Şimdi Ara

::: Peugeot 207 ::: (169. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.594
Cevap
11
Favori
529.120
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutay

    kardeşim hiç güvenmeyin gerçekten hiç sağlam araçlar değil. hız yapılacak araçlar zaten değil, benim kaza 60-70 km hızla giderken olurdu aracın haline bak.

    Kaza nerede ve nasıl oldu hocam?

    Bir de aracın kaza anı fotoğrafları varsa pm atar mısın?

    Geçmiş olsun bu arada. Size bir şey olmaması sevindirici.
  •  ::: Peugeot 207 :::


    işaretli noktada oldu ben düz bir şekilde anadolu bulvarına doğru inerken sağdaki sokaktan önüme fırlayan şahine göbekten çarptım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dimenda -- 8 Aralık 2013; 14:00:32 >
  • Bu mesajı daha önce yazacaktım ancak sonuçta iş kaza olunca çekindim yazmadım. Araç zayıf kötü deyince yazmak istedim. PEugeot bana ortak değil. SAdece bende bir peugeot kullnıcısıyım o kadar. 207'ye de 6 yıl bindik oldukça güvenli keskin sürüş hatlarına sahip bir araç. Araç sağlam değil diyorsunuz ama aracın kafes sisteminde zerre bozulma olmamış. NCAPten 5yıldız almış bir araç. Şok absorbsiyonu için ön taraf yeni nesil araçlarda hep dağılır. VW'nin bazı araçlarında motor düşer aracın altına girer.

    Eğer bu kazada emniyet kemeriniz takılıysa burnunuz kanamadan araçtan inersiniz. Bence araç kötü, zayıf bir araç deyip kestirip atmak yanlış olur.

    Kazanın iyisi kötüsü olmaz geçmişler olsun. Allah kimseye kaza vermesin ama bence araç kazada size zarar gelmesini önlemiş. 50km hızla bir şeye çarpmak ikinci kattan düşmeye bedeldir. Bu nedenle hız kazada gerçekten en etkili faktör.

    Tekrar geçmiş olsun Allah beterinden korusun hepimizi. Umarım yanlış anlamazsınız. Saygılarımla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Can_Ordu

    Bu mesajı daha önce yazacaktım ancak sonuçta iş kaza olunca çekindim yazmadım. Araç zayıf kötü deyince yazmak istedim. PEugeot bana ortak değil. SAdece bende bir peugeot kullnıcısıyım o kadar. 207'ye de 6 yıl bindik oldukça güvenli keskin sürüş hatlarına sahip bir araç. Araç sağlam değil diyorsunuz ama aracın kafes sisteminde zerre bozulma olmamış. NCAPten 5yıldız almış bir araç. Şok absorbsiyonu için ön taraf yeni nesil araçlarda hep dağılır. VW'nin bazı araçlarında motor düşer aracın altına girer.

    Eğer bu kazada emniyet kemeriniz takılıysa burnunuz kanamadan araçtan inersiniz. Bence araç kötü, zayıf bir araç deyip kestirip atmak yanlış olur.

    Kazanın iyisi kötüsü olmaz geçmişler olsun. Allah kimseye kaza vermesin ama bence araç kazada size zarar gelmesini önlemiş. 50km hızla bir şeye çarpmak ikinci kattan düşmeye bedeldir. Bu nedenle hız kazada gerçekten en etkili faktör.

    Tekrar geçmiş olsun Allah beterinden korusun hepimizi. Umarım yanlış anlamazsınız. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim. Çok şükür kazadan yara almadan kurtuldum. Aracın önünün dağılması da mesele değil, sonuçta kaza bu aynen eskisi gibi kalmasını falan beklemiyordum haliyle. Ama bu kazada hava yastıkları açılmalıydı, emniyet kemerim takılı olduğu halde ve kilitlenmesine rağmen göğsüm direkiyon simidine çaptı ve orda bir ezik oluştu. Çok şükür büyütüelcek bir mesele değil ama hava yastığı açılsaydı bu olmazdı, benzeri kazalarda aynı segmentteki bazı araçların hava yastıklarının açıldığını biliyorum. Zaten emniyet kemerim takılı olmasa camdan dışarı çıkmıştım. Ben peugeot için çok kötü bir araba gibi bir şey demedim ama gerçekten güvenli bir araç olduğuna inanmıyorum artık. Kaza bir kez oluyor, o kaza anında da aracın bütün güvenlik önlemlerinin etkin şekilde çalıştığını görmek istiyor insan. Euro n cap taki çarpışma testlerine baktım benim kazayı yaptığım hızdan daha düşük bir hızda test yapılıyor ve araç önden hasar aldığında hava yastıkları açılıyor ama benim aracımda açılmadı önden hasar almasına karşın. Bunu demek istedim, test araçlarıyla -ki bu test 2006 da yapılmış - sonradan üretilen araçlar arasında kalite farkı olduğunu düşündüm.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tekrar geçmiş olsun. Ben "kardeşim hiç güvenmeyin gerçekten hiç sağlam araçlar değil." lafınıza istinaden yazma gereği duydum. Saygılar. Allah tekrarını göstermesin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: thesocrates

    2008 Model 1.6 Hdi Premium aracım var. İlk sahibiyim ve aracımla aramda bildiğiniz aşk ilişkisi var :) O denli memnunum aracımdan, herhalde o da benden memnundur. Ne bir boyası ne bir değişeni ne kazası ... Maşallahı var sayemde :)

    Uzun yol CC ile full klima açık ve yüklü vaziette 90-100 km sabit hız ile 1250 km birebir kat ettim, bilgisayar verisi değil yani, bizzat gittim. Mazot alıp yol bilgisayarını sıfırladığım zaman Menzil hanesinde 1400km görmem de cabası :)

    Gelelim sizin sorunuza. 207 modellerinin hiçbirinde esp standart olarak gelmedi. Premium donanımlarda opsiyon olarak sunulan tekno paket vardı zamnında, param yetmediği için almamıştım, birazda gereksiz gelmişti aslında. 2008 yılında 2600tl ekstra vermem gerekiyordu. İçinde alaşım jant, lastik basınç ölçer, ESP, Cruise Control, Yönlendirmeli farlar vardı. Bu opsiyon olmayan araçların hiçbirinde ESP yok, CC de yok sonradan taktırmadıysanız.

    Sanırım sorunuza cevap olmuştur.

    Teşekkürler. Tam cevabı almış oldum.
    Sanırım tekno paketli modeller çok fazla değil. Ben birkaç ilanda ESP li diye rastlamıştım. Yalnız onlar da donanımı tam bilmediğinden lastik basınç ölçer, yönlendirmeli far falan yazmamışlardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okutay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_Ordu

    Bu mesajı daha önce yazacaktım ancak sonuçta iş kaza olunca çekindim yazmadım. Araç zayıf kötü deyince yazmak istedim. PEugeot bana ortak değil. SAdece bende bir peugeot kullnıcısıyım o kadar. 207'ye de 6 yıl bindik oldukça güvenli keskin sürüş hatlarına sahip bir araç. Araç sağlam değil diyorsunuz ama aracın kafes sisteminde zerre bozulma olmamış. NCAPten 5yıldız almış bir araç. Şok absorbsiyonu için ön taraf yeni nesil araçlarda hep dağılır. VW'nin bazı araçlarında motor düşer aracın altına girer.

    Eğer bu kazada emniyet kemeriniz takılıysa burnunuz kanamadan araçtan inersiniz. Bence araç kötü, zayıf bir araç deyip kestirip atmak yanlış olur.

    Kazanın iyisi kötüsü olmaz geçmişler olsun. Allah kimseye kaza vermesin ama bence araç kazada size zarar gelmesini önlemiş. 50km hızla bir şeye çarpmak ikinci kattan düşmeye bedeldir. Bu nedenle hız kazada gerçekten en etkili faktör.

    Tekrar geçmiş olsun Allah beterinden korusun hepimizi. Umarım yanlış anlamazsınız. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim. Çok şükür kazadan yara almadan kurtuldum. Aracın önünün dağılması da mesele değil, sonuçta kaza bu aynen eskisi gibi kalmasını falan beklemiyordum haliyle. Ama bu kazada hava yastıkları açılmalıydı, emniyet kemerim takılı olduğu halde ve kilitlenmesine rağmen göğsüm direkiyon simidine çaptı ve orda bir ezik oluştu. Çok şükür büyütüelcek bir mesele değil ama hava yastığı açılsaydı bu olmazdı, benzeri kazalarda aynı segmentteki bazı araçların hava yastıklarının açıldığını biliyorum. Zaten emniyet kemerim takılı olmasa camdan dışarı çıkmıştım. Ben peugeot için çok kötü bir araba gibi bir şey demedim ama gerçekten güvenli bir araç olduğuna inanmıyorum artık. Kaza bir kez oluyor, o kaza anında da aracın bütün güvenlik önlemlerinin etkin şekilde çalıştığını görmek istiyor insan. Euro n cap taki çarpışma testlerine baktım benim kazayı yaptığım hızdan daha düşük bir hızda test yapılıyor ve araç önden hasar aldığında hava yastıkları açılıyor ama benim aracımda açılmadı önden hasar almasına karşın. Bunu demek istedim, test araçlarıyla -ki bu test 2006 da yapılmış - sonradan üretilen araçlar arasında kalite farkı olduğunu düşündüm.

    Okutay arkadaş'a geçmiş olsun diyorum. Euro NCAP testi daha düşük hızla gerçekleşip de hava yastığı açılıyorsa düşüncelerine katılıyorum. Yani güven duygusu yıkılmasa da
    zedelenir tabii ki insanın. Daha önce 207 kullandım, şu anda da 508 kullanıcısıyım...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalbaz

    quote:

    Orijinalden alıntı: okutay


    quote:

    Orijinalden alıntı: Can_Ordu

    Bu mesajı daha önce yazacaktım ancak sonuçta iş kaza olunca çekindim yazmadım. Araç zayıf kötü deyince yazmak istedim. PEugeot bana ortak değil. SAdece bende bir peugeot kullnıcısıyım o kadar. 207'ye de 6 yıl bindik oldukça güvenli keskin sürüş hatlarına sahip bir araç. Araç sağlam değil diyorsunuz ama aracın kafes sisteminde zerre bozulma olmamış. NCAPten 5yıldız almış bir araç. Şok absorbsiyonu için ön taraf yeni nesil araçlarda hep dağılır. VW'nin bazı araçlarında motor düşer aracın altına girer.

    Eğer bu kazada emniyet kemeriniz takılıysa burnunuz kanamadan araçtan inersiniz. Bence araç kötü, zayıf bir araç deyip kestirip atmak yanlış olur.

    Kazanın iyisi kötüsü olmaz geçmişler olsun. Allah kimseye kaza vermesin ama bence araç kazada size zarar gelmesini önlemiş. 50km hızla bir şeye çarpmak ikinci kattan düşmeye bedeldir. Bu nedenle hız kazada gerçekten en etkili faktör.

    Tekrar geçmiş olsun Allah beterinden korusun hepimizi. Umarım yanlış anlamazsınız. Saygılarımla.

    Teşekkür ederim. Çok şükür kazadan yara almadan kurtuldum. Aracın önünün dağılması da mesele değil, sonuçta kaza bu aynen eskisi gibi kalmasını falan beklemiyordum haliyle. Ama bu kazada hava yastıkları açılmalıydı, emniyet kemerim takılı olduğu halde ve kilitlenmesine rağmen göğsüm direkiyon simidine çaptı ve orda bir ezik oluştu. Çok şükür büyütüelcek bir mesele değil ama hava yastığı açılsaydı bu olmazdı, benzeri kazalarda aynı segmentteki bazı araçların hava yastıklarının açıldığını biliyorum. Zaten emniyet kemerim takılı olmasa camdan dışarı çıkmıştım. Ben peugeot için çok kötü bir araba gibi bir şey demedim ama gerçekten güvenli bir araç olduğuna inanmıyorum artık. Kaza bir kez oluyor, o kaza anında da aracın bütün güvenlik önlemlerinin etkin şekilde çalıştığını görmek istiyor insan. Euro n cap taki çarpışma testlerine baktım benim kazayı yaptığım hızdan daha düşük bir hızda test yapılıyor ve araç önden hasar aldığında hava yastıkları açılıyor ama benim aracımda açılmadı önden hasar almasına karşın. Bunu demek istedim, test araçlarıyla -ki bu test 2006 da yapılmış - sonradan üretilen araçlar arasında kalite farkı olduğunu düşündüm.

    Okutay arkadaş'a geçmiş olsun diyorum. Euro NCAP testi daha düşük hızla gerçekleşip de hava yastığı açılıyorsa düşüncelerine katılıyorum. Yani güven duygusu yıkılmasa da
    zedelenir tabii ki insanın. Daha önce 207 kullandım, şu anda da 508 kullanıcısıyım...

    Biz de 207 kullandık 6 yıl bir yıldırda 308 kullnıoyoruz. Abim yeni araç aldı yine 207 aldı piyasadaki B sınıfı güzel araçlardan.

    NCAP testinde vuruluan nesne sabit, sola yakın ve aracın ön camı patlıyor A sütunu yamuluyor. Bunu ihmal edemeyiz.

    Bu teslerin boşuna yapılmadığını bu yıldızların boşuna verilmediğini düşünüyorum tüm marka modeller için.




  • Ben de 2 gün önce 2011 model 207 aldım.
    Lovato sıralı sistemli 24 binde beyaz.

    Nette lpg yle uyumsuz yazılmış ilk çalıştırmada sadece soğuk motorda
    ilk 30 sn de stop edebiliyor tek uyumsuzluğu buysa süper.
    Araç yağ gibi kayıyor ne tekleme var ne başka bişey yalnız kışın bile 1..1.5 dk da
    gaza geçiyor bunu anlamadım.Benim işime gelen bişey ama ilginç geldi.

    İçi dışı gayet güzel sempatik bir araba yalnız süspansiyon biraz sert gibi.
  • 3-4 saat önce aldım makineyi 1.4 dizel trendy otomatik vites gayet güzel bir araba özellikle dış görünüşü aşık ediyor insanı şuan yan sokakta bıraktım arabayı gidip bakasım var bundan önce bmw 5 serisi ve hyundai i era ya sahiptim ilk defa bu kadar mest eden bi arabam oldu gerçekten çok güzel bi görüntüsü var ki ilk olarak görüntüye önem gösteririm

    Araç biraz zor kalkıyor ve zor hızlanıyor siz tecrübeli kullanıcılar olarak araç hakkında dikkat etmem gereken özel bi noktası varsa söyleyebilir misiniz

    Bi de şuan aracın arka koltuk camlarında ve ön koltuk camlarında siyah film var araç yakında muayeneye gircek muayanede bu sorun teşkil eder mi sökmem gerekir mi ?
  • 2007 1,4 hdı peugeot 207 aracım var 70 bg olanlardan allahım sehir içinde 100 tl ile 300 km yol anca gidiyor anlamadım fabrika verisi 5,8 diyor bu demek oluyorki normal bir kullanıcı 6- 6,5 lt yakar dur kalk ile belki de daha fazla neyse 6 litreden hesaplasak 6 lt * 4,50 : 29,25 krş yakıyor araç 100 km de 30 tl ye yakın 300 km de 90 tl demek oluyorki burdan bu sonuc cıkıyor bazı modellerin şehir içi tüketimleri 3,6 lt ye kadar düsmüs 4 lt yaksa benden her yüz km de 2 lt karları var 10,000 kmde 200 litre yaparki suanki fiyattan 900 tl yakıt kar yapıyorlar senede 20000 km yapan birisi 1800 tl fazla dizel yakıyor simdiki yeni motorlara göre sizce ben arabamı 20 bin tl ye satıp yerine ne satın almalım yani benim demek istediğim bence çok yakıyor yahu yorumlarınız nelerdir haksızmıyım . benzin lpg araca mı yöneleyim ne yapayım fikirler nedir?

     ::: Peugeot 207 :::




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alkan1905


    2007 1,4 hdı peugeot 207 aracım var 70 bg olanlardan allahım sehir içinde 100 tl ile 300 km yol anca gidiyor anlamadım fabrika verisi 5,8 diyor bu demek oluyorki normal bir kullanıcı 6- 6,5 lt yakar dur kalk ile belki de daha fazla neyse 6 litreden hesaplasak 6 lt * 4,50 : 29,25 krş yakıyor araç 100 km de 30 tl ye yakın 300 km de 90 tl demek oluyorki burdan bu sonuc cıkıyor bazı modellerin şehir içi tüketimleri 3,6 lt ye kadar düsmüs 4 lt yaksa benden her yüz km de 2 lt karları var 10,000 kmde 200 litre yaparki suanki fiyattan 900 tl yakıt kar yapıyorlar senede 20000 km yapan birisi 1800 tl fazla dizel yakıyor simdiki yeni motorlara göre sizce ben arabamı 20 bin tl ye satıp yerine ne satın almalım yani benim demek istediğim bence çok yakıyor yahu yorumlarınız nelerdir haksızmıyım . benzin lpg araca mı yöneleyim ne yapayım fikirler nedir?

     ::: Peugeot 207 :::

    Aracınız şu şartlarda eğer kesin 100TL ye 300km gidiyorsa 7.44lt/100km yakmış... Bu fazla bir değer gerçekten. Eğer şehir içi dediğiniz istanbul trafiğiyse 10 dakikalık yolu 2 saatte gidiyorsanız bilemem ama normal şehir içi trafikte 6 litreyi geçmemesi gerekir. Aracınızı bir baktırın derim. Biz 1.6 dizelle uzun yolda 1000km şehir içi en kötü 750-800 görüyorduk. Aralarında yakıt farkı yoktur (1,4le).

    Turbo ıslığı filan çekiş düşüklüğü var mı? ekzostan siyah duman gibi şikeyetler? Araca öncesinden chip tuning gibi işlemler yapılmış mı?




  • Can_Ordu kullanıcısına yanıt
    fabrika verisi zaten 5,8 lt şehir canakkale istanbul gibi değilde biraz trafik var ısıklardan dolayı bence kış mevsimininde etkisi var mıdır 7,5 litre yakmasında. banada cok geliyor valla
  • Araç düz vites değil mi? Düz vites ise bence çok. Üstadlar ne der bilemem.
  • Can_Ordu kullanıcısına yanıt
    araç düz vites manuel .
  • Selam. Sizin araçta bir sorun var. Kontrol ettirin. Benim araç 2009 1.4 hdi trendy. Düz vites. Orjinali 70 beygir. Ben yazılım yaptırdım. Şu an 90 beygir. Bu haliyle, bir depo mazotla Ankara şehiriçi trafigi her gün 35 km yol yapıyorum. 1 depo 722 km de benzin ikaz lambası yanıyor. 30 km öyle gitse ki ben hiç denemedim ama ikaz lambası yandıktan sonra 80 km gider diyorlar. 750 km garantisi var. Yazın 100 km 5.4 yakıyor. Kış geldi. Havalar soğuk. 100 km. 5.8 / 5.9 yakıyor. Uzun yolda 90'ı geçmezseniz 1100 - 1150 km gidiyor.
  • NakeBenihime kullanıcısına yanıt
    Muayeneden hafif kusurlu geçersiniz. Filmleri sökmeye gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NakeBenihime

    3-4 saat önce aldım makineyi 1.4 dizel trendy otomatik vites gayet güzel bir araba özellikle dış görünüşü aşık ediyor insanı şuan yan sokakta bıraktım arabayı gidip bakasım var bundan önce bmw 5 serisi ve hyundai i era ya sahiptim ilk defa bu kadar mest eden bi arabam oldu gerçekten çok güzel bi görüntüsü var ki ilk olarak görüntüye önem gösteririm

    Araç biraz zor kalkıyor ve zor hızlanıyor siz tecrübeli kullanıcılar olarak araç hakkında dikkat etmem gereken özel bi noktası varsa söyleyebilir misiniz

    Bi de şuan aracın arka koltuk camlarında ve ön koltuk camlarında siyah film var araç yakında muayeneye gircek muayanede bu sorun teşkil eder mi sökmem gerekir mi ?

    75 Beygir bu arabayı kaldırmıyor. Şehir içinde yokuş yukarı çıkmak, hızlı şerit değiştirmek eziyet. Uzun yolda rampa gördüğü an yığılıyor. Sollama yapmak sıkıntılı. Size tavsiyem dik bir yokuş bulun. Örneğin Ankara Cinnah Caddesi. Tam aşağıdan kaptırmış gelirken önüne bir araba çıkar veya durur. Yavaşlarsın ve bu araba kendini toplamaz. Saç baş yoldurur. Benim bu arabaya yaptığım en iyi olay yazılım yaptırmak oldu. Tork arttı Beygir arttı.

    Kesinlikle yazılım yaptırın. Zaten 2 ay bu haliyle kullanın. Sonra yazılım yaptırın farkı anlarsınız.

    O değil şimdi 90 beygire alıştım. Bu seferde 90 beygir kesmiyor




  • Rainox R kullanıcısına yanıt
    hocam valla ben performansından hiç memnun olmadım sattım arabayı bmw 3.18 is aldım kafam rahat it gibi araba darma duman ediyo ortalığı
  • merhabalar bende 207 almak istiyorum. bütçem 22000 lira. Yakıtı çok az yakar dedi arkadaşlar kullanan arkadaşlarım var ve memnunlar. Sizce de bu araba alınır mı yakıtı nasıl konforu nasıl
  • 
Sayfa: önceki 167168169170171
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.