- x
    Bunlarla Giriş Yapın: Facebook Google+ DH Giriş:
    ?
  • Hatırla
  • Yeni Kayıt
DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
ING bank pegasus kart ücreti yok(ANA KONU)
Bu konudaki kullanıcılar:
 
807
Cevap
28
Favori
42971
Tıklama
Sayfa: [1] 3 4 5 6 7 8 9 10      >>
Arama Terimi: Yazarı:
Giriş
Mesaj


749 Mesaj
29 Nisan 2013; 17:50:45 
Bu mesajla ilgili şikayetinizi bu icon a tıklayarak yapabilirsiniz. Şikayet PM

hsbc 90 tl alıyordu,.. ayrıyetten %1 her alışverişte uçuş puan kazanıyorsunuz,ben 400 tl yakın puan kazanmıştım 2 sene de hsbc de artı 1 bedava uçuş..

http://www.flypgs.com/p...-plus-kart/default.aspx



< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi seyffullah -- 17 Ekim 2015; 20:45:35 >
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


373 Mesaj
29 Nisan 2013; 17:59:11 

Emin ol ING de alır 2 sene sonra Bende cok kazandım yalan olmasın
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________


Iphone 6 64GB Gold - Samsung Note 2 Grey -- Ipad 2 16 GB Black


1268 Mesaj
29 Nisan 2013; 18:05:22 

3 gün önce internetten başvurdum; ama ses seda yok...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



749 Mesaj
29 Nisan 2013; 18:21:49 

quote:

Orijinalden alıntı: Ekara7Tepe

Emin ol ING de alır 2 sene sonra Bende cok kazandım yalan olmasın

iptal ederiz kanka:)
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


2896 Mesaj
29 Nisan 2013; 18:49:13 

Yalnız iyiymiş. Ayda 500TL kart ile çeksem, yılda 60TL uçuş puanı eder
60x5=300TL uçak biletimiz olur her yıl
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



54 Mesaj
29 Nisan 2013; 19:16:15 

HSBC %1.25 veriyordu ilk baştada bilet hediye etmişti
_____________________________

1903


761 Mesaj
29 Nisan 2013; 19:34:34 

başvurduk bakalım arıcas en yakın zaman da dediler ama ne arayan var ne soran....
_____________________________



 
83 Mesaj
29 Nisan 2013; 19:59:03 

quote:

Orijinalden alıntı: SiNaPSiS

Yalnız iyiymiş. Ayda 500TL kart ile çeksem, yılda 60TL uçuş puanı eder
60x5=300TL uçak biletimiz olur her yıl

5 ile neden çarpılıyor onu anlamadım. onun ile ilgili bilgi nerede acaba?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



88 Mesaj
29 Nisan 2013; 20:00:30 

arkadaslar sımdı ben bu karttan alsam yurtıcı/yurtdısı bi bilet bedavamı olacak?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



749 Mesaj
29 Nisan 2013; 20:34:53 

quote:

Orijinalden alıntı: ironicix35

arkadaslar sımdı ben bu karttan alsam yurtıcı/yurtdısı bi bilet bedavamı olacak?

hayır
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


2896 Mesaj
29 Nisan 2013; 20:45:05 

quote:

Orijinalden alıntı: yavuzz42


5 ile neden çarpılıyor onu anlamadım. onun ile ilgili bilgi nerede acaba?

Ben yanlış hatırlamışım, öyle bir şeyi şimdi tekrar baktığımda göremedim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



 
114 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:04:59 

mevcut ingbonusu olanlar kartini bununla degistirebiliyor mu acaba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



749 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:20:12 

beyler yani bonusun tüm kampanyalarından faydalanabiliyor muyuz? teşekkür ederim
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


1268 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:23:48 


quote:

Orijinalden alıntı: havsu

mevcut ingbonusu olanlar kartini bununla degistirebiliyor mu acaba

ING de kart borcu aktarma varsa değiştirilebilir; yoksa da eski kartın borcunu öder, yeni kartı elinize ulaştıktan sonra yeni kartı kullanırsınız...



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



1147 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:24:13 

Yıllık aidat iptali ile ugrasilmatacaksa ben başvuruyorum
Bir de bonus özellikleri varsa ne ala...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


948 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:29:15 


quote:

Orijinalden alıntı: SiNaPSiS


Ben yanlış hatırlamışım, öyle bir şeyi şimdi tekrar baktığımda göremedim

5 uçuş puan üzerinde biriktirdiysen indirim olarak kullanabilirsin yazıyor. Onunla karıştırmış olabilirsin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Referanslar;SrkNz;bukalemuns,MODDA,trulli,ice_blue;nucro,amaninmorkoyun,mokoko,fastfurious,sarpertas,PsyChOpaTh,sarpuli,saruman,HardveyrManyaı


2896 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:32:04 

quote:

Orijinalden alıntı: mmavcu



5 uçuş puan üzerinde biriktirdiysen indirim olarak kullanabilirsin yazıyor. Onunla karıştırmış olabilirsin.

Aynen hocam öyle oldu
_____________________________



2730 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:35:09 

quote:

Orijinalden alıntı: seyffullah

beyler yani bonusun tüm kampanyalarından faydalanabiliyor muyuz? teşekkür ederim

Evet hocam;

quote:

ING Pegasus Plus Kart aynı zamanda ING Bonus Card özelliklerine sahiptir.
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________



948 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:37:08 


quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci



Arkadaşlar başvuru yaparken bana seçenek sordu, bonus mu pegasus mu diye? yoksa ikisi birden seçilebiliyor muydu? Ben pgasus seçtim sadece.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Referanslar;SrkNz;bukalemuns,MODDA,trulli,ice_blue;nucro,amaninmorkoyun,mokoko,fastfurious,sarpertas,PsyChOpaTh,sarpuli,saruman,HardveyrManyaı


2730 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:41:55 

quote:

Orijinalden alıntı: mmavcu



Arkadaşlar başvuru yaparken bana seçenek sordu, bonus mu pegasus mu diye? yoksa ikisi birden seçilebiliyor muydu? Ben pgasus seçtim sadece.

Büyük ihtimalle Standart ING Bonus mu, Pegasus kart mı diye seçenek çıkmıştır.
_____________________________



749 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:46:04 

quote:

Orijinalden alıntı: kadirekinci



az önce m. hizmetleri aradım dönemsel kampanyalar hariç dedi mesela akaryakıt kampanyaları falan,o zaman alınmaz bu kart,tabi denemek lazım
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


357 Mesaj
29 Nisan 2013; 21:54:02 

Gittigidiyor kampanyasında geçmiyor, akaryakıtta geçmiyor. Sözde bonus.
Buna gelen 1 yanıtı gör.


948 Mesaj
29 Nisan 2013; 22:04:44 


quote:

Orijinalden alıntı: seyffullah


az önce m. hizmetleri aradım dönemsel kampanyalar hariç dedi mesela akaryakıt kampanyaları falan,o zaman alınmaz bu kart,tabi denemek lazım

Sadece düz %1 puan mı veriyor yani. Adiosla %10 lara alıştık. 100 tl ye 10 tl puan kazanıp 20 tl olarak pegasusta kullanabilirken saçma olmuş. Hiç kullanmamak daha iyi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Referanslar;SrkNz;bukalemuns,MODDA,trulli,ice_blue;nucro,amaninmorkoyun,mokoko,fastfurious,sarpertas,PsyChOpaTh,sarpuli,saruman,HardveyrManyaı


 
114 Mesaj
29 Nisan 2013; 23:13:16 

"Basvurunuz icin sizi en yakin ING Bank Subesine bekliyoruz."
ikinci karta basvuru yaptirmiyor mu acaba.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



749 Mesaj
29 Nisan 2013; 23:25:13 

quote:

Orijinalden alıntı: mmavcu



Sadece düz %1 puan mı veriyor yani. Adiosla %10 lara alıştık. 100 tl ye 10 tl puan kazanıp 20 tl olarak pegasusta kullanabilirken saçma olmuş. Hiç kullanmamak daha iyi.

kardeş adios ne ki pegasusta puan kullanılabiliyor mu word özellikleri mi var akaryakıtta falan işe yarıyor mu kart aidatı var mı
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


749 Mesaj
29 Nisan 2013; 23:26:39 

quote:

Orijinalden alıntı: hurshit

Gittigidiyor kampanyasında geçmiyor, akaryakıtta geçmiyor. Sözde bonus.

gittigidyorda falan da mı gecmiyor o zaman geri çeviririm direk sorucam varsa alıcam yoksa almıcam,50 tl kart ücreti yapsın ama kampanya olsun aga
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


948 Mesaj
29 Nisan 2013; 23:41:33 


quote:

Orijinalden alıntı: seyffullah


kardeş adios ne ki pegasusta puan kullanılabiliyor mu word özellikleri mi var akaryakıtta falan işe yarıyor mu kart aidatı var mı

http://mobile.donanimha...howTopic.asp?m=43479733
Bu konuyu görmediysen çok şey kaçırmışsın. Uçak, otel, tur herşey puanla, hem de en az 2 kat değerli. Hatta 7 kadar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

Referanslar;SrkNz;bukalemuns,MODDA,trulli,ice_blue;nucro,amaninmorkoyun,mokoko,fastfurious,sarpertas,PsyChOpaTh,sarpuli,saruman,HardveyrManyaı


6125 Mesaj
1 Mayıs 2013; 13:47:06 

kart ücreti yok diye başvurmuştum. Bugün sabahın 9unda 10dk arayla 3.arayışlarında açtım ve bilgileri verdim. Önce mırın kırın etti başvurunuzu şubeden tamamlayın vs. diye. Sonra uyku haliyle bi azarladım kızı! hem kart alın diye mail atıyosunuz! tatil günü elli kere ısrarla arıyosunuz falan diye arıza yaptım! Az önce mesaj geldi kartınız adresinize teslim edilecektir diye. Hadi hayırlı olsun
Buna gelen 1 yanıtı gör.


1147 Mesaj
1 Mayıs 2013; 14:03:04 

quote:

Orijinalden alıntı: metintekin

kart ücreti yok diye başvurmuştum. Bugün sabahın 9unda 10dk arayla 3.arayışlarında açtım ve bilgileri verdim. Önce mırın kırın etti başvurunuzu şubeden tamamlayın vs. diye. Sonra uyku haliyle bi azarladım kızı! hem kart alın diye mail atıyosunuz! tatil günü elli kere ısrarla arıyosunuz falan diye arıza yaptım! Az önce mesaj geldi kartınız adresinize teslim edilecektir diye. Hadi hayırlı olsun

Kart ücreti yok kesin değil mi?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


6125 Mesaj
1 Mayıs 2013; 14:23:56 

quote:

Orijinalden alıntı: umityasar


Öyle deniliyor hocam inş. olmaz


5618 Mesaj
1 Mayıs 2013; 16:18:59 

kartin ozellikleri iyi.normal alisverislerde tas catlasa %0.1 puan veriyorlar.pegasus plus uyeligi olanlara %2 puan veriyormus.kart ucreti yok.normal alisverislerimde kredi karti kullanmayi sevmem.ama bu karti alip alisverislerimi kredi kartina almayi dusunebilirim.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________



1147 Mesaj
1 Mayıs 2013; 19:14:07 

Beni de bugün aradılar da ahiret srularına geçtikleri için yarın işteyken aramalarını söyledim.
Anlamadığım bu kart bonus ve pegasus kart mı yoksa sadece pegasus kart mı?
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


 
717 Mesaj
1 Mayıs 2013; 19:27:52 

keske yuzde 10 yada olmadi yuzde 5 falan verseydi ya... yilda bir kez yurtdisina gidioz isimize yarardi...
_____________________________

madonna - MJ - justin timberlake - ed sheeran - ellie goulding - moby - armin van buuren - norah jones - ahmet kaya - aerosmith - kardes turkuler - robin schulz - sophie ellis-bextor - daft punk - modern talking - AC/DC fan


749 Mesaj
1 Mayıs 2013; 21:22:47 

quote:

Orijinalden alıntı: umityasar

Beni de bugün aradılar da ahiret srularına geçtikleri için yarın işteyken aramalarını söyledim.
Anlamadığım bu kart bonus ve pegasus kart mı yoksa sadece pegasus kart mı?

aga benide aradılar bugun vazgectim bonus ozelliklerini cogu yok mesela hepsıburada kampanya yaptı faydalanamıyorsun akaryakıt kampnyası yok bende vazgectim adios alıcam ins burda bir arkadas bilgilendirdi sagolsun
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


1004 Mesaj
1 Mayıs 2013; 22:00:08 

Bu kart da geçerli olacaktır bence ING Bonus kampanyalarında. Değil diyen MT muhtemelen eksik bilgiye sahiptir. Adamlar kocaman "ING Pegasus Plus Kart aynı zamanda ING Bonus Card özelliklerine sahiptir" diye yazmışlar.



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
_____________________________

“İnsan kolay inanan bir canlıdır. Bir şeylere inanmak zorundadır. İnanmak için iyi bir sebep bulamadığında, elindeki kötü sebeplerle yetinir.”
Bertrand Russell


1010 Mesaj
1 Mayıs 2013; 23:37:10 

kampanyaları bilemeyeceğim fakat mh'leri tam puan aldı benden. Halkbank ile haftalarca uğraştık bunlar ise 29 nisanda yaptığım başvuru için bugün dönüş yaptılar 2 saat içerisindede kartım onaylandı. Geliş süreci eğer uzamazsa kendilerini tebrik edeceğim.

Bu arada bilenler için soruyorum ing bonus özelliklerine sahip oldu diyelim , gittigidiyor hepsiburada yada popüler bonus kampanyaları ing için geçerli oluyor mu ?
_____________________________

Karşıyaka'lı...



496 Mesaj
2 Mayıs 2013; 0:09:20 

Son donemde yapilan gittigidiyor , sanalpazar vs. Kampayalarinda ing bonus kampanya dısı bırakıldı...



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



119 Mesaj
2 Mayıs 2013; 0:10:02 

hsbc pegasusun 21 martta işi bitmeden haberim olmadan pegasus kk iptal etmiştim hsbc bu kez platinum kart göndermiş onu da hiç kullanmadan aradım iptal ettim 20 nakitpuanla kandırmaya çalıştılar alın sizin olsun dedim zira hsbc ile kötüvmüşteri hizmetleriyle 4440111 leriyle adi bankacılık anlayışlarıyla çok çekmiştim.

bu İNeG bankın bonuslusuyla Pegasus kart ücreti almayacakmış ama hsbc pegasus gibi bedava uçak bileti verecekmi virmecek mi? vermesede bezdirmesin.az bekleyeyim bakiiim
_____________________________

mutlu günler iyi forumlar


 
33 Mesaj
3 Mayıs 2013; 21:42:06 

benim ıng bank ta kredim falanda var taaa oyak tan beri müşterisiyim internet bankacığımda var başvurdum adres bilğimde sıkıntı olduğu için onaylanmadı bonus olayına gelince mesela teb de total kart var arkasında bonus logosu var alan arkadaslar kartın arkasında bonus logosu varsa bonus özelliği taşıyor demektir benim tahminim büyük ihtimal ile bonus özelliği vardır çünkü bütün taksitli işlemler bonus sistemi üzerinden oluyor bonus özelliği yüklenmese ing nin bi karı olmazdı bu işte.
_____________________________



6125 Mesaj
4 Mayıs 2013; 15:30:28 

kartı teslim edilen varmı?


749 Mesaj
4 Mayıs 2013; 15:47:41 

quote:

Orijinalden alıntı: özgüç55

Son donemde yapilan gittigidiyor , sanalpazar vs. Kampayalarinda ing bonus kampanya dısı bırakıldı...


sırf bu yüzden ve akaryakıt kampanyaları dahil olmadığı için vazgectim adios aldım,bakalım o nasıl
_____________________________

Tohum saç, bitmesze toprak utansın
Hedefe varmayan mızrak utansın
Ustada kalırsa bu öksüz yapı
Onu sürdürmeyen çırak utansın...


19 Mesaj
6 Mayıs 2013; 10:36:52 

Bence beklemek lazım. Mutlaka hediye bilet verirler.
_____________________________

"Söz Uçar Yazı Kalır"


308 Mesaj
7 Mayıs 2013; 12:40:19 

bonus kartın yıllk aidatı 59 TL yazıyor. Bu karttanda bence 1 sene sonra ücret kesilir. Kart ücreti yok diyor ama.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Bu dahil bütün genellemeler yanlıştır...


618 Mesaj
7 Mayıs 2013; 12:59:54 



bugun geldi sifresini de aldim kullanmaya baslayacagim daha once de hsbc pegasus kullaniyordum gayet memnundum..
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________



1010 Mesaj
7 Mayıs 2013; 13:54:49 

quote:

Orijinalden alıntı: vukleus

bonus kartın yıllk aidatı 59 TL yazıyor. Bu karttanda bence 1 sene sonra ücret kesilir. Kart ücreti yok diyor ama.

bonus özelliği yok desek yeridir. süre kısıtlaması olan kampanyalara katılamıyor. Sadece işyerlerinden bonus kazanabiliyor.

Bu arada benimkide çıkmış şubeye gelmiş teslim edilecekmiş epey hızlılar bu konuda tebrik etmek gerek.
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

Karşıyaka'lı...



308 Mesaj
7 Mayıs 2013; 14:16:11 

quote:

Orijinalden alıntı: 4Marilyn



bugun geldi sifresini de aldim kullanmaya baslayacagim daha once de hsbc pegasus kullaniyordum gayet memnundum..

ing de hesabınız var mı?
sadece kredi kartı ile internet bankacılığı kullanılabiliyor mu?
Buna gelen 2 yanıtı gör.
_____________________________

Bu dahil bütün genellemeler yanlıştır...


1147 Mesaj
7 Mayıs 2013; 14:27:01 

Kart ücreti 2. yıl var ve bonus özelliği yok deyince mh almak vazgeçtim.
Başvuruyu iptal ettirdim.
Yalan dolan ING Bank yani...
Buna gelen 1 yanıtı gör.
_____________________________

İmzanız kural dışıdır! || Uymanız gereken imza kurallarını okumak için tıklayınız.


786 Mesaj
7 Mayıs 2013; 14:27:08 

quote:

Orijinalden alıntı: vukleus


ing de hesabınız var mı?
sadece kredi kartı ile internet bankacılığı kullanılabiliyor mu?

+1
_____________________________

10 Yıllık DH'li ~


6125 Mesaj
7 Mayıs 2013; 14:27:34 

benim kartta dün gelmiş ama evde yoktum. aradım yarın sabah getirecekler bakalım limiti merak ediyorum