DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Fiziğim Basketbol Oynamak İçin Uygun Mudur ?
18
Cevap
0
Favori
1.133
Tıklama
Tüm Forumlar >> Spor >> Basketbol >> Fiziğim Basketbol Oynamak İçin Uygun Mudur ?
Sayfaya Git:
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
    • Er
      0 Mesaj
      01 Mayıs 2013 20:38:18
      Merhaba arkadaşlar, öncelikle forumda yeniyim. Size şöyle bir konu danışmak istiyorum, yaşım 14, boyum 160 ve kilom 40. Bu fizik ile basketbol oynayabilirmiyim ? Şuan sınıf kaptanıyım ve seneyede okul takımına gireceğim, ve bu yaz inşallah bir kulube yazılacağım yerim hazır. Fiziğim çok iyi değil ama anlattığım gibi çoğu yerde oynuyorum. Sizce benden bir halt olurmu :D ?
      @



      _____________________________

    • Yüzbaşı
      398 Mesaj
      04 Mayıs 2013 22:12:01
      Kilonu kesinlikle artırmaya özen göster, ben 3 ay düzenli olarak çok yorucu bi program ile çalıştım(günde 6 saat oynamak gibi) ve 3 ayda sağlıklı bir şekilde 35 cm boy attım. 191 Ve 84 kiloyum.Herşey sana bağlı yani.İnşallah biryerlere gelirsin.Burdan sana bişey olup olamayacağını söyleyemeyiz.


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      496 Mesaj
      04 Mayıs 2013 23:24:55
      Boyun çok fazla uzamak en fazla 175 bence.Kendini geliştirirsen iyi bi oyuncu olursun.Guard olarak geliştir kendini takımda guard olarak oynatırlar büyük ihtimalle seni.


      _____________________________

      Pen Spinner
    • Er
      2 Mesaj
      06 Mayıs 2013 14:25:15
      Fizik ile basketbolun hiçbir alakası yok sadece blok yersin Ben 1.40 boyunda 40 kilodayım üstüme tanımam


      _____________________________

    • Binbaşı
      1078 Mesaj
      14 Mayıs 2013 16:42:15
      quote:

      Orijinalden alıntı: MrProphet

      Kilonu kesinlikle artırmaya özen göster, ben 3 ay düzenli olarak çok yorucu bi program ile çalıştım(günde 6 saat oynamak gibi) ve 3 ayda sağlıklı bir şekilde 35 cm boy attım. 191 Ve 84 kiloyum.Herşey sana bağlı yani.İnşallah biryerlere gelirsin.Burdan sana bişey olup olamayacağını söyleyemeyiz.

      Hocam 35 cm boy attığında yaşın kaçtı ?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      398 Mesaj
      16 Mayıs 2013 10:26:39
      quote:

      Orijinalden alıntı: Do I Have To


      Alıntıları Göster


      Hocam 35 cm boy attığında yaşın kaçtı ?

      15 ti hocam şuan 17 yim boy 1.91


      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      16 Mayıs 2013 14:28:20
      quote:

      Orijinalden alıntı: Pacers

      Fizik ile basketbolun hiçbir alakası yok sadece blok yersin Ben 1.40 boyunda 40 kilodayım üstüme tanımam

      fizik ile basketbolun hiç alakası yok mu


      _____________________________

    • Binbaşı
      1078 Mesaj
      16 Mayıs 2013 17:04:51
      quote:

      Orijinalden alıntı: MrProphet


      Alıntıları Göster


      15 ti hocam şuan 17 yim boy 1.91

      Ne tavsiye edersiniz önümüzdeki 3 ay boyunca boy konusunda yaş 17 boy 1.77 kilo 55.


      _____________________________

    • Er
      6 Mesaj
      16 Mayıs 2013 18:01:34

      quote:

      Orijinalden alıntı: MrProphet

      Kilonu kesinlikle artırmaya özen göster, ben 3 ay düzenli olarak çok yorucu bi program ile çalıştım(günde 6 saat oynamak gibi) ve 3 ayda sağlıklı bir şekilde 35 cm boy attım. 191 Ve 84 kiloyum.Herşey sana bağlı yani.İnşallah biryerlere gelirsin.Burdan sana bişey olup olamayacağını söyleyemeyiz.

      [MrProphet] benim boyum da 168. babamın boyu benimle aynı. annem de benden 10 cm kısa. hedefim 175 ama yazdan beri boyum hiç uzamamış.bu yüzden pek ümitli değilim. senin ailendekilerin boyları nasıldı?


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Teğmen
      101 Mesaj
      16 Mayıs 2013 18:08:11

      quote:

      Orijinalden alıntı: Pacers

      Fizik ile basketbolun hiçbir alakası yok sadece blok yersin Ben 1.40 boyunda 40 kilodayım üstüme tanımam

      Millet kafasiyla gogsuyle blocklar lan seni. Fizigin onemi yokmus


      < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      16 Mayıs 2013 19:43:59
      Eğer yeteneğin varsa boyun 1.75'de olsa,2 metrede olsa farketmez keza kilonda istersen cılız ol istersen Shaq gibi ol, her türlü oynuyorsun bu oyunu ligimizde bolca örneği var bunun 1.78 boyunca Uğur Can var Türk Telekomda karşısında Barac yeter ki yetenek olsun sıkıntı olmaz bana göre Uğur Can gayet yetenekli ve genç bir oyuncu bu arada gelecekte milli takıma kadar yükseleceğinden şüphem yok.


      _____________________________

    • Teğmen
      225 Mesaj
      16 Mayıs 2013 21:12:23
      yetenekle anca sokak basketbolcusu olursun onun dışında fizik olmadan nba de tutunman zor bir örneği boykins var oda muazzam yetenekli olmasına rağmen bechte kalıyordu - işin savunma kısmı önemli 165 boyla westbrook gibi adamları dünyanın en yetenekli oyuncusu olsan durduramassın o yüzden profesyonel basketbolda fizik şart


      _____________________________

    • Yarbay
      4734 Mesaj
      18 Mayıs 2013 11:22:41
      quote:

      Orijinalden alıntı: King#6James



      Alıntıları Göster


      Millet kafasiyla gogsuyle blocklar lan seni. Fizigin onemi yokmus

      Öyle demeyin lan, benim de moralim bozuluyor. 18 yaş 1.68 boy nedir abi ya?


      _____________________________

    • Yüzbaşı
      398 Mesaj
      22 Mayıs 2013 20:56:27
      quote:

      Orijinalden alıntı: Do I Have To


      Alıntıları Göster


      Ne tavsiye edersiniz önümüzdeki 3 ay boyunca boy konusunda yaş 17 boy 1.77 kilo 55.

      Bro valla ben saat 3 gibi çıkıyodum, gece 11 e kadar oynuyodum(Hergün düzenli olarak) saat 11 de gelince de 5-6 tabak yemek yiyip üstüne 10 bardak su için uyuyodum hemen, sabah saat 9 da kalkıyodum, yürüyüşe gidiyodum.



      _____________________________

    • Er
      7 Mesaj
      25 Mayıs 2013 13:45:29
      Yalan gördümde böyle yalan görmedim 3 ayda 35 cm yi bırak 3 yılda 35 cm zor uzarsın

      Sen şimdi 1.56 dın 3 ayda 1.91 mi oldun. sen çok içmişin galiba






      _____________________________

    • Binbaşı
      1124 Mesaj
      26 Mayıs 2013 04:13:29

      Hocam biraz abartmışsınız sanki. 3 ayda 35 cm uzamak imkansız.


      Bahsedilenler: MrProphet
      _____________________________


      Dick Advocaat
      1-Volkan Demirel 3-Hasan Ali Kaldırım 4-Simon Kjær 5-Mehmet Topal 6- Josef de Souza 7-Alper Potuk 8-Ozan Tufan 9-Fernandão 10-Robin van Persie 13-Ertuğrul Taşkıran 17-Moussa Sow 19-Şener Özbayraklı
      20-Volkan Şen 22-İsmail Köybaşı 23-Gregory van der Wiel 28-Ramazan Civelek 29-Emmanuel Emenike 33-Roman Neustädter 37-Martin Skrtel 40-Fabiano Ribeiro 48-Salih Uçan 77-Jeremain Lens 92-Aatif Chahechouhe 99-Miroslav Stoch

      Steam : Ingoshi
    • Yüzbaşı
      398 Mesaj
      01 Haziran 2013 09:28:16
      quote:

      Orijinalden alıntı: Distar

      Hocam biraz abartmışsınız sanki. 3 ayda 35 cm uzamak imkansız.

      Kardeş bana da mantıklı gelmedi 1.40 tım 1.70 oldum, tam 3 ay değil 3.5 ay kadar


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      22 Mart 2014 08:22:43
      quote:

      Orijinalden alıntı: MrProphet


      Alıntıları Göster


      Kardeş bana da mantıklı gelmedi 1.40 tım 1.70 oldum, tam 3 ay değil 3.5 ay kadar

      aslında 3,5 ayda 30 cm uzayabilirsin benm kuzenim benden kısaydı (ben suan 179um ozaman 150-60 alrda bişeyim) kuzenm benden 5cm fln kısa ve benden 2 yaş byk ben 1999luyum kuzenim bi yaz tatilinde 185-190 arası yemin ederim inanmayana kuzenimin facesinin linkini atam


      _____________________________

    • Er
      2 Mesaj
      22 Mart 2014 08:24:56
      quote:

      Orijinalden alıntı: Pacers

      Fizik ile basketbolun hiçbir alakası yok sadece blok yersin Ben 1.40 boyunda 40 kilodayım üstüme tanımam

      gel maç yapak sana göğsümle blok yaparım :D basketin fizikle alakası yokmuş hahahaha :D basket potaları 3,05 m 1,90 fln değil :D


      _____________________________

Sayfa: [1]
Tüm Forumlar >> Spor >> Basketbol >> Fiziğim Basketbol Oynamak İçin Uygun Mudur ?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Facebook Sayfamız
Foruma Git
Bölümde Ara
Reklamlar
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.