Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (70. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.725
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar DSTC kapalıyken az yakıyor diye birşey yok. Aynı satırda başka bir cümle yazmışım, sanki bağlantılı gibi durmuş pardon.
  • 'volvo s70 t5imin 1998 model tek cd girisli aracin cd playeri calismiyo aracin cd kartu arizali dediler onun cikmasi olur mu olrsa nereden bula bilirim' ömer49

    kart arızasını söyleyen yer neresi bilmiyorum ama istanbulda modvi (http://www.modvi.com.tr/v2/default.asp) ile bir konuş istersen. Bildiğim kadarıyla volvo yetkili servisleride zaten teybi sizden alıp oraya gönderiyor. Aracısız olunca daha ucuza gelir tahminim. belki kart ucuzdur değiştirirsin ama cok pahalıysa aynı yerde senin teybin cıkması var diye biliyorum. Adamlar işin erbabı, benim cd player cok atlama yapıyordu bir kere söylemem yetti, hemen yeni bir komple okuyucu kafa (orjinal sony lensli) ile değiştirdiler. volvo teyplerde sony lens bulunduğu için ses kalitesi mükemmeldir. ama yan tesirleri de mevcuttur. hassas olmak, çizik cd okumamak gibi. Sana bol sans.
    Modvi Telephone: +90 (212) 286 2270
    http://www.cindilvolvo.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan s40 -- 30 Mayıs 2007; 10:17:20 >




  • ben ankaraliyim arkadasim ankarada oturuyorum
    quote:

    Orjinalden alıntı: erhan s40

    'volvo s70 t5imin 1998 model tek cd girisli aracin cd playeri calismiyo aracin cd kartu arizali dediler onun cikmasi olur mu olrsa nereden bula bilirim' ömer49

    kart arızasını söyleyen yer neresi bilmiyorum ama istanbulda modvi (http://www.modvi.com.tr/v2/default.asp) ile bir konuş istersen. Bildiğim kadarıyla volvo yetkili servisleride zaten teybi sizden alıp oraya gönderiyor. Aracısız olunca daha ucuza gelir tahminim. belki kart ucuzdur değiştirirsin ama cok pahalıysa aynı yerde senin teybin cıkması var diye biliyorum. Adamlar işin erbabı, benim cd player cok atlama yapıyordu bir kere söylemem yetti, hemen yeni bir komple okuyucu kafa (orjinal sony lensli) ile değiştirdiler. volvo teyplerde sony lens bulunduğu için ses kalitesi mükemmeldir. ama yan tesirleri de mevcuttur. hassas olmak, çizik cd okumamak gibi. Sana bol sans.
    Modvi Telephone: +90 (212) 286 2270
    http://www.ergonet.com.tr/cindil/index.html





  • arkadaslar s70 t5 1998 model kullanma klavuzunu nereden bulabilirim ben
  • STC normal çekiş kontrol oluyor ama fazla müdahele etmiyor sürüşte. STC açıkken de araba ufak patinajlar çekebiliyor, en azından benim S40da böyleydi.

    Volvo'nun DSTC'sini pek sevmiyorum nedenine gelince 50kmh'den yüksek hızlarda tekrar kendiliğinden devreye girmesi. kademeli de olsa tamamen devre dışı bırakılabilir olmalı. devre dışı olduğu sürekli hatırlatacak bir uyarı sistemi olabilirdi.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: emre 77

    Bu arada benim S40 da 6'lı CD changer var acaba mp3 çalabiliyormu bu alet bilyomusunuz.

    HOcam Çalıor Mp3 DE çalıooo,kopya cd de çalıo.Rahat rahat keyfini çıkara çıkara kullan arabanı.hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.
  • İlgilendiğiniz ve cevap verdiğiniz için teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoNokturn

    Volvo seven herkese saygılar , selamlar ,,,

    Bende bir volvo hayranıyım . 2008 model s60 d5 almayı düşünüoruz ağustos gibi 2008ler gelince.

    S60 d5 hakkında düşüncelerinizi , kullanan varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum...


  • bu konuda bilgi sahibi olan yok mu
    quote:

    Orjinalden alıntı: omer49

    arkadaslar s70 t5 1998 model kullanma klavuzunu nereden bulabilirim ben
  • quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoNokturn

    İlgilendiğiniz ve cevap verdiğiniz için teşekkürler
    quote:

    Orjinalden alıntı: VolvoNokturn

    Volvo seven herkese saygılar , selamlar ,,,

    Bende bir volvo hayranıyım . 2008 model s60 d5 almayı düşünüoruz ağustos gibi 2008ler gelince.

    S60 d5 hakkında düşüncelerinizi , kullanan varsa yorumlarınızı merakla bekliyorum...







    ben yardımcı olayım

    S60 biliyorsun 2000 yılında piyasaya çıktığı ve 2-3 yıldır hala durcak mı kalacak mı akıbeti tam belli olmadığı için oldukça yaşlı bir otomobil. orta segment sınırları içerinde bakarsan hala çok konforlu performanslı motorlara sahip kaliteli, ayrıca son modeller artık üretim sürecindeki aracın bütün hataları giderilmeye başlandığı için son derece sorunsuz ve sağlam.

    S60'ın olumlu olumsuz yanlarından bahsedelim, direksiyon sistemi yönlendirme bir garip yüksek hızlarda da elinin altından kayıverecek gibi. yani o BMWlerin Audi'lerin dolu dolu tok direksiyonları gibi değil, ha kullanımı rahat orası ayrı. araba güzel yol tutuyor ama dinamik sürüşlerde, arka arkaya sert virajlarda direskiyonu birden kırınca bir 3 serisindeki gövdenin bıçak gibi yön değişiminden pek eser yok. herşey ağırbaşlı bir yumuşaklıkla oluyor. araba otoyolda çok iyi, çok rahat özellikle T5'lerde 220-230kmh ile güle oynaya gidebiliyorsun (sende bu 190-200kmh olur ) yeni modellerin kabini çok gelişti, bence kalitesi mükemmel ve özellikle tasarımın klasik ve dolgun yapısı çok cezbedici.


    D5 Volvo'nun tek modern dizeli ama büyük övgü almış bir dizel, vites oranları sadece ekonomi öncelikli değil motorun performanslı kullanımına da imkan veriyor ama siz otomatik alırsınız gerçi. geartronic eh işte bir şanzıman, adaptif olması dışında pek bir numarası yok. D5'ler düz yolda 220kmh'yi geçebiliyor. ara hızlanmaları güzel, yalnız motor 5 silindirli olduğu için hafif gürültülü ama arabanın yalıtımı baya iyi ve motor ısınınca pek bişey kalmıyor.

    güçlü modellerde torque steer problemi ve virajlarda kafadan kayma meşhurdur ama sen D5 alacağın için çok problem değil.

    S60, Volvo'nun ürün gamında Ford teknik altyapısına sahip olmayan, üretim planına evlilikten önce başlanmış tek modeldir. bu yüzden yeni nesil dinamik ve sportif Volvo'lar gibi değil, daha bir MB tipi business car havasındadır.

    araç sahibi arkadaşlar daha bir detay konularda detaylı bilgi vereceklerdir.




  • ömer49 kardeş, sen bir Modvi'yi ara. Serkan'dı yanılmıyorsam, onunla konuş bu mevzuyu, bakalım ne diyecek. Erhan söyledi dersen faydalı olur kanımca. Bu adamlar günde 10 tane Volvo teybi tamir ediyor.(Rakamlar abartılmıştır) Telefonla alacağın ön bilgiye göre tamir imkanı ve masraf hakkında bir miktar bilgi sahibi olursun. Sonuca göre tamire karar verirsen kargo diye bi şe var, gönderirsin 2 günde istanbul'a varır. Git-gel bedelide ençok 20-30 ytl tutar tahminim.


    Deep note:http://www.cindilvolvo.com/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erhan s40 -- 30 Mayıs 2007; 10:17:56 >




  • Arkadaşlar bu haftasonu ankara-istanbul-ankara yaptım, 140-150 civarında seyrettim arada 170-180 oldu, düz yollarda ve hafif-orta yokuşlarda hızlanma problemi yok yalnız bolu dağı tüneline çıkarkenki yokuşta araç 140'ı geçmedi (arabada 4 erişkin, bir çocuk var bagaj doluydu). Onun dışında hava yağmurlu olmasına rağmen virajlarda hız kesme ihtiyacı hissetmedim, bu hoşuma gitti.
    Ortalama tüketim 6.5 lt civarında seyretti.
    (Bu arada uzun yolda daha makul hızlarda 4.9 ortalama yakalamıştım)
    Tüketim ve dik yokuşlar konusunda düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Bu arada araç 2006 S40 1.6D. ;-)
  • arabanin uzerindeki motor ford ve psg(ad yanlis hatirliyo kismen sikiyo olabilirim) firmalarinin ortak gelistirdigi motor cekis olarak hic bi problemi olan bi motor degil bide yumusak 100 sabit hizla gittiginde klima acik 4.5 e kadar dusuyo tuketimin konusundada cok ii yakmis dolu arac olmasina ragmen bayit yukarida dolu 140i gecmesin bi zahmet 110 hplik 1.6 motor sonuc olarak hayitli olsun kazasiz belasiz kullanirsin insalalh




  • Bu dizellerin tüketim değerlerine imrendim. Ank-Ist arasını geçen hafta ben de gittim. Kabul ediyorum biraz azgın kullandım. 200km yaptığım yer de oldu. 160'ı pek düşmedim. Milletle de kapıştım. Sonuç olarak sanırım 120ytl, 9lt/100km cıvarında yaktım.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ertert

    Arkadaşlar bu haftasonu ankara-istanbul-ankara yaptım, 140-150 civarında seyrettim arada 170-180 oldu, düz yollarda ve hafif-orta yokuşlarda hızlanma problemi yok yalnız bolu dağı tüneline çıkarkenki yokuşta araç 140'ı geçmedi (arabada 4 erişkin, bir çocuk var bagaj doluydu). Onun dışında hava yağmurlu olmasına rağmen virajlarda hız kesme ihtiyacı hissetmedim, bu hoşuma gitti.
    Ortalama tüketim 6.5 lt civarında seyretti.
    (Bu arada uzun yolda daha makul hızlarda 4.9 ortalama yakalamıştım)
    Tüketim ve dik yokuşlar konusunda düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
    Bu arada araç 2006 S40 1.6D. ;-)


    Yakıt tüketiminde güzel seyir hızında gayet güzel.. Sonuçta araç full dolu gitmişsiniz.. Rampa tırmanırken 140 ı geçmemesi gayet normal, çoğu 1.6 araç 100'e zor çıkar.. Dizel olmasından dolayı yokuşu çıkmanız benzinlilere göre daha rahat olur.. Yüksek TORK ;) Bu arada Volvo'ların eşsiz yol tutuşunuda tatmışsın.. Birçok kişi yok yolu çok hissettiriyor, yok çok sarsıyor der ama tabiki sürmeden yol tutuşunu, verdiği güveni hissedemiyorlar..




  • Malum, araba 2005 S40 1.6D

    Düz yolda 195-200 km/h maksimum hıza çıkabiliyorum.
    Yokuşlarda 160 km/h tempoyu korumak mümkün.

    2005 Focus 1.6 benzinli ile düz yolda kafa kafaya gittik, yokuşlarda benzinli geride kalıyordu.

    Daha hızlı arabalarım oldu ama buna da alıştım.

    Dengesi hoşuma gidiyor, 180 km/h hızda bile yol tutuşu direksiyon hakimiyeti güven veriyor.

    Arkadaki yolcular kadrana bakıp hızın 180 olduğunu görünce şaşırıyorlar.
  • Arkadaşlar hepinize yorumlarınız için teşekkür ediyorum. Bu aracı almamda bu forumun da çok etkisi olmuştu, iyikide olmuş
    Volvo artık benim için bir yaşam tarzı oldu.
    Volvo bence anlatılmaz YAŞANIR!!!
  • Valla benimde bu forumdan aldığım dersler cok oldu ve gayet ıyı bılgılerdi hepsi.Gercekten ıyı arabalar uretıyor volvo,eskiden megan 2 varen arabayla biryere gıtmek olum gıbı gelıordu fakat şimdi biryerlere gıtsem dıye bakıorum.Ne bilim ,,Ben Arabamı Seviorum!
  • Arkadaslar hepinize selamlar,

    Ben cok yeni bir Volvo kullanicisiyim....2004 S40 1.6 alarak iyi bir tercih yaptigima inaniyorum....cok iyi kullanilmis 37.000 km de bir classic...cok severek kullaniyorum...araci EVO testinden sorunsuz ve mukemmel durumda sonucunu aldiktan sonra satin aldim... cok kisa bir suredir kullaniyorum ancak beni rahatsiz eden bir konu var....araci ilk calistirdigimda 1-2 dakika sanki fren az tututyor...daha dogrusu fren pedali sert oluyor...bu normal midir? Daha once kullandigim hicbir aracda bu hissi almadim...beni aydinlatirsaniz sevinirim...simdiden tesekkurler...
  • ben de yenı kasa s 40 var benımikndede oluo.Servıse sordugumda bir iki defa basın ondan sonra kendıne gelir dediler.(durur vazıyetteyken,araba çalışır durumda)
    Ya da ben kendım denedım arabayı frene basarak çalıştırdığımda bu sertlık ortadan kayboluo.Bilmem içiniz rahatladı mı?
    Kazasız belasız sürüşler diliyorum
  • OK cok tesekkurler...Arnavutkoyun en dik yokuslarindan birinde oturuyorum, inerken tedirgin oluyordum...cok rahatlattiniz...dediklerinizi aynen uygulayacagim....iyi geceler...
  • 
Sayfa: önceki 6869707172
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.