DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Kızlar Nelerden Hoşlanır ?
50
Cevap
5
Favori
2.774
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kızlar Nelerden Hoşlanır ?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      5 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:41:29
      Kızlar çoğu şeyden hoşlanır. Fakat, bazıları vardır.. Spor araba alsan yüzüne bakmazlar.Kızı etkilemek nasıl olacak diyorsunuz içinizden.Size bir sürü örnek, diyalog vericem az sonra.



      -Maddeler halinde sayıcam, örnek ve diyalog vericem şimdi. Dikkatli dinleyin.



      1- Kız, köpeğiniz olmasını ister. Her zaman her istediğini yapan bir sevgilisi olsun ister. Hep ayağının altında olsun. Biz bu duyguyu ters çeviricez. Ben size bunu öğretmeye çalışıyorum. Peki, madde 1 nedir ?- Kızın yüzüne, çok sık olmasada ara sıra dokunun. Bazı kızlar bundan hoşlanmaz, bazılarıysa inanılmaz derecede hoşlanır. Hadi bi deneme yapalım ;Sınıftasınız, (çoğunuz öğrenci olduğu için, bende dahil. Okul hayatından örnek veriyorum.) kızla konuşma halindesiniz. Kıza örnek olarak " bi dakkaa (gülümseyerek) bi an sen gülümseyince bişey farkettim. (Kızın gamzesi varsa) Gamzelerin çok güzel diyip gülümseyerek yüzüne dokunun. (gamzesi yoksa) aa, sende gamze var sanırım, gülümseyince farkettim diyip yüzüne dokunun.

      2- Kızlar saçına dokunulmasından genellikle hoşlanır.



      3- Ufak hediyeler. Büyük değil, ufak. Bir parfüm olur, bir kalem olur, ne biliyim. Ayıcık olur. Ayıcık tavsiyemdir. ++



      4- çikolata. Kızların çoğu çokolatadan hoşlanır. Ama ne tür çikolata alacağınız size kalmış. Sakın gidipte, albeni, metro filan alayım demeyin. Gdin bir çikolota dükkanına, çiçek şeklinde, gül şeklinde, ayıcık şeklinde çikolata alın. Kesinlikle bundan çok hoşlanacaklar. Kızma ihtimalleri yok. Garanti veriyorum yok.



      5- kitap.. Kızların çoğu yine kitaptan hoşlanır. Fakat nasıl kitap ? İlgi çekici olmalı.Bkz : Guinness rekorlar kitabı. D&R mağazasında 35TL bulabilirsiniz.



      6- Şiir. Şiirden hoşlanmayan kız yoktur. Özelden ulaşırsanız kıza özel şiir yazabilirim. Çok iyi yazarım. Adı üstünde, ben zaten yazarım (:



      7- iltifat. Sinyalli iltifat. Nasıl olur ?Aa, kilo vermişsin abc ? )))) ince gördüm seni hııı )Saçların bu gün çok daha iyimi sanki ne.. :)Aa, prenses gelmiş baksanıza.



      8- Günaydın, tatlı rüyalar mesajları çok önemli. Altın kural *






      Kiz etkilenir.

      Konu yazım ve sahibi : xSkull


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xSkull -- 19 Haziran 2013; 21:22:49 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      598 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:43:44
      para , yeterince büyük penis ve o penisi kullanabilecek yetenek


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:45:03
      quote:

      Orijinalden alıntı: elbiskuha

      para , yeterince büyük penis ve o penisi kullanabilecek yetenek

      Hayat penisten ibaret değil.Ama para önemli..


      _____________________________

    • Teğmen
      135 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:46:51
      Kendime sarılır donarım..


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      894 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:51:43
      Bu dokuz madde gerçekten size %15 lik bir kısım kazandırabilir.

      Asıl önemli olan para ve tip.


      _____________________________

    • Binbaşı
      1116 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:53:28
      dh ahalisi yazıyorum dikkat.

      özgüveni tam bir erkek olacaksınız. kızlar çekinen, sümsük bir erkekten hoşlanmaz. ayrıca rahat, ve güvenilen bir erkek modeli çizeceksiniz
      kıza ilgi göstereceksiniz a bugün çok güzelsin, bluzun çok güzel,. yada yüzün çok güzel gibi. ilgi budalası yapacaksınız
      sonra ilgisiz kalıp kaçacaksın. 2-3 gün sonra neden benle konuşmuyosun ilgi göstermiyosun diye size geri döndüğü zaman yada sizin yanınıza geldiği zaman. kız elinizdedir.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EcheLoN_ -- 19 Haziran 2013; 20:54:22 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      523 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:54:30
      quote:

      Orijinalden alıntı: Zealotry

      Bu dokuz madde gerçekten size %15 lik bir kısım kazandırabilir.

      Asıl önemli olan para ve tip.

      Doğru kardeşim haklısın bu arada yazıda güzel olmuş


      _____________________________

      Who is Kayzer Soze?
    • Er
      7 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:55:50
      quote:

      Orijinalden alıntı: EcheLoN_

      dh ahalisi yazıyorum dikkat.

      özgüveni tam bir erkek olacaksınız. kızlar çekinen, sümsük bir erkekten hoşlanmaz. ayrıca rahat, ve güvenilen bir erkek modeli çizeceksiniz
      kıza ilgi göstereceksiniz a bugün çok güzelsin, bluzun çok güzel,. yada yüzün çok güzel gibi. ilgi budalası yapacaksınız
      sonra ilgisiz kalıp kaçacaksın. 2-3 gün sonra neden benle konuşmuyosun ilgi göstermiyosun diye size geri döndüğü zaman yada sizin yanınıza geldiği zaman. kız elinizdedir.

      okey les go


      _____________________________

    • Binbaşı
      1898 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:57:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull

      Kızlar çoğu şeyden hoşlanır. Fakat, bazıları vardır.. Spor araba alsan yüzüne bakmazlar.Kızı etkilemek nasıl olacak diyorsunuz içinizden.Size bir sürü örnek, diyalog vericem az sonra.



      -Maddeler halinde sayıcam, örnek ve diyalog vericem şimdi. Dikkatli dinleyin.



      1- Kız, köpeğiniz olmasını ister. Her zaman her istediğini yapan bir sevgilisi olsun ister. Hep ayağının altında olsun. Biz bu duyguyu ters çeviricez. Ben size bunu öğretmeye çalışıyorum. Peki, madde 1 nedir ?- Kızın yüzüne, çok sık olmasada ara sıra dokunun. Bazı kızlar bundan hoşlanmaz, bazılarıysa inanılmaz derecede hoşlanır. Hadi bi deneme yapalım ;Sınıftasınız, (çoğunuz öğrenci olduğu için, bende dahil. Okul hayatından örnek veriyorum.) kızla konuşma halindesiniz. Kıza örnek olarak " bi dakkaa (gülümseyerek) bi an sen gülümseyince bişey farkettim. (Kızın gamzesi varsa) Gamzelerin çok güzel diyip gülümseyerek yüzüne dokunun. (gamzesi yoksa) aa, sende gamze var sanırım, gülümseyince farkettim diyip yüzüne dokunun.

      2- Kızlar saçına dokunulmasından genellikle hoşlanır.



      3- Ufak hediyeler. Büyük değil, ufak. Bir parfüm olur, bir kalem olur, ne biliyim. Ayıcık olur. Ayıcık tavsiyemdir. ++



      4- çikolata. Kızların çoğu çokolatadan hoşlanır. Ama ne tür çikolata alacağınız size kalmış. Sakın gidipte, albeni, metro filan alayım demeyin. Gdin bir çikolota dükkanına, çiçek şeklinde, gül şeklinde, ayıcık şeklinde çikolata alın. Kesinlikle bundan çok hoşlanacaklar. Kızma ihtimalleri yok. Garanti veriyorum yok.



      5- kitap.. Kızların çoğu yine kitaptan hoşlanır. Fakat nasıl kitap ? İlgi çekici olmalı.Bkz : Guinness rekorlar kitabı. D&R mağazasında 35TL bulabilirsiniz.



      6- Şiir. Şiirden hoşlanmayan kız yoktur. Özelden ulaşırsanız kıza özel şiir yazabilirim. Çok iyi yazarım. Adı üstünde, ben zaten yazarım (:



      7- iltifat. Sinyalli iltifat. Nasıl olur ?Aa, kilo vermişsin abc ? )))) ince gördüm seni hııı )Saçların bu gün çok daha iyimi sanki ne.. :)Aa, prenses gelmiş baksanıza.



      8- Günaydın, tatlı rüyalar mesajları çok önemli. Altın kural *



      9- Şaşırtmak. Bkz ;



      - Aa, aptal şey seni
      + Nasıl yani
      - E sen yürüyosuun ama salak
      + Anormal bişeymi mal ? !
      - Yo ya Melekler uçabilirdi diye biliyodum.+ ♥ )



      Kiz etkilenir.

      Konu yazım ve sahibi : xSkull

      Tamam.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      439 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:58:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: firaterd


      Alıntıları Göster


      okey les go

      ok


      _____________________________

      Panzerjager V Jagdpanther Sd. Kfz. 173
    • Yüzbaşı
      652 Mesaj
      19 Haziran 2013 20:59:49

      ilk günler olmayabilir ama bak bakalım aldatılıyormusun sonra


      xSkullkullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Çavuş
      57 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:00:03
      Yazının ülkemize pek uyduğunu düşünmüyorum.Elbette kültür ve zeka seviyesi yüksek kızlar vardır fakat çoğunluğu para , tip , popülerlik , araba , olgunluk (düşünce olarak değil yaş olarak) gibi şeylere daha fazla önem veriyor.Yani söylediklerinin bir kızı etkilemesi için o kızın kezban olmaması lazım.


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:02:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: JackRipper

      Yazının ülkemize pek uyduğunu düşünmüyorum.Elbette kültür ve zeka seviyesi yüksek kızlar vardır fakat çoğunluğu para , tip , popülerlik , araba , olgunluk (düşünce olarak değil yaş olarak) gibi şeylere daha fazla önem veriyor.Yani söylediklerinin bir kızı etkilemesi için o kızın kezban olmaması lazım.

      çok doğru.


      _____________________________

    • Yarbay
      3054 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:02:53
      hll knks


      _____________________________

    • Yarbay
      5026 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:02:59
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull

      Kızlar çoğu şeyden hoşlanır. Fakat, bazıları vardır.. Spor araba alsan yüzüne bakmazlar.Kızı etkilemek nasıl olacak diyorsunuz içinizden.Size bir sürü örnek, diyalog vericem az sonra.



      -Maddeler halinde sayıcam, örnek ve diyalog vericem şimdi. Dikkatli dinleyin.



      1- Kız, köpeğiniz olmasını ister. Her zaman her istediğini yapan bir sevgilisi olsun ister. Hep ayağının altında olsun. Biz bu duyguyu ters çeviricez. Ben size bunu öğretmeye çalışıyorum. Peki, madde 1 nedir ?- Kızın yüzüne, çok sık olmasada ara sıra dokunun. Bazı kızlar bundan hoşlanmaz, bazılarıysa inanılmaz derecede hoşlanır. Hadi bi deneme yapalım ;Sınıftasınız, (çoğunuz öğrenci olduğu için, bende dahil. Okul hayatından örnek veriyorum.) kızla konuşma halindesiniz. Kıza örnek olarak " bi dakkaa (gülümseyerek) bi an sen gülümseyince bişey farkettim. (Kızın gamzesi varsa) Gamzelerin çok güzel diyip gülümseyerek yüzüne dokunun. (gamzesi yoksa) aa, sende gamze var sanırım, gülümseyince farkettim diyip yüzüne dokunun.

      2- Kızlar saçına dokunulmasından genellikle hoşlanır.



      3- Ufak hediyeler. Büyük değil, ufak. Bir parfüm olur, bir kalem olur, ne biliyim. Ayıcık olur. Ayıcık tavsiyemdir. ++



      4- çikolata. Kızların çoğu çokolatadan hoşlanır. Ama ne tür çikolata alacağınız size kalmış. Sakın gidipte, albeni, metro filan alayım demeyin. Gdin bir çikolota dükkanına, çiçek şeklinde, gül şeklinde, ayıcık şeklinde çikolata alın. Kesinlikle bundan çok hoşlanacaklar. Kızma ihtimalleri yok. Garanti veriyorum yok.



      5- kitap.. Kızların çoğu yine kitaptan hoşlanır. Fakat nasıl kitap ? İlgi çekici olmalı.Bkz : Guinness rekorlar kitabı. D&R mağazasında 35TL bulabilirsiniz.



      6- Şiir. Şiirden hoşlanmayan kız yoktur. Özelden ulaşırsanız kıza özel şiir yazabilirim. Çok iyi yazarım. Adı üstünde, ben zaten yazarım (:



      7- iltifat. Sinyalli iltifat. Nasıl olur ?Aa, kilo vermişsin abc ? )))) ince gördüm seni hııı )Saçların bu gün çok daha iyimi sanki ne.. :)Aa, prenses gelmiş baksanıza.



      8- Günaydın, tatlı rüyalar mesajları çok önemli. Altın kural *



      9- Şaşırtmak. Bkz ;



      - Aa, aptal şey seni
      + Nasıl yani
      - E sen yürüyosuun ama salak
      + Anormal bişeymi mal ? !
      - Yo ya Melekler uçabilirdi diye biliyodum.+ ♥ )



      Kiz etkilenir.

      Konu yazım ve sahibi : xSkull

      Bu taktikle anca anlayışlı ama i,şe yaramaz mağdur erkek olursunuz kısa süre dışında işe yaramaz...




      _____________________________

    • iOS Beta Kullanıcısı
      2989 Mesaj
      Eski Kullanıcı Adı:
      Vapors


      19 Haziran 2013 21:03:38
      Bunlarla zor kızlara değil tavlanmayı bekleyen kızlara ulaşabilirsiniz


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

      Asus ROG Strix x99 - Intel Core i7 6800K - Asus ROG Strix GTX 1080 A8G - Corsair 32 GB Vengeance DDR4 3000MHz - Corsair 400C - Corsair H115i Liquid Cooler - Evga 750 GQ PSU - Samsung 250 GB 850 EVO SSD - Seagate 3 TB HDD - Logitech G900 Chaos Spectrum -Corsair MM300 Mouse Pad- Logitech G710 - Seagate 2 TB Slim Plus - Logitech Z506
    • Yüzbaşı
      523 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:04:38
      Gerçekten bizim kızların durumunu özetleyen bir yazı olmuş


      _____________________________

      Who is Kayzer Soze?
    • Teğmen
      171 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:04:38



      _____________________________

    • Binbaşı
      1165 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:05:32
      Bu taktikler erkeği amele gibi gösterir bir kız işin bu kadar uğraşma sonra kendilerini birşey sanıyorlar.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      7325 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:06:07
      Universitede "melekler uçamazki hipmhss" gibi bir sey söylerseniz rezil olursunuz haberiniz olsun. Lıse taktikleri bunlar.


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1204 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:09:05
      Tek bildiğim benden hoşlanmadıkları


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      193 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:11:26
      9. Maddeye bak ahauahauahauahau


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yarbay
      5026 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:13:10
      siz erkekler hepiniz bu saydığınızz maddelerin geçerli olduğunu sanıyor ve acı bir şekilde her seferinde ters cevaplarla karşılaşıyosunuz çünkü hepiniz sadece kullanılıyosuunuzzz ACI AMA GERÇEKKKK :DDDDD HA BUDA EŞİMİN YORUMU ^^


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:13:18
      çok masum bir iltifat


      _____________________________

    • Er
      5 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:15:49
      quote:

      Orijinalden alıntı: K0rkunc

      siz erkekler hepiniz bu saydığınızz maddelerin geçerli olduğunu sanıyor ve acı bir şekilde her seferinde ters cevaplarla karşılaşıyosunuz çünkü hepiniz sadece kullanılıyosuunuzzz ACI AMA GERÇEKKKK :DDDDD HA BUDA EŞİMİN YORUMU ^^

      çok mu kötü ya


      _____________________________

    • Yarbay
      6447 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:16:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull

      9- Şaşırtmak. Bkz ;



      - Aa, aptal şey seni
      + Nasıl yani
      - E sen yürüyosuun ama salak
      + Anormal bişeymi mal ? !
      - Yo ya Melekler uçabilirdi diye biliyodum.+ ♥ )



      Kiz etkilenir.

      Konu yazım ve sahibi : xSkull

      Şu cümleleri kuracağıma ömür boyu abaza gezerim daha iyi.


      _____________________________

      GIGABYTE P55M-UD2 - i5 750 - 2x2GB CL7 - Wd 2 TB - HİS HD5850 - CORSAİR 350D - HIGH POWER 600W
    • Yüzbaşı
      523 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:20:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal


      Alıntıları Göster


      Şu cümleleri kuracağıma ömür boyu abaza gezerim daha iyi.




      _____________________________

      Who is Kayzer Soze?
    • Er
      9 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:21:18
      9 hariç diğerleri iş görür usta :D aman 9 u yapmayın da ne yaparsanız yapın


      _____________________________

    • Çavuş
      51 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:22:34
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull


      Alıntıları Göster


      Hayat penisten ibaret değil.Ama para önemli..

      kendini avutma...


      _____________________________

      Allah kahretsin ne pislikler var lan şu dünyada
    • Yarbay
      5026 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:22:46
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull


      Alıntıları Göster


      çok mu kötü ya

      AŞIRIYA KAÇIYORSUNUZ SONRA DA GELİP DİYOSUNUZ Kİ NEDEN KULLANDI BENİ BUNU SEN İSTİYORSUN ABARTMADAN YAP HERŞEYİ İNCEDEN BÖYLE MUTLU ETMEYE BAK VE KIZLAR GENELDE SOYUT ŞEYLERDEN HOŞLANIR HEDİYE FALAN BUNLARI GEÇİN :)))


      _____________________________

    • Binbaşı
      1510 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:23:05
      quote:

      Orijinalden alıntı: Turuncu Sakal


      Alıntıları Göster


      Şu cümleleri kuracağıma ömür boyu abaza gezerim daha iyi.

      +1907


      _____________________________

    • Binbaşı
      1503 Mesaj
      19 Haziran 2013 21:59:59
      Sizin yüzünüzden bu kızlar böyle zaten. Zavallı gibi davrandığınızdan. İlgi manyağı yapıyor,köpek oluyorsunuz resmen.


      _____________________________

      Memleket ve dünya dertlerini siz çözün. Ben küçük meselelerin adamıyım. Bunlarla da birileri ilgilenmeli nihayetinde.
    • Binbaşı
      1768 Mesaj
      19 Haziran 2013 22:12:04
      sen bu taktikleri anca burada para düşkünü, beyni uçkurunda kezbanlara uygulayabilirsin.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      628 Mesaj
      19 Haziran 2013 22:15:07
      DİKKAT EDİN BEYLER BU KAHPE YALANA GELMEYİN!!





      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Genjuro. -- 19 Haziran 2013; 22:14:57 >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      440 Mesaj
      19 Haziran 2013 22:16:13
      Mantığa bak herkesin hoşlandığı şey başkadır. Para ne kadar önemli olabilir


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      360 Mesaj
      19 Haziran 2013 22:18:36
      hepsi tırt şimdiki kızların hoşlandıgı şey


      _____________________________

      ATEİST TÜRK

    • Yarbay
      9616 Mesaj
      19 Haziran 2013 22:31:14
      quote:

      Orijinalden alıntı: elbiskuha

      para , yeterince büyük penis ve o penisi kullanabilecek yetenek

      +1 para ile her şeyi yapabilirsin penis ile de geceyi iyi geçirirsin >>> profit


      _____________________________

      When the sun comes up, you're searching for a love
      So your heart won't lead you to anyone
      When the sun goes down, I know what you become
      You become awake, unlike the rest of us

    • iOS Beta Kullanıcısı
      4385 Mesaj
      04 Temmuz 2013 14:25:29
      @xskull

      Çikolata konusunda ülker golden fıstıklı çikolataya hayır demeyen bi kız görmedim


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      673 Mesaj
      04 Temmuz 2013 14:34:55
      verin ipleri kızların eline aferin devam umarsız olmayı bi öğretemedik yahu.


      _____________________________

      yav he he
    • Yüzbaşı
      302 Mesaj
      04 Temmuz 2013 14:40:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull


      4- çikolata. Kızların çoğu çokolatadan hoşlanır. Ama ne tür çikolata alacağınız size kalmış. Sakın gidipte, albeni, metro filan alayım demeyin. Gdin bir çikolota dükkanına, çiçek şeklinde, gül şeklinde, ayıcık şeklinde çikolata alın. Kesinlikle bundan çok hoşlanacaklar. Kızma ihtimalleri yok. Garanti veriyorum yok.

      5- kitap.. Kızların çoğu yine kitaptan hoşlanır. Fakat nasıl kitap ? İlgi çekici olmalı.Bkz : Guinness rekorlar kitabı. D&R mağazasında 35TL bulabilirsiniz.
      Başka kitap mı yok Allah aşkına Ayrıca albeni gayette güzel olur


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Temmuz 2013 14:43:54
      Olm bu ne lan ? Kro musunuz apacimisiniz adjajakdjkakakak. Bu tarz şeylerle kezbanlari etkilersiniz .


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1560 Mesaj
      04 Temmuz 2013 14:48:04
      iyimiş.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      304 Mesaj
      04 Temmuz 2013 20:07:40
      en öncelikli olan tiptir. tip olmazsa ne olursa olsun işe yaramaz. tüm bunları yapabilirim az çok param da var ama masturbasyon yapmaktan ciğerim soldu. tipim bok gibi hakkaten.


      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _illegal_ -- 4 Temmuz 2013; 20:09:38 >
      _____________________________

    • Yarbay
      2414 Mesaj
      04 Temmuz 2013 20:28:39
      2,3,4,6,7,8 Bunları önceden yapmıştım. İşe yarıyor gerçekten.


      _____________________________

      Nobody can interfere everybody's life
    • Binbaşı
      1408 Mesaj
      04 Temmuz 2013 20:35:52
      Sen aşkı asma yaprağına sarıp dolma niyetine yiyebilir misin?

      Paradan gayrisi yalandır! Aksini savunan da kendini kandırır.


      _____________________________

      mıymıntı musa suşi yerken halıya ispirto döktü
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Temmuz 2013 20:38:01
      quote:

      Orijinalden alıntı: hp2010

      Tek bildiğim benden hoşlanmadıkları

      aynen knk


      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      04 Temmuz 2013 20:50:05
      Paradan haber ver :)

      paran varsa , tipin azıcık iyiyse , bide kendine iyi bakıyorsan (ayakkabı, gözlük , telefon , t-shirt ,pantolon , saat , parfüm) bunlara iyi yatırım yap. özellikle ilk gidecegin zaman. mesela ilk defa dershaneye gireceksin. kazma gibi girip hocayı bekleme sınıfta. herkes girsin ilk gün. sen 2-3dk sonra gir. hocam arabada bi sıkıntı vardı falan de :) iceri gir. erkeklerin arasına degilde , kenarda , tek basına olan bi sırada otur. yavaş yavaş yürü iceri dogru. kızların yanından gecerken parfümün essin bi şöyle. tabi çokta sıkma. tadında bırak. görgüsüzlük yapma. sınıfa kola almışlar 10kişi. ben içmiyorum de. yada kek , pasta falan. takılma bunlara. senin amacın kek pasta değil. kız. hatırla tekrar. biri senden bozuk 1tl istedi. cüzdani aç. kızlar yanındaysa 50likleri falan bi karıştır şöyle. altta kalmıs olabilir de.veya 50lira var de ver. üstüne al geri :)face varmı derlerse face kullanmıyorum de. mobil ver arayım direk de. vs. ben bu dediklerimden %40-%50 sni falan yapmıstım. lise 3de dershaneye ilk girerken. özellikle geç girmek direk dikkatleri topluyor. bence dene. ben 1senede 2-3tane kızla çıkmıstım böyle. ha smdi 1tanesi bile arayıp sormaz ne oldu ne bitti. orası ayrı mesele. kişisel zevkler bunlar.


      _____________________________

      Intel Core i7 3770k @4.4GHz - Cooler Master Hyper 212 Evo - MSI Z77 MPower - Gigabyte GTX970 G1 Gaming 4GB - Corsair Vengeance 4x4 1866MHz CL9 16GB - Corsair Carbide 400R - Corsair RM 850 - Corsair 240GB Force GS SSD - Seagate Barracuda Surveillance 2TB - Asus 23.6" VN247H (1ms) - Logitech G710 - Logitech G600 - Logitech G230




    • Binbaşı
      1760 Mesaj
      04 Temmuz 2013 20:50:50
      söylemem.
      kendiniz bulun


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      506 Mesaj
      04 Temmuz 2013 21:02:06
      neyin kafası len bu, 3 şey yazıcam sonra hepiniz çil yavrusu gibi dağılabilirsiniz

      duruş vuruş kuruş




      _____________________________


      bazen çılgınca dans etmek istiyorum
    • Yarbay
      2010 Mesaj
      10 Kasım 2013 22:10:11
      quote:

      Orijinalden alıntı: xSkull


      Alıntıları Göster


      Hayat penisten ibaret değil.Ama para önemli..




      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Kızlar Nelerden Hoşlanır ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.