Şimdi Ara

SAMSUNG GALAXY S4 [ANA KONU] (İlk Sayfayı Okuyun!) (661. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
78.250
Cevap
355
Favori
3.291.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
32 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 659660661662663
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ProXimaL_

    İyi forumlar arkadaslar .. Samsung galaxy s4 aldım yaklasık 10 gundur kullanıyorum .. Son gunlerde sunu fark ettım Telefon gorusmesı yaptıgım zamanlarda ahizede karsı taraf konusurken cızırtılar duyuyorum ayrıca bu olay mp3 dınlerken de cok rahatsız etmemekle bırlıkte aynı cızırtı ordada gelıyor .. Ne yapmamı onerırsınız sızdede aynı sorun varmıdır ?

    Bendede aynı olay vardı 5 liraya aldıgım dandik kılıfı çıkarınca düzeldi yani sebep kılıfmış ses çızırtısına.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Aѕℓαη66™

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeYaBaN.

    quote:

    Orijinalden alıntı: darkdrk

    quote:

    Orijinalden alıntı: BeYaBaN.

    Hepsiburada dan kılıf siparişi veripte eline ulaşan oldu mu ?

    ben glas.t ve spigen kılıf aldım 1 hafta sonra elimdeydi

    Dün kargoya verdiler normalde elimde olması lazımdı bugün anlamadım sisteme hiç girişte yapılmamış.

    kargoya bugun saat 10da verılmıs sıstemde goruyorum pazar gırdıgınden pazartesı elımde olur sadece hybrıt neo kırmızı sıparısı verdım seversem dıger renlerdende alıcam

    Bende neo kirmizi verdim ileride alirsam birde slim armor mavi alirim ama bu bayağı bir goturur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    quote:

    Orijinalden alıntı: seFaßjk

    quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    quote:

    Orijinalden alıntı: XYAĞMUR

    Ben de bugün S4 aldım.Isınma sorununu duymuştum. Ama sarj olurken de bu ısınma oluyor mu? Benim cihaz sarjz olurken bayağı bir ısındı.birkez format attım.guncellemede aldı. Ama hala ısınıyor.

    Şarj olan her cihaz ısınır. Bu normaldir. istersen kalem pil şarj et aynı ısınmayı şarja iken hissedersin. Bu normaldir. Anormal beklenmedik bir durum değildir.

    Isınmayan pil olsa olsa ısı yalıtkanlığı vardır ama yine de ısınıyordur. Önemli olan ısıyı hemen dışarı atabilmesi.. Bu da sağlıklı bir durum. Isnın içerde hapsolması mantılı değildir.

    Bugün bir arkadaşım için s4 aldım başarı garantili bu kamera açınca restart atma olayı yazılım güncellemesinden sonra mı ortaya çıktı eğer öyleyse şu an bir güncelleme buldu güncellemeyi yapmamak daha sağlıklı olacak sanırım.

    Isınma normaldir. Daha az ısının başka cihazlar kasası ısı iletkenliği düşük olabilir ki bu cihaz için pek sağlıklı değildir. Telefonda ortam ısı sensörü harici pil için ayrı ısı sensörü var. Şarj ederken bu değerin en yükseğini burda paylaşın derim.
    Samsung telefonlarında yıllardır aşırı sıcak ortamda sarj etmeye karşı şarjı kesme özelliği vardır. Sıcaklık kritik seviyeye geldiğinde sarj otomatik kesiliyor. Böyle bir mesaj da geliyor :



    Sizde bu mesaj gelmediğine göre tedirgin olunacak birşey yok. Velevki aşırı ısındı şarj otomatik kesiliyor şarj kablosu cihaza takılı olsa bile ...


    Bataryadaki özel ısı sensörü gözlemlemek için gizli kodu şudur :

    *#0228# tuşlamak kafi ...


    Kamerayı kullanan uygulamalar - kamera oyunları uyumlu olmayışından ötürüdür.

    Güncellemeyi şiddetle tavsiye ederim. Ciddi iyileştirmeler güncelleştirmeler var.




    Arkadaslar bu olay tahmınım şarjın tamamını bıtırmek ıcın %10 şarjım vardı 3 kere start yaptım ve tlf kapandı şarj bitti :)) tabi birazda risk aldım galiba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digi_boy2006

    arkadaşlar, şarj 1 gün bile gitmiyor, ne önerirsiniz? battery saver tarzı uygulamaların yararı olur mu?

    arkadaşlar tavsiye eder misiniz? faydası oluyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemeltut

    quote:

    Orijinalden alıntı: cemeltut

    quote:

    Orijinalden alıntı: UniJaa_61

    Benim kamerada da herhangi bir sorun yok.
    Benim sorunum biriyle konuşurken kapanıyor, tekrar aramak zorunda kalıyorum. Aynı sorunu yaşayan biri daha varmış:

    http://www.sikayetvar.com/sikayet/detay/1804246/samsung-galaxy-s4-gorusme-sirasinda-kapaniyor/uorxa

    Bazen 5 dakika sonra bazen 10 dakika sonra kapanıyor bazense hiç olmuyor. Bu yazılımsal bir sorun mudur yoksa sim kartla alakalı bir sorun mudur Başka bu sorunla karşılaşanlar oldu mu

    Aynı sorun bende de var... Sim kartın kesilmesinden sanıyordum,fakat ondan değil sim kartı değiştirdim yine yapıyor...

    Az önce canlı destek hattı ile görüştüm... factory reset yapmamı istedi.Sorun hala devam ederse en yakın servise gitmemi söyledi... Şikayet var sitesindeki sorun hakkında gelişmeyi sordum... o kaydı biz göremiyoruz dedi...

    Bir sürü de şey yüklemiştim reset atmak fazla zamanımı alıcak gibi duruyor. Eğer factory reset yaptıktan sonra sorun çözülürse beni bilgilendirebilir misiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PARÇALI SEVDA

    Arkadaşlar acaba su urunu samsung bayisinde bulabilir miyim? Veya bulabilcegim yer nersidir ?

    https://www.youtube.com/watch?v=8GVetGcXxFA&feature=youtube_gdata_player

    Ekte Linkte yazmıştım Çinden Fiyatlar uygun çeşit çok incele istersen.

    http://forum.donanimhaber.com/m_72147061/mpage_216/f_//tm.htm#75556791
  • selamlar elimde vodafone den alınma 3 aylık temiz iphone 5 siyah 2100 faturalı var takas düşünen S4 sahipleri pm atabilir.
  • Hareketli Fotoğraf(gif) çektikten sonra galleride gostermiyor artik. sanırım güncelleme den sonra oldu

    sadece pc den bakildiginda goruluyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1802


    quote:

    Orijinalden alıntı: YAKA-MOZ

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: emre1802

    arkadaslar teknosa dan almıs oldugum tlf sızlerınde soyledıgı gıbı kasa acıklıgı var mı dıye baktım fotografları ekledım sızce bu durum normal mı yoksa iade işlemi yapıyım mı 2 hafta oldu aldıgım kasa açıklıgının standart ölçüsü nedir geri vermelimiyim sadece kasanın home tuşu oldugu yerde acıklık yok kagıt parcası oraya gırmıyor

    Ben denedim kağıt sokmayı sokamadım valla bilmiyorum ama detayını olayın.

    arkadaşım o kozmik hata götür değiştir ben ince jelatini bile araya sokamadım o boşluk normal değil. bende teknosadan aldım.

    Dostum bende teknosa dan aldım bugün akşam avm ye gıttım ve orada kı teknosa ve Samsung bayısıne uğradım karşılaştırdım ve oradakı tlf da açıklık olayı yoktu hatta sansung da çalışan arkadas ıle test ettık oda evet kasa acıklıgı var dedi ve ıcınıze sınmıyorsa Samsung garantısı varsa göndersin dedi

    Benimde telefonun sol tarafına hemen hemen boydan boya a4 kağıdı giriyor.Ancak bazı ss lerde göründüğü gibi bir bombelik(dışarıya doğru çıkıntı) yok,belli olmuyor o aralık pek.

    Yorum yapan bazı arkadaşlara katılıyorum,sonuçta bu telefon tek parça değil,birleşme yerleri var ve o birleşme yerlerinde mm lik birleşim yerleri,boşlukları olabilir.Ancak sizin denediğiniz modele a4 kağıdı sokmayı denedinizmi? Bana göre çok problem değil,zaten kılıf orayı kapatıyor ancak yinede merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: agacsakalx

    quote:

    Orijinalden alıntı: agacsakalx


    10.05.2013 tarihinde samsung yetkili servisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazımda ikinci gün içerisinde kamera modunda ön ve arka mod arasında seçim yaparken cihaz kendi kendine kapanıp sim şifre sorgu ekranı gelmiştir. Bu olay aynı gün içerisinde ikinci kez meydana gelmiş ve bunun yanında işlem yapılmazken kendiliğinden kapanıp açılmıştır ( sim şifre sorgu ekranı belirmiştir). 444 77 11 numaralı sevisteki arkadaşlar sorunun yazılım kaynaklı olabileceğini belirterek fabrika ayarlarına dönmem istenmiştir. Bu işlem sonrası üçüncü günde iki kez kamera modu açıldığında siyah ekran gelip cihaz kendiliğinden tekrar açılmıştır. Aynı gün içerisinde cihaz maltepe samsung yetkili servisine ilgili şikayet özetlenerek bırakılmıştır. Ancak yapılan ön testler ve cihaz programı güncellendikten sonra yapılan testler neticesinde problemin saptanmadığı ve düzgün çalıştığı ifade edilmiştir.

    Bu şekilde cihazımı büyük bir iç rahatlığıyla teslim almış ve kullanmaya başlamıştım. Nitekim birkaç gün sonra kamera modunda aynı problem aynı gün içerisinde ( değişik zaman aralıklarında) tekrar kapanıp açılmış ve sorunun devam ettiği gözlenmiştir.

    Cihazımı tüm Samsun ilgili birimleri ile yazılı ve sözlü olarak görüşerek ücret iadesi veya cihaz değişimi isteyerek Maltepe servisine teslim ettim. Onlarda bana bilindik beylik cümleler kurarak cihazın tekrar aktif testlere tabi tutulacağını, sorunun saptanması halinde yazılım ile çözülmemesi durumunda cihaz değişimi veya ücret iadesi sunabileceklerini belirtmiştirler.

    Bu durumda gayet tabi bu denli cihazlarda bu sorunun oluşabileceği ve çözüm üretilebileceğinide göz önünde tutarak ilk seferde cihazımı yetkili servise bıraktım. Ancak ikinci kez testler yapıldı ve sorun yok denmesine karşı devam eden sorunla karşılaştığımda bu testlerin yaşadığım sorunu ortaya koymadığını ve güvenilirliğinin olmadığını düşünmekteyim.

    2000 TL verip yaşadığım sıkıntıları hiç anlatmayacağım ancak göz önünde bulundurmanızıda rica ederim.

    30 günlük değişim süresini bu şekilde test yapıldı görülemedi şeklinde geçiştirmelerine asla müsade etmeyeceğim ve gerektiğinde tüketici mahkemesine başvuracağım.

    Galaxy S4 kullanıcısı olan arkadaşlardan aşağıdaki sorularıma yardımcı olmalarını bekliyor olacağım. Bunlar;

    1) Cihaz üzerinde yaşanılan kapanıp açılma gibi durumlar cihaz veri tabanında yetkili servis tarafından görülmesi mümkünmüdür?
    2) Android tabanlı uygulamalar kamera açıldığında cihazın kapanıp açılmasına sebep olabilirmi ( Kurulu olan uygulamalar ; linkedin, facebook, whatsup, viber, tango, foursquare, ibb trafik vs.)
    3) Yetkili servis tarafından yapılan aktif testlerde bu sorun tüm yazılım güncellendiğinde yapılıyor olması ile cihaz üzerinde uygulamalar yüklüyken yapılması arasında fark varmıdır? ( herhangi bir uygulamanın yazılımda sorun çıkartıyor olması gibi)

    Yorumlar ve öneriler için şimdiden teşekkür ederim. Şikayetvar.com başvurum ve güncel Samsung geri dönüşlerinide sizlerce ayrıca bilgi mahiyetinde paylaşarak sorunun çözümü konusunda sizleride bilgilendirmiş olacağımı düşünüyorum.

    Saygılarımla,

    Samsung Galaxy S4 Kapanma Sorunu ! Abbas K. | 21 Mayıs 2013 09:50 10. 05. 2013 tarihinde Samsung yetkili bayisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazı 13. 05. 2013 tarihinde kamera kullanımı sırasında ( arka ve ön kamera etkinleştirme) kendi kendine kapanmış ve sim kart şifre sorgu ekranı belirmiştir. Gün içerisinde kullanım dışındayken de aynı problem (kapanıp açılma) tekrar etmiştir.

    Fabrika ayarlarına dönülmüş ancak 15. 03. 2013 tarihinde kamera kullanımında tekrar kapanıp açılması sonrası Maltepe Samsung bayine teslim edilmiştir.18.05.2013 tarihinde cihaz teslim alınmış olup kamera kullanımı sırasında hatanın belirli aralıklarla sürekli tekrarlaması sonrası ürün ücret iadesi veya değişim talebiyle 20.03.2013 tarihinde Samsun Yet. Servise verilmiştir. Etiketler : Kontrolsuz Açılıp KapanmaYetkili Servis Tekrar Eden SorunÜrün Değişim
    Şikayete Destek Verenler Tarık A. Erdal L.
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler
    Samsung çağrı merkezinin şikayetime verdiği cevap bilgi amaçlı ekte paylaşılmıştır.


    "Sayın Abbas Karadiş,

    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


    İş emri numarası üzerinden cihazınızın giriş bilgileri kontrol edilmiştir.

    4134145136 iş emri numaralı GT-I9500 model cihazınız Samsung Servis Merkezine girmiş olup, "Test ediliyor" olarak görünmektedir.

    Cihazınızın işlemlerinin aciliyeti ve detaylı kontrolünün sağlanması için yetkili birimlerimiz ile irtibata geçilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.

    Daha detaylı bilgi almak için 444 77 11 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    Saygılarımızla

    Samsung Electronics Turkiye
    Müşteri Hizmetleri "
    21 Mayıs 2013
    22:59:01
    10. 05. 2013 tarihinde Samsung yetkili bayisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazı 13. 05. 2013 tarihinde kamera kullanımı sırasında ( arka ve ön kamera etkinleştirme) kendi kendine kapanmış ve sim kart şifre sorgu ekranı belirmiştir. Gün içerisinde kullanım dışındayken de aynı problem (kapanıp açılma) tekrar etmiştir. Fabrika ayarlarına dönülmüş ancak 15. 03. 2013 tarihinde kamera kullanımında tekrar kapanıp açılması sonrası Maltepe Samsung bayine teslim edilmiştir.18.05.2013 tarihinde cihaz teslim alınmış olup kamera kullanımı sırasında hatanın belirli aralıklarla sürekli tekrarlaması sonrası ürün ücret iadesi veya değişim talebiyle 20.03.2013 tarihinde Samsun Yet. Servise verilmiştir.
    21 Mayıs 2013
    12:22:59
    Kullanıcımız ile konu hakkında görüşülerek, gerekli bilgilendirmeler yapılmıştır.

    Değerli müşterimiz, Samsung ürünleri hakkında sormak istediklerinizi 444 77 11 numaralı hattımıza ya dawww.samsung.com.tr internet sitemizde "Bize Ulaşın" bölümüne iletebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Samsung Çağrı Merkezi
    21 Mayıs 2013
    11:23:25 Beğenmediniz.İptal Et 04
    Samsun müşteri hizmetleri yetkilisi gün içerisinde arayarak tarafıma bilgi sunmuştur. Cihazın tekrar aktif testte denendiği ifade edilmiştir. Bu testin hiçbir işlevi yoktur, sonrasında aynı arızanın devam ettiği gerçeğine istinaden. 30 günlük değişim sürecini bu şekilde aktif, pasif testlerle geçiştirilmesini kabul etmediğimi ve cihazın ivedilikle değişimini talep ettiğimi kendilerine de ilettim. Cihaz üzerinde editör onayı olan uygulamalar nedenli kapanıyorsa şayet bunu da açıklamalarını isterim. Diğer türlü kim 2000 tl verip uygulamaları kullanamadan bu cihazı kullanmak ister bilemiyorum. Samsun'un teknik servisinde yapılan kontrol ve test işlemlerine kesinlikle güvenmiyorum.
    21 Mayıs 2013
    11:18:29



    Samsun yetkili servisi kamera kullanımı sırasında kapanma problemi için verdiğim telefonu ikinci kez test sonucu böyle bir sorun olmadığını ve cihazı alabileceğimi ifade etmiştir.

    Bende çok afedersiniz birşey söylemek isterdim ama burası yeri değil.

    Sonuç donanımsal yada yazılımsal bir çok insanın yaşadığı kamera kullanımında kapanma sorunu samsung tarafından kabul edilmemektedir. 15 gün önce aldığım telefon 9 gündür teknik serviste.
    Samsung yetkili servisi kendisine ait cihazdaki sorunu dahi saptayabilecek kapasitede ve yetkinlikte değildir. Lütfen şu cihazdaki yazılan sıkıntılar ortadan kalkmadan satın alma konusunda tekrar düşününüz ( Tabi bu tür ayrıntılar sizin için çok önemli değilse).

    Saygılarımla,


    Açıkçası cihazınızda bir problem falan yok herkeste olan bir şey bu, cihazı teknik servise boşuboşuna vermişsiniz, istediğinizi alamayınca da boşuboşuna kızıyorsunuz.

    Developer seçeneklerinden arkada çalışan max uygulama sayısına elle 4 seçeneğini işaretleseydiniz bir daha reset falan atmayacaktı.

    Elle düzeltmek istemiyorsanız yakında update ile gelecekti zaten bu sorunun çözümü.

    Yani cihaz sorunlu falan değil, kameraya girerken reset atıyor diye de teknik servise verilmez adamların yazılım yazacak hali yok herhalde ne yapsınlar ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    Açıkçası cihazınızda bir problem falan yok herkeste olan bir şey bu, cihazı teknik servise boşuboşuna vermişsiniz, istediğinizi alamayınca da boşuboşuna kızıyorsunuz.

    Developer seçeneklerinden arkada çalışan max uygulama sayısına elle 4 seçeneğini işaretleseydiniz bir daha reset falan atmayacaktı.

    Elle düzeltmek istemiyorsanız yakında update ile gelecekti zaten bu sorunun çözümü.

    Yani cihaz sorunlu falan değil, kameraya girerken reset atıyor diye de teknik servise verilmez adamların yazılım yazacak hali yok herhalde ne yapsınlar ki?

    +1907. Dediğiniz gibi Samsung, en kısa zamanda bir update ile, mükemmel olan cihazı daha da ileriye taşıyacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mori -- 26 Mayıs 2013; 3:10:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: digi_boy2006

    arkadaşlar, şarj 1 gün bile gitmiyor, ne önerirsiniz? battery saver tarzı uygulamaların yararı olur mu?

    Oncelikle ayarlardan pili en cok kullanan uygulamaya baktiniz mi? Ornegin ben daha bugun aldim telefonu ilk kullanimda gozume carpan medya nin cok pil harcadigiydi dropbox senkronizasyonunu kapatinca normalde dondu ilk izlenimim pil s3 den daha uzun gidecek gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mori


    quote:

    Orijinalden alıntı: perperek

    normal olması gerektiği gibi hatta az bile ekran büyüdükçe aslında çerçeve referans boşluğu üvenlik için artması gerek yoksa daha sert olan gorilla glası patlatır-kısaca az bile sorun değil dert etmeyin daha iyi hatta.

    Bu çok güzel bir açıklamaydı.Kesinlikle doğru söyledikleriniz.

    merhaba, xperia z kullanıyorum bu tip boşluklar bendede vardı aldığım yere götürdüm ve yenisini verdiler ertesi gün, o boşluklara zamanla toz vs. giriyor arkadaşlar pis tırnak gibi görünmeye başlıyor, ki bide cihaz beyaz, çerçeve referans boşluğu vs mantıklı ama doğru değil hocam üst komşumdaki ablada s4 var 4 5 saat inceledim sıfır boşluk var arası dolu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emre1802

    arkadaslar teknosa dan almıs oldugum tlf sızlerınde soyledıgı gıbı kasa acıklıgı var mı dıye baktım fotografları ekledım sızce bu durum normal mı yoksa iade işlemi yapıyım mı 2 hafta oldu aldıgım kasa açıklıgının standart ölçüsü nedir geri vermelimiyim sadece kasanın home tuşu oldugu yerde acıklık yok kagıt parcası oraya gırmıyor




    Bu lanet sorun s3te de var s3 mini'de de . Ne biçim iş bu arkadaş s4'te de mi var ! Ben bu yüzden servisle uğraşmayayım diye zararına s3 mini sattım . Sinir etti . Yüzlerce s3 mini inceledim bulunduğum şehirde . %40 gibi bir oranda benim bu kasa açıklığı sorunu yoktu bende zararına sattım hemen elden çıkarayım diye . Beni çok rahatsız etmişti . Hatta bir arkadaşımın telefonunda da vardı ama o kafaya takmıyordu sonradan o açıklık daha da açıldı ve resmen artık oradan ışık sızıyordu görünüyordu ve servise gönderdi iadesi 1 aydan sonra onaylandı çok uğraştırdılar . Geçen gün vatanda s4 inceledim, bu sorun var mı diye baktım ama yoktu sorun . Hatta içimden dedim ki oh be s4'te bu sorunu düzeltmişler alınır bu telefon dedim ama sizin bu mesajınızı görünce beynim döndü Çok luzumsuz bir hata bu . Samsung'a hiç yakışmıyor . Ben buna hata derim kim ne derse desin . S4 mini modelini beklemeye başlamıştım, içime sıkıntı girdi . S4 mini'de artık düzeltirler inşallah ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Miex

    quote:

    Orijinalden alıntı: agacsakalx

    quote:

    Orijinalden alıntı: agacsakalx


    10.05.2013 tarihinde samsung yetkili servisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazımda ikinci gün içerisinde kamera modunda ön ve arka mod arasında seçim yaparken cihaz kendi kendine kapanıp sim şifre sorgu ekranı gelmiştir. Bu olay aynı gün içerisinde ikinci kez meydana gelmiş ve bunun yanında işlem yapılmazken kendiliğinden kapanıp açılmıştır ( sim şifre sorgu ekranı belirmiştir). 444 77 11 numaralı sevisteki arkadaşlar sorunun yazılım kaynaklı olabileceğini belirterek fabrika ayarlarına dönmem istenmiştir. Bu işlem sonrası üçüncü günde iki kez kamera modu açıldığında siyah ekran gelip cihaz kendiliğinden tekrar açılmıştır. Aynı gün içerisinde cihaz maltepe samsung yetkili servisine ilgili şikayet özetlenerek bırakılmıştır. Ancak yapılan ön testler ve cihaz programı güncellendikten sonra yapılan testler neticesinde problemin saptanmadığı ve düzgün çalıştığı ifade edilmiştir.

    Bu şekilde cihazımı büyük bir iç rahatlığıyla teslim almış ve kullanmaya başlamıştım. Nitekim birkaç gün sonra kamera modunda aynı problem aynı gün içerisinde ( değişik zaman aralıklarında) tekrar kapanıp açılmış ve sorunun devam ettiği gözlenmiştir.

    Cihazımı tüm Samsun ilgili birimleri ile yazılı ve sözlü olarak görüşerek ücret iadesi veya cihaz değişimi isteyerek Maltepe servisine teslim ettim. Onlarda bana bilindik beylik cümleler kurarak cihazın tekrar aktif testlere tabi tutulacağını, sorunun saptanması halinde yazılım ile çözülmemesi durumunda cihaz değişimi veya ücret iadesi sunabileceklerini belirtmiştirler.

    Bu durumda gayet tabi bu denli cihazlarda bu sorunun oluşabileceği ve çözüm üretilebileceğinide göz önünde tutarak ilk seferde cihazımı yetkili servise bıraktım. Ancak ikinci kez testler yapıldı ve sorun yok denmesine karşı devam eden sorunla karşılaştığımda bu testlerin yaşadığım sorunu ortaya koymadığını ve güvenilirliğinin olmadığını düşünmekteyim.

    2000 TL verip yaşadığım sıkıntıları hiç anlatmayacağım ancak göz önünde bulundurmanızıda rica ederim.

    30 günlük değişim süresini bu şekilde test yapıldı görülemedi şeklinde geçiştirmelerine asla müsade etmeyeceğim ve gerektiğinde tüketici mahkemesine başvuracağım.

    Galaxy S4 kullanıcısı olan arkadaşlardan aşağıdaki sorularıma yardımcı olmalarını bekliyor olacağım. Bunlar;

    1) Cihaz üzerinde yaşanılan kapanıp açılma gibi durumlar cihaz veri tabanında yetkili servis tarafından görülmesi mümkünmüdür?
    2) Android tabanlı uygulamalar kamera açıldığında cihazın kapanıp açılmasına sebep olabilirmi ( Kurulu olan uygulamalar ; linkedin, facebook, whatsup, viber, tango, foursquare, ibb trafik vs.)
    3) Yetkili servis tarafından yapılan aktif testlerde bu sorun tüm yazılım güncellendiğinde yapılıyor olması ile cihaz üzerinde uygulamalar yüklüyken yapılması arasında fark varmıdır? ( herhangi bir uygulamanın yazılımda sorun çıkartıyor olması gibi)

    Yorumlar ve öneriler için şimdiden teşekkür ederim. Şikayetvar.com başvurum ve güncel Samsung geri dönüşlerinide sizlerce ayrıca bilgi mahiyetinde paylaşarak sorunun çözümü konusunda sizleride bilgilendirmiş olacağımı düşünüyorum.

    Saygılarımla,

    Samsung Galaxy S4 Kapanma Sorunu ! Abbas K. | 21 Mayıs 2013 09:50 10. 05. 2013 tarihinde Samsung yetkili bayisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazı 13. 05. 2013 tarihinde kamera kullanımı sırasında ( arka ve ön kamera etkinleştirme) kendi kendine kapanmış ve sim kart şifre sorgu ekranı belirmiştir. Gün içerisinde kullanım dışındayken de aynı problem (kapanıp açılma) tekrar etmiştir.

    Fabrika ayarlarına dönülmüş ancak 15. 03. 2013 tarihinde kamera kullanımında tekrar kapanıp açılması sonrası Maltepe Samsung bayine teslim edilmiştir.18.05.2013 tarihinde cihaz teslim alınmış olup kamera kullanımı sırasında hatanın belirli aralıklarla sürekli tekrarlaması sonrası ürün ücret iadesi veya değişim talebiyle 20.03.2013 tarihinde Samsun Yet. Servise verilmiştir. Etiketler : Kontrolsuz Açılıp KapanmaYetkili Servis Tekrar Eden SorunÜrün Değişim
    Şikayete Destek Verenler Tarık A. Erdal L.
    Şikayet ile ilgili Görüşmeler
    Samsung çağrı merkezinin şikayetime verdiği cevap bilgi amaçlı ekte paylaşılmıştır.


    "Sayın Abbas Karadiş,

    Samsung Electronics Türkiye’ye ilettiğiniz talep için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili yanıtımız aşağıda bilginize sunulmuştur.


    İş emri numarası üzerinden cihazınızın giriş bilgileri kontrol edilmiştir.

    4134145136 iş emri numaralı GT-I9500 model cihazınız Samsung Servis Merkezine girmiş olup, "Test ediliyor" olarak görünmektedir.

    Cihazınızın işlemlerinin aciliyeti ve detaylı kontrolünün sağlanması için yetkili birimlerimiz ile irtibata geçilmiştir. İlginiz için teşekkür ederiz.

    Daha detaylı bilgi almak için 444 77 11 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.
    Saygılarımızla

    Samsung Electronics Turkiye
    Müşteri Hizmetleri "
    21 Mayıs 2013
    22:59:01
    10. 05. 2013 tarihinde Samsung yetkili bayisinden almış olduğum Galaxy S4 cihazı 13. 05. 2013 tarihinde kamera kullanımı sırasında ( arka ve ön kamera etkinleştirme) kendi kendine kapanmış ve sim kart şifre sorgu ekranı belirmiştir. Gün içerisinde kullanım dışındayken de aynı problem (kapanıp açılma) tekrar etmiştir. Fabrika ayarlarına dönülmüş ancak 15. 03. 2013 tarihinde kamera kullanımında tekrar kapanıp açılması sonrası Maltepe Samsung bayine teslim edilmiştir.18.05.2013 tarihinde cihaz teslim alınmış olup kamera kullanımı sırasında hatanın belirli aralıklarla sürekli tekrarlaması sonrası ürün ücret iadesi veya değişim talebiyle 20.03.2013 tarihinde Samsun Yet. Servise verilmiştir.
    21 Mayıs 2013
    12:22:59
    Kullanıcımız ile konu hakkında görüşülerek, gerekli bilgilendirmeler yapılmıştır.

    Değerli müşterimiz, Samsung ürünleri hakkında sormak istediklerinizi 444 77 11 numaralı hattımıza ya dawww.samsung.com.tr internet sitemizde "Bize Ulaşın" bölümüne iletebilirsiniz.

    Saygılarımızla,

    Samsung Çağrı Merkezi
    21 Mayıs 2013
    11:23:25 Beğenmediniz.İptal Et 04
    Samsun müşteri hizmetleri yetkilisi gün içerisinde arayarak tarafıma bilgi sunmuştur. Cihazın tekrar aktif testte denendiği ifade edilmiştir. Bu testin hiçbir işlevi yoktur, sonrasında aynı arızanın devam ettiği gerçeğine istinaden. 30 günlük değişim sürecini bu şekilde aktif, pasif testlerle geçiştirilmesini kabul etmediğimi ve cihazın ivedilikle değişimini talep ettiğimi kendilerine de ilettim. Cihaz üzerinde editör onayı olan uygulamalar nedenli kapanıyorsa şayet bunu da açıklamalarını isterim. Diğer türlü kim 2000 tl verip uygulamaları kullanamadan bu cihazı kullanmak ister bilemiyorum. Samsun'un teknik servisinde yapılan kontrol ve test işlemlerine kesinlikle güvenmiyorum.
    21 Mayıs 2013
    11:18:29



    Samsun yetkili servisi kamera kullanımı sırasında kapanma problemi için verdiğim telefonu ikinci kez test sonucu böyle bir sorun olmadığını ve cihazı alabileceğimi ifade etmiştir.

    Bende çok afedersiniz birşey söylemek isterdim ama burası yeri değil.

    Sonuç donanımsal yada yazılımsal bir çok insanın yaşadığı kamera kullanımında kapanma sorunu samsung tarafından kabul edilmemektedir. 15 gün önce aldığım telefon 9 gündür teknik serviste.
    Samsung yetkili servisi kendisine ait cihazdaki sorunu dahi saptayabilecek kapasitede ve yetkinlikte değildir. Lütfen şu cihazdaki yazılan sıkıntılar ortadan kalkmadan satın alma konusunda tekrar düşününüz ( Tabi bu tür ayrıntılar sizin için çok önemli değilse).

    Saygılarımla,


    Açıkçası cihazınızda bir problem falan yok herkeste olan bir şey bu, cihazı teknik servise boşuboşuna vermişsiniz, istediğinizi alamayınca da boşuboşuna kızıyorsunuz.

    Developer seçeneklerinden arkada çalışan max uygulama sayısına elle 4 seçeneğini işaretleseydiniz bir daha reset falan atmayacaktı.

    Elle düzeltmek istemiyorsanız yakında update ile gelecekti zaten bu sorunun çözümü.

    Yani cihaz sorunlu falan değil, kameraya girerken reset atıyor diye de teknik servise verilmez adamların yazılım yazacak hali yok herhalde ne yapsınlar ki?

    Developer seçeneklerinden arkada çalışan max uygulama sayısını elle 4 yapınca duzelıyor demıslerrr onu duymussun buraya yazmıssın oluyor gıbı bıldık bıldık tatlı tatlı konuşmussun ama olmuyor. yanı onun cozumu yok sımdılıkk. sunu sunu yapsaydın bır daha yapmayacaktıı dıye emın konusmanız benı sınır ettı ondan bu tavrım k. bakmayın :D ama bu sorunun bende guncelleme ıle gıdecegıne ınanıyorum yanı ınanmak ıstıyorum :D tek yapabılecegımız guncelleme beklemekkk...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n8birbaslangic


    quote:

    Orijinalden alıntı: Hakanonur

    Bu arada teli ps3 e bagladim online oyun oynadim 4 saat hic bir problem yasamadim tabii tel de sarjdaydi. ;)

    Hocam ne ile bagladiniz acaba program mi var ? Varsa o programin adini alabilirmiyim

    S3 ve s4 de olan bi ozellik interneti wifi den paylasabiliyorsun ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • beyler beyaz telefon beyaz kılıf mı? siyah telefon beyaz kılıf mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kamera açılmaması yüzünden şikayetçi olanlar kamera kullanan uygulama veya oyunlar yüzündendir. Teknik servisi boşuna meşgul etmişsiniz.

    Sorunun muhatabı Tango gibi kamera programları üreten kişiler veya firmalardır. Uygulamalar uyumsuzdur.

    Şuan Tango kullanmıyorum ve sorun yok.

    Forumda anlamsız yere uzatmanın bir anlamı yok.

    Önce gidin hangi uygulamalar kameranızı kullanıyor onlara durumu belirtin uyumsuzluk sorununu çözsünler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: smart1978

    Kamera açılmaması yüzünden şikayetçi olanlar kamera kullanan uygulama veya oyunlar yüzündendir. Teknik servisi boşuna meşgul etmişsiniz.

    Sorunun muhatabı Tango gibi kamera programları üreten kişiler veya firmalardır. Uygulamalar uyumsuzdur.

    Şuan Tango kullanmıyorum ve sorun yok.

    Forumda anlamsız yere uzatmanın bir anlamı yok.

    Önce gidin hangi uygulamalar kameranızı kullanıyor onlara durumu belirtin uyumsuzluk sorununu çözsünler...

    Çok kısa ve net ifade edeyim.

    Yukarıda yazılanları ve daha önce yazmış olduklarımı tekrar etmem gerek okumadan değerlendirme yapan siz değerli arkasaşlar için. Cihaz fabrika ayarlarına dönüldüğünde de reset atmıştır (yani üzerinde hiçbir uygulama yüklü değilken).

    Lütfen yukarıda çok kesin ifadelerle belirtmiş olduğunuz uygulamalar yorumunuza ek bununlada ilgili bir kaç faideli yorumlarınızı almak isterim.

    Ek olarak teknik servisi boşuna meşgul etmişsiniz demişsiniz ancak yukarıda yazdıklarım ya sizin tarafınızdan anlaşılmamış yada ben tam olarak anlatamamışım. Kamera kullanımda değilken de telefon kendiliğinden açılıp kapanmış. Sizce bunlar normal mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anıl27

    quote:

    Orijinalden alıntı: merif@st

    Şimdi çıkıyorum almak için evden hadi bakalım :)

    Nereden alacaksınız? Hangi timlerde mevcut?

    İzmitteki timlerde mevcut sanırım ama timden almadım 2300 fiyat verdiler 32 liğe turkcell bayiinden aldım 2100 e
  • 
Sayfa: önceki 659660661662663
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.