Şimdi Ara

Rover alınırmı ? 2. el

Bu Konudaki Kullanıcılar:
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
349
Cevap
12
Favori
354.984
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 ay once ROVER 45 sahibi olan biri olarak bende yorumlarimi yazmak istiyorum.


    temsili ROVER 45 fotografi

    - 15 milyar gibi bir butcem vardi.
    - alacagim araba once performansli, sonra ozellikli, en son olarakta karizma olsun istiyordum.
    - birkac modele bektiktan sonra, piyasadaki cogu arabanin (1999-2001 arasi) ozelliklerinin dusuk, fiyatinin 1-2 milyar fazla oldugunu gordum.
    - bu arablaar parasini hak etmiyordu ve 1-2 milyar fazladan verilecek param yoktu.
    - once 1999 model bir ROVER buldum. tertemiz, bakimli, sunroof ozelligine kadar full bir aracti. 2.0 motor fazla yakar diye vazgectik.

    _____

    * daha sonra 2000 model, yeni jenerasyon bir ROVER 45 buldum.
    * araba cok temiz, ic dizayni mukemmel, gogus, direksiyon, vites deri ve ic dizayninda yer yer ahsap kaplamaya yer verilmis.
    * disardan bakildiginda bmw yi andiran goruntuye sahip.
    * 15 milyar gibi bir piyasasi olan arabayi sıkı bir pazarlikla 13 milyara aldik.
    * bakimlari yeni yapilmis masrafsiz bir araba. cok hosuma gitti.
    * ilk defa ROVER sahibi oldum ve 2000 model bir arabaya gore klasini ortaya koyuyordu.
    * 1.6 motoruyla sehir icinde normal seviyede benzin yakiyor ve 109 beygir gucuyle adeta yerinde duramayan bir motoru var.
    * arabada bircok ozellik standart olarak var.
    -celik jant
    -4 cam otomatigi
    -abs
    -4 hava yastigi
    -klima
    -hidrolik direksiyon
    -merkezi kilit
    -uzaktan kumanda
    -alarm
    -kumandali yan ayna ayari
    -rezistanli yan ayna
    -harekete duyarli sensor
    -tek eksigi sunroof..

    ARABADAN MEMNUN OLMAMAK İCİN GERCEKTEN ARABADAN ANLAMAMAK LAZİM. KONFORUNA, GUVENLİGİNE, PERFORMANSİNA LAF YOK.

    Gelelim merak edilen sorulara..
    -rover parcasi abarti bir sekilde pahali degildir. ithal bir arabanin yedek parcasi kadar fiyati vardir.
    -aldigimizda birkac eksigini bilerek aldik ve kendimiz sanayide ustasina yaptirdik.
    -orjinal rover egsoz 110 ytl, orjinal orta egsoz 60 ytl, orjinal on balata 75 ytl. bunlar bizim degistirdigimiz parcalari.
    -herhangi bir abarti fiyat veya bulamama gibi bir sorun yasamadik.
    -satamazsin elinde kalir diyenler var. peugeot marka arabamizi yaklasik 6 ay gibi bir zamanda sattik. araba temizdi ve satilsin diyede fiyatini uygun yapmistik. varsin ROVER da 6 ayda satilsin.

    Rover Markasinin tek sorunu taninmiyor olmasi ve tanimayanlarinda karaliyor olmasi.
    Eger bir arabayi almadan, nasil satarim diye dusunurseniz, alacaginiz araba gelip gecici olur. hicbir zaman kalici bir arabaya binemezsiniz.
    Rover marka bir araci, konforuyla, guvenligiyle, performansiyla UCUZA satin aliyorsaniz satarkende UCUZA satarsiniz.
    bunda anlasilmayan bir durum yok. Zaten gunumuzde arabalar artik kar geritmeyen menkullerdir.

    SİZ SİZ OLUN ARABA ALİRKEN KULAKTAN DOLMA FİKİRLERE ALDİRMAYİN.
    ALACAGİNİZ ARABANİN MARKASİ MODELİ NE OLURSA OLSUN, BEGENİN OYLE ALİN.
    ARABAYİ SORACAGİNİZ TEK KİSİ BİR ARABA USTASİ OLSUN. ONADA ARABANİN MOTORUNUN DURUMUNU SORUN.
    YANİ ALDİGİNİZ ARABA SAGLİKLİ Mİ DEGİL Mİ.
    ALACAGİNİZ ARABAYA SİZ BİNECEKSİNİZ, KOMSUNUZ DEGİL.



    ROVER TÜRKİYE ANA SAYFAhttp://www.mgroverturk.com/

    ROVER TÜRKİYE Forumhttp://forum.mgroverturk.com/

    FANATİK ROVERCİ DEGİLİM.
    2 AYDIR ROVER SAHİBİYİM.
    ALDIGIM ARABADAN GAYET MEMNUNUM.
    CİDDİ ANLAMDA TAVSİYE EDERİM.
    DAHA FAZLA TAVSİYE, BİLGİ, TARTİSMA, SOHPET İSTERSENİZ YUKARİDAKİ LİNKTE MARKANİN TÜRKİYE FORUMU BULUNMAKTADİR.
    VE GERCEKTEN BU İSTEN ANLAYAN İNSANLAR YARDİMCİ OLMAKTADİR.

    SAYGİLAR..

    eski bir donanimhaber uyesi olarak herturlu sorunuza acigim..
    elimden geldigince yardimci olmaya calisirim sizlere..




  • arkadaşlar kusura bakmayın ama ağzı olan konuşmuş...bu kesinlikle alınmaz yada parçası çok pahalı diyen arkadaşların kaçı herhangi bi rover modeli kullandı merak ediyorum!!
    2001 yılından beri rover 220 coupe turbom var ve hala canavar...arabanın yol tutuşuna,gidişine kimse laf edemez...
    gelelim parça kısmına...kim hangi parçayı bulamadıysa bana söylesin ertesi gün göndericem...alaskada yaşayanlar zor bulur heralde...
    hobi amaçlı 1980 model cj6 almıstım,onun bile parçasını aradıgım gün buluyodum...rover nası yok...bulamayan arkadaşlar rover parçacısına soracaksınız parçayı...renault a değilayrıca o cj6 yı bile 2 ayda sattım...roverımı da kısa zamanda satarım heralde istersem...
    ayrıca tamir edecek usta bulamadım diyenler bence yalan söylüyo...aracın ustalık gerektiren tek sıkıntısıysa motor aksamlarının cok dipdibe yapılmış olması...çünkü teknolojiyi dar bi kısma yerleştirmişler(220 için söylüyorum)...diğer modellerde işçilik daha kolay...
    parça pahalı diyenlere de en basit örnek olarak piyasada zebille olan opel astra parçalarıyla bi kıyaslasınlar bakalım...hangisinin parçası daha ucuz...
    ayrıca donanım ve konfor olarak da modellerinde çok üstün bi marka...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon220 -- 10 Aralık 2007; 4:00:19 >




  • herkes keseden sıkıyor.
    kısaca rover 200 serisi vs..
    arkadaşlar rover fabrikası bu araçları ürettiği zaman motorda sadece kavuçuk alışımlı ısıya dayanıklı conta kullanmış bu conta zamanla aşınınca üfleme ve yağ yakmaya sebebiyet veriyor ve motor yapılıyor.bu bir gerçek 195 bin 200 bin civarında patlıyor.fakat gel gelelim ki motor yaptırdın bu da 3000 civarı buluyor.parça heryerde yok fakat internet artık uzaya çıktık.eskisi gbi mektuplaşma yok.ben tüm parçalarımı internetten aldım ve hepsi oldu.uyuşma sıkıntısı filan yok.araç lüx donanımlara sahip.ha rover almayı düşünenler şunları yapsın.
    1-aracın motorunu aç yağ çubuğunu çıkar çalışıyorken üsleme yapıyormu bak
    2-araç ile 120 km hızla bir kullan sallama yapıyormu ön düzen için
    3-gaza bas çek hırıltı varmı bak.yatak vuruyormu
    4-debriyaj teli önemli telin kablo kısmında beyaz ayar somunu varmı bak eğer varsa çakma yani çin malı çünki baskı balata 600 tl
    5-rot balance için önemlitekerleri döndürt vuu diye veya lıkırtı varmı baktırd çünki teker bilyası 150 tl civarı
    6-tabiki kaporta önemli boya olabilir 99 model araç alıyorsun 2013 insignada bile arkadaşın boya ve değişen var.
    bunları kontrol ederek araç alın yoksa masraf toplamı 5000-6000civarı tutar buda 10000 tl lik rover 16000 tl ye gelir demek
    binilecek bir arabamı dersen temiz ve masrafsız veya alayım yaptırayım diyorsan düşünme al derim gazda uzun yol 18 kuruş kısa mesafe 20 kuruş yakar
    saygılarla....ulaşmak isteyen arkadaşlar serkantuluk@hotmail.com adresine mesaj atabilir yardımcı olurum.




  • ROVER ALMAYİ DUSUNEN İNSANLAR İCİN,

    USENMEDEN BİRAZ UZUN YAZACAGİM..



    Faydali olursam ne mutlu.



    36 yasindayim ve yaklasik 4-5 yildir hem merakimdan ve hem ekonomik sebeplerden dolayi ROVER kullanmaktayim.

    Cabrio'dan Otomatik Vitese 3 farkli ROVER sahip oldum.

    Simdi 2000 model Duz Vites 1.6 ROVER 25 kullanmaktayim.

    En memnun oldugum arac bu oldu.



    Bu zamana kadar otomatik sanziman ve cabrio aracimin elektrikli tentesi haricinde parca problemi inanin hic yasamadim ve bu parcalari yuksek rakamlara temin etmedim.

    Bu sorun yasadigim en tuhaf parcalari bile yaklasik 10 gunde temin ettiler.



    Yani far sinyal yokmus, elinde kalir kumes yaparsin diyenlere;

    "Sagolun, siz boyle cok bilip bir ROVER 25 almadiginiz icin biz bu araclara ucuza biniyoruz,

    Siz gidin 2000 model 200-300 binde corsa polo alin ve boyasina degisenine bakmayi unutmayin diyorum."



    Ayrica parcalar neye gore pahali bu da cok onemli.

    Sahin Dogan Brodway ile kiyaslarsaniz EVET pahali ama benzer model Opel, Seat, Citroen, Ford, Honda, Mazda, Mitsibishi, Peugeot, Nissan, Toyota gibi araclarla kiyaslarsaniz HAYİR pahali degil.

    Hatta Fiat brava-bravo ve marea da dahildir.



    ROVER'dan sokak azi sebebiyle korkan arkadaslar icin,

    Onerilerim soyledir;

    ANKARA ve İSTANBUL'da, yasiyorsaniz hic korkmayin.

    Bu sehirlerden arac alin.

    Bilinen ROVER servislerine araci gosterin ve bu servislerden hizmet alin.

    Her markada oldugu gibi ROVER'in da ustalari var.

    Yine her markada oldugu gibi TEMİZ arac alin ve degisenine boyasina takilmayin.

    Kaportasina degil motoruna sanzimanina bakin.

    Model yillari eski olmasi sebebi ile otomatik vites araclardan kacinin, ben en cok sanziman sorunu yasadim.



    Benim gibi;

    "Ben sanayici degilim, anlamam diyorsaniz;"



    COK TEMİZ DEGİLSE,

    Az olan modellerden ve motor seceneklerinden kacinin.

    Yani 1.6 motor olan, 216si ve 25 Club, 416si ve 45 Club gibi modelleri tercih edin.

    Temiz 620si olabilir ve 75 de, 2.0 benzinli veya 2.5 dizel modeleri tercih edilebilir.



    Lpg'si olmayan araclar kaldi ise onlari tercih edin.

    Ama kesinlikle ANKARA ve İSTANBUL'dan arac alin.

    Bazi sehirlerimizde olan araclarin, servis olmamasi veya servislerin parca bulamamasi sebebi ile uydurma parcalar kullanilmis OLABİLİYOR.

    Ama arac temizse ve konuya hakim olan insalarin araclarini almaktan cekinmeyin.

    Yani, ROVER bilen insanlardan arac alirsaniz, baglantinizi kaybetmeyin.

    Cunku size destek olacaklardir.



    AYA ustad cok fazla bilgilidir ve insan ayirt etmeden sagolsun destek vermektedir.

    Ben yillardir bircok yazisindan cok fayda gordum.

    Allah Razi Olsun.



    Sonuc olarak;

    Yil 2018, alin 25 ve 45 modellerini 1.6 duz vites bakimli temiz arac bulun keyfle binin ve dedigim gibi ANKARA veya İSTANBUL'daysaniz alin HİC KORKMAYİN.

    ROVER'dan anlamasaniz da KORKMAYİN, cunku diger marka araclardan da zaten anlamiyoruz :)

    Hatta kaldiysa LPG'siz bulursaniz kacirmayin, alin siz taktirin ve uzun yillar ASLANLAR GİBİ BİNİN.

    Cunku duz mantik dusunursek;

    Aracina LPG'siz binen zengindir ve aracina bakar, para harcar :)



    Kalpten soyluyorum;

    KİMSENİN AZİNA DA BAKMAYİN, Butceye gore, gorseli ve rahatligi guzel araclardir.

    Fiyatlari 20 civarindadir.

    Temiz bulursaniz biraz fazla vermekten cekinmeyin.

    Bu fiyatlara bilinen araclardan alsaniz da, arac temiz degilse yine sanayiye gider benzer rakamlari harcarsiniz.

    Ayrica, hurda olmayan temiz araclar hayvan kumesi olmuyor kimsenin elinde kalmiyor korkmayin :)




  • kardeş aklını başına devşir.hiç rover alınır mı?evet biraz kaliteli araba ama bu bişeyi değiştirmez.2. el piyasası yok.servis yok.parça ateş pahası.yazık etme kendine.bu zamanda ne patrondan hayır gelir nede başkasından.UNUTMA:HAYATTA BABANA BİLE GÜVENME.DÜŞÜN TAŞIN ÖYLE KARAR VER.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: yigit+

    ben de niyetlendim ama 216 si'ler nasıldır? abs var mı hepsinde? 97 98 model falan alabilirim sanırım maksimum 8bin liraya. bilgi verir misiniz


    sevgili arkadaşım, tüm bilgileri pm attım biliyorsun. zaten Rover kullanan eski dostlarım da gerekeni buraya yazmışlar. Şahin kullanıp arabaya binmeyenlerin Rover yorumlarını dinlemeyeceksin. imza; eski bir mgroverturk üyesi......ve 620 Si A kullanıcısı -tam 11 yıl---
  • Yani herkes rover sahibi olmuş gibi konuşuyor? Öncelikle şunu söylemek gerek, bugün 98-99 şahini adamlar 6-7 milyara satıyor! 8 milyara rover bulacaksın ve hala mırın kırın ediceksin, roverin parçaları hiçte zannedildiği kadar pahalı değil, bir tane manuel dikiz aynası 50-60 tl arasında değişiyor, ön balatası 35 lirayada war 65 lirayada var orijinal istersen ki bugün her aracın orijinal parçası pahalıdır, geçen gün arkaşaşımın meganına bir parçasını sorduk rover in 2 katı fiyatta ve yan sanayi ürün, rover alacaklara tavsiyem otomatik vitesli olanlarına çok iyi baktırmaları, şanzımanda sorun olan roverin masrafı çok büyük olabilir, bir örnek vermek gerekirse otomatik vites zinciri denen bi parçası war 1500 tl civarında, ama şanzımanı temiz, motoru temiz, kaportası iyi durumda bir rover den kimse çekinmesin...
    diyelimki aracınız motor yaktı ?
    piston+segman, full conta, yataklar 700-750 lira civarında kaliteli ekipmanını, 500-600 civarında bir fiyatada daha düşük kalitedeki malzemeleri tedarik edebilirsiniz...
    gerisini siz düşünün artık....




  • bizim için yada benim için araba bir yatırım aracı değil zevkle güvenle ayağımı yerden kesen bir alettir, zevkler ve renkler tartışılamaz, ben rover 75 kullandım üç dört ay şirketin arabasıydı, param olsun alacağım arabalardan birtanesidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mkartal

    arkadaşlar ,rover 400is-414is-416 ve 420 modellerinin arasındaki fark nedir yazacak arkadaşa şimdiden teşekkür ederim.


    çok yazıldı, bir kez daha yazalım :

    rover modelleri 99 yılına kadar seri numarasının sonuna motor hacmi konularak üretildi. yani 200, 400, 600, 800 serilerine motor hacmi bilgisini ekleyerek;

    214 : 200 serisi 1.4 hacim
    216 : 200 serisi 1.6 hacim
    220 : 200 serisi 2.0 hacim
    414 : 400 serisi 1.4 hacim
    416 : 400 serisi 1.6 hacim
    420 : 400 serisi 2.0 hacim anlamlarına gelecek şekilde üretildi. bu modeller 620, 623, 820, 823, 827 diye devam eder gider.


    99 yılında rover'ın BMW tarafından satn alınmasıyla birlikte ise, sondaki hacim bilgisi BMW tarafından kaldırılıp aynı araçlar seri isimleriyle üretildi.

    yani;

    200 serisinde motor hacmi 1.4, 1.6, 2.0 ne olursa olsun rover200,
    400 serisinde motor hacmi 1.4, 1.6, 2.0 ne olursa olsun rover400,
    600 serisinde motor hacmi ne olursa olsun rover600 isimleriyle sürüldü piyasaya.


    zaten 1-2 yıl sonra da isimleri komple değiştirip, bir kaç makyajla

    200'leri 25,
    400'leri 45 olarak ürettiler. 600 ve 800 serisini de kaldırıp tek model 75 diye ürettiler.

    bu aralarda motorlardan bir kaçı çıktı, yelerine yeni bir kaç motor geldi filan. ama genel itibarıyla durum bu.

    özetle ;

    414,416,420 ile 400 arasında bir fark yok. aynı araba. sadece birisinde dışarıdan model ismine bakıp motorunu anlayabilirsiniz, diğerinde motor kaputunu kaldırmak gerekir anlamak için o kadar...


    sonlardaki is, iLs, gibi harf guruplarına ise hiç takılmayın. onlar güya donanım paketlerini gösteriyor ama farklı modellerde opsiyonel donanımlarla çok karışık hale geldiği için, şu harf gurubu, şundan daha donanımlıdır demek güç.

    yani is, gls'den daha alttır birinde şu vardır, diğerinde yoktur demek güç. çünkü örneğin is'de standartta sun-roof yokken opsiyonel olarak alınmışsa, gls sun-roofludur diye beklerken karşınıza sun-roof'a sahip is'de çıkabiliyor ki zaten bu harfler türkiye'ye ithal edilenlerde hepten karmaşa. o harflere takılmayın fazla.

    bu donanım meselesini araçların sahiplerinin çoğu bile bilmiyor. donanımlardan emin olmanın yolu bizzat kontrol etmek. ABS var mı yok mu bilmek istiyorsanız sormayın, kaldırın kaputu bakın motor bölümünde ABS pompası var mı yok mu? yolcu airbagi var mı diye sahibine sormayın. uzatın kafayı konsola kendiniz bakın...


    özel bir kaç modelde bu kural değişiyor tabi. örneğin 75'lerin dizellerinde CDTI ibaresi gibi...
    örneğin 200 coupelerdeki GTI, VVC, Turbo ibareleri gibi...

    ama binek modeller genel itibarıyla anlattığım gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 14 Aralık 2010; 21:59:53 >




  • 6700 tl'ye temiz bir rover bulabileceğinize emin misiniz? ya da soruyu değiştirerek soruyorum, bu 6700'e bulduğunuz rover'ın temiz olduğuna emin misiniz? kim malının bu kadar düşmanı olabilir ki, şahinlerin, broadwaylerin bile daha yüksek fiyata gittiği bir piyasada temiz, sorunsuz, donanımlı, güvenli aracını bu fiyata versin?

    ucuz diye alın bu çürükleri sonra gelir burdan dert yanar, tavsiyelerde bulunursunuz, "rover aldım, ocağıma incir ağacı dikti, rover alınmaz, ben yandım siz yanmayın" diye. zaten tüm suç bu rover denen, araba olacak arabada, bu paraya döküntü alanlar sütten çıkmış ak kaşık...
  • bakın siz de diyorsunuz : 7 ile 10 bin arası diye... bu durumda niye 10 bin değil de 7 bin? ya da 7 binliği varken diğeri niye 10 bin?

    * donanım değil, hemen tüm roverlarda donanım seviyeleri birbirine denk.
    * modeller değil, rover'larda modellere göre fiyatlar değişmiyor. yani compact sınıf bir 200 ile üst sınıf 600 arasında pek fiyat farkı yok.,
    * model yılı demeyin, bu fiyat aralığındaki arabalar 96-98 yılları arası zaten. arada o kadar yıl farkı yok. 99 üzeri olanlar zaten 25-45 diye gidiyor ki onlar bu fiyat aralığında değiller.
    * kullanım oranları da değil, hemen hepsi nerden baksanız 150-250 bin km aralığında. 98 modeller içinde 150 bin altı görünen arabaları kaale bile almayın. o yaştaki bir arabanın 150 bin altında olması akla mantığa ters (olmaz değil ama tek tük olması lazım. oysa ilanlara baksanız ilanların nerdeyse yarısı 110-120 bin arası görünüyor. var orda bir terslik).

    yani özetle aşağı yukarı birbirine denk arabaların 7-10 bin aralığında olmasından bahsediyoruz. o halde aradaki bu fiyat farkı niye sizce?

    ben söyleyeyim tamamen temizlik, bakım, özen ve sorunsuzluk farku bu aradaki fark başka bir şey değil. yani daha da açık ifadeyle yanımda arabamın aynısı 10 bin liraya satılığa çıkmışken benim aynı arabayı 7 bine bırakmamın kabaca 2-3 sebebi vardır

    1) param çoktur, 3-5 kuruşun hesabını yapmam. artık arabadan sıkılmışımdır, yenisini almaya niyetliyimdir, bir an önce gitsin diye 10 bin yerine 7 bine veririm, ordan gelen 7 bini peşinat yapar başka bir araba alırım.
    2) hiç hesapta olmayan ve vadesi çok kısa, dolmak üzere olan bir borç ya da harcama çıkmıştır. çok acil nakite ihtiyaç vardır. böyle bir durumda bile öncelikle bu parayı borç bulmaya çalışmışımdır. borç alıp önce bu acil ihtiyacı giderip, sonra geniş zamanda arabayı 10 bine satıp borcu ödeyip, üste para bile cebime kalsın diye düşünmüşümdür ama borç alacak yer bulamamışımdır. artık son çare vade daha da sıkışmadan 7 bine veriyorumdur arabayı.
    3) artık arabanın sorunları dur durak bilmiyordur. üstelik de bir sürü masraf ettiğim halde bir türlü çözemiyorlar lanet sorunları. zaten gittiğim ustalar da etkin ve yetkin adamlar değil. ucuz olsun diye gittik sanayinin en ücra köşelerinde kuş serisinden başka araba görmemiş adamların eline bıraktık arabayı, bizim arabayı kobay niyetine kullanıp canına okudular. artık bıktım usandım, 7 bine vemeyi bile kar sayıyorumdur. bir an önce elimden çıksın gitsin de zararın neresinden dönsem kar, hiç olmazsa daha fazla cebimden para çıkmasın. alacak adam da ne yaparsa yapsın, bana ne? ucuz aldım diye sevinecek nasılsa, biraz da masraf yapsın üzülsün, umurumda bile değildir.


    şimdi bu nedenlerden üçüncüsü olacağına ilk iki neden olamaz mı bize rastlayan 7 binlik arabada? olur tabi, niye olmasın. ama emin olun, ben de birazcık bu arabaları tanıyorsam, bildiği en net şey, 7 bine bulunacak rover'da üç numaralı nedenin ilk ikisi ile arasındaki oran farkı, burdan amerikaya yol olur.

    sonuçta durum bu. karar sizin. insanlar tercihleriyle yaşarlarmış...




  • SERVİS sorunu yaşıyacağını sanmıyorum türkiyenin her yerinde her türlü parçayı temin edebilirsin.Fakat parçacılar bulunmuyor diye resmen adamı soymaya çalışıyorlar.
    GEÇEN aracımın silgi kolunu kırdım.Yenisi için İstanbuldan hurdacılara sordumdum en ucuzu 150 dedi.Bursada baktım herkes önce yok bulmak zor dıyor sormaya gidiyor 5 dakıka sonra ne hikmetse hepside anca 1 tane buluyor.Fiyatınıda faiş söylüyorlar tabe.170-220 2 yer fiyat verdi çıkmasına.
    Derken baktım oluyacak böle bursadan esnafı tanıyan bir arkadaşı aradım geldi sağolsun.girdik parçacıya aynı silgi kolu geldi bana 60 liraya.Adam elimde olmasa bile SURİYE den 2 gunde gelir dedi bu parçalar.Yani parça sorun değil parçada pahalı değil sadece karşıdaki esnaf sorun
  • herkes aynı şeyi defalarca soruyor.

    bu sorduğunuz soruya hem bu topicte hem de rover ile ilgili ikinci bir topicte kaç defa cevap yazdığımı (oldukça da detaylı) hatırlamıyorum. başlığı geriye doğru okursanız bulursunuz...
  • aya çok teşekkür ederim.yaş artık genç sayılmaz 33ü devirdik :) ben Ankara ve İstanbul trafiğinde araç kullanıyorum ve manuele alıştım artık,hani otomatik nasıl olur onu bilemiyorum?bu 75 serisi çok hoşuma gitti ama acaba 20 küsür bin lira vermek için değer mi onu tam bilemiyorum.kafam da evet alınır var ama acaba o paraya başka ne değerlendirilebilir?böyle lüks ve donanımlı bir otomobil bu paraya da bulunmaz ki?
  • fiyat düşük değil, normal. ancak araç otomatik ve 200 serisinin otomatik versiyonları ile ilgili tonlarca yazı var bu başlık ve muhtelif başlıklar altında...
  • bu soruyu halen soranlar için; eskiden de alınmazdı, bugün de "alınmaz"...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zikreddin

    Selam arkadaşlar bnde 1998 model rover 414 si sahibiyim aracımdan çok memnunum fakat nakit ihtiyacından dolayı satmaktayım


    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-rover-1998-model-tam-bir-aile-araci-182715732/detay/

    Motoru neden değiştirdiniz? Motor dayanıklı değil mi?
  • 2.0T - otomatik.

    Otomatik büyük konfor, manuel gerçekten hamallık. Ama sanırım rover'a dönüş yapabilirim. Tüm bu konfora rağmen, volvoda iken rover'ı özlüyorum. Onun başka bir çekimi vardı, kendisine bağlayan.

    Güzel bir tomcat Kafamı kurcalamıyor değil... :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 5 Aralık 2014; 22:39:41 >
  • Merhaba arkadaslar oncelikle hayirli kandiller hayirli cumalar.
    1998 model rover 214 almayi dusunuyorum arac 164000 km de. Fakat forumda okuduklari biraz kafami karistirdi. Bu benim kendime ait ilk arabam olucak.bu arabayi alsam sorun yasarmiyim. Siz kullanicilarin yorumlari benim icin cok onemli lutfen acil yardimci olurmusunuz?bu aracin kronik bi sorunu varmi varsa nasil cozebilirim.bunlarla alakali bilgilendirirseniz sevinirim
  • Arkadaşlar temiz bir rover 200 var ben bunların modellerinden falan hiç anlamam ama benzerlerini ikinci elde 10 civarı gordum bu araba patronumun 8 istiyor bildigim kadarıyla kazası vs. yok bunların yedek parçaları nasıl ? çokmu pahalı 1,6 motor bunların yakıt durumu nasiıl acaba ...rover sahibi olan varsa bilgilendirsin lütfen



  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.