Şimdi Ara

::: Peugeot 207 :::

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.594
Cevap
11
Favori
529.107
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Peugeot 207
    206'nın veliahtı gün sayıyor.


    Fransız üretici Peugeot, küçük sınıftaki gözde modeli 206'nın veliahtı 207'yi gelecek yıl içinde tanıtmaya hazırlanırken otomobilin neye benzeyeceği yavaş yavaş ortaya çıkmaya başladı. 2005 yılı sonuna doğru satışa sunulması beklenen Peugeot 207, selefinin kazandığı satış başarısını sürdürmek için çok iyi silahlandırılacağa benziyor.

    Fransız üreticinin yeni küçük aslanı 207, ağabeylerinden ipuçları taşıyan parçalarla selefine göre çok daha güçlü bir görünüme sahip olacak. Peugeot'nun tasarım değilse de üretim bazında ortağı Citroen'in başarılı küçük modeli C3'le aynı platform üzerinde geliştirilen 207'nin selefinden daha iri ve geniş olacak gövde hatlarında büyük ölçüde 307'yle benzerlikler görülüyor. Dar açılı A sütunlarıyla tavanının alçak olduğunu hissettiren otomobilin ön camı da oldukça büyük. Selefi gibi üç ve beş kapılı olarak üretilecek olan otomobilin zaman içinde CC ve station wagon karoserli versiyonları da üretilecek. Akıcı hatlardan oluşan dinamik gövdesinde 307'nin yumuşak hatları göze çarparken ön tamponda bütün yeni Peugeot modellerinde yer alan büyük hava girişi dikkat çekiyor. Peugeot'nun kaput üzerindeki amblemi 407'deki gibi kaputun ortasında havada duruyormuş izlenimi veriyor. Otomobilin çamurlukları boyunca uzanarak görünümüne büyük dinamizm katan saldırgan tasarımlı farlarda az da olsa büyük ağabey 407'den esinlenmeler dikkat çekiyor. Ön kapıdaki kelebek camı çıtası ve hemen bu çıtanın altına konumlandırılmış olan aynalar 307'den tanıdık. Keza C sütununun yapısı da akla hemen 307'yi getiriyor.
    Peugeot 207'nin Güney Koreli tasarımcı Koo Min-cheol tarafından şekillendirilen arka tasarımında yine 307'den esintiler ağırlıkta. Ortasına stop lambası yerleştirilmiş tavan spoyleri, formları biraz büyütülerek ve köşeleri yumuşatılarak geliştirilen arka aydınlatma grubu ve arka cam sileceği 307'den aktarılmış gibi. Arka aydınlatma grubunun lenslerinde 307 CC'deki gibi LED teknolojili görünümü veren desen ve sinyal ya da geri vites lambaları için farklı tonlar dikkat çekiyor. Tampona doğru taşan bagaj kapağının tutamağıysa bazı üst versiyonlarda metalik renkli olacak. Bu tutamağın üzerindeki kabartma marka imajını öne çıkarmaya yönelik bir tasarım.
    Otomobilin iç mekanında kabin kalite ve kullanışlılığını arttırmaya yönelik değişikliklere hazırlanan Peugeot, kokpit tasarımında 307, 407 ve 1007'den esintiler taşıyan zarif öğelere ağırlık verecek. 1007'de öne çıkan pratik koltuk katlanma özelliklerini geliştirerek 207'ye aktarması beklenen Fransız üretici bagaj içinde Citroen C3'ten tanıdık kullanışlılık unsurlarını yeni modelinde kullanacak.
    Otomobilin yürüyen aksamındaysa yine PSA Group bünyesinde geliştirilen motor ve şanzımanlar yer alacak.


    Güney Koreli Koo Min-cheol tarafından tasarlanan arka kısımda 307'ye benzer özellikler göze çarpıyor.


    Kaputunun altında 1.1 litre 60 HP, 1.4 litre 75 HP, 1.4 litre 88 HP, 1.6 litre 110 HP, 2.0 litre 136 HP ve 2.0 litre 177 HP'lik benzinli motorların yanı sıra 1.4 litre 68 HP, 1.6 litre 109 HP ve 2.0 litre 90 HP'lik turbo dizel motor seçeneklerinin yer alması beklenen otomobilde manuel şanzımanla beraber elektrohidrolik sıralı otomatik şanzıman seçeneği de sunulacak. Peugeot'nun ilk olarak 1007'de tanıttığı elektrohidrolik şanzımanı 2tronic de 207'de seçenekler arasında yerini alacak. Citroen C2 ve C3'ün SensoDrive adını taşıyan elektrohidrolik şanzımanı, 1007'de 2tronic adıyla tanıtılmış ve Peugeot'da da elektrohidrolik sıralı şanzımanlar döneminin başladığını ilan etmişti. Direksiyondan da kullanılabilen 2tronic elektrohidrolik sıralı şanzıman, birçok benzerindeki gibi viteslerin otomatik olarak da değiştirilebilmesine imkan veriyor.
     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::





     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::

     ::: Peugeot 207 :::





    Peugeot’nun küçük sınıftaki yeni silahı 207 mayıs sonunda geliyor

    Peugeot, küçük sınıftaki gücünü Mayıs ayı sonunda 207, Eylül ayında 206 Sedan ve 107 ile artırmayı hedefliyor. Peugeot’nun ’2’ serisinin 7’inci nesli olan 207, Mayıs sonunda 4 motor seçeneği ile Türkiye yollarındaki yerini alacak. 206’nın da satışlarına devam edecek Peugeot, bu yıl yeni modelleriyle birlikte küçük sınıfta 17 bin adetlik bir satış hedefliyor.

    Peugeot, 1929 yılında üretimine başladığı ve bugüne kadar 13 milyon adedin üzerinde ürettiği ’2’ serisinin 7’nci nesli olan 207 ile de iddialı... Peugeot’un B sınıfında yer alan yeni modeli 207, 26 Mayıs’ta Türkiye’de piyasaya çıkıyor. 6 farklı motor seçeneği bulunan Peugeot 207, ilk etapta ikisi dizel olmak üzere dört motor versiyonuyla satışa sunulacak. Önümüzdeki aylarda ise ürün gamına eklenecek yeni motor seçenekleri ile motor gamı daha da genişleyecek.

    207’de, 1.4 litre (75 ve 90 beygir) benzinli, 1.4 litre (70 beygir) ile 1.6 (90 beygir) dizel motorlar yer alacak. 1.4 litrelik 75 beygir ve 90 beygir güç üreten benzinli motorların 100 kilometrede ortalama 6.3 litre yakıt tüketirken, 70 ve 90 beygir güç üreten 1.4 litrelik dizel motorların yakıt tüketimi ise 100 kilometrede 4.5 litreyi buluyor. Peugeot 207’nin 110 beygirlik benzinli turbo motoru ise bu yıl içinde piyasadaki yerine alacak.

    ’Polyvalent’, ’Klasik’ ve ’Sport’ olmak üzere üç ayrı versiyonda üretilen 207’nin çok işlevli denilen Polyvalent versiyonu, 207’nin giriş seviyesi olarak pazarda yer alacak. Klasik modeli ise daha üst donanımlı ve kişiye özel aksesuarların bulunduğu bir seri olacak. ’Sport’ modeli ise, gerek kaput ve ön tampon, gerekse de iç donanım açısından diğer ikisinden farklı olacak. Daha çok gençleri hedefleyen donanım ve görünüme sahip olan bu versiyona, ileride piyasaya çıkacak 150 beygirlik GT serisi de dahil olacak.

    ÖNÜ KİŞİLİĞİNİ YANSITIYOR

    207’nin uzunluğu 206’ya göre 200 milimetre artarak 4030 milimetreye çıkarken, genişliği 1072, yüksekliği ise 1472 milimetreye yükselmiş. Peugeot’un küçük sınıftaki yeni silahı 207’yi tasarımıyla dikkat çekiyor. Peugeot tasarımcıları, 207’ye markanın diğer araçları ile belirgin bir görsel benzerlik taşıyan biçimde yumuşak köşeler ve belirgin çizgiler kazandırmışlar. Ön kısmındaki tasarım, 207’nin kişiliğini yansıtmada oldukça önemli bir rol oynuyor. Ön ızgarada markanın amblemini simgeleyen krom bir aslan yer alıyor. Markanın yeni görsel kimliğine uygun biçimde, alçaltılmış geniş ve dinamik ön panel, geniş hava girişi prensibinden faydalanıyor. Arka kısmın tasarımı, belirgin yuvarlak hatları ile aracın genişliğini vurguluyor. Ön tasarımı çağrıştıran arka alt panel de egzoz borularını barındırıyor. Ön tasarıma benzer siyah renkli bir koruma bandı da aracın arka kısmını darbelere karşı koruyor.

    Arka lambalar içinde yer alan daireler, spiraller ve diyot efektli lensler sayesinde dinamik bir görünüm kazanıyor. Bu efekt, arka kısmın daha canlı görünmesini sağlayarak arka lambaları hem gündüz hem de gece sürüşlerinde daha belirgin hale getiriyor.

    KALİTESİ DİKKAT ÇEKİYOR

    207’nin iç mekanında özellikle plastik kalitesindeki artış dikkat çekiyor. Aracın içinde gösterge panelinin ortasında çok fonksiyonlu bir ekran bulunuyor. Merkezi havalandırma menfezleri yedi farklı konumda (versiyona bağlı olarak) ayarlanabiliyor. Şekil itibariyle düz bir hat üzerinde uzanan orta konsol, aynı yüzey kaplamasına sahip iki adet dikey yan kanatlar ile sürücünün gözünü yormuyor.

    Araca girildiği genellikle daha üst sınıf araçlarda görmeye alışkın olduğumuz ön koltuklar, kullanımlarını son derece kolaylaştıran çok kademeli ayar özelliğine sahip. Arka koltukların tasarımı ise konfor ve destek sunuyor. İç mekan 1675 milimetrelik uzunluğu ile sınıfının en geniş araçlarından birisi olma özelliğini sahip.

    ’5 YILDIZ’LI GÜVENLİK

    Euro NCAP’in son gerçekleştirdiği çarpışma testinden 5 yıldız alan 207, tüm modellerinde tekerleklerin kilitlenmesini engelleyen ABS sistemi ile her bir tekerleğe maksimum fren kuvvetini aktararak tüm frenleme potansiyelinin kullanılmasına olanak sağlayan elektronik fren kuvveti dağıtımı (EBD) sunuyor. Acil fren yardımı (EBA) ve ani bir hız kesme durumunda uyarı flaşörlerinin otomatik olarak yanmasını sağlayan otomatik aydınlatma sistemi de diğer teknolojik özellikler arasında. Yeni nesil ESP (Elektronik Denge Programı) model versiyonuna bağlı olarak opsiyonel veya standart olarak sunuluyor. 207’de 6 adet hava yastığı standart olarak sunuluyor.

    Peugeot, Türkiye’de 107 ve 206 Sedan ile büyüyecek

    Peugeot, 206 ve Mayıs sonunda 207 ile yer alacağı küçük sınıfta, Eylül ayından itibaren daha da güçlenmeyi hedefliyor. Eylül ayında 107 ve başarılı modeli 206 Sedan’ı Türkiye’de piyasaya sunmaya hazırlanan Peugeot, bu sayede küçük sınıftaki gücünü artıracak. Peugeot, yıl sonuna kadar 206, 206 Sedan, 207 ve 107 modelleri ile Türkiye’de 17 bin adetlik bir satış hedefliyor.

    En ünlü ’2’ serisi B sınıfında devam dedi

    Peugeot’un en ünlü ’2’ serisi olan 206, 1998 yılından bu yana 5 milyon 350 bin adetlik satışla küçük sınıftaki başarısını kanıtlamış bir model. Öyle ki 207’nin piyasaya çıkmasına rağmen Peugeot, 206’dan vazgeçmiyor ve satışına tüm hızıyla devam ediyor.

    yoğun şehir içi trafiğinde oldukça konforlu ve kolay bir kullanım imkanı sunan Peugeot 206, sınıfınında ilk akla gelen modeller arasında yer alıyor. Peugeot 206’da dördü benzinli ve biri dizel olmak üzere 5 farklı motor seçeneği sunuluyor. Benzinli olarak 1.4 litre, 1.4 litre 16V, 1.6 litre 16V ve 2.0 litre 16V hacimli motorlar yer alıyor. Peugeot 206 versiyonlarında dizel olarak ise 1.4 litre HDi motor görev yapıyor.

    Yol tutuşu konusunda Peugeot’nun geleneksel mirasçısı konumundaki 206, geniş ön cam yüzeyi, yumuşak ve hassas hidrolik direksiyonuyla ön plana çıkıyor. Peugeot 206’da ABS, sürücü ve yolcu havayastığı, yan hava yastıkları, perde havayastıkları, ön gergili emniyet kemerleri ve Isofix çoçuk koltuğu entegre sistemi gibi aktif ve pasif güvenlik önlemleri yer alıyor.

    Peugeot 206 ayrıca, yüksekliği ayarlanablir sürücü koltuğu, yüksekliği ayarlanbilir hidrolik direksiyon, direksiyondan kumandalı radyo-teyp, yol bilfisayarı, merkezi kilit, yağmur algılayıcısı ve panokramik camlı tavan gibi ekipmanlarla satın alınabiliyor.



    ilgili linkler
    http://www.autoclubturkey.com/forum/showthread.php?t=33955
    http://www.hurriyet.com.tr/otoyasam/4425486.asp?gid=55



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serkes -- 26 Mayıs 2006; 17:10:50 >







  • quote:

    Orjinalden alıntı: Sal2003

    Burdan devam edelim o zamannn,hayırlı olsun başlıkk...Şu an için peugeot siteside 207nin fiyatları yok..acaba Bayiden fiyat alan,gidip aracı inceleyen var mı..özellikle dizel modellerin fiyatıı????


    ben şimdi senin için arayacağım,bulabilirsem yazarım


    edit : buldum


    206’nın Türkiye’de 21 bin 500 YTL’den başlayan fiyatlarla satıldığını belirten Carnoy, "307’nin fiyatı ise 28 bin 500 bin YTL’den başlıyor. 207’nın fiyatı bu iki model arasında konumlandırılacak" dedi.


    http://tr.automobile.de/dl/hersteller-typ/peugeot/207.html

    böyle bir seçenek var..

    ama resmi sitesinde verilmediği için internette de bulamadım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emre. -- 26 Mayıs 2006; 17:00:56 >




  • arkadaşlar,
    sanırım son zamanda bir değişiklik yaptılar http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69 24 kabul edilebilir bir nebze,
    Ben de bir süredir bu aracı takip ediyordum, ama 26 dan girerse, normalde 30 luk bir araç almak demek neredeyse ki yeni astra vb. ile çok yakın fiyatlar olur, cazip değil.
  • 1.4 16V 90HP motorun şehiriçi yakıt tüketimi 8,5 litre/100 km yazıyor. Bu doğru mudur? Keza 1.4 75HP olanınki de 8,4 litre. Bunlar bana oldukça fazla geldi.

    http://www.207.peugeot.com/language/int_en/pdf/engine_specs_int_en.pdf
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69

    vallaha okumadımdı haberi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    quote:

    Orjinalden alıntı: Alfredo Pacino


    quote:

    Orjinalden alıntı: shoparr_

    ancak bnce 207 yeni çıktığı için beklenen %5 civarı zamdan etkilenmiş olabilir bunu da düşünmek gerek

    http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/4477719.asp?gid=69

    vallaha okumadımdı haberi

    pöjo yakında bedava satar arabaları ucuz iran işçiliği + çin den gelen motorlar ama valla 13 milyar a satsalar arabalarını belki alırım o zaman




  • quote:

    Orjinalden alıntı: expo

    bunun fiyatı fazla acaba punto mu baksam dedim de, 32000 e alacağım punto'nun bundan özellik olarak tek artısı 90hp motoru. jant, boya falan eklenince o da 33 oluyor.
    aslında bu motor farkı önemli ama o zaman da 33 ona vereceğime 33600 e 1.6 90 hp 207 alınır diyorum :)
    hep 207 öne çıkıyo ama fiyatlar da bu şekilde artarak gidiyo, bakalım nereye kadar gidicek


    32 ye aldığın punto da jant,park sensörü ve metalik boya standart.33 ü nerden çıkardın?

    http://www.fiat.com.tr/g_punto_fiyat.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 31 Mayıs 2006; 14:01:45 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: expo

    bunun fiyatı fazla acaba punto mu baksam dedim de, 32000 e alacağım punto'nun bundan özellik olarak tek artısı 90hp motoru. jant, boya falan eklenince o da 33 oluyor.
    aslında bu motor farkı önemli ama o zaman da 33 ona vereceğime 33600 e 1.6 90 hp 207 alınır diyorum :)
    hep 207 öne çıkıyo ama fiyatlar da bu şekilde artarak gidiyo, bakalım nereye kadar gidicek


    32 ye aldığın punto da jant,park sensörü ve metalik boya standart.33 ü nerden çıkardın?

    http://www.fiat.com.tr/g_punto_fiyat.htm

    16" jant + Spor Paket'i eklersen 33 oluyor. Punto alırsam SP siz almam çünkü.
    207'ye de 16" Jant eklenmiş fiyatını söyledim.
    punto nun biraz daha ekonomik olduğu da doğru ama çok ta önemli değil.
    punto da sevdiğim, almayı düşündüğüm bi araç ama 207 nin malzeme kalitesi çok iyi gerçekten.
    gerçi ben 30 un üstüne çıkmayı düşünmüyordum orası da ayrı :)
    punto'da park sensörü varsa 207'de de otomatik yanan farlar var, böyle basit bi iki özellik beni ikisinden de vazgeçirmez, boşuna karşılaştırma yapmayalım, bundan sonrası zevk meselesi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: expo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: expo

    bunun fiyatı fazla acaba punto mu baksam dedim de, 32000 e alacağım punto'nun bundan özellik olarak tek artısı 90hp motoru. jant, boya falan eklenince o da 33 oluyor.
    aslında bu motor farkı önemli ama o zaman da 33 ona vereceğime 33600 e 1.6 90 hp 207 alınır diyorum :)
    hep 207 öne çıkıyo ama fiyatlar da bu şekilde artarak gidiyo, bakalım nereye kadar gidicek


    32 ye aldığın punto da jant,park sensörü ve metalik boya standart.33 ü nerden çıkardın?

    http://www.fiat.com.tr/g_punto_fiyat.htm

    16" jant + Spor Paket'i eklersen 33 oluyor. Punto alırsam SP siz almam çünkü.
    207'ye de 16" Jant eklenmiş fiyatını söyledim.
    punto nun biraz daha ekonomik olduğu da doğru ama çok ta önemli değil.
    punto da sevdiğim, almayı düşündüğüm bi araç ama 207 nin malzeme kalitesi çok iyi gerçekten.
    gerçi ben 30 un üstüne çıkmayı düşünmüyordum orası da ayrı :)
    punto'da park sensörü varsa 207'de de otomatik yanan farlar var, böyle basit bi iki özellik beni ikisinden de vazgeçirmez, boşuna karşılaştırma yapmayalım, bundan sonrası zevk meselesi.


    15 jant punto da standart.207 de jant istiyorsan mecburen para ödeyip ekliyeceksin.punto nun spor paket te ses sistemi spor marşipiyer ve kanat var.33 derken bunları değil metalik boya ve jant ı eklemiştin ki standart olduğunu kavradın

    neyse konu ekleme çıkarma değil.

    SP yi 207 ye uygulaman için cebinden nekadar para çıkıcağını da hesaba kat istersen

    30 un üstüne çıkmayı düşünmüyorsan dynamic donanım punto senin işini görür.

    otomatik yanan far diyorsun(ne gerekli ya) ben sana 350 milyonluk park sensörü ve 600 milyonluk metalik boyadan bahsediyorum.

    aradaki farkları da tekrar hatırlatmaya gerek yok.207 nin malzemesi daha iyi gözüküyor ancak işçiliğinde kusur olduğunu dergiler yazmaya başladı.

    ben açık konuşmayı severim .senin aklın 207 de .

    aradaki fiyat farkını ödersin içine sinen arabayı alırsın .bu iş böyledir.

    iki arabadan da vazgemem falan olmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 31 Mayıs 2006; 14:47:10 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: expo


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: expo

    bunun fiyatı fazla acaba punto mu baksam dedim de, 32000 e alacağım punto'nun bundan özellik olarak tek artısı 90hp motoru. jant, boya falan eklenince o da 33 oluyor.
    aslında bu motor farkı önemli ama o zaman da 33 ona vereceğime 33600 e 1.6 90 hp 207 alınır diyorum :)
    hep 207 öne çıkıyo ama fiyatlar da bu şekilde artarak gidiyo, bakalım nereye kadar gidicek


    32 ye aldığın punto da jant,park sensörü ve metalik boya standart.33 ü nerden çıkardın?

    http://www.fiat.com.tr/g_punto_fiyat.htm

    16" jant + Spor Paket'i eklersen 33 oluyor. Punto alırsam SP siz almam çünkü.
    207'ye de 16" Jant eklenmiş fiyatını söyledim.
    punto nun biraz daha ekonomik olduğu da doğru ama çok ta önemli değil.
    punto da sevdiğim, almayı düşündüğüm bi araç ama 207 nin malzeme kalitesi çok iyi gerçekten.
    gerçi ben 30 un üstüne çıkmayı düşünmüyordum orası da ayrı :)
    punto'da park sensörü varsa 207'de de otomatik yanan farlar var, böyle basit bi iki özellik beni ikisinden de vazgeçirmez, boşuna karşılaştırma yapmayalım, bundan sonrası zevk meselesi.


    15 jant punto da standart.207 de jant istiyorsan mecburen para ödeyip ekliyeceksin.punto nun spor paket te ses sistemi spor marşipiyer ve kanat var.33 derken bunları değil metalik boya ve jant ı eklemiştin ki standart olduğunu kavradın

    neyse konu ekleme çıkarma değil.

    SP yi 207 ye uygulaman için cebinden nekadar para çıkıcağını da hesaba kat istersen

    30 un üstüne çıkmayı düşünmüyorsan dynamic donanım punto senin işini görür.

    otomatik yanan far diyorsun(ne gerekli ya) ben sana 350 milyonluk park sensörü ve 600 milyonluk metalik boyadan bahsediyorum.

    aradaki farkları da tekrar hatırlatmaya gerek yok.207 nin malzemesi daha iyi gözüküyor ancak işçiliğinde kusur olduğunu dergiler yazmaya başladı.

    ben açık konuşmayı severim .senin aklın 207 de .

    aradaki fiyat farkını ödersin içine sinen arabayı alırsın .bu iş böyledir.

    iki arabadan da vazgemem falan olmaz.

    iki arabadan da vazgeçmem derken ikisini de alıcak halim yok, benim demek istediğim: ne punto'nun otomatik yanan farı yok diye ne de 207'nin park sensörü yok diye birinden vazgeçmem diyorum, benim vazgeçme sebebim farklı. tabii ki aklım 207de yoksa niye bu ince hesaplara gireyim, gider direk punto alırım. ayrıca 30'un altında bi fiyat verecek olursam yine punto düşünürüm ama şu an aklım 207 de.
    malzemesi iyi gözüküyor değil sen de incele farkı göreceksin, ben ikisini de inceledim iki aracı da sevdim ama 207'yi daha çok sevdim:) beni bilenler bilir marka fanatikliği yapmadım hiç bir zaman yapmam da, zaten öyle olsam punto'yu düşünmezdim bile, düşündüğüme göre fiat'a bi gıcıklığım yok ama şu var; peugeot'a da yok hatta seviyorum bile.
    15" değil, 16" jant istiyorum, jantı ve spor paketi ekleyip yazarken metalik boya diye yazmışım, standart olduğunu biliyorum çıktığından beri takip ediyorum aracı ve çok ayrıntılı bi şekilde de incelemiştim. 207 yle karıştırdım bi an yazarken, her neyse önemli değil zaten sonuçta fiyatı 33 mü değil mi:) ikisinin de fiyatı çok yakın, özellikleri çok yakın, hangisinin işçiliği iyi hangisinin değil o zamanla belli olur. peugeot'a en az fiat'a güvendiğim kadar güveniyorum. dedim ya zevk meselesi.
    ayrıca 207'ye o aksesuarları ekletmem zaten, yakışmaz çünkü ama punto'ya yakışıyor. punto alırsam SP şart. 207'de ise sadece jant ve metalik boya istiyorum opsiyon olarak.
    hangisinin kime göre hangi yönden üstün olduğu benim için önemli değil. ikisinin de benim içime sinecek modeli 32-33000 ytl yapıyor, yani çok yakın fiyatlar bu durumda da 207'yi tercih ederim,kusura bakmayın bu benim zevkim :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi expo -- 31 Mayıs 2006; 17:47:13 >




  • Arkadaşlar burada çok detaylı, fotoğrafları ile birlikte güzel bir değerlendirme metni var, oldukça tarafsız ve ünlü bir site:
    http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=1490&page=1

    Aracın içinin ve malzeme kalitesinin güzel olduğu söyleniyor, eksi puan alan yanı ise benzinli motorların düşük performansa sahip olması sanırım tork nedeniyle ayrıca arkda koldukları yeterince geniş olmaması. Ayrıca içinde ses olmadığı sadece yüksek hızda biraz motor sesi geldiği söylenmiş.

    iç, dış detaylar, hatta çarpışma durumlarına kadar fotoğrafları var, başka yerde görmdim bu fotoğrafları ayrıca uygun ışık ve açı altında çekilen fotoğraflar pek gerçek görünüş hakkında fikir vermeyebiliyor o nedenle incelemenizi tavsiye ederim bu adresi de:
    http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/gallery/?model_id=1490&category=Main%20image

    Ayrıca

    grande punto için:
    http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=1469

    Yaris için
    http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=1447

    Clio için
    http://www.parkers.co.uk/choosing/carreviews/review.aspx?model_id=1405

    Bu araçlardan yaris ve grande punto toplamda daha iyi denmiş, grande punto'nun görünüşü ve güvenliği beğenilirken beklenen kadar geniş olmadığı için puanı kırılmış, ayrıca içinin mazleme kalitesi beğenilmemiş. Peugeot'un daha önce belirttiğim gibi arka genişlik ve benzinli motorların performans sorunu yüzünden puanı düşmüş, ancak artı puan hanesine çok iyi diesel motorları olduğu söylenmiş ve puan verilmiş.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi utkual -- 1 Haziran 2006; 3:51:44 >




  • Spirdal sanırım servis çalışanı ? :D Gerçekten tecrübeli olarak yazmısınız.

    Motor Silk olarak verilen motor katkısı geröekten ciddi bir bilimsel çalışma. yaratıcı bir Türk eseri olan Motor Silk yüzyılın buluşları arasında Metalurji Müh. Prof. Dr. Ali Erdemir in geliştridği bir ürün.

    Karbon kaplama yapılan motor, kükürtsüz benzin kullanımına da olanak sağladığı için otomobilin çevreye olan zararı en aza inmiş oluyor. Erdemir, karbon kaplama buluşuyla bilim dünyasının en önemli sekiz ödülünü peşi peşine aldı.
    Prof. Erdemir, buluşunun sadece otomotiv değil, uzaydan beyaz eşya endüstrisine kadar sınırsız alanda kullanılabileceğini söylüyor.
    Ancak, buluşun ilk taliplileri otomotiv üreticileri oldu. Üç binin üzerinde yan sanayi firmasının yanı sıra General Motors, Ford, DaimlerChrysler, Toyota, Isuzu ve Honda "karbon kaplamanın" patentini almak üzere başvuruda bulundu.
    Buluşun 21'inci yüzyılda tüm otomotiv sektöründe kullanılacağını belirtiyor.

    Ayrıntılı haberi buradan görebilirsiniz:
    http://www.milliyet.com.tr/1999/11/30/ekonomi/eko00.html



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mshell -- 2 Aralık 2006; 22:32:01 >




  • video ile sanırım biraz abarttım olayı :D

    işte arabamdan önpanel ve devir göstergesi videosu
    orj boyutu çok büyük oldugu için ufalttım dolayısı ile sesi kalitesizleşti.

    3500 devirden sora 5000 de ayagımı cekince motorun susup devam eden ince turbo sesine bayılıyorum :D

    araç mahalle içinde oldugu için fazla abartamadım :D

    http://www.youtube.com/watch?v=OFjpLZJqL2g

    iyi izlemeler! birazdan da yol bilgisayarı ve özellikleri geliyor...

    derken geldi bile işte:

    http://www.youtube.com/watch?v=1b4pML1zfG0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mshell -- 18 Ocak 2007; 23:40:38 >




  • 207’ye yeni motor
    Peugeot, 207 ürün gamına yeni 1.6 litre 120 HP’lik motor seçeneği ekliyor.

    Peugeot, ürün gamına yeni bir 1.6 litrelik benzinli motor seçeneği ekliyor. Şu anda 110 HP ve 150 HP turbo olmak üzere 2 adet benzinli 1.6 motor seçeneği bulunan 207 ailesi, yeni 120 HP’lik motorla daha rekabetçi hale gelecek. 2007 Mart ayında aileye katılması beklenen bu motorla 1.6 lt 110 HP’lik benzinli motor emekliye ayrılacak. MINI Cooper’da da kullanılan EP6 kodlu bu motor; BMW-PSA Peugeot Citroen işbirliğiyle ortaya çıkan 150 HP’lik 1.6 lt motordan sonraki ikinci ürün. EP6 kodlu motor, 6000 d/d’de 120 HP güç ve 4250 d/d’de 160 Nm tork üretiyor. Bu motor 207’yi 10.7 saniyede 0’dan 100 km/s hıza çıkartırken, maksimum 201 km/s’lik hız sağlıyor. Maksimum tork devri biraz yüksek olsa da, bu torkun yüzde 88’in 2000 d/d’den itibaren ortaya çıkması olumlu bir özellik olarak göze çarpıyor. EP6 kodlu bu motorun B segmenti bir otomobilde ilk defa hem emme, hem de egzoz supaplarına kumanda eden değişken supap zamanlamasına sahip olduğu belirtiliyor. Bu motorla birlikte ayrıca 207 ailesinde Porsche’yle birlikte geliştirilmiş tiptronic özellikli otomatik şanzıman seçeneği de opsiyonel olarak sunulacak.

    http://arabam.ekolay.net/haber.aspx?HID=1&PID=681&haberID=280051




  • Bu da şimdilik son videom:

    Klima panelini gösteriyor:

    http://www.youtube.com/watch?v=NDUpUkLIcN8


    Daha önce yüklediğim linkleri tekrar belirteyim:

    Kadranlar ve ön panel:

    http://www.youtube.com/watch?v=OFjpLZJqL2g

    Yol Bilgisayarı:

    http://www.youtube.com/watch?v=1b4pML1zfG0



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mshell -- 18 Ocak 2007; 23:39:33 >




  • Bu arada modifiye bile yapılmaya başlamış bu araçlara...
    Dikkat edin arabalardan önce ablalar yakmasın sizi! :P




    FOTO ALBUM:
    http://www.rueffer-performance.de/home.php?BeitragsID=1308

    http://www.profiltuning.com/anglais/207.htm

    http://www.musketier.com/html/207.html

    http://www.feline207.net/site/modules/myalbum/viewcat.php?num=40&cid=38



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mshell -- 19 Ocak 2007; 20:36:24 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: baranss

    Buldum bahsettiğin denemeyi
    http://www.arabadergisi.com/icindekiler/307antalya.htm

    Bu makaleyi okuduktan sonra kesinlikle 207 1.4 hdi derim benn
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.