Şimdi Ara

MEGANE II BÖLÜMÜ (40. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (1 Mobil) - 6 Masaüstü1 Mobil
5 sn
27.028
Cevap
139
Favori
3.055.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bende Türkiyedeki araçların bu sistemem uyumlu olmadığını duydum
    quote:

    Orjinalden alıntı: specops

    türkiyeye getirilen modellerde bu özellik yok diye biliyorum, denemedim şimdiye kadar, bir denerim ama
  • o normal değil servise göstermen gerekiyor. normal diyerek geçiştirmesinler oturup sorunu çözsünler
    quote:

    Orjinalden alıntı: esmer582

    arkadaşlar slm ben yeni üye oldum.yaklaşık 20 gün önce megane 2 1.4 hb aldım kampanyadan bu arada uygunmu aldım bilmem 26.500 ytl.megane kullanıcıları varsa aranızda bi sorun yaşıyorum 3 gündür.
    yol b.sayarı zaman zaman akü şarj olmuyor uyrısı veriyordu.dün renault yardımı çağırdım aküye baktılar şarjını ve bir takı değerlerini ölçtüler herşey normla dediler kutup başı biraz gevşekidi onu sıkıştırdılar belki ondan olabilir dediler.fakat bugün iki sefer yine aynı sorunu yaşadım.aynı uyarıyı veriyo fakat araba istop etmiyor stop ve akü işareti çıkıyor bir süre sonra normale dönüyor fakat farlarda sürekli voltaj inip çıkıyo konu hakkında bilgi sahibi olan olup yardımcı olursa sevinirim servise götüreceğim gerçi ama sıfır araba böyle bir şey olması üzdü beni açıkcası...






  • SAĞ OL TEĞMEN KARDEŞ.BUGÜN SERVİSE GÖTÜRDÜM CİHAZA BAĞLADILAR CİHAZDA SORUN BELİRDİ B.SAYAR BİRKAÇ TUŞA BASIP SORUNU HALLETTİKLERİNİ SÖYLEDİLER.CİHAZ TEKRAR BAĞLADILAR VE CİHAZDA HİÇBİR ARIZA UYARISI ÇIKMADI.SONRA ÇIKTIM SERVİSDEN YAKLAŞIK 20 KM SONRA YİNE AYNI UYARI VERDİ KAFAYI YEDİM YA .ALTERNATÖRDEN OLABİLİR DEDİLER.ŞİMDİ DİYELİM Kİ ALTERNATÖR ARIZALI ÇIKTI VE DEĞİŞMESİ GEREKİYOR BEN SIFIR ARABA ALACAM 1 AY OLMADAN ARIZALI PARÇA OLACAK YENİ ARAÇ TALEP EDEBİLİRMİYİMÇKŞM KABUL EDER BÖYLE Bİ ŞEYİ DÜNYANIN PARASINI VER SONRA ARIZALI PARÇA ÇIKSIN SONRA DEĞİŞTİRSİNLER.YARDIMLARINIZI RİCA EDERİM.
  • üstat, peki tamam bi bakiyim ben demiceksin. serviste götürüp kardeşim ben bu aracı sıfır ve kusursuz isteğiyle aldım. bu araç beklentimi karşılamadı ya siz irtibata geçin yada ben irtibata geçip sizin yetersizliğinizi belirtiyim. diceksin. ben bu şekilde bu aracı kabul edemem diceksin. o zaman aracı bak nasıl kusursuz hale getiriyorlar yada aracı yenisiyle değiştiriyorlar. sen parasını verip sıfır araç aldıysan hiç bi sorunuyla uğraşmaya mecburiyetin yok. alttan alma direkt tavrını koy. tost makinası almıyorsun milyarlık araç bu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Araneida -- 4 Ocak 2007; 2:18:30 >
  • Arkadaşlar, CDli radyosu olan 2006 modellere dışarıdan bir cihaz takılması için ek ses girişi var mı? Ben mevcut sisteme iPod veya bir mp3 player bağlamak istiyorum. Bu mümkün mü? Yoksa cihazın değişmesi mi gerekiyor?
  • Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.
  • Usluba lütfen dikkat...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: oteo

    Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.


    o dediğin 2. kalite abs dediğin Bosch un son çıkardığı ABS 7.0 dır

    Focus mk1 ve 206 da daha eski nesil abs vardır
  • Megan da birçok arıza var... Ama ABS 11 numara.. mükemmel yani.. ayrıca süspansiyon da kötü değil.. Hele 206 ile mukayese kabul etmez.. Yeni arabalarda artık yumuşak süspansiyon yok..Olmaması da sürücü için çok iyi birşey..Daha az yorulursunuz..Ayrıca bu sınıf arabalarda Toyota dışında şikayet olmıyan tek bir araç bile yok.. Hepsi sorunlu ve onlarca arızası var.. Tabi bizim meganlar en baş sırada..
  • Şimdiye kadar sadece 1 kere abs kullanıcak bir olay yaşadım ondada hiç bir sorun yaşamadım.Nerden böyle bir kanıyı kpıldın iyice bir anlat istersen
  • Merhaba arkadaşlar. Aranıza yeni katılıyorum. 2 yıldır MeganeII 1.5 dci kullanıyorum biraz bişeyler yaptım ama seti geçen sene çaldırdım... 2 ay sonra garantisi bitecek. bu aralar araç soğukken göğüsten bi zırıltı geliyor 40.000km deyim bakıma götürecem. umarım yaparlar..
  • quote:

    Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.


    Daha önce topikte de yazdım, hayatımı kurtardı birkaç kere . MeganeII nin ABS si bence sorunsuz ve gayet iyi çalışan bir sistemdir. Süspansiyonu da gayet rahattır.
    Yaris ve Avensiste de aynı sorunu yaşadığına göre bence frenlerine alışamamışsın...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: asilx


    quote:

    Orjinalden alıntı: oteo

    Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.


    o dediğin 2. kalite abs dediğin Bosch un son çıkardığı ABS 7.0 dır

    Focus mk1 ve 206 da daha eski nesil abs vardır


    +1

    ve makyajlılarda da bosch 8.0 kullanılmakta




  • beyler bu arada şubat tatilinde benim düldülü satıyorum,alıcı babam 2004-2005 hb dinamik dci almak var kafamda,hatta bişey olmazsa kesin bundan alacağım. benzinliyle arasında bakım maliyeti olarak fark ne olur? esas kafama takılan 2.el dizel bir araba alacak olmam,bu konuda bilgi ve tecrübesi olan arkadaşlar fikir verirlerse sevinirim.Nelere dikkat etmeliyim?
  • kalite ölçütün nedir?
    neye göre kıyaslıyorsun, komple fren sistemini indirip mi inceledin?
    çamur atıp kaçmak için daha sağlam bahaneler bulun bence

    quote:

    Orjinalden alıntı: oteo

    Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.

  • quote:

    Orjinalden alıntı: oteo

    Megane'nin ABS' si bence 2. Kalite ve bir kaç kere zor durumda kaldım. Panik frenlemede araç resmen alıp başını gidiyor.Toyota 2007 Yaris ve Avensis te de aynı idi bu durum.
    2000 Ford fokus ve 2002 Pejo 206 da 1. kalite gerçek ABS yi gördüm.
    Meganın süspansiyonu da acayip sert ayrıca. Bazen bizim mahallenin bozuk kusmamak için yollarında sağa çekip duracağım geliyor çoğu zaman.




    4 aydır megane 2 hb kullanıyorum 2004 model hiç söylediğin gibi bir problemle karşılaşmadım hatta tersine arabanın en beğendiğim özelliklerinden birisi frenleri ve almadan öncede araştırmıştım kendı sınıfında ki araçlar içinde frenleri en iyi olan araç megane cıkmıstı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Demonofhell


    quote:

    Orjinalden alıntı: red_power

    Ya bugün kontrol ettim bendede taban sorunu varmış meğersem.Aynen kapı altlarında kısımdan döşeme ler fırlamış elimle tekrar içine sıkıştırdım ama olcak gibi değil hemen bu hafta içi servise gitmek lazım


    dostum gittinmi servise aynı sorun bende de varmış burayı okuduktan sonra kontrol edeyim dedim :)



    dostum servise gittinmi ?
  • Orjinalden alıntı: Demonofhell


    Orjinalden alıntı: Demonofhell


    Orjinalden alıntı: red_power

    Ya bugün kontrol ettim bendede taban sorunu varmış meğersem.Aynen kapı altlarında kısımdan döşeme ler fırlamış elimle tekrar içine sıkıştırdım ama olcak gibi değil hemen bu hafta içi servise gitmek lazım


    dostum gittinmi servise aynı sorun bende de varmış burayı okuduktan sonra kontrol edeyim dedim :)



    dostum servise gittinmi ?
    [/quoteEvete bayram öncesi servise gittim ama adamlar şu an için çok yoğun olduklarını bayramdan sonra ki bir günde gelmemi rica ettiler sadece tıkırtı sorunlarını halledebildiler.önümüzdeki hafta içinde götürmeyi düşünüyorum.
    Hatta geçen sefer verdiğimde 3 yerden tıkırtı geliyorsu arabayı aldığımda tıkırtılar daha fazla ve rahatsız edici boyutta gelmeye başladı.Müşteri memnuniyeti için aradıklarınında şikayetimi dile getirdim en kısa zamanda getirin dediler bakalım bu hafat götürücem haberdar ederim




  • öncelikle herkese slm aracımın sorunu hala çözülmedi gülesem mi ağlasam bilmiyorum.başıma gelenleri anlatan yazılı bir metin düzenleyip şikayet var.com yazım ve aracımın yenisi ile değiştirilmesi talebi ile renault müşteri hizmetlerine bildirdim.Sizlerin de bilgisi ve ders olsun diye yazdığım metini aşağıda tekrar yazım.Gerçekten çok üzücü şaşkınlık verici olaylarla karşılaştım.

    12 aralık 2006 tarihinde Bursa Karoto bayisinden sıfır km megane II 1.4 hb araba aldım.Aracım 31.12.2006 tarihinde yolda giderken yol bilgisayarında akü şarj olmuyor uyarısı verdi.Renault yol yardımı çağıdım.Yol yardım ekibi aküye bakıp değerleri ölçtü ve herşey normal diyerek servis raporu yazıp gitti.Ertesi gün aracım yine aynı uyarı 2-3 kez peşpeşe yaptı.03.01.2007 tarihinde aracımı karoto servisine götürdüm aracı b.sayara soktular ve hafızalanmış arızaları sildiler.Herşey yine normal dediler servis çıktım.Aynı gün aynı sorunu yine yaptı.Ertesi gün servise götürdüm aküden dolayı olabileceğini söyleyip(aracım bu arada deneme tahtası oldu)aracımı aküsünü şarja koyup,çıkma akü taktılar(idare etmem için) .Servisden çıktım ve aynı günün akşamı yine aynı uyarıyı yaptı 05.01.2007 de ertesi gün tekrar aynı servise gittim.Aracımı yine bilgisayara bağladılar ve %99 alternatörde sorun olduğunu alternatörün değişmesi gerektiğini söyleyip değiştirdiler.Servisden aracımı teslim aldım ve yetkili servis sorunun %100 çözüldüğünü ve sorunun alternatörden olduğunu alternatörü değiştirdiklerini ifade ettiler.Aracım ertesi gün 06.01.2007'de aynı sorunu yine yaptı!!!Artık sinirlerim iyice gerildi.Renault müşteri hizmetlerini arayıp yukarıda yazılı olan durumu aynen anlattım ve aracım yenisi ile değiştirmelerini ilettim.Sayın Renault yetkilileri; oyuncak almadım dünyanın parasını verip araba aldım elbette kul yapısı sorun çıkabilir ama servislerin sorunu teşhis ve çözümünde sıkıntı yaratmalarına mı üzüleyim yoksa sıfır araba diye aldığım aracımın daha 1 ay bile olmadan böyle sorunlar yaşatmasına mı bilemiyorum.Aracımın yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum.Renault güvencesi ve markası altında mağdur durumuma cevap verileceği ve aracımın değiştireleceğini umuyorum.Saygılarımla




  • Araç alınca ilk denediğim özelliği ABS dir. Bir ark. Megane'nin ABS si iyi değil demiş fakat neyi kasdettğini anlamadım. Scenic den önce kullandığım Megane 1 , ABS sayesinde 2 kez kamyonun altına girmekten, bir kezde buz tutmuş yolda kaza yapmaktan kurtulmamızı sağlamıştı. Özellikle trafiğe kapalı bir alanda ve kaygan bir zeminde (buz tutmuş veya ıslak bir yol) orta hızda giderken ani fren yapıyorum ABS devreye giriyor. ABS (anti blocking system) de en önemli nokta, bilindiğinin aksine frenin kilitlenmemesi ve aracın daha çabuk durması (halbuki ABS li aracın durma mesafesi, ABS siz araçtan daha uzundur) değil, frenleme sırasında sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmemesidir. Şöyle ki, ABS siz bir araç panik fren yapınca, frenler kilitlenirse (ki saniyelik bir olay, frene sonuna kadar basılırsa illaki kilitlenecektir) direksiyonu sağa sola çevirerek aracı yönlendiremezsiniz, frenden ayağınızı kaldırıncaya kadar araç direksiyon ne yöne çevrilmişse o yöne yönlenir, aracın kontrolünü kaybedebilirsiniz. ABS Lİ araçta ise, frenler kilitlenmediği için, direksiyondan gelen komutlara araç cevap verir ve frene sonuna kadar basılı olsa da araç sağa sola yönlendirilebilir, SLALOM yapılabilir. Kilitlenmeme bunun için çok önemlidir.
    Kaygan zeminde ani frenlemede fren pedalı altındaki titreme ve aracın sağa sola yalpalamadan durması çok keyifli ve güven verici oluyor, trafiğe kapalı alanda fırsat bulusanız deneyin derim...




  • 
Sayfa: önceki 3839404142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.