Şimdi Ara

Yeni Peugeot 308 (2014 sonrası - Ana Konu) (673. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar: Alpii95
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30.216
Cevap
294
Favori
1.546.843
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 671672673674675
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: koksalbasaran

    Benim araç 2016 1.6 eat6 120 Hp. dizel otomatik. yokuşta hilholderi yaklaşık 10 sn denedim. kilit gibi tuttu. belki de 3 sn. tutması sadece 2015 modellere özgü bir sistem olabilir. 2016 modellerdeki yazılımda bu optimize edilmiş olabilir.

    Olamaz :)

    Geri kaçmamıştır çünkü düz yolda siz ayağınızı frenden çekince ileri giden araba yokuşun etkisi ile ileri gidemeyip olduğu yerde durmuştur
  • koksalbasaran kullanıcısına yanıt
    10sn lik zaten hill holder olmaz, eğim azdır, dik yokuşta deneyin geri kaçırır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fasson

    10sn lik zaten hill holder olmaz, eğim azdır, dik yokuşta deneyin geri kaçırır.

    Yarın kesin cevap için bir daha deneyip buraya yazacağım. Ancak, hatırladığım kadarıyla dik bir yokuşta ve 5 saniyenin üstünde olduğunu hatırlıyorum. Yarın kesin sonuçları buraya yazarım..

    Edit (Hilholder sistemi test sonucu):
    Merhabalar:
    Bugün aracımı dik yokuşta hilholder sistemini test ettim. Yukarıdaki "fasson" nickli arkadaşın söylediği gibi 3 saniye tuttu ve 3 saniyeden sonra yavaş yavaş geriye doğru bırakmaya başladı. Sanırım önceki denediğim yer konum itibariyle farklı bir açıda idi ve bende 10 saniyeye yakın tuttuğunu varsaymışım. Ancak bugün de test ettiğim gibi, hilhorder sistemi dik yokuşlarda 3 sn. tutuyor ki bu durumda bence aracı geri kaçırmadan hareket ettirmek için yeterli bir süre.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi koksalbasaran -- 23 Ağustos 2016; 17:47:49 >




  • Bugun arabami aldigim bayiye goturdum 2016 3008 allure ile takas icin 54 bine saydilar aracimi, aracim 2014 1.2 130 bg otomatik 37900de. Neymis benimkinin aynisi navi olanini 57 bine satmis. Daha sonra bi galeriye gittim 55 verdi, en son opele gittim onlar 51 dedi, gecen hafta allure donanimi 56ya almislar bende hanimin arabasi yok varsa 56 bine ben alicam dedim sustu eleman. Nedir arkadaslar benim aracin 2. El degeri ben 63500 yazdim nete cok mu? Ne istemeliyim?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 1.6 golf dizel bluemotion comfortline ( oto veya manuel kesin değil ) bu aracın otomatiği arasında kaldım. 70 bin lira bütçem var, allure donanım gelmiyor galiba. 2014 modelinden bahsediyorum.

    Bana kullancıları iki aracı rica ediyorum ' objektif ' şekilde kıyaslarsa sevinirim. Mesela geriye dönüp baktığınızda iyi ki almışım diyor musunuz yoksa ' keşke ' durumu var mı.
  • Artles kullanıcısına yanıt
    golfü bilmem, sürmek nasip olmadı ama bunu satsam bir daha aynısından almak istediğimi biliyorum. Bu aracın SMEG ekran bozulma ihtimali dışındaki (bence) tek dezavantajı saklama gözünün olmaması.
    sürüş hem rahat hemde keyifli.
    Forum konusu da önemli, gerekli bilgileri en kısa zamanda en doğru şekilde, nezih bir sohbet ortamında edinebiliyorsun.
  • koksalbasaran kullanıcısına yanıt
    Aracın size maliyeti ne oldu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artles kullanıcısına yanıt
    Golfü beğenen ve almak isteyn ancak DSG belası nedeniyle almayıp, test sürüşü bile yapmadan 308 alan biri olarak, kesinlikle alınası ve binilesi bir araçtır.

    Göralda, 2.el 15binde, 2015 model hatasız-allure dizel otomatik için 75bin etiket vardı pazarlıkla daha düşer sanırım, bu sayfa veya bir geri sayfada bilgisi var.

    İlla da Golf alacaksanız manuel almanızda fayda var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masty45

    Bugun arabami aldigim bayiye goturdum 2016 3008 allure ile takas icin 54 bine saydilar aracimi, aracim 2014 1.2 130 bg otomatik 37900de. Neymis benimkinin aynisi navi olanini 57 bine satmis. Daha sonra bi galeriye gittim 55 verdi, en son opele gittim onlar 51 dedi, gecen hafta allure donanimi 56ya almislar bende hanimin arabasi yok varsa 56 bine ben alicam dedim sustu eleman. Nedir arkadaslar benim aracin 2. El degeri ben 63500 yazdim nete cok mu? Ne istemeliyim?

    Allurre mu hocam araç

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kocaballi kullanıcısına yanıt
    Yani manuel golf > eat6'lı pejo 308

    eat6'lı pejo 308> dsg'li golf mü ?
  • Artles kullanıcısına yanıt
    ben çok beğendiğim halde, Golf bile olsa manuel araç almam...
  • Dancing Bear D kullanıcısına yanıt
    Yok hocam active

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Artles

    Arkadaşlar 1.6 golf dizel bluemotion comfortline ( oto veya manuel kesin değil ) bu aracın otomatiği arasında kaldım. 70 bin lira bütçem var, allure donanım gelmiyor galiba. 2014 modelinden bahsediyorum.

    Bana kullancıları iki aracı rica ediyorum ' objektif ' şekilde kıyaslarsa sevinirim. Mesela geriye dönüp baktığınızda iyi ki almışım diyor musunuz yoksa ' keşke ' durumu var mı.



    Merhabalar, 308 1.6 EAT6 120 Hp. Dizel Otomatik aracımı geçen hafta aldım. Önceki konularda bahsetmiştim, Astra K, Ceed ve 308 arasındaki araştırmalarım sonucunda daha sorunsuz olduğuna kanaat getirerek 308'i tercih ettim ve iyi ki almışım diyorum. Aracım şu anda 150 Km. de. Rodaj döneminde olduğu için 400-500 km. ye kadar sakin kullanıyorum ve 2.500 deviri asla geçmiyorum.
    Golf konusunda da bir yerden siyah renkte golf dizel DSG otomatik Comfortline modeli için 88.250 TL. fiyat almıştım. Satıcıya şunu sordum; bu DSG şanzımanları çok sorunluymuş, sürekli arıza çıkartıyormuş ne diyorsunuz? Satış temsilcisi de bana biz de hep otomatik kullanıyoruz, sıkıntı çıkmıyor vb. fiye geveledi. Başka bir arkadaşa da, başka bir temsilci şunu demiş; tamam sorun çıkartıyor ama biz iyi niyet göstergesi olarak çok fazla bir sorun yoksa ücretsiz tamir ediyoruz vb. demiş. Yani al, parayı öde, sonra da her 2-3 ayda bir servise git DSG şanzımanı tamir ettir, diyorlar. DSG şanzıman henüz geliştirme aşamasında ve Wolksvagen firması da geçen senelerde bu egzoz emisyon muhabbetinden çok zarar etti. Şu an Amerika'ya araç satamıyor, şirket zor durumda, batmamak için üretim bantlarını ve maliyetlerini çok daralttılar. O yüzden AR-GE ye fazla eğilemiyorlar.

    Sonuç olarak,
    1- Wolksvogen markasından hiçbir otomobili DSG şanzımanından dolayı almam.
    2- Opel Astra K'nın henüz oturmamış bir araç olmasından ve sürekli elektronik arıza çıkartması, klimanın ıslık sesi çıkartması, izolasyonunun kötü olduğu için yüksek yol sesini içeri alması, motorun yüksek trim sesini vermesi.
    3- Ceed'in çift kavramalı 7 ileri DCT şanzımanının zaman zaman sorun çıkartması.




  • koksalbasaran kullanıcısına yanıt
    Çok sağolun dsg konusunda korkularım var, ama manuel golf de çok mantıklı sanırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Artles kullanıcısına yanıt
    80-90bin tl verip manuel araç almak bana çok uzak bir fikir, golf olsa bile manuel olduktan sonra o para çok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fasson -- 25 Ağustos 2016; 20:10:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • koksalbasaran kullanıcısına yanıt
    Dsg geliştirme asamasinda, 7ileri dsg 2009 dan beri piyasada, ne zaman gelişir 8yil olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    İşte sorunda tam olarak bu ya. Wolksvagen diyor ki; arkadaş benim aracım bu, ister al ister alma. Parasını verirsin sana en erken 3 ay sonraya gün verirler, renk seçme şansı tanımazlar, elimizde bu renk var ister al alma tavırları. Parayı ödesen bile ileride gelecek ürünün zamlı fiyat farkını yansıtmalar. Tok satıcı misali yani. Açıkçası ben kişisel olarak Wolkvagen firmasının müşterisini önemsemeyen, ikinci sınıf vatandaş yerine koyan bu satış politikasını tasvip etmiyor ve bu firmadan ürün almayı da bu yüzden reddediyorum. Sanırsın sanki altın satıyorlar, aslında bu firmayı bu kadar şımartan da ne yazık ki bizim insanımız. Sorunlu olduğunu bile bile halen bu marka otomobilleri almaktaki ısrar. Wolkvagen bir zamanlar yakaladığı kalite algısının şimdi ekmeğini yiyor ve kendisini geliştirmekte istemiyor. Nasıl olsa ne yaparsam yapayım alıcı kitlem hazır diye. Ancak bir zamanlar Toyota firmasına da insanların bir sempatisi vardı, şu son 5-10 yılda izledikleri yanlış üretim ve satış politikaları nedeniyle şu anda toyota firması bitme noktasında. En çok satılan Corolla modelinin satışları bile dünya ölçeğinde yerlerde geziyor. Yakın zamanda ben Wolksvagen firması içinde aynı algı kırılmasının yaşanacağını düşünüyorum. Ve ne yazık ki yere bir kere düşünce kalkmak imkansız hale geliyor.




  • Artles kullanıcısına yanıt
    Tam otomatik şanzıman modellerinin artık oturduğu ve yakıt tüketimlerinin de manuel viteslere çok yaklaştığı günümüzde artık manuel vitesli araçlara, sadece marka algısı yüzünden yüksek fiyatlar vererek satın almak pek akıllıca verilmiş bir tercih olmayacaktır.
    1- Sorunsuz tam otomatik şanzıman.
    2- Yüksek tork ve beygir gücü üretirken az yakan dizel motor.
    3- Aracın elektronik donanımın sorunsuz olması.
    4- Aracın teknolojik oyuncaklar açısından dolu olması. Kamera, navi, otomatik park, otomatik far, adaptif cruise control, dokunmatik ekran vb. gibi..
    5- Süspansiyon sistemleri. Özellikle arka bölümde tam bağımsız süspansiyon olması.
    7- Hava yastıkları ve diğer güvenlik sistemleri.
    8- Araç sesi ve izolasyon, dayanıklılık ve sürüş konforu ve kullanışlılık.
    9- Fiyat/ performans oranı ve ikinci eldeki satış değeri.

    Bence araç alırken yukarıdaki şartları göz önünde bulundurarak bir karar vermeli.




  • okemik kullanıcısına yanıt
    Klima baglanti ayagi olarak geciyormus. Bana verilen kod bu.Klima ugultusundan muzdaripseniz detaylari Halil Ozturk Camdibi Izmir'den alabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fasson kullanıcısına yanıt
    Hayir ucret istenmedi. 1 ay once travers degisimi icin de istenmedi. Sorunun cozumunde aracim kobay oldu. Once kompresor degisti, gecmeyince ses kayda alinarak Istanbul'a gonderildi. Servis, beklentinin aksine cok ilgiliydi. Surec boyunca her adimdan telefonla haberdar edildim. Hatta bazen 'yine mi Halil Ozturk' dedigim bile oldu.Bu arada serviste bu hatanin daha once 508'lerde de oldugunu, bu parca degisimi ile cozuldugunu soylediler. Sanirim 308'lerde ilk benim aracta cozuldu. Her mesaji, aractan cok memnun oldugumu soyleyerek bitirmekte fayda goruyorum lakin hem travers, hem de kompresor ayagi degisimi cok rahatsiz etmeyen ses yapma durumundan dolayi (cogu kullanici farketmeyebilir) gerceklesti. Yani arabada buyuk denebilecek hicbir sorun ile karsilasmadim ve diger araclardan cok daha homojen bir kullanim, iyi sanziman ve iyi motora sahip oldugunu goruyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 671672673674675
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.