeklinde mesaj geliyor. yanlış bir işlem mi yapılmış bilgisi olan var mı? teşekkürler

    valla kardeş sitede böyle diyor

    •Numara taşıma, yeni hat tesisi ve Avea, Taraftar, TTNET ve diğer işbirliği faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla tarifelere kayıt olmak isteyen müşterilerimizin Avea bayilerine giderek nüfus cüzdanı, Emniyet Genel Müdürlüğü kimliği ve geçiş formu doldurmaları gerekmektedir.

    ilk geçişte olmaz, başka bir tarife falan olur demiyor. bir yanlışlık var gibi gözüküyor.

    bende öyle düşünüyorum hocam. önerdiğiniz bir şey var mı konuyla ilgili?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serdar0180

    quote:

    Orijinalden alıntı: raziel82

    quote:

    Orijinalden alıntı: serdar0180

    ben vodafone dan mega tarife için avea ya başvurdum avea ya geçişim bugün itibariyle gerçekleşti ancak beni ''konuşmak lazım seç 500''e geçirmişler ve şuan mega tarife için 6008'e mesaj attığımda ''30 gün içinde tarife değişikliği yaptığınız için işleminiz gerçekleştirilememektedir'' şeklinde mesaj geliyor. yanlış bir işlem mi yapılmış bilgisi olan var mı? teşekkürler

    valla kardeş sitede böyle diyor

    •Numara taşıma, yeni hat tesisi ve Avea, Taraftar, TTNET ve diğer işbirliği faturasız tarifelerinden geçiş yoluyla tarifelere kayıt olmak isteyen müşterilerimizin Avea bayilerine giderek nüfus cüzdanı, Emniyet Genel Müdürlüğü kimliği ve geçiş formu doldurmaları gerekmektedir.

    ilk geçişte olmaz, başka bir tarife falan olur demiyor. bir yanlışlık var gibi gözüküyor.

    bende öyle düşünüyorum hocam. önerdiğiniz bir şey var mı konuyla ilgili?

    elinde geçişte yaptığın sözleşme varsa ve o sözleşmede mega tarife işaretli ise, müşteri hizmetlerini ara yada sözleşmeyi yaptığın bayiye git ve durumu belirt. sözleşmede mega tarife yazılı ise bir sonuç alabilirsin bence, ama değil ise pek bir sonuç çıkmayabilir gibi. yinede bayiye git bence ama




  • yeni nesilden süper ikiliye

    süper ikiliden buraya

    bundan daha iyisi olmaz diyoruz ama bir bakıyoruz olmuş

    hayırlı olsun bu arada gözün aydın.............
  • Tesekkurler gaggag ve kuzeyrüzğarı.

    Kuseyr aslında parça parça başımdan geçenleri anlatmıştım. Size süreci başından itibaren komple anlatayım.

    11.07.2013
    İlk önce Avea müşteri hizmetlerini aradım. süper ikili 4gb tarifesini kullandığımı, 2 tane taahhüdümün olduğunu, buna rağmen referans sistemiyle yeni çıkan emniyet kamu mega tarifesine geçmemin mümkün olup olmadığını, taahhütlerimin bozulup bozulmayacağıını sordum. Onlar da kontrollerini yaparak, ister Aveanın bireysel tarifeleri olsun, isterse kamu tarifeleri olsun istediğim faturalı tarifeye geçişimin serbest olduğunu ve taahhütlerimin bozulmayacağını bildirdiler.

    12.07.2013
    Ardından bu tarifeye geçmek için önce en samimi olduğum polis akrabalarımdan en genç olanını bu tarifeye geçirttim (ki güle oynaya geçti. Abi harika bir tarifeymiş filan dedi.)

    12.07.2013
    Ardından referans yöntemiyle ben de geçebilmek için 6008'e akrabamın numarasını başında sıfır olmadan mesaj attım. Hatta belki 25-30 kere denedim. Ama ne olduysa bu andan itibaren oldu. Hep olumsuz yanıt aldım. MEVCUT TARİFENİZDE BULUNAN SERVİSLER DOLAYISIYLA REFERANS SİSTEMİNDEN YARARLANAMAZSINIZ. BİLGİ İÇİN 500.

    13.07.2013
    3 defa üstüste müşteri hizmetlerini aradım. Her defasında bilgisiz bir müşteri hizmetleri denk geldiği için uzatmadım ve bastan arayayım belki daha bilgili bir tanesi denk gelir dedim. En son 3. aramamda müşteri temsilcisi bana form oluşturdu. Hırsımı alamadım Online işlemlerden de 1 mesaj yazdım. ve en son twitter'dan AveaDestek'e mesaj yazdım. AveaDestek twitterdan hemen mesaj yazdı: Referans sisteminin avea sitesindeki linkini vermiş ve Merhaba linkten detaylı bilgilere ulaşabilirsiniz demiş. Acaip sinirlendim tabii sert bir mesaj yazdım. Derhal beni arayın diyerek tweete numaramı da ekledim. Gerçekten de yarım saat geçmeden aradılar. Böyle bir nezaket, bir saygıyla konuşuyordu bayan. Hatta bir ara öyle bir reverans yaptı ki Versay prensesiyle konuşuyorum sandım En son dedi ki, bizde kaydınız zaten görünüyor. Konu ile ilgili incelemelerimizi bitirip size muhakkak geri döneceğiz.

    Birkaç saat içinde döndüler gerçekten de. Cevap şuydu: Biz buradan işlem yapamayız, taahhütleriniz bozulur. Avea bayisine gitmeniz lazım.

    Hemen gittim Avea bayisine. Zaten Cumartesi günüydü ve iftar saatini beklemekten başka yapacak işim yoktu. Bana yakın olan çok sevdiğim bir Avea bayiisi var ve gördüğüm birçok bayiiye nazaran bayağı bir bilgili bayan var orada. O bayanla muhattap oldum ve bayan dedi ki böyle bir işlem mümkün değil buradan yapılamaz. Ama yine de kesin konuşmayayım diyerek kendi de aradı müşteri hizmetlerini. Birkaç dakika konuştular ve telefonunu bana verdi. Müşteri hizmetleriyle tekrardan avea bayisinin içinde rahat 10-15 dakika da ben konuştum. Zaten beni 5-6 dakika kadar hatta beklettiler inceleme için. En son telefondaki müşteri temsilcisi bayan dedi ki; sizin yeniden kaydınızı oluşturuyorum. Yanlış bilgi vermiş arkadaşlar. Karışıklık ve sizi oraya kadar boşuna yorduğumuz için özür dileriz dedi. Bir de ekstradan referansımın telefon numarasını istedi benden. Onu da verdim ve kapattım telefonu.

    16.07.2013
    (Avea'dan beni şaşırtan bir mesaj aldım) 053xxxxxxxxx nolu hattınız için 13.07.2013 19:30:09 tarihindeki bildiriminize istinaden başlatılan incelemelerimiz devam etmektedir. En kısa sürede size konuyla ilgili geri dönüş yapılacaktır.

    ve 17.07.2013 yani dün saat 16:00 ya doğru yukarıda da resmini eklediğim mesajı aldım; kamu mega tarifesine geçişiniz tamamlanmıştır diye ve ardından birkaç saat içinde bir mesaj daha aldım Avea'dan: Avea'ya iletmiş olduğunuz talebiniz gerçekleştirilmiştir. İyi günler dileriz. Avea 500.

    Online işlemlerden kontrol ettim geçişim sağlanmış gerçekten. ve hatta SÖZ yazarak 5555'e mesaj gönderdim ve taahhüt bile verdim. Ayrıca eski taahhütlerim de bozulmamış üstelik. Kontrol ettim şu anda Avea'ya 2 tane taahhüdüm görünüyor. süper 2li 4 gb ve %50 indirim taahhüdü. Yeni verdiğim taahhüt henüz görünmüyor. Belki ilk faturadan sonra görünecektir o da.

    Ne uzun mesaj yazdım yahu..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.R.E.S. -- 18 Temmuz 2013; 9:18:59 >




  • üşenmemiş teker teker yazmışsın hocam sağolasın.

    bayiye gitmeye kadar olan bölümlerin hepsi benimde başımdan geçti, mh ile defalarca görüşüldü, kayıt oluşturuldu, genel müdürlükten arandım, bayiye gideceksiniz dediler, ama tabi ben forum tecrübesi ile bayiye gidince de birşeyin değişmeyeceğini bildiğim için gitmedim. demekki pes etmemek lazım, tekrar tekrar denemek lazım. ben twitterdan bir mesaj daha göndereyim de arasınlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kuseyr

    üşenmemiş teker teker yazmışsın hocam sağolasın.

    bayiye gitmeye kadar olan bölümlerin hepsi benimde başımdan geçti, mh ile defalarca görüşüldü, kayıt oluşturuldu, genel müdürlükten arandım, bayiye gideceksiniz dediler, ama tabi ben forum tecrübesi ile bayiye gidince de birşeyin değişmeyeceğini bildiğim için gitmedim. demekki pes etmemek lazım, tekrar tekrar denemek lazım. ben twitterdan bir mesaj daha göndereyim de arasınlar :)

    Bence bayiiye gidin ilk iş. Bırakın beceremeyecekler nasılsa; onlar arasınlar müşteri hizmetlerini. Merak etmeyin arada sizi bekleterek önceki görüşmelerinizden ses kaydınızı filan dinliyorlar bence. Sonucta kendileri dediler bayiye gidin diye




  • Arkadaşlar daha öncede sordum ama akıllı kamu tarifesinden bu tarifeye referans ile geçebilen oldu mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatu38

    Arkadaşlar daha öncede sordum ama akıllı kamu tarifesinden bu tarifeye referans ile geçebilen oldu mu?

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatu38

    Arkadaşlar daha öncede sordum ama akıllı kamu tarifesinden bu tarifeye referans ile geçebilen oldu mu?



    Bende kamu seç teyim. referans bulsam denicem ama :D referans yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatu38

    Arkadaşlar daha öncede sordum ama akıllı kamu tarifesinden bu tarifeye referans ile geçebilen oldu mu?

    Avantajlı kurumdan geçtim hocam, ilk iki müşteri hizmetleri olmaz dedi 3.ye biraz ters çıktım bi deneyelim dedi iki hattımıda geçirdi, müşteri hizmetlerinde ki arkadaş istediğini geçiriyor herşey onların elinde
  • iyi forumlar arkadaşlar ben seç begen al kamu kullanıyorum egm için referans numarasını yazıyorum ama bana faturalı bireysel olmadığınız için geçemezsiniz diye sms geliyor aynı sorun olupta geçen varmı acaba yardımcı olabilir mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lcaner

    iyi forumlar arkadaşlar ben seç begen al kamu kullanıyorum egm için referans numarasını yazıyorum ama bana faturalı bireysel olmadığınız için geçemezsiniz diye sms geliyor aynı sorun olupta geçen varmı acaba yardımcı olabilir mi

    kamu da sıkıntı oluyor bana önerileri 1 ay bireysel tarifeye geç demeleriydi. yukarıdaki mesajda arkadaş geçtiğini belirtmiş. Twitterdan destek isteyecem yine..
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.