Şimdi Ara

Dying Light (2015) [ANA KONU] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.942
Cevap
42
Favori
127.280
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
6 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dying Light İçin Hedef 1080p/60FPS

    Son yıllarda Dead Island serisiyle gündeme gelen Techland'ın yeni nesil konsollara geliştirdiği yapım Dying Light, VGX'te gösterilmişti. Oyunun VGX gösterimi sırasında PS4 için 1080p çözünürlüğün elde edildiği vurgulanmıştı. Dying Light'ın konsol sürümleri adına yeni açıklamalar geldi.

    Gaming Bolt'a konuşan Techland'ın teknik yönetmeni Jakub Klarowicz, açıklamalarında "Henüz bu konuyla ilgili net bir bilgi vermek için çok erken. Ancak bizim amacımız hem Xbox One'da, hem de PS4'te 1080p çözünürlüğü, 60 kare/saniye oranını yakalamak. Şimdilik bunu başarabiliriz gibi görünüyor." sözlerine yer verdi.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dying_Light_icin_Hedef_1080p60FPS-46785.htm




  • Muazzam duruyor oyun. En son yayınlanan videosu inanılmaz. Sabırsızlıkla bekliyorum.
  • izlediğim bir oynanış videosunda çok beğenmiştim merakla bekliyorum gerilim dolu.
  • çok iyi abi umarım birazcık simülatör olayı katarlar
  • bu tip oyunları çok sevmezdim ama, son video çok iyiydi yahu. herhalde öyle bir şey başımıza gelse aynen böyle girişimlerde bulunurduk. animasyonlar sesler filan baya gerçekçi yapılmış.
  • "Dying Light'tan Sonra Diğer Oyunlara Dönmek Zor"

    Techland'in şu ana kadar gösterdiği videolar Dying Light'ı ilgi çekici bir oyun yapmayı başardı. Özellikle oyunun hareket özgürlüğünün yüksek olması oyuncuların ilgisini çekiyor. Geliştiriciler de bu özgürlüğün Dying Light'ı unutulmaz bir oyun yapacağını düşünüyorlar.

    "Eminiz ki Dying Light başarılı olsa da, olmasa da oyuncular (ve diğer geliştiriciler) onlara sunuğumuz hareket özgürlüğü ile oyunu hatırlayacaklar. Bir birinci kişi bakış açısına sahip oyun oynadığınızda ve koridorlar, duvarlar, çitlerle sınırlanmadığınızda bu sadece gözlerinizi açan bir deneyim değildir, aynı zamanda diğer oyunlara dönmenizi çok zorlaştırır. Sözlerimi not alın"

    Gerçekten de sizi saçma sapan engellerle sürekli kısıtlayan oyunlar normalde bile sinir bozucu iken Dying Light sonrasında ister istemez daha fazla özgürlük talep edebiliriz gibi görünüyor.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Dying_Lighttan_Sonra_Diger_Oyunlara_Donmek_Zor-48548.htm




  • Takip :)
  • Platform Farklılıkları Dying Light'ı Etkilemeyecek

    Techland, Dying Light'ı Chrome Engine 6 adlı oyun motorunu kullanarak PC, Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One ve PlayStation 4 için hazırladığı açıklamıştı. Oyunun birbirinden farklı 5 platforma gelmesi optimizasyon konusunda sıkıntıların olup olmayacağını akıllara getiriyor. Techland yetkilileri ise bu konuda gayet rahat görünüyorlar.

    "Platform farklılıkları hakkında endişelenmeye gerek yok. Basitçe konuşmak gerekirse eşyaları ve bölümleri tasarlıyoruz ve oyun motorumuz da herşeyi otomatik olarak platformların özelliklerine göre optimize ediyor. Tabi ki bu söylendiği kadar kolay değil; ama bu sayede küçük ayarları ellerimizle yapmak için daha fazla zamanımız oluyor."

    Optimizasyon konusu özellikle yüksek saniye kare oranı almak için önemli. Umarız Techland bizi hayal kırıklığına uğratmaz.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Platform_Farkliliklari_Dying_Lighti_Etkilemeyecek-48598.htm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YAGAMİ-

    Platform Farklılıkları Dying Light'ı Etkilemeyecek

    Techland, Dying Light'ı Chrome Engine 6 adlı oyun motorunu kullanarak PC, Xbox 360, PlayStation 3, Xbox One ve PlayStation 4 için hazırladığı açıklamıştı. Oyunun birbirinden farklı 5 platforma gelmesi optimizasyon konusunda sıkıntıların olup olmayacağını akıllara getiriyor. Techland yetkilileri ise bu konuda gayet rahat görünüyorlar.

    "Platform farklılıkları hakkında endişelenmeye gerek yok. Basitçe konuşmak gerekirse eşyaları ve bölümleri tasarlıyoruz ve oyun motorumuz da herşeyi otomatik olarak platformların özelliklerine göre optimize ediyor. Tabi ki bu söylendiği kadar kolay değil; ama bu sayede küçük ayarları ellerimizle yapmak için daha fazla zamanımız oluyor."

    Optimizasyon konusu özellikle yüksek saniye kare oranı almak için önemli. Umarız Techland bizi hayal kırıklığına uğratmaz.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Platform_Farkliliklari_Dying_Lighti_Etkilemeyecek-48598.htm

    çıkış tarihi açıklandımı ?




  • Hayır, açıklanmadı hocam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -YAGAMİ-

    Hayır, açıklanmadı hocam.

    En az 3 ayi var o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir site var pek bilinmeyen bir site neyse orada nisanda çıkacak yazıyor bana sallama geldi ama belki doğrudur.
  • Gayet serbestlik tanıyor gibi,hoşuma gitti.
  • silah kullanımına biraz daha imkan verirler umarım.İlk Dead İsland oyununda paso sopa,balta baymıştı.Resident evil 3 gibi bir tat bırakabilirlerse ki öyle olmayacak gibi gözüküyor,survior-korku değilde survivor-aksiyon karışımı yapmışlar.İyi oyun çıkarıcaklardır tabi,eski hatalarından ders alırlar umarım
  • hala bekliyoruz valla 3 kişiyiz.
  • Warner bros un sitede 2014 mart ayı yazıyor haberiniz olsun
  • Dying Light'ta her binanın içi dolu!

    Dying Light'ın serbestliği oyunun her yönünde olacak. Techland'in yeni oyunu, sadece free run mekanikleriyle sınırlı değil, tam bir serbestlik sağlıyor.

    Techland yapımcısı Tymon Skektala'nın Examiner ile yaptığı röportajda, oyunun tam anlamıyla doğal bir özgürlük vaad ettiğini ve bu bağlamda her binanın içinin dolu ve gezilebilir olduğunu söylerken, bunun yeni jenerasyonda değil geçmiş jenerasyonda da yapılabilir bir şey olduğundan bahsetti.

    Skektala'ya göre, yeni jenerasyonda bunlar çok daha iyi geliştirilebilirken, bir önceki jenerasyonda kimsenin denememiş olması ilginç bir durummuş.

    http://www.merlininkazani.com/Dying_Lightta_her_binanin_ici_dolu-haber-70658p1.html




  • Yeni Nesil Dying Light'a Ait Özellikler Açıklandı

    Techland tarafından PC, PS3, Xbox 360'ın yanı sıra yeni nesil konsollar Playstation 4 ve Xbox One için hazırlanan aksiyon-korku oyunu Dying Light'ın yeni nesil sürümlerine ait özelliklerle ilgili açıklama yapıldı.

    Geliştiriciler oyunun yeni nesil sürümlerinde daha yüksek çözünürlük, daha iyi frame-rate oranı ve alan derinliğinin yanı sıra ses tanıma (Kinect) ve touchpad (PS4) desteğinin bulunacağını söylüyorlar.

    Aslında görsel olarak zaten daha iyisini elde edeceğimizi biliyorduk, ama her cihaza özgü özelliklerin olması da sevindirici.

    http://www.bolumsonucanavari.com/Haberler-Yeni_Nesil_Dying_Lighta_Ait_Ozellikler_Aciklandi-49314.htm




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.