Şimdi Ara

''INCA ASTRO 10.1' RK3066 IPS TABLET'' İncelemesi (20.04.2013 Konu Güncellendi) Root Yöntemi eklendi (52. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.074
Cevap
9
Favori
106.377
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    carsamba gunu elime gecen sifir urun ile degistirdigim tabletimde su ana kadar sorun yasamadim.sarj sorunu yok su anda.sarja takiyorum 10 dakika icinde yuzdezi artiyor.eskisinde aksam yuzde 1 iken sarja birakiyordum sabah 10 gibi baktigimda yuzde 1 olarak goruyordum.yeni urunde birsey dikkatimi cekti sarz aletinin kablosu ekisine gore biraz daha uzun.sorun sarz cihazindamiydi tabletin kendisindemi bilmiyorum fakat su an hicbir sorun yok.yinede fazla kurcalamak istemiyorum.

    bana da sıfır gönderirler mi acaba :D alalı 1 ay oldu 1 saat kullanamadan 2 kere tamir gördü tablet yazıkkk...
  • 4 defa servise gönderdiğim ürünün hatalı ürün olduğu ancak anlaşıldı.oda goldun kadıköydeki teknik servis elemanını ilgisi sayesinde oldu.sen karşında direk muhatap olmayınca ancak sana urunu versiyon atıp geri gönderiyorlar.ilk gun sarj oluyor.sonra 24 saat boyunca yuzde 1 de kalıyor.kesinlikle dolmuyor.tabletim sıfır urun ile değişti.yaklaşık 2 hafta olacak allaha sukur hıcbır sorun yok.ben 11 nısanda almıştım. ama asıl 2 haftadır kullanıyorum urunu.hb nın kosullarını bilmiyorum fakat değiştirirler sanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    4 defa servise gönderdiğim ürünün hatalı ürün olduğu ancak anlaşıldı.oda goldun kadıköydeki teknik servis elemanını ilgisi sayesinde oldu.sen karşında direk muhatap olmayınca ancak sana urunu versiyon atıp geri gönderiyorlar.ilk gun sarj oluyor.sonra 24 saat boyunca yuzde 1 de kalıyor.kesinlikle dolmuyor.tabletim sıfır urun ile değişti.yaklaşık 2 hafta olacak allaha sukur hıcbır sorun yok.ben 11 nısanda almıştım. ama asıl 2 haftadır kullanıyorum urunu.hb nın kosullarını bilmiyorum fakat değiştirirler sanıyorum.

    desene sıfırla değişim için 2 kere daha yollamam lazım :D evet ilkinde versiyon atıp yolladılar ama hiç şarj almıyordu şarj almaya başladı ama şarjı 24 saatte %1 arttı :( hb ilgilendi şimdi Allah ı var ama onlar da neticede servise gönderiyorlar
    Allah nazardan saklasın tabletini vallahi gözüm yok :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    4 defa servise gönderdiğim ürünün hatalı ürün olduğu ancak anlaşıldı.oda goldun kadıköydeki teknik servis elemanını ilgisi sayesinde oldu.sen karşında direk muhatap olmayınca ancak sana urunu versiyon atıp geri gönderiyorlar.ilk gun sarj oluyor.sonra 24 saat boyunca yuzde 1 de kalıyor.kesinlikle dolmuyor.tabletim sıfır urun ile değişti.yaklaşık 2 hafta olacak allaha sukur hıcbır sorun yok.ben 11 nısanda almıştım. ama asıl 2 haftadır kullanıyorum urunu.hb nın kosullarını bilmiyorum fakat değiştirirler sanıyorum.

    desene sıfırla değişim için 2 kere daha yollamam lazım :D evet ilkinde versiyon atıp yolladılar ama hiç şarj almıyordu şarj almaya başladı ama şarjı 24 saatte %1 arttı :( hb ilgilendi şimdi Allah ı var ama onlar da neticede servise gönderiyorlar
    Allah nazardan saklasın tabletini vallahi gözüm yok :D


    evet 2 defa daha yollaman gerekecek :) şaka bi yana satın aldığın yer ilgileniyor(gold,hb) ama serviste iş yok.belliki sarz cihazı bozuktu.yada tabletin kendisi hatalı üründü.ne zaman anladılar 4 defa gönderdikten sonra o da goldun teknık servis elemanın sayesinde.bana sıfır urun gelince bir sey farkettim sarz cihazımın kablo uzunluğu farklı geldi.ilkinde daha kısaydı.yeni gelende daha uzun.nerden anladım ben devamlı sarzta kullnan bırıyım oturduğum yerden ara kablo kullanıyordum sımdı gerek duymuyorum(ara kablo bozuk demeyın onuda denedım ara kablo ile çok kez kullandım problem yok).eski tabletimde film izlerken yada sadece nette gezınırken kulağımda kulaklık takılı oluyor genelde tabletin içinden hısrtılı sesler geliyordu.yenı urunde bu sorunda yok oldu.kablo uzunluğu yuzunden sarz cihazı diyorum sorunlu o seslerden dolayıda tabletin kendisinden kaynaklanıyor.versiyon atıp sarz edip geri gonderiyorlar 3 defa urunde sorun yok dediler sarz almayan urune neden cunku versıyon atıp kendi sarz cıhazlarıyla urunu sarz ediyorlar
    sonra sorun yok diyorlar.kısaca gidebilirsen kendin gotur diyecem degıstırmek zorundalar bu modelde hata var bir kaç tane sağlam urun var piyasada ilki cro@oan nickli arkadaştaydı.gerisi sınırlı zaten.ne diyim kolay gelsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    carsamba gunu elime gecen sifir urun ile degistirdigim tabletimde su ana kadar sorun yasamadim.sarj sorunu yok su anda.sarja takiyorum 10 dakika icinde yuzdezi artiyor.eskisinde aksam yuzde 1 iken sarja birakiyordum sabah 10 gibi baktigimda yuzde 1 olarak goruyordum.yeni urunde birsey dikkatimi cekti sarz aletinin kablosu ekisine gore biraz daha uzun.sorun sarz cihazindamiydi tabletin kendisindemi bilmiyorum fakat su an hicbir sorun yok.yinede fazla kurcalamak istemiyorum.

    bana da sıfır gönderirler mi acaba :D alalı 1 ay oldu 1 saat kullanamadan 2 kere tamir gördü tablet yazıkkk...



    aynı sorun işte....tablet 4 ayda 4 kez servise gitti.son seferinden dönmesini bekliyorum bu hafta elime ulaşır.bakalım ne yaptılar.yine aynı sorun devam ederse..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    carsamba gunu elime gecen sifir urun ile degistirdigim tabletimde su ana kadar sorun yasamadim.sarj sorunu yok su anda.sarja takiyorum 10 dakika icinde yuzdezi artiyor.eskisinde aksam yuzde 1 iken sarja birakiyordum sabah 10 gibi baktigimda yuzde 1 olarak goruyordum.yeni urunde birsey dikkatimi cekti sarz aletinin kablosu ekisine gore biraz daha uzun.sorun sarz cihazindamiydi tabletin kendisindemi bilmiyorum fakat su an hicbir sorun yok.yinede fazla kurcalamak istemiyorum.

    bana da sıfır gönderirler mi acaba :D alalı 1 ay oldu 1 saat kullanamadan 2 kere tamir gördü tablet yazıkkk...



    aynı sorun işte....tablet 4 ayda 4 kez servise gitti.son seferinden dönmesini bekliyorum bu hafta elime ulaşır.bakalım ne yaptılar.yine aynı sorun devam ederse..


    aynı tablet geri döndükçe 100 seferde gidip gelse sonuç değişmeyecek emin olun.sıfır ürün ile değişim isteyin kutudaki sarz cihazı ile kontrol edilmesini talep edin.geri geliyor ilk gün sarz oluyo gozukuyor ıkıncı gun aynı sorun devam edıyor.teknik servis kolayını bulmuş versiyon at kendi sarz cihazıyla sarz et ilk gun sorun yok deyip aynı urunu geri gonder.sıfır ürün ile değişimin garantisi yok.cunku bu seride hata var.bir kaç tane duzgun çalışan urun şansına gelirse piyango gibi.yada iade talep edin.benim ürün nazarlara tü tü tık tık...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: strident

    carsamba gunu elime gecen sifir urun ile degistirdigim tabletimde su ana kadar sorun yasamadim.sarj sorunu yok su anda.sarja takiyorum 10 dakika icinde yuzdezi artiyor.eskisinde aksam yuzde 1 iken sarja birakiyordum sabah 10 gibi baktigimda yuzde 1 olarak goruyordum.yeni urunde birsey dikkatimi cekti sarz aletinin kablosu ekisine gore biraz daha uzun.sorun sarz cihazindamiydi tabletin kendisindemi bilmiyorum fakat su an hicbir sorun yok.yinede fazla kurcalamak istemiyorum.

    bana da sıfır gönderirler mi acaba :D alalı 1 ay oldu 1 saat kullanamadan 2 kere tamir gördü tablet yazıkkk...



    aynı sorun işte....tablet 4 ayda 4 kez servise gitti.son seferinden dönmesini bekliyorum bu hafta elime ulaşır.bakalım ne yaptılar.yine aynı sorun devam ederse..


    aynı tablet geri döndükçe 100 seferde gidip gelse sonuç değişmeyecek emin olun.sıfır ürün ile değişim isteyin kutudaki sarz cihazı ile kontrol edilmesini talep edin.geri geliyor ilk gün sarz oluyo gozukuyor ıkıncı gun aynı sorun devam edıyor.teknik servis kolayını bulmuş versiyon at kendi sarz cihazıyla sarz et ilk gun sorun yok deyip aynı urunu geri gonder.sıfır ürün ile değişimin garantisi yok.cunku bu seride hata var.bir kaç tane duzgun çalışan urun şansına gelirse piyango gibi.yada iade talep edin.benim ürün nazarlara tü tü tık tık...

    evet aynı fikirdeyim ben bizzat aradım bir de kutusuna mektup yazıp koydum :D sıfır ürün istediğimi beyan ettim bakalım ne olacak sonuç :)
  • 10 gunlük servis macerasından sonra bizim asrto kürkçü dükkanına geri döndü..şarjı %100 full yapıp göndermişler.bende biraz kullandım..% 91 e kadar düşürdüm.Prize gitmeye tereddüt etsemde ya herro ya merro taktım..takar takmaz %92 oldu..10 dakıka sonra %94 e cıktı..değişim talep etmiştim...yenilememişler..ve ayrıca hiçbir acıklama yok.benım yazdığım notu geri göndermişler.artık yıne aynı sorun devam ederse ben bır daha göndermem..
  • %100 dolu olan tableti açtım...1 dk sonra dondu ve bir daha açılmıyor..Kafayı yedirir bu tablet..
  • Servisle telefonda görüşmeyi deneyin Hocam ...Onca para döküldu bu cihaza .. Bu bence artık saygısızlık ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    %100 dolu olan tableti açtım...1 dk sonra dondu ve bir daha açılmıyor..Kafayı yedirir bu tablet..

  • Dün donduktan belli bir süre sonra açıldı....tıkır tıkır çalıştı şarjını %30 lara ındırdım ve az önce de taktım şimdi dolup dolmadığına bakacağız.tablette birde en fazla sorun interneti 5 mt uzktaki odadan çekmemesi buda ayrı bir dert.neyse bakalım şarj sonucunu yazacağım..saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    Dün donduktan belli bir süre sonra açıldı....tıkır tıkır çalıştı şarjını %30 lara ındırdım ve az önce de taktım şimdi dolup dolmadığına bakacağız.tablette birde en fazla sorun interneti 5 mt uzktaki odadan çekmemesi buda ayrı bir dert.neyse bakalım şarj sonucunu yazacağım..saygılar

    merakla bekliyorum valla dertsiz olanı yok bu tabletin demek ki
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    Dün donduktan belli bir süre sonra açıldı....tıkır tıkır çalıştı şarjını %30 lara ındırdım ve az önce de taktım şimdi dolup dolmadığına bakacağız.tablette birde en fazla sorun interneti 5 mt uzktaki odadan çekmemesi buda ayrı bir dert.neyse bakalım şarj sonucunu yazacağım..saygılar

    merakla bekliyorum valla dertsiz olanı yok bu tabletin demek ki

    Selin hanım saat 09 da şarj ataktım şu saat itibari ile %95 olmuş.Galiba 4.sefer servis dönüşü tablet normale döndü.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    quote:

    Orijinalden alıntı: selinbak

    quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    Dün donduktan belli bir süre sonra açıldı....tıkır tıkır çalıştı şarjını %30 lara ındırdım ve az önce de taktım şimdi dolup dolmadığına bakacağız.tablette birde en fazla sorun interneti 5 mt uzktaki odadan çekmemesi buda ayrı bir dert.neyse bakalım şarj sonucunu yazacağım..saygılar

    merakla bekliyorum valla dertsiz olanı yok bu tabletin demek ki

    Selin hanım saat 09 da şarj ataktım şu saat itibari ile %95 olmuş.Galiba 4.sefer servis dönüşü tablet normale döndü.

    gözünüz aydın o zaman e ayıp olurdu artık yine sorunu olsaydı 4 sefer servise gitmek ne demektir yahu!!! Başka marka olsa çoktan biz özür yazısı yayınlayıp bu seriyi toplatırdı. İNCA mı bir daha töbeee... Hayır tabletin yanındaki hediyesini yeğenime vermemiş olsam çoktan iade talebinde bulunacağım
  • eveeet tabletim artık elimde :)) iki gün sürekli kullandım 6 saat gidiyor şarjı film nette gezinme v.s. şarjını bitirdim 4 saatte de full şarj oluyor :) yaniii sonunda rahatladım darısı diğer arkadaşların başına :))
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Halit 1980

    bu tableti aldığıma bin pişmanın...3 defa şarj dan dolayı servise gönderdim.sorun yıne aynı yıne aynı.denemediğim priz kalmadı malesef olumsuz.verdiğim 550 tl ye yazık oldu.tablet cok guzel ama bu şarj olmama meselesi aşırı can sıkıcı.çözum bulamadım.3.seferde adaptör değiştirilmiş...ilk gun şarj etti.korkarak gittiğim prize taktım yine aynı sahneyi yaşamamak için sabah uyanınca ilk işim şarja bakmak oldu.%14 te taktığım şarj %18 olmuş.saat 22 den sabah 8 e kadar.ben artık teknık servise göndermekten kargo parası vermekten usandım.ne yapmalı?

    Aynı sahneleri bende yaşadım babam 4 kez gitti geldi 1 kere değişti. Yeni gelen cihazda da şarj sorunu yaşandı adaptör 3 defa değişti. pil değişti adaptör değişti şu an sorun yok şarj geç oluyor ama geçte boşalıyor. Şu an tek sıkıntım birden kendi kendine tuşlara basmaya başlıyor cihaz bi sürü uygulama açıyor kendi kendine.
  • Direk son sayfaya baktım 1-2 ay içerisinde bu kadar çok sorun yaşanığını okuyunca, bu markadan gözüm korktu açıkcası..

    Bizim yeğene şu an kliksada 299 tl ye satılan, INCA RASCH 8" tableti alsam mı diye bakınıyordum. Ne dersiniz, hiç bulaşmayım mı..?

    LİNK
  • Çocuklar ekran filmini sökmüşlerdi. Kendilerini arayıp hem fiyatını sordum hemde Windows Alt+Tab geçiş sorunu için yazılım güncellemesi sordum. Siz gönderin hem film çekelim hem yazılım güncelleyelim dediler. Cihaz 1 hafta kalıp döndükten sonra elime geçti. İlk aldığım filme göre daha kaliteli ancak görüntüyü daha bulanık gibi gösteren bir film çekmişler. Onu geçtim ancak tabletin eskiye göre problemleri artmış ne yazık ki.

    -- Şarj ile ilgili hiç bir sorunum yoktu yine yok.
    -- Alt+Tab ile ekran geçişi sorunu giderilmiş
    -- İnanılmaz derecede çok kilitlenme, yanıt vermeme, Launcher cevap vermiyor vb. hata almaya başladım.

    Inca almayın, aldırtmayın.
  • Evet malesef ki cihaz tam bir fiyasko çıkmıştır
  • 
Sayfa: önceki 5051525354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.