Şimdi Ara

Clio III sahipleri ve sevenleri bilgi paylaşım platformu (472. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
11.466
Cevap
47
Favori
929.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The_eXXe


    dogrudur hocam kıbrıs nasıl yol izlemiş ruhsatta bilemicem.

    abi olurmu öyle sey ya ister aracın 1 km yol gitsin, ister üstünden 1 sene gecsin mutlaka yag,yag filitresi degişmesi lazım. cünkü marketten süt alıyorsun son kullanama tarihi yazıyor vede var, yagında sonkullanma tarihi 1 sene veya 15.000km sonra degişmesi lazım yoksa yag özelliğini yitiriyor.
    yagı degiştir aracında azda olsa performans artışı olcaktır.

    tigerseti 200tl gibi birsey arabaya korkarak bineceksen 250tl fazla ver emin sekilde aracını performanslı kullan ve uzun yola cık.

    zaten sen servise bakıma götürdüğünde aracın kmsine göre bakıp bakım yapılmıyor, aracın 4 yıllıksa ,misal 4 yıllık arac 60.000kmde yapmış seninle aynı seyleri degiştircek, 4 yıllık 3000kmde olan aracta aynı seyler degişcek. yani her iki aracta aynı muameleden geçecek servisten.

    aracın cok yatmasıda iyi degil, cok km yapmasıda iyi degildir. kararınca arac km yapması şart. misal aracı seneye vurusak, sende bir aracın 10.000km yapması normal. yani 2006 model aracın kmsi 50.bin veya 70 bin olması normal. bu arac alınır mesela.

    diger soruna gelince aracın 4 yıllıksa 2006-2007 modelse. yag,yagfilitresi,hava filitresi,polen filitresi,buji,tirger kayışı,, aksesuar kayışı (rulmanlar gibi),devirdaim pompası, bunlar kesin degişir. aküde degişmesi lazımbence, akünün ömrü 4,5 yıl.

    tahminen fiyatlarını yazayım. serviste bakım göreceksen.
    akü 150,yag 100tl, yagfilitresi 10tl,hava filitresi 30tl,polenfilitresi 50tl, tirger 250,aksesuar kayısı 175tl,buji 50tl,devirdaim pompası 100tl,
    tahmini toplam900tl gibi birsey ama işcilikte var işin icinde 300,400tl gibi, 1300tl tutar gibime geliyor. tahmini fiyat söyledim kesin bu fiyatlar degil. bunu belirtmek istiyorum.

    adam akıllı servise görün ustaya felan gitme. aracına birsey oldugunda en azından yapılan bakımın 2 yıl garantisi var.

    bazılarını degiştirmesende olur diyecem ama adam akıllı aracın bakımdan gecsin. yolun ortasında seni bırakmasın.

    zaten servis bunların dısında tamamen kontrol ettiğinden dolayı degişmesi gerekeni bile degiştiri. ama sen ben istemiyorum dedikten sonra degiştirmez.
    ilerleyen zmanlarda arızalar önüne cıkacagından dolayı sen 4 yıllık bakımını serviste komple yaptır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Clio HB Executive 1.5 dCi 85 bg BVR modelinin liste fiyatı 39.450 TL. Bu araç hoşuma gitti, donanımı ve yakıt tüketimi de güzel. 32 bin liraya otomatik benzinli Hyundai i20 almayı düşünürken, çevremdekilerin benzinli araba alacağımı söyleyince bana tuhaf tuhaf bakmaları sonucu dizel otomatik bir araç aramaya başladım bu arabaya gözüm takıldı. Yakıt tüketimi almayı düşündüğüm i20'nin neredeyse yarısı. Bu aracı kullananlar otomatik vitesin performansından memnun mu, bir de sizce bu paraya değen bir araç mı?

    hocam i30,i20 gibi arabalarıı cok sekilsiz, ama zevk meslesi oldugundan dolayı birsey diyemem. cilo hb cok güzel araba ve en donanımlı arac oldugundan dolayı fiyatı deger . gecen sene agustosta 37.000tlye satılıyordu. ekim gibi indirim yaptı 35tlye aynı araca sahip olabiliyordunuz.

    dogusun otonun yüzünden tüm arabalar fiyatını yükseltti. bu yüksek fiyat artısından dolayı tüm otomotivciler devlet tarafından mahkemelik. yerinizde olsam 3,4 ay beklerim, otomotiv firmalrın mahkemesi sonuclandıgı an arabalarda en az 2000tl en fazla 7000tl gibi indirim olma söz konusu.
    7000tllik indirim clio icin olmasada , 2000tl inmesii mümkündür. formdaki arkadasların görüsü ve yorumları bu sekilde.

    otomoticilere öyle böyle ceza kesilmeyecek, cok yüksek cezalar onları bekliyor.
    dogusun otonun vw araclarından kaar ettiği para ,bankada bile yok muş düsünün artık gerisini.

    Clio HB Executive 1.5 dCi 85 bg kesinlikle alınır ama brv vites olusu yani triptonik olusu biraz sizi üzebilir cünkü renault bu sanzımanda iddalı degil bence.
    sizin isteklerinize cevap veririse vites gecişleri ve yokuslarda cıkma gibi durumları aracı test edip gözünüzle görürrseniz cok aha iyi olur.

    aracın donanımı , motoru ve kendi tasarımı oldukca cok iyi sizi kesinle üzmez. bundan emin ola bilirsiniz.

    burdaki arkadasların dedigne göre donanım olarak 2 tane dez avantajı var. elektirikle katlanan aynalar otomatik katlanmıyor icerden dügmeye basarak katlanıyor, digeri ise torpidoda ısıgın olmaması. şikayet üzerine bdu durumu düzelttilerse bilemem.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    ben ikinci el alacam. en fazla 29.000 tl ye çıkabilirim. ikinci el clio3 hb 85 bg 31 veya 32.000 tl istiyorlar. 65 bg lik çokmu kötü çok kararsısızım. clio 3 hb dizel ile fiesta trend arasında kaldım. ben bekar biriyim. yani araca tek ben binecem. acil fikirlerinize ihtiyacım var. internette çok pahalı araçlar. ben adana dayım. araçlar bur dada pahalı. 29.000 tl hangi dizel aracı tavsiye edersiniz.



    Arkadaşım 2006 dizel fiesta mı sattıktan sonra 2007 clio3 dinamik fabrika çalışanından aldım şunu söylüyeyim ön yargım vardı ford olsun çamurdan olsun derdim ama, buna bilince sınıf atlamış gibi oldum birkere focusa kadar olan segmenteki bütün ford ları şirket arabası olarak kullandım ki hala şirket aracı olarak 2011 focus kullanıyorum, ford ta yol gürültüsü standart donanım paketin içinde geliyor buna yeni kasa fiesta da dahil, clio3 benim diye söylemiyorum çok daha rahat özellikle yeni fiestada arkada oturmaya kalkacak 3 kişinin çinli falan olması gerekir benim boyum 1,85 tavana değiyor, clio 3 kendi segmentinde oldukça geniş bir kasadır ayrıca, yakıt konusu benim araç 80 bg dizel fabrika verilerine göre fiestaların daha az yaktını söylüyor ama ben clio 3 te uzun yolda çok rahat 90-110 arası 3,6-3,8 karma kullanımda 4,5 görüyorum ama fiestalarda eski ve yeni kasa dail 4,8 in altını hiç göremedim, karar yinede senin.




  • arkadaşlar euro dizel nerden hangi firmalardan alıyorsunuz. shell mi opet mi total mi. bide firmalarda iki çeşit mazot fiyat listesi var. kırsal motorini demiyorum. örnek total de 3.55 euro dizel 3.61 exulıve dizel diyor. bunların hangileri alınır. hangisi iyidir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    arkadaşlar euro dizel nerden hangi firmalardan alıyorsunuz. shell mi opet mi total mi. bide firmalarda iki çeşit mazot fiyat listesi var. kırsal motorini demiyorum. örnek total de 3.55 euro dizel 3.61 exulıve dizel diyor. bunların hangileri alınır. hangisi iyidir.

    hocam totalin exulıve, shell gtl dizel gibi mazotlar inceltilmiş mazotlardır. motora extra performans verirken aracın yok yakmasına neden oluyor böyle mazotlar...

    shellin benzini ve motorini kullanan kişiler motorun sesli calıstıgna dair yorumları var. zaten böyle birsey olsada olmasada sheli asla tavsiye etmem paranın gittiği yer belliği. serefsizin cebine gidiyor.


    kırsal motorin istesende bulamazsın satılan yerler başka. aracına normal motorin koydur, euro dizel gibi. performanslı motorin koydurma.

    ilk önce opeti tercih etmeni öneririm, sonra po sonra total.




  • opet te ve po da motorin diye geçen euro dizel mi oluyor arkadaşlar. performans dizel 10 krş pahalı diğer motorine göre. arkadaşım performans motorini alma demenin sebebi 10 krş pahalı olmasından dolayımı ilk defa dizel aracım oldu neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. en iyi mazot opet temi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    opet te ve po da motorin diye geçen euro dizel mi oluyor arkadaşlar. performans dizel 10 krş pahalı diğer motorine göre. arkadaşım performans motorini alma demenin sebebi 10 krş pahalı olmasından dolayımı ilk defa dizel aracım oldu neler yapmam gerektiğini bilmiyorum. en iyi mazot opet temi.

    hocam performans dizeli 10 krş pahalı anlamında söylemedim, performans dizel normal dizele göre incedir. ince dizel (motorin) olması motorun cok yakmasına neden olur. misal 50tl ile 200km giderken euro dizelde, performans dizelde 50 tl ile 175km yol gidersin. degerleri salladım ama aradaki farkı gördiye örnek gösterdim.

    en iyi petrol şirketi opet. türkiyenin her tarafına git kaliteden ödün vermiyor. neden ödün vermiyor koç grubunun görevlendirdiği müfettdişler tarafından her istasyon denetlenip ona göre istasyon hakkında rapor veriyor devlete. cünkü devlet kontrollerinde rüşvet olayı cok oldugundan dolayı opet hem kendi istasyonlarında bunun önüne geciyor hemde kendi itibarını zedeletmiyor.
    bu yüzden türkiyenin 4 bir yanındaki opet istasyonların kalitesi, hizmeti aynıdır. dikkat edersen her hangibir opet istasyonuna git WC grişleri marketin icinden yapılır. yapancılık cekmezsin opet istasyonlarında.

    opet söylede garanti veriyor. eger devamlı benzini opetten alıp ,opet kartına aldıgın benzin tutarını işletirsen, misal aracınla ilgili benzin problemimi yasadın opet aracın masrafını karsılıyor. ki buzmana kadar ben opetten şikayet duymadım.

    opet taraftarı degilim ama bende daha önceler arastırdıgım icin opeti tercih ettim ve iyiki tercih etmişim. zordurumlarda kaldıgımda po yu tercih ediyorum. sehirler arası yolda.




  • Arkadaşlar piyasadaki clio 3 lerin çoğu 65 beygir.Uygun fiyatta 85bg bulmakta zorlanıyorum.Sizce 1.5 65bg ve 1.5 85 beygir arasında ne kadar fark vardır.65 beygir alsam pişman olurmuyum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Tesla-

    Arkadaşlar piyasadaki clio 3 lerin çoğu 65 beygir.Uygun fiyatta 85bg bulmakta zorlanıyorum.Sizce 1.5 65bg ve 1.5 85 beygir arasında ne kadar fark vardır.65 beygir alsam pişman olurmuyum

    hocam kesinlikle 85 bglik almanızı şiddetle tavsiye ederim.
    arasındaki fark sadece kalkışlarda ve ani hızlanmalarda cok iyi arasındaki fark bu. ama olayın detayına gelince 1200kg luk aracı 65 bg elbet kaldırır ama icindeki yolcu sayısı bagaj agırlıgı binince, 65bg 85 bg göre extra performans harcayıp daha cok mazot yakma istegi olcak. bu yüzden 85 bg 65 bg göre daha az yakar.

    dizel arac oldugundan düşük devirlerde hızlandıgından dolayı cekiç gücü farketmezsiniz ama 65 bg extra kendinden fedakarlık etcek hem performans hemde yakıtta.

    arabadan ne beklediğin önemli, beklentini karsılayamaz pisman olursun beklentini karsılar iyiki dersin. bu yüzden olursun olmazsın tam birsey diyemem.
    benzinli aractan dizel araca gecince düsük devirde hızlanmalar oldugundan 50 bg bile olsa farkedemzsin ,iyi olup oldugunu.

    misal 50 bg ile 85 bg araclara bindiğinde bariz farkı hissedersin. ama benzinden dizel araca gecince hissedemezsin o farkı.

    hocam tam piyasa durumunu bilmem ama sıfır aldıgında 85 bg ile 65 bg fiyat farkı 1400tl. ikinci eldede buna benzer olması gerekiyor.

    genelde şirket arabaları oluyor 65bgler dikkat et. alırken. kullanıcıdan dizel bulmak zor, buldugundada fiyatı biraz pahalı oluyor. ama kmsi ile yılı orantılı olmasına dikkat et. normal binici yılda 15.000km yaparsa diyerekten hesapla. ona göre karar ver. gözünün tuttugna 1bin,2bin fazla ver derim. eger binici kullandıysa. şirket arabası asla alma.

    cevre illere bak derim, genelde insanlar böyle yapark alıyor ve her ilin arac piyasası farklıdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leon_312 -- 17 Nisan 2011; 2:46:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leon_312


    quote:

    Orijinalden alıntı: hayalci79

    Clio HB Executive 1.5 dCi 85 bg BVR modelinin liste fiyatı 39.450 TL. Bu araç hoşuma gitti, donanımı ve yakıt tüketimi de güzel. 32 bin liraya otomatik benzinli Hyundai i20 almayı düşünürken, çevremdekilerin benzinli araba alacağımı söyleyince bana tuhaf tuhaf bakmaları sonucu dizel otomatik bir araç aramaya başladım bu arabaya gözüm takıldı. Yakıt tüketimi almayı düşündüğüm i20'nin neredeyse yarısı. Bu aracı kullananlar otomatik vitesin performansından memnun mu, bir de sizce bu paraya değen bir araç mı?

    hocam i30,i20 gibi arabalarıı cok sekilsiz, ama zevk meslesi oldugundan dolayı birsey diyemem. cilo hb cok güzel araba ve en donanımlı arac oldugundan dolayı fiyatı deger . gecen sene agustosta 37.000tlye satılıyordu. ekim gibi indirim yaptı 35tlye aynı araca sahip olabiliyordunuz.

    dogusun otonun yüzünden tüm arabalar fiyatını yükseltti. bu yüksek fiyat artısından dolayı tüm otomotivciler devlet tarafından mahkemelik. yerinizde olsam 3,4 ay beklerim, otomotiv firmalrın mahkemesi sonuclandıgı an arabalarda en az 2000tl en fazla 7000tl gibi indirim olma söz konusu.
    7000tllik indirim clio icin olmasada , 2000tl inmesii mümkündür. formdaki arkadasların görüsü ve yorumları bu sekilde.

    otomoticilere öyle böyle ceza kesilmeyecek, cok yüksek cezalar onları bekliyor.
    dogusun otonun vw araclarından kaar ettiği para ,bankada bile yok muş düsünün artık gerisini.

    Clio HB Executive 1.5 dCi 85 bg kesinlikle alınır ama brv vites olusu yani triptonik olusu biraz sizi üzebilir cünkü renault bu sanzımanda iddalı degil bence.
    sizin isteklerinize cevap veririse vites gecişleri ve yokuslarda cıkma gibi durumları aracı test edip gözünüzle görürrseniz cok aha iyi olur.

    aracın donanımı , motoru ve kendi tasarımı oldukca cok iyi sizi kesinle üzmez. bundan emin ola bilirsiniz.

    burdaki arkadasların dedigne göre donanım olarak 2 tane dez avantajı var. elektirikle katlanan aynalar otomatik katlanmıyor icerden dügmeye basarak katlanıyor, digeri ise torpidoda ısıgın olmaması. şikayet üzerine bdu durumu düzelttilerse bilemem.


    Teşekkür ederim. Bu şanzımanı pek övmediler ne yazık ki. Bahsettiğiniz iki dezavantaj da devam ediyor incelediğim kadarıyla.




  • arkadaşlar ben çok kararsız kaldım. lütfen yardım edin. clio 3 hb dizelle. ford fiesta dizel trend veya my fiesta modeli titanyum fiyat olarak pahalı geliyor. clio 3 hb ne zaman kasa değiştirecek. alırsam kasa hemen eski model kasa olacak. piyasada şuan hep 65 bğ lik var. 85 bg lik yok denecek kadar az. ne yapmalıyım acil yardım.
  • 2010 model dnamik olan. 85 bg lik dizel. 15.000 km de daha. darbe boya yok. ne kadar eder arkadaşlar. bide bu modeller nasıl.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    2010 model dnamik olan. 85 bg lik dizel. 15.000 km de daha. darbe boya yok. ne kadar eder arkadaşlar. bide bu modeller nasıl.

    26-27 isterler heralde öyle bi araca
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    2010 model dnamik olan. 85 bg lik dizel. 15.000 km de daha. darbe boya yok. ne kadar eder arkadaşlar. bide bu modeller nasıl.

    hocam dinamik model exeutive modelle aynı özelliklere sahip . renault 20.yılına özel serisi olarak exeutive donanım adını verdi,
    28.000tl deger bence.
  • arkadaşlar 2010 model clio 3 hb dizel dinamik modeli 31.000 tl istiyor. dedikleriniz gibi 28.000 değil. o zaman çok fazla. bide bu yıl sonu clio 4 çıkacak bence bu kadar para verilmez model eskiyor bana katılan arkadaşlar varmı. acil fikirlerinize ihtiyacım var.
  • ewet hocam cok istiyor, ama aracı gözün tuttuysa 1000 tl fazla ver 29binden fazla verme derim.
    internetteki fiyatlar şişme eger internetten baktıysan.
    dediğin gibi clio 4 cıkcak, belki bu yaza dogru belki seneye cıkma hazırlıgında. internete sızan resimlere bakılırsa suan ki cilo 3 clio den daha güzel görünüyor ama kesinleşmiş resimler degil.

    fiesta ile kıyaslandıgında fiesta güncel kasa oldugundan cilodan daha önde sana katılıyorum bu konuda.. tercihini fiestadan yana kullanman icin hic bir neden yok, tek kişi oldugundan dolayı. ama baz donanımlı aracıda alınmaz bana göre zaten arabada eksiklikler var baz donanımlı alırsan tamamen fiyasko olur. bu yüzden full veya orta donanımlı fiesta alırsan tercihini fiyestadan kullan. zaten piyasadaki dizel aracların hepsi aynı 68 bg.
    95 bg dizel arac alan nadir...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çukurova

    arkadaşlar ben çok kararsız kaldım. lütfen yardım edin. clio 3 hb dizelle. ford fiesta dizel trend veya my fiesta modeli titanyum fiyat olarak pahalı geliyor. clio 3 hb ne zaman kasa değiştirecek. alırsam kasa hemen eski model kasa olacak. piyasada şuan hep 65 bğ lik var. 85 bg lik yok denecek kadar az. ne yapmalıyım acil yardım.


    Arkadaşım burada cevap verdim sana

    Arkadaşım 2006 dizel fiesta mı sattıktan sonra 2007 clio3 dinamik fabrika çalışanından aldım şunu söylüyeyim ön yargım vardı ford olsun çamurdan olsun derdim ama, buna bilince sınıf atlamış gibi oldum birkere focusa kadar olan segmenteki bütün ford ları şirket arabası olarak kullandım ki hala şirket aracı olarak 2011 focus kullanıyorum, ford ta yol gürültüsü standart donanım paketin içinde geliyor buna yeni kasa fiesta da dahil, clio3 benim diye söylemiyorum çok daha rahat özellikle yeni fiestada arkada oturmaya kalkacak 3 kişinin çinli falan olması gerekir benim boyum 1,85 tavana değiyor, clio 3 kendi segmentinde oldukça geniş bir kasadır ayrıca, yakıt konusu benim araç 80 bg dizel fabrika verilerine göre fiestaların daha az yaktını söylüyor ama ben clio 3 te uzun yolda çok rahat 90-110 arası 3,6-3,8 karma kullanımda 4,5 görüyorum ama fiestalarda eski ve yeni kasa dail 4,8 in altını hiç göremedim, karar yinede senin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Doritoch

    Arkadaşlar 2 gün önce 2009 Haziran çıkışlı 7000 km de bir Clio III 1.6 OV alarak aranıza katılmış bulunuyoruz. Bu tanışma mesajımız olsun. Bu 5 gün içinde halletmem gereken bir durum var gibi. Yardımcı olursanız sevinirim. Araç 15000 dolmadığı için galiba bakıma hiç gitmemiş. Ama galiba 1 yıl bakımına gitmek gerekiyo değil mi? Umarım 187 sayfayı okutmazsınız :)


    Benim şahis fikrimdir!
    Araç hergün kontak basıyor. %95 şehir içi kullanım.
    Araç bakımını 15.000 değil 10.000 de yaptırıyorum.
    Senede 2 bakım ediyor benim için.
    Zararı yok faydası var!
  • Selam,
    Bende de Clio III HB Expression 1.2 16V war..Çok seviyorum arabamı
  • Hakikatten bende çok seviyorum...
    Allah kaza bela vermesin!
  • 
Sayfa: önceki 470471472473474
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.