Şimdi Ara

=== PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
5.701
Cevap
111
Favori
483.821
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • kendi çapımda küçük bir inceleme ve peugeot 2008 alma hikayemi sizlerle paylaşıyorum. aranıza yeni katıldım. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    kampanyalı olmasından mütevellit kaporasını bıraktığımda bildiklerim grip kontrol,dijital klima ve 4 cam otomatiği idi. yaklaşık 3 hafta bekledikten sonra araç gümrükten giriş yaptı ve birkaç gün içinde teslim ettiler.

    aldıktan ve biraz kullandıktan sonraki artıları
    hız sabitleyici
    7" dokunmatik ekran
    yokuş kalkış desteği
    kumandadan cam kaldırma
    açılıp kapanabilen elektrikli ayna
    ekrandan animasyon destekli geri park sensörü
    vites yükseltme uyarısı
    start&stop
    bluetooth
    gündüz farları
    refakatçi aydınlatması
    4 mevsim lastikleri ve çelik jantlar
    led stoplar
    torpido soğutma
    viraj aydınlatmalı sis farı

    bunlar size artı gelmeyebilir ancak mayıs ayında 2005 model 1.0 motor toyota yaris'imi sattıktan sonra, hem biraz yüksek ve geniş araca yönelmek istedim hem de bir önceki aracım 2001 model 1.4 reno clio symbol lpgli idi, oto sanayidekilerle kanka olmuştum. daha sonra benzinli olarak kullandığım toyotam eskidi. ama beni hiç üzmedi. bir kere bile tamirhaneye gitmedik onunla.

    neden peugeot 2008 classic edition

    lpgli ve benzinli araç deneyimlerimden sonra hem şöforlüğü öğrenmiş oldum iyice hem de dizel aracın yakıt konusunda cimri olmasından dolayı tercihimi ondan yana kullandım. toyotayı satarken amacım capture almaktı. ancak bütçe ve sıfır araç piyasası el yakmaktaydı. yaz tatilinin başlamasıyla gezmediğimiz marka denemediğimiz model kalmadı. benzinli seat leon alacak iken direkten döndük. bayram tatili dolayısıyla teslimatı can sıkacaktı. ve bir baktık ki pejo türkiye bu araçta kampanya yapmıştı. 62000 den aşağı dizel aracın olmadığı, donanımı orta düzeyde corsalar mı dersiniz, arkası kedi yuvası gibi olan fiestalar, hiç bir şeye benzemeyen nissan jukelar, kia riolar, reno cliolar beklentimizin altında kalan dacia sandero stepwayler, seat ibizalar, seat leonlar... hondanın pahalılığı(civic hatchback rüyalarımdaki yerini koruyacaksın), hyundainin güvensizliği, toyotanın motor teknolojisi(dizeline laf yok param yetmedi), volkswagenin ulaşılmazlığı,opel astra hbin çok yakarlığı, skodanın sen hayırdırlığı...

    önceliğimiz dizel olmasıydı, 4 camının otomatiik olmasıydı. belirttiğim artılar her firmada opsiyonel donanım olarak sunulmaktaydı. sonra çelik jantta olsun dedik, ekranlı olsun dedik, hız sabitleyici olsun dedik. bayramın 3. günü donanımhaberde kampanyalı fiyatı görünce atladık. iyi bir pazarlıkla liste fiyatının altında sahip olduk.

    şuan için istanbul suriçi bilen bilir ışığı yayası bol, sokakları dar ve normal bir caddede çift bazen de 3 şeridinin kapandığı yollarda 6.1 ltyi tutturabildim.
    bu da benim için çok iyi. 6.1x3.65=22,265/100=22,27 kr yaklaşık çok iyi benim için. 1000 km sürüşten sonra bunları ekleyebilirim. rodaj süresi dolsuncular, 5000 kmyi devirsinciler öyle dedi.

    sürüşle ilgili de ekleme yaparsam:
    -aynalara henüz alışamadım şerit değişirken ve park esnasında kör noktası fazla gibi geldi.
    -direksiyon simidi düşük hızlarda elden kaçacakmış gibi oluyor.
    -direksiyon küçük,ama yüksek hızlarda sertleşmesi ve tepkileri elektrik aksamının fonksiyonelleşmesinden kaynaklı ve iyi geldi bana.
    -yol tutuş ve espnin katkısı çok iyi.
    -fren mesafesi ve duruş tepkileri iyi.
    -start stop'u kullanmaya kıyamıyorum. marş motorunu bozarcılar aklımı karıştırdı. dakika başı dur kalk yaptığın bi lokasyonda ikamet edince hak vermemek elde değil. ama onun çalışması da çok sessiz ve 1 snden az sürede motor aktifleşiyor.

    eksi gördüklerim:
    makyaj aynalar var ama aydınlatmaları yok
    harita aydınlatması ön kapılar açılınca yanıyor... arka kapılar için konan aydınlatma çok geride.
    torpido aydınlatması yok
    kapı üstü tutamaçları yok onun yerine askı hedesi konmuş.
    ses sistemi limoni... daha iyi olabilirdi

    küçük artılar
    usb/aux çıkışı
    önde arkada çakmak çıkışı
    direksiyon üzerinden telefon/medya kontrolleri
    bagaj eşiğinin düzlüğü ve koltukların tam yatması
    trafik ve ilk yardım seti,
    şöfor kolçağından aynaları açıp kapatabilme.
    20 km hıza ulaşınca merkezi kilidin devreye girmesi

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. sorusu olanlar iletişime geçebilir. bir incelemenin daha sonuna geldik...kendimi youtube'ta araç tanıtımı yapan tipler gibi hissettim şuan. test sürüşü çekerim belkim. takipte kalın...
  • kendi çapımda küçük bir inceleme ve peugeot 2008 alma hikayemi sizlerle paylaşıyorum. aranıza yeni katıldım. herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.

    kampanyalı olmasından mütevellit kaporasını bıraktığımda bildiklerim grip kontrol,dijital klima ve 4 cam otomatiği idi. yaklaşık 3 hafta bekledikten sonra araç gümrükten giriş yaptı ve birkaç gün içinde teslim ettiler.

    aldıktan ve biraz kullandıktan sonraki artıları
    hız sabitleyici
    7" dokunmatik ekran
    yokuş kalkış desteği
    kumandadan cam kaldırma
    açılıp kapanabilen elektrikli ayna
    ekrandan animasyon destekli geri park sensörü
    vites yükseltme uyarısı
    start&stop
    bluetooth
    gündüz farları
    refakatçi aydınlatması
    4 mevsim lastikleri ve çelik jantlar
    led stoplar
    torpido soğutma
    viraj aydınlatmalı sis farı

    bunlar size artı gelmeyebilir ancak mayıs ayında 2005 model 1.0 motor toyota yaris'imi sattıktan sonra, hem biraz yüksek ve geniş araca yönelmek istedim hem de bir önceki aracım 2001 model 1.4 reno clio symbol lpgli idi, oto sanayidekilerle kanka olmuştum. daha sonra benzinli olarak kullandığım toyotam eskidi. ama beni hiç üzmedi. bir kere bile tamirhaneye gitmedik onunla.

    neden peugeot 2008 classic edition

    lpgli ve benzinli araç deneyimlerimden sonra hem şöforlüğü öğrenmiş oldum iyice hem de dizel aracın yakıt konusunda cimri olmasından dolayı tercihimi ondan yana kullandım. toyotayı satarken amacım capture almaktı. ancak bütçe ve sıfır araç piyasası el yakmaktaydı. yaz tatilinin başlamasıyla gezmediğimiz marka denemediğimiz model kalmadı. benzinli seat leon alacak iken direkten döndük. bayram tatili dolayısıyla teslimatı can sıkacaktı. ve bir baktık ki pejo türkiye bu araçta kampanya yapmıştı. 62000 den aşağı dizel aracın olmadığı, donanımı orta düzeyde corsalar mı dersiniz, arkası kedi yuvası gibi olan fiestalar, hiç bir şeye benzemeyen nissan jukelar, kia riolar, reno cliolar beklentimizin altında kalan dacia sandero stepwayler, seat ibizalar, seat leonlar... hondanın pahalılığı(civic hatchback rüyalarımdaki yerini koruyacaksın), hyundainin güvensizliği, toyotanın motor teknolojisi(dizeline laf yok param yetmedi), volkswagenin ulaşılmazlığı,opel astra hbin çok yakarlığı, skodanın sen hayırdırlığı...

    önceliğimiz dizel olmasıydı, 4 camının otomatiik olmasıydı. belirttiğim artılar her firmada opsiyonel donanım olarak sunulmaktaydı. sonra çelik jantta olsun dedik, ekranlı olsun dedik, hız sabitleyici olsun dedik. bayramın 3. günü donanımhaberde kampanyalı fiyatı görünce atladık. iyi bir pazarlıkla liste fiyatının altında sahip olduk.

    şuan için istanbul suriçi bilen bilir ışığı yayası bol, sokakları dar ve normal bir caddede çift bazen de 3 şeridinin kapandığı yollarda 6.1 ltyi tutturabildim.
    bu da benim için çok iyi. 6.1x3.65=22,265/100=22,27 kr yaklaşık çok iyi benim için. 1000 km sürüşten sonra bunları ekleyebilirim. rodaj süresi dolsuncular, 5000 kmyi devirsinciler öyle dedi.

    sürüşle ilgili de ekleme yaparsam:
    -aynalara henüz alışamadım şerit değişirken ve park esnasında kör noktası fazla gibi geldi.
    -direksiyon simidi düşük hızlarda elden kaçacakmış gibi oluyor.
    -direksiyon küçük,ama yüksek hızlarda sertleşmesi ve tepkileri elektrik aksamının fonksiyonelleşmesinden kaynaklı ve iyi geldi bana.
    -yol tutuş ve espnin katkısı çok iyi.
    -fren mesafesi ve duruş tepkileri iyi.
    -start stop'u kullanmaya kıyamıyorum. marş motorunu bozarcılar aklımı karıştırdı. dakika başı dur kalk yaptığın bi lokasyonda ikamet edince hak vermemek elde değil. ama onun çalışması da çok sessiz ve 1 snden az sürede motor aktifleşiyor.

    eksi gördüklerim:
    makyaj aynalar var ama aydınlatmaları yok
    harita aydınlatması ön kapılar açılınca yanıyor... arka kapılar için konan aydınlatma çok geride.
    torpido aydınlatması yok
    kapı üstü tutamaçları yok onun yerine askı hedesi konmuş.
    ses sistemi limoni... daha iyi olabilirdi

    küçük artılar
    usb/aux çıkışı
    önde arkada çakmak çıkışı
    direksiyon üzerinden telefon/medya kontrolleri
    bagaj eşiğinin düzlüğü ve koltukların tam yatması
    trafik ve ilk yardım seti,
    şöfor kolçağından aynaları açıp kapatabilme.
    20 km hıza ulaşınca merkezi kilidin devreye girmesi

    şimdilik aklıma gelenler bunlar. sorusu olanlar iletişime geçebilir. bir incelemenin daha sonuna geldik...kendimi youtube'ta araç tanıtımı yapan tipler gibi hissettim şuan. test sürüşü çekerim belkim. takipte kalın...
    2008 allure 1.6 bluehdi etg6 arabamla 1000 km'yi devirdim. merak edenler için ilk izlenimlerim:

    öncelikle herkesin en çok eleştirdiği etg6 şanzımanla başlayayım. bu şanzımanı eski kasa 3008 ve citroen c4 cactüs'de de uzun kilometreler kullanmış biri olarak. bu şanzımanla ilgili epey deneyimim oldu. Öncelikle Daha önce otomatik vitesli araç kullanmadıysanız yani otomatik vitese yeni başladıysanız şanzıman size çok anormal gelmeyecektir.Daha önce tork konventörlü klasik otomatik şanzıman kullandıysanız şanzıman size biraz hantal gelecektir. Daha önce dsg gibi çift kavrama bir sanzıman kullandıysanız şanzıman size çok hantal hissettirecek. Aracı sakın kullanan biriyseniz. Vites atarken çok kısa bir süre beklemek sizin için sıkıntı değilse etg6 şanzımanı çokda kafanıza takmayın. Etg6'nın biraz konforsuz olması dışında tek kavrama olması nedeniyle sorunsuz olması ve bakım maliyetlerinin az olması önemli avantajlarındandır. Ayrıca yakıt ekonomisine katkısı çok büyük. Kişisel olarak benim şanzımanla hiç bir sıkıntım yok. huyuna suyuna alıştığınızda gayet güzel kullanabiliyorsunuz.

    Motoru 1.6 Bluehdi'a bir şey söylemeye gerek yok dizel PSA grubu her araçta kullanılan bu motor zaten verimliliği ve sorunsuzluğu ile kendini ispatlamış bir motordur.

    İkinci önemli konu yakıt ekonomisi 1000 km karma yakıt tüketimim 4.8 lt/100 km. şehir dışı rekor denememde 100 km yolculukta sakin kullanımda 3.3 lt/100 kmyi yakalamayı başardım. Gayet iyi rakamlar. Hatırlatmam gerekir aracı çok sakin ve hassas kullanırım. Sabırsız, öngörüsüz, gaz hassasiyeti nedir bilmeden kullanırsanız bu rakamları yakalamak imkansızdır.

    Aracın ses yalıtımı ve yol tutuşu bir önceki aracım 2008'in kuzeni c4 cactüse göre biraz daha iyi. Ama tabiki B sınıfı bir araçta olduğumuzu unutmamak lazım. B sınıfı üstünde bir araç kullanmamış ben için her şey mükemmel :)

    Aracın arka stop tasarımı hariç iç ve dış tasarımını çok beğeniyorum. Önden abisi 3008 i andırıyor. İç tasarımı sade ve şık. Koltuklar rahat ve sınıfına göre geniş. Cam tavan iç mekanı ferahlatıyor. Bagaj sınıfı araçlara göre (C4 cactüs ve Reno Captur) daha geniş ve kullanışlı. Yükleme eşiği yok.

    Merak edilen noktalardan biri i-cocpit. direksiyon ufacık. ilk başta garip gelse de şehir içinde çok pratik. Alıştıktan sonra diğer araçların direksiyonu kamyon gibi geliyor. Oturma pozisyonunuzu ayarladığınızda göstergelerin gözükmeme gibi bir sorunu olmuyor. Bunun için ben oturuş pozisyonumu yükseğe alıp direksiyonu bir tık aşağıda konumlandırıyorum ve sorun kalmıyor.

    Aracın eski modellerinde kol dayama yokmuş ama 2018 model aracımda kol dayama var. Arka camlar yarım açılıyor. Bunlar haricinde aracın bir eksiği bence yok.

    Aracın donanımları, yakıt ekonomisi, artı ve eksi yönlerini koyduğunuzda fiyat fayda olarak, heyecan aramayan aile kullanıcıları için alınabilir mantıklı bir araç.

    Bence sınıfındaki araçlardan C4 Cactüs daha tarz bir araç, birde biraz daha fiyatı uygun. başka artısı bence yok :) Reno Captur'un Edc şanzıman avatajı var. Ama daha dar bir araç. 2008 daha heybetli ve geniş bir araç. Ucundan karşılaştırma da yaptığıma göre ben kaçar :) herkese kazasız belasız sürüşler.
    arkadaşlar,

    ben de makyajlı kaza 1.2 EAT6 Puretech Allure araç var, henüz 20.000'deyim.

    Aksesuar olarak aldığımda üzerinde yan basamaklar vardı aracı şık gösteriyor, buna ek olarak,

    1. Kol Dayama aldım Aliexpress'ten, yukarıdaki ürünün aynısını 188 TL'ye mal oldu bana.
    https://www.aliexpress.com/item/Console-For-Peugeot-2008-New-Storage-Box-Center-Arm-Rest-Modification/32916105336.html

    2. Anten 120 üzerinde ses çıkartıyor bunun içinse uzun araştırmalarım sonucunda aşağıdaki ürünü aldım, hem ciddi şekilde ses azaldı hem de görüntüsü seviye atladı aracın.
    https://www.aliexpress.com/item/POSSBAY-Universal-Car-Shark-Fin-Antenna-Aerials-Auto-Radio-FM-Signal-Amplifier-Roof-Stickers-Decoration-for/32718371778.html

    3. Kapının kilidi bağlantı yeri için ise:
    https://www.aliexpress.com/item/Ceyes-Car-Styling-Auto-Door-Lock-Rust-Plastic-Cover-Case-For-Peugeot-208-308-408-508/32882950350.html

    4. Yazın bazen çok ciddi güneşin altına bırakmak zorunda kalıyorum, bebek de olduğu için araç içi sıcaklık ciddi sıkıntı yaratıyor, bunun içinse şu ürünü aldım:
    https://www.aliexpress.com/item/Partol-Universal-Fit-Automobile-Sunshade-Cover-Snow-Ice-Shield-for-Windshield-Winter-Summer-Car-Front-Window/32885947273.html

    5. Arka tampon üzerine ekteki krom plakayı aldım, görüntü güzelleşti hem de araçla uyumlu bir havası var
    https://www.aliexpress.com/item/High-quality-stainless-steel-Rear-bumper-Protector-Sill-For-2014-2018-Peugeot-2008/32954888592.html

    6. Ön çakmaklık için çakmaklı düz bir şekilde duran ve şık görünen şu USB şarjz cihazını aldım
    https://www.aliexpress.com/item/Baseus-Mini-USB-Car-Charger-For-Mobile-Phone-Tablet-GPS-3-1A-Fast-Charger-Car-Charger/32882830349.html

    7. Son olarak, ekteki USB Led - mavi - ışıktan aldım ve araçta ekstra güzel ve şık duruyor 2 adet aldım.
    https://www.aliexpress.com/item/Car-styling-Car-USB-LED-Atmosphere-Lights-Decorative-Lamp-Emergency-Lighting-Universal-PC-Portable-Plug-and/32906195174.html

    8. Unutmadan bir de şu ürünü aldım:
    https://www.aliexpress.com/item/4PCS-Set-Car-styling-Door-Check-Arm-Protection-Cover-For-CITROEN-DS5-DS6-Peugeot-508-2008/32258428890.html

    Toplamda: 450 TL civarı maliyeti oldu bana indirim vs...

    Belki işinize yarar, ürünler sorunuz ve kaliteli, tavsiye ederim.
    H7 6000k led modellerine bakabilirsiniz.
    Ben internetten almadım. Bulunduğum şehirde aksesuar satan bir işletmeden aldım. Çünkü ledlerin yuvaya olmaması gibi duruma karşı kolaylıkla iade etme nedeni ile.
    n11 'de aldığım ürüne benzer bir ürün buldum. (Benim aldığım BY-X marka ama dış görüntüsü aynı)
    Ürün :https://urun.n11.com/led-far/pmx-yeni-nesil-h7-led-xenon-sogutmali-far-ampulu-P228748789
    Yalnız aldığım led garantili v.s. olmadığı için philips ya da photon ile kısaları değiştirmeyi düşünüyorum.
    Philips :https://urun.n11.com/ampul/philips-yeni-led-xenon-zenon-h7-12985bwx2-6000k-200-daha-parlak-P204021257
    Photon :https://urun.n11.com/led-far/photon-milestone-h7-8000-lumens-led-headlight-P207825795
    Edindiğim tecrübeye göre şu önerilerde bulunabilirim:
    - Paylaştığım üründe iki adet led var. Bazı ledler üçlü ve üçlü olanlar bizim ampül girişlerine uymuyor geniş geliyor.
    - Fanlı olmayan led modellerinde devre için harici bir kutu yapmışlar haliyle ampül için ayrılan yerlere bu kutu sığmıyor.
    - Uzun farlara bu ürünü taktığınızda farın arkasındaki plastik kapak tam oturuyor fakat kısalarda ledin fan kısmından dolayı kapak tam oturmuyor. Bizde ledi taktıktan sonra kapağın kenarlarına silikon sıktık. Açılmak istendiğinde rahat sökülsün, hemde boşluklardan su girmemesi için.
    - Uzun farlar sıkıntı değil ama kısa farlara ürünü montajını yapamadığımız için farı söküp öyle taktık. (Sökme işlemi olmasaydı 20-30 tl işçilik verecektim ama usta uğraştığı için 80 tl verdim)
    - Ürünü taktırmadan önce eski farları yakıp, ışık çizgisini elektrik bandı ile işaretledik (far ile yüzey arasında ~2-2,5 m. vardı). Ledleri taktıktan sonra, eski çizginin ~6-8 cm. yukarısında olacak şekilde ayarlandı. (Yukarıda bahsettiğim alyanlı ayar yerinden)

    Taktırmadan önce en büyük sıkıntım karşı tarafı rahatsız edip etmeyeceğiydi. Çok şükür hiç bir sıkıntı yok.
    Yağmurlu havada deneme imkanım olması.

    Düzeltme:

    Bu ürün ile kesme biçme yapmadık. Kısa farlarda herhangi bir farklı işlem yapmadan direk taktık ama uzunlarda kitleme mekanizması standart olmadığı için yuvaya yapıştırdık. H7 olduğu için elektrik tesisatında bir işlem yapılmasına gerek yok. Direk tak kullan.
  • Slm arkadaslar bende araniza 1.6 active dizel otomatik alarak katildim (69000) simdiye kadar 500 km yol yaptim ortalama 5.2 tuketim gosteriyor arac baana gore standarlarin ustunde onca model iciinde pejo 2008 i tercih etmeemden dolayi kendimi tebrik ediyorum aferin bana:))))
  • 2008 allure 1.6 bluehdi etg6 arabamla 1000 km'yi devirdim. merak edenler için ilk izlenimlerim:

    öncelikle herkesin en çok eleştirdiği etg6 şanzımanla başlayayım. bu şanzımanı eski kasa 3008 ve citroen c4 cactüs'de de uzun kilometreler kullanmış biri olarak. bu şanzımanla ilgili epey deneyimim oldu. Öncelikle Daha önce otomatik vitesli araç kullanmadıysanız yani otomatik vitese yeni başladıysanız şanzıman size çok anormal gelmeyecektir.Daha önce tork konventörlü klasik otomatik şanzıman kullandıysanız şanzıman size biraz hantal gelecektir. Daha önce dsg gibi çift kavrama bir sanzıman kullandıysanız şanzıman size çok hantal hissettirecek. Aracı sakın kullanan biriyseniz. Vites atarken çok kısa bir süre beklemek sizin için sıkıntı değilse etg6 şanzımanı çokda kafanıza takmayın. Etg6'nın biraz konforsuz olması dışında tek kavrama olması nedeniyle sorunsuz olması ve bakım maliyetlerinin az olması önemli avantajlarındandır. Ayrıca yakıt ekonomisine katkısı çok büyük. Kişisel olarak benim şanzımanla hiç bir sıkıntım yok. huyuna suyuna alıştığınızda gayet güzel kullanabiliyorsunuz.

    Motoru 1.6 Bluehdi'a bir şey söylemeye gerek yok dizel PSA grubu her araçta kullanılan bu motor zaten verimliliği ve sorunsuzluğu ile kendini ispatlamış bir motordur.

    İkinci önemli konu yakıt ekonomisi 1000 km karma yakıt tüketimim 4.8 lt/100 km. şehir dışı rekor denememde 100 km yolculukta sakin kullanımda 3.3 lt/100 kmyi yakalamayı başardım. Gayet iyi rakamlar. Hatırlatmam gerekir aracı çok sakin ve hassas kullanırım. Sabırsız, öngörüsüz, gaz hassasiyeti nedir bilmeden kullanırsanız bu rakamları yakalamak imkansızdır.

    Aracın ses yalıtımı ve yol tutuşu bir önceki aracım 2008'in kuzeni c4 cactüse göre biraz daha iyi. Ama tabiki B sınıfı bir araçta olduğumuzu unutmamak lazım. B sınıfı üstünde bir araç kullanmamış ben için her şey mükemmel :)

    Aracın arka stop tasarımı hariç iç ve dış tasarımını çok beğeniyorum. Önden abisi 3008 i andırıyor. İç tasarımı sade ve şık. Koltuklar rahat ve sınıfına göre geniş. Cam tavan iç mekanı ferahlatıyor. Bagaj sınıfı araçlara göre (C4 cactüs ve Reno Captur) daha geniş ve kullanışlı. Yükleme eşiği yok.

    Merak edilen noktalardan biri i-cocpit. direksiyon ufacık. ilk başta garip gelse de şehir içinde çok pratik. Alıştıktan sonra diğer araçların direksiyonu kamyon gibi geliyor. Oturma pozisyonunuzu ayarladığınızda göstergelerin gözükmeme gibi bir sorunu olmuyor. Bunun için ben oturuş pozisyonumu yükseğe alıp direksiyonu bir tık aşağıda konumlandırıyorum ve sorun kalmıyor.

    Aracın eski modellerinde kol dayama yokmuş ama 2018 model aracımda kol dayama var. Arka camlar yarım açılıyor. Bunlar haricinde aracın bir eksiği bence yok.

    Aracın donanımları, yakıt ekonomisi, artı ve eksi yönlerini koyduğunuzda fiyat fayda olarak, heyecan aramayan aile kullanıcıları için alınabilir mantıklı bir araç.

    Bence sınıfındaki araçlardan C4 Cactüs daha tarz bir araç, birde biraz daha fiyatı uygun. başka artısı bence yok :) Reno Captur'un Edc şanzıman avatajı var. Ama daha dar bir araç. 2008 daha heybetli ve geniş bir araç. Ucundan karşılaştırma da yaptığıma göre ben kaçar :) herkese kazasız belasız sürüşler.
  •  === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


    DH PEUGEOT 2008 BAŞLIĞINA HOŞGELDİNİZ!


     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


    FİYATLAR VE OPSİYONLAR


     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


    DONANIM LİSTESİ


     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


    MOTORLAR


     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===


    1.2 benzinli otomatik yıl sonunda geliyor.


    GRIP CONTROL


    Araçta 4x4 seçeneği bulunmuyor fakat Peugeot bunu Grip Control adını verdiği bir sistemle telafi ediyor.




    GÜVENLİK


    EuroNcap testinden 5 yıldızla geçti 2008





    Tüm Peugeot ailesine hayırlı olsunİnceleyenler ve görenler izlenimlerini paylaşırlarsa çok güzel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 19 Ocak 2014; 14:31:03 >



  • Arkadaşlar merhaba,

    Fotoğrafı biraz geç yükledim kusura bakmayın lütfen.
    Ben merivada daha uzun bir kol dayamaya alışmışım galiba bu bana biraz kısa gibi geldi :)
    Merivada kızaklı bir sistem vardı istediğiniz gibi gidip geliyordu.
    Bu arada Ankara/Göral Peugeot da taktırdım.
     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY === === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===
  •  === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===
     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===
  • dizel otomatik allure 2014 aracımı yaklaşık bir senedir kullanıyorum. düşünenler için yorumlarım;

    - Araç gerçekten az yakıyor şehir içi 19 km ortalama hız ile ortalama tüketim 5.2 lt(klima kapalı). uzun yolda 110km hız sabitlerseniz 4.1 falan 100km/h sabitleyip 3.8 civarında gittiğimi bilirim. yani tam depo ile 1050 km gittim (klima kapalı veya bir kademe açık) bu açıdan gerçekten çok iyi.

    -benim aldığım fiyatlar ile(67.000 TL) gerçekten f/p aracı idi son zamlardan sonra ne oldu bilemiyorum.

    -otomatik vites biraz deneyim istiyor. geçişler sarsıntılı ama deneyim kazandıkça o sarsıntıyı hafifletiyorsunuz (vites değiştiği an ayağı gazdan çekince sarsıntı olmuyor). basit, tamiri kolay ve bilinen bir otomatik. bence güzel.

    -bugüne kadar mekanik bir sıkıntı yaşamadım. kabin sessizliği bence sınıfına göre güzel. multimedya sistemi ile sıkıntı yaşadım baya (bluetuth bağlantı sıkıntısı, bağlanmama, ekran geç gelme, park sensörlerinin çok yaklaşmasına rağmen çalışmayıp birden son kademe çalışması vb) servise götürdüm bir güncelleştirme yaptılar çoğu sıkıntı halloldu.

    -Arabanın gidişi ve yol tutuşu ideal genellikle sakin kullanırım ama sıkıntıştırınca da özellikle tork devir aralığındaki hızlanması yetiyor.

    -İlk bakıma 410 Tl verdim fiyat yüksek ama genel olarak bütün bakımlar yükselmiş. Geçen sene aynı bakımı yaptıranlar 280-300 civarı fiyatlardan bahsediyorlardı bir senede %25 zam çok fazla.

    -Servis, bütün servisler gibi. standart şeyleri yapıyorlar ama sizin söylediklerinizi yapmıyorlar. son bakıma götürdüğümde direksiyonun sertleştiğini bir bakmalarını söyledim. bakarız dediler ama arabayı aldığımda hiç bakmadıklarını gördüm. kendim uğraştım direksiyonun alttaki direğine plastik birşeyin sıkıştığını görüp çıkardım düzeldi. yani bütün servisler gibi.

    -Araçta özellikle püzürlü yüzeylerde giderken veya çukurlardan geçerken bir takım takırtılar geliyor. çok sinirimi bozacak düzeyde değil ama. lastik basınçları şehir içi 34-35 bar civarı dolduruyorum. bundan dolayı da sanırım konfor azalıyor.

    sonuç olarak sıkıntısız sorunsuz güzel görünümlü ve az da olsa diğer araçlardan daha yüksek bir araç. aynı şartlarda yine alırdım sanıyorum.
  • MCRB M kullanıcısına yanıt
    Tesekkur ederim aracı iki gün once aldık 75.900 arac fiyatı + 950 metalık boya farkı + 2.279 otm park ve nav Toplamda 79.129 tl idi sagolsunlar 129 tl indirim yaptılar 1300 civarı kasko 1212 te trafık sıgortası tuttu ben yurtdısındayım simdilik esim kullanıyor ilk izlenimleri gayet iyi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ebapet -- 26 Mayıs 2016; 11:15:37 >
  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    Hocam Renault, Fiat, WV ve Ford' dan sonra en çok piyasada görülen araba Peugeot bence Hyundai ile öyle bir ihtimal olduğunu düşünmüyorum daha bir çok marka var çok daha az satış yapan.
  • shener kullanıcısına yanıt
    dsg mi eat6 mı bence eat6.
  • eskişehir_izmit 85_90hız sabitleme trafik yok ortalama 2.9 litre

    Bu mesaja eklenen görseller:

     === PEUGEOT 2008 HAKKINDA HERŞEY ===
  • Kronik bi arızası yok aracın gönül rahatlıgıyla alabilirsiniz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iso31185

    start stop sorunumu hallettim sorun bende imis. Kemeri arkadan baglamistim bir muddet sonra araba sirf bu yuzden start stop u durduruyormus:)

    Arac kullanırken intihar etmenin farklı bir modeli bu kemerı arkadan bağlı kl iken airbaglarin açıldığında adres degisikligi garantidir. Araç akıllı çıkmış daha da gözüme girdi 2008
  • Merhaba,

    Eski mesajları okuyanlar bilir 2015 Nisan trafiğe çıkışlı aracımız. Son 2 aya kadar hiç bir problemimiz olmadan geldik. Bu arada sağ aynada açılıp kapamada kademeli açılma ve kapanma sıkıntımdan daha önce bahsetmiştim her gidişimde ilettim sonunda kabul ettiler sağ ayna değişiyor. Olması gereken hiç akılmadan açılıp kapanması arkadaşlar. Gelelim asıl probleme araç 36 - 37 bin civarı oldu. 1-2 ay kadar önce (bu aralar mevsim gereği çok kullanmıyoruz) araç kalkarken ön taraftan bir uğultu gelmeye başladı. Bazen oluyor bazen olmuyor. Ben balataya çamur falan kaçmıştır diye düşünüyordum. Geçtiğimiz hafta sonu her kalkışta yapınca direk servise gittik. Serviste ustaya sesi dinlettiğimizde baskı balata dendi. Dedim masraf 3800TL civarı. Debriyaj kiti, volan falan hpsi değişecekmiş. Bizmi yapmışız bunu çok erken dedim peşinden kovalayacağız dediler. Nihayetinde probemli parçalar sökülerek Peugeot Türkiyeye gitti incelemeye girdi. Ben ise keşke ilk duyduğumda gitseydim diye yakınıyordum. O arada 3bin km den fazla yaptı araç çünkü. Neyse çok şükür garantiye girdi ücretsz (şanzıman yağı ücretini aldılar gene) olarak onarımı geçekleşti. Ayna da garantiden değişiyor siparişi geçildi.

    Kısaca diyeceğim şuki eğer aracın önünden kalkışlarda özellikle ağır kalkışlarda uğultu gibi bir ses alıyorsanız ve aracınız garantide ise km niz ilerlemeden mutlaka erkenden servise götürün. Baskı balatada 40bin km altındaki araçlar %90 garantiye giriormuş yani ben havaların düzelmesini bekleseydm garantiyi kaçırıyordum.

    İyi günler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahadayıyasor42

    2016 model 1.6 yari otomatik dizel kullnan arkadaslar araclarin eksi ve artilarindan bahsedebilir mi ? Vites gecislerini ayarlamak onceden yari otomatik kullanmayan icin zor olur mu? Detayli olarak anlatir misiniz arkadaslar?

    Merhaba,
    Ben de bu aracı uzun yıllar manuel vites araç kullandıktan sonra aldım. Herhangi bir kullanım zorluğu yok. Aksine otomatik vites rahatlığı var. Sadece alışma sürecinde sol ayak debriyaj arayabilir. Bunun için ben şöyle bir teknik kullandım: Sol ayağımı pedallardan uzak bir yere sabitledim. Kısa sürede alıştım.
    Aracın artıları : Bu sınıftaki en dolu araçlardan bir tanesi. Keyifli, konforlu, şık, az yakıyor. Uzun süreli şehir içi ağırlıklı ortalamam 4.7 lt/100 km.
    Eksileri : Motor ve şanzuman belirli bir akıcılık ve tasarruf için dengelenmiş, araç öyle deli gibi tavşan kalkışı yapıp, koltuğa yapıştırmıyor, yani biraz kanı kaynayan adrenalinci gençlere göre değil.
  • Arkadaşlar kolay gelsin.
    Peugeot 2008 yarı otomatik vites yapısı gereği size ani hızlanma ve kalkış yaptırmaz çünkü arabanın üretim mantığı çevrecilik ve ekonomiklilik. Bu nedenle bu vites türü, dur kalklardan sonraki süreçten sizde azıcık sabır istiyor. Çünkü mantıklı olan da budur yoksa bir şahin veya Renault eski arabalarının bu ilk kalkışta sizi sollamaya çalışması canınızı sıkmasın önemli olan motor performansından ziyade güvenlik ve tasarruf ve motor ömrüdür.Zaten bu arabalar hız arabası değildir güvenlik ve ekonomisiyle aile arabasıdır.Bu arabanın bu yapısı nedeniyle kaza yapmanızda ,bile bile değilse, çok zordur veya yaya geçidine atlayan bir yayayı ezmeniz zordur.
    Son bir not; Peugeot 2008 yeni makyajlı modeli 3 aydır kullanıyorum ve kullanım zamanım maalesef kış ayına denk geldi. Özellikle arabanın ısınmadığı sabah zamanlarında motor hareret çubuğunun en dipte olduğu zamanlarda 1. den 2. vitese geçişte şanzıman yağının da çok soğuk olması nedeniyle vites geçiş sesini duyabilirsiniz. Veya hızlanmadan sonra frene bastığınızda ETG6 vites küçültme seslerini duyabilirsiniz ki bu normaldir. Zaten arabanız ve motoru ısındıktan bu seslerin hepsi yok oluyor.
    Bizim arabaların en çok eleştirilen tek şeyi küçük direksiyon simidi ve bu simidin gösterge panelini gölgelemesi. Zaten kullanım kılavuzunda da yazıyor ki direksiyon simidini dizlerinize doğru gösterge paneli görünecek şekilde ayarlamanız gerekiyor yani biraz indirmeniz gerekiyor. Alışkın değiliz böyle bir pozisyona ama alıştıktan sonra kendinizi ralli yarış arabasındaymış gibi hissediyorsunuz.
    İyi forumlar.
  • Merhaba arkadaşlar,

    1,2 110 Bg EAT6 aracımı alalı 10 gün oldu. Ben de kullanım ile ilgili görüşlerimi paylaşmak istiyorum.Aracı almayı düşünenler için belki yayarlı olur. Bende aracımı almadan önce kullananların yorumlarını okumak için çeşitli sitelere bakmıştım. Neyse lafı uzatmadan görüşlerime geçeyim :
    Öncelikle yakıt tüketimim şu anda 8,4 Lt olarak görünüyor yol bilgisayarında.Aracı kullandığım saatler sabah 7:50 - 8:25 arası akşam ise 16:50-17:30 arasıdır. Ankara-Oran oda oturuyorum. Ankarayı bilenler buranın yokuşlu bir bölge olduğunu bilirler. Sabah ise ağırlıklı olarak Konya yolu üzerinden gidiyorum. Aracın daha kilometresinin 170 olduğunu düşünürsek yakıt değerim gayet iyi bence. Yeri geldiğinde aracı da zorluyorum özellikle rampa çıkışlarında. Aracın yakıt tüketiminin ileride daha da düşeceğini düşünüyorum. 7 Lt ler civarı süper olur şehir içi için. Bu arada aracın üstünde gelen lastikler 4 mevsim lastiği olduğu (Goodyear 4 Season) için yakıt tüketimini az da olsa artırdığını düşünüyorum. Normal kuru zemin lastikleri ile daha düşük değerler yakalanırdı bence şu aşamada bile. Ben Merivam ile 8 litreler altını hiç göremedim çünkü. Ortalama 8,7 Litre civarında yakıyordu. 2008 ile daha şimdiden hemde bu lastiklerle daha iyi değeri gördüm.
    Motorun gücü ise bence yeterli. İhtiyaç duyduğunuz anda sizi üzmüyor. Ama inanılmaz bir güçte beklemeyin. (Ben 140 Bg araçtan geçtiğim için ve bu güce alıştığım için bana böyle gelmiş olabilir.) Pişmanmısın 1,2 Motora geçtiğin için derseniz kesinlikle değilim. Tavsiye de ederim. Motor sesi olarakda bence sessiz bir motora sahip. Motor sesini çok içeri vermiyor. Ben gerçi araç altına da ses izolasyonu yaptırdım belki bununda faydası olmuştur. Ama motor sesi anlamında sizi ve ailenizi üzmez.
    Otomatik şanzımana gelirsek ( benim daha önceki aracım manuel vites olduğu için ve babamın DSG Octavia sını çok az sürdüğüm için ) çok da yorum yapamayacağım. Yokuş çıkışlarında vitesi zamanında düşürdüğüne dikkat ettim. Hani ben otomatik vites geç algılar diye düşünürken tam zorlandığı noktalarda vitesi bir düşüğe geçirdiğini gördüm. Manuel mod da sürmek isterseniz de iyi çalıştığını söyleyebilirim.
    Geri Vites sırasında kamera bulunması ise süper bir konformuş bunu anladım. Bazı forumlarda gece görüntünün az geldiğini okumuştum ama ben böyle bir şey yaşamadım. Gece ve gündüz kamera gayet iyi çalışıyor.
    Park asistanını ise hala deneyemedim. Sadece sıkış manevrasını denedim bir sıkıntı yaşamadım.
    Cam tavan ise çocuklarım için süper oldu. Arabanın içini biraz basık hale getirdiğini düşünüyor olsamda (sebebi ise bu cam tavanın mekanizması için 3-4 cm lik yer harcanmış çünkü) aracın içi oldukça aydınlık oluyor. Tek kötü yanı ise tek dokunuşla cam tavanı tümüyle açamıyorsunuz. Açılana kadar eliniz düğmede kalmak zorunda. Bence tek tuşla açılması içi olurdu aynı camlar gibi. Ama çok büyük eksiklik mi kesinlikle hayır.
    İ-Cockipte gelirsek. Led ışıklar süper görünüyor. Ayrıca gene bazı arkadaşlar göstergeler görünmüyor diye yazmışlardı. Almadan önce içimde acaba diye şüphe uyanmıştı ama kullandıktan sonra söyleyebileceğim kesinlikle böyle bir problem yok. Benim boyum 1,70 cm ve göstergeleri görmemde bir sıkıntı yaşamıyorum. Eğer kafanızda böyle bir şüphe varsa test aracında koltuk yüksekliğini ayarlayın ve öyle bir bakın derim. Göstergeler gayet şık , gösterge arasındaki ekranda yeterli. Burdan değişik verileri alabiliyorsunuz. Yakıt tüketim değerlerinizi görebildiğiniz gibi isterseniz cadde yada sokak isimlerini yada dijital hızınızı görebilirsiniz. Ben çoğunlukla dijital hız olarak kullanıyorum. Geceleri led ışık geröekten süper oluyor bunu belirtmeliyim. Tabiki bu kişiden kişiye değişir ama bana göre çok şık olmuş.
    Orta bölümdeki ekrana gelecek olursak buradan çok farklı şeyleri yapabiliyorsunuz. Navigasyonu kullandım ve gayet başarılı buldum.
    Dijital klimaya gelecek olursak : Off butonunun olmaması bence bir eksiklik. Yani klimayı bir değer ayarlayıp çalıştırdıktan sonra kapatmnak istediğinizide fan azaltma tuşuna basarak klimayı kapatabiliyorsunuz. Direk bir kapatma tuşu yok. Yada ben bulamadım bilmiyorum. Olsa iyi olurmuydu (Eğer yoksa ) evet olurdu ama olmayınca klima kullanılamıyormu Hayır tabiki.
    Bagaj ise 350 Litre. Merivada 400 Litreydi. Kıyaslayınca biraz küçük geldi ama bu segmentde yeterli.
    İç diz mesafesi ise yeterli ama süper de değil. Bize biraz küçük geldi içi. Önceki aracımız daha genişmiş onu anladık. Çocuk koltuklarını monte ettikten sonra araya 3. bir kişinin oturması birazcık zor. Araç sanki 4 kişilik. Eşim oturmaya kalktı ama çocuk koltuklarının arasına girmekte zorlandı. Çocuk koltukları olmassa bu sıkıntı olmaz diye düşünüyorum.
    Kol dayama yoktu araçta bence buda eksikliklerden birisidir. Aracı alırken taktırdım çünkü kol dayama bence kesinlikle bişr araçda olmalıdır. Özellikle uzun yolda çok işe yarıyor. Kol dayamanın fotoğraflarını daha önce paylaşmıştım.
    Koltuklar rahat bu sınıfa göre bence çok iyi.
    Süspansiyonları ise çok iyi bence. Darbeleri iyi emiyor.Size iyi bir sürüş konforu sunuyor.
    Aklıma gelenler şimdilik bu kadar. Aracı almayı düşünenlere umarım faydalı olmuştur. Aslında aklımda çok şey vardı yazmayı düşündüğüm ama :(
    Özetleyecek olursam; Dürüst bir şekilde yorumlarımı yazdığımı düşünüyorum ve iyiki Peugeot 2008 almışım diyorum. Tavsiye edermisin dersenizde şu ana kadarki kullanımıma istinaden tavsiye ederim. Araç beklentilerimi karşıladı hatta ötesine geçti.
    Herkese kazasız sürüşler diliyorum.
  • B suv segmentinde mayıs ayı birinci pejo 2008 oldu 400 küsürlük satış ile tebrikler
  • merhaba, Peugeot 2008 gt-line 1.2 eat6 sanzimanli modeli icin cuma gunu ufak bir kaparo vererek araci opsiyonladim, sanirim onumuzdeki hafta aracin islemlerini bitirmis olurum ve araniza katilirim, cok degerli ve guzel bilgiler var, umarim zaman icinde ben de birilerine yardimci olabilirim. Herkese kazasiz belasiz guzel surusler.
  • torpido41 T kullanıcısına yanıt
    İlk alırken bende cactus ve 2008 arasında kalmıştım ikisinide test etim 2008 almaya karar verdim kronik bi sıkıntısı yok her araçta oldu gibi ufak tefek şeyler vardır ilaki ama beni sıkıntıya sokan bi durumlada karşılaşmadım şimdiye kadar.
    2008 iyi bi seçim olur.

    Cacatus arka camının açılmaması (kelebek tarzı açılır) ve arka stopların dastıra benzemesi ayrıca gögüs kısmının çok basit olması, camtavanın panjurunun olmaması (yazın güneş tepenizde) beni almaktan caydırmıştı.
    2008 ona göre çok çok iyi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ada0679 -- 10 Ağustos 2017; 9:9:12 >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.