lifan pony lf 100-c 3r
-
-
bu motor Honda Ape nin kopyası sanırım. 50 cc ve 100 olarak iki modeli var. modifiyelere bakarmısınız mükemmel. keşke Türkiye de satılsaydı. ön far çıplak olarak çok seksi durmuş. Bende lifan alıp ön farı soyup honda etiketi basıp asfalt lastiği takmassam namerdim çok beğendim kesin almalıyım.
http://motorcycle.goobike.com/motorcycle/bike/honda__ape/summary.html
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi halisakal -- 19 Haziran 2013; 20:44:46 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: halısakal
bu motor Honda Ape nin kopyası sanırım. 50 cc ve 100 olarak iki modeli var. modifiyelere bakarmısınız mükemmel. keşke Türkiye de satılsaydı. ön far çıplak olarak çok seksi durmuş. Bende lifan alıp ön farı soyup honda etiketi basıp asfalt lastiği takmassam namerdim çok beğendim kesin almalıyım.
http://motorcycle.goobike.com/motorcycle/bike/honda__ape/summary.html
evet birebir ape'nin aynısı. bencede çok güzel modlanır bu motorlar ilk iş arka çatalı uzatıp asfalt lastiği ile değiştirmek ama 15-16 inç falan.
bu arada lifanın bu modelini almayı düşünüyorsan için rahat olsun.çok keyifli kullanışlı ve sorun yaşatmayacak bir motor.
-
evet nihayet evdekilerle aramızdaki sorunu çözdük :) artık gönül rahatlığı ile cc büyütmek istiyorum ve ponym satılıktır .)
ilan no: 131199676 henüz onay aşamasında 1 saate kadar onaylanmış olur. ilgilenen olursa yardımlarımı esirgemem .)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-lifan-lifan-pony-100-cc-2013-model-sifirdan-farksiz-131199676/detay/ -
https://pass.tmall.com/add?cookie2=10dc529c054a3704464f54be2048a317&t=e5844a03253f26dec2c6686384f4844f&_tb_token_=f5e364eed7e51&tmsc=1600826887088000&opi=11.131.220.106&pacc=P-0fV8nBPhtxxuOFO6l5qA==&target=https%3A%2F%2Fdetail.tmall.com%2Fitem.htm%3Fid%3D20299701865%26tbpm%3D1 Bu sitedeki ponynin yeni modeli heralde bi bilgi olan varmı acaba pony hakkında bilgi vericek https://store.donanimhaber.com/c4/01/ff/c401ff371209c23368f9ffbd1b8372ab.png
-
size bir kaç arkadaşın motorla eğlencelerini nasıl kullandıklarını paylaşıyorum arkadaşlar yorum sizin...
http://www.youtube.com/watch?v=ZzaCByemaK0
http://www.youtube.com/watch?v=jQmLybfhsNU
http://www.youtube.com/watch?v=j5fzplMkyPo
http://www.youtube.com/watch?v=tBKQGCQ6Ork
http://www.youtube.com/watch?v=mf9TflbCum8
http://www.youtube.com/watch?v=TSwQrZAORmo
-
quote:
Orijinalden alıntı: jakabo_ist
arkadaşlar lifan pony 100 hakkında yeni video kendi küçük ama gücü büyük benden tam not aldı
iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=paatmtTfZuc
Ön tekerde sorun var galiba...Hep arka tekerle gidiyo....
-
-
Çorbada benim de tuzum bulunsun,
Lifan Pony ve Honda MSX125 grom için en ideal lastiklerden biri:
Pirelli SL60
http://www.pirelli.com/tire/us/en/motorcycle/sheet/sl_60.html?url=%3Fsubtype%3Dscooter
-
arkadaşlar sawa marka lastik nasıldır.linkteki lastiği arka lastik olarak kullanıcamhttp://lastikdeposu.com.tr/sava-130-80-12-60j-tl-mc-19-motorsiklet-lastigi-pmu2317
yada bana bu siteden hem ön hemde arka lastik önerebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum -
2015 modelini satın aldım 10 Ağustos 2016 da satın aldım. Aşağıdaki mesajımı da 5 Eylül de yine lifan pony 100 için bir motosiklet form sayfasında paylaşmıştım. Tekrar baştan yorum yazmaya gerek yok :)
Sanırım düzce de idi fabrikası, aradım ve 2016 modeli 2015 leri bitiremediğimizden daha Türkiye ye girmedi dediler. lifan bayisi 4500 tl dedi, fabrikayı aradım 4500 tl 2016 modelinin fiyatı dedi, 4100 e indi bayi, 4050 ye aldım haberiniz olsun. internette n11 de 3950 tl, 50 tl geldiğinde montajı, 100 tl den fazla da kargosu tutuyordu. satın almadan önce sahibinden.com da satanlardan bir kaçını arayarak görüştüm, en çok arıza ne çıktı neye çok para harcadınız, yolda kaldınız mı hiç, kaliteli mi gibi sorular sordum ve hep olumlu yanıtlar aldım. benzin ve yağa para vermişler sadece, yolda kalan olmamış, 85 kg 1.80 boyda olan vardı ve gayet rahat, kullanışlı, atik, şirin ve zevkli motor diye belirtti. (aradığımda 0 km alacağımı ve sadece danışmak istediğimi ilettim, zaten biri satmış ve ilanı kaldırmayı unutmuştu)
-alacaklara söyliyim boyun 1.60 en fazla 1.63 ama yine de 2 kişi binmek zor bu motora
-bagaj demiri sıkıntılı, fabrikasında bile yok, özel yaptırmak gerek ve iyi bir ustaya yaptırın çünkü motorda ses titreme yok, olmasını da istemezsiniz
-üzerinde gelen km sensörü motorda gıcık bi ses yapıyor, sakın km sensörünün içindeki plastiği bıcakla filan incelttirmeyin, benim olduğum ildeki usta öyle yaptı km olduğu gibi gitti, garanti kapsamında değiştirdiler, yeni sensörü taktıktan sonra teker gövdesi ile buluşan kısma azacık gres yağı sürdüklerinde ses sorunu olmadı
-motor düz yolda 80 i aşmazsanız çok ekonomik ama dağ bayır gezerseniz 1 lt de 40 km zor gidiyor, ben biraz acemiyim, belki kullanım hatalarımda olabilir
-tekerleri mükemmel, virajlarda yatılabiliyor istenirse ya da savrulmalarda tekerlerin yan kısımlarında da dişler olduğundan çok iyi yol tutuşu sağlıyor,
- ön arka disk frenleri çok güçlü ve güven veriyor
-plakayı taktıktan 2 gün sonra plaka da titreşimden ses oldu, plakayı söküp plaka ile motorun plaka takılan aksamı arasına biraz şamriyel keserek koydum ve sorunsuz şuan
-1000 km motoru fazla bağırtmadan her vitesi kullanarak rodaj yapılması gerekiyor (araştırdığım kadarıyla bu şekilde, dedim ya acemiyim ilk motorum)
-114 km hız yaptım en fazla çok eğimli bir yolda da değil, eğimde 120 ye kesin çıkar ama bu yarış motoru değil, zorlamak arızalara neden olabilir ve çok benzin yakar
-bagajı yok ve motorla poşet filan taşımak biraz sıkıntılı
- altınızdan kaçıp gidecek kadar olmasada güçlü bir motor, asfalta dağa çıkarken 3 ten 4 de vites istediği oluyor, 1. vitesete taşlık bir alanda virajı aldım ve hızlanmadan yaklaşık 2 katlı bina yüksekliğinde bir rampayı 1. viteste çıktım, sonuna doğru biraz zorlandı, bu durumda da yarım debriyaj yapılabiliyormuş anlayanlara sorduğumda öyle dediler (ağırlığım 63 kg + 20 kg kadar çantam kaskım filan vardı)
-yakıt göstergesi, vites göstergesi ve devir saati göstergesi olmaması başta biraz zorladı, yakıt şehir içi sorun değil, benzin bittiğinde yedek depoya geçip rahatlıkla benzinliğe gidebiliyorum, 50-60 km götürü dedi servisi, uzun yol yapacaksam depo fulleyip öyle yola çıkıyorum
- motosikletin altı bir iki kere yere değdi dağda giderken, çok dağlık alanda dolaşacaksanız bilginiz olsun, altı yerden diğer motosikletlere göre yüksek ama tam cross değil, çok engebeli yerlerde zik zak çizerek gidiyorum ve sorun olmuyor
-tekerleri iyi demişken ufak bi su birikintisinden geçerken bile ön teker suyu motordan ileri fırlatıyor ve yerdeki suyun üstüme geldiği olabiliyor, arkada plaka takılmadan önce sırtıma su atıyordu
-km göstergem 1200 lerde (şuan 2500 e yaklaştı km)
fotoğraf albümüne aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz, yeni fotolar çektikçe albüme ekleyeceğimden devamlı olarak albüm güncel kalacaktır...
https://yadi.sk/a/FL5OXXPsumxhe
-
Merhabalar, yaşadığınız sorunun aynısı bende yaşamıştım. Lifan Pony'm yok ama benim motorumunda zinciri hiçbir yerde bulunmuyordu. Bu yüzden sorunu kendim hallettim. Şimdi anlatıyorum.
Öncelik öğrenmemiz gereken şey zincirimizin tipi. Motorların 90 95% inde hep aynı tipte zincirler kullanılır. 420 Ve 428 Tipi zincirler. Bunu öğrenmenin en kolay yolu zincir üzerindeki herhangi bir baklayı yağ sökücüyle güzelce temizlemek. Baklanın üzerinde yazacaktır. Muhtemelen 428'dir.
Evet zincirimizin tipini öğrendik. Şimdi sıra zincirimiz kaç adet baklaya sahip olduğudur. 88L diye belirttiğiniz şey "88 Links" yani 88 bakla anlamına gelir. Bu bir hayli kısa bir zincire takabül eder. Rakamın doğru olduğunu onaylamalıyız. Bu yüzden zinciri komple söküp baklaları 3 defa kendi elinizde sayın. Doğru bakla sayısını elde ettiğimize göre şimdi sıradaki işe geçebiliriz.
Sıradaki iş bir bakla sökücü aparat satın almak. Bu gayet ucuz bir aparat. Kullanımıda çok basit. Zincirden bakla sökmeye veya bakla eklemeye yarar. Şöyle birşey;
https://urun.n11.com/yedek-parca/motosiklet-zincir-sokme-anahtari-aparati-oem-P517057927
Evet bu aletide aldıktan sonra doğru tipteki beğendiğimiz bir zinciri satın alıyoruz. Bu aparatı kullanarak bazı baklalarını söküyoruz ve zinciri ihtiyacımız olan boya getiriyoruz. Hepsi bu kadar.
Dikkat etmemiz gereken birkaç husus var. Bunlardan birincisi mutlaka zincirle birlikte dişlileride değiştirmek. İkincisi zinciri takmadan önce 2 gün yağa yatırmak. Üçüncüsü zinciri rodaj süresi boyunca zorlamamak ve sürekli gerginliği kontrol altında tutmak. Dördüncüsü ilk bin kilometre bol bol yağlamak. Hadi kolay gelsin.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X