Şimdi Ara

[DH] V O L V O for L I F E (34. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
6.308
Cevap
40
Favori
903.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • C70 en güzel Volvo'lardan bir tanesi fakat araçta daha fazla masraf olur bana göre.. Sadece hava yastığı 1500 YTL civarında. Kaportada neredeyse tamamen değişecek.. Tahmin ediyorum dingil, aks, rot gibi parçalardada hasar vardır. Motorda hasar aldıysa eğer söylemeye bile gerek yok çok yükselecektir masraf.. Heleki Volvo'nun yedek parçasının pahalılığını düşününce 6000 YTL'yi çok geçecektir fiyat... Volvo servise götürüp tam rapor ve masraf öğrenmek gerekir bence.. Satıcının söylediğine güvenip kesinlikle alınmamalı...
  • Radyotör ve airbag 2000YTL ye en fazla 2500e halledilir gibi fakat tamamıyla değişicek kaporta kısımları 4000e hallolur mu bilmem.. Fakat C70 alıcak biri en az 30.000YTL gözden çıkaracağı için 21.000YTL ye bu aracı alırsa, geri kalan 9000'le herşeyini hallederde artar bile..

    Birde hesheit kardeşim, şu imza işini bende hallediyim senin imzanın kodlarını koyarsan buraya aynı şekilde bende ekleyeim.. Biraz geç kaldık biz kusura bakma, tüm Volvocular hepberaber ekleyelm lütfen



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WaRToX -- 7 Aralık 2006; 22:08:47 >
  • slm arkadaşlar uzun bir aradır girememiştim
    volvo s40 1.6 d performansı sizce nasıl?
    bence s40 a göre çok güzel
  • Volvo S40 1.6 D sahibi arkadaşlar, özellikle biraz üst donanım alanm arkadaşlar, araçlarını kaça aldıklarını söyleyebilirler mi??? Volvo bayiileri liste fiyatları üzerinden indirim yapıyorlar mı??? Yeni C30 almak istiyorum ama donanımlı olan üst versiyonlardan. Epey de para tutacak gibi gözüküyor. Biraz bilgi ve fikir verebilirseniz sevinirim.
  • arkadaslar dün aracimdaki "Parking Heater" sistemini actirdim.bizim burada havalar su an pek soguk degil ama,soguklarda cok süper olacak gibi.iki tane zaman ayari var.board computer kolundan ayarlaniyor.araci sabah saat 8:00'da kullanicaksaniz 07:30'a ayarliyorsunuz sabah kalktiginizda aracin ici klima dügmesinden ayarladiginiz sicakliga geliyor.hararet göstergesi ise ortanin bir alt cizgisine kadar geliyor.motor isinana kadar yavas yavas gideyim derdide kalmadi artik.arac,calistir ve bas gaza kivamindaydi. :) koltuk isitma yoktu aracimda,artik gerekde yok.her derde deva bir sey bu.

    internette buldugum bir kac foto "parking Heater" ile ilgili.(-6) derecede test edilmis.
    1.foto
    15 dakika sonra camlar tamamen temizlenmis
    30 dakika sonra

    bundan sonra camdan buz kazimak yok, :)




  • Hayırlı olsun, fotolara baktım da süpermiş. Bir de kahve pişirse demek tam keyif olacak Geriye kalıyo yorganın altından araca girene kadarki mesafe

    quote:

    Orjinalden alıntı: venividivici
    arkadaslar dün aracimdaki "Parking Heater" sistemini actirdim.bizim burada havalar su an pek soguk degil ama,soguklarda cok süper olacak gibi.iki tane zaman ayari var.board computer kolundan ayarlaniyor.araci sabah saat 8:00'da kullanicaksaniz 07:30'a ayarliyorsunuz sabah kalktiginizda aracin ici klima dügmesinden ayarladiginiz sicakliga geliyor.hararet göstergesi ise ortanin bir alt cizgisine kadar geliyor.motor isinana kadar yavas yavas gideyim derdide kalmadi artik.arac,calistir ve bas gaza kivamindaydi. :) koltuk isitma yoktu aracimda,artik gerekde yok.her derde deva bir sey bu.
    internette buldugum bir kac foto "parking Heater" ile ilgili.(-6) derecede test edilmis.
    1.foto
    15 dakika sonra camlar tamamen temizlenmis
    30 dakika sonra
    bundan sonra camdan buz kazimak yok, :)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: venividivici

    arkadaslar dün aracimdaki "Parking Heater" sistemini actirdim.bizim burada havalar su an pek soguk degil ama,soguklarda cok süper olacak gibi.iki tane zaman ayari var.board computer kolundan ayarlaniyor.araci sabah saat 8:00'da kullanicaksaniz 07:30'a ayarliyorsunuz sabah kalktiginizda aracin ici klima dügmesinden ayarladiginiz sicakliga geliyor.hararet göstergesi ise ortanin bir alt cizgisine kadar geliyor.motor isinana kadar yavas yavas gideyim derdide kalmadi artik.arac,calistir ve bas gaza kivamindaydi. :) koltuk isitma yoktu aracimda,artik gerekde yok.her derde deva bir sey bu.

    internette buldugum bir kac foto "parking Heater" ile ilgili.(-6) derecede test edilmis.
    1.foto
    15 dakika sonra camlar tamamen temizlenmis
    30 dakika sonra

    bundan sonra camdan buz kazimak yok, :)






    Gerçekten hoş bir özellikmiş bu :) Bizim araçlardada oluyor mu beyler? Bizim kışda yaklaşıyor havalar soğudu baya bizdede böyle bir özellik olsa hiç fena olmaz




  • Beyler bu arada birkaç fotoğraf buldum gerçekten çok kötü kaza yapmış taklalar atmış bir Volvo.. Fakat sevindirici tarafı sanırım içindekiler hayatta.. Fakat birçok kemiği kırılmış deniyor..

    http://www.volvo-forums.com/index.php?act=Attach&type=post&id=1958
    http://www.volvo-forums.com/index.php?act=Attach&type=post&id=1959
    http://www.volvo-forums.com/index.php?act=Attach&type=post&id=1960

    Araç V70 gibi gözüküyor bu arada..




  • Bir Efsane
    İlk önce şu fotoğrafa bakalım:

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


    Fotoğrafta gördüğünüz şahsın adı Irv Gordon, yanıbaşında durduğu ve aşağıdaki fotodaki de kendi aracı 1966 model Volvo P1800. Irv Gordon Volvosunu kırk yıl önce 4.150 Amerikan dolarına satın almış. ”Hayatımın en iyi alışverişi” diye niteliyor bunu. Irv, ilk beş yılında Volvosuyla 250 bin mil yapmış. 1970lerin sonuna doğru yaptığı mil 500 bine ulaşmış, 90ların ortasında Guinnes Rekorlar Kitabı Irvin’in aracına tek bir kullanıcıya sahip, ticari olmayan, dünyanın en çok kilometre yapan (Bir milyon mil) aracı ünvanını vermiş. Irv, aracı meşhur oldukça daha da fazla gezmeye başlamış ve Mart 2002’ye gelindiğinde Irv’in Volvo P1800’ü iki milyon mili devirmiş. Ağustos 2006’da araç kırk yıllık motoruyla, 2.5 milyon mil, yani dört milyon kilometreye ulaşmış. Dünya rekorunu ikibuçuk kez daha kırmış. Ne demeli, ”Volvo sağlamlığı”, yeterince ifade ediyor sanırım.

     [DH]   V O L V O    for   L I F E



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hesheit -- 22 Aralık 2006; 0:28:34 >




  • Araç halen iyi durumda gözüküyor.. 2,5 milyon mil ne demek :) Eski araçlar daha sağlamdı onunda etkisi var tabi, yalnız araçta tam bir klasik yani :)
  • Ben şu ön ızgara içine saklı farlara bittim. Sanırım sis farı onlar (mı)?
    Mekanik olarak günümüzde de araçlar iyi ama elektronik aksam mekanik aksam kadar süper olamıyor.


    quote:

    Orjinalden alıntı: WaRToX
    Araç halen iyi durumda gözüküyor.. 2,5 milyon mil ne demek :) Eski araçlar daha sağlamdı onunda etkisi var tabi, yalnız araçta tam bir klasik yani :)
  • merhaba hokka ....öncelikle iş yoğunluğu nedeniyle geç bir cevap oldu .kusura bakma... 5/12 de yazdığın titreme problemini ben aracı aldığımdan beri yaşıyorum....2001 s40 2,0t var bende... benim aracım 80-100 arası yapıyor bunu...aracımı 2005 in ağustos sonunda 79000 km de aldım... ama sorunu farketmem 2 ayı buldu ...sonra o balansçı senin ötekisi benim gezdik durduk...tabi ki çözüm olmadı...en son bu ekim ayında maslak oto sanayide sorunun aks milinden kaynaklandığını öğrenebildim...servise sordum tek taraf için 1100 ytl para istediler...şu ara mali durum kırık olduğu için (ağustos-eylül arası 2500 ytl harcadım arabama)yaptırmadım ama bu konuya takılmış durumdayım...şimdi çıkma parça bulabilir miyim diye araştırıyorum...servisteki ustaya bu durum başıma ne iş açar diye sorduğumda "böyle gidersiniz sizi idare eder" dedi...bu arada benim aracımdaki titreme yokuşlarda yüklendiğimde daha çok hissediliyor...düz yolda biraz daha hafif....arabamı zorlamadan yavaş yavaş hızlandırdığımdaysa sorun yok....sizde de durum aynı mı? edindiğiniz bilgileri ve gelişmeleri yazarsanız sevinirim...




  • arkadaşlar 2002 volvo s40 1.6 'ım vardı canavar gibiydi.taa ki geçen sene nisan ayına kadar.2 şeritli bi ara yolda 3 araba kapışırken virajda hiç hız kesmedim ve yol kenarında ki bi doğana arkadan vurdum,tabi haliyle doğan ters döndü ve araba hatchback olmuştu.ama benim canımm arabam da pert oldu.havayastıkları açıldı ve cam çatladı boydan boya.allahtan ki güvenli bi araba ve 140km. üzerinde gittiim halde bi yerim kanamadan kurtuldum.herkese tavsiye ederim volvo güvenlikte bir numara.
  • şahin_k ya cevaben söylüyorum,
    turbo hortumunun çıkması uzun vadede başka bir hasar yaratmıyor araç için, bende 2000model 2.0t kullanıcısıyım , bi dönem biraz fazlaq zorladığım için turbo hortumu çatlamıştı, araç rölantiye gelene kadar stop ediyordu , ve blow-off a benzer bir ses veriyordu , ulusoy servis hatanın turbo borusundan kaynaklandığını 2ayda farkedebildi, bnu süreç içinde 6bin km ye yakın yol yaptık , 1.5yıl geçti üzerinden ve ondan kalma bir arıza yok şu an aracımda
    saygılar
  • İlgin için teşekkürler
    Şimdilik başka sorun yok gibi oluşmazda inşallah

    quote:

    Orjinalden alıntı: djarume black

    şahin_k ya cevaben söylüyorum,
    turbo hortumunun çıkması uzun vadede başka bir hasar yaratmıyor araç için, bende 2000model 2.0t kullanıcısıyım , bi dönem biraz fazlaq zorladığım için turbo hortumu çatlamıştı, araç rölantiye gelene kadar stop ediyordu , ve blow-off a benzer bir ses veriyordu , ulusoy servis hatanın turbo borusundan kaynaklandığını 2ayda farkedebildi, bnu süreç içinde 6bin km ye yakın yol yaptık , 1.5yıl geçti üzerinden ve ondan kalma bir arıza yok şu an aracımda
    saygılar
  • Arkadaşlar eğer mecbur kalmadığınız süreç servise iş buyurmayın yoksa şikayetleriniz daha fazlalaşır.Geçen hafta sol kapının düğmesinden cızırtı oluşuyordu müziğin sesini hafif açınca şuan araba serviste yapıldı teslim edildi inanılmaz şekilde yerinde tornavida izleri oluşmuş ayrıyeten eski oluşan sesi arıyorum yapalım derken daha da artırdılar cızırtıyı.Servis te ta anasının gözünde 30 km yol.Araç volvo 2006 design olup S40 kasasıdır.sölenecek söz biliyorum fakat yazamıyorum...
  • Poyramisu, sanırım aynı problemi yaşadık gerçekten. Yokuş çıkarken gaza daha fazla yüklendiğimi için titreme dahada artıyordu gerçekten. Ben düşündüğümden çok daha sevindirici bir şekilde kurtuldum problemde. İlk önce aracımı Yenibosna Ulusoy servise götürdüm ve aracımla 200 m. yol yapıp akslar ile ilgili bir problem olduğunu, hatta aksların dağılmak üzere olduğunu söylediler ve 1.876 YTL masraf çıkardılar. Bende bırakamadım aracı . İşyerime daha yakın oması nedeniyle birde Maslak'taki Volvo servisine götürdüm. Kendileri incelediler ve sol aksın başında bulunan bir parçanın deforme olduğunu söylediler. O parça değişti, akslar temizlendi ve yağlanıp tekrar yerin takıldı. Bunun bana toplam maliyeti 93 YTL oldu . 2 saattede aldım aracımı. Şu anda hiçbir problemim yok, gayet memnunum. Çok sevindirici oldu tabii ki bu ama Yenibosna Ulusoy'un kulaklarını bayaa çınlattım. İkiside yetkili Volvo servis ve birisinin çıkardığı masraf 1.876 YTL, diğerinin ki 93 YTL. Servislere her zaman güven olmuyor gerçekten..

    Sende aksların temizlenmesi ve yağlanmasını talep edebilirsin bence servisten öncelikle. Maslak'ta EVO'ya mı götürdün sende aracını??




  • çooook teşekkür ederim hokka...ben anadolu yakasında olduğum için aracımı hep tanyola götürdüm.... ama memnun oldum mu .... güler yüz iyi herşey iyi ama içimde hep bir kazıklanmışlık hissiyle ayrıldım....tam da senin yenibosna ulusoyla yaşadığın muhabbet nedeniyle bu histen bir türlü kurtulamadım....ama bir şeyden emin oldum bu volvo servislerinin genel problemi....bu seferlik problemi evo çözmüş ama sorsak burada evoyu da şikayet edecek birileri çıkacaktır diye düşünüyorum....ama ben problemim için ilk fırsatta evoya gideceğim...bir de ilk defa senden duydum volvo servisinin problemi görmek için arabayla deneme sürüşü yaptığını...geçen mayısta arabamda frene bastığımda arka tarafta savrulma oluyordu...tanyola gittim arabama şöyle bir uzaktan baktılar ve bütün fren aksamının değişmesi gerektiğini söylediler....anlattıklarımı doğru dürüst dinlemeden üstelik... ama arabamı sevmekten vazgeçmek istemiyorum bunlar yüzünden...evo ya gidince durumu bildiririm....tekrar teşekkürler...




  • Hepinize selamlar,
    Bugün aracımı Bosch Car Servis’e 40 bin bakımına götürdüm.
    Yapılan işlemler:
    1. Motor yağı değişti (5lt Castrol Magnatec)
    2. Yağ filtresi değişti (Bosch)
    3. Bujiler değişti (Dört tırnak Bosch iridium)
    4. Hava filtresi değişti (Bosch)
    5. Benzin filtresi değişti (Bosch)
    6. Soğutma sıvısı ekleme, lastik bakımları, balataların, klimanın ve yürür aksamın kontrolü vs. toplam, işçilik ve kdv dahil, 240 ytl ödedim.
    Bosch Car Servis’ten memnunum. Tüm işlemler yapılırken aracımın başındaydım.
  • 2009'da yollarda olması beklenen Volvo XC60 (Concept)'ın fotoları

     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E


     [DH]   V O L V O    for   L I F E




  • 
Sayfa: önceki 3233343536
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.