Şimdi Ara

Yeni Renault Captur

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
5.430
Cevap
69
Favori
553.341
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Yeni Renault Captur

    Renault'nu uluslararası medyada 1 haftadır duyurusunu yaptığı yeni modelin ilk Captur'ın ilk fotografı

     Yeni Renault Captur







  • Ayrıca arkadaşlar aracı kötülüyorsunuz fakat bi yerede yönlendirmiyorsunuz. Bu fiyata bu donanımda bir araç gösterin ki alacak insanlarda rahat seçim yapsın. Ben araç alacağım dönemdede aynı muhabbetler dönüyordu Captur'a o kadar para verilir mi diye. İşin doğrusu verilmez fakat bu işinde bi piyasası var. bundan bir sene önce millet bu fiyatlara bi taraflarıyla gülerlerdi ama ne yazık ki bugün durumlar öyle değil ve benzer donanım ve özelliklerde başka araçlar tavsiye istendiği zaman tavsiye edilen araçlarda 5-10 bin hatta daha fazla fiyat yukarı çıkıyor. Atıyorum diyor ki x arabası daha iyi ama fiyat 10 bin fazla ver ne olacak diyor sonra adam başlıyor x i araştırmaya bu sefer başkası diyor ki x e o kadar para verilmez y aracı daha iyi ama bu seferde fiyata bindiriliyor biraz. Böyle böyle Bugatti ye kadar gider. Ben fanboy falan değilim ki zaten reno içinde fanboyluk yapılmaz sanırım fakat demek istediğim şey şu ki yeni araç alacak arkadaşlara birşeyleri söylerken bence daha dikkatli olmalıyız zira kendim o sıkıntıyı kendim çok çektim o yüzden bu kadar üstünde duruyorum. O para bu arabaya verilmez yerine aracın eksilerini söyleyin ve eğer ki aynı meblalara alternatifi varsa onu sunun. Ben kendi adıma bildiğim eksileri söyleyeyim ki alacak veya düşünen arkadaşlar daha rahat tercih yapabilsin.
    Eksiler(-)
    -Araba kolçaksız geliyor ve orjinal kolçağıda gereksiz pahalı ve kullanışsız.
    -ön koltukları yatırmak için mandal yerine çevirmeli sistem koymuşlar, kolçak takınca çokta rahat olmuyor
    -otomatik kararan dikiz aynası yok, manuel olarak yapıyor
    -orjinal geri görüş kamerası taktırmak aşırı pahalı
    -sunroof veya panaromik tavan seçeneği sunulmamış
    -Kumandadan camları ve yan aynaları kapatamıyorsun (çok lazım bir şey değil ama bazen cidden aradığın oluyor bunu acelen olduğunda veya açık unuttuğunda)
    -Aksesuar eksikliği (yeni bir araç olduğu için pek birşey bulamıyorsun)
    -Multimedya cihazda video oynatamıyorsunuz


    Ortadakiler (o)
    - Aracın süspansiyonları sert yol tutuşu için
    - konsol malzemesi sert fakat kalitesiz malzeme değil (ki çoğu kişi sert malzemeyi kalitesiz olarak nitelendirse de her sert malzeme kötü değildir
    -Multimedya kumandası direksiyon arkasında (kimisine göre kullanışsız kimisine göre kullanışlı oda arada bi mesele)
    -Navigasyonu süperde değil kötüde değil fakat bazen çok detaylı bi yeri bulurken bazende çok ayyuka bi yeri bulurken zorluk çıkartıyor.
    -aracı bulmak için ışıkları yak düğmesi var kumandada fakat iç aydınlatmasını yaktığı için çok işlevsel değil
    -ses sistemi ne vasat nede çok iyi; ortalama bi dinleyiciyseniz problem olmaz.
    -kişileştirebilir ve kombinasyonlar yaratılabilir (iç ve dış mekanda farklı renk ve sticker seçenekleriyle)
    -Ön koltukların arkası plastik (çocuklu aileler için silenebilirlik ile bi avantaj kazandırıyor. Benimde köpeği olduğu için bende çok işlevsel buldum fakat bunu beğenmeyende bi grup var.
    -Eco ve hız sabitleyicisinin yeri bunu övende oldu yerende size bağlı

    Artıları (+)
    -Motoru yakıt konusunda gerçekten çok iyi (çoğu insanın en çok tercih sebebi sanırım)
    -Yüksekliğine rağmen yol tutuşuyla cidden iyi
    -otomatik farlar,otomatik yağmur sensörü, arka park sensörü, asr,afu,abs, esp, hillholder, airbag, otomatik klima, elektirikli yan aynalar falan filan gibi özellikler iconda standart geliyor
    -eller serbest modu ile kartı cebinizden çıkarmanıza hiç gerek yok
    -torpido gözü yerine çekmece (bu sürücü için çok rahat oluyor fakat önde uzun boylu biri oturunca çok rahat olmuyor)
    -fermuarlı yıkanabilir koltuk kılıfları (ben ilk pek üstünde durmamıştım ama kirlenince anladım değerini
    -eco modu (ben pek kullanmıyorum ama uzun yolda %10 tasarruf yaptığı söyleniyor)
    -Multimedya (navigasyon, usb,aux,bluetooth bağlantısı, araç içi eller serbest telefon görüşmesi vs.)
    - start&stop
    -Led gündüz farı
    -viraj içi aydınlatma( sis farı ile)
    - hız sabitleyicisi
    -iki kademeli bagaj(ben nedense bunu çok sevdim, hep bagajda bulunan veya herkesin görmesini istemediğiniz şeyleri alt bölümde saklayabiliyorsunuz
    -yeterli saklama/depolama alanları kapı yanları, torpito, konsol üstü gibi alanlar testlerde beğenildi
    -Arka koltuklarda yeterli diz mesafesi
    -Ve benim için en önemlisi Euro Ncap tan 5 yıldız alarak güvenliği sağlaması. Açıkcası ben Renault olduğu için ilk duyduğumda şaşırmıştım çünkü bir çok iyi diye bildiğimiz aracın yükseltilen kriterler sonrası 5 yıldıza ulaşamamıştı.

    Şimdilik aklıma bunlar geldi eksik veya fazla birşey varsa lütfen ekleyiniz veya uyarınız. Kaş yapalım derken göz çıkarmayalım doğru bilgiyi verelim. Sonuçta marketten sakız almıyor insanlar en azından onları en doğru şekilde yönlendirerek ilerde bunu veya bir başkasını aldığı için pişman olmasın. Captur süper ve eksiksiz bir araç değil ama baktığımda benim gördüğüm bu fiyata bu donanıma sunan başka bir araç yok. araç alacak arkdaşlara tavsiyemdir ki önce ne istediklerinden çok neye ihtiyaçları olduğuna karar versinler sonrada karşılaştırarak seçimlerini yapsınlar. Ve Abiii buu araba süpperrr yaa diyenede bunee yaa bu araba alınır mıı oğğluumm diyede pek bakmasınlar, üzülürler. Bende çok arada kalmıştım kaç kere vazgeçtim karar değiştirdim vs. Hangi aracı alacaksanız mutlaka bi test sürüşüne çıkın sanırım en iyi tecrübeyi o zaman kazanıyorsunuz.
  • Renault Captur için ülkeler savaşı başlatmış!

     Yeni Renault Captur

    Renault’un Facebook’daki sayfasını ziyaret edenler, Renault’nun faaliyet gösterdiği ülkelerin renklerine bürünmüş Captur modellerine oy verebilecekler.

     Yeni Renault Captur

    Almanya, Arjantin, Brezilya, Cezayir, Fransa, Hindistan, İngiltere, İspanya, İsviçre İtalya, Romanya ve Türk bayrağı renklerine boyanan Captur modellerinden en fazla oyu alan versiyondan 1 tane üretecek ve yıl boyunca Renault tarafından desteklenen organizasyonlarda sergileyecek.

     Yeni Renault Captur

    Sizde oy vermek isterseniz www.facebook.com/renault adresini ziyaret etmeniz yeterli.

     Yeni Renault Captur  Yeni Renault Captur  Yeni Renault Captur

     Yeni Renault Captur  Yeni Renault Captur  Yeni Renault Captur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1000000

    http://www.renault.fr/e-brochure/J87/index.html?utm_source=Ebrochure&utm_medium=e-mail&utm_content=Ebrochure-J87&utm_campaign=Ebrochure-conf-view

    burdan e broşur ü inceleyebilirsiniz,
    3 motor seçeneği var 90 bg benzin 5 ileri manuel, 120 bg benzin 6 ileri otomatik ve 90 bg dizel 5 ileri manuel,
    yakıt tüketim değerleri clio 4 ile aynı,
    "life" , "zen" , "intense" olarak 3 opsiyon modeli ile geliyor,
    17" jant "intense" de var diğerlerinde opsiyonel,
    en baz dizel "life" modeli 45000 den aşşağı olmaz bence yoksa kimse clio 4 almaz bu araç varken.

    Dizel otomatik yine yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: estur


    Merhaba Arkadaşlar,ben hem 2008 i hemde Captur u takip ediyorum.Bu iki araç hakkında ne düşünüyorsunuz.henüz iki aracıda canlı görmesekte bence 2008,bence Captur

    demenizi gerektirecek farklılıklar sizin için neler.Ben Catur u alırım çünkü şundan veya ben 2008 i alırım çünkü şu özelliginden gibi sorulara cevap verirseniz sizce hangisi.....


    Benim kafamdaki bazı sorular..

    1-Captur çok tutacaktır,çünkü bilindik Renault altyapısı,1,5 dci bilindik motor,Cılo 4 ün bilinirligi vede begenilmesi sonucu vede tabiki 2.elde tutulma.

    2-2008 in Captur dan artısı Cam tavan +otamatik vites seçeneginin olması +Grip Kontrol sistemi gibi.....


    Benim videolardan yaptıgım tespitler bunlar..Ya sizce....

    Altta paylaştığım videoda bu her iki model karşılaştırılmış ve kullanım kolaylığı,ergonomi anlamında kazananın Captur olduğu söylenmiş.Tabii bu karşılaştırma kişiden kişiye değişecektir.Her iki aracı da canlı incelemek ve test etmek gerek

    Video linki >>http://www.youtube.com/watch?v=hi30Nbx42PA




  • Evet arkadaşlar biraz önce bayiye gidip aracı inceleme fırsatı buldum.
    Henüz test sürüşü yapamadım ama görsel olarak değerlendirmelerimi yazabilirim.
    Öncelikle aracı beğendim, resimlerde gördüğümüzden daha güzel duruyor.
    Aracın yüksekliği beklediğimden yüksek, benim eski Scenic den daha yüksek.
    Bagaj hacmi az gibi görünsede, aradaki ayıracı çıkardığınızda Scenic den daha derin, arka koltukları ön çekerseniz Scenic kadar uzun bir bagaja sahip oluyorsunuz.
    Beyi toplantısında çekilen resimleri gördüm küçük boy valizlerden (Uçaklarda kabine alınan valizlerden) 8 adet sığdırmışlar, resmini çekmişler. Bence oldukça başarılı.
    Ara bagaj ayıracını kullandığınızda alt bölüme ilk yardım çantası gibi şeyleri koyup, üst bölgeyi boş tutabilirsiniz.
    3 renk araç vardı.
    Turuncu gövde Beyaz tavan Icon 1.5dci
    Siyah gövde Turuncu tavan 1.2 EDC Touch
    Mavi gövde Beyaz tavan 1.5dci Touch
    Mavi renk aracı hiç göstermemiş. Ben beğenmedim ama renk işi zevki işi.
    Turuncu Beyaz çok hoştu, 17" Turuncu Jantları vardı.

    Tavan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Tavan sacı gövde rengi üzerine kaplama yapılarak beyaza boyanmış. Tavan sacı beyaz değil.
    Araç banttan tek renk çıkıyor, sonra kaplanarak ayrı renk veriliyor. Renk geçişlerine elinizi sürterseniz kademe farkını görüyorsunuz.
    Koltuklar güzel olmuş, fermuarlı sistem süper bir düşünce. Çıkarın yıkatın, başka bir takım alın aracınızın iç görünümü değişsin.
    Icondaki deri direksiyon güzel Touch ın direksiyonunu beğenmedim.
    Expresion&Privelege arasındaki direksiyon farkları gibi. Touch direksiyonu çok kötü durmuş.
    Icon araçtaki touch screen ekran Clio 4 ile aynı. resimlerde görüğümüz ekranlar gibi değil. R Link olan araçlarda o ekran olacakmış. (R Link opsiyon farkı 2.000TL)
    Garmin navigasyon var R link olan opsiyon alınırsa TomTom navigasyon oluyormuş.
    Araç Renault TR sitesine eklenmiş.
    Fiyatlarda ise bir tutarsızlık var BURADAN bakarsanız benim yukarıda yazdığım fiyatlar görünüyor.
    Fiyat araştır kısmına bakarsanız BURADAN fiyatlar daha düşük görülüyor.
    Buna göre başlangıç fiyatı 41.990 Touch 0.9 olarak revize edebiliriz.
    Icon 1.5dci de 52.490 Üst fiyat olarak baz alabiliriz. ama opsiyonlar eklendiğinde fiyat yine yukarı doğru tırmanıyor.
    Bu araçta göze çarpan bir eksiklik de kol dayama olmaması. Bröşüründe aksesuar olarak görünüyor ama takılsa da çok ergonomik olacak gibi durmuyor.
    Bu fiyatta bu özelliklerde bir araç için çok ufak bir detay ama sürüş rahatlığı olarak bence önemli bir detay.
    Kartlı sistem ve eller serbest tüm donanımlarda standart. Scenic deki gibi elektrikli el freni olsa güzel olurmuş.
    Bir de sunroof sanki bu aracın havasını daha bir güzel yapardı diye düşünüyorum ileride sunroof lu modeli çıkar mı bilinmez.
    Ayrıca Dizel EDC bekleyen arkadaşlar temmuz ayında üretime gireceği bilgisi gelmiş. Ama Türkiye'ye gelmesi yine yıl sonunu bulabilir.
    Arka koltuğun darlığı konusunuda arkadaşlara hak veriyorum. 3 kişi uzun yol biraz yorucu olabilir. Diz mesafesi uygun ancak yanyana kısmı dar. Aracı 4 kişi diye düşünmek gerek.
    İç döşeme kalitesi Clio gibi değil. Torpido olsun kapı iç döşemeleri olsun daha kaliteli duruyor. çekmece torpidoyu çok beğendim çok kullaışlı olmuş. Torpido önüne de lamba koymuşlar.

    OYAK indirimini sordum, Bu araç için OYAK indirim oranı belli olmamaklar birlikte Clio4 lerde 1000TL lik bir OYAK indirimi var bunda da üç aşağı beş yukarı o civarda olur dedi.

    Aklıma gelmeyen, soracağınız sorular varsa cevaplayabilirim.
    Resimleri cepten çekebildim. Fotograf makinası götürmeyi unutmuşum. Resimler çok net olmamakla birlikte birazdan eklerim.
    Haftasonu teste giderken fotograf makinası ile daha güzel resimler eklerim.

    edit: ilave



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightbird -- 17 Mayıs 2013; 15:20:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightbird

    Evet arkadaşlar biraz önce bayiye gidip aracı inceleme fırsatı buldum.
    Henüz test sürüşü yapamadım ama görsel olarak değerlendirmelerimi yazabilirim.
    Öncelikle aracı beğendim, resimlerde gördüğümüzden daha güzel duruyor.
    Aracın yüksekliği beklediğimden yüksek, benim eski Scenic den daha yüksek.
    Bagaj hacmi az gibi görünsede, aradaki ayıracı çıkardığınızda Scenic den daha derin, arka koltukları ön çekerseniz Scenic kadar uzun bir bagaja sahip oluyorsunuz.
    Beyi toplantısında çekilen resimleri gördüm küçük boy valizlerden (Uçaklarda kabine alınan valizlerden) 8 adet sığdırmışlar, resmini çekmişler. Bence oldukça başarılı.
    Ara bagaj ayıracını kullandığınızda alt bölüme ilk yardım çantası gibi şeyleri koyup, üst bölgeyi boş tutabilirsiniz.
    3 renk araç vardı.
    Turuncu gövde Beyaz tavan Icon 1.5dci
    Siyah gövde Turuncu tavan 1.2 EDC Touch
    Mavi gövde Beyaz tavan 1.5dci Touch
    Mavi renk aracı hiç göstermemiş. Ben beğenmedim ama renk işi zevki işi.
    Turuncu Beyaz çok hoştu, 17" Turuncu Jantları vardı.

    Tavan benim için tam bir hayal kırıklığı oldu. Tavan sacı gövde rengi üzerine kaplama yapılarak beyaza boyanmış. Tavan sacı beyaz değil.
    Araç banttan tek renk çıkıyor, sonra kaplanarak ayrı renk veriliyor. Renk geçişlerine elinizi sürterseniz kademe farkını görüyorsunuz.
    Koltuklar güzel olmuş, fermuarlı sistem süper bir düşünce. Çıkarın yıkatın, başka bir takım alın aracınızın iç görünümü değişsin.
    Icondaki deri direksiyon güzel Touch ın direksiyonunu beğenmedim.
    Expresion&Privelege arasındaki direksiyon farkları gibi. Touch direksiyonu çok kötü durmuş.
    Icon araçtaki touch screen ekran Clio 4 ile aynı. resimlerde görüğümüz ekranlar gibi değil. R Link olan araçlarda o ekran olacakmış. (R Link opsiyon farkı 2.000TL)
    Garmin navigasyon var R link olan opsiyon alınırsa TomTom navigasyon oluyormuş.
    Araç Renault TR sitesine eklenmiş.
    Fiyatlarda ise bir tutarsızlık var BURADAN bakarsanız benim yukarıda yazdığım fiyatlar görünüyor.
    Fiyat araştır kısmına bakarsanız BURADAN fiyatlar daha düşük görülüyor.
    Buna göre başlangıç fiyatı 41.990 Touch 0.9 olarak revize edebiliriz.
    Icon 1.5dci de 52.490 Üst fiyat olarak baz alabiliriz. ama opsiyonlar eklendiğinde fiyat yine yukarı doğru tırmanıyor.
    Bu araçta göze çarpan bir eksiklik de kol dayama olmaması. Bröşüründe aksesuar olarak görünüyor ama takılsa da çok ergonomik olacak gibi durmuyor.
    Bu fiyatta bu özelliklerde bir araç için çok ufak bir detay ama sürüş rahatlığı olarak bence önemli bir detay.
    Kartlı sistem ve eller serbest tüm donanımlarda standart. Scenic deki gibi elektrikli el freni olsa güzel olurmuş.
    Bir de sunroof sanki bu aracın havasını daha bir güzel yapardı diye düşünüyorum ileride sunroof lu modeli çıkar mı bilinmez.
    Ayrıca Dizel EDC bekleyen arkadaşlar temmuz ayında üretime gireceği bilgisi gelmiş. Ama Türkiye'ye gelmesi yine yıl sonunu bulabilir.
    Arka koltuğun darlığı konusunuda arkadaşlara hak veriyorum. 3 kişi uzun yol biraz yorucu olabilir. Diz mesafesi uygun ancak yanyana kısmı dar. Aracı 4 kişi diye düşünmek gerek.
    İç döşeme kalitesi Clio gibi değil. Torpido olsun kapı iç döşemeleri olsun daha kaliteli duruyor. çekmece torpidoyu çok beğendim çok kullaışlı olmuş. Torpido önüne de lamba koymuşlar.

    OYAK indirimini sordum, Bu araç için OYAK indirim oranı belli olmamaklar birlikte Clio4 lerde 1000TL lik bir OYAK indirimi var bunda da üç aşağı beş yukarı o civarda olur dedi.

    Aklıma gelmeyen, soracağınız sorular varsa cevaplayabilirim.
    Resimleri cepten çekebildim. Fotograf makinası götürmeyi unutmuşum. Resimler çok net olmamakla birlikte birazdan eklerim.
    Haftasonu teste giderken fotograf makinası ile daha güzel resimler eklerim.

    edit: ilave

    Teşekkürler, güzel bir inceleme olmuş. Fotoğrafları da merakla bekliyoruz:)
    Dizel otomatik yılsonuna yetişir umarım. Kasım aralık ayına kadar bekleyeceğim. Zira lansman yapan beklediğim iki araç fiyatı da umduğumdan yüksek çıktı; captur ve 500L.. Yılsonu kampanyası falan yapılırsa liste fiyatından 3-4 bin lira düşer umarım. Peugeot 2008'de bakalım fiyat ne olacak merakla bekliyorum..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • http://www.peugeot.fr/media/deliacms/media//87/8733-8c98bb.pdf

    yukarıdki link fransadaki resmi 2008 sitesinden alınma broşür.

    ben de 2008 dikkatle inceledim, şu anda satışta fransada, dizynı harika.ammaa..

    otomatik düşünüyorsanız değerleri tatminkar değil bana göre.

    benzinlilerin yakıt tüketimi iyi ancak 16 sn 100 km ulaşıyor. şanzımanı yine robotize.. bence şekil olarak ve donanım olarak tatmin etsede, canlısını incelemedim olmadığından, kalitesine bir şey diyemem, motor değerleri rahatsız edebilir.
  • Fiyatlar...

    http://www.renault.com.tr/araba/binek/captur/fiyat



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DogrucuMustafa -- 21 Mayıs 2013; 15:58:02 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eflatoon

    quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    Güncel Fiyat...

    Captur Touch Turbo 90 bg Stop & Start
    41.990 TL
    Captur Touch 1.2 Turbo EDC 120 bg
    47.490 TL
    Captur Touch 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    47.990 TL
    Captur Icon Turbo 90 bg Stop & Start
    46.490 TL
    Captur Icon 1.2 Turbo EDC 120 bg
    50.990 TL
    Captur Icon 1.5 dCi 90 bg Stop & Start
    52.490 TL


    kaynak hangi bayii ? onu da belirtir misiniz?



    KAYNAK



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nightbird -- 27 Mayıs 2013; 12:31:04 >




  • Bu siteden tüm marka ve moellere bakabilir, karşılaştırabilirsiniz.

    http://www.arabalar.gen.tr/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    Arkadaşlar, Captur görenlerden resim isteriz...



     Yeni Renault Captur


     Yeni Renault Captur


     Yeni Renault Captur


     Yeni Renault Captur


     Yeni Renault Captur



    Buyrun sizin için resimler ben yorum yapmayım zira başka konu açılan yerde yorum yapmıştım.


    http://forum.donanimhaber.com/m_70214232/mpage_3/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zarinca -- 26 Mayıs 2013; 22:00:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    quote:

    Orijinalden alıntı: DogrucuMustafa

    1.2 Turbo Edc. Baz Touch da Resmi sitesinde 17 inç Jant olarak satıldığı görülüyor,

    İndirilen E-Broşürde 16 inç olarak görülmekte,

    Mais müşteri hizmetleri 16, inç demekte,

    Renoya mesajla sordum Cevap bekliyorum

    E-mailden sonra 16 inç olarak düzeltmişler sitelerinde...

    Adamlara E-maille sordum sitenizde Touch 17 inç jant görünüyor diye, Mail den sonra baktım ki 16 inç olmuş
    Cevap geldi, ben sandım ki Teşekkür ederiz yanlışlık yapmışız düzelltik...
    Ne yazmışlar dersiniz....

    ...Ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili yöneltmiş olduğunuz sorularınıza, bayi uzmanlığı kapsamında yanıt verilmesi gerekmektedir.
    Bu doğrultuda başvuru konunuzla ilgili olarak yetkili bir Renault satış noktasına danışmanızı tavsiye ederiz.

    Size en yakın yetkili satıcımızın bilgilerinewww.renault.com.tr adresinden veya 444 66 22 numaralı hattımızı arayıp sorgulayarak ulaşabilirsiniz.
    (Çağrı merkezi çalışma saatlerimiz hafta içi 08:00 - 18:00; hafta sonu 10:00 - 18:00 saatleri arasıdır.)


    Renault olarak her zaman yakınınızda olduğumuzu bilmenizi isteriz.



    Dumur olmaya gerek yok, normal... Halbuki bugün mais ten tel.görüştüğüm bayan 16 inç derken ben onu Sitenin yazdığıyla haklamaya çalıştım...

    Neyse ,konumuza dönelim,

    Hala test sürüşleri yapılamadı sanırım...




  • Kullanışlılık
    Renault Captur; sunduğu geniş iç mekan ve kullanışlı eşya saklama gözleri sayesinde rakiplerinden Nissan Juke'ü çok rahat sollarken Opel Mokka'yla hemen hemen yakın bir konumda bulunuyor. 377 lt bagaj hacmi sunan aracın koltukları yatırılarak daha geniş bir alan elde etmek mümkün. Aracın ön kabini oldukça ferah. Arka kabin yeterli baş ve diz mesafeleri sunuyor ama fazla uzun boylu yolcular için diz mesafesi biraz sıkıntılı olabilir.

    Yakıt Tüketimi ve Performans
    Renault Captur'un en iddialı olduğu alan burası demek yanlış olmaz. Genel olarak Renault zaten yakıt verimliliği ve karbon salınımı açısından başarılı motorlar kullanıyor. Renault Captur da her iki konuda kağıt üzerinde etkileyici değerlere sahip.
    Aracın 1.5 dCi motoru 100 km'de ortalama 3,7 lt yakıt tüketirken 1.2 lt benzinli motoru ise 100 km'de ortalama 5,4 lt yakıt tüketim değerine sahip. Benzinli motorda ilk kez kullanılan çift kavramalı EDC şanzıman beklentilerin aksine yakıt tüketimini artırmıyor. (Fabrika verilerine göre)

    Alınır mı?
    Renault Captur; fiyat/performans açısından oldukça iddialı bir model olmuş. Malzeme kalitesi biraz daha iyi tutulabilseydi kesinlikle bu sınıfta liderliğe oynardı. Ancak araç bu haliyle bile çok satacaktır. Marka Renault olunca ikinci el piyasasının da her zaman canlı olacağını öngörmek için müneccim olmaya gerek yok. Araç henüz dizel-otomatik vites kombinasyonuna sahip değil. Yıl sonuna kadar EDC şanzımanlı 1.5 dCi motorun da gelmesi bekleniyor. 1.5 dCi motorlu EDC şanzımanlı model hem rakiplerine (Nissan Juke, Chevrolet Trax, Opel Mokka) nazaran sunduğu vergi avantajı hem yakıt ekonomisi hem de otomatik konforu sayesinde çok daha fazla satılacaktır.

    ...............................................................................................................................................................................



    Gerisi bu linkte, aydınlatıcı olmuş, okumanızı tavsiye ederim....




    http://www.otokare.com/test-surusu/54/Kisa-Inceleme-2013-Renault-Captur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aslymn

    Hocam normal benzinlilerinki 1600 civarı brc.turbolarınki daha iyi kitler turboya uyumlu 2500 3000civarı.takılabilir ama efsane çok motor biter vs gibi.


    bcr lpg takılabiliyor diyor

    http://www.2a-lpg.com/showthread.php/8030-Turbo-Motor-LPG-D%C3%B6n%C3%BC%C5%9F%C3%BCm%C3%BC
  • http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-renault-sifirdan-farksiz-dizel-full-plusfull-renault-captur-500-km-de-acill-126992074/detay

    Bu adama ulaşan oldu mu ? Neredeyse 55.000 TL'lik aracı 48.000 TL'ye satıyor.. En fazla 2.000 TL kaybeder şu anki durumunda.. Captur icon düşünenler bence ulaşsın bu adama..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roque_Jn

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-arazi-suv-pick-up-renault-sifirdan-farksiz-dizel-full-plusfull-renault-captur-500-km-de-acill-126992074/detay

    Bu adama ulaşan oldu mu ? Neredeyse 55.000 TL'lik aracı 48.000 TL'ye satıyor.. En fazla 2.000 TL kaybeder şu anki durumunda.. Captur icon düşünenler bence ulaşsın bu adama..

    O adamın olduğu yerde para gani, captur yüksek diye almıştır, dar gelince ben ne yaptım demiştir ayrıca Urfa nın sıcağında siyah renk akıl karı değil, satma nedeni kesin darlıktır, çok kalabalık binmeyi sevdiğinden beyenmediğine eminim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drsphex

    yol tutuş anlamında nasıl acaba? cliodan daha iyi mi?

    Burada yazıyor faydalanmanız için...


    http://www.otokare.com/test-surusu/54/Kisa-Inceleme-2013-Renault-Captur



    Alınırmı demiş...

    Alınır mı?
    Renault Captur; fiyat/performans açısından oldukça iddialı bir model olmuş. Malzeme kalitesi biraz daha iyi tutulabilseydi kesinlikle bu sınıfta liderliğe oynardı. Ancak araç bu haliyle bile çok satacaktır. Marka Renault olunca ikinci el piyasasının da her zaman canlı olacağını öngörmek için müneccim olmaya gerek yok. Araç henüz dizel-otomatik vites kombinasyonuna sahip değil. Yıl sonuna kadar EDC şanzımanlı 1.5 dCi motorun da gelmesi bekleniyor. 1.5 dCi motorlu EDC şanzımanlı model hem rakiplerine (Nissan Juke, Chevrolet Trax, Opel Mokka) nazaran sunduğu vergi avantajı hem yakıt ekonomisi hem de otomatik konforu sayesinde çok daha fazla satılacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DogrucuMustafa -- 7 Haziran 2013; 17:19:34 >




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.