Şimdi Ara

ALFA 156 km de ne kadar yakar?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
38
Cevap
0
Favori
1.252
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • ne kadar yakar arkdaslar kullanan varmı.2. el almayı dusunuyorum



  • alfa 156 nın hangi motor seçeneği ve hangi vites seçeneği olduğunu da yazarsan daha rahat cevap verebileceğiz
  • 156 1.6 ts düz vites
  • Bende 2.0 TS EXE var.Km de 280-300 arası yakıyor. Fakat devirli ve biraz seri kullanırım...

    Sitede resimleride var www.hekimoglu.efsanesi.com

    iyi çalışmalar...
  • walla bende de 2.0 vardı 300 bin yakıyodu km de ama 1.6 nın cok duscegını zannetmyıorum o da en az 250 yakar 2.0 motor kasayı rahat kaldırdıgı ve sorunsuz ılerlettıgı ıcın yakısı iyidi
  • Petrole gelen zamlardan sonra o fiyatlar çıktı benimki 350 yakıo hınzır kullanımda . Very hınzır kullanımda 450 yakar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gprs78 -- 2 Haziran 2006; 17:24:02 >
  • o zaman lpg taktırmak lazım
  • lpg taktırcagına alfa alma en temizi eger o kdr tasarrufluysan git dizel al veya kucuk hacımlılere yonel servis olarak cok uzulursun sana gelmez yanı
  • Katılıyorum. Eğer tüp düşünüyorsan hiç girme sana masraf açar sonuçta en 5-6 yaşında alıcan zaman aşımından parçaları yenilemen gerekicek . Bunlar zevk arabası kadınlar ilgi ve sevgi ,para ve zaman isterler :) karşılayabileceksen gir bu işe
    quote:

    Orjinalden alıntı: trapezoid

    lpg taktırcagına alfa alma en temizi eger o kdr tasarrufluysan git dizel al veya kucuk hacımlılere yonel servis olarak cok uzulursun sana gelmez yanı
  • ben senede 20000 km yaparım maksimum yarıyarıya farketse dizel ve benzinli biri 350 biri 175 yaksa 20000km de 3500 ytl eder su anki fiatla.aylık 300 ytl ortalama.e benzinede paso zam geliyo.karısık durum.
  • BU saatten sona benzinli araba alıp tüp taktırmamak çok yanlış olur. Gti tarzı bir araba almıyorsan yazık yaktığın benzine. Zaten bu kadar dizel ve tüplü aracın içinde gti kullanmanında hiçbir özelliği kalmıyor . ilkokul çocuklarıyla maç yapmaya benziyor Aracı satma nedenimde bu zaten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gprs78 -- 2 Haziran 2006; 18:04:54 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hekimoglu

    Bende 2.0 TS EXE var.Km de 280-300 arası yakıyor. Fakat devirli ve biraz seri kullanırım...

    Sitede resimleride var www.hekimoglu.efsanesi.com

    iyi çalışmalar...


    benzinin 3 ytl olduğunu düşünürsek o arabanın 280-300 arası yakması imkansız.
    280-300 9.5-10 lt'ye tekabul eder ve bu normal bi 1.6 için bile iyi sayılabilecek bi rakam.
  • Benim Alfamda Tartarini Sıralı istem LPG dönüşümüde var, 121 bin ile 155 bin arasında LPG li kullanıyorum... Bu arada er9en kardeşime cevaben Alfalarda 1.6 ile 2.0 arasında çok fazla bir yakıt tüketimi yok. Bunu BMW 520ia ve 528ia da da görebilirsin. Kasa ve ağırlık aynı sadece 1.6 olanı 120 hp; 2.0 olanı ise 155 hp. Güçlü olanda fazla gaza basma ihtiyacı duymuyorsunuz. Tork ta yüksek. Klima lı kullanımlarda da 1.6 Alfa 156 larda yaşanan ivmelenme sorunu yokuşlarda kalkamama sorunu da 2.0 da yaşanmaz.

    Aslında 300 bin 400 bin diye cevap vermek bu aşamada yanlış oluyor. Ama son olarak kaç km de kaç lt. yaptım hatırlamıyorum. Kesinlikle Varyatör sorununuz yoksa ve lamdha 300-320 max rakamlardır.
    Şunuda demiyorum bir 156 2.0 a otobanda 450-500 bin lirada yaktırırsınız 240 km/s le
  • 1.6 motor156'nın 1.6 litrelik, üstten çift egsantrikli, 16 supaplı ve silindir basma çift bujili motoru, spor imajıyla çelişiyor gibi görünse de yüksek verimi sayesinde yeterli performansı sağlıyor. 6300 d/d'de 120 HP güç üreten 1.6 litrelik motorun litre basma ürettiği 75.1 HP'lik güç yeterince iyi. Motorun 144 Nm'lik maksimum torku gücüne oranla düşük. 156 1.6 TS, spor bir kullanım sunamasa da ortalama bir sürücünün performans taleplerim karşılayabiliyor. sıfırdan 100 km/s' ye 10.8 saniyede çıkabilen otomobilin 200 km/s'lik son sürati de motor hacmine göre oldukça yüksek. Düşük torkuna rağmen esneklik değerleri de yeterli düzeyde; ancak yakıt tüketimi yüksek.

    2.0 motorAlfa 156'nın 1970 cc'iik motoru 6400 d/d'de 155 HP güç üretiyor. Üstten çift egsantrikli, silindir başına dört supaplı ve çift bujili Alfa motoru dakikada 7200 devri rahatlıkla çeviriyor; 187 Nm'lik maksimum torku 3500 d/d'de veriyor. Motor düşük devirlerde yavaş ve isteksiz davranıyor. Ancak orta ve üst devirlerde motorun performans karakteri değişiyor, maksimum devre çok çabuk ulaşıyor. 1.6 litrelik versiyondan sadece 20 kg daha ağır olan 2.0 litrelik versiyonun vites kutusunda birinci ve son dişli oranlan daha kısa seçilmiş. Sıfırdan 100 km/s'ye 8.4 saniyede çıkan otomobilin esneklik değerleriyse yeterli düzeyde. 2.0 litrelik motor sunduğu sportif performansın ve kullanım keyfinin bedelini benzin istasyonunda ödetiyor. 100 km mesafedeki 12.4 litrelik test tüketim değeri, sportif perförmansa rağmen oldukça yüksek.
  • "2.0 litrelik motor sunduğu sportif performansın ve kullanım keyfinin bedelini benzin istasyonunda ödetiyor. 100 km mesafedeki 12.4 litrelik test tüketim değeri"

    Dediğim gibi, sportif kullanırsanız 1.6 dan daha fazla yakacağı kaçınılmaz (Ama kesinlikle hakkını verir binen bir daha inemez.) Bir Arabayı sürat motoru hisseyle kullanmak = Alfa 156 2.0 a binmek

    Normal günlük kullanımızda 1.6 ile arasında çok az bir rakam oynar... Güce ihtiyaç duyarsanız da 155 Hp emrinize amade
  • 2.0 al tak lpg yide mis gibi kullan... bende ya focus 2.0 yada bi 156 alıp yapmayı düşünüyorum walla
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hekimoglu

    "2.0 litrelik motor sunduğu sportif performansın ve kullanım keyfinin bedelini benzin istasyonunda ödetiyor. 100 km mesafedeki 12.4 litrelik test tüketim değeri"

    Dediğim gibi, sportif kullanırsanız 1.6 dan daha fazla yakacağı kaçınılmaz (Ama kesinlikle hakkını verir binen bir daha inemez.) Bir Arabayı sürat motoru hisseyle kullanmak = Alfa 156 2.0 a binmek

    Normal günlük kullanımızda 1.6 ile arasında çok az bir rakam oynar... Güce ihtiyaç duyarsanız da 155 Hp emrinize amade


    ama arkadaşım sen sportif kullanımda 28-30 ykrş demişsin.
    senin dediğin buna göre çok çok düşük bi rakam ve bana abartı geldiği için bunları belirttim.
    test verisi olan 12.4 lt 37,5 ykrşa denk geliyo yani arada yaklaşık km'de 10 ykruş gibi bi rakam var buda dizel bi aracın km'deki yakıtı kadar.
    ben adım kadar eminim ki nası kullanırsam kullan 156 2.0 ş.içinde 300'den az yakmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi er9en -- 2 Haziran 2006; 21:22:03 >
  • şehir içi300 şehir dışı 250nin altına indirebilirsen bravo...
  • "Bende 2.0 TS EXE var.Km de 280-300 arası yakıyor. Fakat devirli ve biraz seri kullanırım..."

    Bunu yazmamdaki amacım, arkadaşları yanıltmış olmayalım; ben her gün E5 den 50 Km yol yapıyorum ve beylikdüzü tarafıda çok sıkışık olmuyor, Nadir de olsa durduğumuzda 1 ve 2. vitese kadar devir saatini 4000 civarlarında görürüm anlamındaydı... Yani vites değişecekse 4000 lerde değişiyor. Ama 3 ten 5inci vitese adar yani 120 - 140 km/s sürate erişene kadar zorda kalmazsam çok fazla zorlamıyorum.

    Zaten bu şekilde kullanırsanız 3. viteste 100-120 km lere ulaşıyorsunuz...
    Biraz öncede söylediğim gibi aracımı son zamlarla tam olarak lt cinsinden hesaplamadım. Bu kullanımda sportif kullanıma girmiyor sanırım

    Sportif kullanmaya kalkarsanız sürekli 1 vites aşağıda giderseniz, rakamlar ciddi olarak değişir.
    er9en kardeş bu konuda haklıdır.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hekimoglu

    "Bende 2.0 TS EXE var.Km de 280-300 arası yakıyor. Fakat devirli ve biraz seri kullanırım..."

    Bunu yazmamdaki amacım, arkadaşları yanıltmış olmayalım; ben her gün E5 den 50 Km yol yapıyorum ve beylikdüzü tarafıda çok sıkışık olmuyor, Nadir de olsa durduğumuzda 1 ve 2. vitese kadar devir saatini 4000 civarlarında görürüm anlamındaydı... Yani vites değişecekse 4000 lerde değişiyor. Ama 3 ten 5inci vitese adar yani 120 - 140 km/s sürate erişene kadar zorda kalmazsam çok fazla zorlamıyorum.

    Zaten bu şekilde kullanırsanız 3. viteste 100-120 km lere ulaşıyorsunuz...
    Biraz öncede söylediğim gibi aracımı son zamlarla tam olarak lt cinsinden hesaplamadım. Bu kullanımda sportif kullanıma girmiyor sanırım

    Sportif kullanmaya kalkarsanız sürekli 1 vites aşağıda giderseniz, rakamlar ciddi olarak değişir.
    er9en kardeş bu konuda haklıdır.


  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.